Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 13–16 m.

SVJC Lyderystė

Lyderystės patirtis atvers duris, o jeigu ne duris – tai langus! Užsiėmimuose sužinosite ir išgryninsite savo stipriąsias savybes, susidraugausite su tobulintinomis, ugdysite pasitikėjimą savimi. Žinoma, įvaldysite viešąjį kalbėjimą ir dar daugiau, ko reikia lyderiui. Čia nerasite daug teorijos, vietoj to bus praktika!

Lyderystės užsiėmimuose ugdysime lyderiui būdingas savybes, įveikinėsime savo baimes, mokysimės vesti paskui save ir kitus.

Mokysimės tapti savo pačių gyvenimo lyderiais, drąsiais, žinančiais ko nori ir proaktyviai to siekiančiais, bendradarbiaujant su kitais.

logo
Amžius: 13–18 m.

SVJC Pilatesas

Pilatesas – tai ištvermės, kūno lankstumo ir raumenų elastingumo treniruotė, susidedanti iš lėto giluminių raumenų mankštinimo jogos elementų pagrindu. Reguliariai mankštinantis, treniruotėse atpalaiduosite stuburą, gerinsite kraujotaką ir raumenų tonusą, išmoksite teisingai judėti. Kadangi raumenis stiprinsite be didelės įtampos, todėl nusiraminsite bei atsipalaiduosite. Treniruotės ypač naudingos tiems, kas turi problemų su laikysena ir nugaros skausmu.

logo
Amžius: 7–13 m.

SVJC Skani studija JAUNASIS KULINARAS

Kartais taip nusibosta laukti, kol kas nors padarys sumuštinį, iškeps blynų ar nupirks ką nors skanesnio. O jei visą tai galėtum pasidaryti pats? Išsikepti skanių sausainių, susitepti savo sukurtą sumuštinį ar net nustebinti tėvelius vakariene? Turim gerų žinių – viso to gali išmokti mūsų skanioje studijoje „Jaunasis kulinaras“.

Užsiėmimo tikslas per maisto gamybą išmokti kalbėtis, dalintis, gerai ir saugiai praleisti laiką. Mokomės pažinti maisto produktus, saugiai elgtis su įrankiais, pagaminti proginius patiekalus. „Jaunasis kulinaras“ turi savo virtuvę, kurioje dažnai sulaukiame kulinarinių svečių iš įvairių sričių, kurie dalinasi savo patirtimi ir dar labiau praplečia vaikų akiratį.

logo
Amžius: 3–50 m.

SVJC Tautinių šokių ansamblis „Ugnelė“

„Ugnelė“ – tautinių šokių ansamblis, kuriame pažinsite Lietuvą ir visą pasaulį! Čia šokame tradicinius ir pačių sukurtus šokius, dabinamės tautiniais kostiumais, ugdome patriotiškumą ir svarbiausia – keliaujame po platųjį pasaulį, pristatinėdami Lietuvą.

logo
Amžius: 10–19 m.

SVJC Gatvės šokio grupė „Bounce“

Gatvės šokio grupė „Bounce“ – užsiemimai, kuriuose pajausite gatvės šokio laisvę! Hip hop lavins jūsų koordinaciją, house stilius gerins ištvermę, o dancehall ritmais ugdysite pasitikėjimą savimi. Čia taip pat susipažinsite su šių stilių istorija, pamilsite gatvės šokio kultūrą ir svarbiausia – išmoksite judėti be griežtų ribų ir „galima – negalima“ taisyklių!

logo
Amžius: 10–14 m.

SVJC Teatro studija „Dėmesio. Pradedam!“

Teatro studija „Dėmesio. Pradedam!“ – tai vieta, kurioje galėsite pasiekti asmeninę sėkmę, mokantis teatrinio meno pagrindų. Čia vaidybinėse situacijose ugdysite saviraišką, lavinsite vaizduotę, drąsą, atlikimo raišką. Smagiai improvizuosite „čia ir dabar“. Sužinosite sceninės kalbos, judesio ir teatro raiškos paslapčių. Kursite pasirodymus... ir žengsite pirmuosius žingsnius į sceną!

logo
Amžius: 3–7 m.

SVJC Teatras mažiesiems

Teatras mažiesiems skirtas teatriniais žaidimais, vaidyba ir paprasčiausiu buvimu scenoje leisti vaikams pažinti pačius save, draugus ir save tarp draugų. Didžiausia siekiamybė – laisvas, supratingas, kūrybingas ir pasitikintis savimi vaikas. Užsiėmimuose mokysitės buvimo scenoje taisyklių, patapti tuo, kuo tik panorėsite, nukeliauti ten, kur tik norėsite ir su savimi pasiimti žiūrovus!

Amžius: 6–16 m.

Nauja programa

Programa, vykdoma pagal VŠĮ Švietimo pagalbos projektai parengtą metodiką, skirta raidos sutrikimų turinčių vaikų fizinių bei socialinių gebėjimų ugdymui, judesių motorinio planavimo, smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimui, savarankiškumo ir bendravimo įgūdžių stiprinimui. Vaikai supažindinami su įvairių sporto šakų elementais (futbolo, krepšinio, gimnastikos, lengvosios atletikos ir kt.), ugdomas jų bendras fizinis pasirengimas, ištvermė, dėmesio koncentracija, gebėjimas dirbti grupėje, pozityvūs socialinės interakcijos būdai. Programa visapusiškai pritaikyta raidos sutrikimų turintiems vaikams: kiekvienas užsiėmimas iš anskto suplanuotas, numatyti konkretūs pratimai, priemonės, kurie pateikiami vizualiniame tvarkaraštyje. Dirbama mažose 3 -4 vaikų grupėse pasitelkiant asistentus. Programoje taikomas pozityvaus elgesio skatinimo metodai, naudojama moderni įranga, interaktyvios grindys atskirų sporto šakų elementams ugdyti, išmanioji balansinė lenta su įvairių žaidimų programėlėmis, videomodeliavimas. Programa skirta įvairių specialiųjų poreikių vaikams. Programos metu vertinama vaikų pažanga.

logo
Amžius: 15–18 m.

Emocinio intelekto ugdymas per dailės terapiją

Dailės terapijos užsiėmimai skirti paaugliams nuo 12 iki 18 m., kurie domisi psichologija, nori geriau pažinti, suprasti save ir kitus, tobulinti bendravimo įgūdžius. Per užsiėmimus piešime, kursime koliažus ir skulptūras. Dalyviai mokysis reikšti savo jausmus ir mintis, pristatyti savo darbus, mokinsis reflektuoti apie kitų darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas.

logo
Amžius: 10–18 m.

Svajonių komanda

Programa „Svajonių komanda“ – tai unikalus kūno fizinės koordinacijos ir lankstumo lavinimo ir muzikalumo skatinimo derinys. Per sportines užduotis įgaus komandos formavimo pagrindus, mokysis naujos sporto šakos – grindų riedulio. Jaunimas grupėse pagal amžių susipažins su įvairiais muzikiniais instrumentais ir mokysis jais groti, ir kūno judesiais atkartoti rimtą, tempą, Mokysis susikaupimo ir greitos reakcijos, pagarbos komandos nariams.

logo
Amžius: 6–18 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Organizuojami užsiėmimai grupėse pagal klases: 1-4 kl., 5-8 kl., 9-12 kl., Naujojoje Vilnioje Atviro jaunimo centro "Mes" erdvėje "Vaga"

logo
Amžius: 6–18 m.

Menų terapija specialųjų poreikių turintiems vaikams

Menų terapijos būrelio programa skirta ir sveikiems, ir negalią, SUP turintiems vaikams, kurie nori pažinti savo vidinį pasaulį, pamatyti savo viduje slypinčią drąsą ir jėgą, džiaugsmą ir stiprybę. Užsiėmimo metu didžiausias dėmesys bus skiriamas emocinio atsipalaidavimo, jausmų raiškai kūrybinio proceso metu. Mokysimės kurti ir džiaugtis savo kūryba: žaisime su spalvomis, formomis, faktūromis, tapysime guašu, piešime visomis įmanomomis priemonėmis – teptukais, pieštukais, flomasteriais, kempinėlėmis, voleliais, pirštais, delnais... Lipdysime iš molio. Kuriant grupėje stiprėja ryšys su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu bus sukurta saugi aplinka, kur vaikai galės išreikšti savo emocijas.

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 6–17 m.

Dainavimo ir muzikavimo studija

Programos esmė – puoselėti vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybišką asmenybę. Padėti įgyti muzikos, dainavimo kompetenciją ir estetinės patirties pagrindus. Ši programa skirta vaikams, norintiems lavinti balsą, muzikinę klausą, muzikinę atmintį, išreikšti save kūryboje, turtingai praleisti laisvalaikį bendraminčių draugijoje. Programos turinį sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai. Mokiniai ugdys gebėjimą įsiklausyti ir pajausti muzikos keliamas emocijas, visapusišką vaiko asmenybę, lavins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Programos dalyviai dalyvaus koncertuose, renginiuose.

Amžius: 7–18 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.