Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 6–18 m.

Chorinis dainavimas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 12–18 m.

Studija „Fotografijos studija“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti fotografijos kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

 

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias fotografijos priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per fotografijos raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių pasaulį, pastebėti svarbias detales, suvokti pagrindines gyvenimo vertybes;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti fotografijos meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti fotografinę veiklą ir įgytą patirtį.

 

Ugdytiniai mokydamiesi pagal fotografijos programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Fotografijos raiška (kūryba). Fotografijos raiška apima: idėjų apmąstymą, techninius darbų įgyvendinimų sprendimus, fotografavimą, darbų aptarimą ir koregavimą, pristatymą;
  2. Fotografavimo proceso ir fotografijų žiūrėjimas, nagrinėjimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip fotografijos žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į fotografijos produkciją bei norėtų gerinti savo pačių fotografinę raišką;
  3. Fotografijos svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šia veikla siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias fotografijos tradicijas ir vertybes.

Amžius: 11–15 m.

Dizaino studija vaikams ir jaunimui

Vienerių metų trukmės dizaino pradmenų programa skirta 5-8 klasių moksleiviams. Programos dalyviams nebūtina turėti dizaino ar vizualiosios meninės raiškos įgūdžių. Dalyvavimas programoje ugdo bendruosius kūrybinius moksleivių mąstymo gebėjimus, apjungiančius estetiką, daikto funkcionalumo bei vartotojo psichologijos pagrindus. Tai plačiai panaudojami įgūdžiai, reikalingi kurti 2D ar 3D objektus, atrasti jų jungtis, sudaryti vartojimo kelią. Programoje įgytos žinios gali būti panaudotos studijuojant dizaino srities specialybes, taip pat ir nesusijusias su menine ar projektavimo veikla.

Amžius: 7–16 m.

Hip-hop kultūra

  1. gilinsis į hip-hop‘o kultūros istorinius aspektus bei ją sudarančius elementus, bandys atrasti jų tarpusavio ryšį su judesiu, plėtos šokio gebėjimus mokydamiesi įvairių gatvės šokio stilistikų (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking, house). Taip pat naudodami vokalinę perkusiją (Beatbox) lavins ritmo pojūtį, derins garso stiprumą, ugdys muzikos supratimą bei kvėpavimą, kas labai svarbu šokėjui norint perduoti reikiamą energiją šokio metu.

Amžius: 16–21 m.

IT verslumas

Tai verslaus jaunimo mentorystės ir įgūdžių lavinimo programa, kurios metu bus kuriami ir parduodami realūs verslo ir internetinių technologijų produktai. Čia sujungiamos dvi aktualiausios šio amžiaus sritys – verslumas ir informacinės technologijos. Užsiėmimų metu jaunuoliai perpras verslumo ir technologinių inovacijų tendencijas, procesų vystymo ir vyksmo etapus bei principus, atras naudingų ryšių, išmoks perteikti idėjas žodžiais bei vaizdais, įgis ryžto pradėti karjerą dar besimokant mokykloje. Būrelio patirtis skirta išmokti mokytis savarankiškai ir įvertinti savo ar kitų turimą patirtį.  Kurti niekada nebūna per anksti.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokant bus naudojami netradiciniai mokymo metodai:žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus, diskutuodami ir komunikuodami, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas, bet ir suvoks lietuvių kalbos vartojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 15–19 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 15-19 m. moksleiviai (Vilnius)

Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, tad daugiausia bus praktinių užsiėmimų, kurių metu moksleiviai ne tik bendraus tarpusavy, taip tobulindami socialinius įgūdžius, bet ir ves diskusijas, analizuos įvairias temas, žais įvairius angliškus žaidimus, kas lavins jų kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą bei skatins pilietiškumą. Visi šie naujai įgyti įgūdžiai bus vertingi ne tik užsienio, gimtojoje kalboje, bet taip pat itin vertingi ir kituose dalykuose, ypač socialinėje erdvėje. Moksleiviai daug sužinos ir apie kitas šalis bei gaus vertingos ir įdomios informacijos bei ras naujų draugų.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovė. Užsiėmimo metu vaikai ir jaunimas išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

  1. išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 10–16 m.

Šiuolaikinis šokis pažengusiems

  1. skirta žinioms apie šiuolaikinį šokį įgyti; išmokti šiuolaikinio šokio žingsnių bei įvairių šokio technikų; stiprinti kūną; ugdyti vaikų kūrybiškumą, atsakomybę, pasitikėjimą savimi, gebėjimą komunikuoti.

Amžius: 7–10 m.

Šiuolaikinis šokis pradedantiesiems

  1. procesas šiuolaikinio šokio pamokose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Programa skirta žinioms apie šiuolaikinį šokį įgyti; išmokti šiuolaikinio šokio žingsnių bei įvairių šokio technikų; stiprinti kūną; ugdyti vaikų kūrybiškumą, atsakomybę, pasitikėjimą savimi, gebėjimą komunikuoti.

Amžius: 7–16 m.

Gatvės šokis

Mokiniai gilinsis i hip-hop'o kult[ros istorinius aspektus bei j4 sudarandius elementus, bandys atrasti jq tarpusavio ry5i su judesiu, pletos Sokio gebejimus mokydamiesi ivairirl gatves Sokio stilistikq (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking' house). Taip pat naudodami vokaling perkusij4 (Beatbox) lavins ritmo pojfiti, derjns garso stiprum4, ugdys muzikos supratim4 bei kvepavimg kas labai svarbu Sokejui norint perduoti reikiam4 energijq Sokio metu.