Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–16 m.

Hip-hop kultūra

  1. gilinsis į hip-hop‘o kultūros istorinius aspektus bei ją sudarančius elementus, bandys atrasti jų tarpusavio ryšį su judesiu, plėtos šokio gebėjimus mokydamiesi įvairių gatvės šokio stilistikų (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking, house). Taip pat naudodami vokalinę perkusiją (Beatbox) lavins ritmo pojūtį, derins garso stiprumą, ugdys muzikos supratimą bei kvėpavimą, kas labai svarbu šokėjui norint perduoti reikiamą energiją šokio metu.

Amžius: 6–16 m.

NELI BELIAKAITĖS BALTIJOS BALETO AKADEMIJA

  1. akademijos siekis ir pagrindinis tikslas– vaikų ir jaunimo tarpe skatinti kultūrinį ir meninį išprusimą, suteikiant aukščiausios kokybės ir kvalifikacijos neformalaus švietimo paslaugas.
  1. to, įvairaus amžiaus vaikus ir jaunuolius parengti profesionaliam baleto artisto darbui, bet ne tik kaip stiprius techniškus šokėjus, bet laisvus, išprususius, drąsius atlikėjus, mylinčius šokį visa širdimi. Todėl akademijoje neapsiribojama tik klasikinio šokio pagrindais, bet į programas įtraukiama šiuolaikinio, jazz, charakterinio, kontaktinės improvizacijos ir kitų šokių stilių pagrindus.
  1. akademija kaip neformalaus vaikų švietimo įstaiga, skirta tenkinti mokinių pažinimo, ugdymosi ir saviraiškos poreikius, padėti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Formalųjį švietimą papildantis ugdymas akademijoje vykdomas pagal numatytas ilgalaikes mokymo programas, jas sistemiškai plečiant ir skirtas žinių, gebėjimų ir įgūdžių gerinimui.
  2. sistemiškai plėsti žinias, gebėjimus ir įgūdžius, baleto ir kt. šokių pamokos klasifikuojamos pagal šokio tipą, kad būtų atskleisti visi dalyvių gebėjimai. Didžiosios dalies pamokų metu skamba klasikinė muzika, kuri dar ir lavina vaikų muzikinį skonį. Kito tipo šokių metu atitinkamai parenkama muzika, kuri tinkama pagal šokio stilių.
  3. pamokų metu vaikai ne tik mokomi pasirinkto dalyko technikos, tačiau ir ruošiami mažiausiai dviem koncertams (per mokslo metus), kurie vyksta kalėdiniu periodu bei mokslo metų pabaigoje. Pasiruošimas koncertams ir patys koncertai vaikams suteikia ne tik džiugesio, bet ir prisideda prie jų asmeninių, socialinių ir pažinimo kompetencijų didinimo.

Amžius: 10–16 m.

Šiuolaikinis šokis pažengusiems

  1. skirta žinioms apie šiuolaikinį šokį įgyti; išmokti šiuolaikinio šokio žingsnių bei įvairių šokio technikų; stiprinti kūną; ugdyti vaikų kūrybiškumą, atsakomybę, pasitikėjimą savimi, gebėjimą komunikuoti.

Amžius: 7–10 m.

Šiuolaikinis šokis pradedantiesiems

  1. procesas šiuolaikinio šokio pamokose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Programa skirta žinioms apie šiuolaikinį šokį įgyti; išmokti šiuolaikinio šokio žingsnių bei įvairių šokio technikų; stiprinti kūną; ugdyti vaikų kūrybiškumą, atsakomybę, pasitikėjimą savimi, gebėjimą komunikuoti.

Amžius: 7–16 m.

Gatvės šokis

Mokiniai gilinsis i hip-hop'o kult[ros istorinius aspektus bei j4 sudarandius elementus, bandys atrasti jq tarpusavio ry5i su judesiu, pletos Sokio gebejimus mokydamiesi ivairirl gatves Sokio stilistikq (hip-hop old school, hip-hop new school, krump, popping, locking' house). Taip pat naudodami vokaling perkusij4 (Beatbox) lavins ritmo pojfiti, derjns garso stiprum4, ugdys muzikos supratim4 bei kvepavimg kas labai svarbu Sokejui norint perduoti reikiam4 energijq Sokio metu.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–21 m.

Šokių pamokos įprastos raidos ir specialiųjų poreikių vaikams Vilniaus mieste

 

Vaikų kūrybiškumo skatinimas per šokį, prisidedant prie specialiųjų poreikių vaikų integracijos į visuomeninį gyvenimą. Šokių pamokos skiriamos visiems vaikams, neišskiriant turimos negalios. Šokiai yra adaptuojami, kad juos galėtų šokti visi (tiek cerebrinį paralyžių turintys vaikai, regos, klausos negalią turintys, intelekto sutrikimus ar kitas negalias).

 

Turinys:

  1. Apšilimas, tempimo pratimai, judesiai taisyklingai laikysenai (18 val.).
  2. Naujų šokių bei jų elementų mokinimas ir išmoktų šokių kartojimas (36 val.).
  3. Kūrybiniai žaidimai, improvizacijos (18 val.).

 

 

Siekiama, kad vaikai išmoktų įvairių šokių elementų, šokių žingsnių, stilių. Per šokį pajustų, kad gali išreikšti savo emocijas, pasijustų laimingi, galėdami mokintis ir išmokdami vis naujus dalykus bei jausdamiesi komandos dalimi, mokydamiesi bendrauti ir susipažinti.

Šiuo metu vaikai vis dažniau pasirenka pasyviai leisti laisvalaikį, prie kompiuterio, todėl labai svarbu nuo pat mažų dienų formuoti sveikos gyvensenos įpročius, aktyvius laisvalaikio praleidimo būdus. Šokiai yra ypatingai aktyvi veikla, kuri gerina širdies darbą, atmintį, nes reikia atsiminti vis daugiau šokių elementų. Gerėja koordinacija, pusiausvyra, orientacija erdvėje, išmokstama pajusti muziką. Šokių metu mokomasi dirbti komandoje, žaidimų metu lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, vaikai įgauna daugiau drąsos, žaidimų metu formuojamos lyderio savybės. Jei pradžioje atėjus vaikui būna nedrąsu prisijungti prie grupės ir šokti kartu, po kelių pamokų (tai priklauso individuliai nuo vaiko, kartais užtrunka ir ilgiau), vaikas įgauna pasitikėjimą savimi ir pradeda šokti kartu su kitais vaikais. Suteikiame galimybę nedrąsiems vaikams pradžioje stebėti grupę, vis padrąsiname. Pagal Pasaulio sveikatos organizaciją vaikai per dieną turi mažiausiai 1 val aktyviai judėti, todėl šokiai yra puikus ir įdomus būdas vaiką įraukti į aktyvią veiklą, nes dažnai išmokus naujus šokių judesius juos vaikai patys kartoja namuose.

Taip pat būtų ugdomi vaikų socialiniai įgūdžiai, o tai padėtų specialiųjų poreikių vaikams integruotis į visuomeninį gyvenimą, susirasti draugų, nebūti izoliuotiems namuose. Įprastos raidos vaikai būtų mokomi tolerancijos ir supratingumo, kad ir vaikai, turintys negalią, gali ir moka šokti.

Vaikai per šokius galėtų atskleisti save, o tai įtakotų didesnį pasitikėjimą savimi.

 

Amžius: 11–15 m.

Šiuolaikinio šokio studija

Programos dalyviai dalyvaus šiuolaikinio šokio studijos veikloje. Mokysis šiuolaikinio šokio technikų, improvizacijos, kurs patys individualiai bei grupėse, kartu su kviestiniais teatro, dailės, muzikos dėstytojais dalyvaus tarpdisciplininiuose seminaruose. Šoks šiuolaikinio šokio miniatiūrose koncertuose, festivaliuose, bendruomenės bei respublikiniuose renginiuose. Stebės, analizuos, mokysis interpretuoti profesionalius lietuvių bei užsienio šalių autorių šokio spektaklius. Šiuolaikinio šokio studijoje mokiniai tobulės techniškai, ugdys savo kūrybiškumą, lavins fantaziją, bus kultūrinio gyvenimo dalimi. Programos siekis - dalyvius įvairiapusiškai supažindinti su šiuolaikiniu šokiu, jo istorija, samprata bei vieta šiandieniniame pasaulyje, taip pat įvaldyti šiuolaikinio šokio technikas, susipažinti su kūrybiniu procesu, išmokti šoku išreikšti savo kūribines mintis, gebėti dirbti grupėmis ir individualiai, analizuoti bei suvokti šokio vaidmenį kultūriniame kontekste.

Amžius: 6–11 m.

„Kultūra vaikams“ šokių mokymo programa

  1. ugdymo šokiu uždaviniai – ugdyti kūrybišką, aktyvią, estetinės ir kultūrinės patirčiai atvirą, prasmingai savo kūrybines galias tenkinti gebančią asmenybę. Sudaryti galimybes kiekvienam vaikui įgyti bendrąją šokio raiškos patirtį. Vystyti vaikų muzikalumą. Stiprinti vaikų sveikatą.

Amžius: 6–12 m.

Kūryba ir saviraiška per šokį

Programa skirta lavinti vaiko kūrybą ir saviraišką per judesį, panaudojant įvairias šokių technikas ir įvairių menų sintezes, padedant laisvai išreikšti autentišką judesį, laisvai išreikšti save judesių kalba, kurti ir bendradarbiauti drauge su kitais, kuriant bendras šokio kompozicijas bei muzikinius šokio spektaklius. Programos tikslas yra ugdyti kūrybingą, gebančią save laisvai išreikšti, bendradarbiauti su kitais asmenybę. Ugdyti mažuosius kūrėjus, mažuosius choreografus.

 

Amžius: 6–18 m.

Pramoginių šokių programa vaikams nuo 4-erių iki 18 metų

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  4-18 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra mokinys, o ne pats šokis.  Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa,  kuria siekiama ugdyti vaikų asmenines, edukacines ir socialines kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 4 -18 metų vaikai. Jokie  reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami, tačiau pirmenybė bus teikiama socialinę atskirtį patiriantiems vaikams (vaikams iš socialiai remtinų šeimų, socialinės rizikos šeimų, globos namų ir pan.) bei daugiavaikių šeimų, globojamiems ir įvaikintiems vaikams.

Programos turinys

  • Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.
  • Šokio istorija.
  • Šokio suvokimas.
  • Šokio atlikimas (pramoginiai šokiai).
  • Šokio kūryba.

Numatomos veiklos

  • Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).
  • Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.
  • Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas.

Nauda vaikams

  • Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas.
  • Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.
  • Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.
  • Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.
  • Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.
  • Sustiprės vaikų teigiamas savęs vertinimas.
  •  Mažės vaikų iš socialiai remtinų šeimų, globos namų ir daugiavaikių šeimų,  globojamų ir  įvaikintų vaikų socialinė atskirtis.

Laukiama nauda visuomenei

  • Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame (politiniame) gyvenime.
  • Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.tpsokiustudija.lt.

Amžius: 8–17 m.

Tradicinio džiazo šokių (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) pamokos

Esmė: ugdyti mokinių meninius – kūrybinius įgūdžius, lavinti bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas, saviraišką, vaizduotę, ritmo pojūtį, koordinaciją ir muzikalumą.

Turinys, numatomos veiklos: Bus susipažindinti su tradicinio džiazo šokių            (svingo, lindyhopo, solo džiazo, charlestono) atsiradimo istorija, stebės ir analizuos senuosius vaizdo įrašus, klausysis ir bus susipažindinti su tradicinio džiazo (svingo) muzika ir jos specifika, mokysis atskirti skirtingus džiazo muzikos stilius. Lavins savo ritmiką, atliks trenažus, mokysis teminės improvizacijos, ugdys savo koordinacijos, motoriką ir skirtingus džiazo šokių stilių žingsnelius bei junginius, kuriuos jungs į visumą, kompozicijas, rutinas ir pasirodymus. Šoks tiek solo, tiek porinius tradicinio džiazo šokius.

Naudos vaikams pagrindimas: Vaikai galės įgyvendinti savo kūrybines idėjas, realizuos savo vaizduotės vaisius, jais pasidalins ir mokysis vienas iš kito. Šokdami vaikai atras save, pasitikėjimą savimi, sustiprės fiziškai ir emociškai, susiras naujų draugų, įgaus drąsos, noro, užsidegimo įgyvendinti savo kūrybinius sumanynus. Kiekvienas vaikas šokiuose atsipalaiduos ir pasiners į šokio harmoniją. Vaikams bus suteikta galimybė tapti aktoriais, kūrėjais, atlikėjais. Šokdami jie mokysis dirbti grupėje, kolaboruoti ir kurti kartu. Labaisvarbu, jog mokiniai bus sudominti su džiazo kultūra ir jos ištakomis. Šios žinios leis jiems labiau orientuotis muzikos pasaulyje ir suprasti šiuolaikinės muzikos šaknis.   

Amžius: 6–12 m.

Sportinių šokių programa vaikams (6-13 m.)

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-13 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6 -13 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 10–17 m.

Solo Latino šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  10-17 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos sportinių šokių federacijos patvirtintą Pasaulinę sportinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 10-17 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–14 m.

Linijinių šokių programa vaikams

Programos esmė

Šokių mokymo programa, skirta  6-14 metų vaikams, bus įgyvendinama pagal schemą, kurios centre yra šokantys vaikai. Tai kryptinga ir nuosekli choreografinio ugdymo programa, sudaryta pagal Lietuvos linijinių šokių federacijos patvirtintą linijinių šokių programą. 

