Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 7–18 m.

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos Balsių edukacinės studijos programa

Vilniaus J. Vienožinskio dailės mokyklos Balsių edukacinės studijos programa - tai bazinės dailės žinios, pateikiamos kiekvienam suprantama kalba, nereikalaujančios išankstinio pasiruošimo ar specialių žinių. Mokymo procese supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis, ugdomas ne tik kūrybinis mąstymas, bet ir profesionalūs techniniai įgūdžiai. Baigęs dailės pagrindų studiją, lankytojas turėtų būti įsisavinęs dailės abėcėlę, leidžiančią tęsti mokslą aukštesnio lygmens dailės mokymo institucijose.

Amžius: 7–18 m.

Vilniaus Justino Vienožinskio dailės mokyklos kompozicijos pagrindų studija "Dailė ir animacija"

Programoje integruotai dėstomi tapybos bei piešimo ir animacijos - judančio vaizdo perteikimo pagrindai. Mokiniai supažindinami su pagrindiniais dailės bei animacijos terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis, ugdomas ne tik kūrybinis mąstymas, bet ir profesionalūs techniniai įgūdžiai. Tapybos bei piešimo ir animacijos pradžiamokslis skatina mokinius būti laisvais ir kūrybiškais ne tik pamokų metu, bet ir kasdieniame gyvenime, kitose disciplinose, atveria vaikams šiuolaikinių medijų pasaulį, suteikia gebėjimų perteikti savo idėjas ne tik įprastame paveiksle, bet ir autoriniame animaciniame filme.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (2)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis meninės raiškos (spalvinės, grafinės) galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai plastinės raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa (1)

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis meninės raiškos (spalvinės, grafinės, erdvinės) galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.

Amžius: 7–17 m.

Dailes terapijos programa

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Programa skirta specialiųjų poreikių turintiems ar sunkiai bendraamžių būryje pritampantiems vaikams. Moksleiviams per plastinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei savireguliacijos įgūdžiai. Pasitelkiant meninės raiškos priemones bus atskleidžiami vaikų psichologinių ypatumai, ieškoma džiugios saviraiškos, sėkmingesnės individualios raidos būdų. Sprendžiant vidinės vaikų gerovės klausimus, moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbelinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomomos tokios asmeninės kompetencijos kaip geresnis savęs vertninmas, pasitikėjimas savimi, bei kitos asmeninės bei dalykinės kompetencijos.

Amžius: 7–16 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 12 asmenų vaikų ir paauglių grupei) planuojama 2val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 2 kart per savaitę, viso 4 savaitinės valandos, 8 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Grupė bus dalijama į du pogrupius po 6 vaikus pagal amžių. Programos vykdymui naudojamos literatūros kūrinių ištraukos, kaip pagrindinė meninė priemonė įgalinanti vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą neformaliu biblioterapijos metodu (biblioterapijos metodo esmė- vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas, diskutuoti . Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”.) Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį.

Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam

tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų

išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar

jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad

jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprins dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose bus naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis bus naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie paskatins vaiką atvirumui, ar streso įveikai.

  1. biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokysis reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti. Dalintis patirtimi su kitais, išklausant kitų patirtis ir nuomones, bei gerinant savo savijautą. Ugdys dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatins atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus būdus. Informacija apie programos vykdymą ir jos naudingumą bus skleidžiama socialiniuose tinkluose, bei organizacijos ir partnerių internetinėje svetainėje.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 15–19 m.

