Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.  

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 6–17 m.

Futbolas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 14–19 m.

Merginų klubas „Versliukas ant kulniukų“

Programa gimė bendraujant su jaunimu. Kalbėdami su jaunuoliais, stebėdami juos, matome, kad greitai besikeičiančiame pasaulyje reikia daug tvirtumo nepasiduoti sumaiščiai, išlaikyti ryšį su savo vidiniu pasauliu. Mūsų nuomone, merginos paauglystės laikotarpiu yra jautriausia visuomenės grupė. Pagrindinis šio raidos etapo uždavinys – tapatumo formavimasis, o šiuolaikiniame pasaulyje moteris turi labai platų vaidmenų pasirinkimą. Dvidešimt pirmajame amžiuje „moteris“ nėra tolygu „namų šeimininkei“. Mes esame visuomenės veikėjos, prezidentės, verslininkės, mamos, menininkės... Bręstančiai moteriai labai lengva pasimesti šioje pasirinkimo laisvėje. „Versliuką ant kulniukų“ kūrėme norėdamos padėti merginai suprasti savo pasirinkimo platumą ir atrasti unikalią sėkmės formulę. „Versliukas ant kulniukų“ programa merginoms apie moteriškumą. Ją sudaro 3 dalys: „moterų sėkmės istorijos“; „aš esu ypatinga“; „viena ir su kitais“. Manome, kad efektyviausias pažinimo būdas yra per asmeninę patirtį. Asmeniškai susidurdamos su sėkmingų ir laimingų moterų gyvenimo istorijomis merginos gali stebėti sėkmingo gyvenimo scenarijų ir patikėti savo sėkmės galimybe.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 6–16 m.

Break dance šokio stiliaus specifikos pažinimas

Choreografinio ugdymo procesas neformaliojo ugdymo būreliuose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame koncentre svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą žanrą – labiausiai tai skatina kūrybines, improvizacines užduotis, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose

Amžius: 7–16 m.

Popchoras

Tikslinga mokytojo ir mokinių sąveika, organizuojant ir stimuliuojant mokinių praktinę-meninę ir pažintinę-racionaliąją veiklą, siekiant tobulinti muzikos pažinimą, ugdyti asmenybę. Ugdomi jaunojo žmogaus jausmai, turtinamas emocinis pasaulis ir vaizduotė, skatinamos kūrybinės jėgos, žadinama fantazija

Amžius: 15–29 m.

Atviras jaunimo centras „Bazė“

Centre laukiami visi jaunuoliai nuo 15 iki 29 metų sportuoti, žaisti stalo žaidimus, pramogauti, ar tiesiog pabendrauti su bendraamžiais ir atrasti bendraminčių prie arbatos puodelio. Laukiamas kiekvienas jaunuolis, kuris nori surasti naujų draugų, praleisti turiningai laisvalaikį ar tiesiog dalyvauti atskirose veiklose.

Amžius: 14–29 m.

Vilniaus atviras jaunimo centras „Mes patys“

Centro tikslas – kad jaunimas turėtų vietą kur ateiti ir praleisti savo laisvą laiką naudingai, ko nors išmoktų, turėtų vietą, kur galėtų ateiti ir kartu išgerti arbatos ir pabendrauti, būtų užimti. Mūsų Centras yra novatoriškas ir turi neabejotiną vertę tikslinei grupei – jaunimui. Skatinamas jaunimo kūrybiškumas, saviraiška, lavinami bendravimo įgūdžiai. Jaunimas įtrauktas į kūrybinius procesus, tai leidžia atskleisti jų talentus ir gebėjimus, meno priemonių pagalba jauni žmonės bando geriau pažinti save, išreikšti jausmus bei kalbėti apie savo sunkumus. Grigiškėse nėra pakankamai turiningo pažintinio laisvalaikio praleidimo galimybių. Manome, jog mūsų Centro inovatyvumas yra tame, jog panaudojant daugumai prieinamus jaunimo veiklos organizavimo metodus, siekiama suburti jaunimą, suteikti jų veiklai ir tuo pačiu jų elgesiui kokybiškų naujų savybių.

Amžius: 14–29 m.

Naujosios Vilnios atvira jaunimo erdvė

“Atvira” – tai... • Gali ateiti visi nepriklausomai nuo socialinio statuso; • Veiklos siūlomos pagal jaunimo poreikius (saugiai “būti” / aktyviai įsitraukti); • Siūloma, bet nereikalaujama dalyvauti; • Darbo laikas pagal poreikį; • Patogi vieta ir patraukli jaunam žmogui aplinka; • Dalyvavimas nemokamas Orientuojantis į jaunų žmonių kasdienybę ir jos išgyvenimus, atviro darbo tikslas yra sveiki ir gerai besijaučiantys jauni žmonės su aukšta saviverte, su plačiai išsiugdytomis asmeninėmis ir socialinėmis kompetencijomis. Jaunimas kuris geba aktyviai ir integraliai įsitraukti į bendruomeninius ir visuomeninius procesus, bei lanksčiai ir konstruktyviai reaguoti į pokyčius.

