Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–17 m.

Jaunasis futbolininkas

Programa skirta propaguoti futbolą vaikų ir jaunimo tarpe, gerinti vaikų užimtumą po pamokų, aktyvinti nusikalstamumo prevenciją, kompleksiškai lavinti vaikų fizines savybes ir gerinti protinį darbingumą. Vykdant programą bus siekiama sudaryti vaikams ir jaunimui galimybes saviraiškai per kūno kultūrą ir sportą, skatinti bendravimą, gabūs sportui moksleiviai bus skatinami toliau tobulėti, siekti karjeros sporte. Programos dalyviai - 7-18 metų vaikai (berniukai ir mergaitės) atitinkantys pagrindinę sveikatos grupę.

Amžius: 6–17 m.

Fizinio aktyvumo programa

Programa skirta vaikams ir jaunimui siekiantiems aktyviai, naudingai ir turiningai praleisti laisvalaikį, pasirenkant fizinį aktyvumą. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunuoliai bus skatinami sportuoti, bendrauti, susipažins su įvairių fizinių pratimų atlikimo technikomis, bus ugdomos ir stiprinamos programos dalyvių fizinės savybės (lankstumas, koordinacija, vikrumas, fizinė jėga, jėgos ištvermė, mąstymas, greita orientacija) žadinamos teigiamos emocijos, ugdomi teigiami charakterio bruožai, akcentuojamas komandinis darbas. Programa skatins vaikų domėjimąsi įvairiomis sporto šakomis, ugdys sportinį bendradarbiavimą, sveikatos saugojimą ir stiprinimą, sveiko gyvenimo būdo propagavimą.

Amžius: 6–19 m.

Tradicinis Taekwondo (ITF) ir asmenybės tobulinimas

Programa skirta įvairaus amžiaus moksleiviams, stiprinti sveikatą, skatinti harmoningą augančio organizmo vystymąsi, tobulinti širdies, kraujagyslių, kvėpavio sistemas, lavinti judamąjį aparatą, visapusiškai ugdyti motorinius judesius.

Be to, programos metu, moksleiviai, išmoksta apsiginti nuo patyčių, agresijos, ugdo valią, fizinę ištvermę, išmoksta įsiklausyti ir klausyti, geriau koordinuoja akių ir rankų darbą, pagerina greičio, judrumo ir pusiausvyros įgūdžius, geriau pažįsta ir valdo savo kūną ir jo galimybes, lavina atmintį, išmoksta suikoncentruoti, pagerina socializacijos įgūdžius, susiranda draugų, išmoksta bendrauti, geba kelti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus sau, siekia meistriškumo, mokosi nugalėti baimes, stresą, mokosi pagarbos kitiems, išmoksta padėti.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika ir aš

  1. gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 6–18 m.

VšĮ „Vilniaus teniso akademija“

  1. teniso akademija siekdama ugdyti sportuojančius vaikus visapusiškai, - lavina ne tik teniso sporto šakos įgūdžius, bet vykdo ir psichologinių kompetencijų lavinimo užsiėmimus, ir fizinio parengtumo pratybas. Siekiama ugdyti sportinį charakterį, kuris leistų save realizuoti ne tik sporto aikštelėje, bet pasitarnautų ir gyvenimiškose situacijose.
  2. sportininkai mokomi išsikelti tikslus ir drąsiai jų siekti, pamatyti ryšį tarp pastangų ir pasiekimų, planuoti laiką, geriau sutelkti dėmesį, tvarkytis su treniruočių bei varžybų keliamais iššūkiais, bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei treneriais.

Amžius: 6–18 m.

Nauja programa

  1. teniso akademija siekdama ugdyti sportuojančius vaikus visapusiškai, - lavina ne tik badmintono sporto šakos įgūdžius, bet vykdo ir psichologinių kompetencijų lavinimo užsiėmimus, ir fizinio parengtumo pratybas. Siekiama ugdyti sportinį charakterį, kuris leistų save realizuoti ne tik sporto aikštelėje, bet pasitarnautų ir gyvenimiškose situacijose.
  2. sportininkai mokomi išsikelti tikslus ir drąsiai jų siekti, pamatyti ryšį tarp pastangų ir pasiekimų, planuoti laiką, geriau sutelkti dėmesį, tvarkytis su treniruočių bei varžybų keliamais iššūkiais, bendrauti ir bendradarbiauti su bendraamžiais bei treneriais.

Amžius: 6–16 m.

Judėjimas ant tatamio

Judėjimas ant tatamio – programa skirta skatinti vaikus ir paauglius rinktis fiziškai aktyvų gyvenimo būdą ir formuoti požiūrį, kad judėjimas neatsiejamas nuo sveikos gyvensenos ir geros savijautos. Nes būtent reguliarus fizinis aktyvumas būtinas sveikatos stiprinimui. O šiais išmaniųjų telefonų ir kompiuterių laikais visuomenė tampa vis pasyvesnė, o tai yra viena iš pagrindinių daugelio širdies ir kraujagyslių ligų bei mirtingumo priežastis. Būtent todėl reikia vaikus pratinti prie fiziškai aktyvaus ir sveiko gyvenimo būdo nuo mažens, kad šis sveikatai

  1. įprotis liktų visam gyvenimui.
  2. programos metu vaikai galės pažinti tatamį (dziudo kilimą). Išmokti dziudo veiksmų, sporto šakos kultūrą bei istoriją, kilusią iš Japonijos. Programoje bus ugdomos dziudo Moralės kodekso vertybės: Mandagumas, drąsa, nuoširdumas, savitvarda, kuklumas, garbė, draugystė, pagarba. Taip pat vaikai išmoks savigynos pagrindų, akrobatikos elementų, būti komandos dalimi, išklausyti kitų, bendradarbiauti ir kartu su visais siekti tikslo per judriuosius-komandinius žaidimus ir kitas fizinio aktyvumo formas. Taip pat bus lavinamas fizinis pasiruošimas, ištvermė, lankstumas ir koordinacija. Visi norintys savo žinias galės išbandyti dziudo diržų egzamine, o savo įgūdžius bus galimybė išmėginti ir varžybose.
  3. suteiks vaikams pasitikėjimo savimi ir savo jėgomis, leis sustiprinti charakterį ir sustiprėti fiziškai, išmokti naujų dalykų, dirbti komandoje ir individualiai. Drąsiai priimti iššūkius ir juos įveikti, padėti draugui ir priimti pagalbą iš kitų, gerbti visų nuomonę. Ryžtingai bei valingai siekti savo tikslo. Patirti naujų įspūdžių ir gerų emocijų.

Amžius: 6–14 m.

Buriavimas

Buriavimas – tai daugialypis sportas, kuriuo galima užsiimti visą gyvenimą nuo ankstyvos vaikystės iki vėlyvos senatvės. Norint valdyti burinę jachtą ir vadovauti jos komandai reikalinga gera fizinė būklė, laivo valdymo patirtis, socialiniai įgūdžiai, gilus gamtos veiksnių supratimas. Buriavimo užsiėmimų metu vaikai bus mokomi visų šių įgūdžių naudojantis Didžiosios Britanijos Royal Yachting Association (RYA) paruošta pradedančiųjų buriuotojų programa. Buriavimo ir fizinio parenimo trenerių pagalba programos dalyviai mokysis buriavimo taisyklių ir saugaus elgesio vandenyje, pažinti vėją, savarankiškai paruošti ir valdyti vienvietį sportinį burlaivį, lenktyniauti,  vyks fizinio parengimo treniruotės, įvairūs renginiai ir varžybos.

Amžius: 6–18 m.

Akrobatika

Programa „Akrobatika“ skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie naudojant akrobatikos sportą kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, galėtų ugdytis, realizuotis, įsitraukti į veiklas, jaustis reikšmingais, pripažintais, patenkintais gyvenimu. Mokantis porinės akrobatikos pagrindų, vaikai ne tik stiprins kūno raumenyną ir formuos taisyklingą kūno laikyseną, bet ir  ugdysis bendravimo/bendradarbiavimo įgūdžius, išmoks klausyti ir girdėti vienas kitą, kartu veikti ir suvokti veikimo kartu pranašumą. Labai svarbu mokyti vaikus komunikuoti, įsitraukti ir būti aktyviais, kaip atrasti bendradarbiavimo taškus. Būtent akrobatika ir padės formuoti tokius įgūdžius, kurie reikalingi gyvenimui visuomenėje. Tai ir gebėjimas bendrauti, mokėjimas prisiimti atsakomybę ir atsakomybėmis dalintis, gebėjimas dirbti savarankiškai ir su kitais žmonėmis, teisingai suvokti savo gabumus.

