Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 6–18 m.

Chorinis dainavimas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 7–16 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 12 asmenų vaikų ir paauglių grupei) planuojama 2val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 2 kart per savaitę, viso 4 savaitinės valandos, 8 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Grupė bus dalijama į du pogrupius po 6 vaikus pagal amžių. Programos vykdymui naudojamos literatūros kūrinių ištraukos, kaip pagrindinė meninė priemonė įgalinanti vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą neformaliu biblioterapijos metodu (biblioterapijos metodo esmė- vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas, diskutuoti . Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”.) Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį.

Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam

tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų

išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar

jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad

jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprins dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose bus naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis bus naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie paskatins vaiką atvirumui, ar streso įveikai.

  1. biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokysis reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti. Dalintis patirtimi su kitais, išklausant kitų patirtis ir nuomones, bei gerinant savo savijautą. Ugdys dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatins atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus būdus. Informacija apie programos vykdymą ir jos naudingumą bus skleidžiama socialiniuose tinkluose, bei organizacijos ir partnerių internetinėje svetainėje.

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 16–21 m.

IT verslumas

Tai verslaus jaunimo mentorystės ir įgūdžių lavinimo programa, kurios metu bus kuriami ir parduodami realūs verslo ir internetinių technologijų produktai. Čia sujungiamos dvi aktualiausios šio amžiaus sritys – verslumas ir informacinės technologijos. Užsiėmimų metu jaunuoliai perpras verslumo ir technologinių inovacijų tendencijas, procesų vystymo ir vyksmo etapus bei principus, atras naudingų ryšių, išmoks perteikti idėjas žodžiais bei vaizdais, įgis ryžto pradėti karjerą dar besimokant mokykloje. Būrelio patirtis skirta išmokti mokytis savarankiškai ir įvertinti savo ar kitų turimą patirtį.  Kurti niekada nebūna per anksti.

Amžius: 16–21 m.

CS50 AP – įvadas į kompiuterių moksl

CS50 - tai Harvard universiteto įžanginis kursas į IT verslus ir programavimo meną, kuris prieš keletą metų buvo pritaikytas ir dėstomas vidurinių mokyklų moksleiviams JAV. CS50 yra sukurtas tiems, kurie neturi nieko bendro su kompiuterių mokslu ir nori įgauti labai stiprius pagrindus bei platų suvokimą apie šio mokslo techninį pritaikymą. CS50 išmokys 9-12 klasių mokiniams algoritmiškai mąstyti ir spręsti realias pasaulio problemas, efektyviai pasinaudojant informacinėmis technologijomis. Užsiėmimų metu atliekami kriptografijos, biologijos, teismo ekspertizės, žaidimų kūrimo ir net muzikos sričių įkvėpti projektai. CS50 tikslas - išmokyti mokytis programavimo inovatyvių mokymosi metodų pagalba.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokant bus naudojami netradiciniai mokymo metodai:žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus, diskutuodami ir komunikuodami, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas, bet ir suvoks lietuvių kalbos vartojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 15–19 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 15-19 m. moksleiviai (Vilnius)

Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, tad daugiausia bus praktinių užsiėmimų, kurių metu moksleiviai ne tik bendraus tarpusavy, taip tobulindami socialinius įgūdžius, bet ir ves diskusijas, analizuos įvairias temas, žais įvairius angliškus žaidimus, kas lavins jų kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą bei skatins pilietiškumą. Visi šie naujai įgyti įgūdžiai bus vertingi ne tik užsienio, gimtojoje kalboje, bet taip pat itin vertingi ir kituose dalykuose, ypač socialinėje erdvėje. Moksleiviai daug sužinos ir apie kitas šalis bei gaus vertingos ir įdomios informacijos bei ras naujų draugų.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovė. Užsiėmimo metu vaikai ir jaunimas išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

  1. išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 7–19 m.

Taikomųjų mokslų fakultetas: įdomioji matematika, chemija.

  1. mokinių susidomėjimas matematika, atlikdami nestandartines užduotis mokiniai ugdysis matematinį mąstymą. Bus atliekami praktiniai, laboratoriniai bandymai, eksperimentai, stebėjimai ir taip mokiniai susipažins su cheminiais ir fizikiniais reiškiniais. Atliekant projektus bus stiprinama socialinė kompetencija.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–19 m.

Dziudo kelias

  1. skirta sudominti vaikus ir jaunimą olimpine sporto šaka – dziudo. Programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų ir paauglių fizinių savybių lavinimui ir stiprinimui, asmenybės ugdymui.
  1. turės galimybę pasireikšti aktyvioje ir energingoje veikoje, kartu su treneriais kurs pasitikėjimo ir bendradarbiavimo atmosferą, mokysis ne tik individualaus bet ir komandinio darbo.
  2. trenerių pagalba užsiemimu metu vaikai bus kryptingai mokomi:
  • Pasitikėjimo savimi - viena iš svarbiausių savybių, kurią nuo pat mažens padės ugdyti dziudo;
  • Disciplinos - kurios vaikai bus mokomi dziudo užsiėmimų metu, neabejotinai duos teigiamų rezultatų ir vaiko kasdienėje aplinkoje;
  • Savigynos instinkto - dziudo treniruotės padės vaikams atpažinti potencialiai pavojingas situacijas ir reaguoti į jas;
  • Fizinio pasididžiavimo - nuo tam tikro amžiaus vaikams pasidaro itin svarbu, kad jų kūnas būtų sveikas ir dziudo treniruotės suteikia daug privalumų didindami fizinį pasitikėjimą savimi ir ugdydami sveikesnius įpročius.
  • Tikslų nustatymo ir siekimo – dziudo padės vaikams nuo pat mažens išsikelti tikslus, jų siekti ir stebėti progresą. Ši savybė neabejotinai praverčia tiek mokykloje, tiek socialiniame vaikų gyvenime.
  • Intelekto lavinimo – dziudo skatina fokusuoti dėmesį, lavinti atmintį, aktyviai mąstyti.

 

Amžius: 6–10 m.

„Edukacija linksmai 6-10 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 6-10 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui – nuo susipažinimo iki bendravimo įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 11–14 m.

„Edukacija linksmai 11-14 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 11-14 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti ir vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 7–18 m.

Virtuali programavimo klasė 7-18 metų moksleiviams

  1. skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (1-12 klasė), lavina moksleivio analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą ir moko programuoti plačiausiai naudojamomis programavimo kalbomis (HTML, CSS, JavaScript, HTML5, PHP, C#). Programoje gali dalyvauti visi moksleiviai ir jų galimybės mokytis neriboja jų gyvenamoji vieta – mokymai vyksta virtualioje klasėje, tačiau tik nustatytu laiku.

Amžius: 6–18 m.

Muzikos mokymas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.