Amžius: 14–29 m.

Atviras darbas su jaunimo "Spotas"

Atviras jaunimo centras „Mes“ - vieta, kur kiekvienas jaunas žmogus atras vietą sau.  Vilniaus atviro jaunimo centro „Mes“ misija – atviros ir saugios erdvės darbui su jaunimu ir jaunimo veiklai organizavimas. Jo funkcijos – sudaryti jaunimui sąlygas įgyti naujų socialinių įgūdžių, užtikrinti ilgalaikį užimtumą, atsižvelgiant į jauno žmogaus poreikius ir interesus, atlikti nusikalstamumo, žalingų įpročių ir kitų psichosocialinių problemų prevenciją bei konsultuoti jaunimą jiems rūpimais klausimais. Lankytojų amžius ‒ nuo 14 iki 29 metų. Atviro jaunimo centro veikla organizuojama taip, kad jame gali lankytis tiek motyvuotas, tiek mažiau motyvuotas jaunimas. Atsižvelgiama į socialinės rizikos šeimų poreikius. Su šia grupe dirbama daugiau valandų per savaitę. Pagalba ir konsultavimas (pagal poreikį) nuolat teikiamas ne tik jaunimui, bet ir jų tėvams bei globėjams.

logo
Amžius: 10–19 m.

Asmenybės ugdymas teatro raiška

    Žirmūnų vaikų ir jaunimo klube teatro studiją lankantys mokiniai teatro priemonėmis (etiudais, psichofizinių pratimų sistema, teatro žaidimais, socialinio teatro formomis ir kt.) lavins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybiškumo, scenos kalbos ir judesio įgūdžius, aktorinio meistriškumo pradmenis. Vaikai išsiugdys asmenines, bendrąsias, dalykines kompetencijas, dalyvaus bendruose pasirodymuose, miesto šventėse, stebės spektaklius, tobulės visapusiškai per teatro raišką ir gebės įgytas žinias, įgūdžius pritaikyti asmeniniame gyvenime bei socialinėje aplinkoje.

logo
Amžius: 6–16 m.

Keramikos studija „Molinukas“

Keramikos užsiėmimai ugdys vaikų asmenines, socialines,  kūrybines ir kitas kompetencijas. Įvairios darbo formos kaip molio minkymas, kočiojimas, volavimas, dekoravimas, lipdymas, žiedimas leis vaikams eksperimentuoti, pajausti atradimų, saviraiškos džiaugsmą. Bus ugdomas ne tik meninis suvokimas, bet ir asmeninės savybės - pasitikėjimas  savimi, kritinis mąstymas, nuoseklumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, atsakingumas, verslumas ir kt. Lipdymas lavins mąstymą,vaizduotę, smulkiąją motoriką, darbas grupėse mokys bendradarbiaujant realizuoti kūrybines idėjas. Vaikai mokės kurti ir ieškoti naujų formų, patirs raiškos įvairovės džiaugsmą, mokės naudotis įvairiais įrankiais, priemonėmis, mokės paruošti darbo vietą ir molį lipdymui, lipdys nesudėtingų formų figūrėles, indus, mokės žiesti. Įžvelgs grožį ir harmoniją gamtoje ir meno kūriniuose. Kultūringai ir tolerantiškai išsakys savo nuomonę. Planuos veiklą ir mokysis laiku užbaigti pradėtą darbą. Domėsis ir ieškos daugiau informacijos apie keramiką. Pastebės dailės reiškinius socialinėje ir kultūrinėje aplinkoje, mokės dirbti individualiai ir grupėje, kultūringai bendradarbiaus, tinkamai parodys savo ir draugų darbelius parodėlėse, mugėse, supras, kad tą pačią temą galima skirtingai perteikti, įgis dalykinių žinių apie keramiko bei puodžiaus profesijas, nusilipdys daug širdžiai mielų darbelių, kuriais papuoš namus, padovanos artimiesiems.

Programoje numatomos tokios veiklos: pokalbiai, stebėjimai, aptarimai, eskizų darymas, lipdymas, informacijos ieškojimas, molio kočiojimas, raikymas, minkymas, formavimas, dekoravimas, džiovinimas, degimas, glazūravimas, žiedimas,lipdymas panaudojant gipso formas, parodų,mugių organizavimas ir apipavidalinimas.

Amžius: 7–9 m.

Šiuolaikinis šokis II

Ugdymo procesas šiuolaikinio šokio pamokose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame procese svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą šokio žanrą – labiausiai tai skatins kūrybinės, improvizacinės užduotys, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, atrasti save, išreikšti save judesiu, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose renginiuose).

Amžius: 6–12 m.

Dailės terapija

Dailės terapijos užsiėmimuose mokiniai dalyvaus ne tam, kad taptu dailininkais, bet tam, kad geriau pažintų save, savo vidines galias, suvoktų savo emocines būsenas ir galėtų jas kontroliuoti, išmoktų išreikšti agresyvius jausmus socialiai priimtina forma. Dailės pagrindas yra simbolių kalba, ji dažnai padeda kur kas tiksliau išreikšti savo išgyvenimus, naujai pažvelgti į situaciją ir dėl to rasti jos sprendimo kelią. Temos meninei raiškai bus orentuotos įvairioms kompetencijoms ugdyti, bendravimo, bendradarbiavimo, jausmų ir kt. problemoms spręsti.