Akrobatika – tai įrankis, kuris visapusiškai stiprina vaikų organizmą, lavina judesių koordinaciją, drąsą, ryžtingumą, jėgą, greitį, orientaciją erdvėje, skiepija subtiliausius pusiausvyros pojūčius – visą tai didina vaiko pasitikėjimą savo jėgomis, savivertę. Vaikai per akrobatikos neformalios užsiėmimus gali saugiai eksperimentuoti, kūrti, veikti ką jie nori veikti, išbandyti save be pavojaus pakenkti sau ir aplinkiniams. Akrobatikos pratimai yra labai įvairūs, kelia emocijas. Vaikai, atliekant akrobatikos pratimus, per savo patyrimą turi galimybę pažinti ir išbandyti save, nebojoti suklysti, mokytis vieni iš kitų, mokytis veikti grupėje, suprasti savo stipriąsias ir silpnąsias puses, įrodyti savo lyderystę veikdamas grupėje.

Amžius: 6–19 m.

Gimnastika be ribų

Programa „Gimnastika be ribų“ skirta 6-21 m.  vaikams ir jaunimui, turintiems Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus. Naudojant gimnastiką kaip priemonę, specifinėje sukurtoje erdvėje, tokie ypatingi vaikai galėtų ugdytis komunikuoti, įsitraukti į bendrą veiklą, būti aktyviais, bendrauti, bendradarbiauti, mokytis klausyti ir girdėti vienas kitą, veikti kartu ir savarankiškai. Vilniaus mieste yra didelis poreikis vykdyti neformalųjį ugdymą proto negalią turintiems vaikams ir jaunuoliams. Neformalusis ugdymas per fizinio aktyvumo veiklą yra neabejotinai naudingas

savęs pažinimui, savo gabumų išbandymui, savarankiškumo didinimui, psichologinei gerovei ir emocinės būsenos gerinimui. Gimnastikos sporto priemonės leidžia plėtoti Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų savarankiškumą, kas labai svarbu jų socialiniame gyvenime. Dauno sindromą ir autizmo spektro sutrikimus turintys vaikai dažnai turi žemesnį raumenų tonusą, yra ramesni, nepakankamai judrūs. Gimnastikos treniruotės gerina ne tik neįgaliųjų sveikatą, bet ir didina jų integraciją į visuomenę, sudaro galimybes neįgaliesiems jaustis pilnaverčiais visuomenės nariais. Užsiėmimų metu naudojami neformalaus ugdymo metodai (įvairiomis temomis: „koks aš?“, „vardas ir judesys“, „padėk draugui“, „įveik kliūtį“, „galim kartu“, „tavo judesys“, „pasitikėk“, „kur mano vieta?“, „susitark“, „mūsų komanda“, „kaip jautiesi?“), kurių metų, padedami specialisto neįgalieji atlieka nesudėtingus, įveikiamas užduotis ir pratimus. Neįgaliuosius kaip ir sveikuosius vaikus džiugina jų pasiekti rezultatai, galimybė dalyvauti veiklose su kitais vaikais.

Programos socialinė nauda:

− Padeda geriau pažinti save, veikti drąsiau, būti daugiau savarankiškais;

− Padeda užmegzti naujas pažintis, įsigyti draugų, komunikuoti grupėje, bendrauti, bendradarbiauti, veikti  kartu;

− Išlavinta smulkioji ir stambioji motorika padeda lengviau įveikti kasdieninius buitinius iššūkius.

− Plečia Dauno sindromo ir autizmo spektro sutrikimus turinčių asmenų socialinius bendravimo ir savarankiškumo įgūdžius, naudojantis sporto sale, persirengimo kambariais kartu su įprastinės raidos asmenimis, didina jų socialinę integraciją.

Amžius: 14–19 m.

„Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ – sveikatingumo programa paaugliams

Programos „Kvėpuok, judėk, mąstyk per širdį“ esmė – dvasinės sveikatos stiprinimas per esminių vertybių kaip gerumas, sąžiningumas, nuoširdumas, dėkingumas ir pan. ugdymas. Auginti gėrį širdyje, šviesinti mintis ir jausmus siekiama per tokias Rytų sveikatingumo praktikas kaip: indų joga, kinų daosų joga, meditacija, kinų energijos didinimo ir kaupimo sistema Cigun, kurios pagrindas – kvėpavimo pratimai, Tai Či sveikatinančios mankštos bei Rytų kovos menai Kung fu, kurie programoje pateikiami kaip „visa, kas eina per širdį“ gyvenimo būdas. Užsiėmimuose šios praktikos sujungiamos į harmoningą visumą. Užsiėmimus veda daugiau nei trijų dešimtmečių patirtį turintis mokytojas, kurio ugdymo metodai padėjo užaugti ne vienai laimingai ir fiziškai, ir psichiškai, ir dvasiškai sveikai asmenybei, dėl kurių ateities tėvai gali jaustis ramūs.

