Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–19 m.

Ritmo ir mušamųjų instrumentų studija

Kaip sako ritmo ir mušamųjų instrumentų studijos vadovas Laurynas Kamarauskas, užsiėmimų metu vaikai pirmiausia mokomi įsigilinti ir suprasti, kas yra muzika bei iš ko ji susideda.

Taip pat ugdytiniai susipažįsta su ritmikos pagrindais – geba juos pritaikyti grodami įvairiais mušamaisiais instrumentais įvairiu muzikos stiliumi – ugdo sąmoningą asmenybę, gebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti problemas bei aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, muzikiniuose projektuose, pasirodymuose.

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Atvira jaunimo erdvė „Sofkė“

Sofkės atvira erdvė – tai vieta penktadienio vakarams, kur tu gali šiltai pabūti su draugais, pakalbėti su mumis, leisti laiką juokaudamas, sėdėdamas, žaisdamas stalo futbolą, žiūrėdamas filmus ar gerdamas arbatą. Atviroje erdvėje tu neprivalai „kažką būtinai veikti“, užsirašyti į dalyvių sąrašą ar išeiti tik viskam pasibaigus. 

Amžius: 11–17 m.

„Pažink gimtą kraštą“

Populiarinti turizmą, keliones ir lietuviškas tradicijas moksleivių tarpe, įgyti žinių kaip išgyventi ir saugiai elgtis gamtoje, naujų judėjimo įgūdžių formavimas.

Amžius: 16–19 m.

„Mūsų praeitį seną piliakalniai mena“

Būrelis, skirtas vaikams, besidomintiems žygeivyste ir senąja Lietuvos praeitimi, bei norintiems save išbandyti įvairiose ekstremaliose situacijose gamtoje. Organizuojami pažintiniai žygiai, ekskursijos, stovyklos, konkursai. Dalyviai geriau pažins Vilniaus apylinkių istorinį-kultūrinį paveldą, išmoks gamtoje prasmingai ir turinigai praleisti laisvalaikį, bus formuojamos sveiko gyvenimo būdo ir ekologinio mąstymo nuostatos; programos dalyviai išmoks sudaryti kelionių ir žygių maršrutus ir praktiškai jiems pasiruošti.

Amžius: 12–15 m.

„Keliauk, pažink, nenurimk“

Per aktyvų keliavimą bus siekiama ugdyti sveikos gyvensenos nuostatas. Vyks teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, konkursai, terniruotės, varžybos, žygiai, edukaciniai užsiėmimai, stovyklos. Vaikai domėsis gimtojo miesto ir krašto gamta, kultūra, istorija; išmoks sudaryti žygio maršrutą ir jį įgyvendinti, mokės teisingai elgtis gamtoje.

Amžius: 11–16 m.

„Sveikame kūne, sveika siela“

Supažindinti mokinius su keliautojų sportu, suteikti žinių ir įsisavinti keliavimo technikos ir taktikos elementus, propaguoti sveiką gyvenseną ir organizmo grūdinimą. Vaikai dalyvaus varžybose, stovyklose, geriau pažins gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą, istorijos ir kultūros paveldą bei įdomiai ir prasmingai praleis laisvalaikį.

Amžius: 11–15 m.

„Kuo labiau domiesi, tuo daugiau neatsakytų klausimų“

Turistiniai – sveikatingumo žygiai, turistinių įgūdžių formavimas, keliaujant matyti ekologines problemas, aiškintis priežastis bei pasekmes.

Amžius: 10–13 m.

„Ekologija ir gamtosauga“

Sveikatingumo veikla, ekologija.

Amžius: 13–18 m.

„Pažinkime keliaudami“

Turistiniai, pažintiniai, sveikatingumo žygiai, sportinė  - turistinė veikla.

Amžius: 12–17 m.

„Svajokliai“

Propaguoti sveika gyvenseną, tobulinti mokinių turistinį meistriškumą, skatinti sistemingai treniruotis.

Amžius: 12–18 m.

„Keliaudami atrasime pasaulį aplink mus“

Suteikti žinių apie Lietuvos istorinį paveldą, rinkti informaciją apie įdomius ekskursinius objektus.

Amžius: 11–16 m.

„Žygūnietis“

Per aktyvią turistinę veiklą plėtoti jauno žmogaus asmenines, socialines, edukacines, kultūrines kompetencijas, fizinius gebėjimus, ugdyti savarankiškumą, veiklumą, prisitaikyti prie kintančios aplinkos.

Amžius: 12–19 m.

„Mano ir tavo šalis Lietuva“

Perteikti sportinio turizmo pradmenis, suteikti žinių ir praktinių gebėjimų, reikalingų žygiuose, kelionėse, turistiniuose renginiuose. Progrmos dalyviai išmoks sudaryti žygių maršrutus ir gebės įvertinti savo pasirengimą praktiškai.

Amžius: 11–16 m.

„Keliauk ir pažink legendą“

Programa skirta norintiems prasmingai praleisti laisvalaikį, mėgstantiems veiklas, kur reikia fizinės ištvermės ir atkaklumo ir kūrybiškumo. Dalyvimas bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, pažintiniai turistiniai žygiai, edukaciniai užsiėmimai, stovyklos ir kt. Vaikai įgis žinių ir išmoks praktiškai pasiruošti žygiui, geriau pažins Vilnių, Lietuvos gamtą, istoriją ir kultūros paveldą, bus ugdomos sveiko gyvenimo būdo nuostatos, vaikai išmoks teisingai elgtis gamtoje.

Amžius: 11–13 m.

„Jaunieji keliautojai“ (II gr.)

Supažindinti mokinius su keliautojų sportu, suteikti žinių ir įsisavinti keliavimo technikos ir taktikos elementus, propaguoti sveiką gyvenseną ir organizmo grūdinimą. Vaikai dalyvaus varžybose, stovyklose, geriau pažins gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą.