Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 10–19 m.

Meninių rankdarbių programa „Kūrybos laiptai“

Programa „Kūrybos laiptai“ tai individualus įgimtų ir įgytų jauno žmogaus gebėjimų ugdymas komandoje. Programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais: suinteresuotumas, nuoseklumas, periodiškumas; verslumas. Didžiausias dėmesys kreipiamas į jaunuolio įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi rankdarbiai, paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Kiekvieno užsiėmimų ciklo pabaigoje – po 4 savaičių – aptariami įgytų gebėjimų rezultatai, kurie motyvuoja siekti dar didesnių savirealizacijos galimybių. Jaunas žmogus pradeda pasitikėti savimi, išmoksta dirbti komandoje ne konkuruodamas ir kritikuodamas , o bendradarbiaudamas ir padedamas studijos draugui/naujokui. Per trumpą laiką sukuriamas meniškas produktas pvz. originalus papuošalas, spalvingas paveikslas, sudėtinga interjero detalė, kuris yra fiksuojamas kaip materialinė gerybė, kurią galima parduoti, dovanoti ir tokiu būdu apčiuopiama reali nauda. Jaunas žmogus maloniai praleisdamas laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla sukuria gražų dalyką ir gali vystyti elementarią verslumo strategiją. Tokiu būdų jaunas žmogus gija psichologiškai, emociškai ir pradeda pasitikėti savo jėgomis, jam parodomas kelias į jaukų socializacijos ir integracijos kelią darbo rinkoje .

Amžius: 11–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 5/6 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais, kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: Tiksliuosiuose moksluose reikalinga kompetencija - iškelti klausimą ir sukurti metodą kaip į jį atsakyti, pasitelkus eksperimentus ir priemones esančias aplinkui. Suvokimas, inžinerinio ir mokslinio mąstymo metodų praktinis panaudojimas. Metų programoje vaikai yra supažindinami su praktinių teorinių žinių panaudojimu.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos Programa : 4 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Sutelkiamas dėmesys į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, gebėjimą planuoti, gebėjimą tyrinėti, eksperimentuoti, gebėjimą bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti ir ,svarbiausia, gebėjimą savarankiškai spręsti uždavinio metu identifikuotas problemas.

Amžius: 8–19 m.

Integruoto Ugdymo Robotikos Akademijos programa : 3 klasei – Vilnius.

Programos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Skatinamas vaikų bendradarbiavimas tiek tarpusavyje, tiek su mokytoju. Sprendžiamos įvairios iškilusios problemos pasitelkiant į pagalbą robotus.Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami ir programuodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus. Kiekvienoje klasėje, atitinkamai pagal vaiko amžių, yra vystomos šios mokomųjų dalykų kompetencijos, remiantis Robotikos Akademijos sukurtais kompetencijų kampainiais. Fokusuojamasi į šias ugdytinio kompetencijas: gebėjimą žaisti grupėje, planuoti, tyrinėti, eksperimentuoti, bendradarbiauti, gebėjimą bendrauti, gebėjimą klausyti užduočių, gebėjimą dalintis idėjomis, gebėjimą priimti sprendimus, gebėjimą skaityti, skaičiuoti.

Amžius: 7–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 2 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampaini. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: Skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai.Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–19 m.

Integruoto ugdymo Robotikos Akademijos programa: 1 klasė – Vilnius.

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Robotikos akademijos sukurta programa remiasi integruotu ugdymu, kurios turinys ruošiamas pagal mokyklos dėstomas programas. Robotikos būrelių metu įgytos žinios leidžia vaikams laisvai jaustis pamokose, o pamokų metu įgytas žinias vaikai gali integruoti robotikoje. Pirmoje klasėje vaikams yra ugdomos kompetencijos pagal pirmos klasės kompetencijų kampainį. Pagrindinės ugdomos kompetencijos yra: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, bendravimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti bei gebėjimas klausyti. Lankant vis kitą klasę, kompetencijų kampainis įgauna papildomą kampą su papildoma kompetencija.

Amžius: 6–12 m.

Bricks 4 Kidz® edukacija su LEGO® mokyti S.T.E.M. pagrindus Vilniuje

Bricks 4 Kidz® programa, skirta vaikams sukurti nepaprastą atmosferą, kur vaikai mokosi, stato ir žaidžia su LEGO® kaladėlėmis. Užsiėmimai skirti mokyti S.T.E.M. (gamtos mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos) pagrindus. Edukacija pagrįsta Bricks 4 Kidz® patentuotų modelių planais, skirtais įkvėpti būsimus inžinierius ir architektus. Bricks 4 Kidz® yra ugdymo ir užimtumo sistema sukurta JAV, sėkmingai veikianti 47 šalyse jau daugiau nei 12 metų. Programa nuolat tobulinama ir papildoma pasitelkiant pasaulinę patirtį. Naudodamiesi LEGO® kaladėlėmis, Bricks 4 Kidz® užsiėmimai suteikia vaikams linksmų ir įdomių edukacinių žinių, kompleksiškai paruošia vaiką ateičiai. Mes tikime, kad vaikai mokosi geriausiai per veiklą, kuri skatina jų smalsumą ir kūrybiškumą. Siekiant užtikrinti aukštos kokybės edukacinį žaidimą kiekviena pamoka yra įdomi, praturtinanti vaiko žinias, kuriant naujus projektus kiekvieną savaitę. Mūsų tikslai: Įdiegti inžinerijos ir architektūros principus. Išnaudoti visas keturias S.T.E.M. koncepcijas; gamtos mokslą, technologijas, inžineriją ir matematiką. Padidinti bendrąsias žinias per diskusijas, susijusias su kiekvienu modeliu. Plėtoti socialinius / emocinius įgūdžius, tokius kaip kantrybė, komandinis darbas ir bendravimas. Gerinti smulkius ir didelės motorikos įgūdžius. Naudoti daugybę mokymosi būdų, kad vaikai galėtų įsitraukti į vizualinius, kinetinius, tarpasmeninius ir garsinius mokymosi stilius. Mūsų užsiėmimai skirti 6-12 m. vaikams. Specialiai suprojektuoti projektų rinkiniai ir teminiai modeliai suteikia vaikams galimybę spręsti problemas ir džiaugtis, kaip viskas veikia, tuo pat metu socializuotis nekonkurencingoje atmosferoje.

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 6–12 m.

Robotika (4)

  1. projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 6–18 m.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas  susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis jungimo technikomis, bus skatinamas noras tyrinėti. Moksleiviai dirbdami su moliu, įvairiomis gamtinėmis konstrukcinėmis medžiagomis išmoks derinti spalvas, savo idėjas, fantazijas įgyvendins realybėje. Per veiksmų grandinę konstruojant tam tikrus modelius bus laviname logika ir erdvinis mąstymas, vaikai išmoks reikšti savo individualumą, kūrybiškumą.

Amžius: 8–10 m.

„Programavimo valandėlė“

Moksleiviai užsiėmimų metu, panaudodami konstruktyvias Imagine Logo, Scratch programas ir kurdami žaidimus, filmukus, mokysis programavimo pagrindų, kūrybiškumo, problemų sprendimo. Susipažins su platesnėmis informacinių technologijų taikymo galimybėmis praktikoje, panaudodami mokomąją aplinką ScratchX ir elektronines priemones codebug („Išmaniuosius vabaliukus"). Užsiėmimų metu siekiama ugdyti mąstantį kūrėją, ne tik technologijų vartotoją. Moksleiviai, atlikdami užduotis, mokysis kūrybiškumo, kelti idėjas, ieškoti problemos spendimo būdu, pozityviai bendrauti, gerbti kitų nuomonę, vertinti savo ir draugų darbą.

Amžius: 6–18 m.

Keramikos - konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas  susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokinsis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 11–19 m.

Radioelektronika

Jaunuoliai supažindinami su teoriniais radioelektronikos pagrindais, komponentais, instrumentų ir prietaisų specifika, taip pat pagrindinėmis technologijomis.

Amžius: 7–18 m.

Būrelis - pasidaryk pats

Vaikai supažindinami su medžio apdirbimo įrankiais ir staklėmis.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 14–19 m.

Praktinė mechatronika ir robotika

Į užsiėmimus kviečiame 14 metų ir vyresnius mokinius, besidominčius mechatronika, apimančia mechanikos, elektronikos ir informacinių technologijų žinias, metodus ir technologijas. Užsiėmimų metu mokiniai sužinos apie mechatroninių elementų bei sistemų veikimą, galimybes ir taikymą kasdieniame gyvenime, išmoks praktiškai valdyti egzistuojančius ir kurti naujus įvairios paskirties originalius robotus. Savo kuriamo roboto detales dalyviai galės pasigaminti ir patys – susikūrę savo dizaino detalių virtualius modelius juos galės „materializuoti“ 2D lazerine pjaustytuvu arba 3D spausdintuvus. Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti įgūdžiai leis kurti panašias sistemas savarankiškai namuose ar mokykloje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus