Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 7–18 m.

Darbščiųjų rankų būrelis

Programos esmė: Ugdyti poreikį prasmingai naudoti laisvalaikį. Ugdyti kantrybę Ugdyti estetinį skonį . .Siekti, kad vaikai geriau pažintų vienas kitą, padėti suvokti pagrindines vertybes. Mokytis dirbti komandoje. Skatinti vaikų emocionalumą, individualumą. Kaupti pažinimą ir vizualinę patirtį. Palaikyti vaikų savaiminę kūrybą, skatinti kurti grožį, estetišką aplinką, naujas formas, daiktus. Lavinti vaikų dėmesį, pastabumą, mąstymą, pirštų smulkiuosius raumenis. Turinys: Numatoma išlankstyti darbelių iš spalvoto popieriaus, suklijuoti gražias aplikacijas iš popieriaus, taip pat pagaminti atvirukus su karpiniais. Planuojama nupinti įvairių darbelių iš spalvotų gumyčių bei išmokti pinti darbelius iš gumyčių su nėrimo staklėmis. Mokinsimės siūti sagas, iš jų darysim kompozicijas, taip pat mokinsimės susisiūti rūbus. Su vąšeliu nersim pynutes, iš pynučių gaminsim įvairius darbelius. Puošim įvairius stiklinius buteliukus plastilinu – gaminsim vazeles. Numatomos veiklos: - darbeliai iš popieriaus (lankstymas, aplikacija, karpiniai). - darbeliai iš spalvotų gumyčių. - elementarūs siūvimo darbai (prisiūti sagą, susisiūti rūbą) - nėrimas vąšeliu - darbeliai iš plastilino ant stiklinių buteliukų. Naudos vaikams pagrindimas: specialūs tyrimai ir mokyklų patirtis rodo, kad mokiniai, turėdami tvirtus vieno ar kito dalyko mokėjimus bei įgūdžius, dažnai nemoka jų pritaikyti gyvenime naujomis sąlygomis, naujose situacijose - užsiėmimų metu įgytus įgūdžius bei žinias vaikai galės kūrybiškai taikyti praktikoje. Taip pat užsiėmimai skatins vaikų bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais, skatins vaikų pasitikėjimą savimi, stiprins vaikų psichinę sveikatą.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 5/6 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija - iškelti klausimą ir sukurti metodą kaip į jį atsakyti, pasitelkus eksperimentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodų praktinis panaudojimas. Metų programoje vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 4 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir ,svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos programa : 3 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Fokusuojamasi į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, planuoti, tyrinėti, eksperimentuoti, bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti.

Amžius: 7–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 2 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampaini. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: Skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai.Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 1 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampainį. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti bei gebėjimas klausyti. Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–19 m.

“Stiklo keliu”

Šios programos esmė yra Lietuvos vitražo ir stiklo meno tradicijų tąsa bei sklaida Europos kontekste.

Ekskursija su mentoriumi po vitražo muziejaus ekspoziciją, įkurtą autentiškuose XVI a. rūsiuose.

Pristatomos vitražo panaudojimo architektūroje galimybės, įvairios priemonės, technologijos, metodika.

Praktiniai stiklo pjovimo, komponavimo, montavimo, dekoravimo užsiėmimai. Kūrybinės dirbtuvės.

Savo kūrinių, pasitelkiant įvairias stiklo technologijas gaminimas, padedant profesionaliam menininkui.

Mokoma gamtos objektus transformuoti į meno kūrinį panaudojant vitražo komponavimo principus.

Programa skatina vaikų kultūrinį aktyvumą, dalyvavimą meninėje veikloje, lavina jų estetinį išprusimą.

 

 

 

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–19 m.

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymas

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymo programa skirta mokyti ir lavinti vaikų psichologinius ir fizinius įgūdžius, kaip priemonę pasitelkiant fechtavimo sporto mokymą, stiprinti bendrąjį vaikų fizinį pasirengimą, ugdyti atsakingos sportinės veiklos ir sveikatingumo įgūdžius, lavinti individualiam ir komandiniam sportui reikalingus fizinius, psichologinius ir intelektinius gebėjimus bei žinias. Įgyvendinant programą numatytas nuoseklus darbas reguliarių sporto treniruočių metu – užsiėmimai vyksta keturis kartus per savaitę, kiekvienas iš jų – po tris valandas. Treniruočių metu atliekamos šios veiklos: bendrojo fizinio lavinimo pratimai, skirti apšilimui, raumenų stiprinimui ir tempimui, atskirų raumenų grupių lavinimui; fechtavimo sporto pratimai ir ištvermės, reakcijos lavinimas; fechtavimo sporto taktinės, teorinės ir istorinės paskaitos; individualios pamokos ir darbas su treneriu; fechtavimo sporto praktika; specializuotas pasirengimas šalies ir tarptautinėms varžyboms; dalyvavimas varžybose ir sporto stovyklose. Vaikai, lankydami užsiėmimus, įgauna visapusišką neformalųjį lavinimą: aktyvią, atsakingą fizinę veiklą, psichologinių savybių, tokių kaip tikslo siekimas, oponento pažinimas, dėmesio koncentravimas, fizinės ir protinės veiklos koordinavimas, ugdymą, komandinio darbo ir organizuotos veiklos kolektyve ugdymą. Fechtavimo sportas be fizinės veiklos taip pat turi stiprų kultūrinį ir intelektualinį foną, ugdo vaikų supratimą apie etiką, pagarbą, kelionių ir varžybų metu supažindina su kitų šalių patirtimi ir kultūra.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

Suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 15–19 m.

Jaunųjų lyderių mokykla

Programa „Jaunųjų lyderių mokykla“ skirta jaunimui nuo 15 iki 19 m., norintiems sustiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti savo asmenines savybes, įgyti teorijų ir praktinių žinių apie lyderystę, bendradarbiavimo ir vadovavimo įgūdžių.

Užsiėmimų metu mokysimės dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, išgirsti kitus bei priimti save tokį, koks esi. Mokysimės suprasti tarpusavio santykius, ugdysime toleranciją ir supratimą. Jaunimas bus mokomas kaip tikslingai susiplanuoti savo laiką, siekti užsibrėžtų tikslų ir įgyvendinti savo svajones!

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 7–12 m.

Laikyseną koreguojanti mankšta

Ydinga laikysena yra labai aktuali šių dienų problema, mokyklose diagnozuojama kas trečiam vaikui. Pagrindinė ir vienintelė efektyvi laikysenos korekcijos priemonė – tai koreguojanti mankšta. Ši mankšta padeda vaikui harmoningai vystytis, proporcingai formuojasi griaučių raumenų sistema. Užsiėmimų metu koreguojama laikysena; aktyvinami gilieji liemens raumenys stabilizuojantys stuburą; gerinamas lankstumas; koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis ir atpalaiduojant įtemptus kūno raumenis, gerinama kvėpavimo funkcija. Lavinami taisyklingo sėdėjimo įgūdžiai, formuojamas fizinio aktyvumo poreikis.

Amžius: 6–19 m.

Dailės studija „Menų vaikai“

Tai dailės studija, kurioje vaikai kuria, eksperimentuoja, diskutuoja, mąsto, semiasi naujų žinių ir idėjų. Dailės mokymosi pagrindai ir saviraiškos poreikio tenkinimas keliauja išvien, kad vaikai pažintų save, kad nebijotų veikti, klysti, ar pasirinkti, kad turėtų galimybę kurti čia ir dabar. Kiekvieną mėnesį jus lydės vis kita tema apie mus, mus supantį Pasaulį, apie istoriškai svarbius laikmečius, apie svarbias socialinius, bei moralinius reiškinius. Mes ne tik piešime, bet ir tapysime, klijuosime, lipdysime, bandysim įvairiausias tradicines ir netradicines technikas. Įkvėpimo semsimės iš žymių Pasaulio meistrų, gamtos, ar vienas kito. Studijos vadovė – Alė Janonytė Mulienė – dailės edukologijos magistrė, domisi dailės – kaip terapijos taikymu, dalyvauja atitinkamuose seminaruose, visuomeninėje veikloje.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę