Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

 

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 13–18 m.

Aš tikrai myliu Lietuvą

Pilietiškumo ugdymas yra vienas iš svarbiausių Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ švietimui keliamų tikslų. Pilietiškas žmogus – aktyvus, atsakingas bendruomenės narys, kuriam rūpi kitas žmogus, aplinka, kurioje jis gyvena, kuriam rūpi Lietuvos ateitis. Pilietiškas žmogus mato toliau „savo kiemo“. Savo gebėjimais ir veikla jis prisideda prie tautos vertybių išsaugojimo, kultūros bei gamtos puoselėjimo.

Programoje skatinamas mokinių savarankiškumas – padedama įgyvendinti pačių sugalvotas idėjas, aktyviai veikti ir jaustis atsakingiems už rezultatus. Kuriami šilti santykiai tarp veiklos dalyvių, renkamasi tinkamos vidinės ir išorinės komunikacijos formos. Bendradarbiaujama su atsakingomis institucijomis, savivaldos atstovais, aplinkosaugos organizacijomis, bendruomene ir visuomene.

Programa susiejama su praktine gamtosaugos veikla, organizuojamos veiklos už mokyklinių patalpų ribų – taip pilietinis ugdymas tampa jaunimui įdomesnis.

Moksleivių motyvacijai ir įgytų kompetencijų pripažinimui bus taikoma speciali „atvirų skaitmeninių ženkliukų“ (angl. Open Badges) sistema.

Programoje įgyvendinama pilietinė iniciatyva “PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS”. PAŽINK  - istorinis / etnografinis/ ekologinis krašto bei vandens telkinio pažinimas; GLOBOK  - vandens telkinių globa, bei gamtamoksliniai tyrimai; DALINKIS - informacijos apdorojimas, sisteminimas, išvadų bei sprendimų formulavimas ir viešinimas.

Programa turtinga edukaciniais, kūrybiniais, saviraišką skatinančiais užsiėmimais: Žemės meno kūryba, fotografijų konkursas “Vandens gyvybė” simpatijų prizui, fotografijų paroda, 

Programa papildys ir praplės pilietinio ugdymo pamokas, o taip pat susitiprins jaunuolių motyvaciją paskatindama dalyvauti visuomeninių organizacijų veikloje – tai ypač svarbu stiprinant jaunimo aktyvumą bei pilietinę galią.

Amžius: 6–17 m.

Futbolas - įvairaus amžiaus vaikams ir jaunimui

Programos tikslas – skatinti vaikus tapti aktyviais ir pilietiškais visuomenės nariais, ugdyti pažinimą, visapusišką lavinimąsi ir saviraišką.

Skatinti vaikus ir jaunimą tapti aktyviais ir pilietiškais visuomenės nariais, ugdyti pažinimą, lavinimąsi ir saviraišką. Vystyti ir skatinti futbolą ir kaip spartą, ir kaip puikų laisvalaikio praleidimo būdą, stiprinti vaikų ir jaunimo fizinį pasiengimą, propaguoti sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Veiklos: treniruotės, varžybos, seminarai, stovyklos, išvykos. Sveikatos profilaktiniai patikrinimai, pastovus kontaktavimas, bendravimas tiek su vaikais ir jaunimu, tiek su jų tėveliais.

Naudos: jaunųjų futbolininkų (-ių) užimtumas, masiškumas, bendravimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas, integracija, socializacija.

Daugiau informacijos www.fmvilniausvytis.lt

 

 

Amžius: 6–11 m.

Gimnastikos studija

Gimnastikos programos tikslas– ugdyti sveika gyvensena ir kūno kultūra besidominčius  vaikus,  grupės komandinę dvasią, pasitikėjimą draugais ir savimi.

