Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo tobulinimas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje skirta moksleiviams (tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, gerinti fizinį pasirengimą. Užsiėmimų metu moksleiviai skatinami judėti, tenkinti įgimtą judesio poreikį, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją). Programa baseine skirta moksleiviams suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Be to plaukimas yra ypač naudinga fizinė veikla ne tik stiprinanti organizmą, lavinanti kūną, bet ir puikiai atpalaiduojanti, mažinanti dienos nuovargį bei kelianti nuotaiką, didinanti pasitikėjimą savimi.

Amžius: 7–18 m.

Koreguojanti mankšta ir plaukimo mokymas

Programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus salėje ir baseine. Programa salėje pritaikyta moksleiviams( tiek sveikiems tiek turintiems laikysenos sutrikimų) ugdyti taisyklingą, koreguoti netaisyklingą laikyseną, mokyti plokščiapėdystės profilaktikos pratimų ir gerinti fizinį pasirengimą, lavinant sveikatai reikšmingiausias fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), kartu suteikiant sveikos gyvensenos pagrindus. Programa baseine moksleiviams siekiama suteikti saugaus elgesio vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokyti nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savo gebėjimu plaukti, dėl ko atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo tobulinimas (pažengusiems)

Plaukimo tobulinimo programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, tobulinti plaukimo techniką, mokyti sportinių plaukimo būdų, siekiant įgyti tvirtų plaukimo įgūdžių, kurie padės mėgautis plaukimu ir susijusia veiklą visą gyvenimą. Vaikai mokydamiesi ir tobulindami plaukimo įgūdžius, ne tik stiprina sveikatą, lavina sveikatai reikšmingas fizines ypatybes (ištvermę, jėgą, lankstumą, koordinaciją), bet ir mokosi savarankiškumo, bendradarbiavimo, geriau pažįsta save bei objektyviai vertina savo galimybes.

Amžius: 7–18 m.

Plaukimo mokymas (pradedantiesiems)

Mokymo plaukti programa apima teorinius ir praktinius užsiėmimus baseine, kuria siekiama suteikti saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinių, išmokyti gyvybiškai svarbių plaukimo įgūdžių, mokytis nugalėti vandens baimę bei didinti pasitikėjimą savimi, formuoti sveikos gyvensenos nuostatas. Moksleiviai bus supažindinti su saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje taisyklėmis, mokomi plaukti įvairiais plaukimo būdais, panerti po vandeniu, šokinėti taisyklingai ir saugiai nuo bortelių. Užsiėmimų metu formuojami įgūdžiai, dėl kurių atsiranda motyvacija gyventi sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą. Šie įgūdžiai susiformuoja visam gyvenimui.

logo
Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos paskirtis – suteikti vokalinio muzikavimo patirtį ir kokybišką muzikinį ugdymą, ugdyti bendruosius muzikavimo gebėjimus.

Dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Mokyklinio amžiaus periodu dainavimas yra pažinimo, bendravimo, dvasinės raiškos, kūrybinio mąstymo, vaizduotės, estetinių jausmų, muzikinio skonio ugdymo priemonė. Dainavimo užsiėmimų metu vaikai tobulina vokalinius įgūdžius, susipažįsta su lietuvių tautos muzikine kultūra, įvairiomis muzikos kryptimis, stiliais, žanrų įvairove, išmoksta interpretuoti, analizuoja muzikinius kūrinius. Gyvos, gražios, lengvai įsimenamos dainos greit pavergia vaikų širdis, įsilieja į mūsų buitį.

Dainavimas – tai kiekvieno žmogaus natūralus poreikis, skatinantis dainuojant išreikšti savo jausmus ir nuotaikas.

Turinys. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6–12 metų vaikai. Jie programoje pagal amžių skiriami į dvi grupes: I grupė – 6–9 metų vaikai ir II grupė – 9–12 metų vaikai.

Moksleiviai, kurie pageidauja mokytis pagal šią programą, į grupes patenka be specialios atrankos, mokinio tėvų pageidavimu. Programa siekiama, kad visi vaikai, nepriklausomai nuo jų gabumų, atrastų save jiems priimtinoje dainavimo veikloje ir pritaikytų savo įgūdžius kitose neformaliose vaikų švietimo programose ir bendrojo lavinimo mokyklos dalykų pamokose.

Mokiniai dainuoti mokysis grupėse (15-25 vaikai) du kartus per savaitę, aštuonis kartus per mėnesį.

Pasirinkę dainavimo studijos „Šviesi žvaigždelė“ programą mokiniai mokysis: teisingai formuoti garsą, jausti atliekamos muzikos ritmą bei charakterį, sieks tikslios intonacijos, aiškaus, taisyklingo ir išraiškingo žodžių tarimo, ugdysis ansambliškumo įgūdžius, lavinti muzikinę klausą ir atmintį, vystys balso ir kvėpavimo aparatą, mokysis taisyklingos laikysenos bei elgesio scenoje įgūdžių, tobulins kalbą, pastabumą, dėmesį, atmintį,patirs teigiamų emocijų. Pagal galimybę bendradarbiaus su Vilniaus mieste veikiančiais teatro, šokio, dailės ir kitų meninės saviraiškos veiklos kolektyvais, rengs bendrus projektus.

Programos turinys planuojamas ketveriems mokslo metams. Kaip programos turinį įsisavins lankantys vaikai priklausys nuo jų individualių pastangų, gebėjimų ir pamokų lankomumo.

Programos turinys gali būti plėtojamas ir pritaikomas atsižvelgiant į vaikų individualius poreikius gebėjimus ir amžių.

Pagrindinė mokymo forma – pamoka. Kitos mokymo formos: atvira pamoka, pamoka – koncertinė ekskursija, konsultacija, repeticija, koncertai, teminiai koncertai, koncertų lankymas, projektinė veikla.

Mokymo metodai: kūrybiniai (įvairi muzikinė veikla), praktiniai (pratybos, žaidimai), informaciniai (teikiamieji, atgaminamieji), auklėjimo (rodomieji, sakytiniai, stimuliavimo).

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

logo
Amžius: 6–10 m.

Pramoginiai šokiai

Būrelis puoselėjant vaiko kinestetinį ir kūrybinį savitumą padėda įgyti šokio įgūdžių ir estetinės patirties pagrindus, laiduojančius tolesnį sėkmingą ugdymąsi.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 7–15 m.

Kūrybiškas lietuvių ir anglų kalbos įgūdžių lavinimas

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro ,,Mūsų nameliai“ lankytojams, vaikams iš socialinės rizikos šeimų, priklausantiems tautinėms mažumoms ar mišrioms šeimoms. Užsiėmimų metu siekiama ne tik mokyti bazinių lietuvių ir anglų kalbos dalykų, tačiau kartu suteikti progą vaikams patirti sėkmę, įgalinti veikti, skatinti kelti klausimus, tyrinėti ir reflektuoti. Programa sudaroma atsižvelgiant į vaikų amžių ir interesų lauką, kalbos dalykus integruojant į kūrybinį procesą.

Amžius: 7–15 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programa skirta vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams.

Užsiėmimai vyksta naudojant biblioterapijos metodą.  Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį. Tokiu būdu vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas. Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”. Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprina dalyvių – dienos centro socialiai silpnų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis, naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie skatina vaiką atvirumui, ar streso įveikai.Naudojant biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokosi reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti, dalintis patirtimi su kitais, išklausyti kitų patirtis ir nuomones, ugdant dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatinant atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus.

logo
Amžius: 6–20 m.

