Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

 

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 13–18 m.

Aš tikrai myliu Lietuvą

Pilietiškumo ugdymas yra vienas iš svarbiausių Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ švietimui keliamų tikslų. Pilietiškas žmogus – aktyvus, atsakingas bendruomenės narys, kuriam rūpi kitas žmogus, aplinka, kurioje jis gyvena, kuriam rūpi Lietuvos ateitis. Pilietiškas žmogus mato toliau „savo kiemo“. Savo gebėjimais ir veikla jis prisideda prie tautos vertybių išsaugojimo, kultūros bei gamtos puoselėjimo.

Programoje skatinamas mokinių savarankiškumas – padedama įgyvendinti pačių sugalvotas idėjas, aktyviai veikti ir jaustis atsakingiems už rezultatus. Kuriami šilti santykiai tarp veiklos dalyvių, renkamasi tinkamos vidinės ir išorinės komunikacijos formos. Bendradarbiaujama su atsakingomis institucijomis, savivaldos atstovais, aplinkosaugos organizacijomis, bendruomene ir visuomene.

Programa susiejama su praktine gamtosaugos veikla, organizuojamos veiklos už mokyklinių patalpų ribų – taip pilietinis ugdymas tampa jaunimui įdomesnis.

Moksleivių motyvacijai ir įgytų kompetencijų pripažinimui bus taikoma speciali „atvirų skaitmeninių ženkliukų“ (angl. Open Badges) sistema.

Programoje įgyvendinama pilietinė iniciatyva “PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS”. PAŽINK  - istorinis / etnografinis/ ekologinis krašto bei vandens telkinio pažinimas; GLOBOK  - vandens telkinių globa, bei gamtamoksliniai tyrimai; DALINKIS - informacijos apdorojimas, sisteminimas, išvadų bei sprendimų formulavimas ir viešinimas.

Programa turtinga edukaciniais, kūrybiniais, saviraišką skatinančiais užsiėmimais: Žemės meno kūryba, fotografijų konkursas “Vandens gyvybė” simpatijų prizui, fotografijų paroda, 

Programa papildys ir praplės pilietinio ugdymo pamokas, o taip pat susitiprins jaunuolių motyvaciją paskatindama dalyvauti visuomeninių organizacijų veikloje – tai ypač svarbu stiprinant jaunimo aktyvumą bei pilietinę galią.

Amžius: 8–18 m.

Gitara

Ar gali kas nors greičiau suburti visus prie laužo negu skambanti gitara? Gitara – instrumentas, kuris tobulai sutvertas ne vien tik muzikavimui, bet ir  bendravimui. Gal todėl gitaros populiarumas nemažėja, o mokytis ja groti bendraamžių būryje gerokai smagiau negu vienas prieš vieną su mokytoju.  Šioje studijoje dirbsime  6-7 žmonių grupėmis. Kviečiame programoje dalyvauti tuos, kuriems svarbu ne vien tik pramokti groti gitara. Kviečiame pirmiausia tuos, kam norisi susirasti naujų draugų ir bendraminčių ir smagiai praleisti laiką ne  mokantis įvairių grojimo technikų,  muzikinio rašto ir teorijos, o tiesiog mokytis brazdinti gitara, kalbėti apie mėgstamą muziką ir ne tik apie ją...

Amžius: 6–17 m.

Futbolas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–14 m.

Taisyklingos laikysenos mokymas „Tieskis“ Vilniaus m.

2014 metais bendradarbiaujant su VŠĮ „Atskirties mažinimo iniaciatyvos“ ir Lietuvos sporto universiteto Sporto mokslo ir inovacijų institutu įgyvendinome projektą  „Kineziterapija vaikams „Tieskis“ (projekto Nr. VP2-1.3-ŪM-05-K-03-754), finansuotą  ES lėšomis pagal priemonę „Inočekiai LT“, kuriame pirmą kartą Lietuvoje buvo atlikta biomechaninė pradinių klasių mokinių laikysenos analizė, paremta kūno biomechanikos ypatymais ir dėsningumais.

 

Buvo nustatyta, kad taisyklingą laikyseną tarp pradinių klasių mokinių turi tik 20 proc. vaikų.  Netaisyklingos laikysenos priežastys: silpnai išsivystę raumenys, mažas fizinis aktyvumas, per didelės griaučių-raumenų sistemos apkrovos (sunkios kuprinės nešiojimas), neteisingi laikysenos įpročiai, netinkama darbinė aplinka (baldai, apšvietimas), nuovargis dėl darbo ir poilsio režimų nesilaikymo (ilgas sėdėjimas prie kompiuterio, televizijos žiūrėjimas ir kt.), informacijos stoka (nepakankamas dėmesys taisyklingos laikysenos ugdymui namuose ir mokykloje), psichiniai veiksniai (baimė, džiaugsmas ar depresija). Žmogaus laikysena pradeda formuotis vaikystėje ir nusistovi baigus augti, nors šiek tiek keičiasi per visą gyvenimą. Laikysenos formavimuisi labai svarbus mokyklinis laikotarpis. Netaisyklinga laikysena, labai dažnai išryškėja vaiko augimo periodu (nuo 6 iki 9 ir nuo 11 iki 14 metų).

 

VŠĮ „Socialinės atsakomybės centras“  pagal šio projekto tyrimo ataskaitą adaptavo ir parengė Taisyklingos laikysenos mokymus „Tieskis“, kurie bus vykdomi 6-10 m. vaikams bendrojo lavinimo įstaigose Vilniaus mieste. VŠĮ “ Socialinės atsakomybės centras” turi lėšų neformalaus vaikų švietimo programos įgyvendinimo pradžiai.

 

Numatomos veiklos:

  • Tėvų bei ugdymo įstaigų administracijų supažindinimas su taisyklingos laikysenos ypatumais bei problematika, detalios informacijos apie mokymus  bei jų eigą ir programą pateikimas
  • Užsiėmimai su moksleiviais vyks 2 kartus per savaitę, 8 kartus per mėn. mokyklų skirtose, saugiose patalpose, atitinkančiose visus higienos reikalavimus. Vienai grupei (10-12 moksleivių)  užsiėmimai truks 6 mėn. Vėliau moksleiviai šiuos pratimus galės taikyti savarankiškai.

 

Informacija apie užsiėmimus:

  • Užsiėmimų tikslas - suteikti mokiniams žinių apie laikyseną ir jos formavimosi ypatumus.

 

Užsiėmimų metu:

  • mokysime vaikus taisyklingos laikysenos, koreguosime esamus laikysenos pakitimus pagal parengtą  specialią pratimų programą 6-10 m. vaikams, akcentuojant į taisyklingą laikyseną formuojančių įpročių ugdymą ir laikysenos pakitimų prevenciją šiais amžiaus tarpsniais. (plačiau apie programą www.sacentras.lt);
  • pratimai bus atliekami su pagalbinėmis priemonėmis: guma, lazda, mažu ir dideliu kamuoliu, svareliu, platforma. Mankštos pratimai bus nenuobodūs, vaizdingi su žaidimo elementais;
  • atliekant pratimus laikysimės šių principų: palaipsnis krūvio didinimas, laipsniškas perėjimas nuo paprasto pratimo prie sudėtingo, pratimų įvairovė skirtingoms raumenų grupėms: viršutinių ir apatinių galūnių raumenims, pilvo ir nugaros, kaklo ir krūtinės.
  • mokysime taisyklingos kūno ergonomikos, didinsime vaikų motyvaciją būti daugiau fiziškai aktyviems;
  • formuosime vaikų fizinio aktyvumo ir socialinių įgūdžių principus, ugdant jų visapusiškas kompetencijas;
  • padėsime išsiugdyti atsakomybę už savo ir kitų sveikatą.

