Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

Amžius: 14–18 m.

Android programėlių kūrimas

Į užsiėmimus kviečiame 7-12 klasių mokinius, besidominčius Android programėlių kūrimu. Užsiėmimų metu aiškinsimės Android operacinės sistemos veikimo principus, nagrinėsime, kaip išnaudoti išmaniųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių aparatinę įrangą, susipažinsime su Android programėlių kūrimo pagrindais, kursime nesudėtingas Android programėles. Įgytos žinios ir darbo įgūdžiai padės pagrįstai pasirinkti tolimesnio mokymosi ir profesinės veiklos sritį.Dalyviai sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 14–18 m.

Praktinė mechatronika ir robotika

Į užsiėmimus kviečiame 14 metų ir vyresnius mokinius, besidominčius mechatronika, apimančia mechanikos, elektronikos ir informacinių technologijų žinias, metodus ir technologijas. Užsiėmimų metu mokiniai sužinos apie mechatroninių elementų bei sistemų veikimą, galimybes ir taikymą kasdieniame gyvenime, išmoks praktiškai valdyti egzistuojančius ir kurti naujus įvairios paskirties originalius robotus. Savo kuriamo roboto detales dalyviai galės pasigaminti ir patys – susikūrę savo dizaino detalių virtualius modelius juos galės „materializuoti“ 2D lazerine pjaustytuvu arba 3D spausdintuvus. Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti įgūdžiai leis kurti panašias sistemas savarankiškai namuose ar mokykloje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 15–18 m.

Architektūrinės kūrybos būrelis

Architektūrinė kompozicija, jungianti savyje tūrius bei erdves, yra neatsiejama žmonių gyvenimo dalis. Kurdami kompozicijas, moksleiviai užsiėmimų metu išnaudoja savo pojūčius, logiką, valią įgyvendinti sumanymus. Gilinasi į žmonių gebėjimą vertinti proporcijas, ritmiką, supančią erdvę. Architektūrinė kūryba, reikalaujanti balanso tarp jausmingumo, logikos ir organizuotumo, leidžia geriau pažinti save, sustiprinti neišnaudotas savo asmenybės puses.Piešimo pamokose lavinamas gebėjimas piešti eskiziškai, skirtingo tono linijomis, štrichuojant. Kursus lankantys moksleiviai per piešimo pamokas mokomi suprasti ir piešiant pavaizduoti perspektyvoje erdvines geometrines formas, jas tinkamai įkomponuoti lape.Architektūrinės kompozicijos pamokose moksleiviai supažindinami su pagrindiniais kompoziciniais principais, komponavimo priemonėmis. Didelis dėmesys skiriamas proporcijoms, visumos balansui. Lavinamas asociatyvus mąstymas. Aptariamos ir darbuose panaudojamos komponavimo priemonės, kurias žmogus išmoko instinktyviai suvokti ir į jas reaguoti per tūkstančius metų. Atskleidžiami komponavimo panašumui muzikoje, architektūroje bei tapyboje.

Amžius: 14–18 m.

Dizainas ir techninė kūryba

Dizainas keičia mūsų pasaulį, daro jį geresniu, patogesnius, gražesniu, saugesniu. Niekas taip neįtakoja mūsų visuomenės raidos, kaip nauji technologiniai ir dizaino sprendimai orientuoti į žmogaus poreikius. Todėl geriausias būdas ugdyti ir realizuoti savo kūrybinį potencialą – mokytis inžinerinio dizaino pagrindų. Pagrindinės praktinio ugdymo temos: a) Dizaino mastysena ir metodai, kaip pagrindas kūrybiškumui ir saviraiškai, b) Įvadas į Solidworks modeliavimą, detalės modeliavimas, c)  Detalių rinkinio modeliavimas, d)  Dizaino objektų modeliavimas 3Ds Max programa, e) Sukurtų dizaino objektų 3D vizualizavimas su 3Ds Max programa, f) Trimačio modelio paruošimas gamybai, g) Dizaino produkto prototipo kūrimas.

 Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti praktiniai įgūdžiai leis kurti ir realizuoti kūrybinius inžinerinius sumanymus namuose ar mokykloje.

Amžius: 10–19 m.

Taisyklinga laikysena

Dėl per mažo fizinio aktyvumo, netinkamos ergonomikos dažnai formuojasi netaisyklinga vaikų laikysena (krūtinės ląstos deformacijos, stuburo iškrypimai, plokščiapėdystė), didėja rizika atsirasti antsvoriui. Ankstyva diagnostika ir prevencija, tinkamai pritaikyti pratimai padeda užtikrinti sveiką vaikų fizinę raidą, užkirsti kelią sveikatos sutrikimams arba spręsti jau esamas problemas. NVŠ programos metu vyks įvairaus pobūdžio mankštos, kurias ves kineziterapeutai, vaikai susipažins su pagalbinėmis mankštos priemonėmis, savo kūnu bei pratimų atlikimo technika, organizuojamos įvairios fizinio aktyvumo veiklos, po kurių pagerės mokinių bendra organizmo būklė, fizinės galimybės. Užsiėmimų metu gerinsime 5-12 klasių (mokiniai pagal amžių skirtsomi į grupes) mokinių sveikatą, formuosime taisyklingą laikyseną, mažinsime esamą raumenų disbalansą, sieksime normalizuoti raumenų tonusą, gerinti medžiagų apykaitą, taip pat sumažinti psichologinį bei emocinį stresą bei skatinsime savarankiško mankštinimosi poreikį. Užsiėmimai du kartus per savaitę vyks Geros savijautos centro „Sanus“ patalpose.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 7/8 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomūjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Fokusuojamais į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija, iškelti klausimą, ir sukurti metodą, kaip į jį atsakyti, pasitelkus ekspermentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodu praktinio panaudojimo. Kompetencija, savarankiškai sukurti ekspermenta, kurį gali perduoti kitiem vykdytojam.Metų programoje, vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 6–19 m.

Sambo imtynių sporto šakos populiarinimas Vilniaus mieste

Sambo sporto šakos sportinio meistriškumo kėlimas, pasirengimas ir dalyvavimas varžybose bei sveikos gyvensenos ugdymas moksleiviams nuo 7 iki 19 m. amžiaus

Amžius: 6–16 m.

Baleto ir kitų stilių šokių pamokos įvairaus amžiaus vaikams, įskaitant baigiamuosius koncertinius pasirodymus bei pasiruošimą konkursams

Baleto akademijos siekis ir pagrindinis tikslas– vaikų ir jaunimo tarpe skatinti kultūrinį ir meninį išprusimą, suteikiant aukščiausios kokybės ir kvalifikacijos neformalaus švietimo paslaugas. Be to, įvairaus amžiaus vaikus ir jaunuolius parengti profesionaliam baleto artisto darbui, bet ne tik kaip stiprius techniškus šokėjus, bet laisvus, išprususius, drąsius atlikėjus, mylinčius šokį visa širdimi. Todėl akademijoje neapsiribojama tik klasikinio šokio pagrindais, bet į programas įtraukiama šiuolaikinio, jazz, charakterinio, kontaktinės improvizacijos ir kitų šokių stilių pagrindus. Baleto akademija kaip neformalaus vaikų švietimo įstaiga, skirta tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Formalųjį švietimą papildantis ugdymas Baleto akademijoje vykdomas pagal numatytas ilgalaikes mokymo programas, jas sistemiškai plečiant ir skirtas žinių, gebėjimų ir įgūdžių gerinimui. Siekiant sistemiškai plėsti žinias, gebėjimus ir įgūdžius, baleto ir kt. šokių pamokos klasifikuojamos pagal šokio tipą, kad būtų atskleisti visi dalyvių gebėjimai. Didžiosios dalies pamokų metu skamba klasikinė muzika, kuri dar ir lavina vaikų muzikinį skonį. Kito tipo šokių metu atitinkamai parenkama muzika, kuri tinkama pagal šokio stilių. Šokio pamokų metu vaikai ne tik mokomi pasirinkto dalyko technikos, tačiau ir ruošiami mažiausiai dviem koncertams (per mokslo metus), kurie vyksta kalėdiniu periodu bei mokslo metų pabaigoje. Pasiruošimas koncertams ir patys koncertai vaikams suteikia ne tik džiugesio, bet ir prisideda prie jų asmeninių, socialinių ir pažinimo kompetencijų didinimo.

Amžius: 6–16 m.

Vandens tapyba – VYTA Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra. Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“. Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato. Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu. Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos. Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 13–17 m.

"Angliškai kalbu laisvai: Taip!"

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ (Angliškai kalbu laisvai: Taip!) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 7–16 m.

Breiko studija

Breiko šokio stilius skirtas vaikams, kurie nori tobulėti fiziškai, ugdyti fizinę jėgą, kūno lankstumą,lavinti ritmo pojūtį, kūrybiškumą. Šis šokio stilius glaudžiai susijęs su improvizacija, tad mokinys gabės savo kūrybines mintis išreikšti per judesio prizmę. Šio šokio stiliaus judesiai yra glaudžiai susiję su kovos menų, gimnastikos ir kitų šokio stilių judesiais, tad mokinys susipažins su įvairiomis šokio technikomis bei judesiais.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–14 m.

Futbolas

Užsiėmimų metu išmokstoma profesionaliai žaisti futbolą, sukuriamos sąlygos sąžiningai varžytis, plėtojamos garbingo žaidimo vertybės, mokomasi geriau save pažinti, labiau pasitikėti savimi, bendradarbiauti. Lavinami reikalingi fiziniai ir psichiniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, mokama komandinio darbo bei bendradarbiavimo, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose ir atsiskleisti.

