Smart Tech Academy


Telefonas: +37062079121
J.Jasinskio g. 15-414A, Vilnius
El. pastas: info@smarttech.lt

Neformalaus vaikų ugdymo įstaiga vykdanti 3-12 kl. moksleivių Kompiuterinio raštingumo, programavimo Scratch, Logo, Python, PHP, C#, C++, Elektronikos programavimo, Robotikos ir litavimo, Grafinio mą(s)tymo (dizaino), Medijų programas.

Programos:

  • Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems,  Amžius 8-13
  • WEB tinklapių kūrimas, Amžius 15-19
  • Programavimas Python Basic
  • Programavimas Python (Intermediate) Advanced

Naujos programos:

  • Medijos, amžius 11-13
  • Robotika ir litavimas, amžius 11-14
  • Grafinis mą(s)tymas, amžius 12-15

Naujų programų aprašymas:

 

  • Medijos

Kūrybiškai mąstantys moksleiviai kuria siužetus, pagal juos savo filmukus, susipažįsta su paveikslėlių apdorojimo programomis, kadrų dauginimo galimybėmis, techniškai išmoksta  apdoroti galutinį filmuką, vaizdinę medžiagą, įrašyti subtitrus, sujungti garso ir vaizdo galimybes. Baigiamąjame darbe parodo galutinį rezultatą - filmuką pasirinkta tema, ir papasakoja apie jo kūrimo iššūkius, technines galimybes.

 

  • Robotika ir litavimas

į programą kviečiame technikai mąstančius norinčius kurti, konstruoti moksleivius. Pamokų metu moksleiviai susipažįsta su elektronikos pagrindais, prietaisais, laboratorija, saugumo technika. Moksleiviai lituoja ir konstruoja veikiančius prototipus, mokosi sujungti, taisyti elektronines schemas, lituoja. Pamokų metu mokomasi disciplinos, susikaupimo, atsakingo konstravimo. Baigiamasis darbas veikianti konstrukcija, reaguojanti į jutiklius, kurioja panaudota elektronikos žinios ir litavimas.

 

  • Grafinis mą(s)tymas

Programoje siekiama atskleisti moksleivių meninius sugebėjimus, išmokyti juos nebijoti reikšti savo mintis piešiant, tapant, kuriant. Moksleiviai gauna informaciją apie meno istoriją, pagrindines piešimo technikas, kompoziciją, linijas, spalvų derinimą. Vėliau moksleivių darbai yra keliami į kompiuterinę erdvę ir ten moksleiviai mokomi apdoroti piešinius vaizdų apdorojimo grafinėmis programomis. Moksleiviai supažindinami su įrankias. Informacinėje aplinkoje jie kuria pasirinktos įmonės įvaizdį: kuria lankstinukus, bukletus, skrajutes, vizitines korteles ir kuria įmonės svetainę. Baigiamąjame darbe moksleiviai pristato savo sukurtus projektus, plakatus, svetaines, reklaminę medžiagą.

 

 

  •  

 


Smart Tech Academy programos

Amžius: 15–19 m.

Architektūra ir interjero dizainas

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su architektūros ir interjero tendencijomis, duoti pagrindus projektuojant  erdves. Programos metu moksleiviai praeiną techninę dalį, piešia ranka, o vėliau žinias užtvirtina perkeldami savo projektą į 3D kompiuterines programas

Amžius: 13–19 m.

E programavimas pažengusiems III objektinis programavimas, vartotojo sąsajos optimizavimas ir programų lokalizavimas)

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su programavimo sistemomis, moksleiviai dirba prie konkrečių pasirinktų sistemų, o mokslo metų pabaigoje gina baigiamąjį darbą, kurį vertina komisija. Dalis mokymų vyksta nuotoliniu būdu. 56 val. akivaizdinės paskaitos ir 64 val. nuotolinės konsultacijos ir mokymai. Šią programą moksleiviai pilnai baigę Programavimas I (C Sharp) ir Programavimas II (WEB, objektinis programavimas ir programų sistemos) mokymo programas. Užsiėmimai vyksta 1-2 k. per savaitę.

Amžius: 13–19 m.

Grafinis dizainas

Programoje siekiama atskleisti moksleivių meninius sugebėjimus, išmokyti juos nebijoti reikšti savo mintis piešiant, tapant, kuriant. Moksleiviai gauna informaciją apie meno istoriją, pagrindines piešimo technikas, spalvų derinimą. Vėliau moksleivių darbai yra keliami į kompiuterinę erdvę ir ten moksleiviai mokomi apdoroti piešinius vaizdų apdorojimo grafinėmis programomis. Moksleiviai supažindinami su Adobe Photoshop galimybėmis, įrankias. Informacinėje aplinkoje jie kuria pasirinktos įmonės įvaizdį: kuria lankstinukus, bukletus, skrajutes, vizitines korteles ir kuria įmonės svetainę. Moksleiviai supažindinami su PHP kalbos galimybėmis. Baigiamąjame darbe moksleiviai pristato savo sukurtus projektus, plakatus, svetaines, reklaminę medžiagą

Amžius: 9–13 m.

