Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–18 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa Vilniaus atviro jaunimo centro „MES“ neformalaus ugdymo erdvėje „Savas kampas“ skirta tiems, kurie nori išmokti sklandžiai ir laisvai kalbėti anglų kalba. Per užsiėmimus didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui. Siūlydami aktualias temas laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius. Užsiėmimų metu didelis dėmesys skiriamas darbui grupėje, bendradarbiavimui, žaidimams. Taip stiprinami ryšiai su bendraamžiais, lavinama vaizduotė bei kūrybiškumas. Būrelyje vaikai išmoks naujų žodžių, kurs dialogus, atliks įvairaus sunkumo užduotis raštu, žiūrės edukacinę animaciją, diskutuos ir taip ugdys socialines, asmenines bei komunikacijos kompetencijas. Patobulinęs anglų kalbos žinias mokinys labiau pasitikės savo žiniomis mokykloje, laikydamas valstybinį egzaminą ar galvodamas apie studijas užsienyje.

logo
Amžius: 6–18 m.

Rankdarbių būrelis - Start, Middle, Top

Kiekvienas vaikas bene lengviausiai kaip estetinę vertybę suvokia rankdarbių kūrybą. Pastaruoju metu vėl atgimsta susidomėjimas ivairiais taikomaisiais bei dekoratyviniais rankdarbiais. Vykdant šią programą mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausias rankdarbių būrelio tikslas – supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus. Mokymo metu vaikai išmoks kombinuoti nesudėtingus meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, išmoks atlikti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudodami įvairias tradicines ir šiuolaikines medžiagas bei technikas. Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrenginių darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti ivairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.

logo
Amžius: 15–18 m.

Emocinio intelekto ugdymas per dailės terapiją

Dailės terapijos užsiėmimai skirti paaugliams nuo 12 iki 18 m., kurie domisi psichologija, nori geriau pažinti, suprasti save ir kitus, tobulinti bendravimo įgūdžius. Per užsiėmimus piešime, kursime koliažus ir skulptūras. Dalyviai mokysis reikšti savo jausmus ir mintis, pristatyti savo darbus, mokinsis reflektuoti apie kitų darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas.

logo
Amžius: 6–18 m.

Dailės pradmenys

Dailės mokymas apima tris pagrindines sritis: 1. plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. raišką: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. teorines žinias. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką.

Amžius: 6–18 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Organizuojami užsiėmimai grupėse pagal klases: 1-4 kl., 5-8 kl., 9-12 kl., Naujojoje Vilnioje Atviro jaunimo centro "Mes" erdvėje "Vaga"

logo
Amžius: 10–18 m.

Laimės - Baimės laboratorija

„Laimės - Baimės laboratorijos“ užsiėmimuose dalyviai žaisdami, kalbėdamiesi, vaidindami, piešdami susipažįsta su emocijomis, jausmais. Nagrinėjamos emocijų ir jausmų atsiradimo priežastys. Psichologas ir dramos terapeutas dirbdami komandoje padeda atpažinti jausmus, jų kilmę, vizaulizuoja jausmus: lipdo iš molio, tapo emocijų portetus, gamina kaukes, lėles. Naudojant teatro, dramos terapijos metodus vaidinamos situacijos, pasakos, istorijos, taip atrandami problemų sprendimo būdai, mokomasi bendradarbiavimo, tolerancijos, pagarbos. Kalbama jaunimui aktualiomis temomis, skiriamas dėmesys patyčių, savižudybių, priklausomybių prevencijai. Susitikimų su svečiais metu dalyviai susipažįsta su jų asmenine patirtimi, sėkmių ir nesėkmių istorijomis, pasisemia motyvacijos ir įkvėpimo. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui, sveikos gyvensenos ir socialinių – emocinių įgūdžių lavinimui, tarpusavio bendravimui.

Amžius: 6–18 m.

