Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

Suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 15–19 m.

Jaunųjų lyderių mokykla

Programa „Jaunųjų lyderių mokykla“ skirta jaunimui nuo 15 iki 19 m., norintiems sustiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti savo asmenines savybes, įgyti teorijų ir praktinių žinių apie lyderystę, bendradarbiavimo ir vadovavimo įgūdžių.

Užsiėmimų metu mokysimės dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, išgirsti kitus bei priimti save tokį, koks esi. Mokysimės suprasti tarpusavio santykius, ugdysime toleranciją ir supratimą. Jaunimas bus mokomas kaip tikslingai susiplanuoti savo laiką, siekti užsibrėžtų tikslų ir įgyvendinti savo svajones!

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 9–15 m.

Gitaros studija „Savi“

Gitara – vienas populiariausių instrumentų ir jo populiarumas nemažėja jau daugybę metų. Užsiėmimuose mokomės ne tik žinomų dainų akordų, akomponavimo akustine gitara, bet ir muzikinio rašto, teorijos, ansamblinio grojimo įgūdžių, susipažįstame su populiariais stiliais bei įvairiomis grojimo technikomis. Kartu kuriame draugišką ir pasitikėjimu grįstą atmosferą.

Amžius: 7–12 m.

Laikyseną koreguojanti mankšta

Ydinga laikysena yra labai aktuali šių dienų problema, mokyklose diagnozuojama kas trečiam vaikui. Pagrindinė ir vienintelė efektyvi laikysenos korekcijos priemonė – tai koreguojanti mankšta. Ši mankšta padeda vaikui harmoningai vystytis, proporcingai formuojasi griaučių raumenų sistema. Užsiėmimų metu koreguojama laikysena; aktyvinami gilieji liemens raumenys stabilizuojantys stuburą; gerinamas lankstumas; koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis ir atpalaiduojant įtemptus kūno raumenis, gerinama kvėpavimo funkcija. Lavinami taisyklingo sėdėjimo įgūdžiai, formuojamas fizinio aktyvumo poreikis.

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 9–13 m.

Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems II

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, išmokyti redaguoti ir parengti asmenines fotografijas publikavimui tinklapiuose. Moksleiviai bus supažindinti ir kurs animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapio kūrimo debesyse įgūdžių. Galiausiai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 12–16 m.

Programavimas PHP

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su tinklapio kūrimo struktūra, dizaino valdymu, PHP programavimo kalba. Moksleiviams bus suteiktos žinios apie duomenų bazių valdymą, grafinių programų panaudojimą, įskiepų valdymą ir kūrimą, bus pateikta informacija, kaip pritaikyti svetainės dizainą ir išdėstymą mobiliuose įrenginiuose

Amžius: 6–16 m.

Ledo ritulininkų rengimas

Ledo ritulys-greita ir dinamiška  sporto šaka, į kurios užsiėmimus priimami berniukai ir mergaitės nuo 5 metų. Ledo ritulio mokykloje vaikai mokomi čiuožimo technikos, ledo ritulio žaidimo technikos, tobulinamas bendras fizinis pasirengimas. Vaikai išmoksta bendrauti ir dirbti kolektyve, siekti tikslų, didinti asmenines kompetencijas.

Amžius: 15–29 m.

Atviras jaunimo centras „Bazė“

Centre laukiami visi jaunuoliai nuo 15 iki 29 metų sportuoti, žaisti stalo žaidimus, pramogauti, ar tiesiog pabendrauti su bendraamžiais ir atrasti bendraminčių prie arbatos puodelio. Laukiamas kiekvienas jaunuolis, kuris nori surasti naujų draugų, praleisti turiningai laisvalaikį ar tiesiog dalyvauti atskirose veiklose.

Amžius: 14–29 m.

Naujosios Vilnios atvira jaunimo erdvė

“Atvira” – tai... • Gali ateiti visi nepriklausomai nuo socialinio statuso; • Veiklos siūlomos pagal jaunimo poreikius (saugiai “būti” / aktyviai įsitraukti); • Siūloma, bet nereikalaujama dalyvauti; • Darbo laikas pagal poreikį; • Patogi vieta ir patraukli jaunam žmogui aplinka; • Dalyvavimas nemokamas Orientuojantis į jaunų žmonių kasdienybę ir jos išgyvenimus, atviro darbo tikslas yra sveiki ir gerai besijaučiantys jauni žmonės su aukšta saviverte, su plačiai išsiugdytomis asmeninėmis ir socialinėmis kompetencijomis. Jaunimas kuris geba aktyviai ir integraliai įsitraukti į bendruomeninius ir visuomeninius procesus, bei lanksčiai ir konstruktyviai reaguoti į pokyčius.

Amžius: 14–29 m.

Atviras darbas su jaunimo "Spotas"

Atviras jaunimo centras „Mes“ - vieta, kur kiekvienas jaunas žmogus atras vietą sau.  Vilniaus atviro jaunimo centro „Mes“ misija – atviros ir saugios erdvės darbui su jaunimu ir jaunimo veiklai organizavimas. Jo funkcijos – sudaryti jaunimui sąlygas įgyti naujų socialinių įgūdžių, užtikrinti ilgalaikį užimtumą, atsižvelgiant į jauno žmogaus poreikius ir interesus, atlikti nusikalstamumo, žalingų įpročių ir kitų psichosocialinių problemų prevenciją bei konsultuoti jaunimą jiems rūpimais klausimais. Lankytojų amžius ‒ nuo 14 iki 29 metų. Atviro jaunimo centro veikla organizuojama taip, kad jame gali lankytis tiek motyvuotas, tiek mažiau motyvuotas jaunimas. Atsižvelgiama į socialinės rizikos šeimų poreikius. Su šia grupe dirbama daugiau valandų per savaitę. Pagalba ir konsultavimas (pagal poreikį) nuolat teikiamas ne tik jaunimui, bet ir jų tėvams bei globėjams.

Amžius: 6–10 m.

Junior FIRST LEGO League (Jr. FLL) robotika

Ši programa skirta vaikams nuo 6 iki 9 metų. Jos tikslas – sužadinti vaikų mokslinį smalsumą, suteikti jiems inžinerijos ir mokslinio darbo pagrindus, žinių ir įgūdžių. Vaikai mokosi, eksperimentuoja per žaidimą, konstruodami statinius – projekto modelius, naudodami LEGO ir smagiuosius LEGO EDUCATION WeDO robotus.

Amžius: 14–16 m.

FIRST TECH CHALLENGE (FTC) robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis FTC (First technical challenge) sukurta moksleivių mokymo metodika, vaikai ruošiami tarptautinėms FTC varžyboms.