Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–10 m.

STEAM iššūkis

Lietuvoje tikslieji, gamtos ir technologijų mokslai nepritraukia pakankamo skaičiaus žmonių.

Viena iš priežasčių yra pernelyg teorinis tiksliųjų ir gamtos dalykų mokymas, trūksta praktiškumo bei supratimo, kaip tikslieji dalykai gali būti pritaikomi kasdieniniame gyvenime.

Siekiant priartinti prie realybės ir praktiško panaudojimo STEAM (praktika jungianti mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematika) iššūkio būrelio dalyviai sukurs unikalius projektus dirbdami komandose ir individualiai bei vadovaujantis STEAM metodika ugdys savo mokslinius, technologinius, inžinerinius, meninius ir matematinius įgūdžius. Realizuodami savo sumanymus, vaikai ugdys savarankiškumą, pasitikėjimą savimi, gebėjimą planuoti ir įgyvendinti techninės kūrybos projektus nuo pradžios iki galo, spręsti procese kylančias problemas. Šie vertingi įgūdžiai pravers ne tik užsiėmimo metu, bet ir kitose gyvenimo srityse. Būrelyje vaikai mokysis kruopštumo, ugdys kantrybę, pagarbą aplinkai ir mokysis bendrauti su bendraamžiais.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 6–12 m.

Robotika (4)

  1. projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 11–19 m.

Radioelektronika

Jaunuoliai supažindinami su teoriniais radioelektronikos pagrindais, komponentais, instrumentų ir prietaisų specifika, taip pat pagrindinėmis technologijomis.

Amžius: 7–18 m.

Būrelis - pasidaryk pats

Vaikai supažindinami su medžio apdirbimo įrankiais ir staklėmis.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 10–19 m.

Fotografijos/fotografijos istorijos būrelis

Fotografijos būrelyje vaikai susipažins su fotografija, jos bruožais ir istorija, technikomis ir kūryba. Užsiėmimuose vaikai išmoks fotografuoti pagrindinių žanrų fotografijas: natiurmortus, peizažus, portretus ir t.t. Taip pat susipažins su skirtingomis fotografijos technikomis ir galės pasirinkti artimiausią savo kūrybos stiliui. Fotografuodami ir besigilindami į skirtingų žanrų ir technikų subtilybes, vaikai ugdys estetinius gebėjimus. Turės galimybę fotografuoti XIX a. technika tiesiai į popierių, naudojantis tiesioginio pozityvo technika. Kurdami savo seriją ar ciklą vaikai ugdys kūrybinį mąstymą ir vaizduotę, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi.  Įgyvendinant  sumanymus vaikai ugdys kūrybiškumą, savarankiškumą, pasitikėjimą savimi. Šie įgūdžiai pravers ne tik kūryboje, bet ir kitose gyvenimo srityse.  Būrelio vaikai turės galimybę dalyvauti įvairiose parodose ir konkursuose. 

Amžius: 14–19 m.

„Garso įrašų prodiusavimas“

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius, besidominčius garso įrašų prodiusavimu. Užsiėmimai turi 2 pagrindinius modulius – teorinį/praktinį (30 valandų apimties) pirmam pusmečiui ir kūrybinį/praktinį (30 valandų apimties) antram pusmečiui.

Užsiėmimų metu aiškinsimės darbo garso įrašų studijoje ypatumus, praktiškai bandysime prodiusavimo galimybes. Nagrinėsime garsosavybes, aparatūrinę ir programinę įrangą. Įrašysime gyvas atlikėjų muzikines sesijas, mokinsimės aranžuoti kūrinius, panaudoti garso efektus, kurti garso takelius. Kūrinius talpinsime socialiniuose tinkluose ir viešosiose vaizdo bei garso talpyklėse (Facebook, YouTube, SoundCloud ir kt.)

Užsiėmimai vyks naujai įrengto kūrybiškumo ir inovacijų centro „Linkmenų fabrikas“ garso įrašų studijuje, kurioje įrengta naujausia garso įrašų aparatūra, nepriekaištingai išspręstos patalpų akustikos galimybės. Tokie studijoje įrengtos kietosios bei minkštosios įrangos pavadinimai, kaip Steinberg, RME, Sennheiser, Rode, Tascam ir kiti. – geriausiai reprezentuojantys aukščiausią įrašų industrijos kokybę.

Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 16–19 m.

Nuotraukų apdorojimas „Adobe Photoshop“ programa

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius. Išklausę kursą galėsite savarankiškai ir kūrybiškai užsiimti kompiuterinių nuotraukų apdorojimu: spalvinimu, piešimu, retušavimu, koliažų sudarymu, specialiųjų efektų kūrimu ir pan.

Įgytos žinios padės jums sukurti originalius šiuolaikiškai atrodančius darbus, apipavidalinti referatus, pranešimus ir kitą medžiagą, skirtą spaudiniui arba interneto leidiniui.