 

Užsiėmimų nauda vaikams:

  • pratimai  netaisyklingos laikysenos gerinimui ateityje padės išvengti rimtų sveikatos sutrikimų. Tyrimai įrodė, kad po 6 mėn. užsiėmimų, kuriuose fiziniais judesiais buvo ugdoma laikysena, daugiau nei 70 proc. moksleivių laikysena pagerėjo;
  • pagal tarptautinio moksleivių sveikos gyvensenos tyrimo duomenis Lietuvoje fizinis aktyvumas tarp moksleivių yra vienas mažiausių ES šalių - vos 10 proc., todėl šiuose užsiėmimuose išmokti pratimai  taps kasdieninės rutinos dalimi, įpročiu lydinčiu visą gyvenimą;

užsiėmimuose dalyvaujantys vaikai taps pavyzdžiu kitiems, skatins fizinį aktyvumą, teisingą laikyseną bei sveiką gyvenimo būdą.

Amžius: 6–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 7–18 m.

Vaikų programavimo būrelis per projektus bei žaidimus

  • vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių
  • mūsų programavimo akademijoje pateikiamos užduotis lavina ne tik vaikų loginį bei analitinį mąstymą, bet ir kūrybiškumą, atidumą detalėms, darbo komandoje įgūdžius ir kt.
  • vaikai mokosi skaidyti didelius darbus bei problemas į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 11–14 m.

STEAM kompleksinis ugdymas neformaliajame švietime

Programa siekiama sudominti vaikus, gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos mokslais ir menais įtraukiant juos į projektines STEAM sričių neformalaus ugdymo veiklas. Vaikai supažindinti su STEAM sritimis suteikiant jiems galimybę pasirikti norimą projektinę veiklą. Proceso metu bus suteikiama informacija apie ekonomiškumo ir ekologiškumo principų taikymo svarbą visose veiklose. Vaikai užsiėmimų metu bus skatinami stebėti socialinę, kultūrinę, gamtinę ir daiktinę aplinką, identifikuoti problemas bei skatinami savarankiškai ieškoti būdų joms spręsti mokslo, technologijų ir meno priemonėmis. Tokiu būdu kiekvienas vaikas, identifikavęs jam rūpimą ir įdomų klausimą/problemą/poreikį, galės pasirinkti norimą sprendimo būdą. Pavyzdžiui: socialinės problemos aktualizuojamos plakatais, kultūriniai poreikiai realizuojami meno kūriniais, daiktinė aplinka gali būti praturtinta savo dizaino gaminiais, bendravimo stoka gali būti užpildyta švenčių organizavimu. Vaiko pasirinktai projektinei veiklai bus pasiūlomos idėjos realizavimo technologijos, atkreipiamas dėmesys į gamtai draugiškų priemonių ir technologijų naudojimą. Vaikams bus suteikiama galimybė išmokti naudotis elektroniniais mikroskopais, naujos kartos spausdintuvais, dirbti su projektavimo programomis (Photoshop, InkScape, CorelDraw,  PinacleStudio), mokoma piešti eskizus naudojant elektroninę planšetę, projektuoti gaminius, lipdyti iš molio prototipus, skanuoti 3D skeneriu.

Amžius: 6–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai (Vilniaus m.)

Kūrybinių technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje. 

Amžius: 6–15 m.

Matematikos būrelis „Matematika kitaip“

Tai galimybė populiarinti matematikos mokslą bei įrodyti, kad visuomenėje susiformavęs požiūris į matematiką, kaip į sunkų, sausą mokslą yra neteisingas. Per teigiamas emocijas, darbinę, kūrybinę veiklą, vaikai žinias įtvirtins giliau bei praskaidrins mokyklinę dieną, mokysis atrasti matematines  tiesas, teoriją sieti su praktiką, o praktiką su teorija.

