Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–18 m.

KYOKUSHIN karatė treniruotės norintiems tapti sveikesniais, stipresniais ir ištvermingesniais!

Visi suprantame, kad harmoningos asmenybės vystymasis prasideda jau vaikystėje. Kuo anksčiau vaikas pradės sportuoti, tuo labiau jis pranoks savo bendraamžius, išsivystys jo judesių koordinacija ir pasitikėjimas savimi.

Karate Kyokushin tai Rytų kovos menas, kuris moko vaikus disciplinos, pagarbos, stiprina kūną, charakterį, dvasią.

Daugumai žmonių Kyokushin karate tampa gyvenimo būdu, kuris paremtas harmonija ir santarve, blaiviu protu ir fiziniu pajėgumu, padedantis suvokti savo egzistencijos prasmę ir vidinę galią.

Kviečiame jungtis prie Kyokushin karatė klubo Sakura ir kartu siekti sportinių aukštumų bei geresnio, sveikesnio gyvenimo būdo.

 

 

logo
Amžius: 4–18 m.

Vaikų Teniso Mokykla

Teniso mokykla vaikams Vilniuje

Renkamos naujos grupės vaikų, norinčių išmokti žaisti lauko tenisą. Tik pas mus dirbantys patyrę ir kvalifikuoti treneriai Tau padės ne tik išmokti žaisti lauko tenisą, bet ir mokantiems žaisti padės pagerinti žaidimo įgūdžius bei išugdyti profesionalius tenisininkus.

Užsiėmimai vyksta DELFI sporto centre, Avižienių teniso kortuose ir Balsių mokykloje (Balsių g. 20, Vilnius). Treniruotės vyksta darbo dienomis ir savaitgaliais.

Kiekvienais metais renkamos grupės į stovyklas

Apie viską daugiau informacijos mūsų svetainėje www.vaikutenisomokykla.lt

Registracija telefonu +37061587792

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

logo
Amžius: 6–14 m.

Šaškės - tai įdomu!

Laukiame 6-14 metų berniukus ir mergaites Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" šaškių ir šachmatų skyriuje. Šaškių užsiėmimai vyksta 5 kartus per savaitę (pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, sekmadienį).

Neretai tėveliai mano, kad žaidimas šaškėmis yra paprastas ir nerimtas užsiėmimas, negalintis nieko duoti jų vaikui. Kaip jie klysta! Šaškės vysto mąstymą, stiprina atmintį, lavina gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas duoda teigiamų rezultatų ir mokantis bendrų mokyklinių disciplinų (kiek tiksliųjų, tiek ir humanitarinių). Vaikai, užsiimantys šaškėmis, įgyja naudingų gyvenimo įgūdžių - išmoksta valdyti situaciją, priimti iššūkius, spręsti iškilusius uždavinius, adaptuotis prie naujų sąlygų, numatyti tolesnius žingsnius, atsakyti už savo veiksmus. O atskleidus visada jauno ir neišsemiamo žaidimo paslaptis ir grožį, šaškės suteiks vaikams didelį moralinį ir estetinį pasitenkinimą, pergalių ir kūrybos džiaugsmą.

Amžius: 14–18 m.

Android programėlių kūrimas

Į užsiėmimus kviečiame 7-12 klasių mokinius, besidominčius Android programėlių kūrimu. Užsiėmimų metu aiškinsimės Android operacinės sistemos veikimo principus, nagrinėsime, kaip išnaudoti išmaniųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių aparatinę įrangą, susipažinsime su Android programėlių kūrimo pagrindais, kursime nesudėtingas Android programėles. Įgytos žinios ir darbo įgūdžiai padės pagrįstai pasirinkti tolimesnio mokymosi ir profesinės veiklos sritį.Dalyviai sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 14–18 m.

Praktinė mechatronika ir robotika

Į užsiėmimus kviečiame 14 metų ir vyresnius mokinius, besidominčius mechatronika, apimančia mechanikos, elektronikos ir informacinių technologijų žinias, metodus ir technologijas. Užsiėmimų metu mokiniai sužinos apie mechatroninių elementų bei sistemų veikimą, galimybes ir taikymą kasdieniame gyvenime, išmoks praktiškai valdyti egzistuojančius ir kurti naujus įvairios paskirties originalius robotus. Savo kuriamo roboto detales dalyviai galės pasigaminti ir patys – susikūrę savo dizaino detalių virtualius modelius juos galės „materializuoti“ 2D lazerine pjaustytuvu arba 3D spausdintuvus. Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti įgūdžiai leis kurti panašias sistemas savarankiškai namuose ar mokykloje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 15–18 m.

