Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 7–12 m.

VASAROS DIENOS STOVYKLOS VAIKAMS

Jei ieškote stovyklos, kurioje vaikai ne tik „praleis dieną“, bet ir įgis naudingų žinių – kviečiame į KALBA English Day Camp. Stovykloje kartu mokysimės anglų kalbos, ugdysime supratingumą ir empatiją kitiems, susipažinsime su socialinėmis veiklomis. Stovykla vyksta Kaune ir Panevėžyje.   

 

Pagrindinė informacija

 

  • – Stovykla skirta 7–12 metų vaikams.
  • – Stovykla vyksta darbo dienomis 8:00–17:00.
  • – Tėvelių patogumui vaikus galima atvežti 7:30, o pasiimti – 17:30.
  • – Ugdysime vaikų socialines ir emocines kompetencijas.
  • – Vaikų laukia 4 ak. valandos anglų kalbos užsiėmimų per dieną.
  • – Į stovyklos kainą įskaičiuotas užkandis ir pilnaverčiai pietūs.
  • – Penktadienis – picos diena.
  •  Daugiau informacijos: https://kalba.lt/stovyklos-moksleiviams/vasaros-dienos-stovyklos/

Amžius: 5–19 m.

Pirmos pagalbos ugdymo programa

Programos tikslas: Siekti, kad mokiniai patys atpažintų, įvardytų grėsmę ir pavojų keliančias situacijas, būtų pasirengę imtis praktinių veiksmų, gebėtų prireikus kreiptis pagalbos, suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Programos uždaviniai:

  • suteikti žinių, kaip elgtis ištikus nelaimei;
  • atpažinti ir įvardinti grėsmes ir pavojus sveikatai ir gyvybei;
  • mokėti padėti sau ir kitam.

Programos reikalingumas:

Ugdytiniai įgis žinių kaip suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Amžius: 10–19 m.

Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa

Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Programos uždaviniai:

  • siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
  • ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
  • skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.

Programos reikalingumas:

Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.

Amžius: 6–19 m.

Išlikimo krizių metu, bei esant ekstremalioms sąlygoms mokymai

Programos tikslas: formuoti vaikų/mokinių išlikimo įgūdžius.

Programos uždaviniai:

  • didinti vaikų suvokimą apie ekstremalias situacijas;
  • formuoti išgyvenimo įgūdžius;
  • mokyti išgelbėti save ir padėti kitam.

Programos reikalingumas:

Siekti ugdyti išgyvenimo ekstremaliose situacijose įgūdžius ir pilietiškumą.

Amžius: 5–10 m.

Gyvenimo įgūdžių ugdymo programa

Programos tikslas: mokyti saugaus elgesio taisyklių įvairiose aplinkose.prendimą.

Programos uždaviniai:

  • ugdyti įpročius, atsakomybę už savo elgseną ir jos pasekmes, gebėjimą pasipriešinti neigiamai įtakai;
  • padėti išvengti netinkamo elgesio ir su elgesiu susijusių pasekmių kieme, namuose, gamtoje;
  • psichologiškai pasirengti tinkamai elgtis pavojingose situacijose;

Programos reikalingumas:

Atpažinti ir vertinti pavojus, kurie gali nutikti žaidžiant kieme, namuose, žaidimų aikštelėse, prie vandens telkinių, ant ledo ir t.t. Ir mokėti jų išvengti

logo
Amžius: 6–18 m.

KYOKUSHIN karatė treniruotės norintiems tapti sveikesniais, stipresniais ir ištvermingesniais!

Visi suprantame, kad harmoningos asmenybės vystymasis prasideda jau vaikystėje. Kuo anksčiau vaikas pradės sportuoti, tuo labiau jis pranoks savo bendraamžius, išsivystys jo judesių koordinacija ir pasitikėjimas savimi.

Karate Kyokushin tai Rytų kovos menas, kuris moko vaikus disciplinos, pagarbos, stiprina kūną, charakterį, dvasią.

Daugumai žmonių Kyokushin karate tampa gyvenimo būdu, kuris paremtas harmonija ir santarve, blaiviu protu ir fiziniu pajėgumu, padedantis suvokti savo egzistencijos prasmę ir vidinę galią.

Kviečiame jungtis prie Kyokushin karatė klubo Sakura ir kartu siekti sportinių aukštumų bei geresnio, sveikesnio gyvenimo būdo.

 

 

Amžius: 14–18 m.

Vilniaus antakalnio atviro jaunimo centro mobilus darbas su jaunimu

Vilniaus antakalnio atviras jaunimo centras vykdo mobilų darbą žemiau pateiktomis temomis.

1. Pozityvus bendravimas

Kaip mes bendraujame? Įvairūs komunikacijos būdai. Bendravimas – procesas, kurio reikia mokytis. Grožis mūsų skirtingume. Kaip pastebėti gerą kitame? Kaip išreikšti savo nuomonę?

