Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo tobulinimas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje skirta moksleiviams (tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, gerinti fizinį pasirengimą. Užsiėmimų metu moksleiviai skatinami judėti, tenkinti įgimtą judesio poreikį, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją). Programa baseine skirta moksleiviams suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Be to plaukimas yra ypač naudinga fizinė veikla ne tik stiprinanti organizmą, lavinanti kūną, bet ir puikiai atpalaiduojanti, mažinanti dienos nuovargį bei kelianti nuotaiką, didinanti pasitikėjimą savimi.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo mokymas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje pritaikyta moksleiviams( tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, mokyti plokščiapėdystės profilaktikos pratimų ir gerinti fizinį pasirengimą, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), kartu suteikiant sveikos gyvensenos pagrindus. Programa baseine moksleiviams siekiama suteikti saugaus elgesio vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokyti nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savo gebėjimu plaukti, dėl ko atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo tobulinimas (pažengusiems)

Plaukimo tobulinimo programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami plaukimo įgūdžius, ne tik stiprina sveikatą, lavina sveikatai reikšmingas fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), bet ir mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo mokymas (pradedantiesiems)

Mokymo plaukti programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokytis nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savimi, formuoti sveikos gyvensenos nuostatas. Moksleiviai bus supažindinti su saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje taisyklėmis, mokomi plaukti įvairiais plaukimo būdais, panerti po vandeniu, šokinėti taisyklingai ir saugiai nuo bortelių. Užsiėmimų metu formuojami įgūdžiai, dėl kurių atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą. Šie įgūdžiai susiformuoja visam gyvenimui.

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

logo
Amžius: 6–12 m.

Pramoginiai šokiai

Būrelis puoselėjant vaiko kinestetinį ir kūrybinį savitumą padėda įgyti šokio įgūdžių ir estetinės patirties pagrindus, laiduojančius tolesnį sėkmingą ugdymąsi.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.

Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas kompiuterinio raštingumo įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų. Programos dalyviai bus supažindinti su informacinių technologijų naujovėmis, ugdomas jų informacinis raštingumas, mokoma dirbti su įvairiomis kompiuterinėmis programomis: teksto dorokliais, skaičiuoklėmis, pateikčių kūrimo bei kompiuterinės grafikos programomis. Vaikai bus mokomi išradingai ir įdomiai leisti laiką prie kompiuterio,  skatinami kūrybiškai naudoti edukacinius kompiuterinius žaidimus, mobiliąsias programėles, interneto galimybes.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 6–12 m.

Aukime su futbolu 2021

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 13–17 m.

Arčiau didžiojo futbolo

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

Programa "Arčiau didžiojo futbolo" skirta 13-17 metų vaikinams ir merginoms. Programos tikslas: vadovaujantis pasaulinį pripažinimą turinčia RSC Anderlecht futbolo treniruočių metodologija bei kvalifikuotų trenerių pagalba išugdyti ryškias Lietuvos futbolo asmenybes, kurių laimėjimai garsintų Lietuvos vardą futbolo arenose visame pasaulyje.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 6–16 m.

Gatvės šokių studija

Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra, su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop, house, dancehall ir kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Per šokį įgysite pasitikėjimo savimi, ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda.

logo
Amžius: 12–19 m.

Muzikinės dirbtuvės (vokalo studija)

Ar esi pasiruošęs tapti pačiu šauniausiu muzikos kalviu? Ar nori mokytis dainuoti kitaip? Pas mus sužinosi iš ko sudaryta muzika, garsas ir tavo balsas. Čia išmoksi ne tik dainuoti, bet ir kurti muziką (ar gali būti dar kas įdomiau?). Sužinosi visus scenos užkulisius, išmoksi scenos gudrybių, kursi ir atliksi savo muziką, išmoksi taisyklingai naudotis unikaliu instrumentu - savo balsu, o, svarbiausia, įveiksi baimes, susirasi nuostabių draugų ir bendraminčių.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 5–11 m.

Karate studija

Tradicinis karate – tai savigynos menas, pagrįstas nuolatinio tobulėjimo principu. Nuo pat pirmų žingsnių mokomės drausmės, tvarkos ir pagarbos kitiems. Karate padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir orientuotis į tikslo siekimą ne tik sporte, bet ir gyvenime. Šie užsiėmimai  padės vaikams sustiprėti fiziškai. Užsiėmimų metu lavinsime koordinaciją, ištvermę, vikrumą,  mokysimės kontroliuoti savo emocijas ir jėgą. Treniruočių metu daug pratimų atliekama žaidybine forma.

Renkamos grupės:

5 - 7 metų,

8 - 11 metų.

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.