Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Lyderystės akademija

Asmeninei lyderystei reikalingų kompetencijų ugdymas. Savęs pažinimo, asmeninių savybių, interesų, gabumų įgūdžių aptarimas ir ugdymas. Teigiamo požiūrio į aplinką kūrimas. Mokymasis dirbti individualiai ir komandoje. Pažintis su įvairių sričių darbuotojais. sekmės istorijos. Ekskursijos po sekmingai dirbančias įmones. Savanorystės ir pameistrystės patirties populiarinimas. Asmeninei karjėrai reikalingų savybių įvardijimas ir metodiškas, individualus jų siekimas. Asmenių kompetencijų aplankai, Cv ruošimas, darbo pokalbių imitacija.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 7/8 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomūjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Fokusuojamais į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija, iškelti klausimą, ir sukurti metodą, kaip į jį atsakyti, pasitelkus ekspermentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodu praktinio panaudojimo. Kompetencija, savarankiškai sukurti ekspermenta, kurį gali perduoti kitiem vykdytojam.Metų programoje, vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 7–18 m.

CodeAcademy Kids programavimo būrelis

CodeAcademy Kids programavimo būrelio programa yra skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (7-18 metų). Programa lavina moksleivių analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą. Mokydamiesi pagal CodeAcademy Kids programą moksleiviai mokosi sukurti savo kompiuterinį žaidimą, internetinę svetainę, mobilią aplikaciją, prekinį ženklą. Taip pat programos metu moksleivių žinios yra gilinamos matematikos ir anglų kalbos srityse. Mokslo metų eigoje moksleiviai mokosi šių programavimo kalbų bei programinių įrangų: HTML, CSS, Javascript, PHP, JAVA, C#, HTML5, Photoshop, Illustrator. Į programą įeina ne tik individualios užduotys, bet ir komandiniai projektai.

Amžius: 6–16 m.

Vandens tapyba – VYTA Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra. Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“. Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato. Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu. Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos. Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 13–17 m.

"Angliškai kalbu laisvai: Taip!"

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ (Angliškai kalbu laisvai: Taip!) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

Mokiniai išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–16 m.

LVJC Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio veikloje vaikai įgyja įvairių žodžių ir frazių bagažą kalbėti tam tikromis temomis, esant tam tikrom situacijom. Gebama vartoti minimalų paprastų gramatinių struktūrų ir sakinio modelių skaičių pagal išmoktą medžiagą. Gebama taisyklingai tarti išmoktus žodžius ir frazes, naudojant juos pagal paskirtį. Skaitant gebama suprasti informaciją paprastuose, kasdieniniuose tekstuose, skelbimuose,reklamose,valgiaraščiuose,tvarkaraščiuose ir t.t. Gebama suprasti ir parašyti paprastus asmeninius laiškus, žinutes, pastabas ir t.t. Gebama kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, pasakyti keletą frazių apie save,savo šeimą, kitus žmones, gyvenimo sąlygas. Kūrybiniai projektai skatina vaikų motyvaciją mokytis, pasitikėti savimi ir savo žiniomis,r prisiimti atsakomybę už save bei kitus, pozityviai bendrauti ir bendradarbiauti.

Amžius: 6–19 m.

Šokių būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su šokiu, ritmika. Užsiėmimų paskirtis: mokyti grakščiai judėti, jausti ritmą, bendrauti, ugdyti estetinę nuovoką, kūrybinę iniciatyvą, bendravimo kultūrą, muzikalumą, artistiškumą, skatinti dalyvavimą kūrybinėje veikloje. Šiuolaikinio šokio studijos programos tikslas bei uždaviniai – plėtoti mokinių estetinę, kultūrinę ir bendrąsias (iniciatyvumo ir kūrybingumo, asmeninę, socialinę ir pilietinę, mokymosi mokytis, pažinimo) kompetencijas, ugdyti sumanų ir aktyvų kultūrinio gyvenimo dalyvį. Išmoks mažiausiai 2 šokius per mokslo metus. Susipažins su Lietuvos miestuose vykstančiais šokio festivaliais-konkursais, dalyvaus juose kaip žiūrovai ir kaip dalyviai. Vaikai pajaus scenos jaudulį, ugdys sceninę patitį. Palygins stebėtus šokius, aptars jų panašumus ir skirtumus (pagal konkrečius aspektus, pvz., nuotaikas, tempą, kostiumus). Nusakys šokio dalyvių (šokėjo, choreografo, šokio mokytojo, žiūrovo) veiklą.

