Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 14–19 m.

Teatro studija

Programos dalyviai dalyvaus teatro studijos veikloje. Vaidins spektakliuose,  meninėse kompozicijose, dalyvaus organizuojant ir rengiant įvairius rajono renginius. Bendradarbiaus su įvairiomis bendruomenės institucijomis. Dalyvaus įvairiuose respublikiniuose renginiuose, šventėse, konkursuose. Stebės ir analizuos profesionalius spektaklius. Dalyvaus teatriniuose seminaruose. Teatro studijoje mokiniai bus ugdomi kaip teatro kūrėjai, teatro žiūrovai ir kultūros proceso dalyviai.  Bus siekiama, kad jie įgytų supratimą apie teatro kūrybą, išbandytų save ir parodytų savo kūrybines galimybes, saviraišką,  įgytų žinių ir gebėjimų, glaudžiai susijusių  su teatru ir kultūra.

Amžius: 6–16 m.

Baletas

Baleto akademijos siekis – įvairaus amžiaus vaikus ir jaunuolius parengti profesionaliam baleto artisto  darbui, bet ne tik kaip stiprius techniškus šokėjus, bet laisvus, išprususius,  drąsius atlikėjus, mylinčius šokį visa širdimi. Todėl akademijoje neapsiribojama tik klasikinio šokio pagrindais, bet į programas įtraukiama šiuolaikinio, jazz, charakterinio, kontaktinės improvizacijos ir kitų šokių stilių pagrindus.

Baleto akademija kaip neformalaus vaikų švietimo įstaiga, skirta tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Formalųjį švietimą papildantis ugdymas Baleto akademijoje vykdomas pagal numatytas ilgalaikes mokymo programas, jas sistemiškai plečiant ir skirtas žinių, gebėjimų ir įgūdžių gerinimui.

Siekiant sistemiškai plėsti žinias, gebėjimus ir įgūdžius, baleto ir kt. šokių pamokos klasifikuojamos pagal šokio tipą, kad būtų atskleisti visi dalyvių gebėjimai. Didžiosios dalies pamokų metu skamba klasikinė muzika, kuri dar ir lavina vaikų muzikinį skonį. Kito tipo šokių metu atitinkamai parenkama muzika, kuri tinkama pagal šokio stilių.

Šokio pamokų metu vaikai ne tik mokomi pasirinkto dalyko technikos, tačiau ir ruošiami mažiausiai dviem koncertams (per mokslo metus), kurie vyksta kalėdiniu periodu bei mokslo metų pabaigoje. Pasiruošimas koncertams ir patys koncertai vaikams suteikia ne tik džiugesio, bet ir prisideda prie jų asmeninių, socialinių ir pažinimo kompetencijų didinimo.

Amžius: 6–19 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 12–18 m.

Šokio teatro studija ,,Neribotas“

Šokio teatro studijoje mokiniai patirs judėjimo džiaugsmą, išsiaiškins kokios yra kūno judėjimo galimybės, kokias istorijas jis gali pasakoti. Mokiniai suvoks, kad vaidinti ir išreikšti emocijas galima ne tik tariant žodžius, bet ir šokant. Svarbiausia – atsikratyti įtampos. Tam bus naudojamos meditacijos, apšilimai, improvizacijos, skirtingi muzikos žanrai. Taip pat būrelyje išsiaiškinsime nuo ko judesio teatras prasidėjo, kokios jo šaknys. Tai padės suvokti judesio teatro dokumentika apie žymiausius kūrėjus, filmai ir judesio teatro video iš viso pasaulio. Pažinus savo judėjimo galimybes kursime individualius etiudus ir judesio teatro spektaklius grupėse.

Amžius: 6–11 m.

,,PO SKAMBUČIO” (popamokinės veiklos pradinukams)

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 13–19 m.