2. Kaip bendrauti su tėvais, kad jie mane suprastų?

Kas yra komunikacija? Kas yra pozityvus bendravimas? Tėvų/mūsų lūkesčiai. Kokios yra mano namų taisyklės? Kaip suprasti, ką galvoja tėvai ir kaip pasakyti, ką galvoju aš.

3. Pozityvioji psichologija

Kaip aš jaučiuosi? “The Wheel of Life” metodas. Savo dabartinės situacijos analizė ir pasidalinimas (pasirinktinai). Koučingo samprata. SMART metodas (tikslų kėlimas). Užduotis porose: planavimas.

4. Kaip likti autentiškam įvaizdžių pasaulyje?

Kas yra asmenybė? Forerio-Barnumo eksperimentas. Autentiškas/unikalus/kitoks – ką tai reiškia? Autoritetai/pavyzdžiai, kuriais norėčiau sekti. Kas yra tikrasis aš?

5. Savanorystė (Lietuvoje ir užsienyje)

Kas yra savanoris? Užduotis: duodu/gaunu. Savanorystė užsienyje, EVS (Urškos patirtis). Tarptautiniai jaunimo projektai.

6. Tarpkultūriškumas

Ką reiškia būti lietuviu pasaulyje? Kaip lietuvius mato užsieniečiai? Kokios šalys mums yra įdomiausios? Ar būtinai reikia turėti daug pinigų, kad galėtum keliauti? Galimybės neribotos! Kur jų ieškoti? Erasmus+ pristatymas. EVS savanorės Urškos (Slovėnija) patirtis Lietuvoje.

 

 

Amžius: 4–19 m.

Trumpalaikės edukacinės neformaliojo švietimo veiklos

TIKSLAS. Programos skirtos žmogaus saugos kompetencijai ugdyti – gebėjimui ir nusiteikimui naudotis individualia ir kolektyvine patirtimi pagrįstomis žiniomis ir sprendimais užtikrinant tinkamu elgesiu savo ir kitų žmonių saugumą.

UŽDAVINIAI: Mokyti vaikus vertinti ir suvokti žmogaus saugos svarbą ir saugaus elgesio principus, būti psichologiškai pasirengusiems tinkamai elgtis pavojingose situacijose; Atpažinti ir vertinti svarbiausius pavojų šaltinius, žinoti kaip jų išvengti; Ugdyti moksleivių saugų ir atsakingą elgesį įvairiose aplinkose,

Programos reikalingumas: Baigę programas moksleiviai gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje, įgis reikalingas vertybines nuostatas.

Amžius: 4–18 m.

Sveikos gyvensenos mokymo programa

Mokymo programa orientuota į vaikų sveikos gyvensenos ugdymą.

Sveikatos ugdymas – tai sąmoningai sudarytos sąlygos, kurių tikslas – ne tik suteikti žinių, bet ir padėti formuotis teigiamoms sveikatos atžvilgiu elgesio nuostatoms bei sveikos gyvensenos įgūdžiams, atsisakyti žalingų įpročių bei keisti požiūrį į sveikatą (PSO, 1994).

TIKSLAS: Padėti įgyti visuminę sveikatos sampratą, išsiugdyti sveikatai naudingus gebėjimus, įpročius bei nuostatas.

UŽDAVINIAI:

  • Suteikti žinių, padedančių stiprinti bei gerinti savo sveikatą.
  • Mokyti pažinti save ir aplinką.
  •  Padėti suprasti kenksmingų įpročių ir kitų sveikatą silpninančių veiksnių žalą.

Programos reikalingumas: Gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje.

Amžius: 6–19 m.

Civilinės, priešgaisrinės saugos mokymo programa

Programos tikslas: mokyti saugaus elgesio taisyklių įvairiose aplinkose, numatyti rizikingas situacijas, laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius, priimti teisingą sprendimą.

Programos uždaviniai:

  • suvokti žmogaus saugos svarbą ir saugaus elgesio principus;
  • ugdyti tvirtus savisaugos, situacijos vertinimo ir elgesio jose bei pagalbos kitam gebėjimus;
  • psichologiškai pasirengti tinkamai elgtis pavojingose situacijose;

Programos reikalingumas:

Atpažinti ir vertinti svarbius pavojus buityje, žinoti, kaip jų išvengti arba juos sumažinti.

Amžius: 4–18 m.

Saugaus eismo mokymo programa

   Mokymo programos esmė - formuoti vertybines nuostatas: jausti pareigą ir asmeninę atsakomybę už savo ir aplinkinių saugumą eismo aplinkoje.

   Programos tikslas – sudaryti sąlygas mokiniams įgyti ir plėtoti saugios elgsenos eismo aplinkoje kompetenciją. Siekti, kad mokiniai išsiugdytų saugos kultūrą propaguojančias vertybines nuostatas ir atsakingą elgesį, aktyviai rūpintųsi savo ir aplinkinių saugumu eismo aplinkoje.