Capoeira – brazilų kovos menas

Capoeira (kapoeira) tai brazilų kovos menas, kurį 2014 metais UNESCO pripažino brazilų kultūros paveldo dalimi. Kaip kovos menas kapoeira susiformavo Brazilijoje, apytiksliai XV a. pradžioje. Kapoeira negimė, kaip šokis. Ji gimė, kaip kovos forma, pridengta šokio įvaizdžiu. Siekiant suklaidinti šeimininkus ir nuslėpti nuo jų faktą, kad vergai rengiasi pasipriešinimui, stebėtojai dainavo, plojo rankomis, grojo būgnais, pagal berimbau ritmą. Tokiu būdu šeimininkai ir prižiūrėtojai net neįtarė, jog rato viduryje vyksta ne tik šokiai bet ir kovinės treniruotės. Dabar kapoeira kovos stilius pasižymintis ryškiais akrobatiniais elementais, šuoliais į aukštį, smūgiais kojomis. Kapoeira išsiskiria iš kitų kovos menų tuo, kad yra visiškai neatsiejama nuo muzikos. Muzika diktuoja kovos tempą, ritmą, stilistiką, įkvėpia, suteikia kovotojams stiprybės, energijos. 

Per aktyvias sporto veiklas norime pristatyti šio kovos meno išskirtinumą, taip populiarinant fizinį aktyvumą, motyvuojant judėti, stiprinti sveikatą. Užsiėmimų metu visi besitreniruojantys yra supažindinami ne tik su teorine dalimi (kapoeiros istorija, filosofija, stiliai), bet ir bazine technika, akrobatika, smūgiais rankomis, kojomis. Bendras fizinis parengimas yra lavinamas per judriuosius žaidimus, mankštą.

Muzika ir dainavimas yra neatsiejama šio kovos meno dalis, todėl visi mokosi groti autentiškais kapoeiros instrumentais (berimbau, atabaque, pandeiro) taip pat capoeiros dainų (portugalų kalba). Kaip ir visi kovos menai, kapoeira turi savo egzaminų ir diržų sistemą. Egzaminai ir diržų gavimo ceremonija (Batizado e troca de cordas) yra organizuojami vieną kartą per metus.  

Amžiaus grupės: 4-19 m.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 6–12 m.

Aukime su futbolu 2021

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 13–17 m.

Arčiau didžiojo futbolo

Talentų futbolo akademija (TFA) – tai nuolat auganti, tobulėjanti ir perspektyvi futbolo akademija, kurios treniruočių metodika yra orientuota į kiekvieną žaidėją atskirai, taip padedant vystyti techniką, taktiką, fizinę ir psichologinę būklę. Šie veiksniai padeda jaunimui sėkmingai integruotis į vyrų futbolą. Talentų futbolo akademija dirba piramidės principu, todėl akademijoje ugdomi ne tik įvairaus amžiaus vaikai ir jaunimas, bet ir profesionalai, kurie atstovauja aukščiausiose Lietuvos futbolo lygose besirungiančias komandas. TFA dirba išsilavinę, futbolą mylintys bei darbą su vaikais bei jaunimu išmanantys profesionalūs futbolo treneriai, kurie kartu su savo auklėtiniais nuolat tobulinasi vietiniuose ir tarptautiniuose turnyruose. Be to, TFA treneriai kelia savo kvalifikaciją ir kompetenciją bendradarbiaudami su FK Riteriai trenerių štabu.

Mūsų futbolo mokyklos filosofija yra grindžiama požiūriu į “visą žmogų”, pripažįstant, kad gerinant žaidėjo fizinį ir techninį vystymąsi, turi augti ir žaidėjo branda, t.y. vystytis jo emocinė ir psichologinė gerovė. Talentų futbolo akademija skatina visus vaikus turėti didelių ambicijų futbole ir siekia prisidėti prie kiekvieno savo žaidėjo psichinės ir fizinės sveikatos gerinimo sporto pagalba. Todėl mūsų futbolo mokyklos treniruotės orientuotos į keturias pagrindines sritis: motorinių įgūdžių, pažinimo, asmeninių ir socialinių įgūdžių vystymą.

Programa "Arčiau didžiojo futbolo" skirta 13-17 metų vaikinams ir merginoms. Programos tikslas: vadovaujantis pasaulinį pripažinimą turinčia RSC Anderlecht futbolo treniruočių metodologija bei kvalifikuotų trenerių pagalba išugdyti ryškias Lietuvos futbolo asmenybes, kurių laimėjimai garsintų Lietuvos vardą futbolo arenose visame pasaulyje.