Savęs pažinimas per teatrą

Savęs pažinimo per teatrą programa yra skirta 14-19 metų jaunimui ir yra taikoma lavinti jaunuolių savęs supratimą, gebėjimą reflektuoti, atsakomybės jausmą, tikslų kėlimą ir įgyvendinimą, kūrybiškumą, bei praktinius vaidybos, verslumo ir organizavimo įgūdžius pasitelkiant teatrinę veiklą. Programos metu jaunuoliai atliks teatrines užduotis, kurs savo trumpus pasirodymus ir spektaklį, prie kurio organizavimo prisidės nuo pradžios iki galo. Visas šis procesas bus neatsiejamas nuo įgytos patirties refleksijos, kurios metu jaunuoliai atpažins ir gebės įvardinti asmenines savybes pagal savo elgesį įvairiose situacijose, gebės užfiksuoti įgytas pamokas ir tobulės susiduriant su įvairiais iššūkiais.

Amžius: 7–13 m.

Teatro studija „Menas būti“

Pagrindinis programos tikslas – per kokybišką patirtį skatinti ugdytinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti teatro kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.

Programos uždaviniai:

  1. Užsiėmimų metu siekti, kad vaikai ir jaunuoliai mokytųsi kūrybiškai reikšti savo mintis, jausmus, požiūrį panaudodami jų galimybes atitinkančias teatro priemones;
  2. Mokyti ugdytinius per teatrinę raišką pažinti savo pačių ir kitų žmonių dvasinį pasaulį, elgesį, jų skirtumus;
  3. Mokyti vaikus ir jaunuolius įžvelgti teatro meno svarbą savo pačių ir bendruomenės kultūriniame gyvenime, apmąstyti teatrinę veiklą ir įgytą patirtį.

Ugdytiniai mokydamiesi pagal teatro programą, kaups patirtį šiose veiklos srityse:

  1. Teatro raiška (kūryba). Teatro raiška apima: dramos siužeto vaidinimo kūrimą, sceninį apipavidalinimą, vaidybą, trumpų scenelių rengimą ir parodymą žiūrovams;
  2. Vaidinimų stebėjimas, interpretavimas, vertinimas. Šiose veiklose mokiniai ugdomi kaip teatro žiūrovai, siekiama, kad vaikai ir jaunuoliai išsiugdytų supratingą ir kritišką žvilgsnį į teatro produkciją bei norėtų gerinti savo pačių teatrinę raišką;

Teatro svarbos socialiniame, kultūriniame gyvenime pažinimas. Šioje veiklos srityje vaikai ir jaunuoliai ugdomi, kaip kultūros proceso dalyviai. Šią veiklą siekiama ugdytinius motyvuoti tęsti ir palaikyti geriausias teatro tradicijas ir vertybes.

logo
Amžius: 10–14 m.

Teatro studija vaikams

„House of Puglu“ kviečia 10 – 14 m. amžiaus vaikus į teatro studiją!! Vaikai turės galimybę iš labai arti susipažinti su teatro menu ir patys tapti aktoriais, režisieriais, dramaturgais, grimeriais ir netgi kostiumų dailininkais ar scenografais.

Studijos programa padės ugdyti vaikus per teatro raišką, atverti jų vidinį pasaulį ir slypinčius talentus, nes teatro scena  yra puiki vieta ne tik lavinti vaizduotę ir kurti, bet ir išsilaisvinti nuo kompleksų, nepasitikėjimo savimi ir „scenos baimės“.

Su vaikais dirbs teatro ir kino aktorė bei režisierė Sigita Pikturnaitė.

Užsiėmimai vyks du kartus per savaitę, pirmadieniais ir trečiadieniais, 17:00 - 18:30 val. Startuojame nuo Rugsėjo 11 d. ir dirbsime visus mokslo metus!!

Kaina – 40 Eur.

Registracija ir informacija: el. paštu sigita.pikturnaite@gmail.com, Mob. Nr. +370 693 98586

Amžius: 6–9 m.

Lėlių teatras

Meninių gabumų parodymas scenoje, darbas komandoje.

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę,). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime spektaklius profesionalių aktorių, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 9–19 m.

Teatro studija

Vis daugiau ir daugiau laiko vaikai praleidžia prie išmaniųjų telefonų ir kompiuterių, todėl teatro studijos veikla yra puiki galimybė pailsinti akis, susitelkti į visai kitokių gebėjimų lavinimą: komunikavimo, vaidybos, kūrybiškumo, emocinio intelekto ir kt. Teatro studijos užsiėmimuose gausu komandinių žaidimų padedančių gerinti  grupės atmosferą, mokančių dirbti grupėse, bendradarbiauti, susirasti draugų. Vyksta nuolatinis asmenybės augimas, nes teatras skatina stebėti ir analizuoti save, aplinką. O teatro metodai padeda pažvelgti į problemas iš šalies, parodo konfliktų sprendimo kelius. Trumpų spektaklių kūrimas, jų pristatymas draugams, bendruomenei dovanoja  kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką.

Amžius: 12–19 m.

„Baimės laboratorija“

Baimės laboratorijos“ užsiėmime dalyvauja 12-15 jaunuolių, su jais apie baimės atsiradimo priežastis ir jos įveikimo būdus, bei apie savižudybių prevenciją kalbėsis kvalifikuoti specialistai: psichologas psichoterapeutas, teatro pedagogas, dailininkas. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui. Jaunimas viso užsiėmimo metu kokybiškai praleidžia laisvalaikį, talkinant profesionalams, turintiems daugiametę patirtį darbo su jaunais žmonėmis. Grupėje, su kuria bus dirbama, jaunuoliai bendrauja ne tik su vedančiais specialistais, bet tarpusavyje. Tokiu būdu jauni žmonės ugdo savo socialinius įgūdžius. Psichologas padeda atpažinti baimes (ir kitus jausmus), jų kilmę, profesionaliam dailininkui padedant dalyviai vizaulizuoja baimes (lipdo iš molio, tapo baimės portetus, gamina baimės kaukes, lėles). Naudojant teatro metodus (forum teatrą, proceso dramą, simuliacinius žaidimus) vaidinamos baimę ir kitus svarbius jausmus keliančios situacijos tol, kol atrandamas savo jausmų įveikimo būdas. Užsiėmimas užbaigiamas refleksija. Grupiniai užsiėmimai skatina jaunimą kalbėti garsiai apie jų baimes, tokiu būdu prisideda prie Lietuvoje plačiai paplitusios savižudybių problemos mažinimo, nes padeda dalyviams rasti būdus, kaip konstruktyviai spręsti savo sunkumus.

Amžius: 7–8 m.

Teatro studija

Būrelio veikla apima šias sritis: teatro raišką (kūrybą), vaidinimų stebėjimą, interpretavimą, vertinimą ir teatro svarbos socialiniame kultūriniame gyvenime pažinimą. Iš pradžių mokiniai mokomi reikšti tam tikrą turinį ir vartoti teatro raiškos priemones, po to mokosi suprasti turinį, išskirti priemones aiškindamiesi savo pačių ir kitų vaidinimą. Kurdami dramos siužetus, mokiniai vaizduos jiems aktualias ir iš gyvenimo, liaudies bei literatūrinių pasakų gerai pažįstamas konfliktines situacijas. Mokiniai, atlikdami jau žinomas ir naujas užduotis, įtvirtins laisvumo, orientavimosi, bendravimo, improvizavimo, kvėpavimo ir balso valdymo gebėjimus. Išsamiai bandys išnagrinėti 3-4 mizanscenų, raiškos priemonių naudojimo, su kitais dalykais integruotų vaidybinių situacijų pavyzdžius, pagal juos kurs savo variantus. Tiek per teatrinę raišką, tiek per vaidinimų interpretavimą bus puoselėjamos mokinių įžvalgos apie tai, kokią svarbą teatras turi jų pačių ir klasės, mokyklos, įvairių kultūrų bendruomenių, visuomenių gyvenime. Teatro programoje numatyta veikla bus glaudžiai integruojama su kitų meninių dalykų (dailės, šokio, muzikos) veikla ir siekiamais pasiekimais.

Dalyvausime Vilniaus m. ir rajono Teatrų festivaliuose bei šventėse, klubose  organizuosime Teatro dieną, padėsime organizuoti ir dalyvausime įvairiuose mokykloje renginiuose (Rudenėlio popietę, Žemės dieną, Kalėdinę popietę). Sukurtus spektaklius matys ne tik klubo mokiniai, bet ir lopšelių-darželių auklėtiniai, kitų miesto mokyklų mokiniai. Su būrelio mokiniais žiūrėsime profesionalių aktorių spektaklius, vyksime į ekskursijas.

Amžius: 6–19 m.

