Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: nuo 8 m.

Gatvės šokių treniruotės

🎶 SKILLZ studijoje mokomės judėjimo, muzikos pajautimo, improvizacijos, grupės stato šou ir dalyvauja pasirodymuose Lietuvoje ir užsienyje.

📸 Išvystyta media sritis suteikia galimybę studijos nariams dažnai dalyvauti profesionaliuose video filmavimuose.

💪 Kiekvieną savaitę vyksta kūno lavinimo treniruotės Body Training.

🤝 Visos treniruotės suskirstytos pagal amžių ir pažangumo lygį, todėl studija kiekvienais metais formuoja naujokų grupes, į kurias kviečiami prisijungti visi norintys.

😎 Pradėjus pradedančiųjų grupėje bei įdėjus daugiau darbo galima pereiti į pažengusiųjų ar uždaras treniruotes kartu su pagrindinėmis komandomis. SKILLZ‘uose nėra ribų augti!

📍Studija yra labai patogiose vietose, netoli Balto tilto ir senamiestyje, todėl lengvai pasiekiama iš daugelio Vilniaus mikrorajonų.

🎁Pabandyti nieko nekainuoja! Registruokis ir išbandyk norimas treniruotes nemokamai!

logo
Amžius: 7–15 m.

Ritmika, koordinacija ir kūrybiškumas muzikoje

Muzikos, ritmo, kūno koordinacijos ir kūrybingumo lavinimo užsiėmimai susideda iš paskaitų ciklo, kuriame suteikiamos aktualios žinios apie tai kas yra muzika, ritmas, kūno koordinacija ir kaip tas žinias pritaikyti praktiškai klausant ir išreiškiant save muzikinėje kūryboje. Kiekvieno užsiėmimo metu bus skiriama 15minučių mankštai.

Programos tikslas : ugdyti muzikines ir ritmikos kompetencijas, taikant ritmikos ir kūno koordinacijos  lavinamąsias priemones, išlaisvinančių kūrybingumą, ir suteikiančių muzikos ir ritmikos suvokimą.

Pasiteiravimui ir registracijai vaikoveikla@gmail.com arba 862017733

Nauda:

1) išlaisvina  muzikinį kūrybiškumą

2) lavina ritmikos pojūtį

3) gerina kūno koordinaciją

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 16–18 m.

"Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“ 10-11 kl. mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your English: Yes!“ („Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

logo
Amžius: 14–18 m.

„Angliškai kalbu laisvai“ 7-10 klasių mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 7 kl. -2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently“ („Angliškai kalbu laisvai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Mokysimės laisvai ir tiksliai reikšti mintis anglų kalba visuomenine ar asmenine tema, tobulinant savo kalbinius ir bendravimo gebėjimus.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

Amžius: 14–18 m.

Nuotolinio ugdymo programa „Pasikalbėkime angliškai“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys – įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos nuotolinio ugdymo programa 1–4 klasių gimnazistams „Let‘s Speak English“ („Pasikalbėkime angliškai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

logo
Amžius: 7–9 m.

,,Anglų kalbos šalyje" 7-9m.

Kalbos – tai langas, kurį pravėrus pateksite į plačių galimybių, didelių perspektyvų pasaulį. Deja, tačiau neretai mokyklose skiriama itin mažai dėmesio užsienio kalboms mokyti, kartais jos laikomos antraeiliais dalykais, kartais trūksta profesionalių mokytojų, kurie gebėtų ne tik išmokyti mokinius, bet ir juos motyvuoti. ,,Baltijos tarptautinės mokyklos" komanda pasirengusi pasiūlyti NVŠ anglų kalbos užsiėmimus mažiesiems moksleiviams, kurių  metu ne tik mokome kitų kalbų, bet ir supažindiname su kitų šalių kultūra ir tradicijomis. Dirbdami pasitelkiame naujausią literatūrą, patikimus ir praktikos patikrintus mokymo metodus. Stengiamės moksleivius geranoriškai įtraukti į mokymosi procesą, pateikiame tokią mokymosi medžiagą, kuri būtų ne tik naudinga, bet ir įdomi moksleiviams.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

Amžius: 7–18 m.

Sportas - sveikata

Vaikų ir jaunuolių sveikatinimas ir fizinis lavinimas.

                   

logo
Amžius: 6–12 m.

Aukime su futbolu 2021

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 13–17 m.

Arčiau didžiojo futbolo

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

Programa "Arčiau didžiojo futbolo" skirta 13-17 metų vaikinams ir merginoms. Programos tikslas: vadovaujantis pasaulinį pripažinimą turinčia RSC Anderlecht futbolo treniruočių metodologija bei kvalifikuotų trenerių pagalba išugdyti ryškias Lietuvos futbolo asmenybes, kurių laimėjimai garsintų Lietuvos vardą futbolo arenose visame pasaulyje.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 6–16 m.

Gatvės šokių studija

Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra, su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop, house, dancehall ir kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Per šokį įgysite pasitikėjimo savimi, ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 5–11 m.

Karate studija

Tradicinis karate – tai savigynos menas, pagrįstas nuolatinio tobulėjimo principu. Nuo pat pirmų žingsnių mokomės drausmės, tvarkos ir pagarbos kitiems. Karate padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir orientuotis į tikslo siekimą ne tik sporte, bet ir gyvenime. Šie užsiėmimai  padės vaikams sustiprėti fiziškai. Užsiėmimų metu lavinsime koordinaciją, ištvermę, vikrumą,  mokysimės kontroliuoti savo emocijas ir jėgą. Treniruočių metu daug pratimų atliekama žaidybine forma.

Renkamos grupės:

5 - 7 metų,

8 - 11 metų.

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.

 

logo
Amžius: 7–13 m.

Šachmatų žaidimo pagrindai

Šachmatai vysto ne tik loginį, bet ir kūrybinį mąstymą. Šis išties karališkas žaidimas skatina strategiškai mąstyti, moko į šachmatų lentoje susiklosčiusią situaciją pažvelgti iš skirtingų pusių, ieškoti alternatyvų ir nepasiduoti tol, kol nėra išnaudoti visi galimi variantai. Išmokę spręsti problemas žaidimų lentoje šį gebėjimą nesunkiai pritaikysite ir realiame gyvenime. Programa skirta vaikams, siekiant juos išmokyti savarankiškai mąstyti ir priimti atsakingus sprendimus, ugdyti komunikabilumą ir supratingą tarpusavio bendravimą, korektiškai spręati ir įveikti susidariusias problemas, efektyviai panaudoti įgūdžius ir įgytą žaidybinę praktiką įvairiose gyvenimo situacijose. Mokiniai greičiau susiformuos kaip individualybės ir išmoks sėkmingiau ir drąsiau elgtis visuomenėje.

logo
Amžius: 7–12 m.

Dailės technologijos "Menų laboratorija"

Menų laboratorijos programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Renkama grupė

7-12 metų.

logo
Amžius: 6–19 m.

Gatvės šokiai

Programa skirta 6-19 metų amžiaus vaikams ir jaunumui. Užsiėmimo metu vaikai mokysis judėti pagal hip hop‘o muziką. Lavins savarankiškumą ir galės atsiskleisti kūrybinėje srityje. Bus suteikiama muzikinių, choreografinių žinių, lavinamas ritmo pojūtis. Taip pat bus skatinami ne tik išgirsti, bet ir suprasti vieni kitus, taip siekiant suburti vieningai augantį kolektyvą. Įkvėpti muzikos, vaikai turės galimybę kurti savitą, individualų stilių. Jungdami išmoktus elementus, galės improvizuoti. Tokiu būdu bus ugdomas vaiko kūrybiškumas, savarankiškumas ir pasitikėjimas savo jėgomis bei ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, tolerancija. Kūrybinių užduočių pagalba vaikai lavins fantaziją, o tai leis geriau pažinti savo kūno galimybes.