Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo tobulinimas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje skirta moksleiviams (tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, gerinti fizinį pasirengimą. Užsiėmimų metu moksleiviai skatinami judėti, tenkinti įgimtą judesio poreikį, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją). Programa baseine skirta moksleiviams suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Be to plaukimas yra ypač naudinga fizinė veikla ne tik stiprinanti organizmą, lavinanti kūną, bet ir puikiai atpalaiduojanti, mažinanti dienos nuovargį bei kelianti nuotaiką, didinanti pasitikėjimą savimi.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo mokymas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje pritaikyta moksleiviams( tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, mokyti plokščiapėdystės profilaktikos pratimų ir gerinti fizinį pasirengimą, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), kartu suteikiant sveikos gyvensenos pagrindus. Programa baseine moksleiviams siekiama suteikti saugaus elgesio vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokyti nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savo gebėjimu plaukti, dėl ko atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo tobulinimas (pažengusiems)

Plaukimo tobulinimo programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami plaukimo įgūdžius, ne tik stiprina sveikatą, lavina sveikatai reikšmingas fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), bet ir mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo mokymas (pradedantiesiems)

Mokymo plaukti programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokytis nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savimi, formuoti sveikos gyvensenos nuostatas. Moksleiviai bus supažindinti su saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje taisyklėmis, mokomi plaukti įvairiais plaukimo būdais, panerti po vandeniu, šokinėti taisyklingai ir saugiai nuo bortelių. Užsiėmimų metu formuojami įgūdžiai, dėl kurių atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą. Šie įgūdžiai susiformuoja visam gyvenimui.

Amžius: 4–10 m.

dailės-keramikos studija "Menukų kraitelis"

Per savaitę vyks dvi pamokos: viena pamoka – piešimo, kita – keramikos. Šių pamokų metu siekiama individualizavimo – orientuojamasi į mokinį, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą. Šiuolaikiškumo ir dermės – derinamos tradicijos ir ugdymo naujovės. Kūrybingumo ir iniciatyvumo – ugdomas mokinių kūrybinis mąstymas, atsakomybės už savo mokymąsi prisiėmimas, taip pat meninės raiškos pasiekimų pristatymo visuomenei gebėjimai.

Amžius: 6–11 m.

Anglų kalbos būrelis

Mokomės anglų kalbos imitaciniu ir komunikaciniu būdu: skatinamas kalbos įsisavinimas posamonės lygmeniu. Vaikams daug džiaugsmo suteikia pačių pasidaryti darbeliai, rankų darbas, taip pat vaikai mėgsta žaisti judriuosius žaidimus, kurti įvairiais vaidybines situacijas. Mokiniai atliks kūrybines ir kritinį mąstymą lavinančias užduotis (kryžiažodžius, galvosūkius, mins mįsles. Veikla įvairių švenčių metu lavins vaikų tarpkultūrinį suvokimą, skatins domėtis savo ir kitų šalių kultūra, švenčių šventimo tradicijimis. Veikla, suderinta su kalba, suteiks džiaugsmo ir lems nesąmoningą jos mokymąsi.

Amžius: 6–19 m.

Šiuolaikinių šokių studija vaikams ir jaunimui

Būrelio ugdymo programa parengta taip, kad naudojant šokį, kaip pagrindinę ugdymo priemonę, būtų ugdoma kūrybinga, savarankiška, harmoninga, socialinė vaiko ir jaunuolio asmenybė. Užsiėmimų metu bus lavinami ne tik šokio judesiai, ritmika, tobulinama laikysena, koordinacija, bet ir bus stengiamasi atskleisti kiekvieno skirtingus gebėjimus ir individualumą, stiprinti bendradarbiavimą tarpusavyje, socialinius įgūdžius bei skatinti pasitikėjimą savimi. Užsiėmimų metu bus improvizuojama, ieškoma naujų judėjimo būdų, mokomasi kurti, bendrauti ir bendradarbiauti, laisvai reikšti savo mintis ir emocijas ne tik žodžiu bet ir kūnu. Tikimės, kad šokis draugų būryje didins socialinę integraciją, komunikabilumą, didins draugų ir bendraminčių ratą, o visa tai veiks teigiamu grįžtamuoju ryšiu mūsų emocinei sveikatai.

Amžius: 6–19 m.

Įdomioji matematika

Neformaliojo ugdymo matematikos būrelyje mokiniai susipažins su įvairiais matematikos mokymosi būdais ir naudos juos praktiškai. Su mokiniais galvosūkių, sudokų, rebusų, ir kūrybiniais žaidimais bus plečiamas mokinių matematinių sąvokų žodynas, mokiniai mokysis atlikti įvairiausius matematinius veiksmus, nuo paprasčiausių iki sudėtingesnių. Naudojantis kompiuterinėmis programomis bus lavinamas mokinių – mintinas skaičiavimas, greita reakcija į iškilusią situaciją. Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai mokinio savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins juos, kiekvieną pagirdamas už pastangas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.

Amžius: 6–18 m.

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“ programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas susipažins su naujomis mus supančių daiktų panaudojimo galimybėmis, mokysis tradicinių ir netradicinių technologijų. Mokysimės plastinės raiškos, apimančios visą meno išraiškos priemonių įvairovę, suteiksime meno pažinimo pagrindus Šie užsiėmimai padės vaikams ir jaunimui realizuoti savo meninius sumanymus, lavins skonį, ugdys darbštumą, kantrybę bei estetinį suvokimą. Dalyvaudami veiklose vaikai ir jaunimas ugdys fantaziją, plėtos kūrybines galias, geriau pažins save, gaus daug teigiamų emocijų, bei įgis naujų gebėjimų. Bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai klasėje, muziejuose, parodose, kūrybinėse dirbtuvėse.

Amžius: 5–18 m.

Menų gurmanai

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailė šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis. Domėsimės šiuolaikiniu menu, jo tendencijomis. Tyrinėsime savo aplinką ir joje esančią meno įvairovę, kokie kūriniai yra mūsų gyvenimo palydovai, kodėl jie yra svarbūs. Kursime įvairias menines kompozicijas, diskutuosime ir aptarsime jų estetines savybes.

Amžius: 7–18 m.

Šokiai

Šokio programos tikslas – ugdyti choreografinius įgūdžius, artistiškumą, skatinti mokinių kūrybingumą, atskleisti it lavinti įgimtus talentus, puoselėti ir skatinti mokinių organizacinius gebėjimus.

Amžius: 5–18 m.

Keramikos konstravimo studija

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis jungimo technikomis, bus skatinamas noras tyrinėti. Moksleiviai dirbdami su moliu, įvairiomis gamtinėmis konstrukcinėmis medžiagomis išmoks derinti spalvas, savo idėjas, fantazijas įgyvendins realybėje. Per veiksmų grandinę konstruojant tam tikrus modelius bus lavinama logika ir erdvinis mąstymas, vaikai išmoks reikšti savo individualumą, kūrybiškumą.

Amžius: 5–15 m.

Spalvų pasaulyje

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją – vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas. Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.

Amžius: 6–17 m.

Dainavimo ir muzikavimo studija

Programos esmė – puoselėti vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybišką asmenybę. Padėti įgyti muzikos, dainavimo kompetenciją ir estetinės patirties pagrindus. Ši programa skirta vaikams, norintiems lavinti balsą, muzikinę klausą, muzikinę atmintį, išreikšti save kūryboje, turtingai praleisti laisvalaikį bendraminčių draugijoje. Programos turinį sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai. Mokiniai ugdys gebėjimą įsiklausyti ir pajausti muzikos keliamas emocijas, visapusišką vaiko asmenybę, lavins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Programos dalyviai dalyvaus koncertuose, renginiuose.

Amžius: 7–18 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Amžius: 6–15 m.

Ritminė gimnastika

Ritminė gimnastika tai fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri lavina judesių koordinaciją, taip pat šoklumą, lankstumą ir plastiškumą. Vaikai mokysis taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su muzika, išmokti įvairių gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokymui bus naudojami netradiciniai mokymo metodai tokie kaip žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus ,vesdami diskusijas, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas bei suvoks lietuvių kalbos panaudojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 6–14 m.

Dailės-keramikos būrelis „Kūrybos magija“

Programa suteikia galimybę atskleisti vaiko kūrybines galias ir gebėjimus. Per savaitę vyks du užsiėmimai: vienas – piešimo, kitas – keramikos. Šių užsiėmimų metu siekiama individualizavimo – orientuojamasi į vaiką, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą. Šiuolaikiškumo ir dermės – derinamos tradicijos ir ugdymo naujovės. Kūrybingumo ir iniciatyvumo – ugdomas mokinių kūrybinis mąstymas, atsakomybės už savo mokymąsi prisiėmimas, taip pat meninės raiškos pasiekimų pristatymo visuomenei gebėjimai.

Amžius: 6–18 m.

Rankdarbių ir drabužių modeliavimo studija

Užsiėmimų metu vaikai mokysis tradicinių ir netradicinių technologijų. Sieksime, kad vaikai savo darbelius galėtų pritaikyti buityje, padovanoti draugams, pasipuošti patys ir papuošti savo namus. Šie užsiėmimai padės vaikams realizuoti savo meninius sumanymus, lavins skonį, ugdys darbštumą, kantrybę bei estetinį suvokimą. Vaikai išmoks dekoruoti įvairius daiktus, mokysis kontūrinio piešimo, panaudoti ir pritaikyti gamtinę medžiagą, susipažins su popieriaus savybėmis, plastika, stebės ir žinos gyvūnų ir daiktų formas, spalvas. Visa tai ugdo vaikų fantaziją, plėtoja kūrybines galias, padeda geriau pažinti save, gauti daug teigiamų emocijų, atsipalaiduoti, įgyti naujų gebėjimų. Taip pat padeda „atrasti save“ per spalvas ir pažinti jų poveikį bei prasmę.

Amžius: 6–17 m.

Keliaukime anglų kalbos labirintais, pažindami pasaulį ir save

Mokomės anglų kalbos imitaciniu ir komunikaciniu būdu: skatinamas kalbos įsisavinimas pasąmonės lygmeniu. Vaikams daug džiaugsmo suteikia pačių pasidaryti darbeliai, rankų darbas, taip pat vaikai mėgsta žaisti judriuosius žaidimus, kurti įvairiais vaidybines situacijas. Mokiniai atliks kūrybines ir kritinį mąstymą lavinančias užduotis (kryžiažodžius, galvosūkius, mins mįsles. Veikla įvairių švenčių metu lavins vaikų tarpkultūrinį suvokimą, skatins domėtis savo ir kitų šalių kultūra, švenčių šventimo tradicijomis. Veikla, suderinta su kalba, suteiks džiaugsmo ir lems nesąmoningą jos mokymąsi.