Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–13 m.

Technologijų-dailės, keramikos būrelis „Menukų kraitelis“

Ši programa suteikia galimybę atskleisti vaiko prigimtines kūrybines galias ir lavinti meninius gebėjimus. Per savaitę organizuojami du meniniai užsiėmimai: vienas – technologijų-dailės, kitas – keramikos. Šiuose užsiėmimuose siekiama, kad mokinys gebėtų planuoti, organizuoti, vertinti ugdymo(si) procesą, formuotų plastinės raiškos ir vaizdinio komunikavimo įgūdžius, kūrybiškai bendradarbiautų su kitais ugdymo dalyviais. Užsiėmimų metu siekiama ir individualizavimo – orientuojamasi į vaiką, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą

Amžius: 12–18 m.

Mediacijos laboratorija

Pagrindinis programos tikslas:

Supažindinti jaunuolius su mediacija kaip alternatyviu ginčų sprendimo būdu bei praktiniu mediacijos technikų taikymu sprendžiant konfliktus. Programos turinys orientuotas į žinių apie mediacijos procesą, etapus, pagrindinius principus ir metodus suteikimą bei mokymą juos pritaikyti realiose situacijose. Mokymo programos išskirtinumas – praktinis, patirtinio mokymo aspektas, kuomet ugdytiniams suteikiamos ne tik teorinės žinios, bet simuliacijų bei modeliuojamų situacijų pagalba užtvirtinamos įgytos žinios ir suteikiami praktiniai mediacijos proceso valdymo įgūdžiai, įsisavinami mediacijos ypatumai bei taikymo privalumai, suvokiamas situacijų spektras, kuriame taikytinas ginčų sprendimo būdas veikia efektyviai. Mokymų metu ugdytiniai bus supažindinti su mediacijos teorija, psichologiniais praktiniais konsultavimo, derybų vedimo, ginčų valdymo aspektais, išskirtiniais mediacijos proceso modeliais, kuriuos galima sėkmingai taikyti praktikoje.

Amžius: 7–16 m.

Kūrybinės dirbtuvėlės

Pagrindinis programos tikslas – padėti atsiskleisti ugdytinių kūrybiniams sugebėjimams, lavinti fantaziją, gebėti kurti grožį ir skatinti kūrybinį mąstymą.

 

Uždaviniai:

1. Lavinti meninius gebėjimus, skatinti ugdytinius dalyvauti meninėje kūryboje;

2. Padėti ugdytiniams išmokti puošti savo buitį, naudojant savo kūrybinį mąstymą;

3. Skatinti ugdytinių meninių vertybių išraišką, meilę grožiui ir estetikai.

 

Ugdymo metodai ir priemonės:

  1. Darbas grupėse;
  2. Diskusijos;
  3. Savarankiškas darbas;
  4. Žaidimai;
  5. Kūrybiniai darbai;
  6. „Minčių lietus“;
  7. Filmo peržiūra, aptarimas.

 

Siekiami rezultatai:

  1. Įvertinti savo jėgas ir priimti iššūkius, atlikti kūrybinius darbus.
  2. Išmokti puošti savo buitį.
  3. Padėti kitiems ir priimti pagalbą.
  4. Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas.
  5. Aktyviai ir kūrybingai veikti.

Amžius: 12–18 m.

Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas „Klevas“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti fotografijos kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

 

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias fotografijos priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per fotografijos raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių pasaulį, pastebėti svarbias detales, suvokti pagrindines gyvenimo vertybes;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti fotografijos meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti fotografinę veiklą ir įgytą patirtį.

 

Ugdytiniai mokydamiesi pagal fotografijos programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Fotografijos raiška (kūryba). Fotografijos raiška apima: idėjų apmąstymą, techninius darbų įgyvendinimų sprendimus, fotografavimą, darbų aptarimą ir koregavimą, pristatymą;
  2. Fotografavimo proceso ir fotografijų žiūrėjimas, nagrinėjimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip fotografijos žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į fotografijos produkciją bei norėtų gerinti savo pačių fotografinę raišką;
  3. Fotografijos svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šia veikla siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias fotografijos tradicijas ir vertybes.

Amžius: 14–18 m.

Mokausi būti vairuotoju

Būrelyje mokiniai:

* susipažindinami su eismą keliais reglamentuojančiais teisės aktais (Saugaus eimo automobilių keliais įstatymu, Kelių eismo taisyklėmis ir pnš.)

* skatinami vykdyti KET reikalavimus,

* siekiama, kad jaunimas domėtųsi teisėsauga, policijos veikla, eismo organizavimo ir saugumo problemomis,

* pagalba užtikrinti eismo tvarką prie mokinių ugdymo įstaigų,

* mokomi ne tik nustatyti techninės priemonės gedimus, juos šalinti, bet ir vairuotojo etikos bei vairavimo kultūros,

* populiarins saugaus eismo veiklą, dalyvaudami įvairaus lygio varžybose (miesto, respublikinėse, tarptautinėse).

Amžius: 16–19 m.

„Go Forward Academy“

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 6–19 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. apima šnekamosios anglų kalbos lavinimą, vaikų bendravimo anglų kalba įgūdžių tobulinimą, viešą kalbėjimą. Numatomos veiklos – praktinės užduotys, bendravimo pratimai, video, audio ir prezentacinės priemonių naudojimas. Vaikai išlavintų laisvą ir nevaržomą bendravimą anglų kalba, patobulintų anglų kalbos suvokimą, skaitymą

Amžius: 13–19 m.

