Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Slidinėjimas

  1. programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti ar patobulinti slidinėjimo kalnų slidėmis įgūdžius. Kalnų slidinėjimas, - tai net tik fizinę jėgą ir ištvermę lavinantis sportas, bet atkaklumą, pasitikėjimą savimi ir tikslo siekimo įgūdžius ugdanti veikla. Slidinėjimo programos metu dalyviai įgaus svarbiausius taisyklingos slidinėjimo kalnų slidėmis technikos pagrindus, mokysis nugalėti baimę, pasitikėti savimi. Užsiėmimų metu vaikai išmoks tinkamo pasiruošimo kalnų slidinėjimu, mokysis derinti teisingus slidinėjimo judesius, jausti kūno judesius, juos kontroliuoti, atliekanti pratimus su slidėmis ant specialaus slidinėjimo treniruoklio. Programos metu bus derinami fiziniai raumenų lavinimo pratimai, slidinėjimo technikos ir saugaus elgesio kalnų trasose mokymosi veiklos. Būrelio užsiėmimai vyks dvejose erdvėse: LVJC treniruoklių salėje ir „ akademijos“ slidinėjimo treniruoklių salėje. Slidinėjimo būrelio programa – tai fizinių pratimų sistema sveikatai stiprinti, kūno raumenims harmoningai ugdyti ir slidinėjimo kalnų slidėmis įgūdžiams lavinti.
  1. vaikų slidinėjimo vaizdo įrašus bus vertinama vaikų slidinėjimo technika bei pažanga, o tai padės greičiau pasiekti puikų slidinėjimo lygį. Vaikų visada lauks žaismingas mokymosi procesas: pamokų metu naudojami kamuoliai, kūgeliai, vairai, tad nebūna nuobodu, o tobulėjimas vyksta žymiai greičiau nei mokantis slidinėti kalnuose. Išskirtinės pamokos „Slidinėjimo akademijos“ treniruoklių salėje su aptyrusių mokytojų ir slidinėjimo instruktorių pagalba suteiks galimybes vaikams įgyti slidinėjimo įgūdžius daug greičiau nei kitose trasose. Gebėjimas slidinėti – yra vertingas gyvenimo įgūdis, kurį gali įgyti kiekvienas.
  2. skirta visiems vaikams ir jaunimui nuo 6 metų amžiaus.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 8–19 m.

VšĮ „Snukerio akademija“

Čia pažinsi Angliškojo biliardo paslaptis, išmoksi žaidimo technikos, taktikos ir strategijos bei siekdamas sportinių aukštumų pažinsi save!

Akademijoje vaikų laukia:

  1. Linksmai praleistas laikas bendraminčių gretose.
  2. Naujos pažintys, nauji draugai.
  3. Nuolatinis bendravimas.
  4. Individualus ir komandinis darbas.

Teisinga ir gera konkurencija tarpusavyje, skatina tobulėjimą !!!

 

Amžius: 6–19 m.

Dziudo kelias

  1. skirta sudominti vaikus ir jaunimą olimpine sporto šaka – dziudo. Programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų ir paauglių fizinių savybių lavinimui ir stiprinimui, asmenybės ugdymui.
  1. turės galimybę pasireikšti aktyvioje ir energingoje veikoje, kartu su treneriais kurs pasitikėjimo ir bendradarbiavimo atmosferą, mokysis ne tik individualaus bet ir komandinio darbo.
  2. trenerių pagalba užsiemimu metu vaikai bus kryptingai mokomi:
  • Pasitikėjimo savimi - viena iš svarbiausių savybių, kurią nuo pat mažens padės ugdyti dziudo;
  • Disciplinos - kurios vaikai bus mokomi dziudo užsiėmimų metu, neabejotinai duos teigiamų rezultatų ir vaiko kasdienėje aplinkoje;
  • Savigynos instinkto - dziudo treniruotės padės vaikams atpažinti potencialiai pavojingas situacijas ir reaguoti į jas;
  • Fizinio pasididžiavimo - nuo tam tikro amžiaus vaikams pasidaro itin svarbu, kad jų kūnas būtų sveikas ir dziudo treniruotės suteikia daug privalumų didindami fizinį pasitikėjimą savimi ir ugdydami sveikesnius įpročius.
  • Tikslų nustatymo ir siekimo – dziudo padės vaikams nuo pat mažens išsikelti tikslus, jų siekti ir stebėti progresą. Ši savybė neabejotinai praverčia tiek mokykloje, tiek socialiniame vaikų gyvenime.
  • Intelekto lavinimo – dziudo skatina fokusuoti dėmesį, lavinti atmintį, aktyviai mąstyti.