Amžius: 6–16 m.

LVJC Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio veikloje vaikai įgyja įvairių žodžių ir frazių bagažą kalbėti tam tikromis temomis, esant tam tikrom situacijom. Gebama vartoti minimalų paprastų gramatinių struktūrų ir sakinio modelių skaičių pagal išmoktą medžiagą. Gebama taisyklingai tarti išmoktus žodžius ir frazes, naudojant juos pagal paskirtį. Skaitant gebama suprasti informaciją paprastuose, kasdieniniuose tekstuose, skelbimuose,reklamose,valgiaraščiuose,tvarkaraščiuose ir t.t. Gebama suprasti ir parašyti paprastus asmeninius laiškus, žinutes, pastabas ir t.t. Gebama kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, pasakyti keletą frazių apie save,savo šeimą, kitus žmones, gyvenimo sąlygas. Kūrybiniai projektai skatina vaikų motyvaciją mokytis, pasitikėti savimi ir savo žiniomis,r prisiimti atsakomybę už save bei kitus, pozityviai bendrauti ir bendradarbiauti.

Amžius: 6–16 m.

Dailės pradmenys

Dailės mokymas apima trys pagrindinės sritis: 1. Plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. Raiška: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. Teorinės žinios. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką

Amžius: 10–19 m.

Taikomoji dailė. Rankdarbiai

Kiekvienas vaikas bene lengviausiai kaip estetinę vertybę suvokia rankdarbių kūrybą. Pastaruoju metu vėl atgimsta susidomėjimas ivairiais taikomaisiais bei dekoratyviniais rankdarbiais. Vykdant šia programa mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausiais rankdarbių būrelio tikslas supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus. Mokymo metu vaikai išmoks komponuoti nesudėtingos meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, atilkti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudojant įvairiais tradicines bei šiuolaikines medžiagas ir technikas. Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrengimų darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti įvairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.

Amžius: 7–19 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Sistemos „Pankrata“ šaknys Senovės Graikijos mitologijoje glaudžiai susipina su Afinu demokratija, kuri susikurė Senovės Graikijos mieste - valstybėje Atėnai. Atėnu mieste buvo viena pirmųjų demokratijų ir tikriausiai svarbiausia senovės istorijoje. Vykdant užsiėmimus pastebėjome, kad norint išauginti dorą pilietį, vertinantį demokratines europietiškas vertybės, reikia pradėti jo susipažinimą nuo pačių pirmųjų šaltinių, tuo labiau, kad Europos pavadinimas kiles iš Senovės Graikijos mitų, Finikijos karaliaus dukters vardo. Sistema pagrindinis pricipas, kad vaikai ir jaunas žmogus turi tobulėti visa savo jėga trijose kryptyse: fiziškai, protiškai, dvasiškai. Fizinio parengimo pagrindas yra Senovės Graikijos imtynių rūšis pankrationas, kuris buvo įtrauktas į Olimpinės žaidynės beveik tūkstantį metų ( 648 m.pr.m.e. – 393 m.m.e. ). Nuo tų laikų pankrationu užsiiminėjo Sokratas, Aristotelis bei Aleksandras Makedonietis, kuris teigė, kad pankrationas turi svarbų vaidmenį busimų tevynės saugotojų pasiruošime. Pankrationo čempionu buvo ir garsus Senovės Graikijos filosofas ir rašytojas Platonas. Egzistuoja pasakojimas, jog olimpinių pankrationo čempionu yra buvęs Pitagoras. Daugelis Graikijos filosofų bei žymų veikėjų yra susidurę su Pankratos sistemos filosofija, kuri orientota į dorinį asmenybės ugdymą bei intelektualinį tobulėjimą. Pagal „Pankratos“ filosofiją harmoningas kunas ir dvasinis vystymasis neįmanomas be trijų pagrindinių principų: geranoriškumas, išmintis bei drąsa. Geranoriškumas - tai gebėjimas gerbti gyvenimą visose jos pasireiškimo formose, ypatingai gerbiant žmogaus gyvybė. Išmintis – tai santūrumas, gailestingumas, empatija, pagarba ir pasitikėjimo jausmas ne tik kitiems bet ir sau. Drąsa leidžia žmogui realizuoti savo potencialą, įgyvendinti savo tikslus ir sumanymus, įveikti iššūkius bei būti sąžiningu su savimi ir kitais. Taip pat sportiškame ir sveikame kūne bus ir sveika dvasia. Vykdant neformalio švietimo programa pagrindinė mūsų siekimybė yra patrauklias ir suprantamais jaunuoliams būdais perteikti šiuos nuostatus, ypatingą dėmesį skiriant mažiau galimybių turintiems, savirealizacijos erdvės nerandantiems jauniems žmonėms, kuriem labaiusiai reikia nuoširdaus palydėjimo ir palaikymo. Programoje numatomas bendras susipažindinimas su kovos menu istorija, filosofija skirtingose pasaulio kraštuose ir laiko perioduose. Taip pat per užsiėmumus bus išmokstama savarankiškumo, padedama formuoti tvirtą charakterį. Asmenybės treniruočių užsiėmimai susidės iš trijų komponentų: 1) įžanginės diskusijos jaunuolius aptariant treniruotės temą (temos bus parenkamos pagal jaunuolių lūkesčius, atsižvelgiant į užsiėmimo keliamus tikslus) bei įsigilinant į dalyvių nusiteikimą bei norą įsitraukti; 2) fizinė treniruotė - mankšta, kovos menų pamokos; 3) dienos refleksija - uždarant dienos tema - aptariamas dienos procesas, bei atsakoma į jaunuoliams kilusius klausymus. Kiekvieno atskiro užsiėmimo tema bus formuojama atsižvelgiant į jaunuolių poreikį bei siekiant atliepti tokis vertybes, kaip: - Siekti savo svajonių; - Išsikelti gyvenimo tikslus ir juos įgyvendinti; - Būti atsakingam, geriau susikaupti ir įgyti savikontrolės įgūdžių; - Atsispirti neigiamam bendraamžių spaudimui dėl alkoholio ir narkotikų; - Sveikai gyventi (sveika mityba, asmeninė higiena, grūdinimas ir t.t ); - Mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais; - Atrasti savo stipriąsias puses ir panaudoti jas savo gyvenimo tikslų siekimui; - Spręsti konfliktus, susidoroti su stresu. Numatoma suteikti erdvė jaunimo lyderystės įgūdžių ugdymui kuriant „Pankratos“ klubo tradicijas bei organizuojat teminius renginius. Už renginiu organizavimą ir vidiniu taisyklių, tradicijų kurimą bus atsakingi patys programos dalyviai. Organizuojat varžybas ir patirimnės veiklas numatoma skatinti asmeninės atsakomybės įvairiose situacijose suvokimą, mokyti veikti komandoje ir susidoroti su įprastais gyvenimo stresais socialiai priimtinais būdais. Taip pat dalyvaujant vietos ir tarptautinėse varžybose ir čempionatose bei atstovaujant savo šalį jaunas žmogus labiau supranta patriotizmo sąvoka, skatinamas tautinio tapatumo ir pagarbos kitiems jausmas. Siekiant savo asmeniniu tikslų jaunas žmogus tampa pavyzdžiu kitiems.

Amžius: 9–19 m.

Dailės(meno terapijos) studija

Menas laikomas viena iš seniausių komunikacijos priemonių. Vaikui(paaugliui) gebant stebėti, išgyventi, suvokti meno kūrinius, tenkinamas jo sąmoningumas, žingeidumas, išplečiamos pasaulio suvokimo ribos, ugdoma harmoninga asmenybė , galinti realizuoti savo kūrybinius polinkius, įvairiausiomis formomis.(meninė veikla derinama su žaidimais). Kūrybiškumas, aktyvumas, individualumo paieškos- kūrybinio užsiėmimo esmė, kur tradicinėmis(popierius, akvarelė, guašas,kreidelės, pieštukai ir kt.) ir netradicinėmis(eko atliekos, gamtinė medžiaga) dailės priemonėmis vaikas gali per kūrybą pažinti- atrasti save kaip kūrėją. Stebint šių dienų aktualijas(socialinė, emocinė, psichologinė vaikų atskirtis) dalis dailės užsiėmimų vyktų kaip dailės terapijos užsiėmimai, o dailės studijos veikloje pirmenybė būtų teikiama vaiko individualumui bei saviraiškos laisvai formai, kur dailė taikoma kaip pirminis komunikacijos būdas. Dailės terapinis procesas pagrįstas tuo, kad reikšmingiausios žmogaus mintys ir pergyvenimai būdami pasąmoningos kilmės, gali būti greičiau išreikšti vaizdiniais, nei žodžiais. Kai vaikas išreiškia savo vidinį patyrimą vaizduodamas (piešdamas, vaidindamas ir kt.), jis labai dažnai įgyja ir sugebėjimą apibūdinti tai žodžiais, o tai leidžia brandžiau suvokti problemą, ją priimti ir konstruktyviai spręsti. Piešinys tampa kaip asmens vidinio pasaulio dokumentas, kuris, laikui bėgant gali keistis, jį galime stebėti. Ankstyvojo amžiaus vaikams dailės užsiėmimai tai, kaip gausios jutiminės patirties laukas, smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimas, verbalinės raiškos skatinimas, o vyresniems vaikams- vidinio pasaulio, emocijų raiška.