Menų terapija specialųjų poreikių turintiems vaikams

Menų terapijos būrelio programa skirta ir sveikiems, ir negalią, SUP turintiems vaikams, kurie nori pažinti savo vidinį pasaulį, pamatyti savo viduje slypinčią drąsą ir jėgą, džiaugsmą ir stiprybę. Užsiėmimo metu didžiausias dėmesys bus skiriamas emocinio atsipalaidavimo, jausmų raiškai kūrybinio proceso metu. Mokysimės kurti ir džiaugtis savo kūryba: žaisime su spalvomis, formomis, faktūromis, tapysime guašu, piešime visomis įmanomomis priemonėmis – teptukais, pieštukais, flomasteriais, kempinėlėmis, voleliais, pirštais, delnais... Lipdysime iš molio. Kuriant grupėje stiprėja ryšys su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu bus sukurta saugi aplinka, kur vaikai galės išreikšti savo emocijas.

logo
Amžius: 15–18 m.

Japoniško stiliaus tapyba - Suminagashi

Japoniško stiliaus tapyba turi ilgametę istoriją nuo tušo ir plunksnos iki spalvotų niekur kitur nebepasikartojančių kūrinių ant celiuliozės, ryžių popieriaus, šilko audinio, medienos ar akmens. Tai visada įdomus ir nenuspėjamas rezultatas. Toks laisvalaikio praleidimo būdas turi ilgalaikės naudos ir pačiam piešiančiajam ir planuojamų tapybos parodų lankytojams. Ši programa skirtas kokybiško turinio mylėtojams, daug galvojantiems apie savirealizaciją ir kišenpinigių temą. Keturis kartus per savaitę tapysime specialiomis priemonėmis pagal dešimtmečius profesionalų kurtą metodiką. Programa išsiskiria originaliu ir kūrybinį intelektą auginančiu procesu. O rezultatai žadina smalsumą, kitokį interpretacijos kampą, pasitikėjimą savimi, entuziazmą tapyti dar ir dar kartą.

logo
Amžius: 10–15 m.

Spalvoto smėlio paveikslai

Spalvoto smėlio barstymo terapija yra pakankamai nauja laisvalaikio praleidimo forma. Iš smėlio išberti galima be galo daug subtilių, originalių ir unikalių paveikslų, atvirukų, skirtukų ir reljefinių interjero detalių. Išmokę pagrindines taisykles, kursime paveikslus iš smėlio nuo idėjos iki įrėminimo ir būtinai daug laiko bus skiriama ankstyvojo verslumo temai. Programa skirta vyresniems, nes daug dirbsime su profesionaliu popieriaus raižikliu. Programa skirta kūrybiniam mąstymui, estetiniam pojūčiui ugdyti. Be to, mokysimės dirbti komandoje, užsibrėžti ir pasiekti tikslą, bendradarbiauti, padėti kitiems, mokysimės realizuoti savo kūrybines idėjas, susipažinsime su kompozicijos ir spalvų derinimo pagrindais, o pasitikėti savo jėgomis leis unikalus rezultatas.

logo
Amžius: 14–17 m.

Kūrybinės dirbtuvės „Teslos akademija“

Techninės kūrybos būrelis 14-17 metų moksleiviams, „Teslos akademija“ vyksta Energetikos ir technikos muziejaus (pirmosios viešosios Vilniaus elektrinės) dirbtuvėse, kurios pavadintos žymaus išradėjo, fiziko, mechanikos ir elektros inžinieriaus Nikola Teslos garbei.

Ką veiksime šiose dirbtuvėse? Mokysimės naudotis tokiomis šiuolaikinėmis technologijomis kaip CO2 lazeris, trimačiai spausdintuvai, plataus formato ploteris, mikrovaldikliai ir kita elektronika. Susipažinę ir įvaldę naujausią įrangą, gaminsime pasirinktą daiktą: nuotrauką-šviestuvą, išmaniųjų namų sistemą ar muziejaus eksponatą. Pabaigę „Teslos akademiją“ dalyviai įgis programavimo, litavimo ir elektronikos pagrindus.

Techninės kūrybos būrelis lavina inžinerinį mąstymą ir kompetencijas, kūrybiškumą, yra orientuotas į užsibrėžtų tikslų įgyvendinimą, problemų sprendimą ir mokymąsi per praktiką.

