Programos

SVJC Jaunųjų žurnalistų klubas
Jaunųjų žurnalistų klubas – čia dirbsite lyg tikroje redakcijoje: mokysitės informacijos atrankos kriterijų ir jos fiksavimo būdų (diktofonu, filmavimo kamera), rašysite straipsnius, imsite interviu, kursite filmuotus siužetus, improvizuosite radijo studijoje. Bus ir išvykų į redakcijas, progų pamatyti televizijos ar radijo užkulsius, pažinčių su žymiais Lietuvos žurnalistais! Jaunųjų žurnalistų klubas vieniems taps starto aikštele renkantis žurnalisto profesiją, o kitiems suteiks naujų kalbėjimo, rašymo įgūdžių ir taps prasmingu laisvalaikiu.

SVJC Lyderystė
Lyderystės patirtis atvers duris, o jeigu ne duris – tai langus! Užsiėmimuose sužinosite ir išgryninsite savo stipriąsias savybes, susidraugausite su tobulintinomis, ugdysite pasitikėjimą savimi. Žinoma, įvaldysite viešąjį kalbėjimą ir dar daugiau, ko reikia lyderiui. Čia nerasite daug teorijos, vietoj to bus praktika!
Lyderystės užsiėmimuose ugdysime lyderiui būdingas savybes, įveikinėsime savo baimes, mokysimės vesti paskui save ir kitus.
Mokysimės tapti savo pačių gyvenimo lyderiais, drąsiais, žinančiais ko nori ir proaktyviai to siekiančiais, bendradarbiaujant su kitais.
Nauja programa
Programa, vykdoma pagal VŠĮ Švietimo pagalbos projektai parengtą metodiką, skirta raidos sutrikimų turinčių vaikų fizinių bei socialinių gebėjimų ugdymui, judesių motorinio planavimo, smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimui, savarankiškumo ir bendravimo įgūdžių stiprinimui. Vaikai supažindinami su įvairių sporto šakų elementais (futbolo, krepšinio, gimnastikos, lengvosios atletikos ir kt.), ugdomas jų bendras fizinis pasirengimas, ištvermė, dėmesio koncentracija, gebėjimas dirbti grupėje, pozityvūs socialinės interakcijos būdai. Programa visapusiškai pritaikyta raidos sutrikimų turintiems vaikams: kiekvienas užsiėmimas iš anskto suplanuotas, numatyti konkretūs pratimai, priemonės, kurie pateikiami vizualiniame tvarkaraštyje. Dirbama mažose 3 -4 vaikų grupėse pasitelkiant asistentus. Programoje taikomas pozityvaus elgesio skatinimo metodai, naudojama moderni įranga, interaktyvios grindys atskirų sporto šakų elementams ugdyti, išmanioji balansinė lenta su įvairių žaidimų programėlėmis, videomodeliavimas. Programa skirta įvairių specialiųjų poreikių vaikams. Programos metu vertinama vaikų pažanga.

Dailės pradmenys
Dailės mokymas apima tris pagrindines sritis: 1. plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. raišką: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. teorines žinias. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką.

Laimės - Baimės laboratorija
„Laimės - Baimės laboratorijos“ užsiėmimuose dalyviai žaisdami, kalbėdamiesi, vaidindami, piešdami susipažįsta su emocijomis, jausmais. Nagrinėjamos emocijų ir jausmų atsiradimo priežastys. Psichologas ir dramos terapeutas dirbdami komandoje padeda atpažinti jausmus, jų kilmę, vizaulizuoja jausmus: lipdo iš molio, tapo emocijų portetus, gamina kaukes, lėles. Naudojant teatro, dramos terapijos metodus vaidinamos situacijos, pasakos, istorijos, taip atrandami problemų sprendimo būdai, mokomasi bendradarbiavimo, tolerancijos, pagarbos. Kalbama jaunimui aktualiomis temomis, skiriamas dėmesys patyčių, savižudybių, priklausomybių prevencijai. Susitikimų su svečiais metu dalyviai susipažįsta su jų asmenine patirtimi, sėkmių ir nesėkmių istorijomis, pasisemia motyvacijos ir įkvėpimo. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui, sveikos gyvensenos ir socialinių – emocinių įgūdžių lavinimui, tarpusavio bendravimui.
Matematika aplink mus
Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.
Keramikos-konstravimo būrelis
Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.
Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė
Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas
Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.
Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa
Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.
Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą. Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