 

Amžius: 6–18 m.

Laipiojimo sporto treniruotės

Pagrindinė laipiojimo sporto programos paskirtis – užimti vaikus ir jaunimą laipiojimo sportu, skatinti juos aktyviai bei sveikai gyventi, tobulėti fiziškai ir stiprinti emocinį intelektą.

 

Laipiojimo sportas išsiskiria iš kitų sporto šakų visapusiškumu. Treniruočių metu stiprinami viso kūno raumenys, lavinami ištvermė, jėga, lankstumas. Lipant yra išmokstama ne tik pagrindinių lipimo judesių, bet ir techninių bei taktinių įgūdžių, tokių kaip koordinacija, erdvinis mąstymas, vizualinė bei judėjimo atmintis, planavimas, racionalus padėties vertinimas bei gebėjimas greitai priimti sprendimus.

Amžius: 7–12 m.

KARATE STUDIJA

  1. karate – tai savigynos menas, pagrįstas nuolatinio tobulėjimo principu. Nuo pat pirmų žingsnių mokomės drausmės, tvarkos ir pagarbos kitiems, Karate padeda įgyti pasitikėjimo savimi ir orientuotis į tikslo siekimą ne tik sporte, bet ir gyvenime. Šie užsiėmimai padės vaikams sustiprėti fiziškai. Užsiėmimų metu lavinsime koordinaciją, ištvermę, vikrumą, mokysimės kontroliuoti savo emocijas ir jėgą. Treniruočių metu daug pratimų atliekama žaidybine forma.

Amžius: 7–11 m.

Akrobatinė gimnastika

Akrobatinė gimnastika – tai gimnastikos rūšis, kuri lavina balanso pojūtį, judesių koordinaciją, taip pat šoklumą, lankstumą ir plastiškumą. Akrobatika vysto ir stiprina visas raumenų grupes. Akrobatiniai pratimai atliekami pagal ritmišką muziką, tad lavinamas ir ritmo pojūtis, muzikalumas ir artistiškumas.

Užsiėmimų metu kursime pozityvią atmosferą, patirsime teigiamas emocijas, mokysimės būti vieninga komanda. Į akrobatinės gimnastikos užsiėmimus kviečiame 7-11 metų vaikus, kurie nori sustiprėti fiziškai, linksmai ir prasmingai praleisti laiką bei ugdytis pasitikėjimą savimi ir kitais.

Amžius: 6–17 m.

Jaunasis futbolininkas

Programa skirta propaguoti futbolą vaikų ir jaunimo tarpe, gerinti vaikų užimtumą po pamokų, aktyvinti nusikalstamumo prevenciją, kompleksiškai lavinti vaikų fizines savybes ir gerinti protinį darbingumą. Vykdant programą bus siekiama sudaryti vaikams ir jaunimui galimybes saviraiškai per kūno kultūrą ir sportą, skatinti bendravimą, gabūs sportui moksleiviai bus skatinami toliau tobulėti, siekti karjeros sporte. Programos dalyviai - 7-18 metų vaikai (berniukai ir mergaitės) atitinkantys pagrindinę sveikatos grupę.