Amžius: 6–19 m.

Aerobikos būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su aerobika. Užsiėmimų paskirtis: siekti vaikų fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprinti ugdytinių sveikatą. Svarbiausias uždavinys – ugdyti fizinio aktyvumo įpročius. Naudojant fizinius pratimus didinti raumenų jėgą ir ištvermę, gerinti sąnarių lankstumą, didinti judesių amplitudę, ugdyti fizines galias. Užsiėmimo metu lavinti ritmo ir klausos pojūtį, puoselėti ir populiarinti sporto naudą žmogaus kūnui ir sielai . Siekti, kad vaikai patirtų judėjimo džiaugsmą, suprastų, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia jam daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Siekti, kad vaikai pažintų ir suvoktų, kaip per sportą gerinamas fizinis darbingumas, funkcinis organizmo pajėgumas, psichinis stabilumas, tobulinamos kūno formos;

Amžius: 6–16 m.

Dailės pradmenys

Dailės mokymas apima trys pagrindinės sritis: 1. Plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. Raiška: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. Teorinės žinios. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką

Amžius: 10–19 m.

Taikomoji dailė. Rankdarbiai

Kiekvienas vaikas bene lengviausiai kaip estetinę vertybę suvokia rankdarbių kūrybą. Pastaruoju metu vėl atgimsta susidomėjimas ivairiais taikomaisiais bei dekoratyviniais rankdarbiais. Vykdant šia programa mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausiais rankdarbių būrelio tikslas supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus. Mokymo metu vaikai išmoks komponuoti nesudėtingos meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, atilkti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudojant įvairiais tradicines bei šiuolaikines medžiagas ir technikas. Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrengimų darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti įvairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.

Amžius: 12–19 m.

Baimės laboratorija

„Baimės laboratorijos“ užsiėmime dalyvauja 12-15 jaunuolių, su jais apie baimės atsiradimo priežastis ir jos įveikimo būdus, bei apie savižudybių prevenciją kalbėsis kvalifikuoti specialistai: psichologas psichoterapeutas, teatro pedagogas, dailininkas. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui. Jaunimas viso užsiėmimo metu kokybiškai praleidžia laisvalaikį, talkinant profesionalams, turintiems daugiametę patirtį darbo su jaunais žmonėmis. Grupėje, su kuria bus dirbama, jaunuoliai bendrauja ne tik su vedančiais specialistais, bet tarpusavyje. Tokiu būdu jauni žmonės ugdo savo socialinius įgūdžius. Psichologas padeda atpažinti baimes (ir kitus jausmus), jų kilmę, profesionaliam dailininkui padedant dalyviai vizaulizuoja baimes (lipdo iš molio, tapo baimės portetus, gamina baimės kaukes, lėles). Naudojant teatro metodus (forum teatrą, proceso dramą, simuliacinius žaidimus) vaidinamos baimę ir kitus svarbius jausmus keliančios situacijos tol, kol atrandamas savo jausmų įveikimo būdas. Užsiėmimas užbaigiamas refleksija. Grupiniai užsiėmimai skatina jaunimą kalbėti garsiai apie jų baimes, tokiu būdu prisideda prie Lietuvoje plačiai paplitusios savižudybių problemos mažinimo, nes padeda dalyviams rasti būdus, kaip konstruktyviai spręsti savo sunkumus.