Kadro menas

Kas yra „kadras“? Kaip idėjas paversti vaizdu? Kadro menas – tai vizualaus meno bei individualios išraiškos derinys, jungiant fotografijos bei videografijos šakas. Kursas padės mokiniams geriau suprasti įvairias fotografijos ir videografijos temas bei atlikimo technikas, susipažinti su būtiniausiomis priemonėmis bei jų valdymu. Po kurso mokiniai gebės: individualiai sukurti kadro kompoziciją, jausti spalvų išraiškas, pritaikyti fotografijos bei videografijos žinias kasdienėje aplinkoje. Taip pat mokiniai įgis vaizdinės medžiagos apdirbimo bei įrangos nustatymų pagrindus. Kursas bus skaidomas į dvi dalis: fotografiją ir videografiją. Pasitelkiant pagrindinius kadro principus – šviesą bei kompoziciją, mokiniai atliks įvairias praktines užduotis bei pristatys įgytas žinias fotografijų parodoje ir pačių sukurtų filmukų peržiūroje. Šis kursas padės mokiniams išmokti ne tik individualios saviraiškos bei kūrybinio mąstymo, bet ir efektyvaus darbo komandoje. Programa ugdys konstruktyvų argumentavimą, pagarbą ir pakantumą kitam.

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 6–19 m.

“Stiklo keliu”

Šios programos esmė yra Lietuvos vitražo ir stiklo meno tradicijų tąsa bei sklaida Europos kontekste.

Ekskursija su mentoriumi po vitražo muziejaus ekspoziciją, įkurtą autentiškuose XVI a. rūsiuose.

Pristatomos vitražo panaudojimo architektūroje galimybės, įvairios priemonės, technologijos, metodika.

Praktiniai stiklo pjovimo, komponavimo, montavimo, dekoravimo užsiėmimai. Kūrybinės dirbtuvės.

Savo kūrinių, pasitelkiant įvairias stiklo technologijas gaminimas, padedant profesionaliam menininkui.

Mokoma gamtos objektus transformuoti į meno kūrinį panaudojant vitražo komponavimo principus.

Programa skatina vaikų kultūrinį aktyvumą, dalyvavimą meninėje veikloje, lavina jų estetinį išprusimą.

 

 

 

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.  

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 6–17 m.

Futbolininkų ugdymas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „Noriu augti sveikas“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–19 m.

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymas

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymo programa skirta mokyti ir lavinti vaikų psichologinius ir fizinius įgūdžius, kaip priemonę pasitelkiant fechtavimo sporto mokymą, stiprinti bendrąjį vaikų fizinį pasirengimą, ugdyti atsakingos sportinės veiklos ir sveikatingumo įgūdžius, lavinti individualiam ir komandiniam sportui reikalingus fizinius, psichologinius ir intelektinius gebėjimus bei žinias. Įgyvendinant programą numatytas nuoseklus darbas reguliarių sporto treniruočių metu – užsiėmimai vyksta keturis kartus per savaitę, kiekvienas iš jų – po tris valandas. Treniruočių metu atliekamos šios veiklos: bendrojo fizinio lavinimo pratimai, skirti apšilimui, raumenų stiprinimui ir tempimui, atskirų raumenų grupių lavinimui; fechtavimo sporto pratimai ir ištvermės, reakcijos lavinimas; fechtavimo sporto taktinės, teorinės ir istorinės paskaitos; individualios pamokos ir darbas su treneriu; fechtavimo sporto praktika; specializuotas pasirengimas šalies ir tarptautinėms varžyboms; dalyvavimas varžybose ir sporto stovyklose. Vaikai, lankydami užsiėmimus, įgauna visapusišką neformalųjį lavinimą: aktyvią, atsakingą fizinę veiklą, psichologinių savybių, tokių kaip tikslo siekimas, oponento pažinimas, dėmesio koncentravimas, fizinės ir protinės veiklos koordinavimas, ugdymą, komandinio darbo ir organizuotos veiklos kolektyve ugdymą. Fechtavimo sportas be fizinės veiklos taip pat turi stiprų kultūrinį ir intelektualinį foną, ugdo vaikų supratimą apie etiką, pagarbą, kelionių ir varžybų metu supažindina su kitų šalių patirtimi ir kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Plaukimo akademija

Plaukimo akademija skirta vaikams nuo 6 metų, norintiems išmokti plaukti arba jau mokantiems ir ketinantiems patobulinti plaukimo techniką bei įgūdžius, dalyvavimas varžybose.