Amžius: 6–17 m.

Fizinio aktyvumo programa

Programa skirta vaikams ir jaunimui siekiantiems aktyviai, naudingai ir turiningai praleisti laisvalaikį, pasirenkant fizinį aktyvumą. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunuoliai bus skatinami sportuoti, bendrauti, susipažins su įvairių fizinių pratimų atlikimo technikomis, bus ugdomos ir stiprinamos programos dalyvių fizinės savybės (lankstumas, koordinacija, vikrumas, fizinė jėga, jėgos ištvermė, mąstymas, greita orientacija) žadinamos teigiamos emocijos, ugdomi teigiami charakterio bruožai, akcentuojamas komandinis darbas. Programa skatins vaikų domėjimąsi įvairiomis sporto šakomis, ugdys sportinį bendradarbiavimą, sveikatos saugojimą ir stiprinimą, sveiko gyvenimo būdo propagavimą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika ir aš

  1. gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–18 m.

VšĮ „Vilniaus teniso akademija“

  1. teniso akademija siekdama ugdyti sportuojančius vaikus visapusiškai, - lavina ne tik teniso sporto šakos įgūdžius, bet vykdo ir psichologinių kompetencijų lavinimo užsiėmimus, ir fizinio parengtumo pratybas. Siekiama ugdyti sportinį charakterį, kuris leistų save realizuoti ne tik sporto aikštelėje, bet pasitarnautų ir gyvenimiškose situacijose.
  2. sportininkai mokomi išsikelti tikslus ir drąsiai jų siekti, pamatyti ryšį tarp pastangų ir pasiekimų, planuoti laiką, geriau sutelkti dėmesį, tvarkytis su treniruočių bei varžybų keliamais iššūkiais, bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei treneriais.

Amžius: 6–18 m.

Nauja programa

  1. teniso akademija siekdama ugdyti sportuojančius vaikus visapusiškai, - lavina ne tik badmintono sporto šakos įgūdžius, bet vykdo ir psichologinių kompetencijų lavinimo užsiėmimus, ir fizinio parengtumo pratybas. Siekiama ugdyti sportinį charakterį, kuris leistų save realizuoti ne tik sporto aikštelėje, bet pasitarnautų ir gyvenimiškose situacijose.
  2. sportininkai mokomi išsikelti tikslus ir drąsiai jų siekti, pamatyti ryšį tarp pastangų ir pasiekimų, planuoti laiką, geriau sutelkti dėmesį, tvarkytis su treniruočių bei varžybų keliamais iššūkiais, bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei treneriais.

Amžius: 6–16 m.

Judėjimas ant tatamio

Judėjimas ant tatamio – programa skirta skatinti vaikus ir paauglius rinktis fiziškai aktyvų gyvenimo būdą ir formuoti požiūrį, kad judėjimas neatsiejamas nuo sveikos gyvensenos ir geros savijautos. Nes būtent reguliarus fizinis aktyvumas būtinas sveikatos stiprinimui. O šiais išmaniųjų telefonų ir kompiuterių laikais visuomenė tampa vis pasyvesnė, o tai yra viena iš pagrindinių daugelio širdies ir kraujagyslių ligų bei mirtingumo priežastis. Būtent todėl reikia vaikus pratinti prie fiziškai aktyvaus ir sveiko gyvenimo būdo nuo mažens, kad šis sveikatai

  1. įprotis liktų visam gyvenimui.
  2. programos metu vaikai galės pažinti tatamį (dziudo kilimą). Išmokti dziudo veiksmų, sporto šakos kultūrą bei istoriją, kilusią iš Japonijos. Programoje bus ugdomos dziudo Moralės kodekso vertybės: Mandagumas, drąsa, nuoširdumas, savitvarda, kuklumas, garbė, draugystė, pagarba. Taip pat vaikai išmoks savigynos pagrindų, akrobatikos elementų, būti komandos dalimi, išklausyti kitų, bendradarbiauti ir kartu su visais siekti tikslo per judriuosius-komandinius žaidimus ir kitas fizinio aktyvumo formas. Taip pat bus lavinamas fizinis pasiruošimas, ištvermė, lankstumas ir koordinacija. Visi norintys savo žinias galės išbandyti dziudo diržų egzamine, o savo įgūdžius bus galimybė išmėginti ir varžybose.
  3. suteiks vaikams pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis, leis sustiprinti charakterį ir sustiprėti fiziškai, išmokti naujų dalykų, dirbti komandoje ir individualiai. Drąsiai priimti iššūkius ir juos įveikti, padėti draugui ir priimti pagalbą iš kitų, gerbti visų nuomonę. Ryžtingai bei valingai siekti savo tikslo. Patirti naujų įspūdžių ir gerų emocijų.

Amžius: 6–14 m.

Buriavimas

Buriavimas – tai daugialypis sportas, kuriuo galima užsiimti visą gyvenimą nuo ankstyvos vaikystės iki vėlyvos senatvės. Norint valdyti burinę jachtą ir vadovauti jos komandai reikalinga gera fizinė būklė, laivo valdymo patirtis, socialiniai įgūdžiai, gilus gamtos veiksnių supratimas. Buriavimo užsiėmimų metu vaikai bus mokomi visų šių įgūdžių naudojantis Didžiosios Britanijos Royal Yachting Association (RYA) paruošta pradedančiųjų buriuotojų programa. Buriavimo ir fizinio parenimo trenerių pagalba programos dalyviai mokysis buriavimo taisyklių ir saugaus elgesio vandenyje, pažinti vėją, savarankiškai paruošti ir valdyti vienvietį sportinį burlaivį, lenktyniauti,  vyks fizinio parengimo treniruotės, įvairūs renginiai ir varžybos.

Amžius: 6–18 m.

Akrobatika

Programa „Akrobatika“ skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie naudojant akrobatikos sportą kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, galėtų ugdytis, realizuotis, įsitraukti į veiklas, jaustis reikšmingais, pripažintais, patenkintais gyvenimu. Mokantis porinės akrobatikos pagrindų, vaikai ne tik stiprins kūno raumenyną ir formuos taisyklingą kūno laikyseną, bet ir  ugdysis bendravimo/bendradarbiavimo įgūdžius, išmoks klausyti ir girdėti vienas kitą, kartu veikti ir suvokti veikimo kartu pranašumą. Labai svarbu mokyti vaikus komunikuoti, įsitraukti ir būti aktyviais, kaip atrasti bendradarbiavimo taškus. Būtent akrobatika ir padės formuoti tokius įgūdžius, kurie reikalingi gyvenimui visuomenėje. Tai ir gebėjimas bendrauti, mokėjimas prisiimti atsakomybę ir atsakomybėmis dalintis, gebėjimas dirbti savarankiškai ir su kitais žmonėmis, teisingai suvokti savo gabumus.

Akrobatika – tai įrankis, kuris visapusiškai stiprina vaikų organizmą, lavina judesių koordinaciją, drąsą, ryžtingumą, jėgą, greitį, orientaciją erdvėje, skiepija subtiliausius pusiausvyros pojūčius – visą tai didina vaiko pasitikėjimą savo jėgomis, savivertę. Vaikai per akrobatikos neformalios užsiėmimus gali saugiai eksperimentuoti, kūrti, veikti ką jie nori veikti, išbandyti save be pavojaus pakenkti sau ir aplinkiniams. Akrobatikos pratimai yra labai įvairūs, kelia emocijas. Vaikai, atliekant akrobatikos pratimus, per savo patyrimą turi galimybę pažinti ir išbandyti save, nebojoti suklysti, mokytis vieni iš kitų, mokytis veikti grupėje, suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įrodyti savo lyderystę veikdamas grupėje.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika be ribų

Programa „Gimnastika be ribų“ skirta 6-21 m.  vaikams ir jaunimui, turintiems Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus. Naudojant gimnastiką kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, tokie ypatingi vaikai galėtų ugdytis komunikuoti, įsitraukti į bendrą veiklą, būti aktyviais, bendrauti, bendradarbiauti, mokytis klausyti ir girdėti vienas kitą, veikti kartu ir savarankiškai. Vilniaus mieste yra didelis poreikis vykdyti neformalųjį ugdymą proto negalią turintiems vaikams ir jaunuoliams. Neformalusis ugdymas per fizinio aktyvumo veiklą yra neabejotinai naudingas

savęs pažinimui, savo gabumų išbandymui, savarankiškumo didinimui, psichologinei gerovei ir emocinės būsenos gerinimui. Gimnastikos sporto priemonės leidžia plėtoti Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų savarankiškumą, kas labai svarbu jų socialiniame gyvenime. Dauno sindromą ir autizmo spektro sutrikimus turintys vaikai dažnai turi žemesnį raumenų tonusą, yra ramesni, nepakankamai judrūs. Gimnastikos treniruotės gerina ne tik neįgaliųjų sveikatą, bet ir didina jų integraciją į visuomenę, sudaro galimybes neįgaliesiems jaustis pilnaverčiais visuomenės nariais. Užsiėmimų metu naudojami neformalaus ugdymo metodai (įvairiomis temomis: „koks aš?“, „vardas ir judesys“, „padėk draugui“, „įveik kliūtį“, „galim kartu“, „tavo judesys“, „pasitikėk“, „kur mano vieta?“, „susitark“, „mūsų komanda“, „kaip jautiesi?“), kurių metų, padedami specialisto neįgalieji atlieka nesudėtingus, įveikiamas užduotis ir pratimus. Neįgaliuosius kaip ir sveikuosius vaikus džiugina jų pasiekti rezultatai, galimybė dalyvauti veiklose su kitais vaikais.

Programos socialinė nauda:

− Padeda geriau pažinti save, veikti drąsiau, būti daugiau savarankiškais;

− Padeda užmegzti naujas pažintis, įsigyti draugų, komunikuoti grupėje, bendrauti, bendradarbiauti, veikti  kartu;

− Išlavinta smulkioji ir stambioji motorika padeda lengviau įveikti kasdieninius buitinius iššūkius.

− Plečia Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų socialinius bendravimo ir savarankiškumo įgūdžius, naudojantis sporto sale, persirengimo kambariais kartu su įprastinės raidos asmenimis, didina jų socialinę integraciją.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.  

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 6–11 m.

Gimnastikos studija

Gimnastikos programos tikslas– ugdyti sveika gyvensena ir kūno kultūra besidominčius  vaikus,  grupės komandinę dvasią, pasitikėjimą draugais ir savimi.

Gimnastikos mokymasis prasidės nuo nesudėtingų pratimų, kuriuos lengvai gali atlikti betkuris vaikas. Šie pratimai sudarys sudėtingesnių pratimų ir kompozicijų pagrindą, kuriose bus naudojami  aerobinės gimnastikos judesių, jėgos, šuolių, lankstumo ir pusiausvyros pratimų kompleksai ir akrobatinės gimnastikos elementai, reikalaujantys ypatingo balanso, judrumo ir koordinacijos. Sportuodami muzikos kūrinių ritmu vaikai taps  ne tik lankstūs ir plastiški, bet ir   muzikalesni bei artistiškesni. Teigiama emocinė aplinka, darbo metodų įvairovė, žaidimai, diskusijos, refleksijos  ugdys vaikų pasitikėjimą savimi ir komandinio darbo įgūdžius, o kartu su vaikais aptariamos ir ruošiamos choreografinės aerobinės ar akrobatinės gimnastikos kompozicijos vaikų kūrybiškumą.