Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 10–18 m.

SVJC Animacija

Animacija – tai animacinių filmų studija, kurioje išbandysite savo kūrybines jėgas. Čia turėsite unikalią galimybę sukurti savo autorinį filmuką nuo pat pradžių iki pabaigos!

Pradedant nuo paprasčiausios animacijos iš objektų, raidžių, iš karto kursite trumpus animacinius filmukus. Žingsnis po žingsnio, pasitelkiant vaizdo kamerą, mokysitės išjudinti vaizdus ir pereiti prie sudėtingesnių kompiuterinių programų.

Amžius: 6–16 m.

Nauja programa

Programa, vykdoma pagal VŠĮ Švietimo pagalbos projektai parengtą metodiką, skirta raidos sutrikimų turinčių vaikų fizinių bei socialinių gebėjimų ugdymui, judesių motorinio planavimo, smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimui, savarankiškumo ir bendravimo įgūdžių stiprinimui. Vaikai supažindinami su įvairių sporto šakų elementais (futbolo, krepšinio, gimnastikos, lengvosios atletikos ir kt.), ugdomas jų bendras fizinis pasirengimas, ištvermė, dėmesio koncentracija, gebėjimas dirbti grupėje, pozityvūs socialinės interakcijos būdai. Programa visapusiškai pritaikyta raidos sutrikimų turintiems vaikams: kiekvienas užsiėmimas iš anskto suplanuotas, numatyti konkretūs pratimai, priemonės, kurie pateikiami vizualiniame tvarkaraštyje. Dirbama mažose 3 -4 vaikų grupėse pasitelkiant asistentus. Programoje taikomas pozityvaus elgesio skatinimo metodai, naudojama moderni įranga, interaktyvios grindys atskirų sporto šakų elementams ugdyti, išmanioji balansinė lenta su įvairių žaidimų programėlėmis, videomodeliavimas. Programa skirta įvairių specialiųjų poreikių vaikams. Programos metu vertinama vaikų pažanga.

logo
Amžius: 6–18 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa Vilniaus atviro jaunimo centro „MES“ neformalaus ugdymo erdvėje „Savas kampas“ skirta tiems, kurie nori išmokti sklandžiai ir laisvai kalbėti anglų kalba. Per užsiėmimus didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui. Siūlydami aktualias temas laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius. Užsiėmimų metu didelis dėmesys skiriamas darbui grupėje, bendradarbiavimui, žaidimams. Taip stiprinami ryšiai su bendraamžiais, lavinama vaizduotė bei kūrybiškumas. Būrelyje vaikai išmoks naujų žodžių, kurs dialogus, atliks įvairaus sunkumo užduotis raštu, žiūrės edukacinę animaciją, diskutuos ir taip ugdys socialines, asmenines bei komunikacijos kompetencijas. Patobulinęs anglų kalbos žinias mokinys labiau pasitikės savo žiniomis mokykloje, laikydamas valstybinį egzaminą ar galvodamas apie studijas užsienyje.

logo
Amžius: 15–18 m.

Emocinio intelekto ugdymas per dailės terapiją

Dailės terapijos užsiėmimai skirti paaugliams nuo 12 iki 18 m., kurie domisi psichologija, nori geriau pažinti, suprasti save ir kitus, tobulinti bendravimo įgūdžius. Per užsiėmimus piešime, kursime koliažus ir skulptūras. Dalyviai mokysis reikšti savo jausmus ir mintis, pristatyti savo darbus, mokinsis reflektuoti apie kitų darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas.

logo
Amžius: 6–18 m.

Dailės pradmenys

Dailės mokymas apima tris pagrindines sritis: 1. plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. raišką: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. teorines žinias. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką.

logo
Amžius: 15–18 m.

Japoniško stiliaus tapyba - Suminagashi

Japoniško stiliaus tapyba turi ilgametę istoriją nuo tušo ir plunksnos iki spalvotų niekur kitur nebepasikartojančių kūrinių ant celiuliozės, ryžių popieriaus, šilko audinio, medienos ar akmens. Tai visada įdomus ir nenuspėjamas rezultatas. Toks laisvalaikio praleidimo būdas turi ilgalaikės naudos ir pačiam piešiančiajam ir planuojamų tapybos parodų lankytojams. Ši programa skirtas kokybiško turinio mylėtojams, daug galvojantiems apie savirealizaciją ir kišenpinigių temą. Keturis kartus per savaitę tapysime specialiomis priemonėmis pagal dešimtmečius profesionalų kurtą metodiką. Programa išsiskiria originaliu ir kūrybinį intelektą auginančiu procesu. O rezultatai žadina smalsumą, kitokį interpretacijos kampą, pasitikėjimą savimi, entuziazmą tapyti dar ir dar kartą.

logo
Amžius: 15–18 m.

Namų puošyba ir aksesuarai

Programa „Namų puošyba ir aksesuarai“ – tai galimybė praktiniuose kūrybiniuose užsiėmimuose kurti savo rankomis ir išreikšti save. Gillinsimės į ekologiškos kūrybos subtilybes Kartu nagrinėsime tendencijas, stilius, mokysimės susirasti informaciją, ją išnagrinėti tiek individualiai, tiek nedidelėse grupėse, kursime unikalius vienetinius papuošalus, namų dekoro detales, aksesuarus. Programos lankytojai ugdys kantrybę, išradingumą, pasitikėjimą savimi, erdvinį mąstymą ir sieks galutinio estetinio rezultato.

logo
Amžius: 10–15 m.

Spalvoto smėlio paveikslai

Spalvoto smėlio barstymo terapija yra pakankamai nauja laisvalaikio praleidimo forma. Iš smėlio išberti galima be galo daug subtilių, originalių ir unikalių paveikslų, atvirukų, skirtukų ir reljefinių interjero detalių. Išmokę pagrindines taisykles, kursime paveikslus iš smėlio nuo idėjos iki įrėminimo ir būtinai daug laiko bus skiriama ankstyvojo verslumo temai. Programa skirta vyresniems, nes daug dirbsime su profesionaliu popieriaus raižikliu. Programa skirta kūrybiniam mąstymui, estetiniam pojūčiui ugdyti. Be to, mokysimės dirbti komandoje, užsibrėžti ir pasiekti tikslą, bendradarbiauti, padėti kitiems, mokysimės realizuoti savo kūrybines idėjas, susipažinsime su kompozicijos ir spalvų derinimo pagrindais, o pasitikėti savo jėgomis leis unikalus rezultatas.

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 6–16 m.

Gatvės šokių studija

Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra, su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop, house, dancehall ir kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Per šokį įgysite pasitikėjimo savimi, ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda.

logo
Amžius: 12–19 m.

Muzikinės dirbtuvės (vokalo studija)

Ar esi pasiruošęs tapti pačiu šauniausiu muzikos kalviu? Ar nori mokytis dainuoti kitaip? Pas mus sužinosi iš ko sudaryta muzika, garsas ir tavo balsas. Čia išmoksi ne tik dainuoti, bet ir kurti muziką (ar gali būti dar kas įdomiau?). Sužinosi visus scenos užkulisius, išmoksi scenos gudrybių, kursi ir atliksi savo muziką, išmoksi taisyklingai naudotis unikaliu instrumentu - savo balsu, o, svarbiausia, įveiksi baimes, susirasi nuostabių draugų ir bendraminčių.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.

 

logo
Amžius: 4–6 m.

Dailės pradmenys

Užsiėmimų metu ugdomas vaikų kūrybiškumas, vaizduotė, smulkioji motorika, piešimo įgūdžiai, bendravimas bei estetinis pojūtis. Atsiskleis ir vystysis ankstyvieji meniniai vaikų gebėjimai, stiprės savarankiškumo, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Vaikai susipažins su įvairiomis dailės technikomis, išbandys jas praktiškai.

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami ikimokyklinukai (4–6 metų vaikai).