Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 6–18 m.

Chorinis dainavimas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 7–16 m.

Socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 12 asmenų vaikų ir paauglių grupei) planuojama 2val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 2 kart per savaitę, viso 4 savaitinės valandos, 8 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Grupė bus dalijama į du pogrupius po 6 vaikus pagal amžių. Programos vykdymui naudojamos literatūros kūrinių ištraukos, kaip pagrindinė meninė priemonė įgalinanti vaikų socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymą neformaliu biblioterapijos metodu (biblioterapijos metodo esmė- vaikas turi galimybę pabūti kažkuo kitu, įsijausti į knygos veikėjo gyvenimą ir kartu su juo išgyventi tam tikras emocijas, diskutuoti . Tikslingai parinktos ir vaikui aktualios temos praplečia jo akiratį, suteikia galimybę į savo problemas pažvelgti ,,iš šalies”.) Specialistas (psichologas) grupės užsiėmimo metu garsiniu būdu skaito pagal temas atrinktą kūrinio ištrauką, skatinant grupės dalyvius analizuoti knygos veikėjo gyvenimą, jo veiksmus ir mintis, kurios padėtų aiškiau suvokti savo asmeninės problemos sprendimo galimybes ir būdus. Visas dėmesys sutelktas į emocijas ir jausmus, sukilusius skaitant kūrinį.

Užsiėmimo metu padedama atrasti veikėjo jausmuose, santykiuose ar elgesyje tam

tikrus pokyčius, kitas žingsnis skiriamas svarbiems dalyvio ir istorijos veikėjų

išgyvenimų palyginimams. Paskutiniame užsiėmimo etape dalyvis aiškinasi tam tikro elgesio ar

jausmų padarinius. Dalyvis analizuoja, ką knygos veikėjas galėtų padaryti, kad

jo problemos būtų išspręstos. Programa stiprins dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių psichosocialinius, saviraiškos, savipagalbos, skaitymo, kritinio mąstymo įgūdžius ir gebėjimus. Užsiėmimuose bus naudojami ir kitų meno sričių elementai. Vaikams, kurie negeba diskutuoti, arba sunkiai reiškia mintis bus naudojami terapinio piešimo elementai, vaidmenų žaidimai, kurie paskatins vaiką atvirumui, ar streso įveikai.

  1. biblioterapijos metodą vaikai kūrybiškai ir neformaliu būdu mokysis reikšti mintis, pristatyti savo poziciją ir ją ginti. Dalintis patirtimi su kitais, išklausant kitų patirtis ir nuomones, bei gerinant savo savijautą. Ugdys dalyvių socialinį ir emocinį intelektą, skatins atrasti naujus mokymosi ir saviraiškos būdus būdus. Informacija apie programos vykdymą ir jos naudingumą bus skleidžiama socialiniuose tinkluose, bei organizacijos ir partnerių internetinėje svetainėje.

Amžius: 12–18 m.

Studija „Fotografijos studija“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti fotografijos kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

 

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias fotografijos priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per fotografijos raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių pasaulį, pastebėti svarbias detales, suvokti pagrindines gyvenimo vertybes;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti fotografijos meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti fotografinę veiklą ir įgytą patirtį.

 

Ugdytiniai mokydamiesi pagal fotografijos programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Fotografijos raiška (kūryba). Fotografijos raiška apima: idėjų apmąstymą, techninius darbų įgyvendinimų sprendimus, fotografavimą, darbų aptarimą ir koregavimą, pristatymą;
  2. Fotografavimo proceso ir fotografijų žiūrėjimas, nagrinėjimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip fotografijos žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į fotografijos produkciją bei norėtų gerinti savo pačių fotografinę raišką;
  3. Fotografijos svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šia veikla siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias fotografijos tradicijas ir vertybes.

Amžius: 11–15 m.

Dizaino studija vaikams ir jaunimui

Vienerių metų trukmės dizaino pradmenų programa skirta 5-8 klasių moksleiviams. Programos dalyviams nebūtina turėti dizaino ar vizualiosios meninės raiškos įgūdžių. Dalyvavimas programoje ugdo bendruosius kūrybinius moksleivių mąstymo gebėjimus, apjungiančius estetiką, daikto funkcionalumo bei vartotojo psichologijos pagrindus. Tai plačiai panaudojami įgūdžiai, reikalingi kurti 2D ar 3D objektus, atrasti jų jungtis, sudaryti vartojimo kelią. Programoje įgytos žinios gali būti panaudotos studijuojant dizaino srities specialybes, taip pat ir nesusijusias su menine ar projektavimo veikla.

Amžius: 7–16 m.

Hip-hop kultūra

  1. gilinsis į hip-hop‘o kultūros istorinius aspektus bei ją sudarančius elementus, bandys atrasti jų tarpusavio ryšį su judesiu, plėtos šokio gebėjimus mokydamiesi įvairių gatvės šokio stilistikų (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking, house). Taip pat naudodami vokalinę perkusiją (Beatbox) lavins ritmo pojūtį, derins garso stiprumą, ugdys muzikos supratimą bei kvėpavimą, kas labai svarbu šokėjui norint perduoti reikiamą energiją šokio metu.

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokant bus naudojami netradiciniai mokymo metodai:žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus, diskutuodami ir komunikuodami, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas, bet ir suvoks lietuvių kalbos vartojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 15–19 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 15-19 m. moksleiviai (Vilnius)

Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, tad daugiausia bus praktinių užsiėmimų, kurių metu moksleiviai ne tik bendraus tarpusavy, taip tobulindami socialinius įgūdžius, bet ir ves diskusijas, analizuos įvairias temas, žais įvairius angliškus žaidimus, kas lavins jų kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą bei skatins pilietiškumą. Visi šie naujai įgyti įgūdžiai bus vertingi ne tik užsienio, gimtojoje kalboje, bet taip pat itin vertingi ir kituose dalykuose, ypač socialinėje erdvėje. Moksleiviai daug sužinos ir apie kitas šalis bei gaus vertingos ir įdomios informacijos bei ras naujų draugų.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovė. Užsiėmimo metu vaikai ir jaunimas išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose.

Amžius: 7–19 m.

Ekologija - gyvenimo būdas. Esame atsakingi.

  1. išmoks vertinti, prognozuoti ekologinę situaciją, susipažins su gyvosios gamtos sandara, jos ypatumais, įgys mokslinio mąstymo, tyrimo įgūdžių, gilins gamtosaugines žinias, atliks praktines užduotis, išmoks planuoti, atlikti stebėjimus, analizuoti gautus rezultatus, daryti išvadas. Rūpinsis gyvūnais, augalais, dalyvaus ekskursijose, konkursuose. Užsiėmimo tikslas – ugdyti atsakingą mokinių gyvenseną ir sąmoningą vartojimą, Mokiniai mokosi kultūringo bendravimo ir bendradarbiavimo su juos supančia aplinka.

Amžius: 10–16 m.

Šiuolaikinis šokis pažengusiems

  1. skirta žinioms apie šiuolaikinį šokį įgyti; išmokti šiuolaikinio šokio žingsnių bei įvairių šokio technikų; stiprinti kūną; ugdyti vaikų kūrybiškumą, atsakomybę, pasitikėjimą savimi, gebėjimą komunikuoti.

Amžius: 7–16 m.

Gatvės šokis

Mokiniai gilinsis i hip-hop'o kult[ros istorinius aspektus bei j4 sudarandius elementus, bandys atrasti jq tarpusavio ry5i su judesiu, pletos Sokio gebejimus mokydamiesi ivairirl gatves Sokio stilistikq (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking' house). Taip pat naudodami vokaling perkusij4 (Beatbox) lavins ritmo pojfiti, derjns garso stiprum4, ugdys muzikos supratim4 bei kvepavimg kas labai svarbu Sokejui norint perduoti reikiam4 energijq Sokio metu.

Amžius: 6–19 m.

“Stiklo keliu”

Šios programos esmė yra Lietuvos vitražo ir stiklo meno tradicijų tąsa bei sklaida Europos kontekste.

Ekskursija su mentoriumi po vitražo muziejaus ekspoziciją, įkurtą autentiškuose XVI a. rūsiuose.

Pristatomos vitražo panaudojimo architektūroje galimybės, įvairios priemonės, technologijos, metodika.

Praktiniai stiklo pjovimo, komponavimo, montavimo, dekoravimo užsiėmimai. Kūrybinės dirbtuvės.

Savo kūrinių, pasitelkiant įvairias stiklo technologijas gaminimas, padedant profesionaliam menininkui.

Mokoma gamtos objektus transformuoti į meno kūrinį panaudojant vitražo komponavimo principus.

Programa skatina vaikų kultūrinį aktyvumą, dalyvavimą meninėje veikloje, lavina jų estetinį išprusimą.

 

 

 

Amžius: 12–16 m.

Muzikinis teatras

  1. „Muzikinis teatras“ - tai inovatyvi ir lengvai prisitaikanti prie asmeninių poreikių programa, skirta tobulinti 12 – 16 metų moksleivių aktorinius ir muzikinius gebėjimus. Paskaitų ir kūrybinių dirbtuvių metu dalyviai tyrinės savo kūno ir balso galimybes, susipažins su įvairiais muzikiniame teatre naudojamais kūrybos, repertuaro, stilistikos principais, tobulins muzikinio teatro vaidybos, bendravimo, bendradarbiavimo ir pasitikėjimo savimi įgūdžius. Kiekviena programos sudedamoji dalis - vokalo lavinimas, šokis, individualus ir komandinis darbas, teksto analizė, bus išreikšta per aktorinio meistriškumo prizmę.

Amžius: 7–19 m.

Taikomųjų mokslų fakultetas: įdomioji matematika, chemija.

  1. mokinių susidomėjimas matematika, atlikdami nestandartines užduotis mokiniai ugdysis matematinį mąstymą. Bus atliekami praktiniai, laboratoriniai bandymai, eksperimentai, stebėjimai ir taip mokiniai susipažins su cheminiais ir fizikiniais reiškiniais. Atliekant projektus bus stiprinama socialinė kompetencija.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 11–13 m.

Teatro studija paaugliams ,,Teatro studija jaunimui“

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.