Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–13 m.

Technologijų-dailės, keramikos būrelis „Menukų kraitelis“

Ši programa suteikia galimybę atskleisti vaiko prigimtines kūrybines galias ir lavinti meninius gebėjimus. Per savaitę organizuojami du meniniai užsiėmimai: vienas – technologijų-dailės, kitas – keramikos. Šiuose užsiėmimuose siekiama, kad mokinys gebėtų planuoti, organizuoti, vertinti ugdymo(si) procesą, formuotų plastinės raiškos ir vaizdinio komunikavimo įgūdžius, kūrybiškai bendradarbiautų su kitais ugdymo dalyviais. Užsiėmimų metu siekiama ir individualizavimo – orientuojamasi į vaiką, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokymui bus naudojami netradiciniai mokymo metodai tokie kaip žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Programos dalyviai leis laisvalaikį, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai pagilins mokėjimo mokytis kompetencijas bei suvoks lietuvių kalbos panaudojimo svarbą kasdieniniame gyvenime

Amžius: 6–17 m.

Jaunasis futbolininkas

Programa skirta propaguoti futbolą vaikų ir jaunimo tarpe, gerinti vaikų užimtumą po pamokų, aktyvinti nusikalstamumo prevenciją, kompleksiškai lavinti vaikų fizines savybes ir gerinti protinį darbingumą. Vykdant programą bus siekiama sudaryti vaikams ir jaunimui galimybes saviraiškai per kūno kultūrą ir sportą, skatinti bendravimą, gabūs sportui moksleiviai bus skatinami toliau tobulėti, siekti karjeros sporte. Programos dalyviai - 7-18 metų vaikai (berniukai ir mergaitės) atitinkantys pagrindinę sveikatos grupę.

Amžius: 6–17 m.

Fizinio aktyvumo programa

Programa skirta vaikams ir jaunimui siekiantiems aktyviai, naudingai ir turiningai praleisti laisvalaikį, pasirenkant fizinį aktyvumą. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunuoliai bus skatinami sportuoti, bendrauti, susipažins su įvairių fizinių pratimų atlikimo technikomis, bus ugdomos ir stiprinamos programos dalyvių fizinės savybės (lankstumas, koordinacija, vikrumas, fizinė jėga, jėgos ištvermė, mąstymas, greita orientacija) žadinamos teigiamos emocijos, ugdomi teigiami charakterio bruožai, akcentuojamas komandinis darbas. Programa skatins vaikų domėjimąsi įvairiomis sporto šakomis, ugdys sportinį bendradarbiavimą, sveikatos saugojimą ir stiprinimą, sveiko gyvenimo būdo propagavimą.

Amžius: 12–18 m.

Mediacijos laboratorija

Pagrindinis programos tikslas:

Supažindinti jaunuolius su mediacija kaip alternatyviu ginčų sprendimo būdu bei praktiniu mediacijos technikų taikymu sprendžiant konfliktus. Programos turinys orientuotas į žinių apie mediacijos procesą, etapus, pagrindinius principus ir metodus suteikimą bei mokymą juos pritaikyti realiose situacijose. Mokymo programos išskirtinumas – praktinis, patirtinio mokymo aspektas, kuomet ugdytiniams suteikiamos ne tik teorinės žinios, bet simuliacijų bei modeliuojamų situacijų pagalba užtvirtinamos įgytos žinios ir suteikiami praktiniai mediacijos proceso valdymo įgūdžiai, įsisavinami mediacijos ypatumai bei taikymo privalumai, suvokiamas situacijų spektras, kuriame taikytinas ginčų sprendimo būdas veikia efektyviai. Mokymų metu ugdytiniai bus supažindinti su mediacijos teorija, psichologiniais praktiniais konsultavimo, derybų vedimo, ginčų valdymo aspektais, išskirtiniais mediacijos proceso modeliais, kuriuos galima sėkmingai taikyti praktikoje.

Amžius: 7–16 m.

Kūrybinės dirbtuvėlės

Pagrindinis programos tikslas – padėti atsiskleisti ugdytinių kūrybiniams sugebėjimams, lavinti fantaziją, gebėti kurti grožį ir skatinti kūrybinį mąstymą.

 

Uždaviniai:

1. Lavinti meninius gebėjimus, skatinti ugdytinius dalyvauti meninėje kūryboje;

2. Padėti ugdytiniams išmokti puošti savo buitį, naudojant savo kūrybinį mąstymą;

3. Skatinti ugdytinių meninių vertybių išraišką, meilę grožiui ir estetikai.

 

Ugdymo metodai ir priemonės:

  1. Darbas grupėse;
  2. Diskusijos;
  3. Savarankiškas darbas;
  4. Žaidimai;
  5. Kūrybiniai darbai;
  6. „Minčių lietus“;
  7. Filmo peržiūra, aptarimas.

 

Siekiami rezultatai:

  1. Įvertinti savo jėgas ir priimti iššūkius, atlikti kūrybinius darbus.
  2. Išmokti puošti savo buitį.
  3. Padėti kitiems ir priimti pagalbą.
  4. Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas.
  5. Aktyviai ir kūrybingai veikti.

Amžius: 12–18 m.

Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas „Klevas“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti fotografijos kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

 

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias fotografijos priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per fotografijos raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių pasaulį, pastebėti svarbias detales, suvokti pagrindines gyvenimo vertybes;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti fotografijos meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti fotografinę veiklą ir įgytą patirtį.

 

Ugdytiniai mokydamiesi pagal fotografijos programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Fotografijos raiška (kūryba). Fotografijos raiška apima: idėjų apmąstymą, techninius darbų įgyvendinimų sprendimus, fotografavimą, darbų aptarimą ir koregavimą, pristatymą;
  2. Fotografavimo proceso ir fotografijų žiūrėjimas, nagrinėjimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip fotografijos žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į fotografijos produkciją bei norėtų gerinti savo pačių fotografinę raišką;
  3. Fotografijos svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šia veikla siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias fotografijos tradicijas ir vertybes.

Amžius: 9–12 m.

UNESCO kultūros paveldas pasaulyje, Lietuvoje ir Vilniuje

  1. nėra skiriama daug dėmesio kultūros paveldo pristatymui, todėl Agentūra sistemiškai pateiks pažintinę medžiagą apie pasaulio, Lietuvos ir Vilniaus kultūros paveldą ir išskirtinę vertę, dėl kurios buvo įrašyti į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą,jo ypatingą vietą dabartinėje kultūroje. Programą sudarys teorinė dalis: paskaitos apie UNESCO pasaulio bei Lietuvos paveldo miestus bei praktinė dalis: ekskursijos bei užsiėmimai tradicinių Vilniaus miesto amatų dirbtuvėse. Vaikams suprantama forma bus pateikta aiški informacija apie UNESCO saugomus miestus: patekimo į šį sąrašą priežastis bei ypatingas vertes. Vaikai suvoks, kodėl Vilnius ir kiti kultūros bei gamtos objektai turi būti saugomi, puoselėjami, perduodami ateities kartoms.

Amžius: 14–18 m.

Mokausi būti vairuotoju

Būrelyje mokiniai:

* susipažindinami su eismą keliais reglamentuojančiais teisės aktais (Saugaus eimo automobilių keliais įstatymu, Kelių eismo taisyklėmis ir pnš.)

* skatinami vykdyti KET reikalavimus,

* siekiama, kad jaunimas domėtųsi teisėsauga, policijos veikla, eismo organizavimo ir saugumo problemomis,

* pagalba užtikrinti eismo tvarką prie mokinių ugdymo įstaigų,

* mokomi ne tik nustatyti techninės priemonės gedimus, juos šalinti, bet ir vairuotojo etikos bei vairavimo kultūros,

* populiarins saugaus eismo veiklą, dalyvaudami įvairaus lygio varžybose (miesto, respublikinėse, tarptautinėse).

Amžius: 16–19 m.

„Go Forward Academy“

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 6–19 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. apima šnekamosios anglų kalbos lavinimą, vaikų bendravimo anglų kalba įgūdžių tobulinimą, viešą kalbėjimą. Numatomos veiklos – praktinės užduotys, bendravimo pratimai, video, audio ir prezentacinės priemonių naudojimas. Vaikai išlavintų laisvą ir nevaržomą bendravimą anglų kalba, patobulintų anglų kalbos suvokimą, skaitymą

Amžius: 13–19 m.

,,Ekologija šiandien‘‘

  1. skirta vyresnių klasių vaikus praktiškai supažindinti su pasaulio žiedinės ekonomikos laimėjimais, ekologijos mokslu, ekologiška (aplinkai draugiška) gyvensena. Praktinių užsiėmimų metu aiškinsimės įprastų kasdienių atliekų antrinio panaudojimo galimybes, tirsime įprastų medžiagų žalą aplinkai, aptarsime įvairius galimus kasdienių procesų optimizavimo sprendinius.

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

 

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 16–19 m.

„Būsimas vairuotojas“

Mokymo programa skirta organizuoti vaikų nuo 16 metų amžiaus švietimą eismo saugumo srityje bei suteikti vaikams tinkamo transporto priemonės eksploatavimo žinių. Mokymų metu formuojami teoriniai įgūdžiai, reikalingi transporto priemonių saugiam vairavimui bei eksploatavimui. Mokymo kurso metu nagrinėjami kelių eismo taisyklių pagrindai, saugaus eismo, transporto priemonių techninės eksploatacijos nuostatos, taikytinos transporto priemonėms, transporto priemonių raida, automobilių istorija, dabartinio automobilio inovatyvios technologijos ir saugos sistemos, inžinerinės ir technologinės saugaus eismo didinimo priemonės, automobilis ir aplinkos tarša, aplinkos taršą mažinančios technologijos automobilyje, eismo įvykių analizė ir jų mažinimo priemonės.

Amžius: 6–12 m.

Robotika (4)

  1. projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.