Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

 

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 6–19 m.

JAUNASIS TEISININKAS

Programa skirta vaikams ir jaunimui susipažinti su LR ir tarptautinės teisės normom, žmogaus, pilietinėmis teisėmis ir pareigomis, kodeksais, įstatymų rengimo ir taikymo tvarka. Užsiėmimų metu diskutuosime teisės tema, aplankysime teisėsaugos institucijas, susipažinsime su teisininkų profesija, žiūrėsime filmus teisės ir teisėtvarkos tema, aplankysime muziejus, mokysimės rengti teisės aktus.

Amžius: 6–17 m.

Futbolas - įvairaus amžiaus vaikams ir jaunimui

Programos tikslas – skatinti vaikus tapti aktyviais ir pilietiškais visuomenės nariais, ugdyti pažinimą, visapusišką lavinimąsi ir saviraišką.

Skatinti vaikus ir jaunimą tapti aktyviais ir pilietiškais visuomenės nariais, ugdyti pažinimą, lavinimąsi ir saviraišką. Vystyti ir skatinti futbolą ir kaip spartą, ir kaip puikų laisvalaikio praleidimo būdą, stiprinti vaikų ir jaunimo fizinį pasiengimą, propaguoti sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Veiklos: treniruotės, varžybos, seminarai, stovyklos, išvykos. Sveikatos profilaktiniai patikrinimai, pastovus kontaktavimas, bendravimas tiek su vaikais ir jaunimu, tiek su jų tėveliais.

Naudos: jaunųjų futbolininkų (-ių) užimtumas, masiškumas, bendravimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas, integracija, socializacija.

Daugiau informacijos www.fmvilniausvytis.lt

 

 

Amžius: 6–12 m.

Sportinių šokių programa vaikams (6-13 m.)

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-13 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 -13 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 10–17 m.

Solo Latino šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  10-17 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 10-17 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–14 m.

Linijinių šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6 - 14 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos linijinių šokių federacijos patvirtintą linijinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 - 14 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–17 m.

Futbolas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus  lavinamas vaikų ir jaunimo  meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra , išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Amžius: 7–17 m.

Choreografinio folkloro studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui nuo 7 iki 18 metų. Programos dalyviai turiningai praleis laisvalaikį, lavins motorikos ir muzikinius gebėjimus, susipažins su nacionalinės kultūros bei lietuvių liaudies šokių tradicijomis. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis stebėti, improvizuoti, pažinti savo ir kitų tautų šokio istoriją bei kultūrą analizuoti, aptarti, diskutuoti ir vertinti tautinių šokių raiškos pavyzdžius. Dalyvaudami įvairiose tautinio šokio veiklose, kurdami šokių kompozicijas, bendraudami ir bendradarbiaudami tarpusavyje, gebės tinkamai prisitaikyti įvairioje aplinkoje, taps aktyviais kultūrinio gyvenimo nariais.

Amžius: 6–19 m.

Slidinėjantys vaikai

Programa skirta vaikams, kurie domisi sportu, ypač slidinėjimu. Slidinėjimas padeda stiprinti sveikatą, tenkina naturalų poreikį judėti.   Fizinio ugdymo procese vaikai perima sveikos gyvensenos nuostatus ir būdus, mokosi saugoti ir stiprinti savo sveikatą, tobulinti kūną ir dvasią. Kai nėra sniego vaikai mokosi čiuožti riedučiais ir riedslidėmis.

Amžius: 13–19 m.

Internetinių puslapių kūrimas Vilnius

Programa skirta mokiniams, norintiems ne tik paviršutiniškai išmokti kurti internetinius puslapius, bet ir suvokti visus procesus, vykstančius "už uždangos". Visko bus mokomasi nuo nulio, tad mokiniams reikia tik noro. Mokslo metų eigoje bus mokoma dirbti su HTML, PHP, mySQL duomenų bazėmis, bus rodoma, kaip jas naudoti savo internetiniame puslapyje. Bus mokoma sudaryti puslapio struktūrą, paruošti išvaizdą. Bus visiškai aišku, kas yra FRONTEND ir BACKEND. Mokslo metų pabaigoje kiekvienas mokinys sukurs savo unikalų interentinį puslapį.

