Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–19 m.

,,Ekologija šiandien‘‘

  1. skirta vyresnių klasių vaikus praktiškai supažindinti su pasaulio žiedinės ekonomikos laimėjimais, ekologijos mokslu, ekologiška (aplinkai draugiška) gyvensena. Praktinių užsiėmimų metu aiškinsimės įprastų kasdienių atliekų antrinio panaudojimo galimybes, tirsime įprastų medžiagų žalą aplinkai, aptarsime įvairius galimus kasdienių procesų optimizavimo sprendinius.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 4–21 m.

Gamtininkų būrelis

Būrelio veiklos tikslas: susipažindinti vaikus su Lietuvos fauna; suteikti žinias apie zoologinės klasifikacijos pagrindus, gamtos apsaugą, domėtis  gyvūnais, suteikti informaciją apie gyvūnų laikymo, priežiūros ir kitus ypatumus; paskatinti gebėjimus rūpintis šiais gyvūnais atsakingai, ugdyti sąmoningą požiūrį į supančią aplinką

Amžius: 4–12 m.

Aplinkosaugos mokymo progra

Ši mokymo programa orientuota į vaikų ekologinį, aplinkosauginį ugdymą.

Galimų ekologinių pavojų suvokimą, žmonių tinkamą (ir netinkamą) elgesį gamtinių išteklių tausojimo atžvilgiu. Formuojami vartojimo kultūros ir pilietiškumo ugdymo pagrindai, tinkamas požiūris į save ir supančią aplinką.

TIKSLAS. Teikti žinių ir įgūdžių kuriant vaiko asmenybei reikalingų vertybių sistemą, padedančią saugoti mus supančią aplinką ir gamtos išteklius.

UŽDAVINIAI: Mokyti vaikus suvokti ir vertinti svarbiausias aplinkosaugos ir ekologijos problemas; Mokyti vartojimo kultūros ir pilietiškumo.

PROGRAMOS REIKALINGUMAS: Baigę programą vaikai gebės naudotis įgytomis žiniomis ir jas taikys praktinėje veikloje, įgis vertybines nuostatas.

Amžius: 11–15 m.

Jaunųjų kinologų būrelio programa

Jaunųjų kinologų būrelio užsiėmimuose mokiniai ne tik sužinos apie šunų kilmę, įvairias veisles, prigimtį, priežiūrą bei auklėjimą, dažniausias ligas ir pirmąją pagalbą, bet ir susipažins su pozityviąja dresūra bei jos  metodais. Mokysis dešifruoti šunų kūno kalbą ir atpažinti elgsenas, kas yra svarbu saugiam bendravimui tiek su savo, tiek su svetimais šunimis.

Vyks į išvykas pas šunų veisėjus, veterinarus, dresuotojus, lankysis šunų parodose.

Programa skirta 5–8 klasių mokiniams.

Amžius: 6–19 m.

Jaunųjų meškeriotojų būrelis (nauja)

Programa sukurta suteikti meškeriojimo teorines, praktines žinias.

     Užsiėmimų metu ketinama skiepyti meilę savo kraštui, išmoki tausoti, saugoti natūralios gamtos išteklius, pažinti didžiąsias Lietuvos upes ir ežerus, pažinti juose gyvenančias faunos ir floros rūšis, kultūringai ir atsakingai elgtis gamtoje. Teorinių ir praktinių užsiėmimų metu vaikai bus supažindinami su žvejybos ypatumais, žuvų rūšimis, žvejybos taisyklėmis ir teisiniu reglamentavimu.

     Programos sudėtinė dalis - Žvejybos laboratorijos įkūrimas ir veikla

     Žvejybos laboratorijoje numatoma žūklės priemonių gamybos dirbtuvėlė, kurioje bus gaminamos žvejybinės priemonės. 

     Numatoma organizuoti išvykas į gamtą, žvejybą prie ežerų, kuri prisidės prie vaikų fizinės ir psichinės sveikatos gerinimo. Išvykų metų bus ugdomas vaikų atsakingumas ir savarankiškumas, vyks žvejybos varžybos. Vaikai diskutuos aplinkosaugos temomis, bus skatinami rūšiuoti atliekas. Bus mokomi atsakingai kurti laužą, gamintis maistą, virti arbatą.

Amžius: 11–19 m.

Eko keramika iš kavos tirščių: dekoratyvinių daiktų gamyba

Šios programos esmė yra įdomiai ir originaliai iš antrą kartą naudojamų žaliavų – kavos tirščių – rankomis pagaminti dekoratyvinius įvairios paskirties daiktus, pavyzdžiui, indus, dėžutes, vazas, žvakides, padėkliukus ir pan., bei supažindinti su ekologiško dizaino koncepcija kaip vienai iš pagrindinių rūšiavimo ir gamtos tausojimo sričių. Programa apima mažiausiai 3 kryptis:

1) dirbinių gamybos ir ornamentavimo rankomis puoselėjimą;

2) individualią kūrybą lavinant saviraišką, dizaino pojūtį, vaizduotę  ir meninius sugebėjimus;

3) ekologiją ir ekologišką dizainą, individualiai sugalvotų dirbinių gamybai naudojant ekologiniais principais gautą žaliavą – kavos tirščius panaudojant antrą kartą. Skatinamas ekologinis požiūris panaudoti medžiagą / daiktą daugiau nei vieną kartą ir išgauti praktišką, naudojamą daiktą.

Pagrindinė technika – gaminio formavimas iš vaško ir kavos tirščių, rankomis bei kitomis reikalingomis priemonėmis ir prietaisais (vanduo, smėlis, kartonas, daiktai išgauti įvairias formas, samtis, elektrinė plytelė ir pan.). Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir pasigaminti dekoratyvinių daiktų šia technika.

logo
Amžius: 6–21 m.

„Skautai: pramoga su tikslu“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės kaip Lietuvos ir pasaulinio vaikų ir jaunimo judėjimo istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, atlieka kūrybines užduotis, įgyja skautišką specialybę, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 6–11 m.

Jaunųjų gamtininkų būrelio programa

Pirmuose užsiėmimuose siekiama mokinius supažindinti su namuose dažniausiai laikomų prijaukintų gyvūnų ir paukščių biologinėmis savybėmis, auginimu, priežiūra ir veisimu bei ugdyti gebėjimus atsakingai jais rūpintis. Užsiėmimų metu mokiniai skatinami atlikti stebėjimus: sverti, matuoti, tyrinėti gyvūnų elgseną. Kituose užsiėmimuose siekiama toliau gilintis į Lietuvos laukinės gyvūnijos ir augalijos pasaulį, aiškintis jų vaidmenį gamtoje bei žmogaus įtaką jiems. Mokiniai skatinami savarankiškai dirbti pagal vadovo skirtas užduotis. Daug laiko skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems mokomojo objekto pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Taip pat jie vyksta į temines ekskursijas, žygius, dalyvauja įvairiuose renginiuose, projektuose, konferencijose, konkursuose.