   Programos uždaviniai:

  • Formuoti mokinių supratimą apie kelių eismo aplinką ir joje egzistuojančią tvarką, numatyti ir atpažinti eismo aplinkos grėsmes, eismo įvykių priežastis ir pasekmes, taikyti žinomus saugaus eismo modelius, naudotis pagrindinėmis saugaus eismo įgyvendinimo strategijomis ir būdais;
  • Ugdymo turinį sieti su asmenine patirtimi.

  Programos reikalingumas.

Mokymo programa padės susidaryti adekvatų eismo situacijos vaizdinį, laiku pastebėti ir įvertinti pavojaus šaltinius. vertinti ir koreguoti savo kaip eismo dalyvio elgesį, veikti adekvačiai turimai informacijai, pagrįstai priimti sprendimą ir jį įgyvendinti.

Žinos ir supras, kaip tinkamai naudotis eismo saugumą didinančiomis priemonėmis, suformuluoti elgesio principus, kurių laikantis eismo rizika mažėtų, įvardinti veiksnius, ribojančius eismo dalyvių  saugumą.

Amžius: 11–12 m.

Dviračių vairuotojų programa

    Programos tikslas - suteikti mokiniams žinių ir plėtoti dviračio vairuotojo saugaus eismo gebėjimus.

     Programos uždaviniai -  sudaryti sąlygas patirti pažinimo džiaugsmą, suvokiant eismo tvarką ir darną (KET). Išaiškinti pagrindines konfliktinių situacijų priežastis ir pasekmes sistemoje – „Eismo dalyvis - transporto priemonė - kelias- eismo aplinka“.

Dviračio vairuotojo pažymėjimas išduodamas mokiniams, turintiems 12 metų, išklausiusiems programą, išlaikiusiems egzaminą ir atlikus praktines užduotis. Programos dalyviams bus dalinama mokomoji medžiaga: ,,Vairuoju dviratį” mokymo programos medžiagos santraukos.

Programos reikalingumas:

      Mokiniai, įgiję žinių, gebėjimų bus saugesni. Turėdami dviračio vairuotojo pažymėjimą, galės dalyvauti įvairiuose dviratininkų renginiuose: varžybose, žygiuose, akcijose. Važinėjant dviračiu turės teigiamą poveikį sveikatai.

Amžius: 4–16 m.

Aplinkosaugos mokymo programa

Ši mokymo programa orientuota į vaikų ekologinį, aplinkosauginį ugdymą.

Galimų ekologinių pavojų suvokimą, žmonių tinkamą (ir netinkamą) elgesį gamtinių išteklių tausojimo atžvilgiu. Formuojami vartojimo kultūros ir pilietiškumo ugdymo pagrindai, tinkamas požiūris į save ir supančią aplinką.

TIKSLAS. Teikti žinių ir įgūdžių kuriant vaiko asmenybei reikalingų vertybių sistemą, padedančią saugoti mus supančią aplinką ir gamtos išteklius.

UŽDAVINIAI: Mokyti vaikus suvokti ir vertinti svarbiausias aplinkosaugos ir ekologijos problemas; Mokyti vartojimo kultūros ir pilietiškumo.

Programos reikalingumas: Baigę programą vaikai gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje, įgis vertybines nuostatas.

Amžius: 16–19 m.

Mobilus darbas su jaunimu Vilniaus mieste

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų skyrius organizuoja paskaitas Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo lavinimo mokyklose. Susitikimo metu mokiniams bus pristatomos veiklos sritys, kuriose suinteresuoti moksleiviai galės susipažinti su vietos savivalda, jaunimo organizacijų veikla bei prisidėti prie moksleivius dominančios veiklos. Susitikimo tikslas – informuoti ir konsultuoti jaunus žmones apie savanorystę, karjerą, savivaldybės veiklą ir kt.

Savivaldybės ir Jaunimo organizacijų veiklas, taip pat, skatinti jaunimo domėjimąsi valstybės reikalais bei savo ateitimi. Pateikiamos susitikimo temos (galima pasirinkti vieną ar kelias):

1. Kur savanoriauti Vilniaus mieste?

2. Grafitti – riba tarp meno ir vandalizmo.

3. Apie Europos Parlamentą kitaip.

4. Pamoka „Kaip surasti savo svajonių darbą".

5. Pamoka/ praktika „Savivaldybė ir vietos savivalda".

6. Pamoka/ mokymai „Jaunimo politika - kas tai ir su kuo valgoma?"

7. Rikiuotės pratybos

8. Ginklai ir amunicija

9. Paskaita apie Lietuvos kariuomenę

10. Linksmos karinės estafetės

Vizito trukmė: 45 - 60 min.