Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 15–18 m.

Kino klubas ,,Už kadro“

Būrelio tikslas, kad mokiniai ne tik žiūrėtų, bet ir matytų filmus. Tik sužinoję istoriją, kino kūrimo procesus, techninę dalį jie pradės filmus matyti kitaip. Žinos kino kūrimo paslaptis. Būrelyje stebėsime daug ištraukų iš įvairiausių filmų, patys filmuosime trumpus video, nagrinėsime kadrus, mokysimės kino istorijos, gilinsimės į didžiausias kino žvaigždes nuo pat kino susikūrimo. Būrelio veikla lavins mokinių vaizduotę ir kūrybiškumą, leis atsiskleisti kiekvieno sugalvotai idėjai. Filmų kūrimas – mokinių garsiai neišsakytų minčių vizualizacija.

Amžius: 12–18 m.

Šokio teatro studija ,,Neribotas“

Šokio teatro studijoje mokiniai patirs judėjimo džiaugsmą, išsiaiškins kokios yra kūno judėjimo galimybės, kokias istorijas jis gali pasakoti. Mokiniai suvoks, kad vaidinti ir išreikšti emocijas galima ne tik tariant žodžius, bet ir šokant. Svarbiausia – atsikratyti įtampos. Tam bus naudojamos meditacijos, apšilimai, improvizacijos, skirtingi muzikos žanrai. Taip pat būrelyje išsiaiškinsime nuo ko judesio teatras prasidėjo, kokios jo šaknys. Tai padės suvokti judesio teatro dokumentika apie žymiausius kūrėjus, filmai ir judesio teatro video iš viso pasaulio. Pažinus savo judėjimo galimybes kursime individualius etiudus ir judesio teatro spektaklius grupėse.

Amžius: 10–17 m.

„Verslo specialistas“

Programa „Verslo specialistas“ skirta aktyviems, kūrybiškiems ir besidomintiems verslumu 10 – 17 metų jaunuoliams. Pageidavimas - mokėti anglų kalbą bei turėti motyvaciją asmeniniam tobulėjimui. Programos trukmė – 8 mėnesiai/ 4 moduliai ( viso 96 valandos).

Programos “Verslo specialistas” tikslas - atskleisti savo vaidmenį komandoje, pažinti save tiek per darbą komandoje, tiek per mokymąsi analizuoti save, suvokti savo vertybes, tikslus. Atrasti komandos suvienijimo metodus, planuoti bendrą užduočių įgyvendinimą. Analizuoti ir tobulinti komandinį darbą, mokytis aktyvaus komunikavimo. Pažinti ir suprasti verslo procesus ir valdymo funkcijas, verslo formas, verslo steigimo ir organizavimo principus. Gebėti generuoti ir įgyvendinti verslo idėjas, imituoti įmonės veiklos sprendimus, analizuoti rinką, rašyti verslo planą, kurti prekės ženklą. Sukurtas projektas pristatomas veikiančioms verslo įmonėms; verslo atstovai ir konkurentai įvertina projektą (pagal vertinimo skalę), duoda patarimų, diskutuojama.  

Amžius: 6–11 m.

,,PO SKAMBUČIO” (popamokinės veiklos pradinukams)

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–17 m.

Meninė tapyba ant vandens – VYTA, Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra.

Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“.

Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato.

Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu.

Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos.

Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 6–21 m.

„Meninės gimnastikos pagrindai“

Ši programa skirta 6-21 m. moksleivėms, kurios mūsų užsiėmimuose įgyja meninės gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinacija, įrankių valdymo technika ( šokdynė, lankas, kamuolys, kuokelės, kaspinas), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat mergaitės dalyvauja mūsų organizuojamuose renginiuose ir  grupinėse varžybose. Į mūsų programą taip pat patenka ir sportinės grupės moksleivės, kurios dalyvauja draugiškuose tarptautiniuose turnyruose „B“ lygio bei „A“ lygio Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 6–19 m.

Aerobikos būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su aerobika. Užsiėmimų paskirtis: siekti vaikų fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprinti ugdytinių sveikatą. Svarbiausias uždavinys – ugdyti fizinio aktyvumo įpročius. Naudojant fizinius pratimus didinti raumenų jėgą ir ištvermę, gerinti sąnarių lankstumą, didinti judesių amplitudę, ugdyti fizines galias. Užsiėmimo metu  lavinti ritmo ir klausos pojūtį, puoselėti ir populiarinti sporto naudą žmogaus kūnui ir sielai .

Siekti, kad vaikai patirtų judėjimo džiaugsmą, suprastų, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia jam daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Siekti, kad vaikai pažintų ir suvoktų, kaip per sportą gerinamas fizinis darbingumas, funkcinis organizmo pajėgumas, psichinis stabilumas, tobulinamos kūno formos;

Amžius: 14–19 m.

Šachmatų antrasis žingsnis

Supažindinti moksleivius su šachmatų istorija, žaidimo taisyklėmis ir technika. Vaikai bus mokomi šachmatų žaidimo subtilybių, bei kritiškai ir logiškai mąstyti. Mokysis ne tik kaip partiją pradėti, bet kaip vystyti žaidimą bei jį užbaigti.

