Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 6–19 m.

Vokalinio dainavimo studijos

Meteoro vokalo studijos programos paskirtis – patenkinti 6-17 m. mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunimo pažinimo, įgūdžių lavėjimo bei saviraiškos poreikį ne pamokų metu, ugdant dalykines dainavimo ir bendrąsias kompetencijas, kurių ugdymas(is) padėtų dalyviams tapti aktyviais meninės bei dvasinės kultūros skleidėjais savo gyvenimo aplinkoje. Tikslas – ugdyti vokaliniu balsu muzikuojančią asmenybę, puoselėjant jos aktyvią saviraišką kultūrinėje aplinkoje. Ugdymo(si) formos – teoriniai užsiėmimai žinioms įgyti, praktinė veikla įgūdžių lavinimui, dainavimas koncertuose, festivaliuose, konkursuose, edukacinės išvykos. Vokalinio dainavimo repertuaras parenkamas atsižvelgiant į dalyvių amžiaus tarpsnių psichologijos ir balso fiziologijos ypatumus, į klubo bendruomenės, dalyvių tėvų kultūrinius poreikius. Tikima, kad įgyjamos asmeninės, dalykinės, socialinės kompetencijos stiprins vaikų ir jaunimo gerą savijautą, skatins patirti daugiau teigiamų emocijų, išmokys darbštumo, atsakomybės, padės pasiekti užsibrėžtus tikslus, išsaugoti savo asmens individualumą, tapti meninės bei dvasinės kultūros puoselėtojais savo mikrorajone bei už jo ribų.

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Amžius: 8–16 m.

Tapyba ant šilko

Užsiėmimų metų mokiniai bus supažindinti su tapybos ant šilko istorija ir visais tapymo būdais bei technologijomis. Visas technikas išbandys patys, kurdami įvairiausius natūralaus šilko aksesuarus, aprangos elementus, rūbus, interjero detales. Ne tik bus praplėstas mokinių suvokimas apie tapybą ant šilko, bet ir išplėtota meninė kompetencija, sukurta daug gražių kūrinių.

Amžius: 4–21 m.

Gamtininkų būrelis

Būrelio veiklos tikslas: susipažindinti vaikus su Lietuvos fauna; suteikti žinias apie zoologinės klasifikacijos pagrindus, gamtos apsaugą, domėtis  gyvūnais, suteikti informaciją apie gyvūnų laikymo, priežiūros ir kitus ypatumus; paskatinti gebėjimus rūpintis šiais gyvūnais atsakingai, ugdyti sąmoningą požiūrį į supančią aplinką

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę,). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime spektaklius profesionalių aktorių, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 6–19 m.

Aerobikos būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su aerobika. Užsiėmimų paskirtis: siekti vaikų fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprinti ugdytinių sveikatą. Svarbiausias uždavinys – ugdyti fizinio aktyvumo įpročius. Naudojant fizinius pratimus didinti raumenų jėgą ir ištvermę, gerinti sąnarių lankstumą, didinti judesių amplitudę, ugdyti fizines galias. Užsiėmimo metu  lavinti ritmo ir klausos pojūtį, puoselėti ir populiarinti sporto naudą žmogaus kūnui ir sielai.

Siekti, kad vaikai patirtų judėjimo džiaugsmą, suprastų, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia jam daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Siekti, kad vaikai pažintų ir suvoktų, kaip per sportą gerinamas fizinis darbingumas, funkcinis organizmo pajėgumas, psichinis stabilumas, tobulinamos kūno formos.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui:

-Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

-Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

-Meno istorijos pagrindai.

-Parodų lankymas ir aptarimas.

 -Parodų organizavimas.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui :

Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

Meno istorijos pagrindai.

Parodų lankymas ir aptarimas.

Parodų organizavimas.

Amžius: 6–15 m.

Folkloro būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI :

1. Metų bėgyje vaikai pažins tradicines kalendorines šventes, jų papročius bei tautosaką.

2.Vaikai noriai pažins ir išmoks bent po kelis dainuojamosios tradicijos kūrinius iš kiekvienos kalendorinės metų šventės.

3.Susipažins su instrumentinio muzikavimo tradicijomis bei, gebės patys pagroti vienu ar kitu liaudies muzikos instrumentu.

4.Būrelyje bus atliekamas kolektyvinis dainavimas bei muzikavimas.

5.Organizuosime individualaus dainavimo ar instrumentinio muzikavimo pamokas.

6.Sieksime, kad vaikai gebėtų ir norėtų kurti bei muzikuoti, panaudodami tam tikrus tradicinius liaudies muzikavimo elementus.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS :

1. Mokymosi ir pažinimo etapai vyks naudojantis kalendorinių švenčių cikliškumu.

2.Naudosime liaudies muzikos instrumentus.

3.Bus rengiami susitikimai su žmonėmis, perėmusiais vienokią ar kitokią autentišką liaudies tradiciją.

4. Mokymo procese bus naudojami CD, DVD, AUDIO įrašai.

Amžius: 17–19 m.

Piešimo būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.

2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.

PRIEMONĖS

1.Darbas studijoje.

2.Savarankiškas eskizavimas.

3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.

4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.

5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.

TEMINIS IŠPLANAVIMAS

1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.                                                                        

2.Geometrinių formų studijos.                                                                                

3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.                               