Programos turinys sudaro galimybes ugdyti mokinių loginį, abstraktųjį mąstymą, lavinti atmintį bei dėmesio koncentraciją.  Mokymo programa sudaryta taip, kad užsiėmimai vaikams būtų linksmi, nenuobodūs ir motyvuojantys mokytis matematikos, skatinantys kūrybiškai mąstyti – jų metu atliekamos linksmos užduotys, įvairūs žaidimai, rengiami konkursai, turnyrai,  kuriami galvosūkiai, žaidimai ir jų pateikimas.

Amžius: 12–19 m.

Lyderio savybių ugdymas ir asmenybės potencialo atskleidimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pasaulyje pripažintos metodikomis: asmenybės tipologijos metodikomis (DiSC, MBTI ir kt.), JCI tarptautine ilgamete viešojo kalbėjimo mokymo praktika ir unikaliais JCI asmeninių gebėjimų lavinimo kursais (JCI Presenter, JCI Networking ir kt.), aktyvaus pilietiškumo - JCI Active Citizenship framework modeliu, mentorystės ir įtraukimo į savanorystę praktikomis, patyčių atpažinimo ir prevencijos metodikomis, pasitelkiant kūrybinius žaidimus  -  mokiniai išmoksta suprasti skirtingus asmenybės elgsenos stilius, geriau pažinti save, geriau išnaudoti asmeninį potencialą, lengviau ir laisviau bendrauti viešumoje, labiau pasitikėti savimi. Išmokstama geriau pažinti ir įvertinti kitus žmones, su jais geriau sutarti bei sėkmingiau bendrauti atsižvelgiant į jų elgsenos skirtumus, atskirti ir suvaldyti patyčias bei konfliktines situacijas. Užsiėmimų metu yra įsisavinamas lyderystės modelis bei lavinami mokinio asmeniniai lyderio gebėjimai, išmokstama sėkmingiau bendradarbiauti komandoje, stiprinama mokinio motyvacija kelti ir siekti užsibrėžtų tikslų bei didesnių pasiekimų.

Amžius: 15–19 m.

Kūrybiškumo ugdymas ir asmeninių gabumų pažinimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pripažintomis kūrybiškumo ugdymo metodikomis (intuityvus piešimas, laukinis šokis,  spalvų ir garsų terapija, savęs pažinimas per asociatyvinius žaidimus ir kt.), individualaus ir grupinio smegenų šturmo technikomis bei   pasauline Juoko Jogos praktika. Sukuriant jaukią neformalią kūrybinę aplinką, siekiama atskleisti  mokinių  geriausias asmenines savybes ir gebėjimus, užslėptą meninį, kūrybinį, technologinį potencialą. Mokomasi  būti aktyvesniais, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Kiekvienas užsiėmimas susideda iš praktinės kūrybinės-patiriaminės dalies bei aptariamosios diskusijos. Mokiniai išbando įvairias kūrybines formas, kuria ir eksperimentuoja individualiai ir grupėje, mokosi spręsti konfliktus ir rasti kūrybinius kompromisus. Mokomasi vertinti ir pripažinti kiekvieno kūrybinį potencialą, pažvelgti į savo ir kitų kūrinius įvairiapusiškai. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 15–19 m.

Inovatyvus mąstynas ir dėmesio koncentravimo ugdymas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pasaulyje pripažintomis technikomis, tokiomis kaip Minčių Žemėlapiai, Asociacijų kambarys, Šešios mąstymo kepuraitės bei įvairiomis unikaliomis kūrybinio mąstymo ir problemų sprendimo metodikomis. Taikomos atmintie slavinimo ir dėmesio koncentravimo technikos, remiantis Tony Buzan, Norman Doidge, Mary Carruthers ir kt.  Pratybų metu yra lavinami mokinių analitinio, kūrybinio bei išradybinio mąstymo įgūdžiai, įsisavinami geresnio mokymosi ir atminties principai, ugdomas  asmeninių įsiminimo sistemų kūrimas, mokomasi sutelkti ir išlaikyti dėmesį ties svarbiausiais dalykais bei praktiškai sprendžiamos realios situacijos.

Amžius: 11–16 m.

LVJC Roko mokykla

Roko mokykla - vieta, kurioje muzikavimo esmė, bei malonumas yra bendra energija ir užsidegimas. Natas ir muzikinį pasiruošimą nurungs mėgiami kūriniai, sava kūryba arba improvizacija. 4 roko elementai - gitara, bosas, būgnai ir vokalas įtrauks į muzikinės laisvės sukūrį ir tikrai lengvai nepaleis. Išsirink instrumentą, kuriuo nori grot (o gal dainuot?), kartu visi išsirinksime kūrinį ir nieko nelaukdami šoksim į rokenrolo traukinį! Neturi instrumento? Nieko baisaus! Bent jau pradžiai, iki kol rasi savo pašaukimą, duosime tau gitarą, bosinę gitarą arba būgnus.

Amžius: 15–18 m.

Kino klubas ,,Už kadro“

Būrelio tikslas, kad mokiniai ne tik žiūrėtų, bet ir matytų filmus. Tik sužinoję istoriją, kino kūrimo procesus, techninę dalį jie pradės filmus matyti kitaip. Žinos kino kūrimo paslaptis. Būrelyje stebėsime daug ištraukų iš įvairiausių filmų, patys filmuosime trumpus video, nagrinėsime kadrus, mokysimės kino istorijos, gilinsimės į didžiausias kino žvaigždes nuo pat kino susikūrimo. Būrelio veikla lavins mokinių vaizduotę ir kūrybiškumą, leis atsiskleisti kiekvieno sugalvotai idėjai. Filmų kūrimas – mokinių garsiai neišsakytų minčių vizualizacija.

Amžius: 12–18 m.

Šokio teatro studija ,,Neribotas“

Šokio teatro studijoje mokiniai patirs judėjimo džiaugsmą, išsiaiškins kokios yra kūno judėjimo galimybės, kokias istorijas jis gali pasakoti. Mokiniai suvoks, kad vaidinti ir išreikšti emocijas galima ne tik tariant žodžius, bet ir šokant. Svarbiausia – atsikratyti įtampos. Tam bus naudojamos meditacijos, apšilimai, improvizacijos, skirtingi muzikos žanrai. Taip pat būrelyje išsiaiškinsime nuo ko judesio teatras prasidėjo, kokios jo šaknys. Tai padės suvokti judesio teatro dokumentika apie žymiausius kūrėjus, filmai ir judesio teatro video iš viso pasaulio. Pažinus savo judėjimo galimybes kursime individualius etiudus ir judesio teatro spektaklius grupėse.

Amžius: 10–15 m.

Gamtos mokslų būrelis „Tyrinėju pats“

Gamtos mokslų būrelyje mokiniai mokomi integraliai žvelgti į gamtos mokslus. Supažindinami su pagrindinėmis biologijos mokslo tyrimų sritimis bei metodais, mokomi modeliuoti tyrimus bei juos atlikti. Trumpų žygių metu stebėsima aplinka ir mokomasi pažinti mus supančią gamtą, mokomasi tinkamai rinkti ir sisteminti tyrimų medžiagą, lankomasi laboratorijose, oranžerijose, botanikos soduose, muziejuose, sulaukiama svečių, turinčių patirties įvairiose gamtos mokslų tyrimų srityse.  Susipažįstama su vabzdžiais, paukščiais, žinduoliais bei jų veiklos žymėmis, augalais, jų sėklomis bei augimu, mokiniai supažindinami su šiuolaikinėmis biotechnologijomis. Skiriamas dėmesys dalyvių bendravimui ir bendradarbiavimui, mūsų santarvei su gamta ir jos žmogui teikiama nauda. Lavinamas smalsumas, pastabumas mus supančiai gyvajai gamtai, kritinis mąstymas,  sugebėjimas praktiškai atlikti tyrimus ir susirasti reikalingą informaciją. Užsiėmimų metu siekiama ugdyti kūrybiškumą, fantaziją. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti kūrybinius projektus nuo pradžios iki pabaigos.