Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 10–19 m.

Taisyklinga laikysena

Dėl per mažo fizinio aktyvumo, netinkamos ergonomikos dažnai formuojasi netaisyklinga vaikų laikysena (krūtinės ląstos deformacijos, stuburo iškrypimai, plokščiapėdystė), didėja rizika atsirasti antsvoriui. Ankstyva diagnostika ir prevencija, tinkamai pritaikyti pratimai padeda užtikrinti sveiką vaikų fizinę raidą, užkirsti kelią sveikatos sutrikimams arba spręsti jau esamas problemas. NVŠ programos metu vyks įvairaus pobūdžio mankštos, kurias ves kineziterapeutai, vaikai susipažins su pagalbinėmis mankštos priemonėmis, savo kūnu bei pratimų atlikimo technika, organizuojamos įvairios fizinio aktyvumo veiklos, po kurių pagerės mokinių bendra organizmo būklė, fizinės galimybės. Užsiėmimų metu gerinsime 5-12 klasių (mokiniai pagal amžių skirtsomi į grupes) mokinių sveikatą, formuosime taisyklingą laikyseną, mažinsime esamą raumenų disbalansą, sieksime normalizuoti raumenų tonusą, gerinti medžiagų apykaitą, taip pat sumažinti psichologinį bei emocinį stresą bei skatinsime savarankiško mankštinimosi poreikį. Užsiėmimai du kartus per savaitę vyks Geros savijautos centro „Sanus“ patalpose.

Amžius: 6–19 m.

Sambo imtynių sporto šakos populiarinimas Vilniaus mieste

Sambo sporto šakos sportinio meistriškumo kėlimas, pasirengimas ir dalyvavimas varžybose bei sveikos gyvensenos ugdymas moksleiviams nuo 7 iki 19 m. amžiaus

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–14 m.

Futbolas

Užsiėmimų metu išmokstoma profesionaliai žaisti futbolą, sukuriamos sąlygos sąžiningai varžytis, plėtojamos garbingo žaidimo vertybės, mokomasi geriau save pažinti, labiau pasitikėti savimi, bendradarbiauti. Lavinami reikalingi fiziniai ir psichiniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, mokama komandinio darbo bei bendradarbiavimo, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose ir atsiskleisti.

Amžius: 6–19 m.

Aerobikos būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su aerobika. Užsiėmimų paskirtis: siekti vaikų fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprinti ugdytinių sveikatą. Svarbiausias uždavinys – ugdyti fizinio aktyvumo įpročius. Naudojant fizinius pratimus didinti raumenų jėgą ir ištvermę, gerinti sąnarių lankstumą, didinti judesių amplitudę, ugdyti fizines galias. Užsiėmimo metu lavinti ritmo ir klausos pojūtį, puoselėti ir populiarinti sporto naudą žmogaus kūnui ir sielai . Siekti, kad vaikai patirtų judėjimo džiaugsmą, suprastų, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia jam daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Siekti, kad vaikai pažintų ir suvoktų, kaip per sportą gerinamas fizinis darbingumas, funkcinis organizmo pajėgumas, psichinis stabilumas, tobulinamos kūno formos;

Amžius: 7–19 m.

Harmoningas asmenybės ugdymas pagal "Pankratos sistemą"

Sistemos „Pankrata“ šaknys Senovės Graikijos mitologijoje glaudžiai susipina su Afinu demokratija, kuri susikurė Senovės Graikijos mieste - valstybėje Atėnai. Atėnu mieste buvo viena pirmųjų demokratijų ir tikriausiai svarbiausia senovės istorijoje. Vykdant užsiėmimus pastebėjome, kad norint išauginti dorą pilietį, vertinantį demokratines europietiškas vertybės, reikia pradėti jo susipažinimą nuo pačių pirmųjų šaltinių, tuo labiau, kad Europos pavadinimas kiles iš Senovės Graikijos mitų, Finikijos karaliaus dukters vardo. Sistema pagrindinis pricipas, kad vaikai ir jaunas žmogus turi tobulėti visa savo jėga trijose kryptyse: fiziškai, protiškai, dvasiškai. Fizinio parengimo pagrindas yra Senovės Graikijos imtynių rūšis pankrationas, kuris buvo įtrauktas į Olimpinės žaidynės beveik tūkstantį metų ( 648 m.pr.m.e. – 393 m.m.e. ). Nuo tų laikų pankrationu užsiiminėjo Sokratas, Aristotelis bei Aleksandras Makedonietis, kuris teigė, kad pankrationas turi svarbų vaidmenį busimų tevynės saugotojų pasiruošime. Pankrationo čempionu buvo ir garsus Senovės Graikijos filosofas ir rašytojas Platonas. Egzistuoja pasakojimas, jog olimpinių pankrationo čempionu yra buvęs Pitagoras. Daugelis Graikijos filosofų bei žymų veikėjų yra susidurę su Pankratos sistemos filosofija, kuri orientota į dorinį asmenybės ugdymą bei intelektualinį tobulėjimą. Pagal „Pankratos“ filosofiją harmoningas kunas ir dvasinis vystymasis neįmanomas be trijų pagrindinių principų: geranoriškumas, išmintis bei drąsa. Geranoriškumas - tai gebėjimas gerbti gyvenimą visose jos pasireiškimo formose, ypatingai gerbiant žmogaus gyvybė. Išmintis – tai santūrumas, gailestingumas, empatija, pagarba ir pasitikėjimo jausmas ne tik kitiems bet ir sau. Drąsa leidžia žmogui realizuoti savo potencialą, įgyvendinti savo tikslus ir sumanymus, įveikti iššūkius bei būti sąžiningu su savimi ir kitais. Taip pat sportiškame ir sveikame kūne bus ir sveika dvasia. Vykdant neformalio švietimo programa pagrindinė mūsų siekimybė yra patrauklias ir suprantamais jaunuoliams būdais perteikti šiuos nuostatus, ypatingą dėmesį skiriant mažiau galimybių turintiems, savirealizacijos erdvės nerandantiems jauniems žmonėms, kuriem labaiusiai reikia nuoširdaus palydėjimo ir palaikymo. Programoje numatomas bendras susipažindinimas su kovos menu istorija, filosofija skirtingose pasaulio kraštuose ir laiko perioduose. Taip pat per užsiėmumus bus išmokstama savarankiškumo, padedama formuoti tvirtą charakterį. Asmenybės treniruočių užsiėmimai susidės iš trijų komponentų: 1) įžanginės diskusijos jaunuolius aptariant treniruotės temą (temos bus parenkamos pagal jaunuolių lūkesčius, atsižvelgiant į užsiėmimo keliamus tikslus) bei įsigilinant į dalyvių nusiteikimą bei norą įsitraukti; 2) fizinė treniruotė - mankšta, kovos menų pamokos; 3) dienos refleksija - uždarant dienos tema - aptariamas dienos procesas, bei atsakoma į jaunuoliams kilusius klausymus. Kiekvieno atskiro užsiėmimo tema bus formuojama atsižvelgiant į jaunuolių poreikį bei siekiant atliepti tokis vertybes, kaip: - Siekti savo svajonių; - Išsikelti gyvenimo tikslus ir juos įgyvendinti; - Būti atsakingam, geriau susikaupti ir įgyti savikontrolės įgūdžių; - Atsispirti neigiamam bendraamžių spaudimui dėl alkoholio ir narkotikų; - Sveikai gyventi (sveika mityba, asmeninė higiena, grūdinimas ir t.t ); - Mandagiai ir pagarbiai bendrauti su kitais; - Atrasti savo stipriąsias puses ir panaudoti jas savo gyvenimo tikslų siekimui; - Spręsti konfliktus, susidoroti su stresu. Numatoma suteikti erdvė jaunimo lyderystės įgūdžių ugdymui kuriant „Pankratos“ klubo tradicijas bei organizuojat teminius renginius. Už renginiu organizavimą ir vidiniu taisyklių, tradicijų kurimą bus atsakingi patys programos dalyviai. Organizuojat varžybas ir patirimnės veiklas numatoma skatinti asmeninės atsakomybės įvairiose situacijose suvokimą, mokyti veikti komandoje ir susidoroti su įprastais gyvenimo stresais socialiai priimtinais būdais. Taip pat dalyvaujant vietos ir tarptautinėse varžybose ir čempionatose bei atstovaujant savo šalį jaunas žmogus labiau supranta patriotizmo sąvoka, skatinamas tautinio tapatumo ir pagarbos kitiems jausmas. Siekiant savo asmeniniu tikslų jaunas žmogus tampa pavyzdžiu kitiems.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika vaikams

