Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 16–19 m.

IT verslumas

Tai verslaus jaunimo mentorystės ir įgūdžių lavinimo programa, kurios metu bus kuriami ir parduodami realūs verslo ir internetinių technologijų produktai. Čia sujungiamos dvi aktualiausios šio amžiaus sritys – verslumas ir informacinės technologijos. Užsiėmimų metu jaunuoliai perpras verslumo ir technologinių inovacijų tendencijas, procesų vystymo ir vyksmo etapus bei principus, atras naudingų ryšių, išmoks perteikti idėjas žodžiais bei vaizdais, įgis ryžto pradėti karjerą dar besimokant mokykloje. Būrelio patirtis skirta išmokti mokytis savarankiškai ir įvertinti savo ar kitų turimą patirtį.  Kurti niekada nebūna per anksti.

Amžius: 16–21 m.

CS50 AP – įvadas į kompiuterių mokslą

CS50 - tai Harvard universiteto įžanginis kursas į IT verslus ir programavimo meną, kuris prieš keletą metų buvo pritaikytas ir dėstomas vidurinių mokyklų moksleiviams JAV. CS50 yra sukurtas tiems, kurie neturi nieko bendro su kompiuterių mokslu ir nori įgauti labai stiprius pagrindus bei platų suvokimą apie šio mokslo techninį pritaikymą. CS50 išmokys 9-12 klasių mokiniams algoritmiškai mąstyti ir spręsti realias pasaulio problemas, efektyviai pasinaudojant informacinėmis technologijomis. Užsiėmimų metu atliekami kriptografijos, biologijos, teismo ekspertizės, žaidimų kūrimo ir net muzikos sričių įkvėpti projektai. CS50 tikslas - išmokyti mokytis programavimo inovatyvių mokymosi metodų pagalba.

Amžius: 10–14 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 10-14 m. moksleiviai (Vilnius)

Programa skirta paaugliams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir galimybių erdvė, dalis moksleivių yra buvę užsienio šalyse ar tekę bendrauti su kitataučiais, tikėtina anglakalbiais. . Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį,  jaunuoliui vertinančiam, gerbiančiam anglų kalbą bei norinčiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, stiprinsime įgytus gebėjimus skaityti ir analizuoti. Moksleiviai praplės savo akiratį apie angliškai kalbančių šalių istoriją, papročius,  aktualija, skatinsime smalsumą domėtis tarpkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių. Šiame amžiaus tarpsnyje vis didesnę įtaką daro draugai, todėl  ypač skatinsime bendravimą ir bendradarbiavimą, pasitikėjimo ir atsakomybės prisiėmimo didinimą. Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl diskutuosime angliškai, žiūrėsime ir analizuosime BBC laidas, vyksime į temines keliones, daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spręsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai moksleivio savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Išplėsti mokymosi būdų įvairovę eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje kalbėtis apie aplinką, ekologiją ir transportą, įvairias kultūras ir jų atspindžius mieste, aptarsime skonių įvairovę ir kt.  Užsiėmimai padės išmokti formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių. Klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–9 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 6-9 m. moksleiviai (Vilnius)

Užsiėmimai skirti 6-9 m. moksleiviams, daugelis dar tik susipažins su anglų kalba artimiau, todėl svarbiausia sužadinti norą jos mokytis, pasitelkiant dalyvių amžiui būdingą didelį norą atvirai bendrauti. Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį skatinsime smalsumą domėtis tapkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių ir.  Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spęsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Kad vaikai geriau pažintų mokymosi būdus eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių: rinksimės prekes parduotuvėje, apsilankysime kavinėje, turizmo centre, parke, klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 8–17 m.

Tradicinio džiazo šokių (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) pamokos

Esmė: ugdyti mokinių meninius – kūrybinius įgūdžius, lavinti bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, saviraišką, vaizduotę, ritmo pojūtį, koordinaciją ir muzikalumą.