Amžius: 15–19 m.

Jaunųjų lyderių mokykla

Programa „Jaunųjų lyderių mokykla“ skirta jaunimui nuo 15 iki 19 m., norintiems sustiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti savo asmenines savybes, įgyti teorijų ir praktinių žinių apie lyderystę, bendradarbiavimo ir vadovavimo įgūdžių.

Užsiėmimų metu mokysimės dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, išgirsti kitus bei priimti save tokį, koks esi. Mokysimės suprasti tarpusavio santykius, ugdysime toleranciją ir supratimą. Jaunimas bus mokomas kaip tikslingai susiplanuoti savo laiką, siekti užsibrėžtų tikslų ir įgyvendinti savo svajones!

Amžius: 7–16 m.

Ateities dailės studijos tapybos ir animacijos programa

1 m. trukmės programoje 7-16 m. mokiniams integruotai dėstomi tapybos bei piešimo ir animacijos - judančio vaizdo perteikimo pagrindai. Mokiniai supažindinami su dailės bei animacijos terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis. Tapybos bei piešimo ir animacijos pradžiamokslis skatina mokinius būti laisvais ir kūrybiškais ne tik pamokų metu, bet ir kasdieniame gyvenime, kitose disciplinose, atveria vaikams šiuolaikinių medijų pasaulį, suteikia gebėjimų perteikti savo idėjas ne tik įprastame paveiksle, piešinyje, bet ir autoriniame animaciniame filme. Programa bus įgyvendinama „Ateities“ pagrindinėje mokykloje, Stanevičiaus g. 98, Vilnius

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 6–15 m.

Rytų kovos menų būrelis

Rytų kovos menų pamokos, kurių metu vaikai mokomi TaeKwonDo kovos technikos pagrindų padeda treniruoti fizinius įgūdžius, koncentraciją, koordinaciją ir drausmę.

Amžius: 6–18 m.

Dainavimo studija „Labas“

Būrelyje vaikai lavins balsą ir klausą, išmoks taisyklingai kvėpuoti, ugdys ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažins su muzikos teorijos elementais, mokysis improvizuoti, kurti, lavins muzikinę  atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Būrelyje daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Savo išmoktas programas vaikučiai pristatys studijos ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę. Būrelyje vaikai mokomi dainuoti estradiniu, operiniu, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stiliais - solo ir grupėje. 

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa 2

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai plastinės raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės  raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (1)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai plastinės raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės  raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 12–19 m.

Muzikinės dirbtuvės

Ar esi pasiruošęs tapti pačiu šauniausiu muzikiniu kalviu? Ar nori mokytis dainuoti kitaip? Pas mus sužinosi iš ko sudaryta muzika, garsas ir tavo balsas. Čia išmoksi ne tik dainuoti, bet ir kurti muziką (ar gali būti dar kas įdomiau?), Sužinosi visus scenos užkulisius, išmoksi scenos gudrybių, kursi ir atliksi savo muziką, išmoksi taisyklingai naudotis unikaliu instrumentu - savo balsu,  o, svarbiausia, įveiksi baimes, susirasi nuostabių draugų ir bendraminčių.

Amžius: 7–16 m.

Balsių dailės studijos mokymo programa

1 m. trukmės studijos programa skirta 7 - 16 m. mokiniams. Programoje bazinės piešimo, tapybos bei erdvinio meno (dizaino) disciplinų žinios pateikiamos kiekvienam suprantama kalba, nereikalaujančios išankstinio pasiruošimo ar specialių žinių. Mokymo procese supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis. Baigęs dailės pagrindų studiją mokinys įsisavina dailės abėcėlę, leidžiančią kurti savarankiškai ar toliau gilinti dailės žinias.

Amžius: 6–19 m.

Dailės studija „Menų vaikai“

Tai dailės studija, kurioje vaikai kuria, eksperimentuoja, diskutuoja, mąsto, semiasi naujų žinių ir idėjų. Dailės mokymosi pagrindai ir saviraiškos poreikio tenkinimas keliauja išvien, kad vaikai pažintų save, kad nebijotų veikti, klysti, ar pasirinkti, kad turėtų galimybę kurti čia ir dabar. Kiekvieną mėnesį jus lydės vis kita tema apie mus, mus supantį Pasaulį, apie istoriškai svarbius laikmečius, apie svarbias socialinius, bei moralinius reiškinius. Mes ne tik piešime, bet ir tapysime, klijuosime, lipdysime, bandysim įvairiausias tradicines ir netradicines technikas. Įkvėpimo semsimės iš žymių Pasaulio meistrų, gamtos, ar vienas kito. Studijos vadovė – Alė Janonytė Mulienė – dailės edukologijos magistrė, domisi dailės – kaip terapijos taikymu, dalyvauja atitinkamuose seminaruose, visuomeninėje veikloje.

Amžius: 6–16 m.

Break dance šokio stiliaus specifikos pažinimas

Choreografinio ugdymo procesas neformaliojo ugdymo būreliuose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame koncentre svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą žanrą – labiausiai tai skatina kūrybines, improvizacines užduotis, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose