Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 16–19 m.

IT verslumas

Tai verslaus jaunimo mentorystės ir įgūdžių lavinimo programa, kurios metu bus kuriami ir parduodami realūs verslo ir internetinių technologijų produktai. Čia sujungiamos dvi aktualiausios šio amžiaus sritys – verslumas ir informacinės technologijos. Užsiėmimų metu jaunuoliai perpras verslumo ir technologinių inovacijų tendencijas, procesų vystymo ir vyksmo etapus bei principus, atras naudingų ryšių, išmoks perteikti idėjas žodžiais bei vaizdais, įgis ryžto pradėti karjerą dar besimokant mokykloje. Būrelio patirtis skirta išmokti mokytis savarankiškai ir įvertinti savo ar kitų turimą patirtį.  Kurti niekada nebūna per anksti.

Amžius: 10–14 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 10-14 m. moksleiviai (Vilnius)

Programa skirta paaugliams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir galimybių erdvė, dalis moksleivių yra buvę užsienio šalyse ar tekę bendrauti su kitataučiais, tikėtina anglakalbiais. . Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį,  jaunuoliui vertinančiam, gerbiančiam anglų kalbą bei norinčiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, stiprinsime įgytus gebėjimus skaityti ir analizuoti. Moksleiviai praplės savo akiratį apie angliškai kalbančių šalių istoriją, papročius,  aktualija, skatinsime smalsumą domėtis tarpkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių. Šiame amžiaus tarpsnyje vis didesnę įtaką daro draugai, todėl  ypač skatinsime bendravimą ir bendradarbiavimą, pasitikėjimo ir atsakomybės prisiėmimo didinimą. Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl diskutuosime angliškai, žiūrėsime ir analizuosime BBC laidas, vyksime į temines keliones, daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spręsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai moksleivio savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Išplėsti mokymosi būdų įvairovę eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje kalbėtis apie aplinką, ekologiją ir transportą, įvairias kultūras ir jų atspindžius mieste, aptarsime skonių įvairovę ir kt.  Užsiėmimai padės išmokti formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių. Klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–9 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 6-9 m. moksleiviai (Vilnius)

Užsiėmimai skirti 6-9 m. moksleiviams, daugelis dar tik susipažins su anglų kalba artimiau, todėl svarbiausia sužadinti norą jos mokytis, pasitelkiant dalyvių amžiui būdingą didelį norą atvirai bendrauti. Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį skatinsime smalsumą domėtis tapkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių ir.  Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spęsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Kad vaikai geriau pažintų mokymosi būdus eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių: rinksimės prekes parduotuvėje, apsilankysime kavinėje, turizmo centre, parke, klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–18 m.

Pramoginių šokių programa vaikams nuo 4-erių iki 18 metų

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  4-18 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra mokinys, o ne pats šokis.  Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa,  kuria siekiama ugdyti vaikų asmenines, edukacines ir socialines kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 4 -18 metų vaikai. Jokie  reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami, tačiau pirmenybė bus teikiama socialinę atskirtį patiriantiems vaikams (vaikams iš socialiai remtinų šeimų, socialinės rizikos šeimų, globos namų ir pan.) bei daugiavaikių šeimų, globojamiems ir įvaikintiems vaikams.

Programos turinys

  • Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.
  • Šokio istorija.
  • Šokio suvokimas.
  • Šokio atlikimas (pramoginiai šokiai).
  • Šokio kūryba.

Numatomos veiklos

  • Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).
  • Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.
  • Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas.

Nauda vaikams

  • Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas.
  • Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.
  • Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.
  • Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.
  • Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.
  • Sustiprės vaikų teigiamas savęs vertinimas.
  •  Mažės vaikų iš socialiai remtinų šeimų, globos namų ir daugiavaikių šeimų,  globojamų ir  įvaikintų vaikų socialinė atskirtis.

Laukiama nauda visuomenei

  • Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame (politiniame) gyvenime.
  • Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.tpsokiustudija.lt.

Amžius: 8–17 m.

Tradicinio džiazo šokių (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) pamokos

Esmė: ugdyti mokinių meninius – kūrybinius įgūdžius, lavinti bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, saviraišką, vaizduotę, ritmo pojūtį, koordinaciją ir muzikalumą.

Turinys, numatomos veiklos: Bus susipažindinti su tradicinio džiazo šokių            (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) atsiradimo istorija, stebės ir analizuos senuosius vaizdo įrašus, klausysis ir bus susipažindinti su tradicinio džiazo (svingo) muzika ir jos specifika, mokysis atskirti skirtingus džiazo muzikos stilius. Lavins savo ritmiką, atliks trenažus, mokysis teminės improvizacijos, ugdys savo koordinacijos, motoriką ir skirtingus džiazo šokių stilių žingsnelius bei junginius, kuriuos jungs į visumą, kompozicijas, rutinas ir pasirodymus. Šoks tiek solo, tiek porinius tradicinio džiazo šokius.