Tikslas – per sportą ugdyti vaikų, jaunuolių saviraišką, bei sveikatinimas. Fizinis aktyvumas ankstyvoje vaikystėje (ir ypač kūdikystėje) turi platų poveikio diapazoną ir tiesiogiai teigiamai veikia vaiko raidą. Jis teigiamai veikia kaulų ir raumenų, širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemų išsivystymą, palaiko būtiną energijos apykaitos balansą, mažina širdies ir kraujagyslių ligų rizikos veiksnius (hipertenzija, padidėjęs gliukozės ir cholesterolio kiekis kraujyje), didina kaulų tankį. Taip pat veikia vaiko socialinę-emocinę raidą, didina jo socialinių kontaktų galimybę, suteikia papildomą impulsą protiniams gebėjimams vystytis ir pan. Yra daug mokslinių įrodymų, kad fiziškai pasyvūs vaikai gali turėti antsvorio ar būti nutukę, vaikai, kurie daugiau laiko praleidžia prie televizoriaus ar žaisdami kompiuteriu, labiau tikėtina, turės antsvorio ar bus nutukę. Yra pakankamai įrodymų, kad fizinis aktyvumas taip pat svarbus gerai vaikų bei paauglių psichinei savijautai ir savivartei, o tai ypač svarbu. O fizinis pasyvumas ir nutukimas neigiamai veikia socialinę adaptaciją, mažina savivertę ir didina rizikingos elgsenos pavojų. Vaikai, kurių fizinės veiklos lygis mažesnis, yra labiau linkę į psichologinius ir emocinius sutrikimus. Sportiški vaikai su aukštesniais fizinės veiklos rezultatais (didesnio fizinio pajėgumo ar gaunantys vidutinio ar aukšto intensyvumo fizinį krūvį) bus labiau išlavinę pažintines funkcijas ir jiems geriau seksis moksle. Būtų logiška daryti prielaidą, kad dalyvavimas aukšto lygio sporte ir fizinėje veikloje gali būti tinkama nepilnamečių nusikalstamumo prevencijos priemonė. Mokslininkai, apibendrinę daugelio tyrimų duomenis, teigia, kad bendrai fizinis aktyvumas gali daryti pozityvią įtaką ne tik fizinei, bet ir psichinei sveikatai bei įvairiems psichinę sveikatą teigiamai veikiantiems veiksniams ir kt.).

Amžius: 6–15 m.

Rungtynių šokiai

Nors Rungtynių šokiai Lietuvoje, dar tik pirmuosius žingsnius žengianti, tačiau visame pasaulyje labai populiari sporto šaka, turinti gilias tradicijas, reguliarius Europos ir Pasaulio čempionatus. Jelenos Koroliovos studija vykdo veiklą po RedFoxes šokių studijos vardu, kuri Lietuvoje pradėjo veikti nuo 2016 m. ir šiuo metu treniruotes lanko apie 60 vaikų, tačiau veiklą planuojama plėsti nuo š.m. rudens, atsižvelgiant į vis didėjantį susidomėjimą ir norinčiųjų sportuoti augantį skaičių. Net 7 vaikai, besitreniruojantys mūsų studijoje, atstovaus Lietuvą Europos ir Pasaulio čempionatuose, kurie atitinkamai vyks liepos mėnesį Vokietijoje ir lapkričio mėnesį Japonijoje. Treniruotės susideda iš gimnastikos, baleto, akrobatikos bei kitų šokių stilių elementų. Vaikai mokomi ne tik šokio, bet ir taisyklingos laikysenos, grakštumo, darnaus darbo komandoje, bendrauti tarpusavyje ir bendradarbiauti, ugdoma vaiko saviraiška, leidžiant kartu kurti šokio pasirodymus, skatinamas individualumas, atsakingumas, pasitikėjimas savimi. Ugdomas čempioniškas charakteris.

Amžius: 8–14 m.

Neformaliojo vaikų sportinio ugdymo futbolo programa

VšĮ A.Narbekovo futbolo akademijos neformaliojo vaikų sportinio ugdymo futbolo programa siekia ugdyti vaikų gyvenimo įgūdžius, asmenines, socialines ir kitas bendrąsias kompetencijas per sportą -futbolą, taip pat numato akademijos auklėtinių profesinį (futbolo) ugdymą ir tobulinimą nuo pradinio rengimo iki meistriškumo tobulinimo grupių.

Amžius: 7–10 m.

Pamokėlės "Bėk, šok, mesk. gaudyk..."

Per fizinės veiklos bei fiziškai aktyvių žaidimų įvairovę puoselėti, skatinti bei išlaikyti prigimtinį vaikų norą aktyviai judėti. Programos vykdymo metu bus formuojama taisyklinga laikysena, mokoma taisyklingo kvėpavimo, lavinami judėjimo įgūdžiai, didinamas asmeninis fizinis pajėgumas, formuojami saugaus elgesio įgūdžiai, siekiama, kad vaikai sąmoningai ir motyvuotai didintų fiziškai aktyvios veiklos trukmę ir trumpintų laiką, kai yra fiziškai pasyvūs (televizorius, kompiuteris ir t.t.), pildytų fizinio aktyvumo dienoraštį, vertintų save ir savo pasiekimus, mokytųsi bendrauti ir bendradarbiauti, kurtų draugiškus santykius, būtų tolerantiški, mokėtų padėti draugui. Aktyviausi ir drąsiausi vaikai jau nuo 6 metų lanko įvairias sporto mokyklas, bet bent 60 min per dieną fiziškai aktyvūs turėtų būti visi vaikai. Todėl ši programa orientuota į vaikus, kurie neturi galimybių arba nedrįsta lankyti sporto mokyklų, kurie fiziškai nepakankamai pasirengę, dėl įvairių lėtinių ligų sumažėjęs prigimtinis noras būti fiziškai aktyviems, nepasitiki savo jėgomis arba yra tiesiog nedrąsūs, neturi draugų. Mokinių, lankančių užsiėmimus, amžius gali svyruoti nuo 7 iki 10 metų. Pagal tą pačią programą bus sudarytos dvi grupės, grupę sudarytų 22 mokiniai. Užsiėmimų trukmė 2 val. per savaitę. Programos turinys planuojamas vieniems mokslo metams. Turinio įsisavinimas priklausys nuo vaikų individualių gebėjimų, įdėtų pastangų, lankomumo, išorinės bei vidinės motyvacijos. Programos turinys dalinai gali keistis atsižvelgus į mokinių individualias ypatybes, prigimtį, lytį, raidą, fizinį pajėgumą, sveikatos būklę, o taip pat vaikų poreikius, norus bei interesus. Turinio įsisavinimas vyks per pamokėlių - treniruočių fizinės veiklos bei fiziškai aktyvių žaidimų įvairovę; programos pradžioje, viduryje ir pabaigoje įdomių testukų atlikimą bei asmeninės pažangos įsivertinimą, įvertinimą bei paskatinimą; fizinės veiklos dienoraščio pildymą bei asmeninių tikslų numatymą; dalyvavimą programos grupių, mokyklos bei kitų institucijų rengiamose sporto šventėse, vykstant pokalbiams bei diskusijoms. Vykdant šią programą lavinamos vaikų bendrosios ir dalykinės kompetencijos, formuojami vaikų sveikos gyvensenos ir fizinio aktyvumo įgūdžiai, kas padeda sukurti pagrindus sveikam ir produktyviam gyvenimui ateityje.

