Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 5–6 m., 7–11 m., 12–17 m.

Neuro kūrybos užsiėmimai vaikams ir jaunimui

Neuro Kūryba – viena iš meno terapijos krypčių, apimanti dailės, psichologijos ir psichoterapijos žinias. Tai būdas reikšti savo mintis, jausmus ir vidinius išgyvenimus per kūrybą - piešiant, tapant, lipdant ar naudojant kitas meninės raiškos priemones. Vaikams dailės terapijos metodai padeda geriau suprasti ir išreikšti save, ugdo savivertę ir emocinę savireguliaciją. Kūrybinio proceso metu lavinama vaizduotė, mokomosi ieškoti kūrybiškų sprendimų, transformuoti savo stereotipinį elgesį bei mąstymą. Mokymosi sunkumus patiriančiam, nedrąsiam vaikui dailės terapijos metodai padeda lavinti kalbos įgūdžius, gerina smulkiąją ir stambiąją motoriką, skatina drąsiau reikšti savo mintis.

Užsiėmimų metu vaikai yra supažindinami su įvairiausiomis dailės technikomis bei priemonėmis, sukuriama saugi aplinka eksperimentuoti. Užsiėmimuose nereikalauja specialių meninių gebėjimų, svarbus pats kūrybinis procesas, kuris pagal poreikius gali būti ugdantis arba atpalaiduojantis.

Šių užsiėmimų metu yra naudojamos įvairios kūrybinio darbo metodikos: molis, smėlis, akvarelė, guašas, pieštukai, pastelės.

Amžius: 4–10 m.

dailės-keramikos studija "Menukų kraitelis"

Per savaitę vyks dvi pamokos: viena pamoka – piešimo, kita – keramikos. Šių pamokų metu siekiama individualizavimo – orientuojamasi į mokinį, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą. Šiuolaikiškumo ir dermės – derinamos tradicijos ir ugdymo naujovės. Kūrybingumo ir iniciatyvumo – ugdomas mokinių kūrybinis mąstymas, atsakomybės už savo mokymąsi prisiėmimas, taip pat meninės raiškos pasiekimų pristatymo visuomenei gebėjimai.

Amžius: 12–18 m.

Menų gurmanai

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailė šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis. Domėsimės šiuolaikiniu menu, jo tendencijomis. Tyrinėsime savo aplinką ir joje esančią meno įvairovę, kokie kūriniai yra mūsų gyvenimo palydovai, kodėl jie yra svarbūs. Kursime įvairias menines kompozicijas, diskutuosime ir aptarsime jų estetines savybes.

Amžius: 5–18 m.

Spalvotas pasaulis

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją – vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas. Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.

Amžius: 6–12 m.

Meninės technologijos pradedantiems

Programa suteikia galimybę atskleisti vaiko kūrybines galias ir gebėjimus. Per savaitę vyks du užsiėmimai: vienas – piešimo, kitas – keramikos. Šių užsiėmimų metu siekiama individualizavimo – orientuojamasi į vaiką, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą. Šiuolaikiškumo ir dermės – derinamos tradicijos ir ugdymo naujovės. Kūrybingumo ir iniciatyvumo – ugdomas mokinių kūrybinis mąstymas, atsakomybės už savo mokymąsi prisiėmimas, taip pat meninės raiškos pasiekimų pristatymo visuomenei gebėjimai.

logo
Amžius: 10–19 m.

Fotografija

Fotografijos užsiėmimų metu mokiniai supažindinami su fotografijos abėcėle: diafragmų ypatumais, išlaikymais ir kitomis techninėmis fotografavimo subtilybėmis. Vėliau atliekami kūrybiniai darbai – tai tematinės kompozicijos, portreto, peizažo, reportažinio fotografavimo renginių metu ir kitos užduotys.

Vaikai šiame kolektyve smalsūs ir draugiški. Jie mokosi ne tik fotografavimo, bet ir komandinio bendravimo. Užsiėmimų metu moksleiviai aptaria ir jiems aktualias temas, susipažįsta su šiuolaikinės fotografijos tendencijomis ir stilistikomis.

logo
Amžius: 7–16 m.

Dailės technologijos

Dailės technologijų programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, - ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Vaikai išmoks naudotis pagrindinėmis dailės raiškos meninėmis bei techninėmis priemonėmis, atskleis ir vystysis jų kūrybiniai ir meniniai raiškos gebėjimai, savarankiškumas, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Praplės savo akiratį, pažins savo krašto ir pasaulio kultūrą.

logo
Amžius: 7–15 m.

Skulptūrinės ir taikomosios keramikos studija

Keramikos studijos programa skirta  vaikams, norintiems susipažinti su molio, šamoto, gipso lipdymo technikomis. Tai - pažintis su formomis, molio raiškos galimybėmis, darbo technologijomis. Studijos lavins erdvinį-meninį suvokimą – formų dydžių pasirinkimą, derinimą tarpusavyje, mokys meninės kalbos - paviršių pasirinkimo ir derinimo, spalvinio pajautimo ir dekoravimo įvairovės.  Būrelyje vaikai susipažins su įvairiais molio formavimo būdais: formavimu iš molio plokštės, skulptūriniu lipdymu, žiedimu, virveline keramika, molio atspaudais iš pasigamintų formų. Įvairių dekoro būdų: faktūrų, ornamentų, spalvų derinimo. Įvairių paviršiaus apdirbimo technikų: angobavimo, poliravimo, glazūravimo, piešimo poglazūriniais pieštukais.  Mokysimės pasigaminti funkcionalius daiktus, skulptūrinius objektus. Lavinsime gebėjimą generuoti idėjas ir jas įgyvendinti, pritaikyti darbus, jais puošti aplinką. Dirbdami kartu vaikai įgis komunikacijos įgūdžių, praplės akiratį lankydami parodas, susipažins su įvairių šalių liaudies keramika, Lietuvos keramikos asmenybėmis bei jų darbais,  ugdysis meninį skonį, diskutuos, lavins vaizduotę ir  kūrybiškumą. Organizuosime parodas,  dalyvausime įvairiuose projektuose.

 

logo
Amžius: 4–6 m.

Keramikos pradmenys

Keramikos studijos programa skirta  ketverių- šešerių metų vaikams, norintiems  teoriškai ir praktiškai susipažinti su molio formavimo būdais (lipdymas, žiedimas, spaudimas, kočiojimas, klijavimas ir t.t.).

Keramikos užsiėmimų tikslas lavinti smulkiąją motoriką, erdvinį mąstymą, proporcijos ir formos suvokimą,  taip pat išlaisvinti fantaziją. Pirštais ir rankomis spaudžiama, minkoma, kočiojama medžiaga padeda kaupti juslinę patirtį.  Molis – tai medžiaga, padedanti atsipalaiduoti ir lengviau išreikšti emocijas, kartais tai gera priemonė pykčiui ir agresijai išlieti. 

Užsiėmimų metu išbandysim įvairius lipdymo būdus , ornamentavo technikas, lavinsime saviraišką ir meninę fantaziją, mokysimės įgyvendinti idėjas bei aptarsime. 

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami 4–6 metų vaikai.

 

logo
Amžius: 12–19 m.

Meninės fotografijos studija

Meninės fotografijos studija yra skirta paaugliams, norintiems susipažinti su fotografija ar pagilinti jau turimas žinias. Pamokų metu dėmesys kreipiamas tiek į teorines fotografijos istorijos, konteksto detales, tiek į praktinę analoginės ir skaitmeninės fotografijos pusę, nagrinėjami Lietuvos bei užsienio autorių darbai, diskutuojama šiuo metu aktualiais fotografijos klausimais, lankomos parodos, muziejai. Kurso metu mokiniai ruošia individualius projektus, kartu organizuoja parodą, taip ugdydami savo kūrybiškumą, kritinį mąstymą, komandinį darbą. Tai būdas realizuoti save ir išlaisvėti saugioje aplinkoje.

logo
Amžius: 4–6 m.

Dailės pradmenys

Užsiėmimų metu ugdomas vaikų kūrybiškumas, vaizduotė, smulkioji motorika, piešimo įgūdžiai, bendravimas bei estetinis pojūtis. Atsiskleis ir vystysis ankstyvieji meniniai vaikų gebėjimai, stiprės savarankiškumo, bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžiai. Vaikai susipažins su įvairiomis dailės technikomis, išbandys jas praktiškai.

Į „Mažąją akademiją“ kviečiami ikimokyklinukai (4–6 metų vaikai).

logo
Amžius: 12–29 m.

Akademinio piešimo ir tapybos studija

Akademinio piešimo ir tapybos programa skirta vaikams nuo dvylikos metų ir vyresniems, norintiems išmokti tikroviškai pavaizduoti daiktus, gamtą, žmones, bei kūrybiškai panaudoti įgytas žinias. Studijoje vaikai išmoks skirtingų dailės technikų, susipažins su įvairiais dailės stiliais, menininkų kūryba, toliau lavins, vystys ir atskleis savo gebėjimus. Išmoks piešimo, tapybos, kompozicijos, šviesotamsos ir perspektyvos pagrindų. Įgys naudingos patirties ruošdamiesi bei dalyvaudami meniniuose konkursuose.