Amžius: 13–19 m.

Kompiuterinis programavimas Vilnius

Programa skirta mokiniams, norintiems išmokti kurti aplikacijas Windows kompiuteriams. Bekurdami aplikacijas mokiniai įvaldys C# bei .NET Framework, išmoks savo programėlėse naudoti duomenų bazes, jas modifikuoti bei kurti naujas nuo nulio, valdys darbą su failų sistemomis. Užsiėmimų metu bus paliestas įvadas į C# tinklo programavimą, išmoks sukurti programų apsaugą naudojant C# kalbą.

Amžius: 13–19 m.

Mikrovaldiklių programavimas ir elektronika Vilnius

Programa skirta išmokyti populiariausių pasaulyje ARM mikrovaldiklių (valdančių Audi, BMW ir kitus automobilius, net esančių NASA Curiosity marsaeigyje) programavimo pagrindų ir elektronikos principų bei taisyklių. Užsiėmimų metu moksleiviai kurs savo įrenginius ir sistemas, mokysis Embedded C programavimo kalbos, kuri yra naudojama kuriant aplink mus esančius prietaisus bei išmaniąsias sistemas.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–14 m.

Taisyklingos laikysenos mokymas „Tieskis“ Vilniaus m.

2014 metais bendradarbiaujant su VŠĮ „Atskirties mažinimo iniaciatyvos“ ir Lietuvos sporto universiteto Sporto mokslo ir inovacijų institutu įgyvendinome projektą  „Kineziterapija vaikams „Tieskis“ (projekto Nr. VP2-1.3-ŪM-05-K-03-754), finansuotą  ES lėšomis pagal priemonę „Inočekiai LT“, kuriame pirmą kartą Lietuvoje buvo atlikta biomechaninė pradinių klasių mokinių laikysenos analizė, paremta kūno biomechanikos ypatymais ir dėsningumais.

 

Buvo nustatyta, kad taisyklingą laikyseną tarp pradinių klasių mokinių turi tik 20 proc. vaikų.  Netaisyklingos laikysenos priežastys: silpnai išsivystę raumenys, mažas fizinis aktyvumas, per didelės griaučių-raumenų sistemos apkrovos (sunkios kuprinės nešiojimas), neteisingi laikysenos įpročiai, netinkama darbinė aplinka (baldai, apšvietimas), nuovargis dėl darbo ir poilsio režimų nesilaikymo (ilgas sėdėjimas prie kompiuterio, televizijos žiūrėjimas ir kt.), informacijos stoka (nepakankamas dėmesys taisyklingos laikysenos ugdymui namuose ir mokykloje), psichiniai veiksniai (baimė, džiaugsmas ar depresija). Žmogaus laikysena pradeda formuotis vaikystėje ir nusistovi baigus augti, nors šiek tiek keičiasi per visą gyvenimą. Laikysenos formavimuisi labai svarbus mokyklinis laikotarpis. Netaisyklinga laikysena, labai dažnai išryškėja vaiko augimo periodu (nuo 6 iki 9 ir nuo 11 iki 14 metų).

 

VŠĮ „Socialinės atsakomybės centras“  pagal šio projekto tyrimo ataskaitą adaptavo ir parengė Taisyklingos laikysenos mokymus „Tieskis“, kurie bus vykdomi 6-10 m. vaikams bendrojo lavinimo įstaigose Vilniaus mieste. VŠĮ “ Socialinės atsakomybės centras” turi lėšų neformalaus vaikų švietimo programos įgyvendinimo pradžiai.

 

Numatomos veiklos:

  • Tėvų bei ugdymo įstaigų administracijų supažindinimas su taisyklingos laikysenos ypatumais bei problematika, detalios informacijos apie mokymus  bei jų eigą ir programą pateikimas
  • Užsiėmimai su moksleiviais vyks 2 kartus per savaitę, 8 kartus per mėn. mokyklų skirtose, saugiose patalpose, atitinkančiose visus higienos reikalavimus. Vienai grupei (10-12 moksleivių)  užsiėmimai truks 6 mėn. Vėliau moksleiviai šiuos pratimus galės taikyti savarankiškai.

 

Informacija apie užsiėmimus:

  • Užsiėmimų tikslas - suteikti mokiniams žinių apie laikyseną ir jos formavimosi ypatumus.

 

Užsiėmimų metu:

  • mokysime vaikus taisyklingos laikysenos, koreguosime esamus laikysenos pakitimus pagal parengtą  specialią pratimų programą 6-10 m. vaikams, akcentuojant į taisyklingą laikyseną formuojančių įpročių ugdymą ir laikysenos pakitimų prevenciją šiais amžiaus tarpsniais. (plačiau apie programą www.sacentras.lt);
  • pratimai bus atliekami su pagalbinėmis priemonėmis: guma, lazda, mažu ir dideliu kamuoliu, svareliu, platforma. Mankštos pratimai bus nenuobodūs, vaizdingi su žaidimo elementais;
  • atliekant pratimus laikysimės šių principų: palaipsnis krūvio didinimas, laipsniškas perėjimas nuo paprasto pratimo prie sudėtingo, pratimų įvairovė skirtingoms raumenų grupėms: viršutinių ir apatinių galūnių raumenims, pilvo ir nugaros, kaklo ir krūtinės.
  • mokysime taisyklingos kūno ergonomikos, didinsime vaikų motyvaciją būti daugiau fiziškai aktyviems;
  • formuosime vaikų fizinio aktyvumo ir socialinių įgūdžių principus, ugdant jų visapusiškas kompetencijas;
  • padėsime išsiugdyti atsakomybę už savo ir kitų sveikatą.

 

Užsiėmimų nauda vaikams:

  • pratimai  netaisyklingos laikysenos gerinimui ateityje padės išvengti rimtų sveikatos sutrikimų. Tyrimai įrodė, kad po 6 mėn. užsiėmimų, kuriuose fiziniais judesiais buvo ugdoma laikysena, daugiau nei 70 proc. moksleivių laikysena pagerėjo;
  • pagal tarptautinio moksleivių sveikos gyvensenos tyrimo duomenis Lietuvoje fizinis aktyvumas tarp moksleivių yra vienas mažiausių ES šalių - vos 10 proc., todėl šiuose užsiėmimuose išmokti pratimai  taps kasdieninės rutinos dalimi, įpročiu lydinčiu visą gyvenimą;

užsiėmimuose dalyvaujantys vaikai taps pavyzdžiu kitiems, skatins fizinį aktyvumą, teisingą laikyseną bei sveiką gyvenimo būdą.

Amžius: 6–16 m.

Mentalinės aritmetikos akademija vaikams

Mentalinė aritmetika – tai unikali, tūkstančius metų siekianti metodika, padedanti vystyti protinius gebėjimus 4-16 metų vaikams. Metodikos esmė - skaičiavimas mintinai. Įsisavinęs šios programos mokymus, vaikas geba mintyse išspręsti bet kokias aritmetines užduotis per keletą sekundžių (sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba, kvadratinė šaknis). Ir tai jis atlieka greičiau už skaičiavimo mašinėlę.

Vaiko pasiekimai bus akivaizdūs: jis greičiau už kalkuliatorių suskaičiuos aritmetines užduotis. Tai ir bus akivaizdus įrodymas, kaip intensyviai yra išvystyti jo intelektualūs gebėjimai. Ir tai jūs jau pastebėsite po 3-4 mėnesių užsiėmimų.

Vaikai, kurie mokosi pagal šią programą, pasiekia puikių rezultatų ne tik matematikoje, bet ir kitose veiklose. Atsiranda pasitikėjimas savimi, vaikas įveikia bet kokias moksle ir gyvenime kylančias užduotis.

Amžius: 6–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.