Pradedantieji

Programa, skirta 3 - 5-ųjų klasių moksleiviams. Čia moksleiviai įgis darbo kompiuteriu pradmenis, susipažins su kompiuterio sandara, išmoks darbo saugos principų, derins tradicines ir kompiuterines piešimo technologijas, kurs prezentacijas, atskleis ir lavins gebėjimus kūrybiškumo ugdymo seminaruose. 

Amžius: 10–13 m.

Pažengusieji

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio, skaičiuoklėsir pateikčių kūrimo programų teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, lenteles, suteikiant joms dizainą, apdorojant įterptinius objektus, juos grupuojant, rikiuojant. Giliau mokoma MS Office programų, ruošiamasi dalyvauti J.P Kazicko forume. Suteikiami programavimo pagrindai Scratch aplinkoje, mokoma animuoti paveikslėlius. Moksleiviai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 14–19 m.

Programavimas I

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu įvairiomis sistemomis, pateikiama informacija ir sprendžiami uždaviniai C Sharp programavimo kalba, susiejant ją su Microsoft tekstų, skaičiuoklės, duomenų bazių, pateikčių kūrimo programomis. Moksleiviams pateikiamos darbo grupėje galimybės (GIT sistema), informacija apie turinio valdymo sistemas. Moksleiviai turi tarpinius atsiskaitymus už temas, o mokslo metų pabaigoje gina baigiamąjį darbą, kurį vertina komisija

Amžius: 14–19 m.

Programavimas II

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su programavimo sistemomis, WEB aplinka, suteikiama PHP, MySQL, objektinio programavimo žinios, pateikiama informacija ir sprendžiami uždaviniai C ++ programavimo kalba, susiejant ją su Microsoft tekstų, skaičiuoklės, duomenų bazių, pateikčių kūrimo programomis. Moksleiviai turi tarpinius atsiskaitymus už temas, o mokslo metų pabaigoje gina baigiamąjį darbą, kurį vertina komisija

Amžius: 11–15 m.

Tinklapio kūrimas ir programavimas PHP jauniams

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su tinklapio kūrimo struktūra, dizaino valdymu, PHP programavimo kalba. Moksleiviams bus suteiktos žinios apie duomenų bazių valdymą, grafinių programų panaudojimą, įskiepų valdymą ir kūrimą, bus pateikta informacija, kaip pritaikyti svetainės dizainą ir išdėstymą mobiliuose įrenginiuose http://vka.lt/lt/turinys/jauniai-6-8-kl

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą

Amžius: 9–15 m.

Lego robotų programavimas Mindstorms programa I Jaunučiams

Suteikti bazines ir įvairialypes lego robotų konstravimo ir programavimo Mindstorms NXT terpėje. Daug praktinių užsiėmimų, bandymų užduočių. Moksleiviai žingsnis po žingsnio eina prie vis sudėtingesnių roboto elgesio funkcijų, įsisavina programavimą blokais, turi išsiugdyti kantrybę, kai reikia konstruoti ir tobulinti robotą. http://www.vka.lt/lt/turinys/programavimas-mobiliesiems-renginiams-9-12-kl

Amžius: 11–15 m.

Lego robotų programavimas Jaunučiai II

Suteikti papildomas ir pažangias žinias lego robotų konstravimo ir programavimo Mindstorms NXT ir EV3 terpėje. Daug praktinių užsiėmimų, bandymų užduočių. Moksleiviai žingsnis po žingsnio eina prie vis sudėtingesnių roboto elgesio funkcijų, įsisavina programavimą blokais, bei Robot C kalba, turi išsiugdyti kantrybė, kai reikia konstruoti ir tobulinti robotą. Komandinis darbas, atsakomybė prieš komandos draugus

Amžius: 11–15 m.

Python programavimo kalbos ir internetinės svetainės kūrimo programa Jauniams

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Siekiant sukurti vizualiai atrodančią svetainę, mokiniai bus mokomi GIMP atvaizdų apdorojimo programos pagrindų. Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių. Užsiėmimai vyksta 1-3 k. per svavaitę.

Amžius: 11–19 m.

Programavimas mobiliesiems įrenginiams

Suteikti bazines ir įvairialypes mobiliųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių programinės įrangos ir darbo juose žinias, išmokyti programuoti Android Studio aplinkoje, kurti vartotojo sąsają, optimaliai mokėti naudoti įrenginio priedus, kurti programėles, aplikacijas veikiančias konkrečiame įrenginyje

Amžius: 12–16 m.

Programavimas PHP

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su tinklapio kūrimo struktūra, dizaino valdymu, PHP programavimo kalba. Moksleiviams bus suteiktos žinios apie duomenų bazių valdymą, grafinių programų panaudojimą, įskiepų valdymą ir kūrimą, bus pateikta informacija, kaip pritaikyti svetainės dizainą ir išdėstymą mobiliuose įrenginiuose

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 9–13 m.

Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems II

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, išmokyti redaguoti ir parengti asmenines fotografijas publikavimui tinklapiuose. Moksleiviai bus supažindinti ir kurs animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapio kūrimo debesyse įgūdžių. Galiausiai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

Suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.