VšĮ Baltijos edukacinių technologijų institutas


Telefonas: +37062079121
El. pastas: beti@beti.lt


VšĮ Baltijos edukacinių technologijų institutas programos

Amžius: 15–19 m.

Žaidimų programavimas Unity

Programoje išmokstama žaidimų kūrimo principų, įgyjamos programavimo c# kalba pagrindai bei išmokstama pagridinių darbo su Unity žaidimų varikliu principų.

Amžius: 13–17 m.

Technologijos robotikoje

Programoje moksleiviai susipažins su elektronikos konstruktoriumi „Arduino“ ir jo panaudojimo galimybėmis, mokysis kūrybiškai spręsti užduotis ir kurti įvairius inžinerinius projektus.

Amžius: 15–19 m.

Programavimas II

Sutekiama žinių apie intenetinių projektų programavimą panaudojant PHP, bootstrap karkasą ir MySQL duomenų bazes.

Amžius: 15–19 m.

Programavimas I

Programoje įtvirtinami kompiuterinio raštingumo pagrindai, supažindinama su turinio valdymo sistemomis, išmokstama HTML pagrindų bei sprendžiami uždaviniai bei kuriamos programos C# kalba.

Amžius: 9–14 m.

Pradedantieji

Programoje moksleiviai susipažįsta su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmoksta naudotis teksto redaktoriaus teikiamomis galimybėmis redaguojant nesudėtingus tekstus, išmoksta parengti asmenines fotografijas publikavimui internete. Išmoks kurti animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapių kūrimo įgūdžių bei išmoks kritiškai įvertinti ir įsivertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą.

Amžius: 13–16 m.

Python programavimo kalbos ir išorinio programavimo (FrontEnd) tarpinis (Intermediate) kursas

Moksleiviai išmoks sudėtingesnių Python programavimo kalbos komandų ir funkcijų, jų panaudojimas įvairiuose uždaviniuose. Taip pat supažins ir praktiškai išbandys kaip dirbti ir naudoti TVS (turinio valdymo sistemas) bei kaip programuoti internetinių svetainių išvaizdą – HTML ir CSS.

Amžius: 13–15 m.

Python programavimo kalbos pradedančiųjų (Basic) kursas

Programoje moksleiviai įgis Python programavimo kalbos pagrindų, įgytas žinias ir gebėjimus užtvirtins parengdami ir pristatydami baigiamąjį projektą.

Amžius: 10–14 m.

Pažengusieji

Programoje moksleiviai susipažįsta su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmoksta naudoti teksto redaktorių, skaičiuokles bei pateikčių kūrimo programų teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, lenteles, suteikiant joms dizainą, apdorojant įterptinius objektus, juos grupuojant, rikiuojant. Suteikiami programavimo pagrindai Scratch aplinkoje, mokoma animuoti paveikslėlius. Moksleiviai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 10–14 m.

Medijos

Programoje pateikiamas įvadas į medijas. Supažindinama su piešimo kompiuteriu galimybėmis, kompiuterinės grafikos bei animacijos kūrimu, vaizdo filmų montavimu. Mokomasi kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą.

Amžius: 6–12 m.

Jaunieji konstruktoriai

Programoje susipažįstama su Lego mindstorms konstruktoriais ir jų galimybėmis, mokomasi kurti unikalius baigtinius projektus – nuo idėjos paieškų iki dizaino kūrimo ir galutinio veikiančio produkto pristatymo.

Amžius: 13–16 m.

Įgudusieji

Programoje moksleiviai išmoks dirbti su sudėtingesniais tekstiniai failais, mokysis skaitinės informacijos apdorojimo skaičiuokle, susipažins su pagrindiniais saugaus darbo internete aspektais bei išmoks modeliuoti 2D žaidimus.

Amžius: 13–16 m.

Grafinis mą(s)tymas

Programoje pasitelkiant kompiuterines priemones mokoma kompozicijos, spalvotyros, tipografikos bei maketavimo.