Turinys, numatomos veiklos: Bus susipažindinti su tradicinio džiazo šokių            (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) atsiradimo istorija, stebės ir analizuos senuosius vaizdo įrašus, klausysis ir bus susipažindinti su tradicinio džiazo (svingo) muzika ir jos specifika, mokysis atskirti skirtingus džiazo muzikos stilius. Lavins savo ritmiką, atliks trenažus, mokysis teminės improvizacijos, ugdys savo koordinacijos, motoriką ir skirtingus džiazo šokių stilių žingsnelius bei junginius, kuriuos jungs į visumą, kompozicijas, rutinas ir pasirodymus. Šoks tiek solo, tiek porinius tradicinio džiazo šokius.

Naudos vaikams pagrindimas: Vaikai galės įgyvendinti savo kūrybines idėjas, realizuos savo vaizduotės vaisius, jais pasidalins ir mokysis vienas iš kito. Šokdami vaikai atras save, pasitikėjimą savimi, sustiprės fiziškai ir emociškai, susiras naujų draugų, įgaus drąsos, noro, užsidegimo įgyvendinti savo kūrybinius sumanynus. Kiekvienas vaikas šokiuose atsipalaiduos ir pasiners į šokio harmoniją. Vaikams bus suteikta galimybė tapti aktoriais, kūrėjais, atlikėjais. Šokdami jie mokysis dirbti grupėje, kolaboruoti ir kurti kartu. Labaisvarbu, jog mokiniai bus sudominti su džiazo kultūra ir jos ištakomis. Šios žinios leis jiems labiau orientuotis muzikos pasaulyje ir suprasti šiuolaikinės muzikos šaknis.   

Amžius: 6–19 m.

Programavimo būrelis

Mes ugdome mokinių gebėjimus naudoti IT efektyviam kasdieniniam mokymuisi, pažintinėms, tiriamosioms ir kūrybinėms veikloms, saugiam ir teisėtam komunikavimui, pasirengti tolimesniam mokymuisi, studijoms ir profesinei veiklai. Mokiniai mokomi ne tik elementarių kompiuterinių žinių – kurti animaciją, filmukus, bet ir skirtingų programavimo kalbų, svetainių kūrimo technologijų, kompiuterių tinklų administravimo. Vyresnieji mokiniai mokosi su mikrokompiuteriais ir robotizavimo elementų.

Amžius: 6–12 m.

Sportinių šokių programa vaikams (6-13 m.)

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-13 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 -13 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 10–17 m.

Solo Latino šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  10-17 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 10-17 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–14 m.

Linijinių šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-14 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos linijinių šokių federacijos patvirtintą linijinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6-14 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Atvira jaunimo erdvė „Sofkė“

Sofkės atvira erdvė – tai vieta penktadienio vakarams, kur tu gali šiltai pabūti su draugais, pakalbėti su mumis, leisti laiką juokaudamas, sėdėdamas, žaisdamas stalo futbolą, žiūrėdamas filmus ar gerdamas arbatą. Atviroje erdvėje tu neprivalai „kažką būtinai veikti“, užsirašyti į dalyvių sąrašą ar išeiti tik viskam pasibaigus. 

Amžius: 11–15 m.

„Kuo labiau domiesi, tuo daugiau neatsakytų klausimų“

Turistiniai – sveikatingumo žygiai, turistinių įgūdžių formavimas, keliaujant matyti ekologines problemas, aiškintis priežastis bei pasekmes.

Amžius: 10–13 m.

„Ekologija ir gamtosauga“

Sveikatingumo veikla, ekologija.

Amžius: 13–18 m.

„Pažinkime keliaudami“

Turistiniai, pažintiniai, sveikatingumo žygiai, sportinė  - turistinė veikla.

Amžius: 12–17 m.

„Svajokliai“

Propaguoti sveika gyvenseną, tobulinti mokinių turistinį meistriškumą, skatinti sistemingai treniruotis.