Programa siekiama ugdyti vaikų asmenines, fizines, komunikavimo, socialines ir kitas kompetencijas įtraukiant juos į aktyvią šokių veiklą ir plėtojant prigimtinius vaiko gebėjimus. Programoje gali dalyvauti  visi 6-14 metų vaikai. Jokie reikalavimai vaikų išvaizdai, gabumams ar ritminiam pajutimui nėra keliami.

Programos turinys

• Susipažinimas su dalyviais, jų lūkesčių išsiaiškinimas ir programos pristatymas.

• Šokio teorija ir suvokimas

• Šokio atlikimas.

• Šokio technika.

• Šokio praktika.

• Šokio ritmika.

• Stovėsena ir laikysena.

• Fizinis kūno parengimas.

Numatomos veiklos 

• Šokio raiška (šokimas, šokio kūryba, šokio veiklos pristatymas).

• Šokio stebėjimas, interpretavimas ir vertinimas.

• Šokio praktikavimas, tobulinimas ir diskutavimas.

• Šokio ryšių su socialiniu kultūriniu gyvenimu pažinimas ir pan.

 

Nauda vaikams

• Vaikai per šokių užsiėmimus patirs teigiamus pokyčius fizinėje ir dvasinėje plotmėje, naudojant šokio raišką bus formuojamas teigiamas savęs vertinimas bei didinamas pasitikėjimas savimi.

• Šokių praktikavimas plėtos vaikų estetinę ir meninę patirtį ir juos stiprins fiziškai, pagerės jų laikysena ir koordinacija.

• Bus ugdomi vaikų gebėjimai pažinti ir išreikšti šokio elementus, kaip priemones, sudarančias galimybę kurti, komunikuoti, improvizuoti ir kurti šokio judesius, aktyvinant vaizduotę, motyvaciją šokti ir norą mokytis sukurtų šokių.

• Užsiėmimai skatins vaikus aktyviai dalyvauti kultūrinėje bei sportinėje veikloje, ugdys saviraišką, stiprins vaikų discipliną ir atsakomybę.

• Vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam ir visuomeniniam gyvenimui (bendravimui, bendradarbiavimui, darbui poroje ir grupėje, reflektavimui, savęs pažinimui ir pan.). Įgytos kompetencijos taip pat turės tiesioginės įtakos ir sėkmingam vaikų ugdymui formaliojo švietimo sistemoje bei padės vaikams tapti brandžiomis asmenybėmis, gebančiomis atsakingai spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje, o ateityje gali padėti priimti sprendimą karjeros srityje bei įsitvirtinti darbo rinkoje.

 

Laukiama nauda visuomenei

• Išaugs visuomenės narių pilietiškumas ir tautiškumas, asmenys aktyviau dalyvaus bendruomeniniame ir visuomeniniame gyvenime.

• Prisidedama prie fiziškai aktyvių vaikų ugdymo.

• Savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Informacijos skelbimas

Visa informacija apie programą ir jos eigą bus skelbiama www.judesys.eu

Amžius: 6–19 m.

Šokių studijos „Siluetas“ programa

Šokių grupės “SILUETAS” užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas mokysis modernaus, šiuolaikinio ir kitų šokio stilių judesių, bus lavinama muzikinė klausa, ritmo pojūtis, taisyklinga, artistiška laikysena, kūno lankstumas. Užsiėmimų metu ugdytiniai, mokysis improvizuoti, naudoti savo kūrybos judesius, juos originaliai sintetinti įvairiose kompozicijose, šokio judesių pagalba išmoks reikšti savo mintis, jausmus ir idėjas, atsipalaiduoti nuo kasdienybės. Šokių grupės nariai dalyvaus įvairiuose konkursuose bei festivaliuose.

Amžius: 6–8 m.

Sportinių šokių būrelis

Ugdyti sportinį aktyvumą, fizinės galias, judesių kultūrą, estetinį skonį.

Amžius: 8–10 m.

Šiuolaikinių šokių programa (8-10 metų vaikams)

Vaikams  suteikiamos galimybės įgyti papildomų šokio kompetencijų mokantis modernaus ir šiuolaikinio šokio.

Amžius: 6–19 m.

Šiuolaikinių šokių programa

Šiuolaikinių šokių mokinimas, dalyvavimas renginiuose ir festivaliuose, vaikai išmoks judėti,  dirbti komandoje,  klausyti vienas kitą ir būti išgirstam,  integruotis į visuomenę.