Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 12–19 m.

Baimės laboratorija

„Baimės laboratorijos“ užsiėmime dalyvauja 12-15 jaunuolių, su jais apie baimės atsiradimo priežastis ir jos įveikimo būdus, bei apie savižudybių prevenciją kalbėsis kvalifikuoti specialistai: psichologas psichoterapeutas, teatro pedagogas, dailininkas. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui. Jaunimas viso užsiėmimo metu kokybiškai praleidžia laisvalaikį, talkinant profesionalams, turintiems daugiametę patirtį darbo su jaunais žmonėmis. Grupėje, su kuria bus dirbama, jaunuoliai bendrauja ne tik su vedančiais specialistais, bet tarpusavyje. Tokiu būdu jauni žmonės ugdo savo socialinius įgūdžius. Psichologas padeda atpažinti baimes (ir kitus jausmus), jų kilmę, profesionaliam dailininkui padedant dalyviai vizaulizuoja baimes (lipdo iš molio, tapo baimės portetus, gamina baimės kaukes, lėles). Naudojant teatro metodus (forum teatrą, proceso dramą, simuliacinius žaidimus) vaidinamos baimę ir kitus svarbius jausmus keliančios situacijos tol, kol atrandamas savo jausmų įveikimo būdas. Užsiėmimas užbaigiamas refleksija. Grupiniai užsiėmimai skatina jaunimą kalbėti garsiai apie jų baimes, tokiu būdu prisideda prie Lietuvoje plačiai paplitusios savižudybių problemos mažinimo, nes padeda dalyviams rasti būdus, kaip konstruktyviai spręsti savo sunkumus.

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (1)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis meninės raiškos (spalvinės, grafinės, erdvinės) galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–17 m.

Dailes terapijos programa

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Programa skirta specialiųjų poreikių turintiems ar sunkiai bendraamžių būryje pritampantiems vaikams. Moksleiviams per plastinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei savireguliacijos įgūdžiai. Pasitelkiant meninės raiškos priemones bus atskleidžiami vaikų psichologinių ypatumai, ieškoma džiugios saviraiškos, sėkmingesnės individualios raidos būdų. Sprendžiant vidinės vaikų gerovės klausimus, moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbelinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomomos tokios asmeninės kompetencijos kaip geresnis savęs vertninmas, pasitikėjimas savimi, bei kitos asmeninės bei dalykinės kompetencijos.

Amžius: 7–17 m.

Vizualinė raiška teatre

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Moksleiviams per teatro vizualinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei kūrybiškumo įgūdžiai. Pasitelkiant teatrinės raiškos priemones bus atskleidžiamas vaikų gebėjimas kurti sceninį personažą t. y. kaukę, kostiumą, šukuoseną, lėlę ar scenos maketą, ieškoma džiugios saviraiškos žengiant į paslaptingą teatro pasaulį. Moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) teatrinės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbalinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomos tiek asmeninės tiek kolektyvinės kompetencijos tokios kaip geresnis savęs vertinimas kolektyve, pasitikėjimas savimi bei šalia esančiais bendraautoriais.

Amžius: 6–17 m.

Slidinėjimo būrelis

Treniruočių metu stiprinti vaikų fizines galimybes. Skatinti vaikų gebėjimus nugalėti baimę, įgyti pasitikėjimo savimi. Ugdyti vaikų gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti užsiėmimų metu įsisavinant užduotis. Mokyti vaikus rūpintis inventoriumi bei skatinti savarankiškumą dalyvaujant ugdymosi procese.

Amžius: 6–15 m.

“MiniBoss” verslo ir ekonomikos ABC

“MiniBoss” yra sistemingas verslumo ugdymas, susidedantis iš 8 mokymo kursų, stovyklų, verslo ekskursijų, verslo turų, projektų, startuolių kūrimo, nacionalinių bei tarptautinių čempionatų. “MiniBoss” mokykloje dėstomi ekonomikos, projektų valdymo, komandinio darbo, psichologijos pagrindai ir ugdomi socialiniai įgūdžiai. Pamokų metu mokiniai: 1. gaus ekonomikos, verslo, projektinio ir komandinio darbo, psichologijos, verslo filosofijos pagrindus; 2. atskleis savo talentus ir mokysis iš jų užsidirbti , apmąstys savo ateities planus kelioms dešimtims metų į priekį; 3. mokysis dirbti komandoje, ugdys dalykinio bendravimo įgūdžius; 4. mokysis naudotis pinigais; 5. mokysis pritaikyti mokykloje įgytas bazines žinias ir išnaudoti jas kuriant savo asmeninį verslą; 6. kurs savo pirmąjį STARTUP projektą ir turės galimybę pristatyti jį socialiai atsakingo verslo forume; 7. turės galimybę gauti verslo ekspertų-mentorių pagalbą įgyvendinant savo verslo projektą; 8. galės dalyvauti mainų programose tarptautinio verslumo mokymo tinklo „MINIBOSS BUSINESS SCHOOL“ vasaros verslo stovyklose užsienio šalyse; 9. galės prisidėti prie šeimos verslo kūrimo.

Amžius: 6–15 m.

"MiniBoss" šeimos ekonomika ir verslumas

“MiniBoss” yra sistemingas verslumo ugdymas, susidedantis iš 8 mokymo kursų, stovyklų, verslo ekskursijų, verslo turų, projektų, startuolių kūrimo, nacionalinių bei tarptautinių čempionatų. “MiniBoss” mokykloje dėstomi ekonomikos, projektų valdymo, komandinio darbo, psichologijos pagrindai ir ugdomi socialiniai įgūdžiai. Pamokų metu mokiniai: ● gaus ekonomikos, verslo, projektinio ir komandinio darbo, psichologijos, verslo filosofijos pagrindus; ● atskleis savo talentus ir mokysis iš jų užsidirbti , apmąstys savo ateities planus kelioms dešimtims metų į priekį; ● mokysis dirbti komandoje, ugdys dalykinio bendravimo įgūdžius; ● mokysis naudotis pinigais; ● mokysis pritaikyti mokykloje įgytas bazines žinias ir išnaudoti jas kuriant savo asmeninį verslą; ● kurs savo pirmąjį STARTUP projektą ir turės galimybę pristatyti jį socialiai atsakingo verslo forume; ● turės galimybę gauti verslo ekspertų-mentorių pagalbą įgyvendinant savo verslo projektą; ● galės dalyvauti mainų programose tarptautinio verslumo mokymo tinklo „MINIBOSS BUSINESS SCHOOL“ vasaros verslo stovyklose užsienio šalyse; galės prisidėti prie šeimos verslo kūrimo.

Amžius: 6–17 m.

Mentalinė aritmetika

Mentalinė aritmetika - tai protinių gebėjimų ir kūrybinio potencialo vystymo programa, skirta vaikams nuo 5 iki 16 metų.

Amžius: 7–12 m.

Lietuvių kalba „Gudručiai“

Programos uždaviniai: 1. Išmokyti lietuvių kalbos pagrindų. 2. Gebėti skaityti, rašyti, kalbėti lietuvių kalba. Veiklos priemonės: 1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai. 2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis. 3. Diskusijos. 4. Žaidimai. 5. Meniniai renginiai. Laukiami rezultatai: 1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais sakiniais, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį. 2. Programos dalyviai susipažins su lietuvių kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai. 3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją lietuvių kalba.

Amžius: 7–18 m.

Darbščiųjų rankų būrelis

Programos esmė: Ugdyti poreikį prasmingai naudoti laisvalaikį. Ugdyti kantrybę Ugdyti estetinį skonį . .Siekti, kad vaikai geriau pažintų vienas kitą, padėti suvokti pagrindines vertybes. Mokytis dirbti komandoje. Skatinti vaikų emocionalumą, individualumą. Kaupti pažinimą ir vizualinę patirtį. Palaikyti vaikų savaiminę kūrybą, skatinti kurti grožį, estetišką aplinką, naujas formas, daiktus. Lavinti vaikų dėmesį, pastabumą, mąstymą, pirštų smulkiuosius raumenis. Turinys: Numatoma išlankstyti darbelių iš spalvoto popieriaus, suklijuoti gražias aplikacijas iš popieriaus, taip pat pagaminti atvirukus su karpiniais. Planuojama nupinti įvairių darbelių iš spalvotų gumyčių bei išmokti pinti darbelius iš gumyčių su nėrimo staklėmis. Mokinsimės siūti sagas, iš jų darysim kompozicijas, taip pat mokinsimės susisiūti rūbus. Su vąšeliu nersim pynutes, iš pynučių gaminsim įvairius darbelius. Puošim įvairius stiklinius buteliukus plastilinu – gaminsim vazeles. Numatomos veiklos: - darbeliai iš popieriaus (lankstymas, aplikacija, karpiniai). - darbeliai iš spalvotų gumyčių. - elementarūs siūvimo darbai (prisiūti sagą, susisiūti rūbą) - nėrimas vąšeliu - darbeliai iš plastilino ant stiklinių buteliukų. Naudos vaikams pagrindimas: specialūs tyrimai ir mokyklų patirtis rodo, kad mokiniai, turėdami tvirtus vieno ar kito dalyko mokėjimus bei įgūdžius, dažnai nemoka jų pritaikyti gyvenime naujomis sąlygomis, naujose situacijose - užsiėmimų metu įgytus įgūdžius bei žinias vaikai galės kūrybiškai taikyti praktikoje. Taip pat užsiėmimai skatins vaikų bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais, skatins vaikų pasitikėjimą savimi, stiprins vaikų psichinę sveikatą.

Amžius: 7–16 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 12 asmenų vaikų ir paauglių grupei) planuojama 2val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 2 kart per savaitę, viso 4 savaitinės valandos, 8 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Grupė bus dalijama į du pogrupius po 6 vaikus pagal amžių. Programos vykdymui naudojamos literatūros kūrinių ištraukos, kaip pagrindinė meninė priemonė įgalinanti vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą neformaliu biblioterapijos metodu (biblioterapijos metodo esmė- vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas, diskutuoti . Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”.) Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį.

Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam

tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų

išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar

jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad

jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprins dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose bus naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis bus naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie paskatins vaiką atvirumui, ar streso įveikai.

  1. biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokysis reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti. Dalintis patirtimi su kitais, išklausant kitų patirtis ir nuomones, bei gerinant savo savijautą. Ugdys dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatins atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus būdus. Informacija apie programos vykdymą ir jos naudingumą bus skleidžiama socialiniuose tinkluose, bei organizacijos ir partnerių internetinėje svetainėje.

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–19 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. apima šnekamosios anglų kalbos lavinimą, vaikų bendravimo anglų kalba įgūdžių tobulinimą, viešą kalbėjimą. Numatomos veiklos – praktinės užduotys, bendravimo pratimai, video, audio ir prezentacinės priemonių naudojimas. Vaikai išlavintų laisvą ir nevaržomą bendravimą anglų kalba, patobulintų anglų kalbos suvokimą, skaitymą

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–14 m.

Buriavimas

Buriavimas – tai daugialypis sportas, kuriuo galima užsiimti visą gyvenimą nuo ankstyvos vaikystės iki vėlyvos senatvės. Norint valdyti burinę jachtą ir vadovauti jos komandai reikalinga gera fizinė būklė, laivo valdymo patirtis, socialiniai įgūdžiai, gilus gamtos veiksnių supratimas. Buriavimo užsiėmimų metu vaikai bus mokomi visų šių įgūdžių naudojantis Didžiosios Britanijos Royal Yachting Association (RYA) paruošta pradedančiųjų buriuotojų programa. Buriavimo ir fizinio parenimo trenerių pagalba programos dalyviai mokysis buriavimo taisyklių ir saugaus elgesio vandenyje, pažinti vėją, savarankiškai paruošti ir valdyti vienvietį sportinį burlaivį, lenktyniauti,  vyks fizinio parengimo treniruotės, įvairūs renginiai ir varžybos.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.