Amžius: 7–18 m.

Padovanok vaikams sveiką ateitį

Meistriškumo tobulinimas, laisvosios ir moterų imtynės.

Amžius: 6–17 m.

Slidinėjimo būrelis

Treniruočių metu stiprinti vaikų fizines galimybes. Skatinti vaikų gebėjimus nugalėti baimę, įgyti pasitikėjimo savimi. Ugdyti vaikų gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti užsiėmimų metu įsisavinant užduotis. Mokyti vaikus rūpintis inventoriumi bei skatinti savarankiškumą dalyvaujant ugdymosi procese.

Amžius: 7–15 m.

Kasdien judėti !

Programa apima įvairias fizines veiklas, kurios lavina bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Užsiėmimų metu vaikai lavins asmenines ir sportines kompetencijas, įgaus pasitikėjimo žaidžiant įvairius sportinius žaidimus. Tobulins futbolo teorines ir praktines žinias. Turiningai ir sveikai praleis laisvalaikį.

Amžius: 7–13 m.

Judrieji žaidimai-judėjimo džiaugsmas

„Žaidimas – moralės mokykla‘‘ ( D. Elkoninas). Žaidimai labai vertingi bendram vaiko vystymuisi. Visų pirma jie tenkina vaiko biologinį poreikį judėti, kartu daro teigiamą įtaką besivystančiam jo organizmui. Judriųjų žaidimų užsiėmimų metu vaikai susipažins su sveika gyvensena, išmoks pagrindinių žaidimų judesių ir technikos, išmoks valdyti savo kūną, bus ugdomas mokinių pastabumas, reakcija, koordinacija, greitumas ir valia. Mokiniai bus skatinami būti fiziškai aktyviais laisvalaikio metu. Panaudojant tam tikras individualias, grupines ir komandines užduotis, žaidimus, bus lavinami mokinių gebėjimai: sveikos gyvensenos (savęs pažinimo, savikontrolės, fizinio aktyvumo), judėjimo (bėgimo, nešimo, stūmimo, ridenimosi, ropojimo, pusiausvyros išlaikymo), komunikavimo, bendravimo, dėmesio sutelkimo, pasitikėjimo savimi. Jie išmoks dirbti grupėse ir individualiai, taps drąsesni, atsakingesni, nes judrieji žaidimai ugdo ne tik kūną, bei logiką, bet ir savo dvasios vertybes. Žaisdamas vaikas emocionaliai išgyvena ir įsisavina aplinkinio gyvenimo reiškinius, savaip modeliuoja aplinkinį pasaulį, mokosi mąstyti, analizuoti, apibendrinti. Lavinamos vaiko bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys kompetencijų, būtinų jų asmeniniam gyvenimui, turės įtakos sėkmingam vaikų ugdymuisi formaliojo švietimo sistemoje, padės lengviau spręsti iškilusias problemas. Žaisdami vaikai turės palankias sąlygas išlieti energiją, išreikšti savo vidinį ,,aš“, realizuoti save. Žaidžiant formuosis teigiamos charakterio savybės, draugiškumas ir geranoriški tarpusavio santykiai, savarankiškumas, iniciatyvumas, aktyvumas, dėmesingumas, jautrumas, kūrybinė vaizduotė, protiniai gebėjimai. Tikiuosi, kad žaidimai padės įveikti sunkumus, atkakliai siekti užsibrėžto tikslo, suteiks žaidėjams naujų pojūčių, patirties, kartu formuosis judėjimo įgūdžiai, kurie padės neįprastose situacijose, kasdienėje praktinėje veikloje, taip pat sporte. Vaikai sustiprės fiziškai, patirs judėjimo džiaugsmą, prasmingai leis laisvalaikį.

