Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 5/6 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija - iškelti klausimą ir sukurti metodą kaip į jį atsakyti, pasitelkus eksperimentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodų praktinis panaudojimas. Metų programoje vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 4 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir ,svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas.

Amžius: 7–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 2 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampaini. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: Skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai.Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 1 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampainį. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti bei gebėjimas klausyti. Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–18 m.

Pramoginių šokių programa vaikams nuo 4-erių iki 18 metų

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  4-18 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra mokinys, o ne pats šokis.  Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa,  kuria siekiama ugdyti vaikų asmenines, edukacines ir socialines kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 4 -18 metų vaikai. Jokie  reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami, tačiau pirmenybė bus teikiama socialinę atskirtį patiriantiems vaikams (vaikams iš socialiai remtinų šeimų, socialinės rizikos šeimų, globos namų ir pan.) bei daugiavaikių šeimų, globojamiems ir įvaikintiems vaikams.

Programos turinys

  • Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.
  • Šokio istorija.
  • Šokio suvokimas.
  • Šokio atlikimas (pramoginiai šokiai).
  • Šokio kūryba.

Numatomos veiklos

  • Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).
  • Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.
  • Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas.

Nauda vaikams

  • Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas.
  • Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.
  • Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.
  • Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.
  • Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.
  • Sustiprės vaikų teigiamas savęs vertinimas.
  •  Mažės vaikų iš socialiai remtinų šeimų, globos namų ir daugiavaikių šeimų,  globojamų ir  įvaikintų vaikų socialinė atskirtis.

Laukiama nauda visuomenei

  • Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame (politiniame) gyvenime.
  • Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.tpsokiustudija.lt.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–19 m.

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymas

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymo programa skirta mokyti ir lavinti vaikų psichologinius ir fizinius įgūdžius, kaip priemonę pasitelkiant fechtavimo sporto mokymą, stiprinti bendrąjį vaikų fizinį pasirengimą, ugdyti atsakingos sportinės veiklos ir sveikatingumo įgūdžius, lavinti individualiam ir komandiniam sportui reikalingus fizinius, psichologinius ir intelektinius gebėjimus bei žinias. Įgyvendinant programą numatytas nuoseklus darbas reguliarių sporto treniruočių metu – užsiėmimai vyksta keturis kartus per savaitę, kiekvienas iš jų – po tris valandas. Treniruočių metu atliekamos šios veiklos: bendrojo fizinio lavinimo pratimai, skirti apšilimui, raumenų stiprinimui ir tempimui, atskirų raumenų grupių lavinimui; fechtavimo sporto pratimai ir ištvermės, reakcijos lavinimas; fechtavimo sporto taktinės, teorinės ir istorinės paskaitos; individualios pamokos ir darbas su treneriu; fechtavimo sporto praktika; specializuotas pasirengimas šalies ir tarptautinėms varžyboms; dalyvavimas varžybose ir sporto stovyklose. Vaikai, lankydami užsiėmimus, įgauna visapusišką neformalųjį lavinimą: aktyvią, atsakingą fizinę veiklą, psichologinių savybių, tokių kaip tikslo siekimas, oponento pažinimas, dėmesio koncentravimas, fizinės ir protinės veiklos koordinavimas, ugdymą, komandinio darbo ir organizuotos veiklos kolektyve ugdymą. Fechtavimo sportas be fizinės veiklos taip pat turi stiprų kultūrinį ir intelektualinį foną, ugdo vaikų supratimą apie etiką, pagarbą, kelionių ir varžybų metu supažindina su kitų šalių patirtimi ir kultūra.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 7–12 m.

Laikyseną koreguojanti mankšta

Ydinga laikysena yra labai aktuali šių dienų problema, mokyklose diagnozuojama kas trečiam vaikui. Pagrindinė ir vienintelė efektyvi laikysenos korekcijos priemonė – tai koreguojanti mankšta. Ši mankšta padeda vaikui harmoningai vystytis, proporcingai formuojasi griaučių raumenų sistema. Užsiėmimų metu koreguojama laikysena; aktyvinami gilieji liemens raumenys stabilizuojantys stuburą; gerinamas lankstumas; koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis ir atpalaiduojant įtemptus kūno raumenis, gerinama kvėpavimo funkcija. Lavinami taisyklingo sėdėjimo įgūdžiai, formuojamas fizinio aktyvumo poreikis.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 7–16 m.

Popchoras

Tikslinga mokytojo ir mokinių sąveika, organizuojant ir stimuliuojant mokinių praktinę-meninę ir pažintinę-racionaliąją veiklą, siekiant tobulinti muzikos pažinimą, ugdyti asmenybę. Ugdomi jaunojo žmogaus jausmai, turtinamas emocinis pasaulis ir vaizduotė, skatinamos kūrybinės jėgos, žadinama fantazija

Amžius: 14–18 m.

Taikomoji robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Duomenų registravimas elektriniais įrenginiais ir jų analizė. Rementis Lego sukurta mokymo programa 4C (bendrauk,konstruok, mąstyk ir tęsk), mokiniai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 8–13 m.

Smagioji robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 6–9 m.

Ankstyvoji robotika Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mastyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.