Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–18 m.

Pramoginių šokių programa vaikams nuo 4-erių iki 18 metų

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  4-18 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra mokinys, o ne pats šokis.  Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa,  kuria siekiama ugdyti vaikų asmenines, edukacines ir socialines kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 4 -18 metų vaikai. Jokie  reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami, tačiau pirmenybė bus teikiama socialinę atskirtį patiriantiems vaikams (vaikams iš socialiai remtinų šeimų, socialinės rizikos šeimų, globos namų ir pan.) bei daugiavaikių šeimų, globojamiems ir įvaikintiems vaikams.

Programos turinys

  • Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.
  • Šokio istorija.
  • Šokio suvokimas.
  • Šokio atlikimas (pramoginiai šokiai).
  • Šokio kūryba.

Numatomos veiklos

  • Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).
  • Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.
  • Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas.

Nauda vaikams

  • Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas.
  • Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.
  • Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.
  • Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.
  • Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.
  • Sustiprės vaikų teigiamas savęs vertinimas.
  •  Mažės vaikų iš socialiai remtinų šeimų, globos namų ir daugiavaikių šeimų,  globojamų ir  įvaikintų vaikų socialinė atskirtis.

Laukiama nauda visuomenei

  • Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame (politiniame) gyvenime.
  • Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.tpsokiustudija.lt.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 7–12 m.

Laikyseną koreguojanti mankšta

Ydinga laikysena yra labai aktuali šių dienų problema, mokyklose diagnozuojama kas trečiam vaikui. Pagrindinė ir vienintelė efektyvi laikysenos korekcijos priemonė – tai koreguojanti mankšta. Ši mankšta padeda vaikui harmoningai vystytis, proporcingai formuojasi griaučių raumenų sistema. Užsiėmimų metu koreguojama laikysena; aktyvinami gilieji liemens raumenys stabilizuojantys stuburą; gerinamas lankstumas; koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis ir atpalaiduojant įtemptus kūno raumenis, gerinama kvėpavimo funkcija. Lavinami taisyklingo sėdėjimo įgūdžiai, formuojamas fizinio aktyvumo poreikis.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 7–16 m.

Popchoras

Tikslinga mokytojo ir mokinių sąveika, organizuojant ir stimuliuojant mokinių praktinę-meninę ir pažintinę-racionaliąją veiklą, siekiant tobulinti muzikos pažinimą, ugdyti asmenybę. Ugdomi jaunojo žmogaus jausmai, turtinamas emocinis pasaulis ir vaizduotė, skatinamos kūrybinės jėgos, žadinama fantazija

Amžius: 14–29 m.

Atviras darbas su jaunimo "Spotas"

Atviras jaunimo centras „Mes“ - vieta, kur kiekvienas jaunas žmogus atras vietą sau.  Vilniaus atviro jaunimo centro „Mes“ misija – atviros ir saugios erdvės darbui su jaunimu ir jaunimo veiklai organizavimas. Jo funkcijos – sudaryti jaunimui sąlygas įgyti naujų socialinių įgūdžių, užtikrinti ilgalaikį užimtumą, atsižvelgiant į jauno žmogaus poreikius ir interesus, atlikti nusikalstamumo, žalingų įpročių ir kitų psichosocialinių problemų prevenciją bei konsultuoti jaunimą jiems rūpimais klausimais. Lankytojų amžius ‒ nuo 14 iki 29 metų. Atviro jaunimo centro veikla organizuojama taip, kad jame gali lankytis tiek motyvuotas, tiek mažiau motyvuotas jaunimas. Atsižvelgiama į socialinės rizikos šeimų poreikius. Su šia grupe dirbama daugiau valandų per savaitę. Pagalba ir konsultavimas (pagal poreikį) nuolat teikiamas ne tik jaunimui, bet ir jų tėvams bei globėjams.

Amžius: 6–10 m.

Junior FIRST LEGO League (Jr. FLL) robotika

Ši programa skirta vaikams nuo 6 iki 9 metų. Jos tikslas – sužadinti vaikų mokslinį smalsumą, suteikti jiems inžinerijos ir mokslinio darbo pagrindus, žinių ir įgūdžių. Vaikai mokosi, eksperimentuoja per žaidimą, konstruodami statinius – projekto modelius, naudodami LEGO ir smagiuosius LEGO EDUCATION WeDO robotus.

Amžius: 14–16 m.

FIRST TECH CHALLENGE (FTC) robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis FTC (First technical challenge) sukurta moksleivių mokymo metodika, vaikai ruošiami tarptautinėms FTC varžyboms.

logo
Amžius: 10–19 m.

Asmenybės ugdymas teatro raiška

    Žirmūnų vaikų ir jaunimo klube teatro studiją lankantys mokiniai teatro priemonėmis (etiudais, psichofizinių pratimų sistema, teatro žaidimais, socialinio teatro formomis ir kt.) lavins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo, scenos kalbos ir judesio įgūdžius, aktorinio meistriškumo pradmenis. Vaikai išsiugdys asmenines, bendrąsias, dalykines kompetencijas, dalyvaus bendruose pasirodymuose, miesto šventėse, stebės spektaklius, tobulės visapusiškai per teatro raišką ir gebės įgytas žinias, įgūdžius pritaikyti asmeniniame gyvenime bei socialinėje aplinkoje.

Amžius: 13–19 m.

E programavimas pažengusiems III objektinis programavimas, vartotojo sąsajos optimizavimas ir programų lokalizavimas)

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su programavimo sistemomis, moksleiviai dirba prie konkrečių pasirinktų sistemų, o mokslo metų pabaigoje gina baigiamąjį darbą, kurį vertina komisija. Dalis mokymų vyksta nuotoliniu būdu. 56 val. akivaizdinės paskaitos ir 64 val. nuotolinės konsultacijos ir mokymai. Šią programą moksleiviai pilnai baigę Programavimas I (C Sharp) ir Programavimas II (WEB, objektinis programavimas ir programų sistemos) mokymo programas. Užsiėmimai vyksta 1-2 k. per savaitę.

logo
Amžius: 6–16 m.

Keramikos studija „Molinukas“

Keramikos užsiėmimai ugdys vaikų asmenines, socialines,  kūrybines ir kitas kompetencijas. Įvairios darbo formos kaip molio minkymas, kočiojimas, volavimas, dekoravimas, lipdymas, žiedimas leis vaikams eksperimentuoti, pajausti atradimų, saviraiškos džiaugsmą. Bus ugdomas ne tik meninis suvokimas, bet ir asmeninės savybės - pasitikėjimas  savimi, kritinis mąstymas, nuoseklumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas, verslumas ir kt. Lipdymas lavins mąstymą,vaizduotę, smulkiąją motoriką, darbas grupėse mokys bendradarbiaujant realizuoti kūrybines idėjas. Vaikai mokės kurti ir ieškoti naujų formų, patirs raiškos įvairovės džiaugsmą, mokės naudotis įvairiais įrankiais, priemonėmis, mokės paruošti darbo vietą ir molį lipdymui, lipdys nesudėtingų formų figūrėles, indus, mokės žiesti. Įžvelgs grožį ir harmoniją gamtoje ir meno kūriniuose. Kultūringai ir tolerantiškai išsakys savo nuomonę. Planuos veiklą ir mokysis laiku užbaigti pradėtą darbą. Domėsis ir ieškos daugiau informacijos apie keramiką. Pastebės dailės reiškinius socialinėje ir kultūrinėje aplinkoje, mokės dirbti individualiai ir grupėje, kultūringai bendradarbiaus, tinkamai parodys savo ir draugų darbelius parodėlėse, mugėse, supras, kad tą pačią temą galima skirtingai perteikti, įgis dalykinių žinių apie keramiko bei puodžiaus profesijas, nusilipdys daug širdžiai mielų darbelių, kuriais papuoš namus, padovanos artimiesiems.

Programoje numatomos tokios veiklos: pokalbiai, stebėjimai, aptarimai, eskizų darymas, lipdymas, informacijos ieškojimas, molio kočiojimas, raikymas, minkymas, formavimas, dekoravimas, džiovinimas, degimas, glazūravimas, žiedimas,lipdymas panaudojant gipso formas, parodų,mugių organizavimas ir apipavidalinimas.

Amžius: 12–19 m.

Juoko Joga – asmenybės potencialo išlaisvinimui

Užsiėmimai paremti pasauline Juoko Jogos praktika ir skirti padėti mokiniams atskleisti jų teigiamas asmenybės savybes: būti aktyvesniems, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Juoko Jogos sesija vyksta mokinių grupėje atliekant aktyvius fizinius bei teminius pratimus su juoko emocija, po kurių daromi atsipalaidavimo pratimai. Po sesijos vyksta aktyvi diskusija, kurios metu mokiniai pasidalina savo mintimis apie užsiėmimus bei drauge nagrinėjamos įvairios gyvenimiškos temos. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 6–12 m.

Dailės terapija

Dailės terapijos užsiėmimuose mokiniai dalyvaus ne tam, kad taptu dailininkais, bet tam, kad geriau pažintų save, savo vidines galias, suvoktų savo emocines būsenas ir galėtų jas kontroliuoti, išmoktų išreikšti agresyvius jausmus socialiai priimtina forma. Dailės pagrindas yra simbolių kalba, ji dažnai padeda kur kas tiksliau išreikšti savo išgyvenimus, naujai pažvelgti į situaciją ir dėl to rasti jos sprendimo kelią. Temos meninei raiškai bus orentuotos įvairioms kompetencijoms ugdyti, bendravimo, bendradarbiavimo, jausmų ir kt. problemoms spręsti.

Amžius: 6–8 m.

Vaiko asmenybės Vilniaus miesto ugdymo programa „Kaip aš mokiausi gyventi?“

Esmė: Per literatūros, fotografijos ir teatro skleidžiamą intelektualią šviesą padėti mokiniams geriau suvokti gyvenimą, žmonių santykius, likimo kelius, atskleisti savo prigimtinius gabumus, ugdytis asmenines kompetencijas ir siekti estetinio idealo. Turinys ir numatomos veiklos: 1) Per literatūrą, menines fotografijas, teatrą, kitus vaizduojamuosius menus, susietus į vieną visumą, mokiniai mokosi atrasti gyvenimo tiesas, tobulinti savo asmenybę ir artėti estetinio idealo link. 2) Vaikai prigimtinius gabumus atskleidžia ir tobulina, gilindamiesi į literatūros lobynus, kurdami meninių fotografijų siužetus, o pagal juos – teatrinius etiudus ar kitus vaizduojamojo meno kūrinėlius. 3) Programos dalyviai, savo sukurtų teatrinių etiudų pagrindu, pastato spektakliuką „Kaip aš mokiausi gyventi?“ ir surengia pačių fotografuotų meninių fotografijų parodą. Naudos vaikams pagrindimas: Įgyvendinus programą, vaikai atskirų mokomųjų dalykų žinias lengviau susies į vientisą visumą, geriau suvoks jų naudą ir prasmę savo gyvenimui, savo asmenybės saviugdai ir savikūrai. Mokiniai ne tik patobulins dalykines, bendrąsias kompetencijas, bet ir atras daugiau motyvų mokytis, išmoks geriau naudotis mokykloje įgytomis žiniomis, įsivertinti atliktus darbus.