Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

logo
Amžius: 6–10 m.

Pramoginiai šokiai

Būrelis puoselėjant vaiko kinestetinį ir kūrybinį savitumą padėda įgyti šokio įgūdžių ir estetinės patirties pagrindus, laiduojančius tolesnį sėkmingą ugdymąsi.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: nuo 8 m.

Gatvės šokių treniruotės

🎶 SKILLZ studijoje mokomės judėjimo, muzikos pajautimo, improvizacijos, grupės stato šou ir dalyvauja pasirodymuose Lietuvoje ir užsienyje.

📸 Išvystyta media sritis suteikia galimybę studijos nariams dažnai dalyvauti profesionaliuose video filmavimuose.

💪 Kiekvieną savaitę vyksta kūno lavinimo treniruotės Body Training.

🤝 Visos treniruotės suskirstytos pagal amžių ir pažangumo lygį, todėl studija kiekvienais metais formuoja naujokų grupes, į kurias kviečiami prisijungti visi norintys.

😎 Pradėjus pradedančiųjų grupėje bei įdėjus daugiau darbo galima pereiti į pažengusiųjų ar uždaras treniruotes kartu su pagrindinėmis komandomis. SKILLZ‘uose nėra ribų augti!

📍Studija yra labai patogiose vietose, netoli Balto tilto ir senamiestyje, todėl lengvai pasiekiama iš daugelio Vilniaus mikrorajonų.

🎁Pabandyti nieko nekainuoja! Registruokis ir išbandyk norimas treniruotes nemokamai!

logo
Amžius: 16–18 m.

"Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“ 10-11 kl. mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your English: Yes!“ („Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

logo
Amžius: 14–18 m.

„Angliškai kalbu laisvai“ 7-10 klasių mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 7 kl. -2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently“ („Angliškai kalbu laisvai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Mokysimės laisvai ir tiksliai reikšti mintis anglų kalba visuomenine ar asmenine tema, tobulinant savo kalbinius ir bendravimo gebėjimus.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

Amžius: 14–18 m.

Nuotolinio ugdymo programa „Pasikalbėkime angliškai“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys – įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos nuotolinio ugdymo programa 1–4 klasių gimnazistams „Let‘s Speak English“ („Pasikalbėkime angliškai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 7–16 m.

Dailės technologijos

Dailės technologijų programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, - ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Vaikai išmoks naudotis pagrindinėmis dailės raiškos meninėmis bei techninėmis priemonėmis, atskleis ir vystysis jų kūrybiniai ir meniniai raiškos gebėjimai, savarankiškumas, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Praplės savo akiratį, pažins savo krašto ir pasaulio kultūrą.

logo
Amžius: 12–19 m.

Muzikinės dirbtuvės (vokalo studija)

Ar esi pasiruošęs tapti pačiu šauniausiu muzikos kalviu? Ar nori mokytis dainuoti kitaip? Pas mus sužinosi iš ko sudaryta muzika, garsas ir tavo balsas. Čia išmoksi ne tik dainuoti, bet ir kurti muziką (ar gali būti dar kas įdomiau?). Sužinosi visus scenos užkulisius, išmoksi scenos gudrybių, kursi ir atliksi savo muziką, išmoksi taisyklingai naudotis unikaliu instrumentu - savo balsu, o, svarbiausia, įveiksi baimes, susirasi nuostabių draugų ir bendraminčių.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 5–11 m.

Karate studija

Tradicinis karate – tai savigynos menas, pagrįstas nuolatinio tobulėjimo principu. Nuo pat pirmų žingsnių mokomės drausmės, tvarkos ir pagarbos kitiems. Karate padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir orientuotis į tikslo siekimą ne tik sporte, bet ir gyvenime. Šie užsiėmimai  padės vaikams sustiprėti fiziškai. Užsiėmimų metu lavinsime koordinaciją, ištvermę, vikrumą,  mokysimės kontroliuoti savo emocijas ir jėgą. Treniruočių metu daug pratimų atliekama žaidybine forma.

Renkamos grupės:

5 - 7 metų,

8 - 11 metų.

logo
Amžius: 7–15 m.

Skulptūrinės ir taikomosios keramikos studija

Keramikos studijos programa skirta  vaikams, norintiems susipažinti su molio, šamoto, gipso lipdymo technikomis. Tai - pažintis su formomis, molio raiškos galimybėmis, darbo technologijomis. Studijos lavins erdvinį-meninį suvokimą – formų dydžių pasirinkimą, derinimą tarpusavyje, mokys meninės kalbos - paviršių pasirinkimo ir derinimo, spalvinio pajautimo ir dekoravimo įvairovės.  Būrelyje vaikai susipažins su įvairiais molio formavimo būdais: formavimu iš molio plokštės, skulptūriniu lipdymu, žiedimu, virveline keramika, molio atspaudais iš pasigamintų formų. Įvairių dekoro būdų: faktūrų, ornamentų, spalvų derinimo. Įvairių paviršiaus apdirbimo technikų: angobavimo, poliravimo, glazūravimo, piešimo poglazūriniais pieštukais.  Mokysimės pasigaminti funkcionalius daiktus, skulptūrinius objektus. Lavinsime gebėjimą generuoti idėjas ir jas įgyvendinti, pritaikyti darbus, jais puošti aplinką. Dirbdami kartu vaikai įgis komunikacijos įgūdžių, praplės akiratį lankydami parodas, susipažins su įvairių šalių liaudies keramika, Lietuvos keramikos asmenybėmis bei jų darbais,  ugdysis meninį skonį, diskutuos, lavins vaizduotę ir  kūrybiškumą. Organizuosime parodas,  dalyvausime įvairiuose projektuose.

 

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.