             Gimnastikos mokymasis prasidės nuo nesudėtingų pratimų, kuriuos lengvai gali atlikti betkuris vaikas. Šie pratimai sudarys sudėtingesnių pratimų ir kompozicijų pagrindą, kuriose bus naudojami  aerobinės gimnastikos judesių, jėgos, šuolių, lankstumo ir pusiausvyros pratimų kompleksai ir akrobatinės gimnastikos elementai, reikalaujantys ypatingo balanso, judrumo ir koordinacijos. Sportuodami muzikos kūrinių ritmu vaikai taps  ne tik lankstūs ir plastiški, bet ir   muzikalesni bei artistiškesni. Teigiama emocinė aplinka, darbo metodų įvairovė, žaidimai, diskusijos, refleksijos  ugdys vaikų pasitikėjimą savimi ir komandinio darbo įgūdžius, o kartu su vaikais aptariamos ir ruošiamos choreografinės aerobinės ar akrobatinės gimnastikos kompozicijos vaikų kūrybiškumą.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus  lavinamas vaikų ir jaunimo  meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra , išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Amžius: 7–17 m.

Choreografinio folkloro studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui nuo 7 iki 18 metų. Programos dalyviai turiningai praleis laisvalaikį, lavins motorikos ir muzikinius gebėjimus, susipažins su nacionalinės kultūros bei lietuvių liaudies šokių tradicijomis. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis stebėti, improvizuoti, pažinti savo ir kitų tautų šokio istoriją bei kultūrą analizuoti, aptarti, diskutuoti ir vertinti tautinių šokių raiškos pavyzdžius. Dalyvaudami įvairiose tautinio šokio veiklose, kurdami šokių kompozicijas, bendraudami ir bendradarbiaudami tarpusavyje, gebės tinkamai prisitaikyti įvairioje aplinkoje, taps aktyviais kultūrinio gyvenimo nariais.

Amžius: 6–19 m.

Slidinėjantys vaikai

Programa skirta vaikams, kurie domisi sportu, ypač slidinėjimu. Slidinėjimas padeda stiprinti sveikatą, tenkina naturalų poreikį judėti.   Fizinio ugdymo procese vaikai perima sveikos gyvensenos nuostatus ir būdus, mokosi saugoti ir stiprinti savo sveikatą, tobulinti kūną ir dvasią. Kai nėra sniego vaikai mokosi čiuožti riedučiais ir riedslidėmis.

Amžius: 13–19 m.

Internetinių puslapių kūrimas Vilnius

Programa skirta mokiniams, norintiems ne tik paviršutiniškai išmokti kurti internetinius puslapius, bet ir suvokti visus procesus, vykstančius "už uždangos". Visko bus mokomasi nuo nulio, tad mokiniams reikia tik noro. Mokslo metų eigoje bus mokoma dirbti su HTML, PHP, mySQL duomenų bazėmis, bus rodoma, kaip jas naudoti savo internetiniame puslapyje. Bus mokoma sudaryti puslapio struktūrą, paruošti išvaizdą. Bus visiškai aišku, kas yra FRONTEND ir BACKEND. Mokslo metų pabaigoje kiekvienas mokinys sukurs savo unikalų interentinį puslapį.

Amžius: 13–19 m.

Kompiuterinis programavimas Vilnius

Programa skirta mokiniams, norintiems išmokti kurti aplikacijas Windows kompiuteriams. Bekurdami aplikacijas mokiniai įvaldys C# bei .NET Framework, išmoks savo programėlėse naudoti duomenų bazes, jas modifikuoti bei kurti naujas nuo nulio, valdys darbą su failų sistemomis. Užsiėmimų metu bus paliestas įvadas į C# tinklo programavimą, išmoks sukurti programų apsaugą naudojant C# kalbą.

Amžius: 13–19 m.

Mikrovaldiklių programavimas ir elektronika Vilnius

Programa skirta išmokyti populiariausių pasaulyje ARM mikrovaldiklių (valdančių Audi, BMW ir kitus automobilius, net esančių NASA Curiosity marsaeigyje) programavimo pagrindų ir elektronikos principų bei taisyklių. Užsiėmimų metu moksleiviai kurs savo įrenginius ir sistemas, mokysis Embedded C programavimo kalbos, kuri yra naudojama kuriant aplink mus esančius prietaisus bei išmaniąsias sistemas.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–11 m.

„Robotika"

Edukacija sukurta remiantis STEAM metodika. Programos dalyviai suvoks

pagrindinius elektronikos, projektavimo principus. Mokysis konstruoti erdvėje judančius, šviečiančius robotus ir kitus elektronikos prietaisus. Išmoks programuoti Scratch programine kalba kuri vaikams padės kurti animacijas, piešti savo personažus, kurti muziką, valdyti suprojektuotus robotus. Programa skatins vaikus atrasti egzistuojančias problemas, pažinti problemų atsiradimo priežastis ir kurti inovatyvius jų sprendimo būdus.

Amžius: 6–10 m.

„Emocijų žemėlapis"

Programos dalyviai turės galimybę mokytis atpažinti savo ir kitų jausmus bei emocijas, rasti ir pasirinkti būdus padedančius įveikti kylančius sunkumus. Ieškos tinkamų būdų ir rinksis priimtiniausius siekiant suvaldyti kylantį pyktį, baimę, liūdesį. Programa sukurta taip, jog mokytų pažinti savo jausmus, padėtų suprasti emocijų valdymo principus, skatintų siekti užsibrėžtų tikslų, ugdytų empatiškumą ir pagrindinių žmonių tarpusavio santykių principų supratimą. Programa paremta imitacinių (vaidmenų) žaidimų metodikos principais, taip siekiant gerinti vaikų emocinį intelektą, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į programą integruoti metodiniai žaidimai leidžiantys vaikui pačiam identifikuoti patiriamas emocijas ir jausmus. Žaidimai orientuoti ir į komandinio darbo, bendradarbiavimo kompetencijų ugdymą. Taikomi interaktyvūs metodai – Smart programos (jų metu vaikai praktiškai kurs situacijas kurių metu kyla įvairios emocijos, modeliuos skirtingas žmonių išraiškias jaučiant atitinkamas emocijas).

Amžius: 6–16 m.

Mentalinės aritmetikos akademija vaikams

Mentalinė aritmetika – tai unikali, tūkstančius metų siekianti metodika, padedanti vystyti protinius gebėjimus 4-16 metų vaikams. Metodikos esmė - skaičiavimas mintinai. Įsisavinęs šios programos mokymus, vaikas geba mintyse išspręsti bet kokias aritmetines užduotis per keletą sekundžių (sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba, kvadratinė šaknis). Ir tai jis atlieka greičiau už skaičiavimo mašinėlę.

Vaiko pasiekimai bus akivaizdūs: jis greičiau už kalkuliatorių suskaičiuos aritmetines užduotis. Tai ir bus akivaizdus įrodymas, kaip intensyviai yra išvystyti jo intelektualūs gebėjimai. Ir tai jūs jau pastebėsite po 3-4 mėnesių užsiėmimų.

Vaikai, kurie mokosi pagal šią programą, pasiekia puikių rezultatų ne tik matematikoje, bet ir kitose veiklose. Atsiranda pasitikėjimas savimi, vaikas įveikia bet kokias moksle ir gyvenime kylančias užduotis.

Amžius: 6–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.

Amžius: 7–18 m.

Vaikų programavimo būrelis per projektus bei žaidimus

  • vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių
  • mūsų programavimo akademijoje pateikiamos užduotis lavina ne tik vaikų loginį bei analitinį mąstymą, bet ir kūrybiškumą, atidumą detalėms, darbo komandoje įgūdžius ir kt.
  • vaikai mokosi skaidyti didelius darbus bei problemas į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 11–19 m.

Muzikos studija ,,Talentų sūkurys“

Sistemingai plėsti mokinių muzikos srities žinias, stiprinti muzikavimo gebėjimus ir įgūdžius. Suteikti bendrųjų ir dalykinių muzikinių kompetencijų.

Sudaryti mokiniams galimybę plėtoti jų muzikinius poreikius bei meninius ir kūrybinius gebėjimus.

Sudaryti sąlygas vaikams turiningai leisti laisvalaikį, stiprinti vaikų  pasitikėjimą savo jėgomis.

Numatomos veiklos: muzikinių įgūdžių formavimas ir jų pritaikymas dainavime, kūryboje ir improvizacijuose.

Amžius: 6–10 m.

Anglų kalba

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.

Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.