Sėkmingai baigę programą mokinių gaus pažymėjimus.

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 9–13 m.

Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems II

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, išmokyti redaguoti ir parengti asmenines fotografijas publikavimui tinklapiuose. Moksleiviai bus supažindinti ir kurs animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapio kūrimo debesyse įgūdžių. Galiausiai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 12–16 m.

Programavimas PHP

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su tinklapio kūrimo struktūra, dizaino valdymu, PHP programavimo kalba. Moksleiviams bus suteiktos žinios apie duomenų bazių valdymą, grafinių programų panaudojimą, įskiepų valdymą ir kūrimą, bus pateikta informacija, kaip pritaikyti svetainės dizainą ir išdėstymą mobiliuose įrenginiuose

Amžius: 8–18 m.

Meninių rankdarbių būrelis

Meniniai rankdarbiai tai individualus įgimtų ir įgytų jauno žmogaus gebėjimų ugdymas komandoje. Programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais: suinteresuotumas,  nuoseklumas, periodiškumas; verslumas. Didžiausias dėmesys kreipiamas į jaunuolio įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi rankdarbiai, paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Kiekvieno užsiėmimų ciklo pabaigoje – po 4 savaičių – aptariami įgytų gebėjimų rezultatai, kurie motyvuoja siekti dar didesnių savirealizacijos galimybių. Jaunas žmogus pradeda pasitikėti savimi, išmoksta dirbti komandoje ne konkuruodamas ir kritikuodamas , o bendradarbiaudamas ir padedamas studijos draugui/naujokui. Per trumpą laiką sukuriamas meniškas produktas pvz. originalus papuošalas, spalvingas paveikslas, sudėtinga interjero detalė, kuris yra fiksuojamas kaip materialinė gerybė, kurią galima parduoti, dovanoti ir tokiu būdu apčiuopiama reali nauda. Jaunas žmogus maloniai praleisdamas laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla sukuria gražų dalyką ir gali vystyti elementarią verslumo strategiją. Tokiu būdų jaunas žmogus gija psichologiškai, emociškai ir pradeda pasitikėti savo jėgomis, jam parodomas kelias į jaukų socializacijos ir integracijos darbo rinkoje kelią.

Amžius: 14–17 m.

Radioelektronika

14 – 29  metų jaunimas mokosi  naudotis radioelektronikos prietaisais , instrumentais , susipažįsta su teoriniais radioelektronikos pagrindais , įgyja elektronikos konstrukcijų projektavimo įgūdžių ir konstruoja ir montuoja prietaisus.

Amžius: 12–19 m.

Rūbų dizainas ir siuvimas

Programos tikslas - ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybingumą ir saviraišką, skatinti domėtis šiuolaikine mada. Ugdytiniai supažindinami su rūbų dizaino ir siuvimo pagrindais, drabužių meniniu projektavimu, sumodeliuotų ir pasiūtų rūbų demonstravimu ant podiumo. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, madų parodose ir festivaliuose. Būrelio vadovė-   mokytoja , rūbų dizainerė Lionė Valentinienė.

logo
Amžius: 8–19 m.

Tradicinių skiautinių siuvimas

Šios programos esmė yra supažindinti su skiautinių istorija ir tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis bei jas pritaikyti praktikoje siuvant skiautinius. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų dermes. Susipažinimas su skiautinių istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros ir viso pasaulio tautų kultūrų tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė technika – įvairių spalvų medžiaginių skiaučių derinimas raštais /ornamentais, jas susiuvant rankomis su adata ir siūlu. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti siūti skiautinį.

Amžius: 12–19 m.

Šiuolaikinė inžinerija: naujo gaminio projektavimas ir jo 2D/3D sparčioji gamyba

Sulūžo smulki plastikinė detalė, reikia originalaus pakabuko raktui? Ieškai dovanos mamai, draugui, o gal nori susikurti padėkliuką mobiliam telefonui, o gal dėlionę?

3D spausdintuvai šiandien spausdina viską – sąnario dalis, raketų detales ir net pastatus. Tu taip pat gali išbandyti šio amžiaus naujovę – pasimokysi modeliuoti, projektuoti ir pasigaminti.

Programos metu mokiniai susipažins ir išmoks dirbti specializuota programine įranga SolidWorks ir/arba Autodesk 123Design. Išmoks projektuoti norimus dvimačius ar trimačius modelius, atsispausdinti 3D spausdintuvu ir išsipjaustyti 2D lazerine pjaustykle. Mokiniai užsiėmimų metu ugdys kūrybiškumą, mąstymą, gebės naudotis trimate modeliavimo programa, dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.

Kviečiame 5-12 klasių moksleivius. Dalyviai, sėkmingai baigę programą gaus baigimo pažymėjimus