Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 16–18 m.

"Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“ 10-11 kl. mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your English: Yes!“ („Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

logo
Amžius: 14–18 m.

„Angliškai kalbu laisvai“ 7-10 klasių mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 7 kl. -2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently“ („Angliškai kalbu laisvai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Mokysimės laisvai ir tiksliai reikšti mintis anglų kalba visuomenine ar asmenine tema, tobulinant savo kalbinius ir bendravimo gebėjimus.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

Amžius: 14–18 m.

Nuotolinio ugdymo programa „Pasikalbėkime angliškai“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys – įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos nuotolinio ugdymo programa 1–4 klasių gimnazistams „Let‘s Speak English“ („Pasikalbėkime angliškai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 4–10 m.

Akrobatinė gimnastika

Akrobatinė gimnastika - tai gimnastikos rūšis, kuri lavina balanso pojūtį, judesių koordinaciją, taip pat šoklumą, lankstumą ir plastiškumą. Akrobatika vysto ir stiprina visas raumenų grupes. akrobatiniai pratimai atliekami pagal ritmišką muziką, tad lavinamas ir ritmo pojūtis, muzikalumas ir artistiškumas.

Užsiėmimų metu kursime pozityvią atmosferą, patirsime teigiamas emocijas, mokysimės būti vieninga komanda. Vaikai sustiprės fiziškai, linksmai ir prasmingai praleis laiką bei ugdys pasitikėjimą savimi ir kitais.

Renkamos grupės:

4 - 6 metų, 

7 - 10 metų.

 

logo
Amžius: 7–19 m.

Choreografijos ugdymo programa. Mokykla „Nuotaika"

Vilniaus moksleivių kūrybos ir mokymo centro struktūrinį padalinį – choreografijos mokyklą „Nuotaika” įkūrė ir iki šiol jai vadovauja baletmeisterė Olga Tamašauskienė. Moksleiviai nuolatiniai respublikinių dainų švenčių, festivalių „Džiaukimės drauge“, konkursų Maskvoje, Sankt Peterburge, Tulūzoje, Rygoje, Jūrmaloje, Venecijoje dalyviai ir laureatai.

Choreografijos mokyklos „Nuotaika“ moksleiviai toliau studijuoja aukštosiose ir aukštesniosiose mokyklose, šoka profesionaliuose kolektyvuose, teatruose.

Daugiau informacijos www.vmkmc.lt

logo
Amžius: 14–29 m.

Jaunimo erdvė "Laisvas plotas"

„Laisvas plotas“ – Atvira jaunimo erdvė LAISVAS PLOTAS – vieta jauniems žmonėms! Jeigu tau 14–29 m. – užsuk pas mus! 

LAISVAM PLOTE:

SUTIK KITUS

Susipažink su įvairiais jaunais žmonėmis – atkeliavusias iš skirtingų šeimų, bendraujančiais su skirtingais draugais, besidominčiais skirtingais pomėgiais, susiduriančiais su skirtingomis problemomis ir svajojančiais skirtingai! Tikim, kad įvairovė leis pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o taip pat, kad joje gali sutikti bendraminčių ir draugų!

PRALEISK LAISVALAIKĮ

Žaisk žaidimus, klausykis muzikos, žiūrėk filmus, sportuok, dalyvauk diskusijose, įsitrauk į organizuojamas veiklas, lavink įgūdžius, pažink save, realizuok savo idėjas!

SPRĘSK KASDIENYBĖJE KYLANČIUS IŠŠŪKIUS

Pasikalbėk ir pasikonsultuok tau rūpimais klausimais (motyvacijos stoka, nepritapimas, problemos šeimoje ar asmeniniuose santykiuose ir kt.). Pokalbių ir konsultacjų metu užtikrinamas konfidencialiumas.

PABŪK

Ateik ir jeigu norisi – nieko nedaryk, tiesiog saugiai būk.

Visos organizuojamos veiklos yra nemokamos, o lankymasis šioje erdvėje neįpareigojantis – gali nuspręsti, kada nori ateiti ir kiek būti. Atviroje jaunimo erdvėje nuolat dirbame mes – du jaunimo darbuotojai ir du tarptautiniai savanoriai.

Amžius: 6–18 m.

Aerobinė gimnastika

Pratimų rinkinį sudaro ėjimas, bėgimas, šokinėjimas, lankstumo pratimai. Reguliarių aerobinės gimnastikos užsiėmimų rezultatas - geros kūno formos palaikymas, raumenų ir odos treniravimas. Vaikai galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su muzika, išmokti įvairių gimnastikos ir šokio elementų.

logo
Amžius: 14–21 m.

Teatro studija "Subjektas"

Studija siekia ugdyti visapusiškai išsilavinusią, kūrybingą asmenybę betarpiškoje kultūros erdvėje, kur kūrybinis procesas, edukacija, ugdytinių savijauta reikšmingesni negu rezultatas.

Studijos užsiėmimų tikslai ir uždaviniai: teatro meno priemonėmis atskleisti  supančio pasaulio harmoniją, suvokti aplinką visais jutimais, tapti jautriu, pastabiu, dėmesingu, smalsiu, gailestingu, harmoningu bei kuriančiu žmogumi. Padėti  patirti kūrybos bei jos proceso džiaugsmą. Ugdyti pilietiškumo jausmą, valią, atsakomybę už save ir draugą ar draugų grupę. Gebėti skirti moralines vertybes. Puoselėti meninį skonį. Padėti  atskleisti savo ypatingus gebėjimus. Pajusti bendrumo, bendradarbiavimo bei savitarpio pagalbos reikšmę.

Pagrindinis teatro studijos uždavinys – ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į  gebėjimus bei poreikius.

 Kurti dramos spektaklius, muzikinius spektaklius, šokio spektaklius, kuriuose dalyvautų visi studijos nariai.

 

logo
Amžius: 12–15 m.

Geografija (Skautai)

Tai draugiškas, jaunatviškas ir kolektyvas, kuriame nuolat dalyvauja įvairaus amžiaus, skirtingų klasių mokiniai.

Mūsų veikloje numatyta daug keliauti po miestą, tyrinėsime gamtą, landšaftus, miesto struktūrą ir istoriją, daug fotografuosime, lankysime svarbiausius muziejus. Taip pat laiką leisime ir klasėse ruošdamiesi kelionėms ar vizitams, tyrinėdami krašto istoriją. Mokslo metų pabaigoje keliausim į žygius, pavasarį numatytas ir sąskrydis išvyka kelioms dienoms.

Vaikų laukia be galo daug veiklos, kur susipažins ir įgys naujų draugų, smagiai ir linksmai praleis po pamokinę veiklą.

 

Amžius: 10–19 m.

Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa

Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Programos uždaviniai:

  • siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
  • ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
  • skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.

Programos reikalingumas:

Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.

Amžius: 7–14 m.

Dainavimo būrelis

Dainavimo būrelyje vaikai lavina balsą ir klausą, mokosi taisyklingai kvėpuoti, ugdo ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažįsta su muzikos teorijos elementais, mokosi improvizuoti, kurti, lavina muzikinę atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Užsiėmimų metu išbandysime estradinį, operinį, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stilius – solo ir grupėje. Savo išmoktas programas vaikai pristatys Klubo ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę.

logo
Amžius: 4–18 m.

Vaikų Teniso Mokykla

Teniso mokykla vaikams Vilniuje

Renkamos naujos grupės vaikų, norinčių išmokti žaisti lauko tenisą. Tik pas mus dirbantys patyrę ir kvalifikuoti treneriai Tau padės ne tik išmokti žaisti lauko tenisą, bet ir mokantiems žaisti padės pagerinti žaidimo įgūdžius bei išugdyti profesionalius tenisininkus.

Užsiėmimai vyksta DELFI sporto centre, Avižienių teniso kortuose ir Balsių mokykloje (Balsių g. 20, Vilnius). Treniruotės vyksta darbo dienomis ir savaitgaliais.

Kiekvienais metais renkamos grupės į stovyklas

Apie viską daugiau informacijos mūsų svetainėje www.vaikutenisomokykla.lt

Registracija telefonu +37061587792

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

Amžius: 18–25 m.

Savanorystė advokacijos srityje (žmogaus seksualinės ir reprodukcinės teisės)

Sveika jaunuole,

Sveikas jaunuoli,

Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos savanoriai ieško bendraminčių ir bendražygių. Asociacijoje tu sužinosi apie žmogaus lytines reprodukcines teises ir prisidėsi prie šių teisių įgyvendinimo. Tu gali tapti advokacijos ir mokymo lyderiu. Tu gali padėti surasti žinomus žmones – žvaigždes, kurie keistų mūsų gyvenimą arba pats jį keisk ir tapk žvaigžde!

Dalyvauk mūsų mokymuose, advokatavime dėl lytinės reprodukcinės sveikatos bei teisių, šviesk, kurk ir mokyk kitus!

Gruodžio pradžioje vyks pirmas mūsų pokalbis apie abortą – padėsime dekonstruoti mitus bei suprasti legalaus ir prieinamo aborto būtinybę.

Dalyvauk!

Prisijunk!

Tapk savanoriu!

Tapk  žvaigžde!

Daugiau informacijos suteiksime el.paštu jaunimas@tavogyvenimas.lt

Susipažink su Asociacija: www.tavogyvenimas.lt

Amžius: 4–11 m.

Futbolo mokykla Vilniuje

⚽ Futbolo treniruotės šalia Tavo namų ⚽

FK “Vilnius” futbolo mokykla!

💨 Kam skirta: 5 - 11 m. vaikams 🔋

💻 Daugiau informacijos skaitantiems: https://fkvilnius.lt/futbolo-mokykla/

📲 Daugiau informacijos mėgstantiems pasikalbėti: +370 638 40 477