Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 10–19 m.

Taisyklinga laikysena

Dėl per mažo fizinio aktyvumo, netinkamos ergonomikos dažnai formuojasi netaisyklinga vaikų laikysena (krūtinės ląstos deformacijos, stuburo iškrypimai, plokščiapėdystė), didėja rizika atsirasti antsvoriui. Ankstyva diagnostika ir prevencija, tinkamai pritaikyti pratimai padeda užtikrinti sveiką vaikų fizinę raidą, užkirsti kelią sveikatos sutrikimams arba spręsti jau esamas problemas. NVŠ programos metu vyks įvairaus pobūdžio mankštos, kurias ves kineziterapeutai, vaikai susipažins su pagalbinėmis mankštos priemonėmis, savo kūnu bei pratimų atlikimo technika, organizuojamos įvairios fizinio aktyvumo veiklos, po kurių pagerės mokinių bendra organizmo būklė, fizinės galimybės. Užsiėmimų metu gerinsime 5-12 klasių (mokiniai pagal amžių skirtsomi į grupes) mokinių sveikatą, formuosime taisyklingą laikyseną, mažinsime esamą raumenų disbalansą, sieksime normalizuoti raumenų tonusą, gerinti medžiagų apykaitą, taip pat sumažinti psichologinį bei emocinį stresą bei skatinsime savarankiško mankštinimosi poreikį. Užsiėmimai du kartus per savaitę vyks Geros savijautos centro „Sanus“ patalpose.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 7/8 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomūjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Fokusuojamais į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija, iškelti klausimą, ir sukurti metodą, kaip į jį atsakyti, pasitelkus ekspermentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodu praktinio panaudojimo. Kompetencija, savarankiškai sukurti ekspermenta, kurį gali perduoti kitiem vykdytojam.Metų programoje, vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 7–18 m.

CodeAcademy Kids programavimo būrelis

CodeAcademy Kids programavimo būrelio programa yra skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (7-18 metų). Programa lavina moksleivių analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą. Mokydamiesi pagal CodeAcademy Kids programą moksleiviai mokosi sukurti savo kompiuterinį žaidimą, internetinę svetainę, mobilią aplikaciją, prekinį ženklą. Taip pat programos metu moksleivių žinios yra gilinamos matematikos ir anglų kalbos srityse. Mokslo metų eigoje moksleiviai mokosi šių programavimo kalbų bei programinių įrangų: HTML, CSS, Javascript, PHP, JAVA, C#, HTML5, Photoshop, Illustrator. Į programą įeina ne tik individualios užduotys, bet ir komandiniai projektai.

Amžius: 6–16 m.

Vandens tapyba – VYTA Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra. Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“. Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato. Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu. Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos. Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 13–17 m.

"Angliškai kalbu laisvai: Taip!"

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ (Angliškai kalbu laisvai: Taip!) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

Mokiniai išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–14 m.

Futbolas

Užsiėmimų metu išmokstoma profesionaliai žaisti futbolą, sukuriamos sąlygos sąžiningai varžytis, plėtojamos garbingo žaidimo vertybės, mokomasi geriau save pažinti, labiau pasitikėti savimi, bendradarbiauti. Lavinami reikalingi fiziniai ir psichiniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, mokama komandinio darbo bei bendradarbiavimo, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose ir atsiskleisti.

Amžius: 6–16 m.

LVJC Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio veikloje vaikai įgyja įvairių žodžių ir frazių bagažą kalbėti tam tikromis temomis, esant tam tikrom situacijom. Gebama vartoti minimalų paprastų gramatinių struktūrų ir sakinio modelių skaičių pagal išmoktą medžiagą. Gebama taisyklingai tarti išmoktus žodžius ir frazes, naudojant juos pagal paskirtį. Skaitant gebama suprasti informaciją paprastuose, kasdieniniuose tekstuose, skelbimuose,reklamose,valgiaraščiuose,tvarkaraščiuose ir t.t. Gebama suprasti ir parašyti paprastus asmeninius laiškus, žinutes, pastabas ir t.t. Gebama kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, pasakyti keletą frazių apie save,savo šeimą, kitus žmones, gyvenimo sąlygas. Kūrybiniai projektai skatina vaikų motyvaciją mokytis, pasitikėti savimi ir savo žiniomis,r prisiimti atsakomybę už save bei kitus, pozityviai bendrauti ir bendradarbiauti.

