Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 4–10 m.

Akrobatinė gimnastika

Akrobatinė gimnastika - tai gimnastikos rūšis, kuri lavina balanso pojūtį, judesių koordinaciją, taip pat šoklumą, lankstumą ir plastiškumą. Akrobatika vysto ir stiprina visas raumenų grupes. akrobatiniai pratimai atliekami pagal ritmišką muziką, tad lavinamas ir ritmo pojūtis, muzikalumas ir artistiškumas.

Užsiėmimų metu kursime pozityvią atmosferą, patirsime teigiamas emocijas, mokysimės būti vieninga komanda. Vaikai sustiprės fiziškai, linksmai ir prasmingai praleis laiką bei ugdys pasitikėjimą savimi ir kitais.

Renkamos grupės:

4 - 6 metų, 

7 - 10 metų.

 

logo
Amžius: 7–19 m.

Choreografijos ugdymo programa. Mokykla „Nuotaika"

Vilniaus moksleivių kūrybos ir mokymo centro struktūrinį padalinį – choreografijos mokyklą „Nuotaika” įkūrė ir iki šiol jai vadovauja baletmeisterė Olga Tamašauskienė. Moksleiviai nuolatiniai respublikinių dainų švenčių, festivalių „Džiaukimės drauge“, konkursų Maskvoje, Sankt Peterburge, Tulūzoje, Rygoje, Jūrmaloje, Venecijoje dalyviai ir laureatai.

Choreografijos mokyklos „Nuotaika“ moksleiviai toliau studijuoja aukštosiose ir aukštesniosiose mokyklose, šoka profesionaliuose kolektyvuose, teatruose.

Daugiau informacijos www.vmkmc.lt

logo
Amžius: 14–29 m.

Jaunimo erdvė "Laisvas plotas"

„Laisvas plotas“ – Atvira jaunimo erdvė LAISVAS PLOTAS – vieta jauniems žmonėms! Jeigu tau 14–29 m. – užsuk pas mus! 

LAISVAM PLOTE:

SUTIK KITUS

Susipažink su įvairiais jaunais žmonėmis – atkeliavusias iš skirtingų šeimų, bendraujančiais su skirtingais draugais, besidominčiais skirtingais pomėgiais, susiduriančiais su skirtingomis problemomis ir svajojančiais skirtingai! Tikim, kad įvairovė leis pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o taip pat, kad joje gali sutikti bendraminčių ir draugų!

PRALEISK LAISVALAIKĮ

Žaisk žaidimus, klausykis muzikos, žiūrėk filmus, sportuok, dalyvauk diskusijose, įsitrauk į organizuojamas veiklas, lavink įgūdžius, pažink save, realizuok savo idėjas!

SPRĘSK KASDIENYBĖJE KYLANČIUS IŠŠŪKIUS

Pasikalbėk ir pasikonsultuok tau rūpimais klausimais (motyvacijos stoka, nepritapimas, problemos šeimoje ar asmeniniuose santykiuose ir kt.). Pokalbių ir konsultacjų metu užtikrinamas konfidencialiumas.

PABŪK

Ateik ir jeigu norisi – nieko nedaryk, tiesiog saugiai būk.

Visos organizuojamos veiklos yra nemokamos, o lankymasis šioje erdvėje neįpareigojantis – gali nuspręsti, kada nori ateiti ir kiek būti. Atviroje jaunimo erdvėje nuolat dirbame mes – du jaunimo darbuotojai ir du tarptautiniai savanoriai.

logo
Amžius: 14–21 m.

Teatro studija "Subjektas"

Studija siekia ugdyti visapusiškai išsilavinusią, kūrybingą asmenybę betarpiškoje kultūros erdvėje, kur kūrybinis procesas, edukacija, ugdytinių savijauta reikšmingesni negu rezultatas.

Studijos užsiėmimų tikslai ir uždaviniai: teatro meno priemonėmis atskleisti  supančio pasaulio harmoniją, suvokti aplinką visais jutimais, tapti jautriu, pastabiu, dėmesingu, smalsiu, gailestingu, harmoningu bei kuriančiu žmogumi. Padėti  patirti kūrybos bei jos proceso džiaugsmą. Ugdyti pilietiškumo jausmą, valią, atsakomybę už save ir draugą ar draugų grupę. Gebėti skirti moralines vertybes. Puoselėti meninį skonį. Padėti  atskleisti savo ypatingus gebėjimus. Pajusti bendrumo, bendradarbiavimo bei savitarpio pagalbos reikšmę.

Pagrindinis teatro studijos uždavinys – ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į  gebėjimus bei poreikius.

 Kurti dramos spektaklius, muzikinius spektaklius, šokio spektaklius, kuriuose dalyvautų visi studijos nariai.

 

logo
Amžius: 12–15 m.

Geografija (Skautai)

Tai draugiškas, jaunatviškas ir kolektyvas, kuriame nuolat dalyvauja įvairaus amžiaus, skirtingų klasių mokiniai.

Mūsų veikloje numatyta daug keliauti po miestą, tyrinėsime gamtą, landšaftus, miesto struktūrą ir istoriją, daug fotografuosime, lankysime svarbiausius muziejus. Taip pat laiką leisime ir klasėse ruošdamiesi kelionėms ar vizitams, tyrinėdami krašto istoriją. Mokslo metų pabaigoje keliausim į žygius, pavasarį numatytas ir sąskrydis išvyka kelioms dienoms.

Vaikų laukia be galo daug veiklos, kur susipažins ir įgys naujų draugų, smagiai ir linksmai praleis po pamokinę veiklą.

 

Amžius: 10–19 m.

Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa

Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Programos uždaviniai:

  • siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
  • ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
  • skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.

Programos reikalingumas:

Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.

Amžius: 7–14 m.

Dainavimo būrelis

Dainavimo būrelyje vaikai lavina balsą ir klausą, mokosi taisyklingai kvėpuoti, ugdo ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažįsta su muzikos teorijos elementais, mokosi improvizuoti, kurti, lavina muzikinę atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Užsiėmimų metu išbandysime estradinį, operinį, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stilius – solo ir grupėje. Savo išmoktas programas vaikai pristatys Klubo ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę.

logo
Amžius: 4–18 m.

Vaikų Teniso Mokykla

Teniso mokykla vaikams Vilniuje

Renkamos naujos grupės vaikų, norinčių išmokti žaisti lauko tenisą. Tik pas mus dirbantys patyrę ir kvalifikuoti treneriai Tau padės ne tik išmokti žaisti lauko tenisą, bet ir mokantiems žaisti padės pagerinti žaidimo įgūdžius bei išugdyti profesionalius tenisininkus.

Užsiėmimai vyksta DELFI sporto centre, Avižienių teniso kortuose ir Balsių mokykloje (Balsių g. 20, Vilnius). Treniruotės vyksta darbo dienomis ir savaitgaliais.

Kiekvienais metais renkamos grupės į stovyklas

Apie viską daugiau informacijos mūsų svetainėje www.vaikutenisomokykla.lt

Registracija telefonu +37061587792

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

Amžius: 18–25 m.

Savanorystė advokacijos srityje (žmogaus seksualinės ir reprodukcinės teisės)

Sveika jaunuole,

Sveikas jaunuoli,

Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos savanoriai ieško bendraminčių ir bendražygių. Asociacijoje tu sužinosi apie žmogaus lytines reprodukcines teises ir prisidėsi prie šių teisių įgyvendinimo. Tu gali tapti advokacijos ir mokymo lyderiu. Tu gali padėti surasti žinomus žmones – žvaigždes, kurie keistų mūsų gyvenimą arba pats jį keisk ir tapk žvaigžde!

Dalyvauk mūsų mokymuose, advokatavime dėl lytinės reprodukcinės sveikatos bei teisių, šviesk, kurk ir mokyk kitus!

Gruodžio pradžioje vyks pirmas mūsų pokalbis apie abortą – padėsime dekonstruoti mitus bei suprasti legalaus ir prieinamo aborto būtinybę.

Dalyvauk!

Prisijunk!

Tapk savanoriu!

Tapk  žvaigžde!

Daugiau informacijos suteiksime el.paštu jaunimas@tavogyvenimas.lt

Susipažink su Asociacija: www.tavogyvenimas.lt

Amžius: 4–11 m.

Futbolo mokykla Vilniuje

⚽ Futbolo treniruotės šalia Tavo namų ⚽

FK “Vilnius” futbolo mokykla!

💨 Kam skirta: 5 - 11 m. vaikams 🔋

💻 Daugiau informacijos skaitantiems: https://fkvilnius.lt/futbolo-mokykla/

📲 Daugiau informacijos mėgstantiems pasikalbėti: +370 638 40 477

Amžius: 7–19 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Sistemos „Pankrata“ šaknys Senovės Graikijos mitologijoje glaudžiai susipina su Afinu demokratija, kuri susikurė Senovės Graikijos mieste - valstybėje Atėnai. Atėnu mieste buvo viena pirmųjų demokratijų ir tikriausiai svarbiausia senovės istorijoje. Vykdant užsiėmimus pastebėjome, kad norint išauginti dorą pilietį, vertinantį demokratines europietiškas vertybės, reikia pradėti jo susipažinimą nuo pačių pirmųjų šaltinių, tuo labiau, kad Europos pavadinimas kiles iš Senovės Graikijos mitų, Finikijos karaliaus dukters vardo. Sistema pagrindinis pricipas, kad vaikai ir jaunas žmogus turi tobulėti visa savo jėga trijose kryptyse: fiziškai, protiškai, dvasiškai. Fizinio parengimo pagrindas yra Senovės Graikijos imtynių rūšis pankrationas, kuris buvo įtrauktas į Olimpinės žaidynės beveik tūkstantį metų ( 648 m.pr.m.e. – 393 m.m.e. ). Nuo tų laikų pankrationu užsiiminėjo Sokratas, Aristotelis bei Aleksandras Makedonietis, kuris teigė, kad pankrationas turi svarbų vaidmenį busimų tevynės saugotojų pasiruošime. Pankrationo čempionu buvo ir garsus Senovės Graikijos filosofas ir rašytojas Platonas. Egzistuoja pasakojimas, jog olimpinių pankrationo čempionu yra buvęs Pitagoras. Daugelis Graikijos filosofų bei žymų veikėjų yra susidurę su Pankratos sistemos filosofija, kuri orientota į dorinį asmenybės ugdymą bei intelektualinį tobulėjimą. Pagal „Pankratos“ filosofiją harmoningas kunas ir dvasinis vystymasis neįmanomas be trijų pagrindinių principų: geranoriškumas, išmintis bei drąsa. Geranoriškumas - tai gebėjimas gerbti gyvenimą visose jos pasireiškimo formose, ypatingai gerbiant žmogaus gyvybė. Išmintis – tai santūrumas, gailestingumas, empatija, pagarba ir pasitikėjimo jausmas ne tik kitiems bet ir sau. Drąsa leidžia žmogui realizuoti savo potencialą, įgyvendinti savo tikslus ir sumanymus, įveikti iššūkius bei būti sąžiningu su savimi ir kitais. Taip pat sportiškame ir sveikame kūne bus ir sveika dvasia. Vykdant neformalio švietimo programa pagrindinė mūsų siekimybė yra patrauklias ir suprantamais jaunuoliams būdais perteikti šiuos nuostatus, ypatingą dėmesį skiriant mažiau galimybių turintiems, savirealizacijos erdvės nerandantiems jauniems žmonėms, kuriem labaiusiai reikia nuoširdaus palydėjimo ir palaikymo. Programoje numatomas bendras susipažindinimas su kovos menu istorija, filosofija skirtingose pasaulio kraštuose ir laiko perioduose. Taip pat per užsiėmumus bus išmokstama savarankiškumo, padedama formuoti tvirtą charakterį. Asmenybės treniruočių užsiėmimai susidės iš trijų komponentų: 1) įžanginės diskusijos jaunuolius aptariant treniruotės temą (temos bus parenkamos pagal jaunuolių lūkesčius, atsižvelgiant į užsiėmimo keliamus tikslus) bei įsigilinant į dalyvių nusiteikimą bei norą įsitraukti; 2) fizinė treniruotė - mankšta, kovos menų pamokos; 3) dienos refleksija - uždarant dienos tema - aptariamas dienos procesas, bei atsakoma į jaunuoliams kilusius klausymus. Kiekvieno atskiro užsiėmimo tema bus formuojama atsižvelgiant į jaunuolių poreikį bei siekiant atliepti tokis vertybes, kaip: - Siekti savo svajonių; - Išsikelti gyvenimo tikslus ir juos įgyvendinti; - Būti atsakingam, geriau susikaupti ir įgyti savikontrolės įgūdžių; - Atsispirti neigiamam bendraamžių spaudimui dėl alkoholio ir narkotikų; - Sveikai gyventi (sveika mityba, asmeninė higiena, grūdinimas ir t.t ); - Mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais; - Atrasti savo stipriąsias puses ir panaudoti jas savo gyvenimo tikslų siekimui; - Spręsti konfliktus, susidoroti su stresu. Numatoma suteikti erdvė jaunimo lyderystės įgūdžių ugdymui kuriant „Pankratos“ klubo tradicijas bei organizuojat teminius renginius. Už renginiu organizavimą ir vidiniu taisyklių, tradicijų kurimą bus atsakingi patys programos dalyviai. Organizuojat varžybas ir patirimnės veiklas numatoma skatinti asmeninės atsakomybės įvairiose situacijose suvokimą, mokyti veikti komandoje ir susidoroti su įprastais gyvenimo stresais socialiai priimtinais būdais. Taip pat dalyvaujant vietos ir tarptautinėse varžybose ir čempionatose bei atstovaujant savo šalį jaunas žmogus labiau supranta patriotizmo sąvoka, skatinamas tautinio tapatumo ir pagarbos kitiems jausmas. Siekiant savo asmeniniu tikslų jaunas žmogus tampa pavyzdžiu kitiems.

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 8–19 m.

VšĮ „Snukerio akademija“

Čia pažinsi Angliškojo biliardo paslaptis, išmoksi žaidimo technikos, taktikos ir strategijos bei siekdamas sportinių aukštumų pažinsi save!

Akademijoje vaikų laukia:

  1. Linksmai praleistas laikas bendraminčių gretose.
  2. Naujos pažintys, nauji draugai.
  3. Nuolatinis bendravimas.
  4. Individualus ir komandinis darbas.

Teisinga ir gera konkurencija tarpusavyje, skatina tobulėjimą !!!

 

Amžius: 6–8 m.

VšĮ Psichologinės sveikatos centras

  1. jausmų mokyklėlė skirta 6-8 metų vaikams, norintiems geriau pažinti, suprasti ir valdyti savo jausmus. Linksmų ir įtraukiančių užsiėmimų metu, padedami vaikų psichologo ir penkių Kimochis personažų, vaikai ugdosi šias kompetencijas: savęs pažinimą, savęs valdymą, socialinį nuovokumą, santykių kūrimo įgūdžius ir atsakingą sprendimų priėmimą. Mokymų pradžioje organizuojamas edukacinis užsiėmimas tėvams.