Lietuvos vaikų ir jaunimo centras


Telefonas: +37052733333
Konstitucijos pr. 25, Vilnius
El. pastas: info@lvjc.lt


Lietuvos vaikų ir jaunimo centras programos

Amžius: 13–18 m.

LVJC Atletinė gimnastika

Būrelio užsiėmimai vyks treniruoklių salėje. Tai fizinių pratimų sistema su pasipriešinimais, sveikatai stiprinti ir kūno raumenims harmoningai ugdyti. Užsiėmimų metu vaikai išmoks tinkamo pasiruošimo užsiėmimams, teisingai atlikti pratimus su treniruokliais, svarmenimis, savo kūno svoriu. Gebės derinti kvėpavimą su judesiu, teisingai pasirinkti treniruoklių svorius, jausti kūno judesius juos kontroliuoti pratimų atlikimo metu. Vaikai užsiėmimų metu mokydamiesi atletinės gimnastikos paslapčių ir subtilybių įgis savarankiškumo, bendravimo, bendradarbiavimo, atsakomybės įgūdžių. Vaikai dalyvaus LVJC atletinės gimnastikos varžybose. Išmoks tinkamo pasiruošimo užsiėmimams, teisingai atlikti pratimus su treniruokliais, svarmenimis, savo kūno svoriu. Gebės derinti kvėpavimą su judesiu, teisingai pasirinkti treniruoklių svorius, jausti kūno judesius juos kontroliuoti pratimų atlikimo metu. Vaikai užsiėmimų metu mokydamiesi atletinės gimnastikos paslapčių ir subtilybių įgis savarankiškumo, bendravimo,

logo
Amžius: 6–17 m.

LVJC Dainavimo studija

Neformaliojo švietimo programoje dalyvaujantys vaikai lavins balsą ir klausą, įgaus taisyklingo kvėpavimo įgūdžius, ugdys ritmikos pojūtį, ansambliškumą, susipažins su muzikos teorijos elementais bei skirtingais muzikos stiliais, mokysis valdyti mikrofoną. Dainos ir šokio pagalba bus siekiama išreikšti vaiko individualumą, kūno lankstumą, ištvermę, kūrybiškumą, įgyti artistiškumo, pasitikėjimo savimi. Savo išmoktas dainų programas vaikai pristatys studijos koncertuose, miesto renginiuose. Vaikai turės galimybę dalyvauti šalyje ir užsienyje organizuojamuose projektuose, konkursuose, festivaliuose.

Individualiai ir grupėse įgytos žinios ir kūrybinių bandymų patirtis, leis į popmuzikos žanrą pažvelgti kitu rakursu (kitaip),  padės ugdyti naujus populiariosios muzikos suvokimo kriterijus, ugdant šias kompetencijas: meninę, socialinę, pažinimo, baimės nugalėjimo, komunikavimo bei sveikos gyvensenos.

logo
Amžius: 10–19 m.

LVJC Drabužių dizainas

Drabužių dizaino būrelio moksleiviai susipažins su mados istorija, su drabužių modeliavimo ir siuvimo meno paslaptimis. Pradės nuo rankinių dygsniukų, išmoks naudotis siuvimo mašinomis. Dirbdami su įvairiais audiniais išmoks juos atpažinti, ugdys estetinius gebėjimus, mokysis derinti spalvas. Kurdami ir siūdami sijonus, sukneles, kelnes išmoks drabužį pritaikyti savo figūrai, ugdys kūrybiškumą, lavins vaizduotę. Realizuodami savo sumanymus,vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti kūrybinius projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik siuvime, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais. Būrelio dalyviai savo darbus demonstruos madų šou. 

logo
Amžius: 6–19 m.

Vokalinė džiazo studija „Kivi“

Vokalinio džiazo studijoje „Kivi” atsiskleidžia ir ugdomas kiekvieno vaiko ir jaunuolio individualumas. Dainuodami, improvizuodami, kurdami vaikai auga laisvesni, kūrybiškesni, labiau pasitikintys savimi, išmoksta bendrauti su bendraamžiais, nugalėti scenos baimę, socialinį nerimą. Užsiėmimų metu ugdomi vaikų muzikiniai gebėjimai, klausa, gebėjimas įsiminti muziką ir ją atkartoti, kurti ir improvizuoti. Vaikai išmoksta dainuoti, improvizuoti pop-jazz stiliumi, nugali scenos baimę, turi puikias galimybes nugalėti pažinti save ir pasaulį. Džiazo studijos „Kivi” dalyviai dažnai koncertuoja, dalyvauja įvairiuose muzikiniuose renginiuose Lietuvoje ir užsienyje. 

logo
Amžius: 7–12 m.

