Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

 

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 6–16 m.

Baletas

Baleto akademijos siekis – įvairaus amžiaus vaikus ir jaunuolius parengti profesionaliam baleto artisto  darbui, bet ne tik kaip stiprius techniškus šokėjus, bet laisvus, išprususius,  drąsius atlikėjus, mylinčius šokį visa širdimi. Todėl akademijoje neapsiribojama tik klasikinio šokio pagrindais, bet į programas įtraukiama šiuolaikinio, jazz, charakterinio, kontaktinės improvizacijos ir kitų šokių stilių pagrindus.

Baleto akademija kaip neformalaus vaikų švietimo įstaiga, skirta tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Formalųjį švietimą papildantis ugdymas Baleto akademijoje vykdomas pagal numatytas ilgalaikes mokymo programas, jas sistemiškai plečiant ir skirtas žinių, gebėjimų ir įgūdžių gerinimui.

Siekiant sistemiškai plėsti žinias, gebėjimus ir įgūdžius, baleto ir kt. šokių pamokos klasifikuojamos pagal šokio tipą, kad būtų atskleisti visi dalyvių gebėjimai. Didžiosios dalies pamokų metu skamba klasikinė muzika, kuri dar ir lavina vaikų muzikinį skonį. Kito tipo šokių metu atitinkamai parenkama muzika, kuri tinkama pagal šokio stilių.

Šokio pamokų metu vaikai ne tik mokomi pasirinkto dalyko technikos, tačiau ir ruošiami mažiausiai dviem koncertams (per mokslo metus), kurie vyksta kalėdiniu periodu bei mokslo metų pabaigoje. Pasiruošimas koncertams ir patys koncertai vaikams suteikia ne tik džiugesio, bet ir prisideda prie jų asmeninių, socialinių ir pažinimo kompetencijų didinimo.

Amžius: 13–18 m.

Aš tikrai myliu Lietuvą

Pilietiškumo ugdymas yra vienas iš svarbiausių Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ švietimui keliamų tikslų. Pilietiškas žmogus – aktyvus, atsakingas bendruomenės narys, kuriam rūpi kitas žmogus, aplinka, kurioje jis gyvena, kuriam rūpi Lietuvos ateitis. Pilietiškas žmogus mato toliau „savo kiemo“. Savo gebėjimais ir veikla jis prisideda prie tautos vertybių išsaugojimo, kultūros bei gamtos puoselėjimo.

Programoje skatinamas mokinių savarankiškumas – padedama įgyvendinti pačių sugalvotas idėjas, aktyviai veikti ir jaustis atsakingiems už rezultatus. Kuriami šilti santykiai tarp veiklos dalyvių, renkamasi tinkamos vidinės ir išorinės komunikacijos formos. Bendradarbiaujama su atsakingomis institucijomis, savivaldos atstovais, aplinkosaugos organizacijomis, bendruomene ir visuomene.

Programa susiejama su praktine gamtosaugos veikla, organizuojamos veiklos už mokyklinių patalpų ribų – taip pilietinis ugdymas tampa jaunimui įdomesnis.

Moksleivių motyvacijai ir įgytų kompetencijų pripažinimui bus taikoma speciali „atvirų skaitmeninių ženkliukų“ (angl. Open Badges) sistema.

Programoje įgyvendinama pilietinė iniciatyva “PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS”. PAŽINK  - istorinis / etnografinis/ ekologinis krašto bei vandens telkinio pažinimas; GLOBOK  - vandens telkinių globa, bei gamtamoksliniai tyrimai; DALINKIS - informacijos apdorojimas, sisteminimas, išvadų bei sprendimų formulavimas ir viešinimas.

Programa turtinga edukaciniais, kūrybiniais, saviraišką skatinančiais užsiėmimais: Žemės meno kūryba, fotografijų konkursas “Vandens gyvybė” simpatijų prizui, fotografijų paroda, 

Programa papildys ir praplės pilietinio ugdymo pamokas, o taip pat susitiprins jaunuolių motyvaciją paskatindama dalyvauti visuomeninių organizacijų veikloje – tai ypač svarbu stiprinant jaunimo aktyvumą bei pilietinę galią.

Amžius: 6–19 m.

JAUNASIS TEISININKAS

Programa skirta vaikams ir jaunimui susipažinti su LR ir tarptautinės teisės normom, žmogaus, pilietinėmis teisėmis ir pareigomis, kodeksais, įstatymų rengimo ir taikymo tvarka. Užsiėmimų metu diskutuosime teisės tema, aplankysime teisėsaugos institucijas, susipažinsime su teisininkų profesija, žiūrėsime filmus teisės ir teisėtvarkos tema, aplankysime muziejus, mokysimės rengti teisės aktus.

Amžius: 8–18 m.