Šiandien trūksta ne idėjų, kaip sveikai ir laimingai gyventi ar norinčių jas skelbti, bet įkvepiančių mokytojų, kurie geba per savo vidinę jėgą ir ilgametę patirtį įtikinti keistis ir padėti tuos pokyčius jauno augančio žmogaus gyvenime įgyvendinti. Programos mokytojas dirba iš pašaukimo, todėl mokiniams visuomet atiduoda gerokai daugiau laiko ir pastangų nei yra numatoma.  

Amžius: 6–19 m.

Sporto būrelis „Mažieji atletai“

Būrelis skirtas vaikams ir jaunuoliams, turintiems vidutinį, žymų ir labai žymų laipsnio įvairiapusius raidos sutrikimus taip pat vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, kompleksinę negalią.  Programos tikslas – skatinti fizinį aktyvumą, pažintinę veiklą bei socialinę plėtrą, formuoti supratimą apie aktyvumo reikšmę sveikatos gerinimui. Užsiėmimų metu vaikai mokinsis pažinti save, įvertintinti savo stipriąsias puses, mokinsis bendrauti ir bendradarbiauti, atlikti užduotis grupėse, komandoje, valdyti emocijas.  Lavins motoriką ir  gerins kūno laikyseną patiriant  judėjimo džiaugsmą, didins judesių įvairovę, mokant naujų, adaptuotų jų gebėjimus atitinkančių sporto šakų ir žaidimų.

Veiklos: užsiėmimų metu vaikai bus mokomi ėjimo, bėgimo variacijų, kamuolio metimo, gaudymo, ridenimo, spyrimo būdų. Susipažins su sporto šakomis (krepšinis, futbolas, bočia), mokinsis estafečių, judriųjų žaidimų, išmegins fizinę veiklą naudojant virtualią realybę, šiaurietišką ėjimą.

Amžius: 6–11 m.

Gimnastikos studija

Gimnastikos programos tikslas– ugdyti sveika gyvensena ir kūno kultūra besidominčius  vaikus,  grupės komandinę dvasią, pasitikėjimą draugais ir savimi.

Gimnastikos mokymasis prasidės nuo nesudėtingų pratimų, kuriuos lengvai gali atlikti betkuris vaikas. Šie pratimai sudarys sudėtingesnių pratimų ir kompozicijų pagrindą, kuriose bus naudojami  aerobinės gimnastikos judesių, jėgos, šuolių, lankstumo ir pusiausvyros pratimų kompleksai ir akrobatinės gimnastikos elementai, reikalaujantys ypatingo balanso, judrumo ir koordinacijos. Sportuodami muzikos kūrinių ritmu vaikai taps  ne tik lankstūs ir plastiški, bet ir   muzikalesni bei artistiškesni. Teigiama emocinė aplinka, darbo metodų įvairovė, žaidimai, diskusijos, refleksijos  ugdys vaikų pasitikėjimą savimi ir komandinio darbo įgūdžius, o kartu su vaikais aptariamos ir ruošiamos choreografinės aerobinės ar akrobatinės gimnastikos kompozicijos vaikų kūrybiškumą.

Amžius: 6–17 m.

Futbolas

Programos esmė:  įvairaus amžiaus grupių vaikų futbolo treniravimas, dalyvavimas varžybose, socialinių ir psichinių įgūdžių (pasitikėjimo savimi bei mokėjimo bendradarbiauti komandoje) formavimas.

Programos urinys: mokoma(si) kamuolio valdymo ir kūno valdymo technikos,  futbolo žaidimo taktikos, lavinami reikalingi fiziniai gebėjimai, skatinama vaikų lyderystė, suteikiama galimybė rungtyniauti varžybose bei atsiskleisti.

Numatomos veiklos: mokoma(si) žaisti tradicinį, mažąjį  ir salės futbolą, vykdomos  varžybos. Lavinami kamuolio ir kūno valdymo technikos veiksmai ir jų elementai, mokomasi futbolo taisyklių, ugdomi fiziniai gebėjimai, mokoma žaidimo pratimų, judriųjų žaidimų. Vykdomos individualios futbolo vartininkų treniruotės. Varžybose rungtyniaujama, įtraukiant visus grupės, komandos narius, skatinamas vaikų sprendimų pasirinkimas ir improvizavimas, pratinama garbingai kovoti. 

Nauda vaikams: programa yra grindžiama diferencijavimo ir aktyvaus ugdymo nuostatomis: ugdymo tikslai diferencijuojami ir individualizuojami, parenkamos atitinkamo sudėtingumo pratybos ir užduotys; vykdoma žaidėjų techninių ir fizinių, psichinių gebėjimų raidos kontrolė; žaisti mokomasi praktiškai veikiant, teorinės žinios įtvirtinamos praktinėje veikloje.

Apie formuojamas žaidėjų grupes, trenerius, varžybų kalendorių, vykdomas sporto stovyklas ir projektus, pratybų tvarkaraštį ir kt. informacija yra nuolat skelbiama akademijos puslapyje interneto svetainėje.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–18 m.

Gimnastikos pasaulis

Ši programa skirta 6-18 m. moksleiviams, kurie mūsų užsiėmimuose įgyja gimnastikos pagrindus bei pagrindus taisyklingai kūno laikysenos formavimui, raumenų stiprinimui. Treniruotėse lavinamas lankstumas, koordinaciniai gebėjimai, įvairių gimnastikos formų ir rungčių (aerobinės, akrobatinės, sportinės, bendros gimnastikos), muzikalumas, kūrybiškumas. Didelis dėmesys skiriamas koncentracijai, tiksliam užduočių atlikimui. Taip pat vaikai dalyvauja mūsų ir kitų organizacijų organizuojamuose renginiuose, varžybose, draugiškuose tarptautiniuose turnyruose, Lietuvos Respublikos varžybose.

Amžius: 6–19 m.

Aerobikos būrelis

Programos metu bus siekiama supažindinti ugdytinius su aerobika. Užsiėmimų paskirtis: siekti vaikų fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprinti ugdytinių sveikatą. Svarbiausias uždavinys – ugdyti fizinio aktyvumo įpročius. Naudojant fizinius pratimus didinti raumenų jėgą ir ištvermę, gerinti sąnarių lankstumą, didinti judesių amplitudę, ugdyti fizines galias. Užsiėmimo metu  lavinti ritmo ir klausos pojūtį, puoselėti ir populiarinti sporto naudą žmogaus kūnui ir sielai.

Siekti, kad vaikai patirtų judėjimo džiaugsmą, suprastų, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia jam daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Siekti, kad vaikai pažintų ir suvoktų, kaip per sportą gerinamas fizinis darbingumas, funkcinis organizmo pajėgumas, psichinis stabilumas, tobulinamos kūno formos.

Amžius: 6–19 m.

Lavinamoji gimnastika

Lavinamoji gimnastika yra efektyvi fizinio ugdymo priemonė harmoningai vaiko raidai, kuri teigiamai veikia organizmą. Pasirinkdami lavinamosios gimnastikos programą vaikai išmoks taisyklingos laikysenos pratimų, sužinos apie fizinio aktyvumą naudą, galės išreikšti save atlikdami įvairius judesius su profesionalia gimnastine įranga. Užsiėmimų metu bus lavinama koordinacija, jėga, lankstumas, ištvermė, mokomasi gimnastikos ir šokio elementų.

Amžius: 9–18 m.

Regbis vaikams ir jaunimui

Programos metu Vilniaus regbio akademija rengs keturias pusantros valandos trukmės treniruotes per savaitę, kurių metu atitinkamai pagal amžių bus mokoma regbio. Kas antrą savaitgalį dalyviai dalyvaus nacionalinėse regbio pirmenybėse.

logo
Amžius: 7–12 m.

Šaškės - tai smagu, įdomu ir naudinga!

Laukiame pirmokus-šeštokus (7-12 metų berniukus ir mergaites) Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" šaškių ir šachmatų skyriuje.  Šaškių užsiėmimai vyksta 3 kartus per savaitę (pirmadienį, antradienį, ketvirtadienį), vieno užsiėmimo trukmė - 2 akademinės valandos.

Neretai tėvai mano, kad žaidimas šaškėmis yra paprastas ir nerimtas užsiėmimas, negalintis nieko duoti jų vaikui. Kaip jie klysta! Šaškės vysto mąstymą, stiprina atmintį, lavina gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas duoda teigiamų rezultatų ir mokantis bendrų mokyklinių disciplinų (kiek tiksliųjų, tiek ir humanitarinių). Vaikai, užsiimantys šaškėmis, įgyja naudingų gyvenimo įgūdžių - išmoksta valdyti situaciją, priimti iššūkius, spręsti iškilusius uždavinius, adaptuotis prie naujų sąlygų, numatyti tolesnius žingsnius, atsakyti už savo veiksmus. O atskleidus visada jauno ir neišsemiamo žaidimo paslaptis ir grožį, šaškės suteiks vaikams didelį moralinį ir estetinį pasitenkinimą, pergalių ir kūrybos džiaugsmą.