,,Ekologija šiandien‘‘

  1. skirta vyresnių klasių vaikus praktiškai supažindinti su pasaulio žiedinės ekonomikos laimėjimais, ekologijos mokslu, ekologiška (aplinkai draugiška) gyvensena. Praktinių užsiėmimų metu aiškinsimės įprastų kasdienių atliekų antrinio panaudojimo galimybes, tirsime įprastų medžiagų žalą aplinkai, aptarsime įvairius galimus kasdienių procesų optimizavimo sprendinius.

Amžius: 6–14 m.

Mano molinis pasaulis

Keramikos užsiėmimų metu vaikai susipažins su keramikos meno istorija, dailės

rūšimis, gebės atskirti įvairias meno kryptis. Nuosekliai besimokydami vaikai pažins

įvairius molio formavimo būdus tokius kaip: formavimas iš molio plokščių, skulptūrinis

lipdymas, žiedimas, virvelinė keramika, spaudimas iš gipso formų. Išmoks įvairių dekoro

galimybių bei spalvų derinimo: faktūros, ornamentų kūrimo, engobavimo, skutinėjimo,

glazūravimo pagrindu.

Didelis dėmesys bus skiriamas tradicinei lietuvių keramikai, tradicijų puoselėjimui

bei šiuolaikinėms interpretacijoms.

Keramikos užsiėmimai ugdo gebėjimą geriau atskleisti savo jausmus, emocijas,

fantazijas, gebėjimą labiau susikaupti bei atsipalaiduoti. Lipdymo metu lavinami vaikų

lytėjimo, regėjimo pojūčiai, pastabumas. Ugdymo proceso metu vyrauja teigiamos

emocijos, kurios sąlygoja gerą vaiko savijautą.

Užsiėmimų metu naudojami įvairūs mokymo(si) metodai padės vaikams aktyviai

mokytis, priimti gaunamą informaciją, skatins vaikų kūrybiškumą, ugdys gebėjimą tyrinėti,

spręsti problemas, lavinti ir ugdyti praktinius keramikos srities gebėjimus ir įgūdžius.

Būrelio praktinė nauda – keramikos amato pagrindų įgijimas, patenkinti vaikų keramikos

pažinimo ir saviraiškos poreikiai, ugdomas kūrybiškumas, meniniai gebėjimai bei pačių mokinių

sukurti keramikos darbeliai.

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

 

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 16–19 m.

„Būsimas vairuotojas“

Mokymo programa skirta organizuoti vaikų nuo 16 metų amžiaus švietimą eismo saugumo srityje bei suteikti vaikams tinkamo transporto priemonės eksploatavimo žinių. Mokymų metu formuojami teoriniai įgūdžiai, reikalingi transporto priemonių saugiam vairavimui bei eksploatavimui. Mokymo kurso metu nagrinėjami kelių eismo taisyklių pagrindai, saugaus eismo, transporto priemonių techninės eksploatacijos nuostatos, taikytinos transporto priemonėms, transporto priemonių raida, automobilių istorija, dabartinio automobilio inovatyvios technologijos ir saugos sistemos, inžinerinės ir technologinės saugaus eismo didinimo priemonės, automobilis ir aplinkos tarša, aplinkos taršą mažinančios technologijos automobilyje, eismo įvykių analizė ir jų mažinimo priemonės.

Amžius: 6–12 m.

Robotika (4)

  1. projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika ir aš

  1. gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 16–21 m.

IT edukacija

CS50 - tai Harvard universiteto įžanginis kursas į IT verslus ir programavimo meną, kuris prieš keletą metų buvo pritaikytas ir dėstomas vidurinių mokyklų moksleiviams JAV. CS50 yra sukurtas tiems, kurie neturi nieko bendro su kompiuterių mokslu ir nori įgauti labai stiprius pagrindus bei platų suvokimą apie šio mokslo techninį pritaikymą. CS50 išmokys 9-12 klasių mokiniams algoritmiškai mąstyti ir spręsti realias pasaulio problemas, efektyviai pasinaudojant informacinėmis technologijomis. Užsiėmimų metu atliekami kriptografijos, biologijos, teismo ekspertizės, žaidimų kūrimo ir net muzikos sričių įkvėpti projektai. CS50 tikslas - išmokyti mokytis programavimo inovatyvių mokymosi metodų pagalba.

Amžius: 6–19 m.

Nauja programa

  1. kodas - išmok programuoti programa yra informacinių technologijų ugdymo dalis. Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti programavimo kalbų, sukurti įdomų produktą – programėlę, internetinį puslapį ar žaidimą, įgyti naujų ar tobulinti jau turimas žinias. Programa pagrįsta nuoseklumo, bei projektinio mokymosi principais. Programos pradžioje sugalvojamas projektas, kuris kiekvieną pamoką yra tobulinamas, o semestro pabaigoje yra pristatomas visuomenei.
  1. paskirtis yra suteikti pagrindinius programavimo įgūdžius, ugdyti technologinį išprusimą, estetinį suvokimą, socioemocinius gebėjimus darbui grupėse, plėtoti technologines kompetencijas būtinas tenkinant praktinio gyvenimo poreikius.
  2. veiklos sritys:
  1. kalbos ir technologinių priemonių įvaldymas;
  2. planavimas, projektinis, komandinis darbas;
  3. projekto apipavidalinimas;
  4.  
  5. panaudojimas ir idėjos įgyvendinimas praktikoje;

Pasirinkę šią programą mokiniai įgis pagrindinių programavimo įgūdžių, susipažins su įvairiomis programavimo kalbomis, jų skirtumais, ugdys problemų sprendimo, kūrybinius, komandinio darbo, socioemocinius įgūdžius.