Amžius: 6–19 m.

Vaikų ir jaunimo užimtumo didinimas per badmintoną

Badmintonas – viena greičiausių sporto šakų pasaulyje. Tai labai greitas ir dinamiškas sportas, kurį žaisti gali visi. Šia programa siekiama ugdyti ir plėtoti vaikų ir jaunimo kompetencijas pasitelkiant badmintono žaidimą. Užsiėmimų metu didelis dėmesys skiriamas komandinio darbo mokymui per žaidimų formą, sąžiningam individualių tikslų siekimui, emocijų valdymui. Užsiėmimų metu vaikai mokomi ne tik žaidimo, bet ir stengiamasi, kad būtų suprasta apšilimo svarba taip vykdant traumų prevenciją ir skatinant vaikus sportuoti saugiai.

Amžius: 9–15 m.

Dziudo pažengusiems

Ši dziudo užsiėmimų programa skirta tiems vaikams/sportininkams, kurie užsiėmimus jau lanko ir turi išsilaikę 6 KYU kvalifikacinį egzaminą. Jie nori savo turimas technikos žinias tobulinti ir toliau, keltis savo kaip sportininko kvalifikaciją ir dalyvauti dziudo varžybose.

Amžius: 6–13 m.

Sportuok sveikai!

Fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ir įpročių formavimo programa. Programos metu fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos įgūdžiai formuojami žaidžiant įvairius aktyviuosius ir kt. žaidimus, atliekant pratimus, išbandant įvairias sporto ir sveikos gyvensenos technikas, atliekant paskirtas užduotis.

Amžius: 6–19 m.

Vaiko asmenybės ugdymas Kyokushin karate treniruočių metu

Treniruotes lankantys vaikai turi galimybę mokytis karate Kyokushin, kuris moko drausmės, disciplinos, pasitikėjimo savimi, išmokstama siekti užsibrėžtų tikslų, taip pat stiprėjama fiziškai. Treniruotės įtraukia vaikus į aktyvaus judėjimo užsiėmimus, kuriu metu formuluojant fizines bei protines užduotis formuojamas vaiko kaip asmenybės charakteris. Remiantis technikos egzaminų, varžybų pravedimo metodikomis, sukuriamas nuolatinio vaiko tobulėjimo mechanizmas, skatinantis siekti vis naujų aukštumų, atsižvelgiant į vaiko amžių psichologinį bei fizinį išsivystymą.

Amžius: 6–19 m.

Japonų kovinio meno Ai-Wa Ki Do-no Bu (aikido) sisteminiai užsiėmimai pagal Tenchi Bogyo Korai Do - Tenchi Bogyo Ryu mokyklos metodiką.

Senos Japoniškos universalios savigynos pamokos, užsiėmimai su tradiciniais japonų ginklais: medinis kardas, įvairių ilgių lazdos, lazdelės, metalinis kardas; pažintis su Japonijos Anime menu, Japonijos nacionalinėmis šventėmis ir tradicijomis; pažintis su rytų tradicine medicina vaikams ir jų tėveliams. Papildomai vyksta šaudymo iš lanko bei pneumatinio šautuvo užsiėmimai ir varžybos.

Amžius: 6–19 m.

Kovos menų "Nhat Nam" treniruotės

Kovos menų "Nhat Nam" treniruotės vaikams bendrojo lavinimo mokyklose.