Vilniaus sportinės gimnastikos klubas „Skrydis“


Telefonas: +37067814879
admin

Klubas bendradarbiauja su Lietuvos Edukologijos universitetu bei Vilniaus miesto sporto centru. Bendradarbiavimo rezultatas ir indėlis, vystant gimnastikos sporto šaką, džiugina gimnastikos gerbėjus. Per šį laikotarpį išugdyta Lietuvos vaikų, jaunučių, jaunių, jaunimo pirmenybių bei Lietuvos čempionatų ir tarptautinių varžybų nugalėtojai ir prizininkai. Didžiausias pasiekimas – Jelenos Zanevskajos dalyvavimas 2008 m. Pekino, Lauros Švilpaitės 2012 m. Londono Olimpinėse žaidynėse. Pagrindinis klubo tikslas – vaikų sveikatinimas. Sportuojantys klube vaikai siekia ne tik meistriškumo, bet dalyvauja įvairiuose festivaliuose, pasirodymuose, sporto šventėse ir varžybose. Klubas organizuoja vaikų dienines ir vasaros gimnastikos stovyklas, bei vaikų gimtadienių šventes. Nuo 2014 m. sudarytos vaikų turinčių dauno sindromą grupė, taip pat tėveliai ir vaikas grupės.


Vilniaus sportinės gimnastikos klubas „Skrydis“ programos

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika be ribų

Programa „Gimnastika be ribų“ skirta 6-21 m.  vaikams ir jaunimui, turintiems Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus. Naudojant gimnastiką kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, tokie ypatingi vaikai galėtų ugdytis komunikuoti, įsitraukti į bendrą veiklą, būti aktyviais, bendrauti, bendradarbiauti, mokytis klausyti ir girdėti vienas kitą, veikti kartu ir savarankiškai. Vilniaus mieste yra didelis poreikis vykdyti neformalųjį ugdymą proto negalią turintiems vaikams ir jaunuoliams. Neformalusis ugdymas per fizinio aktyvumo veiklą yra neabejotinai naudingas

savęs pažinimui, savo gabumų išbandymui, savarankiškumo didinimui, psichologinei gerovei ir emocinės būsenos gerinimui. Gimnastikos sporto priemonės leidžia plėtoti Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų savarankiškumą, kas labai svarbu jų socialiniame gyvenime. Dauno sindromą ir autizmo spektro sutrikimus turintys vaikai dažnai turi žemesnį raumenų tonusą, yra ramesni, nepakankamai judrūs. Gimnastikos treniruotės gerina ne tik neįgaliųjų sveikatą, bet ir didina jų integraciją į visuomenę, sudaro galimybes neįgaliesiems jaustis pilnaverčiais visuomenės nariais. Užsiėmimų metu naudojami neformalaus ugdymo metodai (įvairiomis temomis: „koks aš?“, „vardas ir judesys“, „padėk draugui“, „įveik kliūtį“, „galim kartu“, „tavo judesys“, „pasitikėk“, „kur mano vieta?“, „susitark“, „mūsų komanda“, „kaip jautiesi?“), kurių metų, padedami specialisto neįgalieji atlieka nesudėtingus, įveikiamas užduotis ir pratimus. Neįgaliuosius kaip ir sveikuosius vaikus džiugina jų pasiekti rezultatai, galimybė dalyvauti veiklose su kitais vaikais.

Programos socialinė nauda:

− Padeda geriau pažinti save, veikti drąsiau, būti daugiau savarankiškais;

− Padeda užmegzti naujas pažintis, įsigyti draugų, komunikuoti grupėje, bendrauti, bendradarbiauti, veikti  kartu;

− Išlavinta smulkioji ir stambioji motorika padeda lengviau įveikti kasdieninius buitinius iššūkius.

− Plečia Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų socialinius bendravimo ir savarankiškumo įgūdžius, naudojantis sporto sale, persirengimo kambariais kartu su įprastinės raidos asmenimis, didina jų socialinę integraciją.

Amžius: 6–18 m.

Akrobatika

Programa „Akrobatika“ skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie naudojant akrobatikos sportą kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, galėtų ugdytis, realizuotis, įsitraukti į veiklas, jaustis reikšmingais, pripažintais, patenkintais gyvenimu. Mokantis porinės akrobatikos pagrindų, vaikai ne tik stiprins kūno raumenyną ir formuos taisyklingą kūno laikyseną, bet ir  ugdysis bendravimo/bendradarbiavimo įgūdžius, išmoks klausyti ir girdėti vienas kitą, kartu veikti ir suvokti veikimo kartu pranašumą. Labai svarbu mokyti vaikus komunikuoti, įsitraukti ir būti aktyviais, kaip atrasti bendradarbiavimo taškus. Būtent akrobatika ir padės formuoti tokius įgūdžius, kurie reikalingi gyvenimui visuomenėje. Tai ir gebėjimas bendrauti, mokėjimas prisiimti atsakomybę ir atsakomybėmis dalintis, gebėjimas dirbti savarankiškai ir su kitais žmonėmis, teisingai suvokti savo gabumus.

Akrobatika – tai įrankis, kuris visapusiškai stiprina vaikų organizmą, lavina judesių koordinaciją, drąsą, ryžtingumą, jėgą, greitį, orientaciją erdvėje, skiepija subtiliausius pusiausvyros pojūčius – visą tai didina vaiko pasitikėjimą savo jėgomis, savivertę. Vaikai per akrobatikos neformalios užsiėmimus gali saugiai eksperimentuoti, kūrti, veikti ką jie nori veikti, išbandyti save be pavojaus pakenkti sau ir aplinkiniams. Akrobatikos pratimai yra labai įvairūs, kelia emocijas. Vaikai, atliekant akrobatikos pratimus, per savo patyrimą turi galimybę pažinti ir išbandyti save, nebojoti suklysti, mokytis vieni iš kitų, mokytis veikti grupėje, suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įrodyti savo lyderystę veikdamas grupėje.