Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–16 m.

NELI BELIAKAITĖS BALTIJOS BALETO AKADEMIJA

  1. akademijos siekis ir pagrindinis tikslas– vaikų ir jaunimo tarpe skatinti kultūrinį ir meninį išprusimą, suteikiant aukščiausios kokybės ir kvalifikacijos neformalaus švietimo paslaugas.
  1. to, įvairaus amžiaus vaikus ir jaunuolius parengti profesionaliam baleto artisto darbui, bet ne tik kaip stiprius techniškus šokėjus, bet laisvus, išprususius, drąsius atlikėjus, mylinčius šokį visa širdimi. Todėl akademijoje neapsiribojama tik klasikinio šokio pagrindais, bet į programas įtraukiama šiuolaikinio, jazz, charakterinio, kontaktinės improvizacijos ir kitų šokių stilių pagrindus.
  1. akademija kaip neformalaus vaikų švietimo įstaiga, skirta tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Formalųjį švietimą papildantis ugdymas akademijoje vykdomas pagal numatytas ilgalaikes mokymo programas, jas sistemiškai plečiant ir skirtas žinių, gebėjimų ir įgūdžių gerinimui.
  2. sistemiškai plėsti žinias, gebėjimus ir įgūdžius, baleto ir kt. šokių pamokos klasifikuojamos pagal šokio tipą, kad būtų atskleisti visi dalyvių gebėjimai. Didžiosios dalies pamokų metu skamba klasikinė muzika, kuri dar ir lavina vaikų muzikinį skonį. Kito tipo šokių metu atitinkamai parenkama muzika, kuri tinkama pagal šokio stilių.
  3. pamokų metu vaikai ne tik mokomi pasirinkto dalyko technikos, tačiau ir ruošiami mažiausiai dviem koncertams (per mokslo metus), kurie vyksta kalėdiniu periodu bei mokslo metų pabaigoje. Pasiruošimas koncertams ir patys koncertai vaikams suteikia ne tik džiugesio, bet ir prisideda prie jų asmeninių, socialinių ir pažinimo kompetencijų didinimo.

Amžius: 12–16 m.

Muzikinis teatras

  1. „Muzikinis teatras“ - tai inovatyvi ir lengvai prisitaikanti prie asmeninių poreikių programa, skirta tobulinti 12 – 16 metų moksleivių aktorinius ir muzikinius gebėjimus. Paskaitų ir kūrybinių dirbtuvių metu dalyviai tyrinės savo kūno ir balso galimybes, susipažins su įvairiais muzikiniame teatre naudojamais kūrybos, repertuaro, stilistikos principais, tobulins muzikinio teatro vaidybos, bendravimo, bendradarbiavimo ir pasitikėjimo savimi įgūdžius. Kiekviena programos sudedamoji dalis - vokalo lavinimas, šokis, individualus ir komandinis darbas, teksto analizė, bus išreikšta per aktorinio meistriškumo prizmę.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 11–13 m.

Teatro studija paaugliams ,,Teatro studija jaunimui“

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 6–9 m.

Teatro studija mažiesiems ,,Pažink save per teatro raišką“.

Pasitelkus teatrinės raiškos priemones skatinti programos dalyvių kūrybingumą, vaizduotę, emocinį intelektą, kritinį mąstymą, plėsti požiūrių įvairovę. Patyriminių užsiėmimų metu atrasti teigiami meniniai išgyvenimai stiprins dalyvių savivertę, ugdys holistinį aplinkos suvokimą, skatins gilinti ir plėsti meninę patirtį. Programos dalyviai ne tik susipažins su spektaklio kūrimo principais, bet ir patys dalyvaus spektaklio kūrime, meninėse kompozicijose, kūrybiniuose teatro studijos vakaruose, bendruomenės šventėse. Stebės profesionalius spektaklius, dalyvaus diskusijose ir teatriniuose seminaruose. Galės tiesiogiai pažinti profesionalių menininkų užkulisius organizuojamų gyvų susitikimų metu.

Amžius: 6–12 m.

Kūryba ir saviraiška per šokį

Programa skirta lavinti vaiko kūrybą ir saviraišką per judesį, panaudojant įvairias šokių technikas ir įvairių menų sintezes, padedant laisvai išreikšti autentišką judesį, laisvai išreikšti save judesių kalba, kurti ir bendradarbiauti drauge su kitais, kuriant bendras šokio kompozicijas bei muzikinius šokio spektaklius. Programos tikslas yra ugdyti kūrybingą, gebančią save laisvai išreikšti, bendradarbiauti su kitais asmenybę. Ugdyti mažuosius kūrėjus, mažuosius choreografus.