⚽ Mes siekiame tobulinti kiekvieno žaidėjo techninius ir taktinius gebėjimus, koncentruodamiesi į kamuolio spyrimą, varymą, perdavimą, mušimą galva ir kovą dėl kamuolio. Greitis, jėga, ištvermė ir lankstumas yra svarbiausios fizinės savybės šioje srityje.

⚽ Mūsų mokykloje siekiama plėtoti tokias asmens savybes, kaip intuicija, atmintis, koncentracija ir atsakingas sprendimų priėmimas. Ši mokymų dalis remiasi jaunųjų žaidėjų saviraiška, kūrybiškumu ir vaizduote.

⚽ Asmeninių įgūdžių lavinimas orientuotas į emocijų kontrolę ir savikontrolės atgavimą, kai jos netenkama, todėl šioje srityje didinama žaidėjų motyvacija, savigarba ir noras būti nepriklausomiems.

⚽ Mes mokomės dirbti visi kartu kaip grupė, kaip komanda, pabrėžiant taisyklių laikymąsi ir pagarbą kitų priimtiems sprendimams. Šioje dalyje yra svarbu išmokti bendradarbiauti.

⚽ Mūsų futbolo mokykla suteiks galimybę savo žaidėjams tapti rimtais profesionaliais žaidėjais ateityje.

⚔️ #tfariteriai ⚔️ #jaunimas ⚔️ #tumusuateitis

logo
Amžius: 6–16 m.

Gatvės šokių studija

Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra, su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop, house, dancehall ir kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Per šokį įgysite pasitikėjimo savimi, ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda.

logo
Amžius: 7–16 m.

Dailės technologijos

Dailės technologijų programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, - ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Vaikai išmoks naudotis pagrindinėmis dailės raiškos meninėmis bei techninėmis priemonėmis, atskleis ir vystysis jų kūrybiniai ir meniniai raiškos gebėjimai, savarankiškumas, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Praplės savo akiratį, pažins savo krašto ir pasaulio kultūrą.

logo
Amžius: 6–11 m.

Dainuok ir svajok (vokalo studija mažiesiems)

Atsibodo nuobodžios dainavimo pamokos? Pas mus viskas kitaip. Čia ne tik dainuosime, bet kartu su muzika išmoksime daug kalbų, sužinosime visas scenos paslaptis ir kaip joje reikia judėti. Ir ne tik tai! Atėję pas mus sužinosite apie stebuklingą linksmybių vaistą – muzikos terapiją. Tad, ateik pas mus – dainuok ir svajok!

logo
Amžius: 8–19 m.

Gitaros studija pradedantiesiems

Jei dar nelaikėte rankose gitaros, tačiau norite prisijaukinti šį instrumentą, kviečiame į gitaros studiją pradedantiesiems. Čia darbas prasidės nuo labai paprastų dalykų: paimti gitarą į rankas (tai irgi menas!), pažinti stygas ir jas prakalbinti. O ką tik užgimęs tavo ir gitaros muzikinis dialogas netikėtai nudžiugins tave ir aplinkinius!  Drauge dirbdami išmoksime bendradarbiauti, dirbti komandoje ir įgyvendinti kūrybinius sumanymus, įsigysite naujų draugų. Norintiems bus sudarytos galimybės groti ansamblyje, patiems rinktis ansamblio sudėtį ir repertuarą.

logo
Amžius: 5–11 m.

Karate studija

Tradicinis karate – tai savigynos menas, pagrįstas nuolatinio tobulėjimo principu. Nuo pat pirmų žingsnių mokomės drausmės, tvarkos ir pagarbos kitiems. Karate padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir orientuotis į tikslo siekimą ne tik sporte, bet ir gyvenime. Šie užsiėmimai  padės vaikams sustiprėti fiziškai. Užsiėmimų metu lavinsime koordinaciją, ištvermę, vikrumą,  mokysimės kontroliuoti savo emocijas ir jėgą. Treniruočių metu daug pratimų atliekama žaidybine forma.

Renkamos grupės:

5 - 7 metų,

8 - 11 metų.