Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais. Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime profesionalių aktorių spektaklius, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 9–19 m.

Teatro studija

Vis daugiau ir daugiau laiko vaikai praleidžia prie išmanųjų telefonų ir kompiuterių, todėl teatro studijos veikla yra puiki galimybė pailsinti akis, susitelkti į visai kitokių gabėjimų lavinimą: komunikavimo, vaidybos, kūrybiškumo, emocinio intelekto ir kt. Teatro studijos užsiėmimuose gausu komandinių žaidimų padedančių gerinti grupės atmosferą, mokančių dirbti grupėse, bendradarbiauti, susirasti draugų. Vyksta nuolatinis asmenybės augimas, nes teatras skatina stebėti ir analizuoti save, aplinką. O teatro metodai padeda pažvelgti į problemas iš šalies, parodo konfliktų sprendimo kelius. Trumpų spektaklių kūrimas, jų pristatymas draugams, bendruomenei dovanoja kūrybos džaiugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinį nuovoką.

Amžius: 7–17 m.

Vizualinė raiška teatre

Programa skirta 7-17 metų vaikams. Trukmė 1 metai. Moksleiviams per teatro vizualinę raišką bus formuojami savęs pažinimo bei kūrybiškumo įgūdžiai. Pasitelkiant teatrinės raiškos priemones bus atskleidžiamas vaikų gebėjimas kurti sceninį personažą t. y. kaukę, kostiumą, šukuoseną, lėlę ar scenos maketą, ieškoma džiugios saviraiškos žengiant į paslaptingą teatro pasaulį. Moksleiviai bus supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės, erdvinės) teatrinės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis, užsiėmimų metu bus skatinama verbalinė bei neverbalinė komunikacija, ugdomos tiek asmeninės tiek kolektyvinės kompetencijos tokios kaip geresnis savęs vertinimas kolektyve, pasitikėjimas savimi bei šalia esančiais bendraautoriais.

Amžius: 16–19 m.

Kūrybinės teatro dirbtuvės

Kūrybinių teatro dirbtuvių metu kartu su moksleiviais darysime įvairius vaidybinius trenažus, skirtus dėmesio valdymui, atmosferos/erdvės pajautimui, vaizduotės, fantazijos lavinimui, koncentracijai, emocinei atminčiai, bendravimui, tempo-ritmo pojūčiui, balso pažinimui ir valdymui ir t.t. Antrojoje kiekvieno užsiėmimo dalyje su moksleiviais „žaisime“ improvizuotas situacijas pagal paskirtas temas, rengsime sceninius etiudus. Kiekvieną užsiėmimą užbaigs mokinių refleksijos bei etiudų analizė.

Amžius: 12–16 m.

Muzikinis teatras

Itin aukštus reikalavimus keliantis atlikėjams muzikinis teatras, ypač jo žanras – miuziklas, pastaruoju metu Lietuvoje išgyvena tikrą atgimimą. Šio žanro tematika gali būti įvairi, atlikėjai puikiai dainuoja, šoka ir profesionaliai vaidina ir tai tik pabrėžia jo patrauklumą ir universalumą. Atsiradęs visuomenės susidomėjimas ir vis didėjantis muzikinio teatro aktorių poreikis skatina ieškoti ir ruošti jaunuosius talentus nuo vaikystės. Programa „Muzikinis teatras“ skirta 14 – 17 metų jaunuoliams. Tai inovatyvi ir lengvai prisitaikanti prie įvairaus amžiaus ir vaikų poreikių programa skirta tobulinti vyresnių paauglių artistinius ir muzikinius sugebėjimus bei išbandyti save siekiant apsispręsti, kurias studijas pasirinkti pabaigus bendrojo ugdymo mokyklą. Programa sudarys vaidybos, dainavimo ir judesio laisvės sintezę. Paaugliai tyrinės savo kūno ir balso galimybes, susipažins su įvairiais kūrybos, repertuaro, stilistikos principais naudojamais muzikiniame teatre, tobulins muzikinio teatro įgūdžius, vystys savo bendravimo ir pasitikėjimo savimi įgūdžius. Kiekviena programos sudedamųjų dalių (vokalo lavinimas, šokis, ansamblinis/komandinis darbas, teksto analizė) bus išreikšta per aktorinio meistriškumo prizmę.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 11–13 m.

Teatro studija paaugliams ,,Teatro studija jaunimui“

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 6–9 m.

Teatro studija mažiesiems ,,Pažink save per teatro raišką“.

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 6–12 m.

Kūryba ir saviraiška per šokį

Programa skirta lavinti vaiko kūrybą ir saviraišką per judesį, panaudojant įvairias šokių technikas ir įvairių menų sintezes, padedant laisvai išreikšti autentišką judesį, laisvai išreikšti save judesių kalba, kurti ir bendradarbiauti drauge su kitais, kuriant bendras šokio kompozicijas bei muzikinius šokio spektaklius. Programos tikslas yra ugdyti kūrybingą, gebančią save laisvai išreikšti, bendradarbiauti su kitais asmenybę. Ugdyti mažuosius kūrėjus, mažuosius choreografus.

 

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–9 m.

Lėlių teatras

Meninių gabumų parodymas scenoje, darbas komandoje.

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę,). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime spektaklius profesionalių aktorių, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 6–19 m.

Teatro studija Vilniaus mieste

Teatrinis menas  – priemonė kūrybiškumo paieškai ir ugdymui. Teatrinėmis priemonėmis - etiudais, žaidimais, dainavimu, deklamavimu, scenos kalba ir scenos judesiu – bus siekiama užsiėmimų metu atskleisti mokinių kūrybiškumo potencialą, individualių galimybių ir patirties atskleidimą. Svarbiausia programos paskirtis atskleisti ir ugdyti mokinio saviraišką ir individualumą. Teatro studijoje vaikai susipažins su teatro istorija jos kryptimis. studijoje dirbsime komandoje, bei individualiai, improvizuosime, tobulinsime scenos kalbą bei scenos judesį, mokysimės aiškiai  reikšti mintis ir raišiai kalbėti. Lavinsime ritmo pojūtį, patys kursime scenarijus ir vaidinsime.

Vaikai galės laisvai reikšti savo emocijas ir nuomonę, ugdys toleranciją ir pakantumą kitų nuomonei, tautiškumą bei pilietiškumą.

Moksleiviai išmoks greitai reaguoti į situacijas, drąsiai priimti sprendimus, ugdys atsakomybės jausmą ne tik už save bet ir draugus.

Amžius: 6–19 m.

Netradicinio meno/cirko mokymo programa

Programa skirta įvairaus amžiaus vaikams. Ugdymo metu siekiama supažindinti vaikus su netradiciniu cirko  menu. Vaikai mokomi komandinio darbo, įgyja didesnį pasitikėjimą savimi, fizinį pasirengimą, ugdo ištvermę ir individualius sugebėjimus.

Cirko studijoje mokoma: akrobatikos, ekvilibristikos, žongliravimo, tikslios koordinacijos, lankstumo ir dar daug kitų cirko kaip meninės sporto šakos gudrybių.

Amžius: 10–18 m.

Muzikinio vyksmo teatras

Šios programos tikslas - atskleisti ir ugdyti vaikų kūrybinius gebėjimus, puoselėti jų teatrinius interesus ir polinkius bei estetinę kultūrą. Siekiama, kad vaikai įgytų bendrąją teatrinę kompetenciją ir pajėgtų savarankiškai dalyvauti kultūriniame gyvenime, aiškiau suvoktų savo profesines galimybes ir linkmes.

Amžius: 9–10 m.

Dramos teatras, vaidybos pradmenys

Stiprinti pasitikėjimą savimi. Puoselėti vaiko laisvumą, improvizaciją. Ugdyti gebėjimus suprasti, valdyti ir reikšti jausmus. Skatinti grožio pajautimą, pamatymą ir įvertinimą. Ugdyti bendrą elgesio kultūrą scenoje, teatro salėje ir gyvenime .Ugdyti kūrybiškai mąstančią asmenybė. Siekti, kad vaikai sugebėtu drąsiai  išsakyti savo kūrybinės mintys žodžių, proza ar poezija.

Amžius: 8–18 m.

Teatro studija

Programa skirta 8-18 metų vaikams ir jaunimui. Siekiama, kad jaunuoliai susipažintų su pagrindiniais teatro elementais, mokėtų naudotis teatrinės raiškos priemonėmis, improvizuoti, gebėtų analizuoti ir vertinti socialinį draminio veikėjo kontekstą, sugebėtų jį perteikti simboliu ar metafora. Vadovaujantis šia programa tikimasi, kad jaunuoliai taps aktyvesniais socialiniame kontekste domėsis ne tik teatru, bet ir kultūra plačiąja prasme. Vykdant programą, akcentuojama estetinio išgyvenimo galimybė. Siekiama lavinti kūrybiškumą, laisvai reikšti savo požiūrį į tam tikras vertybes