Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: nuo 8 m.

Gatvės šokių treniruotės

🎶 SKILLZ studijoje mokomės judėjimo, muzikos pajautimo, improvizacijos, grupės stato šou ir dalyvauja pasirodymuose Lietuvoje ir užsienyje.

📸 Išvystyta media sritis suteikia galimybę studijos nariams dažnai dalyvauti profesionaliuose video filmavimuose.

💪 Kiekvieną savaitę vyksta kūno lavinimo treniruotės Body Training.

🤝 Visos treniruotės suskirstytos pagal amžių ir pažangumo lygį, todėl studija kiekvienais metais formuoja naujokų grupes, į kurias kviečiami prisijungti visi norintys.

😎 Pradėjus pradedančiųjų grupėje bei įdėjus daugiau darbo galima pereiti į pažengusiųjų ar uždaras treniruotes kartu su pagrindinėmis komandomis. SKILLZ‘uose nėra ribų augti!

📍Studija yra labai patogiose vietose, netoli Balto tilto ir senamiestyje, todėl lengvai pasiekiama iš daugelio Vilniaus mikrorajonų.

🎁Pabandyti nieko nekainuoja! Registruokis ir išbandyk norimas treniruotes nemokamai!

logo
Amžius: 14–17 m.

Kūrybinės dirbtuvės „Teslos akademija“

Kviečiame 14-17 m. moksleivius dalyvauti pirmajame Energetikos ir technikos muziejaus būrelyje – kūrybinėse dirbtuvėse „Teslos akademija“.

Ką veiksime? Mokysimės naudotis tokiomis šiuolaikinėmis technologijomis kaip CO2 lazeris, trimačiai spausdintuvai, plataus formato ploteris, mikrovaldikliai ir kita elektronika. Susipažinę ir įvaldę įrangą, gaminsime pasirinktą daiktą, pavyzdžiui nuotrauką-šviestuvą ar išmaniųjų namų sistemą. Pabaigę „Teslos akademiją“ dalyviai įgis programavimo, litavimo ir elektronikos pagrindus.

„Teslos akademijos“ programa:

  1. Įvadinis užsiėmimas apie trimačius (3D) spausdintuvus. Susipažinsime su penkiais FDM technologijos ir vienu SLA technologijos 3D spausdintuvu, išmoksime saugaus darbo su šia įranga. Įgytas žinias pasitikrinsime atlikdami testo principo užduotis.
  2. Įvadinis užsiėmimas apie CO2 lazerį. Susipažinsime su 100x70 cm dydžio lazeriu, jo veikimo principais, panaudojimo galimybėmis, išmoksime saugaus darbo su šia įranga. Įgytas žinias pasitikrinsime atlikdami testo principo užduotis.
  3. Įvadinis užsiėmimas apie plataus formato ploterį. Susipažinsime su plataus formato ploteriu, išmoksime saugaus darbo su šia įranga. Įgytas žinias pasitikrinsime atlikdami testo principo užduotis.
  4. Įvadinis užsiėmimas apie elektroniką. Susipažinsime su įvairiais mikrovaldikliais ir jutikliais, sužinosime, kokiu būdu jie valdomi ir programuojami, išmoksime saugaus darbo su elektronikos komponentais. Įgytas žinias pasitikrinsime atlikdami testo principo užduotis.
  5. Praktinės dirbtuvės su trimačiais spausdintuvais. Pasiskirstę į mažas grupeles pradėsime darbą su programine įranga ir trimačiais spausdintuvais, eksperimentuosime.
  6. Praktinės dirbtuvės su CO2 lazeriu. Pasiskirstę į mažas grupeles pradėsime dirbti su CO2 lazeriu, mokysimės pjauti ir graviruoti, eksperimentuosime.
  7. Praktinės dirbtuvės su plataus formato ploteriu. Pasiskirstę į mažas grupeles pradėsime dirbti su plataus formato ploteriu, eksperimentuosime.
  8. Praktinės elektronikos dirbtuvės. Pasiskirstę į mažas grupeles mokysimės programuoti mikrovaldiklius, naudotis jutikliais ir kita elektronika, eksperimentuosime.
  9. Atviras užsiėmimas, skirtas konsultacijoms.
  10. Techninės kūrybos projekto pasirinkimo sesija.
  11. Techninės kūrybos projekto įgyvendinimas. Naudodamiesi būrelio metu įgytomis žiniomis ir įgūdžiais kiekvienas individualiai įgyvendinsime pasirinktą techninės kūrybos projektą.
  12. Techninės kūrybos projektų pristatymas ir „Teslos akademijos“ diplomų įteikimas. Pristatysime atliktus projektus būrelio draugams ir kuratoriui, aptarsime kilusius iššūkius ir patirtą sėkmę.

logo
Amžius: 16–18 m.

"Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“ 10-11 kl. mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your English: Yes!“ („Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

logo
Amžius: 14–18 m.

„Angliškai kalbu laisvai“ 7-10 klasių mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 7 kl. -2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently“ („Angliškai kalbu laisvai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Mokysimės laisvai ir tiksliai reikšti mintis anglų kalba visuomenine ar asmenine tema, tobulinant savo kalbinius ir bendravimo gebėjimus.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

Amžius: 14–18 m.

Nuotolinio ugdymo programa „Pasikalbėkime angliškai“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys – įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos nuotolinio ugdymo programa 1–4 klasių gimnazistams „Let‘s Speak English“ („Pasikalbėkime angliškai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

Amžius: 7–18 m.