Aukime su futbolu 2021
Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.
Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.
⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.
⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.
⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.
⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.
⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.
⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

Arčiau didžiojo futbolo
Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.
Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.
Programa "Arčiau didžiojo futbolo" skirta 13-17 metų vaikinams ir merginoms. Programos tikslas: vadovaujantis pasaulinį pripažinimą turinčia RSC Anderlecht futbolo treniruočių metodologija bei kvalifikuotų trenerių pagalba išugdyti ryškias Lietuvos futbolo asmenybes, kurių laimėjimai garsintų Lietuvos vardą futbolo arenose visame pasaulyje.
⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.
⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.
⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.
⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.
⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.
⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)
Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

Gatvės šokiai
Programa skirta 6-19 metų amžiaus vaikams ir jaunumui. Užsiėmimo metu vaikai mokysis judėti pagal hip hop‘o muziką. Lavins savarankiškumą ir galės atsiskleisti kūrybinėje srityje. Bus suteikiama muzikinių, choreografinių žinių, lavinamas ritmo pojūtis. Taip pat bus skatinami ne tik išgirsti, bet ir suprasti vieni kitus, taip siekiant suburti vieningai augantį kolektyvą. Įkvėpti muzikos, vaikai turės galimybę kurti savitą, individualų stilių. Jungdami išmoktus elementus, galės improvizuoti. Tokiu būdu bus ugdomas vaiko kūrybiškumas, savarankiškumas ir pasitikėjimas savo jėgomis bei ugdomi bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, tolerancija. Kūrybinių užduočių pagalba vaikai lavins fantaziją, o tai leis geriau pažinti savo kūno galimybes.

Jaunimo erdvė "Laisvas plotas"
„Laisvas plotas“ – Atvira jaunimo erdvė LAISVAS PLOTAS – vieta jauniems žmonėms! Jeigu tau 14–29 m. – užsuk pas mus!
LAISVAM PLOTE:
SUTIK KITUS
Susipažink su įvairiais jaunais žmonėmis – atkeliavusias iš skirtingų šeimų, bendraujančiais su skirtingais draugais, besidominčiais skirtingais pomėgiais, susiduriančiais su skirtingomis problemomis ir svajojančiais skirtingai! Tikim, kad įvairovė leis pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o taip pat, kad joje gali sutikti bendraminčių ir draugų!
PRALEISK LAISVALAIKĮ
Žaisk žaidimus, klausykis muzikos, žiūrėk filmus, sportuok, dalyvauk diskusijose, įsitrauk į organizuojamas veiklas, lavink įgūdžius, pažink save, realizuok savo idėjas!
SPRĘSK KASDIENYBĖJE KYLANČIUS IŠŠŪKIUS
Pasikalbėk ir pasikonsultuok tau rūpimais klausimais (motyvacijos stoka, nepritapimas, problemos šeimoje ar asmeniniuose santykiuose ir kt.). Pokalbių ir konsultacjų metu užtikrinamas konfidencialiumas.
PABŪK
Ateik ir jeigu norisi – nieko nedaryk, tiesiog saugiai būk.
Visos organizuojamos veiklos yra nemokamos, o lankymasis šioje erdvėje neįpareigojantis – gali nuspręsti, kada nori ateiti ir kiek būti. Atviroje jaunimo erdvėje nuolat dirbame mes – du jaunimo darbuotojai ir du tarptautiniai savanoriai.

