Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 14–18 m.

Vilniaus antakalnio atviro jaunimo centro mobilus darbas su jaunimu

Vilniaus antakalnio atviras jaunimo centras vykdo mobilų darbą žemiau pateiktomis temomis.

1. Pozityvus bendravimas

Kaip mes bendraujame? Įvairūs komunikacijos būdai. Bendravimas – procesas, kurio reikia mokytis. Grožis mūsų skirtingume. Kaip pastebėti gerą kitame? Kaip išreikšti savo nuomonę?

2. Kaip bendrauti su tėvais, kad jie mane suprastų?

Kas yra komunikacija? Kas yra pozityvus bendravimas? Tėvų/mūsų lūkesčiai. Kokios yra mano namų taisyklės? Kaip suprasti, ką galvoja tėvai ir kaip pasakyti, ką galvoju aš.

3. Pozityvioji psichologija

Kaip aš jaučiuosi? “The Wheel of Life” metodas. Savo dabartinės situacijos analizė ir pasidalinimas (pasirinktinai). Koučingo samprata. SMART metodas (tikslų kėlimas). Užduotis porose: planavimas.

4. Kaip likti autentiškam įvaizdžių pasaulyje?

Kas yra asmenybė? Forerio-Barnumo eksperimentas. Autentiškas/unikalus/kitoks – ką tai reiškia? Autoritetai/pavyzdžiai, kuriais norėčiau sekti. Kas yra tikrasis aš?

5. Savanorystė (Lietuvoje ir užsienyje)

Kas yra savanoris? Užduotis: duodu/gaunu. Savanorystė užsienyje, EVS (Urškos patirtis). Tarptautiniai jaunimo projektai.

6. Tarpkultūriškumas

Ką reiškia būti lietuviu pasaulyje? Kaip lietuvius mato užsieniečiai? Kokios šalys mums yra įdomiausios? Ar būtinai reikia turėti daug pinigų, kad galėtum keliauti? Galimybės neribotos! Kur jų ieškoti? Erasmus+ pristatymas. EVS savanorės Urškos (Slovėnija) patirtis Lietuvoje.

 

 

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 6–19 m.

Vokalinio dainavimo studijos

Meteoro vokalo studijos programos paskirtis – patenkinti 6-17 m. mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunimo pažinimo, įgūdžių lavėjimo bei saviraiškos poreikį ne pamokų metu, ugdant dalykines dainavimo ir bendrąsias kompetencijas, kurių ugdymas(is) padėtų dalyviams tapti aktyviais meninės bei dvasinės kultūros skleidėjais savo gyvenimo aplinkoje. Tikslas – ugdyti vokaliniu balsu muzikuojančią asmenybę, puoselėjant jos aktyvią saviraišką kultūrinėje aplinkoje. Ugdymo(si) formos – teoriniai užsiėmimai žinioms įgyti, praktinė veikla įgūdžių lavinimui, dainavimas koncertuose, festivaliuose, konkursuose, edukacinės išvykos. Vokalinio dainavimo repertuaras parenkamas atsižvelgiant į dalyvių amžiaus tarpsnių psichologijos ir balso fiziologijos ypatumus, į klubo bendruomenės, dalyvių tėvų kultūrinius poreikius. Tikima, kad įgyjamos asmeninės, dalykinės, socialinės kompetencijos stiprins vaikų ir jaunimo gerą savijautą, skatins patirti daugiau teigiamų emocijų, išmokys darbštumo, atsakomybės, padės pasiekti užsibrėžtus tikslus, išsaugoti savo asmens individualumą, tapti meninės bei dvasinės kultūros puoselėtojais savo mikrorajone bei už jo ribų.

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Atvira jaunimo erdvė „Sofkė“

Sofkės atvira erdvė – tai vieta penktadienio vakarams, kur tu gali šiltai pabūti su draugais, pakalbėti su mumis, leisti laiką juokaudamas, sėdėdamas, žaisdamas stalo futbolą, žiūrėdamas filmus ar gerdamas arbatą. Atviroje erdvėje tu neprivalai „kažką būtinai veikti“, užsirašyti į dalyvių sąrašą ar išeiti tik viskam pasibaigus. 

Amžius: 11–19 m.

