Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas ,,Jaunystė“ (Vilniaus miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga)
Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas ,,Jaunystė“ (Vilniaus miesto savivaldybės biudžetinė įstaiga) programos
Piešimo būrelis (A)
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.
2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.
PRIEMONĖS
1.Darbas studijoje.
2.Savarankiškas eskizavimas.
3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.
4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.
5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.
TEMINIS IŠPLANAVIMAS
1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.
2.Geometrinių formų studijos.
3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.
4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.
5.Eskizavimas gamtoje.
6.Parodų lankymas bei organizavimas.
Piešimo būrelis (B)
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.
2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.
PRIEMONĖS
1.Darbas studijoje.
2.Savarankiškas eskizavimas.
3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.
4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.
5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.
TEMINIS IŠPLANAVIMAS
1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.
2.Geometrinių formų studijos.
3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.
4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.
5.Eskizavimas gamtoje.
6.Parodų lankymas bei organizavimas.
Dailės būrelis (A)
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.
UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS
Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.
Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui :
Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.
Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).
Meno istorijos pagrindai.
Parodų lankymas ir aptarimas.
Parodų organizavimas.
Dailės būrelis (B)
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.
UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS
Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.
Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui:
-Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.
-Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).
-Meno istorijos pagrindai.
-Parodų lankymas ir aptarimas.
-Parodų organizavimas.