Gitara

Ar gali kas nors greičiau suburti visus prie laužo negu skambanti gitara? Gitara – instrumentas, kuris tobulai sutvertas ne vien tik muzikavimui, bet ir  bendravimui. Gal todėl gitaros populiarumas nemažėja, o mokytis ja groti bendraamžių būryje gerokai smagiau negu vienas prieš vieną su mokytoju.  Šioje studijoje dirbsime  6-7 žmonių grupėmis. Kviečiame programoje dalyvauti tuos, kuriems svarbu ne vien tik pramokti groti gitara. Kviečiame pirmiausia tuos, kam norisi susirasti naujų draugų ir bendraminčių ir smagiai praleisti laiką ne  mokantis įvairių grojimo technikų,  muzikinio rašto ir teorijos, o tiesiog mokytis brazdinti gitara, kalbėti apie mėgstamą muziką ir ne tik apie ją...

Amžius: 6–12 m.

Sportinių šokių programa vaikams (6-13 m.)

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-13 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 -13 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 10–17 m.

Solo Latino šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  10-17 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 10-17 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–14 m.

Linijinių šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6 - 14 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos linijinių šokių federacijos patvirtintą linijinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 - 14 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 7–12 m.

Spalvų pasaulyje

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją- vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.

Amžius: 13–17 m.

Piešimo pagrindai

Studijuodami piešimo discipliną vaikai pradės suvokti tikrovės formų įvairovę, įvaldys formą ir erdvės kūrimą šviesos ir šešėlio pagalbą.

Piešimas apims studijinį, struktūrinį, analitinį, konstruktyvų, kompozicinį, anatominį, eskizinį bei interpretacinį piešinį.

Programa padės plėsti vaizduojamąją patirtį bei ją panaudoti savo išgyvenimų ar idėjų vaizdavimui.

Amžius: 6–19 m.

Slidinėjantys vaikai

Programa skirta vaikams, kurie domisi sportu, ypač slidinėjimu. Slidinėjimas padeda stiprinti sveikatą, tenkina naturalų poreikį judėti.   Fizinio ugdymo procese vaikai perima sveikos gyvensenos nuostatus ir būdus, mokosi saugoti ir stiprinti savo sveikatą, tobulinti kūną ir dvasią. Kai nėra sniego vaikai mokosi čiuožti riedučiais ir riedslidėmis.

Amžius: 13–19 m.

Mikrovaldiklių programavimas ir elektronika Vilnius

Programa skirta išmokyti populiariausių pasaulyje ARM mikrovaldiklių (valdančių Audi, BMW ir kitus automobilius, net esančių NASA Curiosity marsaeigyje) programavimo pagrindų ir elektronikos principų bei taisyklių. Užsiėmimų metu moksleiviai kurs savo įrenginius ir sistemas, mokysis Embedded C programavimo kalbos, kuri yra naudojama kuriant aplink mus esančius prietaisus bei išmaniąsias sistemas.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–14 m.

Taisyklingos laikysenos mokymas „Tieskis“ Vilniaus m.

2014 metais bendradarbiaujant su VŠĮ „Atskirties mažinimo iniaciatyvos“ ir Lietuvos sporto universiteto Sporto mokslo ir inovacijų institutu įgyvendinome projektą  „Kineziterapija vaikams „Tieskis“ (projekto Nr. VP2-1.3-ŪM-05-K-03-754), finansuotą  ES lėšomis pagal priemonę „Inočekiai LT“, kuriame pirmą kartą Lietuvoje buvo atlikta biomechaninė pradinių klasių mokinių laikysenos analizė, paremta kūno biomechanikos ypatymais ir dėsningumais.

 

Buvo nustatyta, kad taisyklingą laikyseną tarp pradinių klasių mokinių turi tik 20 proc. vaikų.  Netaisyklingos laikysenos priežastys: silpnai išsivystę raumenys, mažas fizinis aktyvumas, per didelės griaučių-raumenų sistemos apkrovos (sunkios kuprinės nešiojimas), neteisingi laikysenos įpročiai, netinkama darbinė aplinka (baldai, apšvietimas), nuovargis dėl darbo ir poilsio režimų nesilaikymo (ilgas sėdėjimas prie kompiuterio, televizijos žiūrėjimas ir kt.), informacijos stoka (nepakankamas dėmesys taisyklingos laikysenos ugdymui namuose ir mokykloje), psichiniai veiksniai (baimė, džiaugsmas ar depresija). Žmogaus laikysena pradeda formuotis vaikystėje ir nusistovi baigus augti, nors šiek tiek keičiasi per visą gyvenimą. Laikysenos formavimuisi labai svarbus mokyklinis laikotarpis. Netaisyklinga laikysena, labai dažnai išryškėja vaiko augimo periodu (nuo 6 iki 9 ir nuo 11 iki 14 metų).

 

VŠĮ „Socialinės atsakomybės centras“  pagal šio projekto tyrimo ataskaitą adaptavo ir parengė Taisyklingos laikysenos mokymus „Tieskis“, kurie bus vykdomi 6-10 m. vaikams bendrojo lavinimo įstaigose Vilniaus mieste. VŠĮ “ Socialinės atsakomybės centras” turi lėšų neformalaus vaikų švietimo programos įgyvendinimo pradžiai.

 

Numatomos veiklos:

  • Tėvų bei ugdymo įstaigų administracijų supažindinimas su taisyklingos laikysenos ypatumais bei problematika, detalios informacijos apie mokymus  bei jų eigą ir programą pateikimas
  • Užsiėmimai su moksleiviais vyks 2 kartus per savaitę, 8 kartus per mėn. mokyklų skirtose, saugiose patalpose, atitinkančiose visus higienos reikalavimus. Vienai grupei (10-12 moksleivių)  užsiėmimai truks 6 mėn. Vėliau moksleiviai šiuos pratimus galės taikyti savarankiškai.

 

Informacija apie užsiėmimus:

  • Užsiėmimų tikslas - suteikti mokiniams žinių apie laikyseną ir jos formavimosi ypatumus.

 

Užsiėmimų metu:

  • mokysime vaikus taisyklingos laikysenos, koreguosime esamus laikysenos pakitimus pagal parengtą  specialią pratimų programą 6-10 m. vaikams, akcentuojant į taisyklingą laikyseną formuojančių įpročių ugdymą ir laikysenos pakitimų prevenciją šiais amžiaus tarpsniais. (plačiau apie programą www.sacentras.lt);
  • pratimai bus atliekami su pagalbinėmis priemonėmis: guma, lazda, mažu ir dideliu kamuoliu, svareliu, platforma. Mankštos pratimai bus nenuobodūs, vaizdingi su žaidimo elementais;
  • atliekant pratimus laikysimės šių principų: palaipsnis krūvio didinimas, laipsniškas perėjimas nuo paprasto pratimo prie sudėtingo, pratimų įvairovė skirtingoms raumenų grupėms: viršutinių ir apatinių galūnių raumenims, pilvo ir nugaros, kaklo ir krūtinės.
  • mokysime taisyklingos kūno ergonomikos, didinsime vaikų motyvaciją būti daugiau fiziškai aktyviems;
  • formuosime vaikų fizinio aktyvumo ir socialinių įgūdžių principus, ugdant jų visapusiškas kompetencijas;
  • padėsime išsiugdyti atsakomybę už savo ir kitų sveikatą.

 

Užsiėmimų nauda vaikams:

  • pratimai  netaisyklingos laikysenos gerinimui ateityje padės išvengti rimtų sveikatos sutrikimų. Tyrimai įrodė, kad po 6 mėn. užsiėmimų, kuriuose fiziniais judesiais buvo ugdoma laikysena, daugiau nei 70 proc. moksleivių laikysena pagerėjo;
  • pagal tarptautinio moksleivių sveikos gyvensenos tyrimo duomenis Lietuvoje fizinis aktyvumas tarp moksleivių yra vienas mažiausių ES šalių - vos 10 proc., todėl šiuose užsiėmimuose išmokti pratimai  taps kasdieninės rutinos dalimi, įpročiu lydinčiu visą gyvenimą;

užsiėmimuose dalyvaujantys vaikai taps pavyzdžiu kitiems, skatins fizinį aktyvumą, teisingą laikyseną bei sveiką gyvenimo būdą.

Amžius: 6–11 m.

„Robotika"

Edukacija sukurta remiantis STEAM metodika. Programos dalyviai suvoks

pagrindinius elektronikos, projektavimo principus. Mokysis konstruoti erdvėje judančius, šviečiančius robotus ir kitus elektronikos prietaisus. Išmoks programuoti Scratch programine kalba kuri vaikams padės kurti animacijas, piešti savo personažus, kurti muziką, valdyti suprojektuotus robotus. Programa skatins vaikus atrasti egzistuojančias problemas, pažinti problemų atsiradimo priežastis ir kurti inovatyvius jų sprendimo būdus.

Amžius: 6–16 m.

Mentalinės aritmetikos akademija vaikams

Mentalinė aritmetika – tai unikali, tūkstančius metų siekianti metodika, padedanti vystyti protinius gebėjimus 4-16 metų vaikams. Metodikos esmė - skaičiavimas mintinai. Įsisavinęs šios programos mokymus, vaikas geba mintyse išspręsti bet kokias aritmetines užduotis per keletą sekundžių (sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba, kvadratinė šaknis). Ir tai jis atlieka greičiau už skaičiavimo mašinėlę.

Vaiko pasiekimai bus akivaizdūs: jis greičiau už kalkuliatorių suskaičiuos aritmetines užduotis. Tai ir bus akivaizdus įrodymas, kaip intensyviai yra išvystyti jo intelektualūs gebėjimai. Ir tai jūs jau pastebėsite po 3-4 mėnesių užsiėmimų.

Vaikai, kurie mokosi pagal šią programą, pasiekia puikių rezultatų ne tik matematikoje, bet ir kitose veiklose. Atsiranda pasitikėjimas savimi, vaikas įveikia bet kokias moksle ir gyvenime kylančias užduotis.

Amžius: 6–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.