Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: 16–18 m.

"Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“ 10-11 kl. mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your English: Yes!“ („Suteik anglų kalbai pagreitį: Taip!“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

logo
Amžius: 14–18 m.

„Angliškai kalbu laisvai“ 7-10 klasių mokiniams

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 7 kl. -2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently“ („Angliškai kalbu laisvai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Mokysimės laisvai ir tiksliai reikšti mintis anglų kalba visuomenine ar asmenine tema, tobulinant savo kalbinius ir bendravimo gebėjimus.

Stengsimės: 1. įgyti viešojo kalbėjimo etikos įgūdžių - išmokti bendrauti užsienio kalba: gauti, teikti informaciją, keistis informacija, idėjomis, nuomonėmis, požiūriais viešojo bei asmeninio gyvenimo srityse; 2. plėsti žodyną įvairiomis asmeninėmis, socialinėmis, profesinėmis temomis ir gilinti lingvistinę kompetenciją kaip komunikacinės kalbinės kompetencijos prielaidą; 3. įgyti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos/tautų atstovais.

Amžius: 14–18 m.

Nuotolinio ugdymo programa „Pasikalbėkime angliškai“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys – įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos nuotolinio ugdymo programa 1–4 klasių gimnazistams „Let‘s Speak English“ („Pasikalbėkime angliškai“) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

logo
Amžius: 6–12 m.

Aukime su futbolu 2021

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 13–17 m.

Arčiau didžiojo futbolo

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

Programa "Arčiau didžiojo futbolo" skirta 13-17 metų vaikinams ir merginoms. Programos tikslas: vadovaujantis pasaulinį pripažinimą turinčia RSC Anderlecht futbolo treniruočių metodologija bei kvalifikuotų trenerių pagalba išugdyti ryškias Lietuvos futbolo asmenybes, kurių laimėjimai garsintų Lietuvos vardą futbolo arenose visame pasaulyje.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 6–19 m.

Gatvės šokiai

Programa skirta 6-19 metų amžiaus vaikams ir jaunumui. Užsiėmimo metu vaikai mokysis judėti pagal hip hop‘o muziką. Lavins savarankiškumą ir galės atsiskleisti kūrybinėje srityje. Bus suteikiama muzikinių, choreografinių žinių, lavinamas ritmo pojūtis. Taip pat bus skatinami ne tik išgirsti, bet ir suprasti vieni kitus, taip siekiant suburti vieningai augantį kolektyvą. Įkvėpti muzikos, vaikai turės galimybę kurti savitą, individualų stilių. Jungdami išmoktus elementus, galės improvizuoti. Tokiu būdu bus ugdomas vaiko kūrybiškumas, savarankiškumas ir pasitikėjimas savo jėgomis bei ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, tolerancija. Kūrybinių užduočių pagalba vaikai lavins fantaziją, o tai leis geriau pažinti savo kūno galimybes.

logo
Amžius: 14–29 m.

Jaunimo erdvė "Laisvas plotas"

„Laisvas plotas“ – Atvira jaunimo erdvė LAISVAS PLOTAS – vieta jauniems žmonėms! Jeigu tau 14–29 m. – užsuk pas mus! 

LAISVAM PLOTE:

SUTIK KITUS

Susipažink su įvairiais jaunais žmonėmis – atkeliavusias iš skirtingų šeimų, bendraujančiais su skirtingais draugais, besidominčiais skirtingais pomėgiais, susiduriančiais su skirtingomis problemomis ir svajojančiais skirtingai! Tikim, kad įvairovė leis pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o taip pat, kad joje gali sutikti bendraminčių ir draugų!

PRALEISK LAISVALAIKĮ

Žaisk žaidimus, klausykis muzikos, žiūrėk filmus, sportuok, dalyvauk diskusijose, įsitrauk į organizuojamas veiklas, lavink įgūdžius, pažink save, realizuok savo idėjas!

SPRĘSK KASDIENYBĖJE KYLANČIUS IŠŠŪKIUS

Pasikalbėk ir pasikonsultuok tau rūpimais klausimais (motyvacijos stoka, nepritapimas, problemos šeimoje ar asmeniniuose santykiuose ir kt.). Pokalbių ir konsultacjų metu užtikrinamas konfidencialiumas.

PABŪK

Ateik ir jeigu norisi – nieko nedaryk, tiesiog saugiai būk.

Visos organizuojamos veiklos yra nemokamos, o lankymasis šioje erdvėje neįpareigojantis – gali nuspręsti, kada nori ateiti ir kiek būti. Atviroje jaunimo erdvėje nuolat dirbame mes – du jaunimo darbuotojai ir du tarptautiniai savanoriai.

logo
Amžius: 14–21 m.