Amžius: 7–19 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Sistemos „Pankrata“ šaknys Senovės Graikijos mitologijoje glaudžiai susipina su Afinu demokratija, kuri susikurė Senovės Graikijos mieste - valstybėje Atėnai. Atėnu mieste buvo viena pirmųjų demokratijų ir tikriausiai svarbiausia senovės istorijoje. Vykdant užsiėmimus pastebėjome, kad norint išauginti dorą pilietį, vertinantį demokratines europietiškas vertybės, reikia pradėti jo susipažinimą nuo pačių pirmųjų šaltinių, tuo labiau, kad Europos pavadinimas kiles iš Senovės Graikijos mitų, Finikijos karaliaus dukters vardo. Sistema pagrindinis pricipas, kad vaikai ir jaunas žmogus turi tobulėti visa savo jėga trijose kryptyse: fiziškai, protiškai, dvasiškai. Fizinio parengimo pagrindas yra Senovės Graikijos imtynių rūšis pankrationas, kuris buvo įtrauktas į Olimpinės žaidynės beveik tūkstantį metų ( 648 m.pr.m.e. – 393 m.m.e. ). Nuo tų laikų pankrationu užsiiminėjo Sokratas, Aristotelis bei Aleksandras Makedonietis, kuris teigė, kad pankrationas turi svarbų vaidmenį busimų tevynės saugotojų pasiruošime. Pankrationo čempionu buvo ir garsus Senovės Graikijos filosofas ir rašytojas Platonas. Egzistuoja pasakojimas, jog olimpinių pankrationo čempionu yra buvęs Pitagoras. Daugelis Graikijos filosofų bei žymų veikėjų yra susidurę su Pankratos sistemos filosofija, kuri orientota į dorinį asmenybės ugdymą bei intelektualinį tobulėjimą. Pagal „Pankratos“ filosofiją harmoningas kunas ir dvasinis vystymasis neįmanomas be trijų pagrindinių principų: geranoriškumas, išmintis bei drąsa. Geranoriškumas - tai gebėjimas gerbti gyvenimą visose jos pasireiškimo formose, ypatingai gerbiant žmogaus gyvybė. Išmintis – tai santūrumas, gailestingumas, empatija, pagarba ir pasitikėjimo jausmas ne tik kitiems bet ir sau. Drąsa leidžia žmogui realizuoti savo potencialą, įgyvendinti savo tikslus ir sumanymus, įveikti iššūkius bei būti sąžiningu su savimi ir kitais. Taip pat sportiškame ir sveikame kūne bus ir sveika dvasia. Vykdant neformalio švietimo programa pagrindinė mūsų siekimybė yra patrauklias ir suprantamais jaunuoliams būdais perteikti šiuos nuostatus, ypatingą dėmesį skiriant mažiau galimybių turintiems, savirealizacijos erdvės nerandantiems jauniems žmonėms, kuriem labaiusiai reikia nuoširdaus palydėjimo ir palaikymo. Programoje numatomas bendras susipažindinimas su kovos menu istorija, filosofija skirtingose pasaulio kraštuose ir laiko perioduose. Taip pat per užsiėmumus bus išmokstama savarankiškumo, padedama formuoti tvirtą charakterį. Asmenybės treniruočių užsiėmimai susidės iš trijų komponentų: 1) įžanginės diskusijos jaunuolius aptariant treniruotės temą (temos bus parenkamos pagal jaunuolių lūkesčius, atsižvelgiant į užsiėmimo keliamus tikslus) bei įsigilinant į dalyvių nusiteikimą bei norą įsitraukti; 2) fizinė treniruotė - mankšta, kovos menų pamokos; 3) dienos refleksija - uždarant dienos tema - aptariamas dienos procesas, bei atsakoma į jaunuoliams kilusius klausymus. Kiekvieno atskiro užsiėmimo tema bus formuojama atsižvelgiant į jaunuolių poreikį bei siekiant atliepti tokis vertybes, kaip: - Siekti savo svajonių; - Išsikelti gyvenimo tikslus ir juos įgyvendinti; - Būti atsakingam, geriau susikaupti ir įgyti savikontrolės įgūdžių; - Atsispirti neigiamam bendraamžių spaudimui dėl alkoholio ir narkotikų; - Sveikai gyventi (sveika mityba, asmeninė higiena, grūdinimas ir t.t ); - Mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais; - Atrasti savo stipriąsias puses ir panaudoti jas savo gyvenimo tikslų siekimui; - Spręsti konfliktus, susidoroti su stresu. Numatoma suteikti erdvė jaunimo lyderystės įgūdžių ugdymui kuriant „Pankratos“ klubo tradicijas bei organizuojat teminius renginius. Už renginiu organizavimą ir vidiniu taisyklių, tradicijų kurimą bus atsakingi patys programos dalyviai. Organizuojat varžybas ir patirimnės veiklas numatoma skatinti asmeninės atsakomybės įvairiose situacijose suvokimą, mokyti veikti komandoje ir susidoroti su įprastais gyvenimo stresais socialiai priimtinais būdais. Taip pat dalyvaujant vietos ir tarptautinėse varžybose ir čempionatose bei atstovaujant savo šalį jaunas žmogus labiau supranta patriotizmo sąvoka, skatinamas tautinio tapatumo ir pagarbos kitiems jausmas. Siekiant savo asmeniniu tikslų jaunas žmogus tampa pavyzdžiu kitiems.

Amžius: 7–18 m.

Matematikos būrelis

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais, kuriuose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiami uždaviniai reikalauja iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, tai skatina mokinius mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba. Studijos vertybės:aktyvus tikslo ir rezultato siekimas, draugiškumas, geri tarpusavio santykiai, noras domėtis, klausti, tobulėti.

Amžius: 7–12 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa skirta vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Užsiėmimų metu didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba. Siūlydami aktualias temas, laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius, didiname jų pasitikėjimą savimi. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, darys projektinius darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–19 m.

Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas bei metodus pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą. Esminiai bruožai yra saviraiška, autonominis mokymasis, mokymasis mokytis, pramoga.

Amžius: 6–19 m.

„Savęs pažinimas per dailę ir menus“

Per dailę mokoma teorijos ir praktikos. Praktinė dalis aprėpia aplinkos, situacijų, reiškinių, gamtos, daiktų, meno estetinį suvokimą, išjautimą, apmąstymą. Dailės priemonėmis galima kurti, stebėti, analizuoti, patirti kūrybos džiaugsmą ir įgyti gebėjimų, pasitikėjimo savimi, o taip pat praplėsti akiratį. Bendravimas tarpusavyje, santykio su savimi ir kitu kūrimas per meną. Savęs pažinimas tyrinėjant piešinių simboliką. Mokiniams atsiveria galimybės išreikšti save, savo emocijas, patirtis bei giliau suvokti perduodamas žinias.

Amžius: 10–19 m.

Meninių rankdarbių programa „Kūrybos laiptai“

Programa „Kūrybos laiptai“ tai individualus įgimtų ir įgytų jauno žmogaus gebėjimų ugdymas komandoje. Programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais: suinteresuotumas, nuoseklumas, periodiškumas; verslumas. Didžiausias dėmesys kreipiamas į jaunuolio įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi rankdarbiai, paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Kiekvieno užsiėmimų ciklo pabaigoje – po 4 savaičių – aptariami įgytų gebėjimų rezultatai, kurie motyvuoja siekti dar didesnių savirealizacijos galimybių. Jaunas žmogus pradeda pasitikėti savimi, išmoksta dirbti komandoje ne konkuruodamas ir kritikuodamas , o bendradarbiaudamas ir padedamas studijos draugui/naujokui. Per trumpą laiką sukuriamas meniškas produktas pvz. originalus papuošalas, spalvingas paveikslas, sudėtinga interjero detalė, kuris yra fiksuojamas kaip materialinė gerybė, kurią galima parduoti, dovanoti ir tokiu būdu apčiuopiama reali nauda. Jaunas žmogus maloniai praleisdamas laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla sukuria gražų dalyką ir gali vystyti elementarią verslumo strategiją. Tokiu būdų jaunas žmogus gija psichologiškai, emociškai ir pradeda pasitikėti savo jėgomis, jam parodomas kelias į jaukų socializacijos ir integracijos kelią darbo rinkoje .

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.