LVJC Dziudo-sambo

Dziudo užsiėmimuose vaikai perpras savigynos veiksmų sistemą ir išmoks įvairių šalių kovos menų elementų. Dziudo – sambo užsiėmimo metu vaikai sustiprės fiziškai, išmoks apsiginti bei apginti silpnesnius. Ši kovinė sporto šaka padės vaikams ugdyti savo valią, ryžtą bei pasitikėjimą savimi, išmokti siekti tikslo, ir sveikos gyvensenos įgūdžių

logo
Amžius: 9–16 m.

LVJC fechtavimas

Fechtavimas – viena iš kilniausių sporto šakų. Čia lavinamas grakštumas, išmokstama inteligentiškos kovos bei pagarbos priešininkui principų. Fechtavimas stiprina ne tik kūną, bet ir charakterį – kartu su fizinėmis savybėmis ugdomas ir strateginis mąstymas, auga pasitikėjimas savimi bei pagarba aplinkiniams. Fechtavimas tai ne vien fizinis kovojimas ginklu, - tai ir žmogaus proto kova, nes tik gebėdamas pastebėti, suvokti ir laiku atlikti veiksmą, fechtuotojas gali suteikti ginklui gyvybę. Fechtavimo užsiėmimų metu dalyviai susipažins su fechtavimo menu, įgis sportinio fechtavimo špaga įgūdžių, ugdys fizinę ir psichologinę ištvermę. Dalyvaudami veikloje vaikai susipažins su sveikos gyvensenos pagrindais, lavins gražią ir taisyklingą laikyseną, išmoks valdyti emocijas ir susitelkti siekiant tikslo. Šie gebėjimai padės ne tik sporte, bet ir moksle bei kasdieniame gyvenime.

logo
Amžius: 12–18 m.

LVJC Fotodizaino studija

Moksleiviai, fotografiją pasirinkę kaip saviraiškos priemonę, gali džiaugtis atradę daugialypį ir palyginti greitą būdą įgyvendinti savo kūrybiniams sumanymams, meninėms idėjoms. Platesnis fotografijos pradmenų pritaikymas naudingas mokantis vizualiosios kultūros ir pastabumo. Būrelyje mokiniams suteikiamos gilesnės žinios apie fotografiją: tai fotografijos pritaikymo galimybės ir aktualumas, komercinės ir meninės fotografijos skirtumai, praplečiamos kūrybinės galimybės. Mokomasi per fotografiją atrasti savitą požiūrį į kūrybą, lavinant vaizduotę ir pastabumą. Organizuojamos kūrybinės paskaitos-užsiėmimai su fotomenininkais ir fotografiją studijuojančiais studentais. Mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, taip pat pagrįsti savo kūrybinį sumanymą. Vadovo padedamas, mokinys numato idėjos įgyvendinimo seką: galimas idėjos realizavimo priemones, vaizdavimo būdus, menines išraiškos priemones

logo
Amžius: 10–19 m.

LVJC Gatvės menas

Gatvės menas (street art) – nepaprastai įdomi meno šaka, kuri jaunimui asocijuojasi su ekstremaliais išgyvenimais, hip hop muzika ir pramoniniais daugiabučių rajonais, vyresniajai kartai – su margaspalviais, jų manymu, kartais nebepataisomai ,,sudarkytais“ pastatais, tiltais, sienomis... Street art – menas ar vandalizmas? Paaugliai ir jaunimas, lankantys šiuos užsiėmimus, išmoks savarankiškai valdyti daugelį street art technikų, kurs individualius piešinius, pasirinkdami sau labiausiai patinkantį stilių. Teorines žinias išmoks pritaikyti praktikoje, gebės derinti spalvas, kurti įvairius personažus, supras, kad tinkamoje vietoje atsiradęs street art piešinys pagyvina, atnaujina aplinką, džiugina akį ir suteikia malonių emocijų ne tik pačiam piešėjui, bet ir aplinkiniams.

logo
Amžius: 10–18 m.

LVJC Gatvės šokiai

Gatvės šokis tai šokių žanras. Jis vienija skirtingus šokių stilius, kurie buvo šokami JAV nuo 1960-ųjų metų pabaigos. Gatvės šokių žanrui priskiriami tokie šokių stiliai kaip Locking, Popping, Breakdance, Hip-hop, House, Dancehall ir kt. Užsiėmimų metų mokomasi hip hop, dancehall, house ir kitų stilių pagrindų, nesudėtingos choreografijos. Lavinamas ritmo pojūtis, kūno plastika, ugdoma meilė judesiui, šokiui ir muzikai. Šiems užsiėmimams nereikia specialaus pasiruošimo, būtinas tik noras mokytis ir tobulėti. Vaikai gebės laisvai reikšti savo emocijas ir nuomonę. Mokės išklausyti ir gerbti kitus bei dirbti komandoje. Ugdytinis patobulins fizinę ištvermę, pagerins emocinę būseną, paragaus sceninės patirties, padidins judesių amplitudę. Išmoks atsakomybės jausmo už save, draugus ir pradėtus darbus. 

logo
Amžius: 8–19 m.