Sportas - sveikata

Vaikų ir jaunuolių sveikatinimas ir fizinis lavinimas.

                   

logo
Amžius: 6–16 m.

Gatvės šokių studija

Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra, su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop, house, dancehall ir kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Per šokį įgysite pasitikėjimo savimi, ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda.

logo
Amžius: 12–19 m.

Muzikinės dirbtuvės (vokalo studija)

Ar esi pasiruošęs tapti pačiu šauniausiu muzikos kalviu? Ar nori mokytis dainuoti kitaip? Pas mus sužinosi iš ko sudaryta muzika, garsas ir tavo balsas. Čia išmoksi ne tik dainuoti, bet ir kurti muziką (ar gali būti dar kas įdomiau?). Sužinosi visus scenos užkulisius, išmoksi scenos gudrybių, kursi ir atliksi savo muziką, išmoksi taisyklingai naudotis unikaliu instrumentu - savo balsu, o, svarbiausia, įveiksi baimes, susirasi nuostabių draugų ir bendraminčių.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 7–13 m.

Šachmatų žaidimo pagrindai

Šachmatai vysto ne tik loginį, bet ir kūrybinį mąstymą. Šis išties karališkas žaidimas skatina strategiškai mąstyti, moko į šachmatų lentoje susiklosčiusią situaciją pažvelgti iš skirtingų pusių, ieškoti alternatyvų ir nepasiduoti tol, kol nėra išnaudoti visi galimi variantai. Išmokę spręsti problemas žaidimų lentoje šį gebėjimą nesunkiai pritaikysite ir realiame gyvenime. Programa skirta vaikams, siekiant juos išmokyti savarankiškai mąstyti ir priimti atsakingus sprendimus, ugdyti komunikabilumą ir supratingą tarpusavio bendravimą, korektiškai spręati ir įveikti susidariusias problemas, efektyviai panaudoti įgūdžius ir įgytą žaidybinę praktiką įvairiose gyvenimo situacijose. Mokiniai greičiau susiformuos kaip individualybės ir išmoks sėkmingiau ir drąsiau elgtis visuomenėje.

logo
Amžius: 4–10 m.

Akrobatinė gimnastika

Akrobatinė gimnastika - tai gimnastikos rūšis, kuri lavina balanso pojūtį, judesių koordinaciją, taip pat šoklumą, lankstumą ir plastiškumą. Akrobatika vysto ir stiprina visas raumenų grupes. akrobatiniai pratimai atliekami pagal ritmišką muziką, tad lavinamas ir ritmo pojūtis, muzikalumas ir artistiškumas.

Užsiėmimų metu kursime pozityvią atmosferą, patirsime teigiamas emocijas, mokysimės būti vieninga komanda. Vaikai sustiprės fiziškai, linksmai ir prasmingai praleis laiką bei ugdys pasitikėjimą savimi ir kitais.

Renkamos grupės:

4 - 6 metų, 

7 - 10 metų.

 

logo
Amžius: 4–6 m.

Dailės pradmenys

Užsiėmimų metu ugdomas vaikų kūrybiškumas, vaizduotė, smulkioji motorika, piešimo įgūdžiai, bendravimas bei estetinis pojūtis. Atsiskleis ir vystysis ankstyvieji meniniai vaikų gebėjimai, stiprės savarankiškumo, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Vaikai susipažins su įvairiomis dailės technikomis, išbandys jas praktiškai.

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami ikimokyklinukai (4–6 metų vaikai).

logo
Amžius: 7–12 m.

Joga vaikams

Joga harmonizuoja kūną, kvėpavimą ir protą. Jos pozos – asanos tonizuoja raumenis, suteikia sąnariams neįtikėtino lankstumo, labai naudingos stuburui ir visai kaulų sistemai. Taigi, pasitelkę žaidimus, su vaikais mokysimės taisyklingai atlikti klasikinės Hatha jogos pratimus. Taip pat išmoksime kvėpavimo pratimų, kurie turi gydomąjį poveikį organizmui. Susipažinsime su meditacija, per ją mokysimės koncentruoti dėmesį, susikaupti ir atsipalaiduoti. Joga subalansuoja mūsų kūną ir protą, ir netgi padeda vaikams apsisaugoti nuo traumų.

logo
Amžius: 7–12 m.

Dailės technologijos "Menų laboratorija"

Menų laboratorijos programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Renkama grupė

7-12 metų.

logo
Amžius: 4–15 m.

Floristikos ir keramikos studija

Programa skirta 4-15 m. vaikams (skirstomi į grupes pagal amžių 4-7 m. 8-15 m.), norintiems išmokti floristikos ir keramikos pagrindų naudojant įvairias technikas. Užsiėmimų metu mokiniai susipažins su tradiciniais amatais ir mokysis gamtinių medžiagų paruošimo, naudojimo kūryboje pagrindų, antrinių žaliavų rūšiavimo ir panaudojimo kūryboje galimybėmis, naujų technikų ir kt. Ugdytiniai išmoks planuoti, projektuoti, gebės atpažinti medžiagų savybes, analizuoti jų pritaikymą praktiškai. Įgyti įgūdžiai ir kompetencijos padės ugdyti vaizduotę ir atskleisti kūrybiškumą, domėtis tautos kūryba, vertinti ir tausoti žmogaus bei gamtos kūrinių grožį. Didžiausias dėmesys kreipiamas į vaiko įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi gaminiai: paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Programos dalyvis turiningai praleis laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla, sukurs gražų kūrinį sau ir savo artimiesiems.