Teatro studija "Subjektas"
Studija siekia ugdyti visapusiškai išsilavinusią, kūrybingą asmenybę betarpiškoje kultūros erdvėje, kur kūrybinis procesas, edukacija, ugdytinių savijauta reikšmingesni negu rezultatas.
Studijos užsiėmimų tikslai ir uždaviniai: teatro meno priemonėmis atskleisti supančio pasaulio harmoniją, suvokti aplinką visais jutimais, tapti jautriu, pastabiu, dėmesingu, smalsiu, gailestingu, harmoningu bei kuriančiu žmogumi. Padėti patirti kūrybos bei jos proceso džiaugsmą. Ugdyti pilietiškumo jausmą, valią, atsakomybę už save ir draugą ar draugų grupę. Gebėti skirti moralines vertybes. Puoselėti meninį skonį. Padėti atskleisti savo ypatingus gebėjimus. Pajusti bendrumo, bendradarbiavimo bei savitarpio pagalbos reikšmę.
Pagrindinis teatro studijos uždavinys – ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į gebėjimus bei poreikius.
Kurti dramos spektaklius, muzikinius spektaklius, šokio spektaklius, kuriuose dalyvautų visi studijos nariai.

Anglų kalba
Anglų kalbos būrelyje mokiniai įgs anglų kalbos gebėjimų, reikalingų sklandžiai reikšti mintis, užmegzti ryšį, palaikyti pokalbį, susipažins su esminėmis kalbos struktūromis, susiformuos kalbėjimo, rašymo, skaitymo ir klausymo įgūdžius, supras ir valdys informaciją anglų kalba.
Mokytoja teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins jų kūrybiškumą. Ugdymo procese bus sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, kuriamos teigiamos emocijos. Būrelio vadovas aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.
Veiklos metodai bus prieinami visiems pagal amažių . Ugdymas individualizuojamas atsižvelgiant į vaikų galimybes, poreikius ir pasiekimus. Mokiniai įgis anglų kalbos gebėjimų, reikalingų sklandžiai reikšti mintims, užmegzti ryšį, palaikyti pokalbį, susipažins su esminėmis kalbos struktūromis, susiformuos kalbėjimo, rašymo, skaitymo ir klausymo įgūdžius, supras ir valdys informaciją anglų kalba.
Pirmos pagalbos ugdymo programa
Programos tikslas: Siekti, kad mokiniai patys atpažintų, įvardytų grėsmę ir pavojų keliančias situacijas, būtų pasirengę imtis praktinių veiksmų, gebėtų prireikus kreiptis pagalbos, suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.
Programos uždaviniai:
- suteikti žinių, kaip elgtis ištikus nelaimei;
- atpažinti ir įvardinti grėsmes ir pavojus sveikatai ir gyvybei;
- mokėti padėti sau ir kitam.
Programos reikalingumas:
Ugdytiniai įgis žinių kaip suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.
Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa
Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.
Programos uždaviniai:
- siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
- ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
- skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.
Programos reikalingumas:
Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.
Dainavimo būrelis
Dainavimo būrelyje vaikai lavina balsą ir klausą, mokosi taisyklingai kvėpuoti, ugdo ritmo pojūtį, ansambliškumą, susipažįsta su muzikos teorijos elementais, mokosi improvizuoti, kurti, lavina muzikinę atmintį, taisyklingą tartį, artistišką laikyseną. Daug dėmesio skiriama vaiko pasitikėjimo savimi, atsakomybės jausmo, kūrybiškumo ugdymui. Užsiėmimų metu išbandysime estradinį, operinį, repo, roko, džiazo, kantri dainavimo stilius – solo ir grupėje. Savo išmoktas programas vaikai pristatys Klubo ir miesto renginiuose, projektuose bei festivaliuose. Daina ir šokis padės išreikšti save, nugalėti scenos baimę.