LVJC Gitaros studija

Gitaros studija – vieta, kurioje mokysitės valdyti instrumentą, ne tiesiog atkartoti kūrinius. Per gitarą pažinsite bliuzą, baladę ir klasikinę muziką, grosite lengvai ir įnirtingai, keliausite per įvairiausius stilius, kūrinius ir natų sūkurius – ir taip prisijaukinsite gitarą. Dirbdami grupėje vaikai ir jaunuoliai susipažins su gitaros muzikos pradmenimis, išmoks groti iš natų ir atkurti girdėtą melodiją, sužinos ir išmoks derinti gitarą. Kartu ugdytiniai labiau pažins muzikos pasaulį. Sužinos, kas yra diapozonas, oktava, pustonis ir tonas. Sužinos, kas yra ritmas ir kaip atlikti ritminius pratimus. Ugdytiniai ne tik įgis teorinių ir praktinių žinių apie grojimą gitara, bet ir išmoks išreikšti save muzikos pagalba, ugdysis kūrybiškumą, muzikinę klausą, gebėjimą dirbti komandoje ir rasti bendrus sprendimus su kitais grupėje esančiais nariais.

logo
Amžius: 12–19 m.

LVJC Jaunųjų žurnalistų klubas

Jaunųjų žurnalistų klubas (JŽK) skirtas moksleiviams, kurie domisi komunikacija, žurnalistika arba ketina ateityje rinktis vieną iš šių profesijų. Tai veikla, pridedanti žinių ir suvokimo apie informacijos rinkimo, pateikimo būdus bei viešai paskleistos informacijos poveikį visuomenei ir kiekvienam individui. Kartu tai galimybė kiekvienam moksleiviui atskleisti ir patobulinti savo gebėjimus komunikacijos ar žurnalistikos srityje. Veikla orientuota į įvairias komunikacijos formas - diskusijas, teksto, garso ir vaizdo medžiagos kūrimą, pažintines išvykas į redakcijas. 

logo
Amžius: 6–18 m.

LVJC Keramikos studija

Keramikos studijoje moksleiviai susipažins su moliu ir jo savybėmis, susipažins su keramikos meno paslaptimis bei technika. Dalyvaudami Keramikos studijos užsiėmimuose, vaikai išmoks nulipdyti paukščio, gyvūno ar žmogaus figūrėles, įvairių formų ir paskirčių molinius indus. Dirbdami su moliu, moksleiviai ugdys estetinius gebėjimus, mokysis derinti formą ir dekorą, išbandys įvairius molio dekoravimo būdus: įrėžimą, įspaudimą, skutinėjimą, užlipdymą ir kt. Turės galimybę mokytis žiesti molio žiedimo staklėmis, susipažins su keramikos dažais-glazūromis, išmoks jomis nuspalvinti savo darbus. Lipdydami vaikai lavins pirštų ir rankų judesius, o tuo pačiu lavins mąstymą, vaizduotę, erdvinius gebėjimus. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti kūrybinius projektus nuo pradžios iki pabaigos, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik dailėje, bet ir kitose gyvenimo srityse. Keramikos studijoje vaikai taip pat mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais. Studijos dalyviai turės galimybę savo darbus demonstruoti parodose ir džiuginti jais savo artimuosius bei draugus.

logo
Amžius: 6–14 m.

LVJC Koncertinė gimnastika

Tai šokio ir sporto sintezė. Kiekvienas žmogus turi savyje “paslėpęs” savo sielos grožį, kuris galibūti atskleistas per veiklą, kuri domina patį vaiką. Koncertinės gimnastikos užsiėmimų metu vaikai susipažins su klasikinio, modernaus bei pramoginio šokių pagrindais. Vaikai įgaus gebėjimų ištaisyti sau netaisyklingą laikyseną, šleivapėdystę. Tai įvadas į vaiko judesių koordinacijos, kūno laikysenos, muzikalumo, kūrybiškumo ugdymą. Sustiprės vaikų kūno raumenys, išmoks siekti tikslo, nugalėti nepasitikėjimą savimi, išsiugdys valią ir ryžtą, meninio grožio pajautimą. Vaikai įvaldys pratimus su šokdyne, kamuoliu, lanku. Išmoks savarankiškai kurti pratimus, dalyvaus koncertuose, varžybose. Per šią veiklą vaikai atsiskleis kaip kūrybiškos, savarankiškos asmenybės. Dalyvaus varžybose ir koncertinėje veikloje, bendruomenės renginiuose.

logo
Amžius: 6–19 m.

LVJC Liaudies šokių kolektyvas „Ugnelė“

Liaudies šokių ansamblio „Ugnelė“ užsiėmimų metu moksleiviai susipažins su liaudies šokio istorija, šokio žingsniais, tautiniais kostiumais, jų dėvėjimo tradicija, tradiciniais žaidimais bei jų žaidimo prasmėmis, tradicijomis ir papročiais. Dalyvaudami „Ugnelės“ užsiėmimuose vaikai ir jaunimas susipažins ir išmoks atlikti parter – klasikinio, charakterinio trenažo pratimus, lietuvių liaudies šokio žingsnius bei įvairių pasaulio tautų šokio pagrindinius žingsnius. Šių užsiėmimų metu moksleiviai lavins ne tik fizinius, bet ir muzikinius gebėjimus: ritmo, tempo, takto pojūtį, gebės šokti poroje ir individualiai, gebės atlikti įvairius susikabinimus, bendrauti ir bendradarbiauti poroje ir grupėje. Bus lavinama kūno plastika, atmintis, gebėjimas atkartoti judesius. Koncertinės praktikos metu moksleiviai mokysis įveikti scenos baimę, reprezentuoti save didelės auditorijos akivaizdoje: savarankiškumą, pasitikėjimą savimi spręsti procese kylančias problemas. Užsiėmimų metu taip pat bus mokomasi ugdyti kantrybę, pagarbą aplinkai ir bendraamžiams.

logo
Amžius: 14–18 m.

LVJC Lyderystės ugdymo programa jaunimui „Lyderystės link“

Lyderis – tai žmogus, kuris pasiruošęs kilti po kritimo, ieškoti bei bandyti, pripažinti savo baimes ir kovoti su jomis, atrasti komandinio darbo jėgą, kelti tikslus bei jų siekti, mesti sau iššūkius. Programa “Lyderystės link” skirta jaunimo vidinėms savybėms atskleisti ir praktiniams lyderystės, darbo grupėje ir komunikacijos įgūdžiams ugdyti. Informacija, praktika, praktika ir dar kartą praktika. Užsiėmimų metu daug dirbama grupėse, atliekant įvairius pratimus, strngiantis per įvairias patirtis geriau pažinti save ir kitus grupės narius. Ši programa skirta jaunuoliams, kurie jaučia, kad yra kažkas daugiau už mokykloje dėstomas tiesas, kurie turi energijos ir noro realizuoti savo idėjas ir veikti drauge su kitais.Esminiai programos orientyrai: aktyvus dalyvavimas, savarankiškumas, komandinis darbas, individualus tobulėjimas, smalsumas, kūrybiškumas, juokas, pozityvumas, platus mąstymas, ryžtingumas, kiekvienos akimirkos įprasminimas. Lyderis – tai žmogus, pasiruošęs eiti, krįsti, atsikelti ir eiti vėl. Nesvarbu, kokiomis lyderio savybėmis pasižymi, svarbus ryžtas savyje jas ugdyti. Mokinamės nesusireikšminti, bet būti geresniu savimi, nekonkuruoti, o bendradarbiauti, nesustoti ties pasiekimus, o kelti naujus iššūkius. Būrelio kaina: 24,62 Eur/mėn.

logo
Amžius: 7–13 m.

LVJC Meninis plaukimas

Lavinant ir taikant užsiėmimuose muzikinius ir choreografinius gebėjimus vaikai mokysis meninio plaukimo pagrindų. Užsiėmimai vyks salėje bei giliame baseine: - Vaikai išmoks keistis ir perduoti informaciją, bendradarbiauti tarpusavyje. -baseine tobulins plaukimo būdus; -mokysis bei tobulins meninio plaukimo figūras; -kurs savo pratimus bei kombinacijas-išmoks pasirinkti muziką vandens šokiams, ir tai padės atsiskleisti vaikų kūrybiškumui. -salėje stiprins raumenis specialiais pratimais bei užduotimis; -išmoks lankstumo bei atsipalaidavimo pratimų; -aptars savo klaidas ir mokės jas ištaisyti.

logo
Amžius: 6–19 m.

LVJC Mokymas plaukti

Pagrindinis būrelio uždavinys padėti tobulinti vaikų asmenybę ir ugdyti drąsų, aktyvų visuomenės narį. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami sportinius plaukimo stilius, taip pat mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes. Mokosi gerbti save ir savo grupės narius. Užsiėmimų metu, mokiniai tobulina taisyklingą kvėpavimą, plaukimą suderinus rankų ir kojų judesius. Ugdytiniai mokslo metų eigoje išmoks atpažinti bei taisyklingai plaukti keturiais sportiniais stiliais, supras saugaus elgesio reikšmę ir bus atsakingi už savo poelgius. Pamokų metu vaikai atlieka įvairias užduotis, kurios padeda jiems tobulinti judesius bei tobulėti kaip asmenybėms. Kas kelias pamokas fiksuodami plaukimo laiką atitinkamu stiliumi, siekia geresnių rezultatų. Mokosi pastebėti daromas klaidas, analizuoti ir padėti savo draugams gerinti rezultatus. Mokslo metų pabaigoje ugdytiniai sugebės per vieną pamoką nuplaukti virš kilometro su keliais trumpais sustojimais arba be sustojimų.

logo
Amžius: 7–19 m.