Naudos vaikams pagrindimas: Vaikai galės įgyvendinti savo kūrybines idėjas, realizuos savo vaizduotės vaisius, jais pasidalins ir mokysis vienas iš kito. Šokdami vaikai atras save, pasitikėjimą savimi, sustiprės fiziškai ir emociškai, susiras naujų draugų, įgaus drąsos, noro, užsidegimo įgyvendinti savo kūrybinius sumanynus. Kiekvienas vaikas šokiuose atsipalaiduos ir pasiners į šokio harmoniją. Vaikams bus suteikta galimybė tapti aktoriais, kūrėjais, atlikėjais. Šokdami jie mokysis dirbti grupėje, kolaboruoti ir kurti kartu. Labaisvarbu, jog mokiniai bus sudominti su džiazo kultūra ir jos ištakomis. Šios žinios leis jiems labiau orientuotis muzikos pasaulyje ir suprasti šiuolaikinės muzikos šaknis.   

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 6–19 m.

Programavimo būrelis

Mes ugdome mokinių gebėjimus naudoti IT efektyviam kasdieniniam mokymuisi, pažintinėms, tiriamosioms ir kūrybinėms veikloms, saugiam ir teisėtam komunikavimui, pasirengti tolimesniam mokymuisi, studijoms ir profesinei veiklai. Mokiniai mokomi ne tik elementarių kompiuterinių žinių – kurti animaciją, filmukus, bet ir skirtingų programavimo kalbų, svetainių kūrimo technologijų, kompiuterių tinklų administravimo. Vyresnieji mokiniai mokosi su mikrokompiuteriais ir robotizavimo elementų.

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 7–12 m.

Spalvų pasaulyje

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją- vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.

Amžius: 13–17 m.

Piešimo pagrindai

Studijuodami piešimo discipliną vaikai pradės suvokti tikrovės formų įvairovę, įvaldys formą ir erdvės kūrimą šviesos ir šešėlio pagalbą.

Piešimas apims studijinį, struktūrinį, analitinį, konstruktyvų, kompozicinį, anatominį, eskizinį bei interpretacinį piešinį.

Programa padės plėsti vaizduojamąją patirtį bei ją panaudoti savo išgyvenimų ar idėjų vaizdavimui.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–19 m.

Ritmo ir mušamųjų instrumentų studija

Kaip sako ritmo ir mušamųjų instrumentų studijos vadovas Laurynas Kamarauskas, užsiėmimų metu vaikai pirmiausia mokomi įsigilinti ir suprasti, kas yra muzika bei iš ko ji susideda.

Taip pat ugdytiniai susipažįsta su ritmikos pagrindais – geba juos pritaikyti grodami įvairiais mušamaisiais instrumentais įvairiu muzikos stiliumi – ugdo sąmoningą asmenybę, gebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti problemas bei aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, muzikiniuose projektuose, pasirodymuose.

Amžius: 6–19 m.

Akademinis piešimas, dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su akademinio piešimo, dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose. Būrelių vadovas-mokytojas, dailininkas Vladimiras Šlektovičius.

Amžius: 6–19 m.

Vokalinio dainavimo studijos

Meteoro vokalo studijos programos paskirtis – patenkinti 6-17 m. mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunimo pažinimo, įgūdžių lavėjimo bei saviraiškos poreikį ne pamokų metu, ugdant dalykines dainavimo ir bendrąsias kompetencijas, kurių ugdymas(is) padėtų dalyviams tapti aktyviais meninės bei dvasinės kultūros skleidėjais savo gyvenimo aplinkoje. Tikslas – ugdyti vokaliniu balsu muzikuojančią asmenybę, puoselėjant jos aktyvią saviraišką kultūrinėje aplinkoje. Ugdymo(si) formos – teoriniai užsiėmimai žinioms įgyti, praktinė veikla įgūdžių lavinimui, dainavimas koncertuose, festivaliuose, konkursuose, edukacinės išvykos. Vokalinio dainavimo repertuaras parenkamas atsižvelgiant į dalyvių amžiaus tarpsnių psichologijos ir balso fiziologijos ypatumus, į klubo bendruomenės, dalyvių tėvų kultūrinius poreikius. Tikima, kad įgyjamos asmeninės, dalykinės, socialinės kompetencijos stiprins vaikų ir jaunimo gerą savijautą, skatins patirti daugiau teigiamų emocijų, išmokys darbštumo, atsakomybės, padės pasiekti užsibrėžtus tikslus, išsaugoti savo asmens individualumą, tapti meninės bei dvasinės kultūros puoselėtojais savo mikrorajone bei už jo ribų.

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Atvira jaunimo erdvė „Sofkė“

Sofkės atvira erdvė – tai vieta penktadienio vakarams, kur tu gali šiltai pabūti su draugais, pakalbėti su mumis, leisti laiką juokaudamas, sėdėdamas, žaisdamas stalo futbolą, žiūrėdamas filmus ar gerdamas arbatą. Atviroje erdvėje tu neprivalai „kažką būtinai veikti“, užsirašyti į dalyvių sąrašą ar išeiti tik viskam pasibaigus.