4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.                                                                  

5.Eskizavimas gamtoje.                                                                                           

6.Parodų lankymas bei organizavimas.                                                                    

Amžius: 6–19 m.

Dailės būrelis

Būrelio veikla yra neformalaus vaikų ir jaunimo ugdymo, kurį vykdo klubas ,,Liepsnelė“ sudėtinė dalis.

Ugdymo paskirtis nukreipta į kūrybingos, įvairiapusės, harmoningos asmenybės formavimą. Jauno žmogaus integravimu į pilietinę visuomenę. Praktinių ir teorinių užsiėmimų metu suteikiamos žinios būtinos kiekvienam kultūringam žmogui. Formuojamas gebėjimas perteikti savo individualumo sampratą. Įgyjami nauji įgūdžiai ir kompetencijos dailės srityje.

Amžius: 4–19 m.

Trumpalaikės edukacinės neformaliojo švietimo veiklos

TIKSLAS. Programos skirtos žmogaus saugos kompetencijai ugdyti – gebėjimui ir nusiteikimui naudotis individualia ir kolektyvine patirtimi pagrįstomis žiniomis ir sprendimais užtikrinant tinkamu elgesiu savo ir kitų žmonių saugumą.

UŽDAVINIAI: Mokyti vaikus vertinti ir suvokti žmogaus saugos svarbą ir saugaus elgesio principus, būti psichologiškai pasirengusiems tinkamai elgtis pavojingose situacijose; Atpažinti ir vertinti svarbiausius pavojų šaltinius, žinoti kaip jų išvengti; Ugdyti moksleivių saugų ir atsakingą elgesį įvairiose aplinkose,

PROGRAMOS REIKALINGUMAS: Baigę programas moksleiviai gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje, įgis reikalingas vertybines nuostatas.

Amžius: 4–12 m.

Sveikos gyvensenos mokymo programa

Mokymo programa orientuota į vaikų sveikos gyvensenos ugdymą.

Sveikatos ugdymas – tai sąmoningai sudarytos sąlygos, kurių tikslas – ne tik suteikti žinių, bet ir padėti formuotis teigiamoms sveikatos atžvilgiu elgesio nuostatoms bei sveikos gyvensenos įgūdžiams, atsisakyti žalingų įpročių bei keisti požiūrį į sveikatą (PSO, 1994).

TIKSLAS: Padėti įgyti visuminę sveikatos sampratą, išsiugdyti sveikatai naudingus gebėjimus, įpročius bei nuostatas.

UŽDAVINIAI: 1. Suteikti žinių, padedančių stiprinti bei gerinti savo sveikatą.

2. Mokyti pažinti save ir aplinką.

3. Padėti suprasti kenksmingų įpročių ir kitų sveikatą silpninančių veiksnių žalą.

PROGRAMOS REIKALINGUMAS: Gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje.

Amžius: 8–16 m.

Civilinės, priešgaisrinės saugos mokymo programa

Programos anotacija (esmė, turinys, numatomos veiklos, naudos vaikams pagrindimas, informacija bus skelbiama internete)

Programa turi vidinę integracijos ašį – tai pasirengimas saugiai elgtis įvairiose aplinkose:

Tai yra numatyti rizikingas situacijas, laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius, sadaryti adekvatų situacijos vazdinį, priimti teisingą sprendimą ir jį įgyvendinti.

Programos tikslas: ugdyti saugų elgesį įvairiose aplinkose: tai yra numatyti rizikingas, ekstremalias situacijas, laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius, sudaryti adekvatų situacijos vaizdinį, priimti teisingą sprendimą.

  •  
  • suvokti žmogaus saugos svarbą ir saugaus elgesio principus;
  • ugdyti tvirtus savisaugos, situacijos vertinimo ir elgesio jose bei pagalbos kitam gebėjimus;
  • psichologiškai pasirengti tinkamai elgtis pavojingose situacijose;

Programos reikalingumas:

Atpažinti ir vertinti svarbius pavojus buityje, žinoti, kaip jų išvengti arba juos sumažinti.

Amžius: 12–18 m.

Psichologijos studija

Pagrindinis programos tikslas: ugdyti psichiškai ir fiziškai sveiką asmenybę, gebančią suvokti savo problemas ir jas spręsti.

Programos uždaviniai:

  1. Padėti vaikams kaupti vertybinę patirtį, ugdyti veiklos bei elgesio įgūdžius bei įpročius;
  2. Padėti vaikams plėtoti savęs ir aplinkos supratimą;
  3. Padėti suprasti tikrovę, įgyti adekvačią motyvaciją;
  4. Padėti vaikams pažinti jausmus ir emocijas;
  5. Ugdyti socialinius įgūdžius būtinus normaliai egzistencijai.

     

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

Suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 15–19 m.

Jaunųjų lyderių mokykla

Programa „Jaunųjų lyderių mokykla“ skirta jaunimui nuo 15 iki 19 m., norintiems sustiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti savo asmenines savybes, įgyti teorijų ir praktinių žinių apie lyderystę, bendradarbiavimo ir vadovavimo įgūdžių.

Užsiėmimų metu mokysimės dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, išgirsti kitus bei priimti save tokį, koks esi. Mokysimės suprasti tarpusavio santykius, ugdysime toleranciją ir supratimą. Jaunimas bus mokomas kaip tikslingai susiplanuoti savo laiką, siekti užsibrėžtų tikslų ir įgyvendinti savo svajones!