Programos
,,Ekologija šiandien‘‘
- skirta vyresnių klasių vaikus praktiškai supažindinti su pasaulio žiedinės ekonomikos laimėjimais, ekologijos mokslu, ekologiška (aplinkai draugiška) gyvensena. Praktinių užsiėmimų metu aiškinsimės įprastų kasdienių atliekų antrinio panaudojimo galimybes, tirsime įprastų medžiagų žalą aplinkai, aptarsime įvairius galimus kasdienių procesų optimizavimo sprendinius.

Gamtininkų būrelis
Būrelio veiklos tikslas: susipažindinti vaikus su Lietuvos fauna; suteikti žinias apie zoologinės klasifikacijos pagrindus, gamtos apsaugą, domėtis gyvūnais, suteikti informaciją apie gyvūnų laikymo, priežiūros ir kitus ypatumus; paskatinti gebėjimus rūpintis šiais gyvūnais atsakingai, ugdyti sąmoningą požiūrį į supančią aplinką
Aplinkosaugos mokymo programa
Ši mokymo programa orientuota į vaikų ekologinį, aplinkosauginį ugdymą.
Galimų ekologinių pavojų suvokimą, žmonių tinkamą (ir netinkamą) elgesį gamtinių išteklių tausojimo atžvilgiu. Formuojami vartojimo kultūros ir pilietiškumo ugdymo pagrindai, tinkamas požiūris į save ir supančią aplinką.
TIKSLAS. Teikti žinių ir įgūdžių kuriant vaiko asmenybei reikalingų vertybių sistemą, padedančią saugoti mus supančią aplinką ir gamtos išteklius.
UŽDAVINIAI: Mokyti vaikus suvokti ir vertinti svarbiausias aplinkosaugos ir ekologijos problemas; Mokyti vartojimo kultūros ir pilietiškumo.
Programos reikalingumas: Baigę programą vaikai gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje, įgis vertybines nuostatas.
Jaunųjų kinologų būrelio programa
Jaunųjų kinologų būrelio užsiėmimuose mokiniai ne tik sužinos apie šunų kilmę, įvairias veisles, prigimtį, priežiūrą bei auklėjimą, dažniausias ligas ir pirmąją pagalbą, bet ir susipažins su pozityviąja dresūra bei jos metodais. Mokysis dešifruoti šunų kūno kalbą ir atpažinti elgsenas, kas yra svarbu saugiam bendravimui tiek su savo, tiek su svetimais šunimis.
Vyks į išvykas pas šunų veisėjus, veterinarus, dresuotojus, lankysis šunų parodose.
Programa skirta 5–8 klasių mokiniams.
Eko keramika iš kavos tirščių: dekoratyvinių daiktų gamyba
Šios programos esmė yra įdomiai ir originaliai iš antrą kartą naudojamų žaliavų – kavos tirščių – rankomis pagaminti dekoratyvinius įvairios paskirties daiktus, pavyzdžiui, indus, dėžutes, vazas, žvakides, padėkliukus ir pan., bei supažindinti su ekologiško dizaino koncepcija kaip vienai iš pagrindinių rūšiavimo ir gamtos tausojimo sričių. Programa apima mažiausiai 3 kryptis:
1) dirbinių gamybos ir ornamentavimo rankomis puoselėjimą;
2) individualią kūrybą lavinant saviraišką, dizaino pojūtį, vaizduotę ir meninius sugebėjimus;
3) ekologiją ir ekologišką dizainą, individualiai sugalvotų dirbinių gamybai naudojant ekologiniais principais gautą žaliavą – kavos tirščius panaudojant antrą kartą. Skatinamas ekologinis požiūris panaudoti medžiagą / daiktą daugiau nei vieną kartą ir išgauti praktišką, naudojamą daiktą.
Pagrindinė technika – gaminio formavimas iš vaško ir kavos tirščių, rankomis bei kitomis reikalingomis priemonėmis ir prietaisais (vanduo, smėlis, kartonas, daiktai išgauti įvairias formas, samtis, elektrinė plytelė ir pan.). Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir pasigaminti dekoratyvinių daiktų šia technika.
Jaunųjų gamtininkų būrelio programa
Pirmuose užsiėmimuose siekiama mokinius supažindinti su namuose dažniausiai laikomų prijaukintų gyvūnų ir paukščių biologinėmis savybėmis, auginimu, priežiūra ir veisimu bei ugdyti gebėjimus atsakingai jais rūpintis. Užsiėmimų metu mokiniai skatinami atlikti stebėjimus: sverti, matuoti, tyrinėti gyvūnų elgseną. Kituose užsiėmimuose siekiama toliau gilintis į Lietuvos laukinės gyvūnijos ir augalijos pasaulį, aiškintis jų vaidmenį gamtoje bei žmogaus įtaką jiems. Mokiniai skatinami savarankiškai dirbti pagal vadovo skirtas užduotis. Daug laiko skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems mokomojo objekto pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Taip pat jie vyksta į temines ekskursijas, žygius, dalyvauja įvairiuose renginiuose, projektuose, konferencijose, konkursuose.