 

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 6–9 m.

Lėlių teatras

Meninių gabumų parodymas scenoje, darbas komandoje.

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę,). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime spektaklius profesionalių aktorių, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 6–19 m.

Netradicinio meno/cirko mokymo programa

Programa skirta įvairaus amžiaus vaikams. Ugdymo metu siekiama supažindinti vaikus su netradiciniu cirko  menu. Vaikai mokomi komandinio darbo, įgyja didesnį pasitikėjimą savimi, fizinį pasirengimą, ugdo ištvermę ir individualius sugebėjimus.

Cirko studijoje mokoma: akrobatikos, ekvilibristikos, žongliravimo, tikslios koordinacijos, lankstumo ir dar daug kitų cirko kaip meninės sporto šakos gudrybių.

Amžius: 10–18 m.

Muzikinio vyksmo teatras

Šios programos tikslas - atskleisti ir ugdyti vaikų kūrybinius gebėjimus, puoselėti jų teatrinius interesus ir polinkius bei estetinę kultūrą. Siekiama, kad vaikai įgytų bendrąją teatrinę kompetenciją ir pajėgtų savarankiškai dalyvauti kultūriniame gyvenime, aiškiau suvoktų savo profesines galimybes ir linkmes.

Amžius: 9–10 m.

Dramos teatras, vaidybos pradmenys

Stiprinti pasitikėjimą savimi. Puoselėti vaiko laisvumą, improvizaciją. Ugdyti gebėjimus suprasti, valdyti ir reikšti jausmus. Skatinti grožio pajautimą, pamatymą ir įvertinimą. Ugdyti bendrą elgesio kultūrą scenoje, teatro salėje ir gyvenime .Ugdyti kūrybiškai mąstančią asmenybė. Siekti, kad vaikai sugebėtu drąsiai  išsakyti savo kūrybinės mintys žodžių, proza ar poezija.

Amžius: 8–18 m.

Teatro studija

Programa skirta 8-18 metų vaikams ir jaunimui. Siekiama, kad jaunuoliai susipažintų su pagrindiniais teatro elementais, mokėtų naudotis teatrinės raiškos priemonėmis, improvizuoti, gebėtų analizuoti ir vertinti socialinį draminio veikėjo kontekstą, sugebėtų jį perteikti simboliu ar metafora. Vadovaujantis šia programa tikimasi, kad jaunuoliai taps aktyvesniais socialiniame kontekste domėsis ne tik teatru, bet ir kultūra plačiąja prasme. Vykdant programą, akcentuojama estetinio išgyvenimo galimybė. Siekiama lavinti kūrybiškumą, laisvai reikšti savo požiūrį į tam tikras vertybes

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Viktorija Naumova) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37061463015

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Henrita Ignatavičienė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37067606466

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Deimantė Karpušenkovienė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.865241828

Amžius: 7–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai (Aušra Šimkutė) (nauja)

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9 mėn. 140 ak. val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

mob.tel.:+37067601724

logo
Amžius: 6–12 m.

Šešėlių teatro dirbtuvės

Programos esmė yra puoselėti ir atgaivinti šešėlių teatro senąsias tradicijas, jas perteikti vaikams kuriant kūrybines ir menines dirbtuves. Šešėlių teatras – gilias tradicijas turinti XIX a. Lietuvos dvarų žmonių laisvalaikio pramoga, įtraukusi visus šeimos ar net dvaro narius. Tai vissiškai nesudėtingas ir daug techninių kaštų nereikalaujantus užsiėmimas: reikalingas šviesos šaltinis, šešėlinė lėlė, pagaminta iš popieriaus, bei scena (dėžė, šviesi medžiaga ir pan.).

Šios dirbtuvės skatina vaikų kūrybiškumą, saviraišką, meninius, aktorinius, piešimo sugebėjimus, skatina vaizduotę, kūrybos rėmų nebuvimą, darbą grupėje siekiant bendrų rezultatų. Dirbtuvės skatina domėtis Lietuvos ir Europos praeitimi, kultūriniu paveldu.