Amžius: 7–18 m.

Matematikos būrelis

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais, kuriuose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiami uždaviniai reikalauja iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, tai skatina mokinius mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba. Studijos vertybės:aktyvus tikslo ir rezultato siekimas, draugiškumas, geri tarpusavio santykiai, noras domėtis, klausti, tobulėti.

Amžius: 7–12 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa skirta vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Užsiėmimų metu didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba. Siūlydami aktualias temas, laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius, didiname jų pasitikėjimą savimi. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, darys projektinius darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–19 m.

Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas bei metodus pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą. Esminiai bruožai yra saviraiška, autonominis mokymasis, mokymasis mokytis, pramoga.

Amžius: 6–19 m.

„Savęs pažinimas per dailę ir menus“

Per dailę mokoma teorijos ir praktikos. Praktinė dalis aprėpia aplinkos, situacijų, reiškinių, gamtos, daiktų, meno estetinį suvokimą, išjautimą, apmąstymą. Dailės priemonėmis galima kurti, stebėti, analizuoti, patirti kūrybos džiaugsmą ir įgyti gebėjimų, pasitikėjimo savimi, o taip pat praplėsti akiratį. Bendravimas tarpusavyje, santykio su savimi ir kitu kūrimas per meną. Savęs pažinimas tyrinėjant piešinių simboliką. Mokiniams atsiveria galimybės išreikšti save, savo emocijas, patirtis bei giliau suvokti perduodamas žinias.

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–14 m.

Pasaulio kultūrų dirbtuvės

„Pasaulio kultūrų dibrtuvių“ programa yra skirta vaikų taprkultūrinei kopetencijai ugdyti. Programoje dalyvaus imigrantų vaikai, vaikai iš mišrių šeimų, priimančios bendruomenės (lietuvių) vaikai. Pasak daugelio mokslininkų (Damgaci, Aydin 2014; Abbdulah (2009); Leistyna 2002; Melendez, Ostertag 1997; kt.) ankstyvasis, ikimokyklinis ir mokyklinis amžius – tai laikas, kai vaikai iš bendruomenės įgija suvokimą apie kultūrą, moralę, vertybes, etikos standartus. Todėl šiuo laikotarpiu svarbu ugdyti vaikų pozityvų požiūrį į kitas kultūras, kadangi Lietuva yra nevienalytė valstybė, joje gyvena daugybė kitataučių ir kitatikių. Išryškėja tarpkultūrinės kompetencijos ugdymo svarba, nes įgytas tarpkultūrinis sąmoningumas suteikia galimybę individui „efektyviai veikti skirtingų kultūrų sąveikos kontekste“(Mažeikienė, Virgailaitė-Mečkauskaitė, 2007). Programos tikslas: - Ugdyti vaikų tarpkultūrinę kompetenciją per skirtingų kalbų, kultūrų, religijų pažinimą. Uždaviniai: 1. Organizuoti veiklas, kurios formuoja vaikų teigiamą požiūrį į kitataučius. 2. Organizuoti veiklas, skatinančias tarppkultūrinio dialogo plėtrą. 3. Puoselėti vaikų bendramintiškumą, tarpusavio supratimą ir pagarbą per grupines veiklas. Programos metu vaikai susipažins su skirtingomis kultūromis per užsienio kalbų pažinimą, susitikimus su kitataučiais, prezentacijas, diskusijas, žaidimus, edukacines ekskursijas.Proagamrą sudaro trys pagrindinės ugdymo veiklos : - Kalbų skrynia (užsineio kalbų mokymasis) - Kultūrinės dirbtuvės - Tradiciniai žaidimai Šios veiklos prisidės prie vaikų pozityvios nuomonės formavimo apie kitataučius ir kitas religijas. Vaikams bus ugdomas „gebėjimas galvoti, jausti ir kartu veikti tokiais būdais, kuriais pripažįstama ir gerbiama etninė, kultūrinė ir multietninė įvairovė bei suvokiamas multikultūrinių situacijų specifiškumas“ (LeRoux, 2002). Tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas prisidės prie vaikų empatijos ir lankstumo ugdymo: empatija padės vaikams suprasti kitus ir matyti pasaulį iš jų perspektyvos, taip pat būti jautriems jų (kitataučių) poreikiams. Vaikai bus lankstesni tarpkultūriniu aspektu, žinos, kaip elgtis besikeičiančioje aplinkoje, mokės spręsti įvairias socialines situacijas ir sugebės prisitaikyti naudojant tinkamus elgesio būdus.

Amžius: 7–14 m.

„Kalbėk lietuviškai“ 7-14 m. moksleiviai

Ši programa skirta Lietuvoje gyvenantiems kitų tautų moksleiviams, norintiems geriau išmokti lietuvių kalbą. Sėkminga komunikacija lietuvių kalba yra nelengva, bet būtina užduotis. Ši programa sudaryta pagal temas, kurios atskleidžiamos per kalbėjimo, leksikos, gramatikos ir kitas praktines bei kūrybines užduotis. Taip pat skaitymo ir klausymo užduotys, padedančios įtvirtinti teorines žinias. Programa orientuota į pažintinį, praktinį ir šviečiamąjį lietuvių kalbos kursą. Moksleiviai gebės laisviau kalbėti bei užmegzti pokalbius įvairiomis temomis. Tai padės lengviau integruotis į visuomenę.

Amžius: 8–14 m.

Animacijos dirbtuvės

Animacijos dirbtuvių užsiėmimų metu mokiniai iš arčiau susipažįsta su animacijos atsiradimu ir istorine raida, Lietuvių ir pasaulinės animacijos istorijoje reikšmingų kūrėjų darbų pavyzdžiais, animacijos judesio principu ir pagrindiniais dėsniais. Praktiškai susipažįsta su animacijos kūrimo procesu, įvairiomis animacijos technikomis, scenarijaus ir personažų kūrimu. Kūrybiškai pritaiko įvaldytas piešimo technikas ir priemones individualiam sumanymui perteikti.

Amžius: 7–17 m.

Dailes terapijos programa

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Programa skirta specialiųjų poreikių turintiems ar sunkiai bendraamžių būryje pritampantiems vaikams. Moksleiviams per plastinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei savireguliacijos įgūdžiai. Pasitelkiant meninės raiškos priemones bus atskleidžiami vaikų psichologinių ypatumai, ieškoma džiugios saviraiškos, sėkmingesnės individualios raidos būdų. Sprendžiant vidinės vaikų gerovės klausimus, moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbelinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomomos tokios asmeninės kompetencijos kaip geresnis savęs vertninmas, pasitikėjimas savimi, bei kitos asmeninės bei dalykinės kompetencijos.

Amžius: 7–17 m.

Vizualinė raiška teatre

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Moksleiviams per teatro vizualinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei kūrybiškumo įgūdžiai. Pasitelkiant teatrinės raiškos priemones bus atskleidžiamas vaikų gebėjimas kurti sceninį personažą t. y. kaukę, kostiumą, šukuoseną, lėlę ar scenos maketą, ieškoma džiugios saviraiškos žengiant į paslaptingą teatro pasaulį. Moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) teatrinės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbalinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomos tiek asmeninės tiek kolektyvinės kompetencijos tokios kaip geresnis savęs vertinimas kolektyve, pasitikėjimas savimi bei šalia esančiais bendraautoriais.

Amžius: 10–15 m.

Anglų kalba vaikams

Programos siekis ugdyti vaikų komunikacines, savęs pažinimo, socialines ir kitas kompetencijas, kurios padėtų sėkmingai veikti ir bendrauti visuomenėje, bei tenkinti pažinimo ir saviraškos poreikius. Organizuojamoje veikloje mokiniai turės galimybę praturtinti anglų kalbos teorines ir praktines žinias, atsleisti savo kūrybinius gebėjimus, gebės tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, bei pažinti kitas kultūras.