Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 15–19 m.

Jaunųjų lyderių mokykla

Programa „Jaunųjų lyderių mokykla“ skirta jaunimui nuo 15 iki 19 m., norintiems sustiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti savo asmenines savybes, įgyti teorijų ir praktinių žinių apie lyderystę, bendradarbiavimo ir vadovavimo įgūdžių.

Užsiėmimų metu mokysimės dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, išsakyti savo nuomonę, išgirsti kitus bei priimti save tokį, koks esi. Mokysimės suprasti tarpusavio santykius, ugdysime toleranciją ir supratimą. Jaunimas bus mokomas kaip tikslingai susiplanuoti savo laiką, siekti užsibrėžtų tikslų ir įgyvendinti savo svajones!

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 6–16 m.

Break dance šokio stiliaus specifikos pažinimas

Choreografinio ugdymo procesas neformaliojo ugdymo būreliuose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame koncentre svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą žanrą – labiausiai tai skatina kūrybines, improvizacines užduotis, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose

Amžius: 14–17 m.

Šachmatų pradžiamokslis (nauja)

Supažindinti vaikus su šachmatų istorija, žaidimo taisyklėmis ir technika. Vaikai bus mokomi kritiškai ir logiškai mąstyti. Mokysis valdyti savo emocijas ir jausmus. Išmoks numatyti kelis žingsnius į priekį. Bus mokomi elgtis garbingai tiek išlošus, tiek pralošus partiją.

Amžius: 15–29 m.

Atviras jaunimo centras „Bazė“

Centre laukiami visi jaunuoliai nuo 15 iki 29 metų sportuoti, žaisti stalo žaidimus, pramogauti, ar tiesiog pabendrauti su bendraamžiais ir atrasti bendraminčių prie arbatos puodelio. Laukiamas kiekvienas jaunuolis, kuris nori surasti naujų draugų, praleisti turiningai laisvalaikį ar tiesiog dalyvauti atskirose veiklose.

Amžius: 14–29 m.

Vilniaus atviras jaunimo centras „Mes patys“

Centro tikslas – kad jaunimas turėtų vietą kur ateiti ir praleisti savo laisvą laiką naudingai, ko nors išmoktų, turėtų vietą, kur galėtų ateiti ir kartu išgerti arbatos ir pabendrauti, būtų užimti. Mūsų Centras yra novatoriškas ir turi neabejotiną vertę tikslinei grupei – jaunimui. Skatinamas jaunimo kūrybiškumas, saviraiška, lavinami bendravimo įgūdžiai. Jaunimas įtrauktas į kūrybinius procesus, tai leidžia atskleisti jų talentus ir gebėjimus, meno priemonių pagalba jauni žmonės bando geriau pažinti save, išreikšti jausmus bei kalbėti apie savo sunkumus. Grigiškėse nėra pakankamai turiningo pažintinio laisvalaikio praleidimo galimybių. Manome, jog mūsų Centro inovatyvumas yra tame, jog panaudojant daugumai prieinamus jaunimo veiklos organizavimo metodus, siekiama suburti jaunimą, suteikti jų veiklai ir tuo pačiu jų elgesiui kokybiškų naujų savybių.

Amžius: 14–29 m.

Naujosios Vilnios atvira jaunimo erdvė

“Atvira” – tai... • Gali ateiti visi nepriklausomai nuo socialinio statuso; • Veiklos siūlomos pagal jaunimo poreikius (saugiai “būti” / aktyviai įsitraukti); • Siūloma, bet nereikalaujama dalyvauti; • Darbo laikas pagal poreikį; • Patogi vieta ir patraukli jaunam žmogui aplinka; • Dalyvavimas nemokamas Orientuojantis į jaunų žmonių kasdienybę ir jos išgyvenimus, atviro darbo tikslas yra sveiki ir gerai besijaučiantys jauni žmonės su aukšta saviverte, su plačiai išsiugdytomis asmeninėmis ir socialinėmis kompetencijomis. Jaunimas kuris geba aktyviai ir integraliai įsitraukti į bendruomeninius ir visuomeninius procesus, bei lanksčiai ir konstruktyviai reaguoti į pokyčius.

Amžius: 14–29 m.

Atviras darbas su jaunimo "Spotas"

Atviras jaunimo centras „Mes“ - vieta, kur kiekvienas jaunas žmogus atras vietą sau.  Vilniaus atviro jaunimo centro „Mes“ misija – atviros ir saugios erdvės darbui su jaunimu ir jaunimo veiklai organizavimas. Jo funkcijos – sudaryti jaunimui sąlygas įgyti naujų socialinių įgūdžių, užtikrinti ilgalaikį užimtumą, atsižvelgiant į jauno žmogaus poreikius ir interesus, atlikti nusikalstamumo, žalingų įpročių ir kitų psichosocialinių problemų prevenciją bei konsultuoti jaunimą jiems rūpimais klausimais. Lankytojų amžius ‒ nuo 14 iki 29 metų. Atviro jaunimo centro veikla organizuojama taip, kad jame gali lankytis tiek motyvuotas, tiek mažiau motyvuotas jaunimas. Atsižvelgiama į socialinės rizikos šeimų poreikius. Su šia grupe dirbama daugiau valandų per savaitę. Pagalba ir konsultavimas (pagal poreikį) nuolat teikiamas ne tik jaunimui, bet ir jų tėvams bei globėjams.

Amžius: 6–10 m.

Junior FIRST LEGO League (Jr. FLL) robotika

Ši programa skirta vaikams nuo 6 iki 9 metų. Jos tikslas – sužadinti vaikų mokslinį smalsumą, suteikti jiems inžinerijos ir mokslinio darbo pagrindus, žinių ir įgūdžių. Vaikai mokosi, eksperimentuoja per žaidimą, konstruodami statinius – projekto modelius, naudodami LEGO ir smagiuosius LEGO EDUCATION WeDO robotus.

Amžius: 14–16 m.

FIRST TECH CHALLENGE (FTC) robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis FTC (First technical challenge) sukurta moksleivių mokymo metodika, vaikai ruošiami tarptautinėms FTC varžyboms.

Amžius: 8–10 m.

FIRST LEGO League (FLL) robotika - Vilnius

Ši programa skirta vaikams nuo 9 iki 16 metų. Jos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus ir FIRST LEGO League varžybų lauką.

logo
Amžius: 10–19 m.

Asmenybės ugdymas teatro raiška

    Žirmūnų vaikų ir jaunimo klube teatro studiją lankantys mokiniai teatro priemonėmis (etiudais, psichofizinių pratimų sistema, teatro žaidimais, socialinio teatro formomis ir kt.) lavins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo, scenos kalbos ir judesio įgūdžius, aktorinio meistriškumo pradmenis. Vaikai išsiugdys asmenines, bendrąsias, dalykines kompetencijas, dalyvaus bendruose pasirodymuose, miesto šventėse, stebės spektaklius, tobulės visapusiškai per teatro raišką ir gebės įgytas žinias, įgūdžius pritaikyti asmeniniame gyvenime bei socialinėje aplinkoje.

logo
Amžius: 13–19 m.

Aktyvaus jaunimo būrelis „SAVI“

Programa skirta aktyviam jaunimui, siekiančiam įgyti praktinės socialinės ir kultūrinės veiklos patirties, pažinti save ir įgyti žinių, reikalingų idėjų realizavimui nuo planavimo iki įgyvendinimo.

Amžius: 11–15 m.

Python programavimo kalbos ir internetinės svetainės kūrimo programa Jauniams

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Siekiant sukurti vizualiai atrodančią svetainę, mokiniai bus mokomi GIMP atvaizdų apdorojimo programos pagrindų. Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių. Užsiėmimai vyksta 1-3 k. per svavaitę.

Amžius: 9–15 m.

Lego robotų programavimas Mindstorms programa I Jaunučiams

Suteikti bazines ir įvairialypes lego robotų konstravimo ir programavimo Mindstorms NXT terpėje. Daug praktinių užsiėmimų, bandymų užduočių. Moksleiviai žingsnis po žingsnio eina prie vis sudėtingesnių roboto elgesio funkcijų, įsisavina programavimą blokais, turi išsiugdyti kantrybę, kai reikia konstruoti ir tobulinti robotą. http://www.vka.lt/lt/turinys/programavimas-mobiliesiems-renginiams-9-12-kl

Amžius: 11–15 m.

Tinklapio kūrimas ir programavimas PHP jauniams

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su tinklapio kūrimo struktūra, dizaino valdymu, PHP programavimo kalba. Moksleiviams bus suteiktos žinios apie duomenų bazių valdymą, grafinių programų panaudojimą, įskiepų valdymą ir kūrimą, bus pateikta informacija, kaip pritaikyti svetainės dizainą ir išdėstymą mobiliuose įrenginiuose http://vka.lt/lt/turinys/jauniai-6-8-kl

Amžius: 10–13 m.

Pažengusieji

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio, skaičiuoklėsir pateikčių kūrimo programų teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, lenteles, suteikiant joms dizainą, apdorojant įterptinius objektus, juos grupuojant, rikiuojant. Giliau mokoma MS Office programų, ruošiamasi dalyvauti J.P Kazicko forume. Suteikiami programavimo pagrindai Scratch aplinkoje, mokoma animuoti paveikslėlius. Moksleiviai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 7–9 m.

Šiuolaikinis šokis II

Ugdymo procesas šiuolaikinio šokio pamokose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame procese svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą šokio žanrą – labiausiai tai skatins kūrybinės, improvizacinės užduotys, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, atrasti save, išreikšti save judesiu, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose renginiuose).

Amžius: 6–12 m.

Dailės terapija

Dailės terapijos užsiėmimuose mokiniai dalyvaus ne tam, kad taptu dailininkais, bet tam, kad geriau pažintų save, savo vidines galias, suvoktų savo emocines būsenas ir galėtų jas kontroliuoti, išmoktų išreikšti agresyvius jausmus socialiai priimtina forma. Dailės pagrindas yra simbolių kalba, ji dažnai padeda kur kas tiksliau išreikšti savo išgyvenimus, naujai pažvelgti į situaciją ir dėl to rasti jos sprendimo kelią. Temos meninei raiškai bus orentuotos įvairioms kompetencijoms ugdyti, bendravimo, bendradarbiavimo, jausmų ir kt. problemoms spręsti.