Teatro studija "Subjektas"

Studija siekia ugdyti visapusiškai išsilavinusią, kūrybingą asmenybę betarpiškoje kultūros erdvėje, kur kūrybinis procesas, edukacija, ugdytinių savijauta reikšmingesni negu rezultatas.

Studijos užsiėmimų tikslai ir uždaviniai: teatro meno priemonėmis atskleisti  supančio pasaulio harmoniją, suvokti aplinką visais jutimais, tapti jautriu, pastabiu, dėmesingu, smalsiu, gailestingu, harmoningu bei kuriančiu žmogumi. Padėti  patirti kūrybos bei jos proceso džiaugsmą. Ugdyti pilietiškumo jausmą, valią, atsakomybę už save ir draugą ar draugų grupę. Gebėti skirti moralines vertybes. Puoselėti meninį skonį. Padėti  atskleisti savo ypatingus gebėjimus. Pajusti bendrumo, bendradarbiavimo bei savitarpio pagalbos reikšmę.

Pagrindinis teatro studijos uždavinys – ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į  gebėjimus bei poreikius.

 Kurti dramos spektaklius, muzikinius spektaklius, šokio spektaklius, kuriuose dalyvautų visi studijos nariai.

 

logo
Amžius: 8–18 m., 8–12 m.

Anglų kalba

Anglų kalbos būrelyje mokiniai įgs anglų kalbos gebėjimų, reikalingų sklandžiai reikšti mintis, užmegzti ryšį, palaikyti pokalbį, susipažins su esminėmis kalbos struktūromis, susiformuos kalbėjimo, rašymo, skaitymo ir klausymo įgūdžius, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

Mokytoja teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins jų kūrybiškumą. Ugdymo procese bus sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, kuriamos teigiamos emocijos. Būrelio vadovas aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.

Veiklos metodai bus prieinami visiems pagal amažių . Ugdymas individualizuojamas atsižvelgiant į vaikų galimybes, poreikius ir pasiekimus. Mokiniai įgis anglų kalbos gebėjimų, reikalingų sklandžiai reikšti mintims, užmegzti ryšį, palaikyti pokalbį, susipažins su esminėmis kalbos struktūromis, susiformuos kalbėjimo, rašymo, skaitymo ir klausymo įgūdžius, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

Amžius: 5–19 m.

Pirmos pagalbos ugdymo programa

Programos tikslas: Siekti, kad mokiniai patys atpažintų, įvardytų grėsmę ir pavojų keliančias situacijas, būtų pasirengę imtis praktinių veiksmų, gebėtų prireikus kreiptis pagalbos, suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Programos uždaviniai:

  • suteikti žinių, kaip elgtis ištikus nelaimei;
  • atpažinti ir įvardinti grėsmes ir pavojus sveikatai ir gyvybei;
  • mokėti padėti sau ir kitam.

Programos reikalingumas:

Ugdytiniai įgis žinių kaip suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Amžius: 10–19 m.

Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa

Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Programos uždaviniai:

  • siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
  • ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
  • skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.

Programos reikalingumas:

Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.

Amžius: 7–14 m.

Dainavimo būrelis

Dainavimo būrelyje vaikai lavina balsą ir klausą, mokosi taisyklingai kvėpuoti, ugdo ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažįsta su muzikos teorijos elementais, mokosi improvizuoti, kurti, lavina muzikinę atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Užsiėmimų metu išbandysime estradinį, operinį, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stilius – solo ir grupėje. Savo išmoktas programas vaikai pristatys Klubo ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę.

logo
Amžius: 4–18 m.

Vaikų Teniso Mokykla

Teniso mokykla vaikams Vilniuje

Renkamos naujos grupės vaikų, norinčių išmokti žaisti lauko tenisą. Tik pas mus dirbantys patyrę ir kvalifikuoti treneriai Tau padės ne tik išmokti žaisti lauko tenisą, bet ir mokantiems žaisti padės pagerinti žaidimo įgūdžius bei išugdyti profesionalius tenisininkus.

Užsiėmimai vyksta DELFI sporto centre, Avižienių teniso kortuose ir Balsių mokykloje (Balsių g. 20, Vilnius). Treniruotės vyksta darbo dienomis ir savaitgaliais.

Kiekvienais metais renkamos grupės į stovyklas

Apie viską daugiau informacijos mūsų svetainėje www.vaikutenisomokykla.lt

Registracija telefonu +37061587792

Amžius: 4–11 m.

Futbolo mokykla Vilniuje

⚽ Futbolo treniruotės šalia Tavo namų ⚽

FK “Vilnius” futbolo mokykla!

💨 Kam skirta: 5 - 11 m. vaikams 🔋

💻 Daugiau informacijos skaitantiems: https://fkvilnius.lt/futbolo-mokykla/

📲 Daugiau informacijos mėgstantiems pasikalbėti: +370 638 40 477