Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.  

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 16–19 m.

Mobilus darbas su jaunimu Vilniaus mieste

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų skyrius organizuoja paskaitas Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo lavinimo mokyklose. Susitikimo metu mokiniams bus pristatomos veiklos sritys, kuriose suinteresuoti moksleiviai galės susipažinti su vietos savivalda, jaunimo organizacijų veikla bei prisidėti prie moksleivius dominančios veiklos. Susitikimo tikslas – informuoti ir konsultuoti jaunus žmones apie savanorystę, karjerą, savivaldybės veiklą ir kt.

Savivaldybės ir Jaunimo organizacijų veiklas, taip pat, skatinti jaunimo domėjimąsi valstybės reikalais bei savo ateitimi. Pateikiamos susitikimo temos (galima pasirinkti vieną ar kelias):

1. Kur savanoriauti Vilniaus mieste?

2. Grafitti – riba tarp meno ir vandalizmo.

3. Apie Europos Parlamentą kitaip.

4. Pamoka „Kaip surasti savo svajonių darbą".

5. Pamoka/ praktika „Savivaldybė ir vietos savivalda".

6. Pamoka/ mokymai „Jaunimo politika - kas tai ir su kuo valgoma?"

7. Rikiuotės pratybos

8. Ginklai ir amunicija

9. Paskaita apie Lietuvos kariuomenę

10. Linksmos karinės estafetės

Vizito trukmė: 45 - 60 min. 

Amžius: 5–15 m.

Muzikinio teatro studija

Studija sudaro galimybę vaikams lavinti savo gebėjimus dainos, šokio ir vaidybos sintezėje – miuziklo žanre. Muzikinio teatro studija leidžia kiekvienam norinčiam pažinti ir tobulinti savo muzikinius, aktorinius gebėjimus, lavinti koordinaciją, ritmiką, plastiką, kūrybiškumą, labiau susipažinti su muzikinio teatro forma - miuziklu, praktiškai išbandyti muzikinį scenos meną, jo galimybes ir prasmę.Užsiėmimai vyksta pirmadieniais – trečiadieniais.

Amžius: 6–18 m.

Meno terapija specialiųjų poreikių vaikams

"Pojūčių klinika" - tau unikali vieta Lietuvoje, kurioje teikiama kompleksinės pagalba specialiųjų poreikių vaikui (turinčiam elgesio, emocijų ir kitus sutrikimus ar išgyvenančiam psichologines krizes dėl amžiaus tarpsnių ypatumų ar neigiamų aplinkos veiksnių. Čia teikiamos paslaugos paremtos visuminiu požiūriu į vaiką ( nedaloma dvasios, psichikos ir kūno visuma) ir jo situaciją (vaiko aplinka: šeima, gyvenimo sąlygos ir vieta, ugdymo įstaiga, visuomenė).

Amžius: 13–19 m.

Neformaliojo vaikų švietimo programa "Slėpynės muziejuje"

Ši programa – tai 3 mėn. trukmės (24 užsiėmimai po 2 ak. val. 2 kartus per savaitę) muziejų paslapčių ieškotojų būrelis, skirtas įvairaus amžiaus moksleiviams (7-12 klasės), kurie, suburti grupelėmis po 15 dalyvių, gilinsis į Venclovų namų-muziejaus, B. Grincevičiūtės memorialinio buto-muziejaus ‚Beatričės namai‘, V. Krėvės-Mickevičiaus ir V. Mykolaičio-Putino memorialinių butų-muziejų aplinką, saugomus eksponatus ir negirdėtas istorijas. Direkcijos muziejų darbuotojai pasiūlys grupelėms veiklas, prisitaikydami prie moksleivių amžiaus ir interesų. Programoje bus visko: netikėtumų, žaidimų, kūrybinės veiklos, diskusijų. Pasiremdami tikrais žymių žmonių gyvenimais, pažvelgsime į mus supančią dabartį ir gal būt pamatysime ją naujai. Pabaigoje programos dalyviams įteiksime pažymėjimus. Dėl dalyvavimo šioje programoje kviečiame mokinių tėvus kreiptis į Vilniaus memorialinių muziejų direkciją ir sudaryti sutartis, kuriomis remiantis, mokinio neformaliojo švietimo krepšelis bus paskirtas minėtai programai. Tėvams nieko papildomai mokėti nereikės. Detalus programos aprašymas, kontaktinė informacija ir dokumentai: http://www.vilniausmuziejai.lt/JPA/JPA.php

logo
Amžius: 10–19 m.

Asmenybės ugdymas teatro raiška

    Žirmūnų vaikų ir jaunimo klube teatro studiją lankantys mokiniai teatro priemonėmis (etiudais, psichofizinių pratimų sistema, teatro žaidimais, socialinio teatro formomis ir kt.) lavins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo, scenos kalbos ir judesio įgūdžius, aktorinio meistriškumo pradmenis. Vaikai išsiugdys asmenines, bendrąsias, dalykines kompetencijas, dalyvaus bendruose pasirodymuose, miesto šventėse, stebės spektaklius, tobulės visapusiškai per teatro raišką ir gebės įgytas žinias, įgūdžius pritaikyti asmeniniame gyvenime bei socialinėje aplinkoje.

logo
Amžius: 8–16 m.

Šokių būrelis ,,Tu gali, mes kartu galime“

Užsiėmimų metu vaikai ugdysis muzikinę klausą, judesių koordinaciją, plastiškumą, stiprins raumenų sistemą, koreguos laikyseną. Palaipsniui įgis gebėjimą improvizuoti pagal pasirinktą muziką, atsiskleis kūrybinės savybės, noras kurti, improvizuoti. Išmoks bendrauti su bendraamžiais ir suaugusiais. Atsikratys scenos baimės, įgis pasitikėjimą savimi.

logo
Amžius: 12–17 m.

Dailės būrelio ,,Saulutė“ programa paaugliams ir jaunimui.

Dailės būrelis „Saulutė“ skirtas meniniam vidutinio ir vyresnio mokyklinio amžiaus vaikų ugdymui, atskleidžiant kiekvieno vaiko individualumą, meninius ir kūrybinius gebėjimus. Lankantys būrelį mokiniai susipažins su įvairiomis dailės technikomis, eksperimentuos ir improvizuos, galės praktiškai išmėginti įvairias tradicines ir šiuolaikines dailės raiškos priemones. Dailės užsiėmimų metu vaikai dirbs su guašu, akrilu, akvarele, tušu, kreidelėmis, pastele, pieštukais, mokysis įvairių dailės technikų – monotipijos, gratažo, koliažo ir kt. Kurdami vaikai patirs teigiamų emocijų, lavinsis kūrybinį mąstymą, mokysis išreikšti savo mintis, vertinti ir įsivertinti. Savo darbus vaikai eksponuos parodose, dalyvaus įvairiuose konkursuose ir kituose renginiuose. Dailės būrelis “Saulutė” - tai pažinimo, bendravimo, bendradarbiavimo, estetinio skonio, dailės raiškos, kūrybinio mąstymo ir vaizduotės ugdymo priemonė.

logo
Amžius: 13–19 m.

Aktyvaus jaunimo būrelis „SAVI“

Programa skirta aktyviam jaunimui, siekiančiam įgyti praktinės socialinės ir kultūrinės veiklos patirties, pažinti save ir įgyti žinių, reikalingų idėjų realizavimui nuo planavimo iki įgyvendinimo.

Amžius: 12–19 m.

Juoko Joga – asmenybės potencialo išlaisvinimui

Užsiėmimai paremti pasauline Juoko Jogos praktika ir skirti padėti mokiniams atskleisti jų teigiamas asmenybės savybes: būti aktyvesniems, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Juoko Jogos sesija vyksta mokinių grupėje atliekant aktyvius fizinius bei teminius pratimus su juoko emocija, po kurių daromi atsipalaidavimo pratimai. Po sesijos vyksta aktyvi diskusija, kurios metu mokiniai pasidalina savo mintimis apie užsiėmimus bei drauge nagrinėjamos įvairios gyvenimiškos temos. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.