„Turizmas — mūsų gyvenimas“

Per turistinę pažintinę veiklą ugdyti vaikų socialinius įgūdžius ir bendruomeniškumą. Vaikai dalyvaus žygiuose, varžybose, stovyklose, treniruotėse, įvairiuose edukaciniuose renginiuose. Per turiningą ir prasmingą laisvalaikio užmtumą bus formuojami geri vaikų tarpusavio santykiai, neigiamas požiūris į žalingus įpročius. Programos dalyviai geriau pažins savo gimtąjį miestą, Lietuvos gamtą, tradicijas, kultūrą.

Amžius: 11–17 m.

„Pažink gimtą kraštą“

Populiarinti turizmą, keliones ir lietuviškas tradicijas moksleivių tarpe, įgyti žinių kaip išgyventi ir saugiai elgtis gamtoje, naujų judėjimo įgūdžių formavimas.

Amžius: 16–19 m.

„Mūsų praeitį seną piliakalniai mena“

Būrelis, skirtas vaikams, besidomintiems žygeivyste ir senąja Lietuvos praeitimi, bei norintiems save išbandyti įvairiose ekstremaliose situacijose gamtoje. Organizuojami pažintiniai žygiai, ekskursijos, stovyklos, konkursai. Dalyviai geriau pažins Vilniaus apylinkių istorinį-kultūrinį paveldą, išmoks gamtoje prasmingai ir turinigai praleisti laisvalaikį, bus formuojamos sveiko gyvenimo būdo ir ekologinio mąstymo nuostatos; programos dalyviai išmoks sudaryti kelionių ir žygių maršrutus ir praktiškai jiems pasiruošti.

Amžius: 12–15 m.

„Keliauk, pažink, nenurimk“

Per aktyvų keliavimą bus siekiama ugdyti sveikos gyvensenos nuostatas. Vyks teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, konkursai, terniruotės, varžybos, žygiai, edukaciniai užsiėmimai, stovyklos. Vaikai domėsis gimtojo miesto ir krašto gamta, kultūra, istorija; išmoks sudaryti žygio maršrutą ir jį įgyvendinti, mokės teisingai elgtis gamtoje.

Amžius: 11–16 m.

„Sveikame kūne, sveika siela“

Supažindinti mokinius su keliautojų sportu, suteikti žinių ir įsisavinti keliavimo technikos ir taktikos elementus, propaguoti sveiką gyvenseną ir organizmo grūdinimą. Vaikai dalyvaus varžybose, stovyklose, geriau pažins gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą, istorijos ir kultūros paveldą bei įdomiai ir prasmingai praleis laisvalaikį.

Amžius: 11–15 m.

„Kuo labiau domiesi, tuo daugiau neatsakytų klausimų“

Turistiniai – sveikatingumo žygiai, turistinių įgūdžių formavimas, keliaujant matyti ekologines problemas, aiškintis priežastis bei pasekmes.

Amžius: 10–13 m.

„Ekologija ir gamtosauga“

Sveikatingumo veikla, ekologija.

Amžius: 13–18 m.

„Pažinkime keliaudami“

Turistiniai, pažintiniai, sveikatingumo žygiai, sportinė  - turistinė veikla.

Amžius: 12–18 m.

„Keliaudami atrasime pasaulį aplink mus“

Suteikti žinių apie Lietuvos istorinį paveldą, rinkti informaciją apie įdomius ekskursinius objektus.

Amžius: 11–16 m.

„Žygūnietis“

Per aktyvią turistinę veiklą plėtoti jauno žmogaus asmenines, socialines, edukacines, kultūrines kompetencijas, fizinius gebėjimus, ugdyti savarankiškumą, veiklumą, prisitaikyti prie kintančios aplinkos.

Amžius: 11–16 m.

„Keliauk ir pažink legendą“

Programa skirta norintiems prasmingai praleisti laisvalaikį, mėgstantiems veiklas, kur reikia fizinės ištvermės ir atkaklumo ir kūrybiškumo. Dalyvimas bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, pažintiniai turistiniai žygiai, edukaciniai užsiėmimai, stovyklos ir kt. Vaikai įgis žinių ir išmoks praktiškai pasiruošti žygiui, geriau pažins Vilnių, Lietuvos gamtą, istoriją ir kultūros paveldą, bus ugdomos sveiko gyvenimo būdo nuostatos, vaikai išmoks teisingai elgtis gamtoje.

Amžius: 11–13 m.

„Jaunieji keliautojai“ (II gr.)

Supažindinti mokinius su keliautojų sportu, suteikti žinių ir įsisavinti keliavimo technikos ir taktikos elementus, propaguoti sveiką gyvenseną ir organizmo grūdinimą. Vaikai dalyvaus varžybose, stovyklose, geriau pažins gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą.