Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 7–16 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 12 asmenų vaikų ir paauglių grupei) planuojama 2val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 2 kart per savaitę, viso 4 savaitinės valandos, 8 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Grupė bus dalijama į du pogrupius po 6 vaikus pagal amžių. Programos vykdymui naudojamos literatūros kūrinių ištraukos, kaip pagrindinė meninė priemonė įgalinanti vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą neformaliu biblioterapijos metodu (biblioterapijos metodo esmė- vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas, diskutuoti . Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”.) Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį.

Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam

tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų

išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar

jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad

jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprins dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose bus naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis bus naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie paskatins vaiką atvirumui, ar streso įveikai.

  1. biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokysis reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti. Dalintis patirtimi su kitais, išklausant kitų patirtis ir nuomones, bei gerinant savo savijautą. Ugdys dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatins atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus būdus. Informacija apie programos vykdymą ir jos naudingumą bus skleidžiama socialiniuose tinkluose, bei organizacijos ir partnerių internetinėje svetainėje.

Amžius: 12–18 m.

Studija „Fotografijos studija“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti fotografijos kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

 

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias fotografijos priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per fotografijos raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių pasaulį, pastebėti svarbias detales, suvokti pagrindines gyvenimo vertybes;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti fotografijos meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti fotografinę veiklą ir įgytą patirtį.

 

Ugdytiniai mokydamiesi pagal fotografijos programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Fotografijos raiška (kūryba). Fotografijos raiška apima: idėjų apmąstymą, techninius darbų įgyvendinimų sprendimus, fotografavimą, darbų aptarimą ir koregavimą, pristatymą;
  2. Fotografavimo proceso ir fotografijų žiūrėjimas, nagrinėjimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip fotografijos žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į fotografijos produkciją bei norėtų gerinti savo pačių fotografinę raišką;
  3. Fotografijos svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šia veikla siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias fotografijos tradicijas ir vertybes.

Amžius: 11–15 m.

Dizaino studija vaikams ir jaunimui

Vienerių metų trukmės dizaino pradmenų programa skirta 5-8 klasių moksleiviams. Programos dalyviams nebūtina turėti dizaino ar vizualiosios meninės raiškos įgūdžių. Dalyvavimas programoje ugdo bendruosius kūrybinius moksleivių mąstymo gebėjimus, apjungiančius estetiką, daikto funkcionalumo bei vartotojo psichologijos pagrindus. Tai plačiai panaudojami įgūdžiai, reikalingi kurti 2D ar 3D objektus, atrasti jų jungtis, sudaryti vartojimo kelią. Programoje įgytos žinios gali būti panaudotos studijuojant dizaino srities specialybes, taip pat ir nesusijusias su menine ar projektavimo veikla.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 15–19 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 15-19 m. moksleiviai (Vilnius)

Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, tad daugiausia bus praktinių užsiėmimų, kurių metu moksleiviai ne tik bendraus tarpusavy, taip tobulindami socialinius įgūdžius, bet ir ves diskusijas, analizuos įvairias temas, žais įvairius angliškus žaidimus, kas lavins jų kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą bei skatins pilietiškumą. Visi šie naujai įgyti įgūdžiai bus vertingi ne tik užsienio, gimtojoje kalboje, bet taip pat itin vertingi ir kituose dalykuose, ypač socialinėje erdvėje. Moksleiviai daug sužinos ir apie kitas šalis bei gaus vertingos ir įdomios informacijos bei ras naujų draugų.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

  1. išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 7–19 m.

Taikomųjų mokslų fakultetas: įdomioji matematika, chemija.

  1. mokinių susidomėjimas matematika, atlikdami nestandartines užduotis mokiniai ugdysis matematinį mąstymą. Bus atliekami praktiniai, laboratoriniai bandymai, eksperimentai, stebėjimai ir taip mokiniai susipažins su cheminiais ir fizikiniais reiškiniais. Atliekant projektus bus stiprinama socialinė kompetencija.

Amžius: 6–19 m.

Feuerstein mąstymo ir mokymosi įgūdžių lavinimo programa

  1. pasaulyje žinomo kognityvinės psichologijos prof. R. Feuerstein (1921 – 2014) sukurtos unikalios instrumentinio praturtinimo programos sėkmingai naudojamos visame pasaulyje kaip priemonės, skirtos lavinti vaikų mąstymo gebėjimus bei mokymosi įgūdžius, mokyti juos mąstymo ir mokymosi strategijų bei taisyklių.
  1. sudaro 16 instrumentų (užduočių rinkinių), kurių metu yra atliekamos užduotys popieriaus ir pieštuko principu. Užduočių atlikimo metu lavinamos vaikų kognityvinės funkcijos, ugdomi kalbiniai, matematiniai, loginiai ir emociniai įgūdžiai, skatinamas savarankiškas, efektyvus ir motyvuotas mokymasis.

Programą sudarančios išskirtinės užduotys ir licencijuoto specialisto mediacija kiekvieno užsiėmimo metu leidžia atpažinti ir sustiprinti vaiko mokymosi potencialą.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 11–13 m.

Teatro studija paaugliams ,,Teatro studija jaunimui“

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 11–15 m.

Šiuolaikinio šokio studija

Programos dalyviai dalyvaus šiuolaikinio šokio studijos veikloje. Mokysis šiuolaikinio šokio technikų, improvizacijos, kurs patys individualiai bei grupėse, kartu su kviestiniais teatro, dailės, muzikos dėstytojais dalyvaus tarpdisciplininiuose seminaruose. Šoks šiuolaikinio šokio miniatiūrose koncertuose, festivaliuose, bendruomenės bei respublikiniuose renginiuose. Stebės, analizuos, mokysis interpretuoti profesionalius lietuvių bei užsienio šalių autorių šokio spektaklius. Šiuolaikinio šokio studijoje mokiniai tobulės techniškai, ugdys savo kūrybiškumą, lavins fantaziją, bus kultūrinio gyvenimo dalimi. Programos siekis - dalyvius įvairiapusiškai supažindinti su šiuolaikiniu šokiu, jo istorija, samprata bei vieta šiandieniniame pasaulyje, taip pat įvaldyti šiuolaikinio šokio technikas, susipažinti su kūrybiniu procesu, išmokti šoku išreikšti savo kūribines mintis, gebėti dirbti grupėmis ir individualiai, analizuoti bei suvokti šokio vaidmenį kultūriniame kontekste.

Amžius: 6–9 m.

Teatro studija mažiesiems ,,Pažink save per teatro raišką“.

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 6–8 m.

VšĮ Psichologinės sveikatos centras

  1. jausmų mokyklėlė skirta 6-8 metų vaikams, norintiems geriau pažinti, suprasti ir valdyti savo jausmus. Linksmų ir įtraukiančių užsiėmimų metu, padedami vaikų psichologo ir penkių Kimochis personažų, vaikai ugdosi šias kompetencijas: savęs pažinimą, savęs valdymą, socialinį nuovokumą, santykių kūrimo įgūdžius ir atsakingą sprendimų priėmimą. Mokymų pradžioje organizuojamas edukacinis užsiėmimas tėvams.

Amžius: 11–15 m.

Dailės terapija vaikams: kaip pažinti ir valdyti savo jausmus.

  1. terapijos užsiėmimai skirti vaikams, norintiems pažinti, suprasti ir valdyti savo jausmus. Užsiėmimų metu, padedami vaikų psichologo, vaikai ugdosi savęs pažinimą, savitvardą, socialinį sąmoningumą, bendravimo įgūdžius bei kūrybingumą. Užsiėmimų erdvė skirta ne tik mokymuisi, bet ir saugiam emocijų išveikimui ir atsipalaidavimui.

Amžius: 6–10 m.

„Edukacija linksmai 6-10 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 6-10 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui – nuo susipažinimo iki bendravimo įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 11–14 m.

„Edukacija linksmai 11-14 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 11-14 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti ir vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.