Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 16–19 m.

IT verslumas

Tai verslaus jaunimo mentorystės ir įgūdžių lavinimo programa, kurios metu bus kuriami ir parduodami realūs verslo ir internetinių technologijų produktai. Čia sujungiamos dvi aktualiausios šio amžiaus sritys – verslumas ir informacinės technologijos. Užsiėmimų metu jaunuoliai perpras verslumo ir technologinių inovacijų tendencijas, procesų vystymo ir vyksmo etapus bei principus, atras naudingų ryšių, išmoks perteikti idėjas žodžiais bei vaizdais, įgis ryžto pradėti karjerą dar besimokant mokykloje. Būrelio patirtis skirta išmokti mokytis savarankiškai ir įvertinti savo ar kitų turimą patirtį.  Kurti niekada nebūna per anksti.

Amžius: 16–21 m.

CS50 AP – įvadas į kompiuterių mokslą

CS50 - tai Harvard universiteto įžanginis kursas į IT verslus ir programavimo meną, kuris prieš keletą metų buvo pritaikytas ir dėstomas vidurinių mokyklų moksleiviams JAV. CS50 yra sukurtas tiems, kurie neturi nieko bendro su kompiuterių mokslu ir nori įgauti labai stiprius pagrindus bei platų suvokimą apie šio mokslo techninį pritaikymą. CS50 išmokys 9-12 klasių mokiniams algoritmiškai mąstyti ir spręsti realias pasaulio problemas, efektyviai pasinaudojant informacinėmis technologijomis. Užsiėmimų metu atliekami kriptografijos, biologijos, teismo ekspertizės, žaidimų kūrimo ir net muzikos sričių įkvėpti projektai. CS50 tikslas - išmokyti mokytis programavimo inovatyvių mokymosi metodų pagalba.

Amžius: 6–9 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 6-9 m. moksleiviai (Vilnius)

Užsiėmimai skirti 6-9 m. moksleiviams, daugelis dar tik susipažins su anglų kalba artimiau, todėl svarbiausia sužadinti norą jos mokytis, pasitelkiant dalyvių amžiui būdingą didelį norą atvirai bendrauti. Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį skatinsime smalsumą domėtis tapkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių ir.  Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spęsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Kad vaikai geriau pažintų mokymosi būdus eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių: rinksimės prekes parduotuvėje, apsilankysime kavinėje, turizmo centre, parke, klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–18 m.

Akrobatika

Programa „Akrobatika“ skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie naudojant akrobatikos sportą kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, galėtų ugdytis, realizuotis, įsitraukti į veiklas, jaustis reikšmingais, pripažintais, patenkintais gyvenimu. Mokantis porinės akrobatikos pagrindų, vaikai ne tik stiprins kūno raumenyną ir formuos taisyklingą kūno laikyseną, bet ir  ugdysis bendravimo/bendradarbiavimo įgūdžius, išmoks klausyti ir girdėti vienas kitą, kartu veikti ir suvokti veikimo kartu pranašumą. Labai svarbu mokyti vaikus komunikuoti, įsitraukti ir būti aktyviais, kaip atrasti bendradarbiavimo taškus. Būtent akrobatika ir padės formuoti tokius įgūdžius, kurie reikalingi gyvenimui visuomenėje. Tai ir gebėjimas bendrauti, mokėjimas prisiimti atsakomybę ir atsakomybėmis dalintis, gebėjimas dirbti savarankiškai ir su kitais žmonėmis, teisingai suvokti savo gabumus.

Akrobatika – tai įrankis, kuris visapusiškai stiprina vaikų organizmą, lavina judesių koordinaciją, drąsą, ryžtingumą, jėgą, greitį, orientaciją erdvėje, skiepija subtiliausius pusiausvyros pojūčius – visą tai didina vaiko pasitikėjimą savo jėgomis, savivertę. Vaikai per akrobatikos neformalios užsiėmimus gali saugiai eksperimentuoti, kūrti, veikti ką jie nori veikti, išbandyti save be pavojaus pakenkti sau ir aplinkiniams. Akrobatikos pratimai yra labai įvairūs, kelia emocijas. Vaikai, atliekant akrobatikos pratimus, per savo patyrimą turi galimybę pažinti ir išbandyti save, nebojoti suklysti, mokytis vieni iš kitų, mokytis veikti grupėje, suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įrodyti savo lyderystę veikdamas grupėje.

Amžius: 8–17 m.

Tradicinio džiazo šokių (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) pamokos

Esmė: ugdyti mokinių meninius – kūrybinius įgūdžius, lavinti bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, saviraišką, vaizduotę, ritmo pojūtį, koordinaciją ir muzikalumą.

Turinys, numatomos veiklos: Bus susipažindinti su tradicinio džiazo šokių            (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) atsiradimo istorija, stebės ir analizuos senuosius vaizdo įrašus, klausysis ir bus susipažindinti su tradicinio džiazo (svingo) muzika ir jos specifika, mokysis atskirti skirtingus džiazo muzikos stilius. Lavins savo ritmiką, atliks trenažus, mokysis teminės improvizacijos, ugdys savo koordinacijos, motoriką ir skirtingus džiazo šokių stilių žingsnelius bei junginius, kuriuos jungs į visumą, kompozicijas, rutinas ir pasirodymus. Šoks tiek solo, tiek porinius tradicinio džiazo šokius.

