Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 14–21 m.

Teatro studija "Subjektas"

Studija siekia ugdyti visapusiškai išsilavinusią, kūrybingą asmenybę betarpiškoje kultūros erdvėje, kur kūrybinis procesas, edukacija, ugdytinių savijauta reikšmingesni negu rezultatas.

Studijos užsiėmimų tikslai ir uždaviniai: teatro meno priemonėmis atskleisti  supančio pasaulio harmoniją, suvokti aplinką visais jutimais, tapti jautriu, pastabiu, dėmesingu, smalsiu, gailestingu, harmoningu bei kuriančiu žmogumi. Padėti  patirti kūrybos bei jos proceso džiaugsmą. Ugdyti pilietiškumo jausmą, valią, atsakomybę už save ir draugą ar draugų grupę. Gebėti skirti moralines vertybes. Puoselėti meninį skonį. Padėti  atskleisti savo ypatingus gebėjimus. Pajusti bendrumo, bendradarbiavimo bei savitarpio pagalbos reikšmę.

Pagrindinis teatro studijos uždavinys – ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į  gebėjimus bei poreikius.

 Kurti dramos spektaklius, muzikinius spektaklius, šokio spektaklius, kuriuose dalyvautų visi studijos nariai.

 

logo
Amžius: 6–10 m.

Dramos studija

Pagrindinis teatro mokyklėlės uždavinys – vaikų ugdymas teatro menu. Pagrindinis tikslas – harmoningas, kūrybingas, valingas ir atsakingas žmogus. Suderinta profesionalaus pedagogo – menininko programa ir nuostatos orientuotos į vaiko gebėjimus bei poreikius.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę,). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime spektaklius profesionalių aktorių, vyksime į ekskursijas.

logo
Amžius: 5–19 m.

Netradicinio meno / cirko ugdymo programa. Cirko studija „Šypsena". Teatras

Cirko programa skirta įvairaus amžiaus vaikams. Ugdymo metu siekiama supažindinti vaikus su netradiciniu cirko menu. Vaikai mokomi komandinio darbo, įgyja didesnį pasitikėjimą savimi, ugdo ištvermę ir individualius sugebėjimus. Cirko studijoje mokoma: akrobatikos, ekvilibristikos, žongliravimo, koordinacijos, lankstumo ir dar daug kitų cirko kaip meninės sporto šakos gudrybių.  Jaunieji cirko artistai dalyvauja įvairiuose festivaliuose, šventėse ir labdaros renginiuose, kuriuose savo sugebėjimais džiugina įvairaus amžiaus publiką – tiek vaikus, tiek suaugusius.

Teatro programa skirta įvairaus amžiaus vaikams: ankstyvojo, mokyklinio amžiaus vaikams bei jaunuoliams. Užsiėmimų metu teatrinių žaidimų pagalba padedama vaikams atsipalaiduoti, atskleisti kūrybinius gebėjimus, iniciatyvas, ugdyti vaizduotę bei puoselėti kiekvieno vaiko individualumą. Kurdami įvairius personažus individualiai ir grupėse vaikai mokosi koncentruoti dėmesį, stebėti ir analizuoti save, o improvizuodami jiems aktualias socialines ir asmenines situacijas, ieško sprendimų į iškilusias problemas, ugdo kūrybinius gebėjimus. Šia programa siekiama, kad mokiniai įgytų bendrųjų teatrinių kompetencijų

Daugiau informacijos www.vmkmc.lt arba facebook paskyroje Vilniaus moksleivių kūrybos ir mokymo centras

Amžius: 10–18 m.

Muzikinio vyksmo teatras

Šios programos tikslas - atskleisti ir ugdyti vaikų kūrybinius gebėjimus, puoselėti jų teatrinius interesus ir polinkius bei estetinę kultūrą. Siekiama, kad vaikai įgytų bendrąją teatrinę kompetenciją ir pajėgtų savarankiškai dalyvauti kultūriniame gyvenime, aiškiau suvoktų savo profesines galimybes ir linkmes.

logo
Amžius: 7–16 m.

Teatrinių improvizacijų dirbtuvės

Teatrinių improvizacijų dirbtuvių programa padėtų pažinti save, išlaisvinti savo jausmus, ugdyti gebėjimą juos skirti, įvardinti ir išreikšti. Giliau pažindami save vaikai turės galimybę ieškoti ir atrasti savo individualumą, savitumą. Užsiėmimų metu susipažinsime su teatrinės raiškos priemonėmis, mokysimės teatrinės abėcėlės, vaidybos pradmenų. Taip pat mokysimės suprasti ir pastebėti kitus, bendradarbiauti, tapti komanda, vieningai išsikelti tikslus ir jų siekti. Kuriama draugiška aplinka padės siekti bendro tikslo – iš savo minčių, svajonių, baimių, lūkesčių, iš visko, kas labiausiai rūpi ir įdomu kurti savo spektaklį, savo sceną, savo teatrą.

Amžius: 9–10 m.

Dramos teatras, vaidybos pradmenys

Stiprinti pasitikėjimą savimi. Puoselėti vaiko laisvumą, improvizaciją. Ugdyti gebėjimus suprasti, valdyti ir reikšti jausmus. Skatinti grožio pajautimą, pamatymą ir įvertinimą. Ugdyti bendrą elgesio kultūrą scenoje, teatro salėje ir gyvenime .Ugdyti kūrybiškai mąstančią asmenybė. Siekti, kad vaikai sugebėtu drąsiai  išsakyti savo kūrybinės mintys žodžių, proza ar poezija.

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Viktorija Naumova) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37061463015

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Henrita Ignatavičienė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37067606466

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Deimantė Karpušenkovienė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.865241828

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Aušra Šimkutė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37067601724

logo
Amžius: 6–12 m.

Šešėlių teatro dirbtuvės

Programos esmė yra puoselėti ir atgaivinti šešėlių teatro senąsias tradicijas, jas perteikti vaikams kuriant kūrybines ir menines dirbtuves. Šešėlių teatras – gilias tradicijas turinti XIX a. Lietuvos dvarų žmonių laisvalaikio pramoga, įtraukusi visus šeimos ar net dvaro narius. Tai vissiškai nesudėtingas ir daug techninių kaštų nereikalaujantus užsiėmimas: reikalingas šviesos šaltinis, šešėlinė lėlė, pagaminta iš popieriaus, bei scena (dėžė, šviesi medžiaga ir pan.).

Šios dirbtuvės skatina vaikų kūrybiškumą, saviraišką, meninius, aktorinius, piešimo sugebėjimus, skatina vaizduotę, kūrybos rėmų nebuvimą, darbą grupėje siekiant bendrų rezultatų. Dirbtuvės skatina domėtis Lietuvos ir Europos praeitimi, kultūriniu paveldu.

Amžius: 6–18 m.

Meno terapija specialiųjų poreikių vaikams

"Pojūčių klinika" - tau unikali vieta Lietuvoje, kurioje teikiama kompleksinės pagalba specialiųjų poreikių vaikui (turinčiam elgesio, emocijų ir kitus sutrikimus ar išgyvenančiam psichologines krizes dėl amžiaus tarpsnių ypatumų ar neigiamų aplinkos veiksnių. Čia teikiamos paslaugos paremtos visuminiu požiūriu į vaiką ( nedaloma dvasios, psichikos ir kūno visuma) ir jo situaciją (vaiko aplinka: šeima, gyvenimo sąlygos ir vieta, ugdymo įstaiga, visuomenė).

Amžius: 6–14 m.

„Teatras vaikams atveria pasaulį“

Siekiama tenkinti pagrindinius vaiko meninius poreikius per teatro meną. Teatrinio meninio ugdymo veiklos paskirtis visapusiškai harmonizuoti vaiko asmenybę, pasitelkiant teatro meno sritis – muzika, skaitymas, dailė, šokis. Nes šios veiklos sritys labiausiai prieinamos vaikams nuo 6 metų ir atskleidžia vaiko saviraišką. Šis amžius suteikia didžiausias galimybes ir yra optimaliausias atskleisti ir puoselėti įvairiapusiškus vaiko kūrybinius gebėjimus. Teatrinė meninė veikla siejama su visa vaiko socializacija. Programa remiasi holistiniu mokyklinio amžiaus vaiko ugdymu sąveikoje su mokykla, šeima, integruojant teatro meno sritis. Ši programa individuali meninio ugdymo programa parengta, vadovaujantis Lietuvos Respublikos mokslo ministro įsakymu 2009 sausio 19 dienos, nr. įsak –105. dėl vaikų ugdymo programos patvirtinimo vyriausybės nutarimu 2005 metų sausio 24 nr. 82. III priedo 3.priemonė.

Amžius: 6–8 m.

Vaiko asmenybės Vilniaus miesto ugdymo programa „Kaip aš mokiausi gyventi?“

Esmė: Per literatūros, fotografijos ir teatro skleidžiamą intelektualią šviesą padėti mokiniams geriau suvokti gyvenimą, žmonių santykius, likimo kelius, atskleisti savo prigimtinius gabumus, ugdytis asmenines kompetencijas ir siekti estetinio idealo. Turinys ir numatomos veiklos: 1) Per literatūrą, menines fotografijas, teatrą, kitus vaizduojamuosius menus, susietus į vieną visumą, mokiniai mokosi atrasti gyvenimo tiesas, tobulinti savo asmenybę ir artėti estetinio idealo link. 2) Vaikai prigimtinius gabumus atskleidžia ir tobulina, gilindamiesi į literatūros lobynus, kurdami meninių fotografijų siužetus, o pagal juos – teatrinius etiudus ar kitus vaizduojamojo meno kūrinėlius. 3) Programos dalyviai, savo sukurtų teatrinių etiudų pagrindu, pastato spektakliuką „Kaip aš mokiausi gyventi?“ ir surengia pačių fotografuotų meninių fotografijų parodą. Naudos vaikams pagrindimas: Įgyvendinus programą, vaikai atskirų mokomųjų dalykų žinias lengviau susies į vientisą visumą, geriau suvoks jų naudą ir prasmę savo gyvenimui, savo asmenybės saviugdai ir savikūrai. Mokiniai ne tik patobulins dalykines, bendrąsias kompetencijas, bet ir atras daugiau motyvų mokytis, išmoks geriau naudotis mokykloje įgytomis žiniomis, įsivertinti atliktus darbus.