Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 7–12 m.

VASAROS DIENOS STOVYKLOS VAIKAMS

Jei ieškote stovyklos, kurioje vaikai ne tik „praleis dieną“, bet ir įgis naudingų žinių – kviečiame į KALBA English Day Camp. Stovykloje kartu mokysimės anglų kalbos, ugdysime supratingumą ir empatiją kitiems, susipažinsime su socialinėmis veiklomis. Stovykla vyksta Kaune ir Panevėžyje.   

 

Pagrindinė informacija

 

  • – Stovykla skirta 7–12 metų vaikams.
  • – Stovykla vyksta darbo dienomis 8:00–17:00.
  • – Tėvelių patogumui vaikus galima atvežti 7:30, o pasiimti – 17:30.
  • – Ugdysime vaikų socialines ir emocines kompetencijas.
  • – Vaikų laukia 4 ak. valandos anglų kalbos užsiėmimų per dieną.
  • – Į stovyklos kainą įskaičiuotas užkandis ir pilnaverčiai pietūs.
  • – Penktadienis – picos diena.
  •  Daugiau informacijos: https://kalba.lt/stovyklos-moksleiviams/vasaros-dienos-stovyklos/

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 12–19 m.

Muzikavimo studija

Muzikavimo studijoje muzikinėmis priemonėmis (instrumentais) mokomasi kūrybiškai išreikšti savo atliekamų meno kūrinių mintis ir jausmus; lavinti intonacinius gebėjimus, harmonizuoti susikaupimo, dėmesio telkimo būsenas, pažinti klasikinės ir šiuolaikinės populiarios muzikos repertuaro žanrų sritis, formuoti atsakomybę už asmeninės ir kolektyvinės veiklos rezultatus bei pristatyti visuomenei savo veiklos programas, dalyvaujant  Respublikos, Vilniaus miesto, bendruomeniniuose ir VJK „Kregždutė“ renginiuose (festivaliai, šventės, konkursai, koncertai ir t.t.)

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–18 m.

Pramoginių šokių programa vaikams nuo 4-erių iki 18 metų

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  4-18 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra mokinys, o ne pats šokis.  Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa,  kuria siekiama ugdyti vaikų asmenines, edukacines ir socialines kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 4 -18 metų vaikai. Jokie  reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami, tačiau pirmenybė bus teikiama socialinę atskirtį patiriantiems vaikams (vaikams iš socialiai remtinų šeimų, socialinės rizikos šeimų, globos namų ir pan.) bei daugiavaikių šeimų, globojamiems ir įvaikintiems vaikams.

Programos turinys

  • Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.
  • Šokio istorija.
  • Šokio suvokimas.
  • Šokio atlikimas (pramoginiai šokiai).
  • Šokio kūryba.

Numatomos veiklos

  • Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).
  • Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.
  • Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas.

Nauda vaikams

  • Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas.
  • Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.
  • Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.
  • Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.
  • Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.
  • Sustiprės vaikų teigiamas savęs vertinimas.
  •  Mažės vaikų iš socialiai remtinų šeimų, globos namų ir daugiavaikių šeimų,  globojamų ir  įvaikintų vaikų socialinė atskirtis.

Laukiama nauda visuomenei

  • Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame (politiniame) gyvenime.
  • Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.tpsokiustudija.lt.

Amžius: 12–15 m., 15–19 m.

Gatvės šokiai

              Gatvės šokio užsiėmimuose susipažinsite su šokio atsiradimo istorija ir gatvės kultūra,  su šio šokio specifika ir stilių įvairove (hip hop,  house,  dancehall ir daugybe kt.). Užsiėmimų metu turėsite galimybę išmokti  ne tik muzikaliai, bet stilingai bei techniškai  judėti, lavinti ištvermę ir judesių koordinaciją. Šokis ugdo  pasitikėjimą savimi, atskleidžia kiekvieno individualumą ir unikalumą. ieškosite savo individualumo, bet tuo pačiu  kartu mokysimės būti ir veikti kaip komanda. Dirbdami grupėje  ieškosime savo kolektyvo braižo, stiliaus, išskiriančio mus iš kitų.  Mūsų laukia bendri ieškojimai,  kūrybinis ir labai įdomus darbas, kuris  padės mums tapti tikra komanda ir gerais draugais.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 7–12 m.

Laikyseną koreguojanti mankšta

Ydinga laikysena yra labai aktuali šių dienų problema, mokyklose diagnozuojama kas trečiam vaikui. Pagrindinė ir vienintelė efektyvi laikysenos korekcijos priemonė – tai koreguojanti mankšta. Ši mankšta padeda vaikui harmoningai vystytis, proporcingai formuojasi griaučių raumenų sistema. Užsiėmimų metu koreguojama laikysena; aktyvinami gilieji liemens raumenys stabilizuojantys stuburą; gerinamas lankstumas; koreguojamas raumenų disbalansas, stiprinant linkusius silpnėti raumenis ir atpalaiduojant įtemptus kūno raumenis, gerinama kvėpavimo funkcija. Lavinami taisyklingo sėdėjimo įgūdžiai, formuojamas fizinio aktyvumo poreikis.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 5–15 m.

Muzikinio teatro studija

Studija sudaro galimybę vaikams lavinti savo gebėjimus dainos, šokio ir vaidybos sintezėje – miuziklo žanre. Muzikinio teatro studija leidžia kiekvienam norinčiam pažinti ir tobulinti savo muzikinius, aktorinius gebėjimus, lavinti koordinaciją, ritmiką, plastiką, kūrybiškumą, labiau susipažinti su muzikinio teatro forma - miuziklu, praktiškai išbandyti muzikinį scenos meną, jo galimybes ir prasmę.Užsiėmimai vyksta pirmadieniais – trečiadieniais.

logo
Amžius: 10–19 m.

Asmenybės ugdymas teatro raiška

    Žirmūnų vaikų ir jaunimo klube teatro studiją lankantys mokiniai teatro priemonėmis (etiudais, psichofizinių pratimų sistema, teatro žaidimais, socialinio teatro formomis ir kt.) lavins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo, scenos kalbos ir judesio įgūdžius, aktorinio meistriškumo pradmenis. Vaikai išsiugdys asmenines, bendrąsias, dalykines kompetencijas, dalyvaus bendruose pasirodymuose, miesto šventėse, stebės spektaklius, tobulės visapusiškai per teatro raišką ir gebės įgytas žinias, įgūdžius pritaikyti asmeniniame gyvenime bei socialinėje aplinkoje.

Amžius: 12–19 m.

Juoko Joga – asmenybės potencialo išlaisvinimui

Užsiėmimai paremti pasauline Juoko Jogos praktika ir skirti padėti mokiniams atskleisti jų teigiamas asmenybės savybes: būti aktyvesniems, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Juoko Jogos sesija vyksta mokinių grupėje atliekant aktyvius fizinius bei teminius pratimus su juoko emocija, po kurių daromi atsipalaidavimo pratimai. Po sesijos vyksta aktyvi diskusija, kurios metu mokiniai pasidalina savo mintimis apie užsiėmimus bei drauge nagrinėjamos įvairios gyvenimiškos temos. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 6–8 m.

Vaiko asmenybės Vilniaus miesto ugdymo programa „Kaip aš mokiausi gyventi?“

Esmė: Per literatūros, fotografijos ir teatro skleidžiamą intelektualią šviesą padėti mokiniams geriau suvokti gyvenimą, žmonių santykius, likimo kelius, atskleisti savo prigimtinius gabumus, ugdytis asmenines kompetencijas ir siekti estetinio idealo. Turinys ir numatomos veiklos: 1) Per literatūrą, menines fotografijas, teatrą, kitus vaizduojamuosius menus, susietus į vieną visumą, mokiniai mokosi atrasti gyvenimo tiesas, tobulinti savo asmenybę ir artėti estetinio idealo link. 2) Vaikai prigimtinius gabumus atskleidžia ir tobulina, gilindamiesi į literatūros lobynus, kurdami meninių fotografijų siužetus, o pagal juos – teatrinius etiudus ar kitus vaizduojamojo meno kūrinėlius. 3) Programos dalyviai, savo sukurtų teatrinių etiudų pagrindu, pastato spektakliuką „Kaip aš mokiausi gyventi?“ ir surengia pačių fotografuotų meninių fotografijų parodą. Naudos vaikams pagrindimas: Įgyvendinus programą, vaikai atskirų mokomųjų dalykų žinias lengviau susies į vientisą visumą, geriau suvoks jų naudą ir prasmę savo gyvenimui, savo asmenybės saviugdai ir savikūrai. Mokiniai ne tik patobulins dalykines, bendrąsias kompetencijas, bet ir atras daugiau motyvų mokytis, išmoks geriau naudotis mokykloje įgytomis žiniomis, įsivertinti atliktus darbus.