Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–16 m.

Nauja programa

Programa, vykdoma pagal VŠĮ Švietimo pagalbos projektai parengtą metodiką, skirta raidos sutrikimų turinčių vaikų fizinių bei socialinių gebėjimų ugdymui, judesių motorinio planavimo, smulkiosios ir stambiosios motorikos lavinimui, savarankiškumo ir bendravimo įgūdžių stiprinimui. Vaikai supažindinami su įvairių sporto šakų elementais (futbolo, krepšinio, gimnastikos, lengvosios atletikos ir kt.), ugdomas jų bendras fizinis pasirengimas, ištvermė, dėmesio koncentracija, gebėjimas dirbti grupėje, pozityvūs socialinės interakcijos būdai. Programa visapusiškai pritaikyta raidos sutrikimų turintiems vaikams: kiekvienas užsiėmimas iš anskto suplanuotas, numatyti konkretūs pratimai, priemonės, kurie pateikiami vizualiniame tvarkaraštyje. Dirbama mažose 3 -4 vaikų grupėse pasitelkiant asistentus. Programoje taikomas pozityvaus elgesio skatinimo metodai, naudojama moderni įranga, interaktyvios grindys atskirų sporto šakų elementams ugdyti, išmanioji balansinė lenta su įvairių žaidimų programėlėmis, videomodeliavimas. Programa skirta įvairių specialiųjų poreikių vaikams. Programos metu vertinama vaikų pažanga.

logo
Amžius: 6–18 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa Vilniaus atviro jaunimo centro „MES“ neformalaus ugdymo erdvėje „Savas kampas“ skirta tiems, kurie nori išmokti sklandžiai ir laisvai kalbėti anglų kalba. Per užsiėmimus didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui. Siūlydami aktualias temas laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius. Užsiėmimų metu didelis dėmesys skiriamas darbui grupėje, bendradarbiavimui, žaidimams. Taip stiprinami ryšiai su bendraamžiais, lavinama vaizduotė bei kūrybiškumas. Būrelyje vaikai išmoks naujų žodžių, kurs dialogus, atliks įvairaus sunkumo užduotis raštu, žiūrės edukacinę animaciją, diskutuos ir taip ugdys socialines, asmenines bei komunikacijos kompetencijas. Patobulinęs anglų kalbos žinias mokinys labiau pasitikės savo žiniomis mokykloje, laikydamas valstybinį egzaminą ar galvodamas apie studijas užsienyje.

logo
Amžius: 6–18 m.

Šokių būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su šokiu, ritmika. Užsiėmimų paskirtis: mokyti grakščiai judėti, jausti ritmą, bendrauti, ugdyti estetinę nuovoką, kūrybinę iniciatyvą, bendravimo kultūrą, muzikalumą, artistiškumą, skatinti dalyvavimą kūrybinėje veikloje. Šokio studijos programos tikslas bei uždaviniai – plėtoti mokinių estetinę, kultūrinę ir bendrąsias (iniciatyvumo ir kūrybingumo, asmeninę, socialinę ir pilietinę, mokymosi mokytis, pažinimo) kompetencijas, ugdyti sumanų ir aktyvų kultūrinio gyvenimo dalyvį. Išmoks mažiausiai 3 šokius per mokslo metus. Susipažins su Lietuvos miestuose vykstančiais šokio festivaliais-konkursais online ir kontaktinės, dalyvaus juose kaip žiūrovai ir kaip dalyviai. Vaikai pajaus scenos jaudulį, ugdys sceninę patirtį. Palygins stebėtus šokius, aptars jų panašumus ir skirtumus (pagal konkrečius aspektus, pvz., nuotaikas, tempą, kostiumus). Nusakys šokio dalyvių (šokėjo, choreografo, šokio mokytojo, žiūrovo) veiklą.

logo
Amžius: 10–18 m.

Laimės - Baimės laboratorija

„Laimės - Baimės laboratorijos“ užsiėmimuose dalyviai žaisdami, kalbėdamiesi, vaidindami, piešdami susipažįsta su emocijomis, jausmais. Nagrinėjamos emocijų ir jausmų atsiradimo priežastys. Psichologas ir dramos terapeutas dirbdami komandoje padeda atpažinti jausmus, jų kilmę, vizaulizuoja jausmus: lipdo iš molio, tapo emocijų portetus, gamina kaukes, lėles. Naudojant teatro, dramos terapijos metodus vaidinamos situacijos, pasakos, istorijos, taip atrandami problemų sprendimo būdai, mokomasi bendradarbiavimo, tolerancijos, pagarbos. Kalbama jaunimui aktualiomis temomis, skiriamas dėmesys patyčių, savižudybių, priklausomybių prevencijai. Susitikimų su svečiais metu dalyviai susipažįsta su jų asmenine patirtimi, sėkmių ir nesėkmių istorijomis, pasisemia motyvacijos ir įkvėpimo. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui, sveikos gyvensenos ir socialinių – emocinių įgūdžių lavinimui, tarpusavio bendravimui.

logo
Amžius: 15–18 m.

Japoniško stiliaus tapyba - Suminagashi

Japoniško stiliaus tapyba turi ilgametę istoriją nuo tušo ir plunksnos iki spalvotų niekur kitur nebepasikartojančių kūrinių ant celiuliozės, ryžių popieriaus, šilko audinio, medienos ar akmens. Tai visada įdomus ir nenuspėjamas rezultatas. Toks laisvalaikio praleidimo būdas turi ilgalaikės naudos ir pačiam piešiančiajam ir planuojamų tapybos parodų lankytojams. Ši programa skirtas kokybiško turinio mylėtojams, daug galvojantiems apie savirealizaciją ir kišenpinigių temą. Keturis kartus per savaitę tapysime specialiomis priemonėmis pagal dešimtmečius profesionalų kurtą metodiką. Programa išsiskiria originaliu ir kūrybinį intelektą auginančiu procesu. O rezultatai žadina smalsumą, kitokį interpretacijos kampą, pasitikėjimą savimi, entuziazmą tapyti dar ir dar kartą.

logo
Amžius: 10–15 m.

Spalvoto smėlio paveikslai

Spalvoto smėlio barstymo terapija yra pakankamai nauja laisvalaikio praleidimo forma. Iš smėlio išberti galima be galo daug subtilių, originalių ir unikalių paveikslų, atvirukų, skirtukų ir reljefinių interjero detalių. Išmokę pagrindines taisykles, kursime paveikslus iš smėlio nuo idėjos iki įrėminimo ir būtinai daug laiko bus skiriama ankstyvojo verslumo temai. Programa skirta vyresniems, nes daug dirbsime su profesionaliu popieriaus raižikliu. Programa skirta kūrybiniam mąstymui, estetiniam pojūčiui ugdyti. Be to, mokysimės dirbti komandoje, užsibrėžti ir pasiekti tikslą, bendradarbiauti, padėti kitiems, mokysimės realizuoti savo kūrybines idėjas, susipažinsime su kompozicijos ir spalvų derinimo pagrindais, o pasitikėti savo jėgomis leis unikalus rezultatas.

logo
Amžius: 14–17 m.

Kūrybinės dirbtuvės „Teslos akademija“

Techninės kūrybos būrelis 14-17 metų moksleiviams, „Teslos akademija“ vyksta Energetikos ir technikos muziejaus (pirmosios viešosios Vilniaus elektrinės) dirbtuvėse, kurios pavadintos žymaus išradėjo, fiziko, mechanikos ir elektros inžinieriaus Nikola Teslos garbei.

Ką veiksime šiose dirbtuvėse? Mokysimės naudotis tokiomis šiuolaikinėmis technologijomis kaip CO2 lazeris, trimačiai spausdintuvai, plataus formato ploteris, mikrovaldikliai ir kita elektronika. Susipažinę ir įvaldę naujausią įrangą, gaminsime pasirinktą daiktą: nuotrauką-šviestuvą, išmaniųjų namų sistemą ar muziejaus eksponatą. Pabaigę „Teslos akademiją“ dalyviai įgis programavimo, litavimo ir elektronikos pagrindus.

Techninės kūrybos būrelis lavina inžinerinį mąstymą ir kompetencijas, kūrybiškumą, yra orientuotas į užsibrėžtų tikslų įgyvendinimą, problemų sprendimą ir mokymąsi per praktiką.

Būrelis išskirtinis tuo, kad jame vadovaujamasi neformalaus švietimo principais – moksleiviai išmėgina įvairias technologijas, atranda savo domėjimosi sritį ar nuo pat pradžių gilina žinias pasirinktoje srityje: inžinerijoje, elektronikoje, programavime.

Būrelio dalyviai kuria ir įgyvendina individualius arba grupinius projektus. Vadovavimas užsiėmimams yra lankstus ir pritaikytas prie kiekvieno moksleivio turimų žinių bei poreikių. Būrelio vadovas – elektronikos inžinierius ir elektronikos dirbtuvių kuratorius Andžejus Kuldoš.

Kodėl verta dalyvauti „Teslos akademijoje“?

  • Dirbtuvės aprūpintos naujausia įranga;
  • Integruoti inžinerijos, elektronikos, programavimo užsiėmimai;
  • Dėmesys kiekvieno moksleivio poreikiams ir žinioms;
  • Derinamas individualus ir komandinis darbas;
  • Mokymasis per praktiką;
  • Veiklos vyksta autentiškoje erdvėje – istorinėje Vilniaus centrinėje elektrinėje;
  • Kompetentingas vadovas.

 

„Teslos akademijos“ programa:

  • Pirmasis susitikimas – įvadas, susipažinimas;
  • Pirmasis mėnuo – saugaus darbo su įranga (penkiais FDM technologijos ir vienu SLA technologijos 3D spausdintuvu, 100×70 cm dydžio lazeriu, plataus formato CO2 ploteriu, mikrovaldikliais, jutikliais ir kitais elektronikos komponentais) mokymai, susipažinsime su pagrindiniais jų veikimo principais ir panaudojimo galimybėmis;
  • Atviri užsiėmimai. Pasiskirstę į mažas grupeles eksperimentuosime;
  • Naudodamiesi įgytomis žiniomis ir įgūdžiais kiekvienas individualiai įgyvendinsime pasirinktą techninės kūrybos projektą;
  • Mokslo metų aptarimas – kilę iššūkiai ir patirta sėkmė.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo tobulinimas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje skirta moksleiviams (tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, gerinti fizinį pasirengimą. Užsiėmimų metu moksleiviai skatinami judėti, tenkinti įgimtą judesio poreikį, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją). Programa baseine skirta moksleiviams suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Be to plaukimas yra ypač naudinga fizinė veikla ne tik stiprinanti organizmą, lavinanti kūną, bet ir puikiai atpalaiduojanti, mažinanti dienos nuovargį bei kelianti nuotaiką, didinanti pasitikėjimą savimi.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo mokymas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje pritaikyta moksleiviams( tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, mokyti plokščiapėdystės profilaktikos pratimų ir gerinti fizinį pasirengimą, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), kartu suteikiant sveikos gyvensenos pagrindus. Programa baseine moksleiviams siekiama suteikti saugaus elgesio vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokyti nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savo gebėjimu plaukti, dėl ko atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo tobulinimas (pažengusiems)

Plaukimo tobulinimo programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami plaukimo įgūdžius, ne tik stiprina sveikatą, lavina sveikatai reikšmingas fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), bet ir mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo mokymas (pradedantiesiems)

Mokymo plaukti programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokytis nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savimi, formuoti sveikos gyvensenos nuostatas. Moksleiviai bus supažindinti su saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje taisyklėmis, mokomi plaukti įvairiais plaukimo būdais, panerti po vandeniu, šokinėti taisyklingai ir saugiai nuo bortelių. Užsiėmimų metu formuojami įgūdžiai, dėl kurių atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą. Šie įgūdžiai susiformuoja visam gyvenimui.

Amžius: 4–10 m.

dailės-keramikos studija "Menukų kraitelis"

Per savaitę vyks dvi pamokos: viena pamoka – piešimo, kita – keramikos. Šių pamokų metu siekiama individualizavimo – orientuojamasi į mokinį, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą. Šiuolaikiškumo ir dermės – derinamos tradicijos ir ugdymo naujovės. Kūrybingumo ir iniciatyvumo – ugdomas mokinių kūrybinis mąstymas, atsakomybės už savo mokymąsi prisiėmimas, taip pat meninės raiškos pasiekimų pristatymo visuomenei gebėjimai.

Amžius: 6–11 m.

Anglų kalbos būrelis

Mokomės anglų kalbos imitaciniu ir komunikaciniu būdu: skatinamas kalbos įsisavinimas posamonės lygmeniu. Vaikams daug džiaugsmo suteikia pačių pasidaryti darbeliai, rankų darbas, taip pat vaikai mėgsta žaisti judriuosius žaidimus, kurti įvairiais vaidybines situacijas. Mokiniai atliks kūrybines ir kritinį mąstymą lavinančias užduotis (kryžiažodžius, galvosūkius, mins mįsles. Veikla įvairių švenčių metu lavins vaikų tarpkultūrinį suvokimą, skatins domėtis savo ir kitų šalių kultūra, švenčių šventimo tradicijimis. Veikla, suderinta su kalba, suteiks džiaugsmo ir lems nesąmoningą jos mokymąsi.

Amžius: 6–19 m.

Šiuolaikinių šokių studija vaikams ir jaunimui

Būrelio ugdymo programa parengta taip, kad naudojant šokį, kaip pagrindinę ugdymo priemonę, būtų ugdoma kūrybinga, savarankiška, harmoninga, socialinė vaiko ir jaunuolio asmenybė. Užsiėmimų metu bus lavinami ne tik šokio judesiai, ritmika, tobulinama laikysena, koordinacija, bet ir bus stengiamasi atskleisti kiekvieno skirtingus gebėjimus ir individualumą, stiprinti bendradarbiavimą tarpusavyje, socialinius įgūdžius bei skatinti pasitikėjimą savimi. Užsiėmimų metu bus improvizuojama, ieškoma naujų judėjimo būdų, mokomasi kurti, bendrauti ir bendradarbiauti, laisvai reikšti savo mintis ir emocijas ne tik žodžiu bet ir kūnu. Tikimės, kad šokis draugų būryje didins socialinę integraciją, komunikabilumą, didins draugų ir bendraminčių ratą, o visa tai veiks teigiamu grįžtamuoju ryšiu mūsų emocinei sveikatai.

Amžius: 6–19 m.

Įdomioji matematika

Neformaliojo ugdymo matematikos būrelyje mokiniai susipažins su įvairiais matematikos mokymosi būdais ir naudos juos praktiškai. Su mokiniais galvosūkių, sudokų, rebusų, ir kūrybiniais žaidimais bus plečiamas mokinių matematinių sąvokų žodynas, mokiniai mokysis atlikti įvairiausius matematinius veiksmus, nuo paprasčiausių iki sudėtingesnių. Naudojantis kompiuterinėmis programomis bus lavinamas mokinių – mintinas skaičiavimas, greita reakcija į iškilusią situaciją. Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai mokinio savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins juos, kiekvieną pagirdamas už pastangas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.

Amžius: 6–18 m.

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“ programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas susipažins su naujomis mus supančių daiktų panaudojimo galimybėmis, mokysis tradicinių ir netradicinių technologijų. Mokysimės plastinės raiškos, apimančios visą meno išraiškos priemonių įvairovę, suteiksime meno pažinimo pagrindus Šie užsiėmimai padės vaikams ir jaunimui realizuoti savo meninius sumanymus, lavins skonį, ugdys darbštumą, kantrybę bei estetinį suvokimą. Dalyvaudami veiklose vaikai ir jaunimas ugdys fantaziją, plėtos kūrybines galias, geriau pažins save, gaus daug teigiamų emocijų, bei įgis naujų gebėjimų. Bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai klasėje, muziejuose, parodose, kūrybinėse dirbtuvėse.

Amžius: 5–18 m.

Menų gurmanai

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailė šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis. Domėsimės šiuolaikiniu menu, jo tendencijomis. Tyrinėsime savo aplinką ir joje esančią meno įvairovę, kokie kūriniai yra mūsų gyvenimo palydovai, kodėl jie yra svarbūs. Kursime įvairias menines kompozicijas, diskutuosime ir aptarsime jų estetines savybes.

Amžius: 7–18 m.

Šokiai

Šokio programos tikslas – ugdyti choreografinius įgūdžius, artistiškumą, skatinti mokinių kūrybingumą, atskleisti it lavinti įgimtus talentus, puoselėti ir skatinti mokinių organizacinius gebėjimus.

Amžius: 5–18 m.

Keramikos konstravimo studija

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis jungimo technikomis, bus skatinamas noras tyrinėti. Moksleiviai dirbdami su moliu, įvairiomis gamtinėmis konstrukcinėmis medžiagomis išmoks derinti spalvas, savo idėjas, fantazijas įgyvendins realybėje. Per veiksmų grandinę konstruojant tam tikrus modelius bus lavinama logika ir erdvinis mąstymas, vaikai išmoks reikšti savo individualumą, kūrybiškumą.

Amžius: 5–15 m.

Spalvų pasaulyje

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją – vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas. Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.