Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 7–18 m.

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos Balsių edukacinės studijos programa

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos Balsių edukacinės studijos programa - tai bazinės dailės žinios, pateikiamos kiekvienam suprantama kalba, nereikalaujančios išankstinio pasiruošimo ar specialių žinių. Mokymo procese supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis, ugdomas ne tik kūrybinis mąstymas, bet ir profesionalūs techniniai įgūdžiai. Baigęs dailės pagrindų studiją, lankytojas turėtų būti įsisavinęs dailės abėcėlę, leidžiančią tęsti mokslą aukštesnio lygmens dailės mokymo institucijose.

Amžius: 7–18 m.

Vilniaus Justino Vienožinskio dailės mokyklos kompozicijos pagrindų studija "Dailė ir animacija"

Programoje integruotai dėstomi tapybos bei piešimo ir animacijos - judančio vaizdo perteikimo pagrindai. Mokiniai supažindinami su pagrindiniais dailės bei animacijos terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis, ugdomas ne tik kūrybinis mąstymas, bet ir profesionalūs techniniai įgūdžiai. Tapybos bei piešimo ir animacijos pradžiamokslis skatina mokinius būti laisvais ir kūrybiškais ne tik pamokų metu, bet ir kasdieniame gyvenime, kitose disciplinose, atveria vaikams šiuolaikinių medijų pasaulį, suteikia gebėjimų perteikti savo idėjas ne tik įprastame paveiksle, bet ir autoriniame animaciniame filme.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (2)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis meninės raiškos (spalvinės, grafinės) galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai plastinės raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (1)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis meninės raiškos (spalvinės, grafinės, erdvinės) galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–17 m.

Dailes terapijos programa

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Programa skirta specialiųjų poreikių turintiems ar sunkiai bendraamžių būryje pritampantiems vaikams. Moksleiviams per plastinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei savireguliacijos įgūdžiai. Pasitelkiant meninės raiškos priemones bus atskleidžiami vaikų psichologinių ypatumai, ieškoma džiugios saviraiškos, sėkmingesnės individualios raidos būdų. Sprendžiant vidinės vaikų gerovės klausimus, moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbelinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomomos tokios asmeninės kompetencijos kaip geresnis savęs vertninmas, pasitikėjimas savimi, bei kitos asmeninės bei dalykinės kompetencijos.

Amžius: 13–16 m.

Grafinis mą(s)tymas

Programoje pasitelkiant kompiuterines priemones mokoma kompozicijos, spalvotyros, tipografikos bei maketavimo.

Amžius: 13–16 m.

Įgudusieji

Programoje moksleiviai išmoks dirbti su sudėtingesniais tekstiniai failais, mokysis skaitinės informacijos apdorojimo skaičiuokle, susipažins su pagrindiniais saugaus darbo internete aspektais bei išmoks modeliuoti 2D žaidimus.

Amžius: 6–12 m.

Jaunieji konstruktoriai

Programoje susipažįstama su Lego mindstorms konstruktoriais ir jų galimybėmis, mokomasi kurti unikalius baigtinius projektus – nuo idėjos paieškų iki dizaino kūrimo ir galutinio veikiančio produkto pristatymo.

Amžius: 10–14 m.

Medijos

Programoje pateikiamas įvadas į medijas. Supažindinama su piešimo kompiuteriu galimybėmis, kompiuterinės grafikos bei animacijos kūrimu, vaizdo filmų montavimu. Mokomasi kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą.

Amžius: 10–14 m.

Pažengusieji

Programoje moksleiviai susipažįsta su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmoksta naudoti teksto redaktorių, skaičiuokles bei pateikčių kūrimo programų teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, lenteles, suteikiant joms dizainą, apdorojant įterptinius objektus, juos grupuojant, rikiuojant. Suteikiami programavimo pagrindai Scratch aplinkoje, mokoma animuoti paveikslėlius. Moksleiviai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 13–15 m.

Python programavimo kalbos pradedančiųjų (Basic) kursas

Programoje moksleiviai įgis Python programavimo kalbos pagrindų, įgytas žinias ir gebėjimus užtvirtins parengdami ir pristatydami baigiamąjį projektą.

Amžius: 13–16 m.

Python programavimo kalbos ir išorinio programavimo (FrontEnd) tarpinis (Intermediate) kursas

Moksleiviai išmoks sudėtingesnių Python programavimo kalbos komandų ir funkcijų, jų panaudojimas įvairiuose uždaviniuose. Taip pat supažins ir praktiškai išbandys kaip dirbti ir naudoti TVS (turinio valdymo sistemas) bei kaip programuoti internetinių svetainių išvaizdą – HTML ir CSS.

Amžius: 9–14 m.

Pradedantieji

Programoje moksleiviai susipažįsta su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmoksta naudotis teksto redaktoriaus teikiamomis galimybėmis redaguojant nesudėtingus tekstus, išmoksta parengti asmenines fotografijas publikavimui internete. Išmoks kurti animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapių kūrimo įgūdžių bei išmoks kritiškai įvertinti ir įsivertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą.

Amžius: 15–19 m.

Programavimas I

Programoje įtvirtinami kompiuterinio raštingumo pagrindai, supažindinama su turinio valdymo sistemomis, išmokstama HTML pagrindų bei sprendžiami uždaviniai bei kuriamos programos C# kalba.

Amžius: 15–19 m.

Programavimas II

Sutekiama žinių apie intenetinių projektų programavimą panaudojant PHP, bootstrap karkasą ir MySQL duomenų bazes.

Amžius: 15–19 m.

Žaidimų programavimas Unity

Programoje išmokstama žaidimų kūrimo principų, įgyjamos programavimo c# kalba pagrindai bei išmokstama pagridinių darbo su Unity žaidimų varikliu principų.

Amžius: 7–18 m.

Darbščiųjų rankų būrelis

Programos esmė: Ugdyti poreikį prasmingai naudoti laisvalaikį. Ugdyti kantrybę Ugdyti estetinį skonį . .Siekti, kad vaikai geriau pažintų vienas kitą, padėti suvokti pagrindines vertybes. Mokytis dirbti komandoje. Skatinti vaikų emocionalumą, individualumą. Kaupti pažinimą ir vizualinę patirtį. Palaikyti vaikų savaiminę kūrybą, skatinti kurti grožį, estetišką aplinką, naujas formas, daiktus. Lavinti vaikų dėmesį, pastabumą, mąstymą, pirštų smulkiuosius raumenis. Turinys: Numatoma išlankstyti darbelių iš spalvoto popieriaus, suklijuoti gražias aplikacijas iš popieriaus, taip pat pagaminti atvirukus su karpiniais. Planuojama nupinti įvairių darbelių iš spalvotų gumyčių bei išmokti pinti darbelius iš gumyčių su nėrimo staklėmis. Mokinsimės siūti sagas, iš jų darysim kompozicijas, taip pat mokinsimės susisiūti rūbus. Su vąšeliu nersim pynutes, iš pynučių gaminsim įvairius darbelius. Puošim įvairius stiklinius buteliukus plastilinu – gaminsim vazeles. Numatomos veiklos: - darbeliai iš popieriaus (lankstymas, aplikacija, karpiniai). - darbeliai iš spalvotų gumyčių. - elementarūs siūvimo darbai (prisiūti sagą, susisiūti rūbą) - nėrimas vąšeliu - darbeliai iš plastilino ant stiklinių buteliukų. Naudos vaikams pagrindimas: specialūs tyrimai ir mokyklų patirtis rodo, kad mokiniai, turėdami tvirtus vieno ar kito dalyko mokėjimus bei įgūdžius, dažnai nemoka jų pritaikyti gyvenime naujomis sąlygomis, naujose situacijose - užsiėmimų metu įgytus įgūdžius bei žinias vaikai galės kūrybiškai taikyti praktikoje. Taip pat užsiėmimai skatins vaikų bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais, skatins vaikų pasitikėjimą savimi, stiprins vaikų psichinę sveikatą.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 5/6 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija - iškelti klausimą ir sukurti metodą kaip į jį atsakyti, pasitelkus eksperimentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodų praktinis panaudojimas. Metų programoje vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 4 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir ,svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas.