Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 10–19 m.

Taisyklinga laikysena

Dėl per mažo fizinio aktyvumo, netinkamos ergonomikos dažnai formuojasi netaisyklinga vaikų laikysena (krūtinės ląstos deformacijos, stuburo iškrypimai, plokščiapėdystė), didėja rizika atsirasti antsvoriui. Ankstyva diagnostika ir prevencija, tinkamai pritaikyti pratimai padeda užtikrinti sveiką vaikų fizinę raidą, užkirsti kelią sveikatos sutrikimams arba spręsti jau esamas problemas. NVŠ programos metu vyks įvairaus pobūdžio mankštos, kurias ves kineziterapeutai, vaikai susipažins su pagalbinėmis mankštos priemonėmis, savo kūnu bei pratimų atlikimo technika, organizuojamos įvairios fizinio aktyvumo veiklos, po kurių pagerės mokinių bendra organizmo būklė, fizinės galimybės. Užsiėmimų metu gerinsime 5-12 klasių (mokiniai pagal amžių skirtsomi į grupes) mokinių sveikatą, formuosime taisyklingą laikyseną, mažinsime esamą raumenų disbalansą, sieksime normalizuoti raumenų tonusą, gerinti medžiagų apykaitą, taip pat sumažinti psichologinį bei emocinį stresą bei skatinsime savarankiško mankštinimosi poreikį. Užsiėmimai du kartus per savaitę vyks Geros savijautos centro „Sanus“ patalpose.

Lyderystės akademija

Asmeninei lyderystei reikalingų kompetencijų ugdymas. Savęs pažinimo, asmeninių savybių, interesų, gabumų įgūdžių aptarimas ir ugdymas. Teigiamo požiūrio į aplinką kūrimas. Mokymasis dirbti individualiai ir komandoje. Pažintis su įvairių sričių darbuotojais. sekmės istorijos. Ekskursijos po sekmingai dirbančias įmones. Savanorystės ir pameistrystės patirties populiarinimas. Asmeninei karjėrai reikalingų savybių įvardijimas ir metodiškas, individualus jų siekimas. Asmenių kompetencijų aplankai, Cv ruošimas, darbo pokalbių imitacija.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 7/8 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomūjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Fokusuojamais į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija, iškelti klausimą, ir sukurti metodą, kaip į jį atsakyti, pasitelkus ekspermentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodu praktinio panaudojimo. Kompetencija, savarankiškai sukurti ekspermenta, kurį gali perduoti kitiem vykdytojam.Metų programoje, vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 7–18 m.

CodeAcademy Kids programavimo būrelis

CodeAcademy Kids programavimo būrelio programa yra skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (7-18 metų). Programa lavina moksleivių analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą. Mokydamiesi pagal CodeAcademy Kids programą moksleiviai mokosi sukurti savo kompiuterinį žaidimą, internetinę svetainę, mobilią aplikaciją, prekinį ženklą. Taip pat programos metu moksleivių žinios yra gilinamos matematikos ir anglų kalbos srityse. Mokslo metų eigoje moksleiviai mokosi šių programavimo kalbų bei programinių įrangų: HTML, CSS, Javascript, PHP, JAVA, C#, HTML5, Photoshop, Illustrator. Į programą įeina ne tik individualios užduotys, bet ir komandiniai projektai.

Amžius: 7–16 m.

Breiko studija

Breiko šokio stilius skirtas vaikams, kurie nori tobulėti fiziškai, ugdyti fizinę jėgą, kūno lankstumą,lavinti ritmo pojūtį, kūrybiškumą. Šis šokio stilius glaudžiai susijęs su improvizacija, tad mokinys gabės savo kūrybines mintis išreikšti per judesio prizmę. Šio šokio stiliaus judesiai yra glaudžiai susiję su kovos menų, gimnastikos ir kitų šokio stilių judesiais, tad mokinys susipažins su įvairiomis šokio technikomis bei judesiais.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

Mokiniai išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 7–19 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Sistemos „Pankrata“ šaknys Senovės Graikijos mitologijoje glaudžiai susipina su Afinu demokratija, kuri susikurė Senovės Graikijos mieste - valstybėje Atėnai. Atėnu mieste buvo viena pirmųjų demokratijų ir tikriausiai svarbiausia senovės istorijoje. Vykdant užsiėmimus pastebėjome, kad norint išauginti dorą pilietį, vertinantį demokratines europietiškas vertybės, reikia pradėti jo susipažinimą nuo pačių pirmųjų šaltinių, tuo labiau, kad Europos pavadinimas kiles iš Senovės Graikijos mitų, Finikijos karaliaus dukters vardo. Sistema pagrindinis pricipas, kad vaikai ir jaunas žmogus turi tobulėti visa savo jėga trijose kryptyse: fiziškai, protiškai, dvasiškai. Fizinio parengimo pagrindas yra Senovės Graikijos imtynių rūšis pankrationas, kuris buvo įtrauktas į Olimpinės žaidynės beveik tūkstantį metų ( 648 m.pr.m.e. – 393 m.m.e. ). Nuo tų laikų pankrationu užsiiminėjo Sokratas, Aristotelis bei Aleksandras Makedonietis, kuris teigė, kad pankrationas turi svarbų vaidmenį busimų tevynės saugotojų pasiruošime. Pankrationo čempionu buvo ir garsus Senovės Graikijos filosofas ir rašytojas Platonas. Egzistuoja pasakojimas, jog olimpinių pankrationo čempionu yra buvęs Pitagoras. Daugelis Graikijos filosofų bei žymų veikėjų yra susidurę su Pankratos sistemos filosofija, kuri orientota į dorinį asmenybės ugdymą bei intelektualinį tobulėjimą. Pagal „Pankratos“ filosofiją harmoningas kunas ir dvasinis vystymasis neįmanomas be trijų pagrindinių principų: geranoriškumas, išmintis bei drąsa. Geranoriškumas - tai gebėjimas gerbti gyvenimą visose jos pasireiškimo formose, ypatingai gerbiant žmogaus gyvybė. Išmintis – tai santūrumas, gailestingumas, empatija, pagarba ir pasitikėjimo jausmas ne tik kitiems bet ir sau. Drąsa leidžia žmogui realizuoti savo potencialą, įgyvendinti savo tikslus ir sumanymus, įveikti iššūkius bei būti sąžiningu su savimi ir kitais. Taip pat sportiškame ir sveikame kūne bus ir sveika dvasia. Vykdant neformalio švietimo programa pagrindinė mūsų siekimybė yra patrauklias ir suprantamais jaunuoliams būdais perteikti šiuos nuostatus, ypatingą dėmesį skiriant mažiau galimybių turintiems, savirealizacijos erdvės nerandantiems jauniems žmonėms, kuriem labaiusiai reikia nuoširdaus palydėjimo ir palaikymo. Programoje numatomas bendras susipažindinimas su kovos menu istorija, filosofija skirtingose pasaulio kraštuose ir laiko perioduose. Taip pat per užsiėmumus bus išmokstama savarankiškumo, padedama formuoti tvirtą charakterį. Asmenybės treniruočių užsiėmimai susidės iš trijų komponentų: 1) įžanginės diskusijos jaunuolius aptariant treniruotės temą (temos bus parenkamos pagal jaunuolių lūkesčius, atsižvelgiant į užsiėmimo keliamus tikslus) bei įsigilinant į dalyvių nusiteikimą bei norą įsitraukti; 2) fizinė treniruotė - mankšta, kovos menų pamokos; 3) dienos refleksija - uždarant dienos tema - aptariamas dienos procesas, bei atsakoma į jaunuoliams kilusius klausymus. Kiekvieno atskiro užsiėmimo tema bus formuojama atsižvelgiant į jaunuolių poreikį bei siekiant atliepti tokis vertybes, kaip: - Siekti savo svajonių; - Išsikelti gyvenimo tikslus ir juos įgyvendinti; - Būti atsakingam, geriau susikaupti ir įgyti savikontrolės įgūdžių; - Atsispirti neigiamam bendraamžių spaudimui dėl alkoholio ir narkotikų; - Sveikai gyventi (sveika mityba, asmeninė higiena, grūdinimas ir t.t ); - Mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais; - Atrasti savo stipriąsias puses ir panaudoti jas savo gyvenimo tikslų siekimui; - Spręsti konfliktus, susidoroti su stresu. Numatoma suteikti erdvė jaunimo lyderystės įgūdžių ugdymui kuriant „Pankratos“ klubo tradicijas bei organizuojat teminius renginius. Už renginiu organizavimą ir vidiniu taisyklių, tradicijų kurimą bus atsakingi patys programos dalyviai. Organizuojat varžybas ir patirimnės veiklas numatoma skatinti asmeninės atsakomybės įvairiose situacijose suvokimą, mokyti veikti komandoje ir susidoroti su įprastais gyvenimo stresais socialiai priimtinais būdais. Taip pat dalyvaujant vietos ir tarptautinėse varžybose ir čempionatose bei atstovaujant savo šalį jaunas žmogus labiau supranta patriotizmo sąvoka, skatinamas tautinio tapatumo ir pagarbos kitiems jausmas. Siekiant savo asmeniniu tikslų jaunas žmogus tampa pavyzdžiu kitiems.

Amžius: 7–18 m.

Matematikos būrelis

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais, kuriuose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiami uždaviniai reikalauja iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, tai skatina mokinius mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba. Studijos vertybės:aktyvus tikslo ir rezultato siekimas, draugiškumas, geri tarpusavio santykiai, noras domėtis, klausti, tobulėti.

Amžius: 7–12 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa skirta vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Užsiėmimų metu didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba. Siūlydami aktualias temas, laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius, didiname jų pasitikėjimą savimi. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, darys projektinius darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–19 m.

Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas bei metodus pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą. Esminiai bruožai yra saviraiška, autonominis mokymasis, mokymasis mokytis, pramoga.

Amžius: 6–19 m.

„Savęs pažinimas per dailę ir menus“

Per dailę mokoma teorijos ir praktikos. Praktinė dalis aprėpia aplinkos, situacijų, reiškinių, gamtos, daiktų, meno estetinį suvokimą, išjautimą, apmąstymą. Dailės priemonėmis galima kurti, stebėti, analizuoti, patirti kūrybos džiaugsmą ir įgyti gebėjimų, pasitikėjimo savimi, o taip pat praplėsti akiratį. Bendravimas tarpusavyje, santykio su savimi ir kitu kūrimas per meną. Savęs pažinimas tyrinėjant piešinių simboliką. Mokiniams atsiveria galimybės išreikšti save, savo emocijas, patirtis bei giliau suvokti perduodamas žinias.

Amžius: 10–19 m.

Meninių rankdarbių programa „Kūrybos laiptai“

Programa „Kūrybos laiptai“ tai individualus įgimtų ir įgytų jauno žmogaus gebėjimų ugdymas komandoje. Programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais: suinteresuotumas, nuoseklumas, periodiškumas; verslumas. Didžiausias dėmesys kreipiamas į jaunuolio įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi rankdarbiai, paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Kiekvieno užsiėmimų ciklo pabaigoje – po 4 savaičių – aptariami įgytų gebėjimų rezultatai, kurie motyvuoja siekti dar didesnių savirealizacijos galimybių. Jaunas žmogus pradeda pasitikėti savimi, išmoksta dirbti komandoje ne konkuruodamas ir kritikuodamas , o bendradarbiaudamas ir padedamas studijos draugui/naujokui. Per trumpą laiką sukuriamas meniškas produktas pvz. originalus papuošalas, spalvingas paveikslas, sudėtinga interjero detalė, kuris yra fiksuojamas kaip materialinė gerybė, kurią galima parduoti, dovanoti ir tokiu būdu apčiuopiama reali nauda. Jaunas žmogus maloniai praleisdamas laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla sukuria gražų dalyką ir gali vystyti elementarią verslumo strategiją. Tokiu būdų jaunas žmogus gija psichologiškai, emociškai ir pradeda pasitikėti savo jėgomis, jam parodomas kelias į jaukų socializacijos ir integracijos kelią darbo rinkoje .

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–14 m.

Pasaulio kultūrų dirbtuvės

„Pasaulio kultūrų dibrtuvių“ programa yra skirta vaikų taprkultūrinei kopetencijai ugdyti. Programoje dalyvaus imigrantų vaikai, vaikai iš mišrių šeimų, priimančios bendruomenės (lietuvių) vaikai. Pasak daugelio mokslininkų (Damgaci, Aydin 2014; Abbdulah (2009); Leistyna 2002; Melendez, Ostertag 1997; kt.) ankstyvasis, ikimokyklinis ir mokyklinis amžius – tai laikas, kai vaikai iš bendruomenės įgija suvokimą apie kultūrą, moralę, vertybes, etikos standartus. Todėl šiuo laikotarpiu svarbu ugdyti vaikų pozityvų požiūrį į kitas kultūras, kadangi Lietuva yra nevienalytė valstybė, joje gyvena daugybė kitataučių ir kitatikių. Išryškėja tarpkultūrinės kompetencijos ugdymo svarba, nes įgytas tarpkultūrinis sąmoningumas suteikia galimybę individui „efektyviai veikti skirtingų kultūrų sąveikos kontekste“(Mažeikienė, Virgailaitė-Mečkauskaitė, 2007). Programos tikslas: - Ugdyti vaikų tarpkultūrinę kompetenciją per skirtingų kalbų, kultūrų, religijų pažinimą. Uždaviniai: 1. Organizuoti veiklas, kurios formuoja vaikų teigiamą požiūrį į kitataučius. 2. Organizuoti veiklas, skatinančias tarppkultūrinio dialogo plėtrą. 3. Puoselėti vaikų bendramintiškumą, tarpusavio supratimą ir pagarbą per grupines veiklas. Programos metu vaikai susipažins su skirtingomis kultūromis per užsienio kalbų pažinimą, susitikimus su kitataučiais, prezentacijas, diskusijas, žaidimus, edukacines ekskursijas.Proagamrą sudaro trys pagrindinės ugdymo veiklos : - Kalbų skrynia (užsineio kalbų mokymasis) - Kultūrinės dirbtuvės - Tradiciniai žaidimai Šios veiklos prisidės prie vaikų pozityvios nuomonės formavimo apie kitataučius ir kitas religijas. Vaikams bus ugdomas „gebėjimas galvoti, jausti ir kartu veikti tokiais būdais, kuriais pripažįstama ir gerbiama etninė, kultūrinė ir multietninė įvairovė bei suvokiamas multikultūrinių situacijų specifiškumas“ (LeRoux, 2002). Tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas prisidės prie vaikų empatijos ir lankstumo ugdymo: empatija padės vaikams suprasti kitus ir matyti pasaulį iš jų perspektyvos, taip pat būti jautriems jų (kitataučių) poreikiams. Vaikai bus lankstesni tarpkultūriniu aspektu, žinos, kaip elgtis besikeičiančioje aplinkoje, mokės spręsti įvairias socialines situacijas ir sugebės prisitaikyti naudojant tinkamus elgesio būdus.

Amžius: 7–14 m.

„Kalbėk lietuviškai“ 7-14 m. moksleiviai

Ši programa skirta Lietuvoje gyvenantiems kitų tautų moksleiviams, norintiems geriau išmokti lietuvių kalbą. Sėkminga komunikacija lietuvių kalba yra nelengva, bet būtina užduotis. Ši programa sudaryta pagal temas, kurios atskleidžiamos per kalbėjimo, leksikos, gramatikos ir kitas praktines bei kūrybines užduotis. Taip pat skaitymo ir klausymo užduotys, padedančios įtvirtinti teorines žinias. Programa orientuota į pažintinį, praktinį ir šviečiamąjį lietuvių kalbos kursą. Moksleiviai gebės laisviau kalbėti bei užmegzti pokalbius įvairiomis temomis. Tai padės lengviau integruotis į visuomenę.

Amžius: nuo 12 m.

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos fotografijos studijos programa

Fotografijos studijos programos tikslas – įvairialypis fotografijos meno pažinimas, teorinių ir praktinių šiuolaikinės fotografijos aspektų patyrimas, įgūdžiai dirbant su fotografijos technologijomis.

Amžius: 12–18 m.

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos dizaino studijos programa

Mokydamiesi pagal J. Vienožinskio dailės mokyklos dizaino studijos programą, mokiniai įgys universalios patirties: aukštesnę grafinę kultūrą, gebėjimą orientuotis dizaino įvairovėje, sužinos apie dizaino pagrindų naudojimą reklamoje, kuriant firminį stilių, mokės nustatyti knygų, prekinių ženklų, pakuočių ir t. t. grafinio dizaino vertingumą. Įgyta meninė patirtis jaunuoliams padės pritaikyti savo įgūdžius ne tik kasdieniame gyvenime, praktinėje veikloje, bet ir tolimesnėse dizaino studijose.

Amžius: nuo 7 m.

Animacijos studijos programa

Vilniaus Justino Vienožinskio dailės mokyklos animacijos studijos programa skirta supažindinti mokinius su pagrindiniais animacijos principais. Svarbiausias dėmesys skiriamas animacijos technikai ir išraiškai, todėl didžiąją dalį pamokų dalį sudaro praktinės užduotys. Programos pabaigoje mokomasi dirbti kompiuterinėmis programomis, išmokstama pritaikyti įgytas žinias praktikoje. Visos užduotys iki kompiuterinės programos pradmenų atliekamos pieštine, aplikacijos ir stop-kadro technikomis. Animacijos pamokų tikslas - suteikti pakankamai žinių ir įgūdžių, kad mokiniai turėtų galimybę toliau domėtis ir mokytis savarankiškai, ar turėtų tvirtą pagrindą, nusprendę tęsti animacijos žinių gilinimą aukštesnės pakopos studijose.

Amžius: 8–14 m.

Animacijos dirbtuvės

Animacijos dirbtuvių užsiėmimų metu mokiniai iš arčiau susipažįsta su animacijos atsiradimu ir istorine raida, Lietuvių ir pasaulinės animacijos istorijoje reikšmingų kūrėjų darbų pavyzdžiais, animacijos judesio principu ir pagrindiniais dėsniais. Praktiškai susipažįsta su animacijos kūrimo procesu, įvairiomis animacijos technikomis, scenarijaus ir personažų kūrimu. Kūrybiškai pritaiko įvaldytas piešimo technikas ir priemones individualiam sumanymui perteikti.