Renkamos grupės

12 - 29 metų.

logo
Amžius: 7–12 m.

Dailės technologijos

Menų laboratorijos programa skirta septynerių metų ir vyresniems vaikams įgyti dailės kompetencijas, atskleisti bei ugdyti jų meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinį suvokimą, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Kuriant grupinius kūrybinius darbus, bei aptariant individualius darbus, ugdyti vaikų draugiškumą ir toleranciją. Vaikai įgis patirties dalyvaudami parodose bei konkursuose.

Užsiėmimai vyksta 7-12 metų vaikams.

logo
Amžius: 5–15 m.

Dailės studija „Teptukas“

Programa skirta 5-15 m. vaikams (skirstomi į grupes pagal amžių 5-6 m. 7-10 m. 11-15 m.), padėti suprasti kuriamąją darbo paskirtį, grožio kūrimą sieti su praktine veikla. Remiantis spontaniška vaikų kūryba, skleisti ir plėtoti kiekvieno mokinio kūrybinius gebėjimus, atlikti darbus įvairia technika, įveikti pasitaikantį psichologinį nepasitikėjimą savo jėgomis. Užsiėmimų metu mokiniai susipažins su spalvų, formų, kompozicijos galimybėmis, mokysis akvarelės, grafikos, pastelės, grotažo technikų, gebės atpažinti dailės technikas. Mokiniai išreikš save meninėje raiškoje, įgaus pasitikėjimo savo gebėjimais pristatyti savo kūrybinius darbus parodose, konkursuose.

logo
Amžius: 3–15 m.

Dailės studija „Spalvų gama“

Programa skirta 3-15 m. vaikams (skirstomi į grupes pagal amžių 3-5 m. 6-15 m.). Užsiėmimų metu vaikai išmoks piešimo ir tapybos pradmenų, susipažins su dailės istorija ir meninės kūrybos įvairove. Savo jausmų, idėjų ir minčių pasaulį galės išreikšti įvairiomis dailės technikomis ir priemonėmis: piešdami pieštukais, pastelinėmis ir aliejinėmis kreidelėmis, anglimi; tapydami guašu, akrilu, liedami akvarele, tušu; kurdami grafines kompozicijas monotipijos, kalkografijos, gratažo, frotažo technikomis. Išmėgins ir daug kitų technikų, ugdančių vaikų kūrybiškumą ir vaizduotę, patirs kūrybos, savirealizacijos džiaugsmą. Dailės įgūdžius galės lavinti pagal įgimtą polinkį spalvai arba linijai, pasirinkdami sau artimas piešimo arba tapybos technikas. Rengs piešinių parodas, dalyvaus dailės konkursuose, ir kituose renginiuose. Užsiėmimų metu bus ugdomi vaikų kūrybiniai gebėjimai, vaizduotė, pasitikėjimas savimi, skatinamas bendravimas ir bendradarbiavimas, puoselėjamas kiekvieno vaiko savitumas bei individualumas.

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 6–19 m.

“Stiklo keliu”

Šios programos esmė yra Lietuvos vitražo ir stiklo meno tradicijų tąsa bei sklaida Europos kontekste.

Ekskursija su mentoriumi po vitražo muziejaus ekspoziciją, įkurtą autentiškuose XVI a. rūsiuose.

Pristatomos vitražo panaudojimo architektūroje galimybės, įvairios priemonės, technologijos, metodika.

Praktiniai stiklo pjovimo, komponavimo, montavimo, dekoravimo užsiėmimai. Kūrybinės dirbtuvės.

Savo kūrinių, pasitelkiant įvairias stiklo technologijas gaminimas, padedant profesionaliam menininkui.

Mokoma gamtos objektus transformuoti į meno kūrinį panaudojant vitražo komponavimo principus.

Programa skatina vaikų kultūrinį aktyvumą, dalyvavimą meninėje veikloje, lavina jų estetinį išprusimą.

 

 

 

Amžius: 6–19 m.

Akademinis piešimas, dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su akademinio piešimo, dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose. Būrelių vadovas-mokytojas, dailininkas Vladimiras Šlektovičius.

Amžius: 6–19 m.

Vaizduojamoji dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose.

Amžius: 10–19 m.

Taikomoji dailė. Rankdarbiai.

Vykdant šią programą mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausias rankdarbių būrelio tikslas yra supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus.Mokymo metu vaikai išmoks kombinuoti nesudėtingus meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, išmikos atlikti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudojant įvairias tradicines ir šiolaikines medžiagas bei technikas.Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsgyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrenginių darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti ivairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.