Teatro studija Vilniaus mieste

Teatrinis menas  – priemonė kūrybiškumo paieškai ir ugdymui. Teatrinėmis priemonėmis - etiudais, žaidimais, dainavimu, deklamavimu, scenos kalba ir scenos judesiu – bus siekiama užsiėmimų metu atskleisti mokinių kūrybiškumo potencialą, individualių galimybių ir patirties atskleidimą. Svarbiausia programos paskirtis atskleisti ir ugdyti mokinio saviraišką ir individualumą. Teatro studijoje vaikai susipažins su teatro istorija jos kryptimis. studijoje dirbsime komandoje, bei individualiai, improvizuosime, tobulinsime scenos kalbą bei scenos judesį, mokysimės aiškiai  reikšti mintis ir raišiai kalbėti. Lavinsime ritmo pojūtį, patys kursime scenarijus ir vaidinsime.

Vaikai galės laisvai reikšti savo emocijas ir nuomonę, ugdys toleranciją ir pakantumą kitų nuomonei, tautiškumą bei pilietiškumą.

Moksleiviai išmoks greitai reaguoti į situacijas, drąsiai priimti sprendimus, ugdys atsakomybės jausmą ne tik už save bet ir draugus.

Amžius: 6–21 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 6–21 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 6–21 m.

Klasikinio baleto pagrindai

Klasikinio baleto programa skirta I-XII klasių mokiniams. Programos trukmė 9-10 mėn. 144 ak.  val. Programa teikia meninio ugdymo pagrindus šokio srityje padedančius siekti išsilavinimo ir pasiekimų daugelyje fizinio lavinimo ir estetinio ugdymo sričių. Tai: įvairių stilių šokis, fizinis parengimas sporte, kūrybinis parengimas muzikos meno studijoms, pažintinis parengimas kultūros, teatro, kino, humanitarinės srities studijoms ateityje. Programos paskirtis yra suteikti pagrindus meniniam - estetiniam žmogaus lavinimui, koncentruojantis į vieną iš aukštojo meno sričių - klasikinį baletą.

Dalyvaudami konkursuose Lietuvoje ir pasaulyje, mokysis nugalėti baimes, ugdysis valią, ryžtą, savarankiškumo. Dalyvaudami renginiuose ir kasdieninėje veikloje, dalyviai ugdysis ne tik šokio menui būdingas raiškos priemones, bet ir kitas svarbias gyvenimui kompetencijas.

Amžius: 6–19 m.

Netradicinio meno/cirko mokymo programa

Programa skirta įvairaus amžiaus vaikams. Ugdymo metu siekiama supažindinti vaikus su netradiciniu cirko  menu. Vaikai mokomi komandinio darbo, įgyja didesnį pasitikėjimą savimi, fizinį pasirengimą, ugdo ištvermę ir individualius sugebėjimus.

Cirko studijoje mokoma: akrobatikos, ekvilibristikos, žongliravimo, tikslios koordinacijos, lankstumo ir dar daug kitų cirko kaip meninės sporto šakos gudrybių.

Amžius: 10–18 m.

Muzikinio vyksmo teatras

Šios programos tikslas - atskleisti ir ugdyti vaikų kūrybinius gebėjimus, puoselėti jų teatrinius interesus ir polinkius bei estetinę kultūrą. Siekiama, kad vaikai įgytų bendrąją teatrinę kompetenciją ir pajėgtų savarankiškai dalyvauti kultūriniame gyvenime, aiškiau suvoktų savo profesines galimybes ir linkmes.

Amžius: 8–13 m.

Teatrinių improvizacijų dirbtuvės

Teatrinių improvizacijų tikslas – išlaisvinti vaiko ar jauno žmogaus jausmus, ugdyti gebėjimą juos skirti, įvardinti ir išreikšti. Pažindami skirtingas teatrinės raiškos priemones, mokysimės pastebėti save ir kitus, tapti komanda, bendradarbiauti, vieningai išsikelti tikslus ir jų siekti. Kartu dirbdami, diskutuodami, kalbėdami sau ar grupės draugams aktualiomis temomis, kurdami ir ruošdami individualius arba grupinius etiudus sieksime bendro tikslo – iš savo minčių, svajonių, baimių, lūkesčių, iš visko, kas labiausiai rūpi kurti savo spektaklį, savo sceną ir teatrą...