LVJC Plaukimas + sporto salė

Pagrindinis būrelio uždavinys padėti tobulinti vaikų asmenybę ir ugdyti drąsų, aktyvų visuomenės narį. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami sportinius plaukimo stilius, taip pat mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes. Mokosi gerbti save ir savo grupės narius. Užsiėmimų metu, mokiniai tobulina taisyklingą kvėpavimą, plaukimą suderinus rankų ir kojų judesius. Ugdytiniai mokslo metų eigoje išmoks atpažinti bei taisyklingai plaukti keturiais sportiniais stiliais, supras saugaus elgesio reikšmę ir bus atsakingi už savo poelgius. 3 Pamokų metu vaikai atlieka įvairias užduotis, kurios padeda jiems tobulinti judesius bei tobulėti kaip asmenybėms. Kas kelias pamokas fiksuodami plaukimo laiką atitinkamu stiliumi, siekia geresnių rezultatų. Mokosi pastebėti daromas klaidas, analizuoti ir padėti savo draugams gerinti rezultatus. Mokslo metų pabaigoje ugdytiniai sugebės per vieną pamoką nuplaukti virš kilometro su keliais trumpais sustojimais arba be sustojimų. Programa vykdoma didžiajame baseine ir sporto salėje.

logo
Amžius: 10–18 m.

LVJC Povandeninis plaukimas

Povandeninis plaukimas – vandens sportas, jungiantis įvairius plaukimo po vandeniu bei nardymo būdus. Vaikai išmoksta plaukti su pelekais bei plaukti su balionais į tolį, vysto raumenų, organizmo ištvermę ir stiprina savo širdį. Ugdytiniai bus supažindinti su fiziniais fiziologiniais pagrindais, galimais susirgimais ir jų prevencija, kitomis teorinėmis žiniomis apie nardymą po vandeniu. Išmoks pagrindinius bendrojo fizinio pasiruošimo pratimus (BFP). Išmoks plaukimo su pelekais įvairių stilių technikas (atskirais pelekais ir su vienu peleku). Ugdytiniai supras, kuo skiriasi įvairūs povandeninio plaukimo būdai bei priemonės ir mokės jas panaudoti plaukiant 3 įvairius nuotolius įvairiais plaukimo stiliais su atskirais pelekais ir su vienu peleku. Mokės atlikti pratimus ir plaukimus keičiant tempą. Programos dalyviai ugdysis supratimą apie sveiką gyvenseną, fizinio aktyvumo svarbą šiuolaikiniame gyvenime. Bendraudami tarpusavyje mokysis įveikti įtampą, koreguoti savo elgesį, priimti individualius ir kolektyvinius sprendimus. Ugdytiniai bus skatinami įsivardinti baimes ir jas nugalėti, bei siekti pasitikėti savimi. Dalyvaudami programoje jie turės galimybę siekti prasmingo buvimo ir veikimo kartu ir tuo džiaugtis. Ugdytiniai mokysis saugiai elgtis vandenyje savo ir grupės narių atžvilgiu.

logo
Amžius: 6–17 m.

LVJC Šachmatų studija

LVJC šachmatų studijoje ugdytiniai mokysis bei tobulins šachmatų žaidimo pagrindų debiutinės teorijos bei endšpilio technikas, ugdys mąstymą, koncentraciją ir problemų sprendimo įgūdžius. Bus sudarytos galimybės išbandyti save dalyvaujant šachmatų turnyruose LVJC ir šalies renginiuose, o taip pat ir uždavinių sprendimo konkursuose. Ugdytiniai išmoks naudotis kompiuterine programa organizuojant bei pravedant varžybas.

Amžius: 6–18 m.

LVJC Šiuolaikinio šokio studija

Šiuolaikinio šokio studija skirta vaikams ir jaunimui nuo 6 iki 16 metų merginoms ir vaikinams. Ši programa yra tęstinė, t.y. planuojama, jog studijos dalyviai ją lankys trečius - ketvirtus metus, tačiau kiekvienais metais sėkmingai integruojami ir naujokai. Ši programa yra pritaikyta tiek turintiems įvairią šokio patirtį, tiek neturintiems jokios šokio patirties. Programa adaptuojama pagal skirtingą vaikų amžių. Šiuolaikinio šokio studijos užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas susipažins su pagrindiniais šokio žingsniais, improvizacija pagal muziką, įvairiais šokio stiliais bei raiškos priemonėmis. Šių užsiėmimų metu moksleiviai lavins ne tik fizinius, bet ir muzikinius gebėjimus: ritmo, tempo, takto pojūtį, bendrauti ir bendradarbiauti grupėje, atlikti bei kurti bendras kompozicijas. Bus lavinama kūno plastika, atmintis, gebėjimas atkartoti judesius. Koncertinės praktikos metu dalyviai mokysis įveikti scenos baimę, reprezentuoti save didelės auditorijos akivaizdoje: savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, spręsti procese kylančias problemas Užsiėmimų metu taip pat bus mokomasi ugdyti kantrybę, pagarbą aplinkai ir bendraamžiams.

logo
Amžius: 6–18 m.