Naudos vaikams pagrindimas: Vaikai galės įgyvendinti savo kūrybines idėjas, realizuos savo vaizduotės vaisius, jais pasidalins ir mokysis vienas iš kito. Šokdami vaikai atras save, pasitikėjimą savimi, sustiprės fiziškai ir emociškai, susiras naujų draugų, įgaus drąsos, noro, užsidegimo įgyvendinti savo kūrybinius sumanynus. Kiekvienas vaikas šokiuose atsipalaiduos ir pasiners į šokio harmoniją. Vaikams bus suteikta galimybė tapti aktoriais, kūrėjais, atlikėjais. Šokdami jie mokysis dirbti grupėje, kolaboruoti ir kurti kartu. Labaisvarbu, jog mokiniai bus sudominti su džiazo kultūra ir jos ištakomis. Šios žinios leis jiems labiau orientuotis muzikos pasaulyje ir suprasti šiuolaikinės muzikos šaknis.   

Amžius: 6–19 m.

Programavimo būrelis

Mes ugdome mokinių gebėjimus naudoti IT efektyviam kasdieniniam mokymuisi, pažintinėms, tiriamosioms ir kūrybinėms veikloms, saugiam ir teisėtam komunikavimui, pasirengti tolimesniam mokymuisi, studijoms ir profesinei veiklai. Mokiniai mokomi ne tik elementarių kompiuterinių žinių – kurti animaciją, filmukus, bet ir skirtingų programavimo kalbų, svetainių kūrimo technologijų, kompiuterių tinklų administravimo. Vyresnieji mokiniai mokosi su mikrokompiuteriais ir robotizavimo elementų.

Amžius: 6–17 m.

Futbolas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–19 m.

Ritmo ir mušamųjų instrumentų studija

Kaip sako ritmo ir mušamųjų instrumentų studijos vadovas Laurynas Kamarauskas, užsiėmimų metu vaikai pirmiausia mokomi įsigilinti ir suprasti, kas yra muzika bei iš ko ji susideda.

Taip pat ugdytiniai susipažįsta su ritmikos pagrindais – geba juos pritaikyti grodami įvairiais mušamaisiais instrumentais įvairiu muzikos stiliumi – ugdo sąmoningą asmenybę, gebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti problemas bei aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, muzikiniuose projektuose, pasirodymuose.

Amžius: 11–16 m.

„Sveikame kūne, sveika siela“

Supažindinti mokinius su keliautojų sportu, suteikti žinių ir įsisavinti keliavimo technikos ir taktikos elementus, propaguoti sveiką gyvenseną ir organizmo grūdinimą. Vaikai dalyvaus varžybose, stovyklose, geriau pažins gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą, istorijos ir kultūros paveldą bei įdomiai ir prasmingai praleis laisvalaikį.

Amžius: 13–18 m.

„Pažinkime keliaudami“

Turistiniai, pažintiniai, sveikatingumo žygiai, sportinė  - turistinė veikla.

Amžius: 12–19 m.

„Mano ir tavo šalis Lietuva“

Perteikti sportinio turizmo pradmenis, suteikti žinių ir praktinių gebėjimų, reikalingų žygiuose, kelionėse, turistiniuose renginiuose. Progrmos dalyviai išmoks sudaryti žygių maršrutus ir gebės įvertinti savo pasirengimą praktiškai.

Amžius: 11–16 m.

„Keliauk ir pažink legendą“

Programa skirta norintiems prasmingai praleisti laisvalaikį, mėgstantiems veiklas, kur reikia fizinės ištvermės ir atkaklumo ir kūrybiškumo. Dalyvimas bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai, pažintiniai turistiniai žygiai, edukaciniai užsiėmimai, stovyklos ir kt. Vaikai įgis žinių ir išmoks praktiškai pasiruošti žygiui, geriau pažins Vilnių, Lietuvos gamtą, istoriją ir kultūros paveldą, bus ugdomos sveiko gyvenimo būdo nuostatos, vaikai išmoks teisingai elgtis gamtoje.

Amžius: 10–16 m.

„Keliauju, sportuoju ir mokausi“

Turistiniai – sveikatingumo žygiai, sportinių įgūdžių formavimas, treniruotės.

Amžius: 12–19 m.

„Jaunieji keliautojai“

Programa skirta visiems, besidomintiems žygeivyste, mėgstantiems ieškoti, atrasti ir pažinti gimtojo miesto ir visos Lietuvos gamtą, istoriją ir kultūrą. Vaikai dalyvaus žygiuose, treniruotėse ir varžybose, viktorinose, teoriniuose ir praktiniuose užsiėmimuose, stovyklose. Būrelyje bus kuriamos žygeiviškos tradicijos, ugdoma sveiko gyvenimo būdo nuostatos, žygeiviška pasaulėžiūra ir ekologinis mąstymas.

Amžius: 8–11 m.

„Noriu būti sveikas“

Puoselėti sveikos gyvensenos pagrindus, suteikti moksleiviams galimybę dalyvauti papildomoje, papomokinėje veikloje, populiarinti turizmo ir kelionių tradicijas.