Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.

 

logo
Amžius: 7–13 m.

Šachmatų žaidimo pagrindai

Šachmatai vysto ne tik loginį, bet ir kūrybinį mąstymą. Šis išties karališkas žaidimas skatina strategiškai mąstyti, moko į šachmatų lentoje susiklosčiusią situaciją pažvelgti iš skirtingų pusių, ieškoti alternatyvų ir nepasiduoti tol, kol nėra išnaudoti visi galimi variantai. Išmokę spręsti problemas žaidimų lentoje šį gebėjimą nesunkiai pritaikysite ir realiame gyvenime. Programa skirta vaikams, siekiant juos išmokyti savarankiškai mąstyti ir priimti atsakingus sprendimus, ugdyti komunikabilumą ir supratingą tarpusavio bendravimą, korektiškai spręati ir įveikti susidariusias problemas, efektyviai panaudoti įgūdžius ir įgytą žaidybinę praktiką įvairiose gyvenimo situacijose. Mokiniai greičiau susiformuos kaip individualybės ir išmoks sėkmingiau ir drąsiau elgtis visuomenėje.

logo
Amžius: 6–19 m.

Gatvės šokiai

Programa skirta 6-19 metų amžiaus vaikams ir jaunumui. Užsiėmimo metu vaikai mokysis judėti pagal hip hop‘o muziką. Lavins savarankiškumą ir galės atsiskleisti kūrybinėje srityje. Bus suteikiama muzikinių, choreografinių žinių, lavinamas ritmo pojūtis. Taip pat bus skatinami ne tik išgirsti, bet ir suprasti vieni kitus, taip siekiant suburti vieningai augantį kolektyvą. Įkvėpti muzikos, vaikai turės galimybę kurti savitą, individualų stilių. Jungdami išmoktus elementus, galės improvizuoti. Tokiu būdu bus ugdomas vaiko kūrybiškumas, savarankiškumas ir pasitikėjimas savo jėgomis bei ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, tolerancija. Kūrybinių užduočių pagalba vaikai lavins fantaziją, o tai leis geriau pažinti savo kūno galimybes.

logo
Amžius: 6–14 m.

POP šokis

Programos tikslas-gilinti šokio patirtį vaikų, suinteresuotų šia veikla ir savanoriškai ją pasirinkusių, naudojant POP šokio žanrą. Programa skirta 6-14 m. vaikams (skirstoma į grupes pagal amžių 6-7 m., 8-9 m., 10-11 m., 12-14 m.). POP šokis – tai kelių šokio stilių derinimas, kurio pagrindas yra gatvės šokio judesiai papildyti šiuolaikinio šokio elementais. Užsiėmimų metu lavinama mokinių koordinacija, orientacija erdvėje, bendravimas ir bendradarbiavimas grupėje. Šokant stiprėja fizinis besimokančiojo kūnas, tobulėja choreografinė atmintis ir kūrybiniai įgūdžiai. Didelis dėmesys skiriamas atlikimo technikos tobulinimui, pasirodymams, koncertinei veiklai, pasiekimams konkursuose ir festivaliuose.

 

logo
Amžius: 6–19 m.

Gitaros pamokos

Gitaros būrelio programa taikoma nuo 6 iki 19 metų amžiaus mokiniams. Užsiėmimų metu mokiniai susipažins su grojimo gitara pagrindais, sužinos apie gitaros raidą, pramoks elementariosios muzikos teorijos, išmoks naujų dainų bei populiarių melodijų, ugdys sugebėjimą jausti muzikos grožį ir išraiškingumą. Dalyvaus festivaliuose, koncertuose ir kituose renginiuose.

Amžius: 5–19 m.

Pirmos pagalbos ugdymo programa

Programos tikslas: Siekti, kad mokiniai patys atpažintų, įvardytų grėsmę ir pavojų keliančias situacijas, būtų pasirengę imtis praktinių veiksmų, gebėtų prireikus kreiptis pagalbos, suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Programos uždaviniai:

  • suteikti žinių, kaip elgtis ištikus nelaimei;
  • atpažinti ir įvardinti grėsmes ir pavojus sveikatai ir gyvybei;
  • mokėti padėti sau ir kitam.

Programos reikalingumas:

Ugdytiniai įgis žinių kaip suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Amžius: 6–19 m.

Išlikimo krizių metu, bei esant ekstremalioms sąlygoms mokymai

Programos tikslas: formuoti vaikų/mokinių išlikimo įgūdžius.

Programos uždaviniai:

  • didinti vaikų suvokimą apie ekstremalias situacijas;
  • formuoti išgyvenimo įgūdžius;
  • mokyti išgelbėti save ir padėti kitam.

Programos reikalingumas:

Siekti ugdyti išgyvenimo ekstremaliose situacijose įgūdžius ir pilietiškumą.

Amžius: 7–14 m.

Dainavimo būrelis

Dainavimo būrelyje vaikai lavina balsą ir klausą, mokosi taisyklingai kvėpuoti, ugdo ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažįsta su muzikos teorijos elementais, mokosi improvizuoti, kurti, lavina muzikinę atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Užsiėmimų metu išbandysime estradinį, operinį, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stilius – solo ir grupėje. Savo išmoktas programas vaikai pristatys Klubo ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę.

logo
Amžius: 6–18 m.

KYOKUSHIN karatė treniruotės norintiems tapti sveikesniais, stipresniais ir ištvermingesniais!

Visi suprantame, kad harmoningos asmenybės vystymasis prasideda jau vaikystėje. Kuo anksčiau vaikas pradės sportuoti, tuo labiau jis pranoks savo bendraamžius, išsivystys jo judesių koordinacija ir pasitikėjimas savimi.

Karate Kyokushin tai Rytų kovos menas, kuris moko vaikus disciplinos, pagarbos, stiprina kūną, charakterį, dvasią.

Daugumai žmonių Kyokushin karate tampa gyvenimo būdu, kuris paremtas harmonija ir santarve, blaiviu protu ir fiziniu pajėgumu, padedantis suvokti savo egzistencijos prasmę ir vidinę galią.

Kviečiame jungtis prie Kyokushin karatė klubo Sakura ir kartu siekti sportinių aukštumų bei geresnio, sveikesnio gyvenimo būdo.

 

 

logo
Amžius: 6–14 m.

Šaškės - tai įdomu!

Laukiame 6-14 metų berniukus ir mergaites Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" šaškių ir šachmatų skyriuje. Šaškių užsiėmimai vyksta 5 kartus per savaitę (pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, sekmadienį).

Neretai tėveliai mano, kad žaidimas šaškėmis yra paprastas ir nerimtas užsiėmimas, negalintis nieko duoti jų vaikui. Kaip jie klysta! Šaškės vysto mąstymą, stiprina atmintį, lavina gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas duoda teigiamų rezultatų ir mokantis bendrų mokyklinių disciplinų (kiek tiksliųjų, tiek ir humanitarinių). Vaikai, užsiimantys šaškėmis, įgyja naudingų gyvenimo įgūdžių - išmoksta valdyti situaciją, priimti iššūkius, spręsti iškilusius uždavinius, adaptuotis prie naujų sąlygų, numatyti tolesnius žingsnius, atsakyti už savo veiksmus. O atskleidus visada jauno ir neišsemiamo žaidimo paslaptis ir grožį, šaškės suteiks vaikams didelį moralinį ir estetinį pasitenkinimą, pergalių ir kūrybos džiaugsmą.

Amžius: 4–11 m.

Futbolo mokykla Vilniuje

⚽ Futbolo treniruotės šalia Tavo namų ⚽

FK “Vilnius” futbolo mokykla!

💨 Kam skirta: 5 - 11 m. vaikams 🔋

💻 Daugiau informacijos skaitantiems: https://fkvilnius.lt/futbolo-mokykla/

📲 Daugiau informacijos mėgstantiems pasikalbėti: +370 638 40 477

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 12–18 m.

Mediacijos laboratorija

Pagrindinis programos tikslas:

Supažindinti jaunuolius su mediacija kaip alternatyviu ginčų sprendimo būdu bei praktiniu mediacijos technikų taikymu sprendžiant konfliktus. Programos turinys orientuotas į žinių apie mediacijos procesą, etapus, pagrindinius principus ir metodus suteikimą bei mokymą juos pritaikyti realiose situacijose. Mokymo programos išskirtinumas – praktinis, patirtinio mokymo aspektas, kuomet ugdytiniams suteikiamos ne tik teorinės žinios, bet simuliacijų bei modeliuojamų situacijų pagalba užtvirtinamos įgytos žinios ir suteikiami praktiniai mediacijos proceso valdymo įgūdžiai, įsisavinami mediacijos ypatumai bei taikymo privalumai, suvokiamas situacijų spektras, kuriame taikytinas ginčų sprendimo būdas veikia efektyviai. Mokymų metu ugdytiniai bus supažindinti su mediacijos teorija, psichologiniais praktiniais konsultavimo, derybų vedimo, ginčų valdymo aspektais, išskirtiniais mediacijos proceso modeliais, kuriuos galima sėkmingai taikyti praktikoje.

Amžius: 7–16 m.

Kūrybinės dirbtuvėlės

Pagrindinis programos tikslas – padėti atsiskleisti ugdytinių kūrybiniams sugebėjimams, lavinti fantaziją, gebėti kurti grožį ir skatinti kūrybinį mąstymą.

 

Uždaviniai:

1. Lavinti meninius gebėjimus, skatinti ugdytinius dalyvauti meninėje kūryboje;

2. Padėti ugdytiniams išmokti puošti savo buitį, naudojant savo kūrybinį mąstymą;

3. Skatinti ugdytinių meninių vertybių išraišką, meilę grožiui ir estetikai.

 

Ugdymo metodai ir priemonės:

  1. Darbas grupėse;
  2. Diskusijos;
  3. Savarankiškas darbas;
  4. Žaidimai;
  5. Kūrybiniai darbai;
  6. „Minčių lietus“;
  7. Filmo peržiūra, aptarimas.

 

Siekiami rezultatai:

  1. Įvertinti savo jėgas ir priimti iššūkius, atlikti kūrybinius darbus.
  2. Išmokti puošti savo buitį.
  3. Padėti kitiems ir priimti pagalbą.
  4. Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas.
  5. Aktyviai ir kūrybingai veikti.

Amžius: 16–19 m.

„Go Forward Academy“

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 13–19 m.

,,Ekologija šiandien‘‘

  1. skirta vyresnių klasių vaikus praktiškai supažindinti su pasaulio žiedinės ekonomikos laimėjimais, ekologijos mokslu, ekologiška (aplinkai draugiška) gyvensena. Praktinių užsiėmimų metu aiškinsimės įprastų kasdienių atliekų antrinio panaudojimo galimybes, tirsime įprastų medžiagų žalą aplinkai, aptarsime įvairius galimus kasdienių procesų optimizavimo sprendinius.