Architektūrinės kūrybos būrelis

Architektūrinė kompozicija, jungianti savyje tūrius bei erdves, yra neatsiejama žmonių gyvenimo dalis. Kurdami kompozicijas, moksleiviai užsiėmimų metu išnaudoja savo pojūčius, logiką, valią įgyvendinti sumanymus. Gilinasi į žmonių gebėjimą vertinti proporcijas, ritmiką, supančią erdvę. Architektūrinė kūryba, reikalaujanti balanso tarp jausmingumo, logikos ir organizuotumo, leidžia geriau pažinti save, sustiprinti neišnaudotas savo asmenybės puses.Piešimo pamokose lavinamas gebėjimas piešti eskiziškai, skirtingo tono linijomis, štrichuojant. Kursus lankantys moksleiviai per piešimo pamokas mokomi suprasti ir piešiant pavaizduoti perspektyvoje erdvines geometrines formas, jas tinkamai įkomponuoti lape.Architektūrinės kompozicijos pamokose moksleiviai supažindinami su pagrindiniais kompoziciniais principais, komponavimo priemonėmis. Didelis dėmesys skiriamas proporcijoms, visumos balansui. Lavinamas asociatyvus mąstymas. Aptariamos ir darbuose panaudojamos komponavimo priemonės, kurias žmogus išmoko instinktyviai suvokti ir į jas reaguoti per tūkstančius metų. Atskleidžiami komponavimo panašumui muzikoje, architektūroje bei tapyboje.

Amžius: 14–18 m.

Dizainas ir techninė kūryba

Dizainas keičia mūsų pasaulį, daro jį geresniu, patogesnius, gražesniu, saugesniu. Niekas taip neįtakoja mūsų visuomenės raidos, kaip nauji technologiniai ir dizaino sprendimai orientuoti į žmogaus poreikius. Todėl geriausias būdas ugdyti ir realizuoti savo kūrybinį potencialą – mokytis inžinerinio dizaino pagrindų. Pagrindinės praktinio ugdymo temos: a) Dizaino mastysena ir metodai, kaip pagrindas kūrybiškumui ir saviraiškai, b) Įvadas į Solidworks modeliavimą, detalės modeliavimas, c)  Detalių rinkinio modeliavimas, d)  Dizaino objektų modeliavimas 3Ds Max programa, e) Sukurtų dizaino objektų 3D vizualizavimas su 3Ds Max programa, f) Trimačio modelio paruošimas gamybai, g) Dizaino produkto prototipo kūrimas.

 Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti praktiniai įgūdžiai leis kurti ir realizuoti kūrybinius inžinerinius sumanymus namuose ar mokykloje.

Amžius: 18–25 m.

Savanorystė advokacijos srityje (žmogaus seksualinės ir reprodukcinės teisės)

Sveika jaunuole,

Sveikas jaunuoli,

Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacijos savanoriai ieško bendraminčių ir bendražygių. Asociacijoje tu sužinosi apie žmogaus lytines reprodukcines teises ir prisidėsi prie šių teisių įgyvendinimo. Tu gali tapti advokacijos ir mokymo lyderiu. Tu gali padėti surasti žinomus žmones – žvaigždes, kurie keistų mūsų gyvenimą arba pats jį keisk ir tapk žvaigžde!

Dalyvauk mūsų mokymuose, advokatavime dėl lytinės reprodukcinės sveikatos bei teisių, šviesk, kurk ir mokyk kitus!

Gruodžio pradžioje vyks pirmas mūsų pokalbis apie abortą – padėsime dekonstruoti mitus bei suprasti legalaus ir prieinamo aborto būtinybę.

Dalyvauk!

Prisijunk!

Tapk savanoriu!

Tapk  žvaigžde!

Daugiau informacijos suteiksime el.paštu jaunimas@tavogyvenimas.lt

Susipažink su Asociacija: www.tavogyvenimas.lt

Amžius: 4–11 m.

Futbolo mokykla Vilniuje

⚽ Futbolo treniruotės šalia Tavo namų ⚽

FK “Vilnius” futbolo mokykla!