LVJC Šiuolaikinio baleto studija

Šiuolaikinis baletas – tai dvi skirtingos šokio formos bei technikos sujungtos į viena. Klasikinio šokio pagrindai susipynę su šiuolaikinio šokio stiliumi, atliekami pagal bliuzo, džiazo bei kitasn šiuolaikinių atlikėjų melodijas, garantuoja saviraišką ir teigiamas emocijas. Šis šokis ne tik būdas patobulinti kūno galimybes, bet ir improvizacija, galimybė atskleisti save bei šokant išreikšti savo vidinę būseną. Nepriklausomai nuo pasirengimo lavinama taisyklinga kūno laikysena, judesių koordinacija, vikrumas, lankstumas, plastiškumas, ritmika, muzikalumas ir ištvermė, taip pat tai puiki erdvė ugdyti kūrybiškumą bei saviraišką. Tai idealus būdas atsiriboti nuo kasdienybės rūpesčių bei patobulinti kūno linijas. Šiuolaikinio baleto užsiėmimų metu stiprinami kūno raumenys, judesiai tampa plastiški, pagerėja bendra savijauta, o taip pat mokomės siekti tikslo, nugalėti scenos ir kitas baimes. Ugdytiniai mokosi savarankiškai kurti choreografines kompozicijas, dalyvauja koncertuose.

logo
Amžius: 7–12 m.

LVJC Skani studija „Jaunasis kulinaras“

Užsiėmimų metu gaminami lengvi, specialių įgūdžių nereikalaujantys patiekalai, išmokstama naudotis virtuviniais įrankiais ir įranga, pažinti maisto produktus, linksmai diskutuojant sužinoti jų kilmės ar pavadinimo istorijas, susitinkama su svečiais, vykstama į maisto pramonės įmones, su savo gaminiais dalyvaujama mugėse ir renginiuose. Didelis dėmesys skiriamas savarankiškumo ir svarbių gyvenimo įgūdžių ugdymui. Kiekvienas mėnuo yra skirtas numatytai temai: pusryčiai, užkandžiai, saldumynai, vakarienė, iškylos patiekalai, kalendorinės šventės. Programa yra tęstinė. Antrais mokslo metais vaikai domisi pasaulio virtuvėmis, trečiais – sezoniniais patiekalais. Veikloje yra ugdomos asmeninės ir socialinės vaikų kompetencijos.

logo
Amžius: 8–18 m.

LVJC Solo latino (šokiai)

Solo latino – tai Lotynų Amerikos šokių užsiėmimai mergaitėms ir merginoms. Tai geriausias būdas laisvai šokti ir tobulėti vienai, net neturint šokių porininko. Užsiėmimų metų mokomasi čia čia čia, rumba, samba, salsa, bachata ir kitų šokių pagrindų, nesudėtingos choreografijos. Lavinama laikysena, ritmo pojūtis, kūno plastika, ugdoma meilė judesiui, šokiui ir muzikai. Šiems užsiėmimas nereikia specialaus pasiruošimo, būtinas tik noras mokytis ir tobulėti. Vaikai gebės laisvai reikšti savo emocijas ir nuomonę. Mokės išklausyti ir gerbti kitus bei dirbti komandoje. Ugdytinis patobulins savo fizinę išvaizdą, pagerins emocinę būseną, paragaus sceninės patirties, padidins judesių amplitudę. Išmoks atsakomybės jausmo už save, draugus ir pradėtus darbus. 

logo
Amžius: 6–21 m.

LVJC Vaikų su negalia orkestras „Mažasis spalvų orkestras“

Muzikos užsiėmimai skirti vaikams ir suaugusiems turintiems negalią, muzikuodami grupėje jie mokosi derinti asmeninius interesus su grupės, mokosi valdyti instrumentą, sukaupti dėmesį, dalyvauti grupės bendroje veikloje bei pristatyti savo pasiekimus visuomenei. Parenkami individualūs veiklos būdai, kurie labiausiai tenkina neįgaliųjų interesus “Čia ir dabar”. Ugdytiniai mokosi gebėjimų bendrauti, bendradarbiauti , nugalėti baimes, savarankiškumo, pasitikėjimo savimi ir visuomene.

logo
Amžius: 6–18 m.

LVJC Stalo tenisas

Stalo tenisas – viena judriausių sporto šakų, lavinanti pastabumą, koordinaciją ir reakciją. Pirmyn atgal lekiantis kamuoliukas ir sėkmingo smūgio azartas – štai kas skatina vėl ir vėl grįžti prie tinkleliu padalinto stalo ir... žaisti iš naujo! Dalyvaudami Stalo teniso veikloje vaikai įgis bei tobulins pagrindinius stalo teniso technikos elementų įgūdžius, sustiprės fiziškai. Tinkamai parinktais žaidimais bei pratimais bus ugdomas pastabumas, vikrumas, koordinacija, atsakomybė. Vaikai bus skatinami drąsiai ir atvirai išsakyti savo nuomonę. Pagal amžių ir galimybes spręs konfliktines situacijas. Įgis teisėjavimo įgūdžių. Įgytos žinios, bendravimo įgūdžiai stiprins pasitikėjimą savimi ir supančia aplinka.

logo
Amžius: 7–17 m.

LVJC Šuoliai į vandenį

Veikla orientuota į tikslingą, sistemingą ir nuoseklų fizinio išsivystamo ir fizinio pajėgumo gerinimą, noro pačiam siekti fizinio tobulumo skiepijimą, sveikos gyvensenos ugdymą. Būrelyje ne tik skatinamas poreikis judėti, teikiama žinių, įtvirtinami šuolių į vandenį mokėjimai ir įgūdžiai, bet ir skatinamos teigiamos emocijos, savarankiškumas, bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimai, pasitikėjimas savimi. Planuojamas veiklos rezultatas - ugdytinių noras mokytis, aktyviai įsitraukti į programos veiklas ir atsiradęs poreikis daugiau išmokti, individualūs fizinio pasirengimo ir sporto šakos įgūdžių pokyčiai. Ugdymo programos eigoje bus naudojamos priemonės: tramplynai – 1m ir 3m, 0,5m bokštelis ir 5m bokštas, gimnastikos takelis, čiužiniai, batutas, švediška sienelė, šokdynės, kamuoliai, plaukimo lentos, plaukimo “makaronai”, vandenyje plūduriuojantys vartai. Programa bus vykdoma baseine ir sporto salėje (batutas).

logo
Amžius: 6–18 m.

LVJC Teatro studija

Teatro būrelyje vaikai susipažins su teatru tiek teoriškai, tiek praktiškai. Mokiniai sužinos, kurioje šalyje atsirado teatras, kaip jis keitėsi ir vystėsi, kokios yra šių dienų teatro tradicijos. Sužinotas teatro teorines žinias mokiniai pritaikys scenoje. Mėginsime vaidinti skirtingų epochų vaidinimo manieromis, kaip Antikos laikais mėginsime vaidinti su kaukėmis. Taip pat, mokinsimės dirbti komandoje, improvizuoti, aiškiai ir raiškiai šnekėti, reikšti mintis. Lavinsime savo ritmo pojūtį. Kursime scenarijus ir vaidinsime spektaklius. Išmėginsime save ne tik aktorių, bet ir apšvietėjų, scenografų, kompozitorių amplua. Lavinsime erdvės pojūtį, plastiką. Vaikai gebės laisvai reikšti savo emocijas ir nuomonę. Mokės išklausyti ir gerbti kitus bei dirbti komandoje. Ugdytinis išmoks greitai reaguoti į situacijas ir jas greitai spręsti. Patobulins savo sceninę ir viešąją kalbą, padidins judesių amplitudę. Išmoks atsakomybės jausmo už save, draugus ir pradėtus darbus. Žinos žymiausius šių dienų režisierius ir jų spektaklius. .

logo
Amžius: 7–14 m.

LVJC Vandensvydis

Vandensvydis – tai lyg rankinis vandenyje. Šioje programoje mokleiviai mokinsis laisvai išsilaikyti ant vandens, pažinti tiek vandensvydžio teoriją – kaip kuo geriau žaisti, tiek praktiką – taisyklingai smūgiuoti kamuolį. Veiklą vyktų ne tik vandenyje, bet ir sporto salėje, atliekant apšilimo, gimnastikos ir tempimo pratimus. Programos metu siekiama padėti tobulinti vaikų asmenybę ir ugdyti drąsų, aktyvų visuomenės narį. Vaikai mokydamiesi žaisti vandensvydį, taip pat mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes. Mokosi gerbti save ir savo grupės narius. 

logo
Amžius: 6–19 m.

LVJC Vaizduojamoji dailė

Vaizduojamoji dailės studija orientuota į tapybos ir kompozicijos mokymus, tai tapybos pagrindai tiems, kurie nori tobulėti ir sieti savo kūrybos kelią tapyboje, bei kitose meno srityse. Vaikai mokomi spalvų maišymo, tapybos ir kompozicijos, įvairios dailės technikos, supažindinami su meno istorija, išbandomi rankdarbiai. Uždaviniai formuojami taip, kad mokintųsi vaikai realistiškai pavaizduoti išorinius objektus. Užsiėmimų metu  siekiama ugdyti kūrybiškumą, fantaziją. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti kūrybinius projektus nuo pradžios iki pabaigos, spręsti procese kylančias problemas. Tai vertingi įgūdžiai pravers ne tik mene, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Itin svarbu draugiška  aplinka tam, kad pasitikėtumėm savimi ir vienas kitu, kad būtų galimybė pajusti kūrybos džiaugsmą ir tobulėti.

Amžius: 12–19 m.

LVJC lindyhopas

Lindyhopas – pašėlęs šokis, kuriame galite šaukti, bėgti, trypti ir nevaržyti savęs! Čia vaikai išmoks laisvo lindyhopo šokio, improvizacijų, taip pat mokysis pajausti muziką ir ritmą. Veiklos dalyviai išmoks pagrindinių lindy-hop, svingo, džiazo ritminių judesių, susipažins su retro (1930-1950 m.) šokių istorija ir kultūra, lavins savo kūną ir saviraiškos gebėjimus.

logo
Amžius: 6–19 m.

LVJC plaukimas

Pagrindinis būrelio uždavinys padėti tobulinti vaikų asmenybę ir ugdyti drąsų, aktyvų visuomenės narį. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami sportinius plaukimo stilius, taip pat mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes. Mokosi gerbti save ir savo grupės narius. Užsiėmimų metu, mokiniai tobulina taisyklingą kvėpavimą, plaukimą suderinus rankų ir kojų judesius. Ugdytiniai mokslo metų eigoje išmoks atpažinti bei taisyklingai plaukti keturiais sportiniais stiliais, supras saugaus elgesio reikšmę ir bus atsakingi už savo poelgius. Pamokų metu vaikai atlieka įvairias užduotis, kurios padeda jiems tobulinti judesius bei tobulėti kaip asmenybėms. Kas kelias pamokas fiksuodami plaukimo laiką atitinkamu stiliumi, siekia geresnių rezultatų. Mokosi pastebėti daromas klaidas, analizuoti ir padėti savo draugams gerinti rezultatus. Mokslo metų pabaigoje ugdytiniai sugebės per vieną pamoką nuplaukti virš kilometro su keliais trumpais sustojimais arba be sustojimų. 

Amžius: 6–18 m.

Aikido

Aikido - tai nekonkurencingas kovos menas, jo užduotis - plėtoti žmogaus psichofizinio balanso būseną, harmoniją su savimi bei supančiu pasauliumi ir pirmiausia ekstremalioje situacijoje. Užsiemimai vedami pagal tradicinį japonų stilių – tai ritualas, meditacija, kvėpavimo technikos, daosų joga, testai kūno bei proto koordinacijai, bendras fizinis lavinimas (plastiškumo, vikrumo, ištvermės ir stiprybės plėtojimas), kovinių veiksmų atidirbimas tradicinių ginklų (kardas, peilis, lazdas) pagalba bei kovinė savigyna. Vaikų programoje pavojingos kovinės technikos bei darbas su ginklais nėra įtraukiami. Aikido užsiėmimuose vaikai perpras savigynos veiksmų sistemą ir išmoks kovos menų elementų. Aikido užsiėmimo metu vaikai sustiprės fiziškai, išmoks apsiginti bei apginti silpnesnius. Ši kovinė šaka padės vaikams ugdyti savo valią, ryžtą bei pasitikėjimą savimi, išmokti siekti tikslo ir sveikos gyvensenos įgūdžių

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 12–19 m.

LVJC Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą.

Amžius: 6–16 m.

LVJC Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio veikloje vaikai įgyja įvairių žodžių ir frazių bagažą kalbėti tam tikromis temomis, esant tam tikrom situacijom. Gebama vartoti minimalų paprastų gramatinių struktūrų ir sakinio modelių skaičių pagal išmoktą medžiagą. Gebama taisyklingai tarti išmoktus žodžius ir frazes, naudojant juos pagal paskirtį. Skaitant gebama suprasti informaciją paprastuose, kasdieniniuose tekstuose, skelbimuose,reklamose,valgiaraščiuose,tvarkaraščiuose ir t.t. Gebama suprasti ir parašyti paprastus asmeninius laiškus, žinutes, pastabas ir t.t. Gebama kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, pasakyti keletą frazių apie save,savo šeimą, kitus žmones, gyvenimo sąlygas. Kūrybiniai projektai skatina vaikų motyvaciją mokytis, pasitikėti savimi ir savo žiniomis,r prisiimti atsakomybę už save bei kitus, pozityviai bendrauti ir bendradarbiauti.