Amžius: 6–19 m.

Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymas ir fizinis lavinimas

Fechtavimo klubas "Gintarinė špaga" (Vilnius) siekia populiarinti fechtavimo sportą Lietuvoje, skatinti jaunimo bei suaugusių sveiką gyvenseną. Klube "Gintarinė špaga" treniruojasi ir suaugusieji, ir vaikai (nuo 6-8 metų ir vyresni), tiek pradedantieji, tiek Lietuvos fechtavimo rinktinės nariai. Fechtavimas - viena iš penkių olimpinių sporto šakų, dalyvavusių visose šiuolaikinėse Olimpinėse žaidynėse nuo pat jų atgimimo 1896 metais Atėnuose. Lietuvoje ši sporto šaka taip pat turi tradicijas, kurias tęsia ir klubas "Gintarinė špaga" Vilniuje. Norėdami daugiau sužinoti apie fechtavimą ir patys išbandyti ginklo miklumą - nedvejodami susisiekite su klubo treneriais ir apsilankykite mūsų treniruotėse. Fechtavimo sporto meistriškumo ugdymo ir fizinio lavinimo programa skirta mokyti ir lavinti vaikų psichologinius ir fizinius įgūdžius, kaip priemonę pasitelkiant fechtavimo sporto mokymą, stiprinti bendrąjį vaikų fizinį pasirengimą, ugdyti atsakingos sportinės veiklos ir sveikatingumo įgūdžius, lavinti individualiam ir komandiniam sportui reikalingus fizinius, psichologinius ir intelektinius gebėjimus bei žinias. Įgyvendinant programą numatytas nuoseklus darbas reguliarių sporto treniruočių metu – užsiėmimai vyksta keturis kartus per savaitę, kiekvienas iš jų – po tris valandas. Treniruočių metu atliekamos šios veiklos: bendrojo fizinio lavinimo pratimai, skirti apšilimui, raumenų stiprinimui ir tempimui, atskirų raumenų grupių lavinimui; fechtavimo sporto pratimai ir ištvermės, reakcijos lavinimas; fechtavimo sporto taktinės, teorinės ir istorinės paskaitos; individualios pamokos ir darbas su treneriu; fechtavimo sporto praktika; specializuotas pasirengimas šalies ir tarptautinėms varžyboms; dalyvavimas varžybose ir sporto stovyklose. Vaikai, lankydami užsiėmimus, įgauna visapusišką neformalųjį lavinimą: aktyvią, atsakingą fizinę veiklą, psichologinių savybių, tokių kaip tikslo siekimas, oponento pažinimas, dėmesio koncentravimas, fizinės ir protinės veiklos koordinavimas, ugdymą, komandinio darbo ir organizuotos veiklos kolektyve ugdymą. Fechtavimo sportas be fizinės veiklos taip pat turi stiprų kultūrinį ir intelektualinį foną, ugdo vaikų supratimą apie etiką, pagarbą, kelionių ir varžybų metu supažindina su kitų šalių patirtimi ir kultūra.

Amžius: 6–8 m.

Vaiko asmenybės Vilniaus miesto ugdymo programa „Kaip aš mokiausi gyventi?“

Esmė: Per literatūros, fotografijos ir teatro skleidžiamą intelektualią šviesą padėti mokiniams geriau suvokti gyvenimą, žmonių santykius, likimo kelius, atskleisti savo prigimtinius gabumus, ugdytis asmenines kompetencijas ir siekti estetinio idealo. Turinys ir numatomos veiklos: 1) Per literatūrą, menines fotografijas, teatrą, kitus vaizduojamuosius menus, susietus į vieną visumą, mokiniai mokosi atrasti gyvenimo tiesas, tobulinti savo asmenybę ir artėti estetinio idealo link. 2) Vaikai prigimtinius gabumus atskleidžia ir tobulina, gilindamiesi į literatūros lobynus, kurdami meninių fotografijų siužetus, o pagal juos – teatrinius etiudus ar kitus vaizduojamojo meno kūrinėlius. 3) Programos dalyviai, savo sukurtų teatrinių etiudų pagrindu, pastato spektakliuką „Kaip aš mokiausi gyventi?“ ir surengia pačių fotografuotų meninių fotografijų parodą. Naudos vaikams pagrindimas: Įgyvendinus programą, vaikai atskirų mokomųjų dalykų žinias lengviau susies į vientisą visumą, geriau suvoks jų naudą ir prasmę savo gyvenimui, savo asmenybės saviugdai ir savikūrai. Mokiniai ne tik patobulins dalykines, bendrąsias kompetencijas, bet ir atras daugiau motyvų mokytis, išmoks geriau naudotis mokykloje įgytomis žiniomis, įsivertinti atliktus darbus.