Būrelis išskirtinis tuo, kad jame vadovaujamasi neformalaus švietimo principais – moksleiviai išmėgina įvairias technologijas, atranda savo domėjimosi sritį ar nuo pat pradžių gilina žinias pasirinktoje srityje: inžinerijoje, elektronikoje, programavime.

Būrelio dalyviai kuria ir įgyvendina individualius arba grupinius projektus. Vadovavimas užsiėmimams yra lankstus ir pritaikytas prie kiekvieno moksleivio turimų žinių bei poreikių. Būrelio vadovas – elektronikos inžinierius ir elektronikos dirbtuvių kuratorius Andžejus Kuldoš.

Kodėl verta dalyvauti „Teslos akademijoje“?

  • Dirbtuvės aprūpintos naujausia įranga;
  • Integruoti inžinerijos, elektronikos, programavimo užsiėmimai;
  • Dėmesys kiekvieno moksleivio poreikiams ir žinioms;
  • Derinamas individualus ir komandinis darbas;
  • Mokymasis per praktiką;
  • Veiklos vyksta autentiškoje erdvėje – istorinėje Vilniaus centrinėje elektrinėje;
  • Kompetentingas vadovas.

 

„Teslos akademijos“ programa:

  • Pirmasis susitikimas – įvadas, susipažinimas;
  • Pirmasis mėnuo – saugaus darbo su įranga (penkiais FDM technologijos ir vienu SLA technologijos 3D spausdintuvu, 100×70 cm dydžio lazeriu, plataus formato CO2 ploteriu, mikrovaldikliais, jutikliais ir kitais elektronikos komponentais) mokymai, susipažinsime su pagrindiniais jų veikimo principais ir panaudojimo galimybėmis;
  • Atviri užsiėmimai. Pasiskirstę į mažas grupeles eksperimentuosime;
  • Naudodamiesi įgytomis žiniomis ir įgūdžiais kiekvienas individualiai įgyvendinsime pasirinktą techninės kūrybos projektą;
  • Mokslo metų aptarimas – kilę iššūkiai ir patirta sėkmė.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo tobulinimas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje skirta moksleiviams (tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, gerinti fizinį pasirengimą. Užsiėmimų metu moksleiviai skatinami judėti, tenkinti įgimtą judesio poreikį, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją). Programa baseine skirta moksleiviams suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Be to plaukimas yra ypač naudinga fizinė veikla ne tik stiprinanti organizmą, lavinanti kūną, bet ir puikiai atpalaiduojanti, mažinanti dienos nuovargį bei kelianti nuotaiką, didinanti pasitikėjimą savimi.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo mokymas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje pritaikyta moksleiviams( tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, mokyti plokščiapėdystės profilaktikos pratimų ir gerinti fizinį pasirengimą, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), kartu suteikiant sveikos gyvensenos pagrindus. Programa baseine moksleiviams siekiama suteikti saugaus elgesio vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokyti nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savo gebėjimu plaukti, dėl ko atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo tobulinimas (pažengusiems)

Plaukimo tobulinimo programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami plaukimo įgūdžius, ne tik stiprina sveikatą, lavina sveikatai reikšmingas fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), bet ir mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo mokymas (pradedantiesiems)

Mokymo plaukti programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokytis nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savimi, formuoti sveikos gyvensenos nuostatas. Moksleiviai bus supažindinti su saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje taisyklėmis, mokomi plaukti įvairiais plaukimo būdais, panerti po vandeniu, šokinėti taisyklingai ir saugiai nuo bortelių. Užsiėmimų metu formuojami įgūdžiai, dėl kurių atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą. Šie įgūdžiai susiformuoja visam gyvenimui.

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

logo
Amžius: 6–12 m.

Pramoginiai šokiai

Būrelis puoselėjant vaiko kinestetinį ir kūrybinį savitumą padėda įgyti šokio įgūdžių ir estetinės patirties pagrindus, laiduojančius tolesnį sėkmingą ugdymąsi.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.