💨 Kam skirta: 5 - 11 m. vaikams 🔋

💻 Daugiau informacijos skaitantiems: https://fkvilnius.lt/futbolo-mokykla/

📲 Daugiau informacijos mėgstantiems pasikalbėti: +370 638 40 477

Amžius: 10–19 m.

Taisyklinga laikysena

Dėl per mažo fizinio aktyvumo, netinkamos ergonomikos dažnai formuojasi netaisyklinga vaikų laikysena (krūtinės ląstos deformacijos, stuburo iškrypimai, plokščiapėdystė), didėja rizika atsirasti antsvoriui. Ankstyva diagnostika ir prevencija, tinkamai pritaikyti pratimai padeda užtikrinti sveiką vaikų fizinę raidą, užkirsti kelią sveikatos sutrikimams arba spręsti jau esamas problemas. NVŠ programos metu vyks įvairaus pobūdžio mankštos, kurias ves kineziterapeutai, vaikai susipažins su pagalbinėmis mankštos priemonėmis, savo kūnu bei pratimų atlikimo technika, organizuojamos įvairios fizinio aktyvumo veiklos, po kurių pagerės mokinių bendra organizmo būklė, fizinės galimybės. Užsiėmimų metu gerinsime 5-12 klasių (mokiniai pagal amžių skirtsomi į grupes) mokinių sveikatą, formuosime taisyklingą laikyseną, mažinsime esamą raumenų disbalansą, sieksime normalizuoti raumenų tonusą, gerinti medžiagų apykaitą, taip pat sumažinti psichologinį bei emocinį stresą bei skatinsime savarankiško mankštinimosi poreikį. Užsiėmimai du kartus per savaitę vyks Geros savijautos centro „Sanus“ patalpose.

Lyderystės akademija

Asmeninei lyderystei reikalingų kompetencijų ugdymas. Savęs pažinimo, asmeninių savybių, interesų, gabumų įgūdžių aptarimas ir ugdymas. Teigiamo požiūrio į aplinką kūrimas. Mokymasis dirbti individualiai ir komandoje. Pažintis su įvairių sričių darbuotojais. sekmės istorijos. Ekskursijos po sekmingai dirbančias įmones. Savanorystės ir pameistrystės patirties populiarinimas. Asmeninei karjėrai reikalingų savybių įvardijimas ir metodiškas, individualus jų siekimas. Asmenių kompetencijų aplankai, Cv ruošimas, darbo pokalbių imitacija.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 7/8 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomūjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Fokusuojamais į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija, iškelti klausimą, ir sukurti metodą, kaip į jį atsakyti, pasitelkus ekspermentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodu praktinio panaudojimo. Kompetencija, savarankiškai sukurti ekspermenta, kurį gali perduoti kitiem vykdytojam.Metų programoje, vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 7–18 m.

CodeAcademy Kids programavimo būrelis

CodeAcademy Kids programavimo būrelio programa yra skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (7-18 metų). Programa lavina moksleivių analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą. Mokydamiesi pagal CodeAcademy Kids programą moksleiviai mokosi sukurti savo kompiuterinį žaidimą, internetinę svetainę, mobilią aplikaciją, prekinį ženklą. Taip pat programos metu moksleivių žinios yra gilinamos matematikos ir anglų kalbos srityse. Mokslo metų eigoje moksleiviai mokosi šių programavimo kalbų bei programinių įrangų: HTML, CSS, Javascript, PHP, JAVA, C#, HTML5, Photoshop, Illustrator. Į programą įeina ne tik individualios užduotys, bet ir komandiniai projektai.

Amžius: 6–16 m.

Vandens tapyba – VYTA Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra. Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“. Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato. Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu. Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos. Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 13–17 m.

"Angliškai kalbu laisvai: Taip!"

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ (Angliškai kalbu laisvai: Taip!) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 7–16 m.

Breiko studija

Breiko šokio stilius skirtas vaikams, kurie nori tobulėti fiziškai, ugdyti fizinę jėgą, kūno lankstumą,lavinti ritmo pojūtį, kūrybiškumą. Šis šokio stilius glaudžiai susijęs su improvizacija, tad mokinys gabės savo kūrybines mintis išreikšti per judesio prizmę. Šio šokio stiliaus judesiai yra glaudžiai susiję su kovos menų, gimnastikos ir kitų šokio stilių judesiais, tad mokinys susipažins su įvairiomis šokio technikomis bei judesiais.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

Mokiniai išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.