Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–13 m.

Technologijų-dailės, keramikos būrelis „Menukų kraitelis“

Ši programa suteikia galimybę atskleisti vaiko prigimtines kūrybines galias ir lavinti meninius gebėjimus. Per savaitę organizuojami du meniniai užsiėmimai: vienas – technologijų-dailės, kitas – keramikos. Šiuose užsiėmimuose siekiama, kad mokinys gebėtų planuoti, organizuoti, vertinti ugdymo(si) procesą, formuotų plastinės raiškos ir vaizdinio komunikavimo įgūdžius, kūrybiškai bendradarbiautų su kitais ugdymo dalyviais. Užsiėmimų metu siekiama ir individualizavimo – orientuojamasi į vaiką, jo pasiekimus ir mokymosi ypatumus, individualią gabumų raidą

Amžius: 6–14 m.

Mano molinis pasaulis

Keramikos užsiėmimų metu vaikai susipažins su keramikos meno istorija, dailės

rūšimis, gebės atskirti įvairias meno kryptis. Nuosekliai besimokydami vaikai pažins

įvairius molio formavimo būdus tokius kaip: formavimas iš molio plokščių, skulptūrinis

lipdymas, žiedimas, virvelinė keramika, spaudimas iš gipso formų. Išmoks įvairių dekoro

galimybių bei spalvų derinimo: faktūros, ornamentų kūrimo, engobavimo, skutinėjimo,

glazūravimo pagrindu.

Didelis dėmesys bus skiriamas tradicinei lietuvių keramikai, tradicijų puoselėjimui

bei šiuolaikinėms interpretacijoms.

Keramikos užsiėmimai ugdo gebėjimą geriau atskleisti savo jausmus, emocijas,

fantazijas, gebėjimą labiau susikaupti bei atsipalaiduoti. Lipdymo metu lavinami vaikų

lytėjimo, regėjimo pojūčiai, pastabumas. Ugdymo proceso metu vyrauja teigiamos

emocijos, kurios sąlygoja gerą vaiko savijautą.

Užsiėmimų metu naudojami įvairūs mokymo(si) metodai padės vaikams aktyviai

mokytis, priimti gaunamą informaciją, skatins vaikų kūrybiškumą, ugdys gebėjimą tyrinėti,

spręsti problemas, lavinti ir ugdyti praktinius keramikos srities gebėjimus ir įgūdžius.

Būrelio praktinė nauda – keramikos amato pagrindų įgijimas, patenkinti vaikų keramikos

pažinimo ir saviraiškos poreikiai, ugdomas kūrybiškumas, meniniai gebėjimai bei pačių mokinių

sukurti keramikos darbeliai.

Amžius: 12–19 m.

Akademinis piešimas ir tapyba

Akademinio piešimo ir tapybos programa skirta vaikams nuo dvylikos metų ir vyresniems, norintiems išmokti tikroviškai pavaizduoti daiktus, gamtą, žmones, bei kūrybiškai panaudoti įgytas žinias. Studijoje vaikai išmoks skirtingų dailės technikų, susipažins su įvairiais dailės stiliais, menininkų kūryba, toliau lavins, vystys ir atskleis savo gebėjimus. Išmoks piešimo, tapybos, kompozicijos, šviesotamsos ir perspektyvos pagrindų. Įgys naudingos patirties ruošdamiesi bei dalyvaudami meniniuose konkursuose.

Amžius: 7–12 m.

Spalvų pasaulyje

Studijuosime spalvininkystę, tapybinę plastiką, įvaldysime formos ir erdvės kūrimą spalva, susipažinsime su įvairiomis tapybos technikomis, tapybos žanrais. Lavinsime vaikų fantaziją- vaikai improvizuos, kurs savo kompozicijas, rengsime savo darbų parodas

Programa padės formuoti pirminius stebėjimo, analizavimo ir interpretavimo įgūdžius. Suteiks pradines elementariąsias žinias apie pagrindines dailės šakas. Ugdysime dailės kūrinio suvokimo pradmenis.

Amžius: 13–17 m.

Piešimo pagrindai

Studijuodami piešimo discipliną vaikai pradės suvokti tikrovės formų įvairovę, įvaldys formą ir erdvės kūrimą šviesos ir šešėlio pagalbą.

Piešimas apims studijinį, struktūrinį, analitinį, konstruktyvų, kompozicinį, anatominį, eskizinį bei interpretacinį piešinį.

Programa padės plėsti vaizduojamąją patirtį bei ją panaudoti savo išgyvenimų ar idėjų vaizdavimui.

Amžius: 6–19 m.

Akademinis piešimas, dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su akademinio piešimo, dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose. Būrelių vadovas-mokytojas, dailininkas Vladimiras Šlektovičius.

Amžius: 8–16 m.

Tapyba ant šilko

Užsiėmimų metų mokiniai bus supažindinti su tapybos ant šilko istorija ir visais tapymo būdais bei technologijomis. Visas technikas išbandys patys, kurdami įvairiausius natūralaus šilko aksesuarus, aprangos elementus, rūbus, interjero detales. Ne tik bus praplėstas mokinių suvokimas apie tapybą ant šilko, bet ir išplėtota meninė kompetencija, sukurta daug gražių kūrinių.

Amžius: 2–6 m.

Dailė ir keramika

Ši programa apima pirmuosius septynerius vaiko gyvenimo metus ir pradinio mokyklinio ugdymo periodą, kai vaikui siekiama užtikrinti palankią ugdymosi aplinką ir lavinti įgūdžius sklandžiam perėjimui į kitus švietimo  ugdymo lygmenis. Šia programa siekiama padėti tenkinti vaiko prigimtinius, kultūrinius, etninius, socialinius bei pažintinius poreikius. Menininio ikimokylinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programa teikiama vaikui kol jis bus pradėtas ugdyti pagal vyresnio mokyklinio ugdymo programą. 

Amžius: 6–19 m.

Vaizduojamoji dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose.

Amžius: 6–11 m.

Piešimas

Programos tikslas – padėti vaikams įgyti, nuosekliai ir sistemingai ugdyti dailės srities meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinę nuovoką, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Padėti domėtis savo krašto ir pasaulio kultūra, ugdyti supančio pasaulio įvairovės suvokimą. Baigusiems programą  rekomenduojama dailės ugdymą tęsti, renkantis pagrindinio dailės formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą, specializuoto ugdymo krypties dailės programą (pagrindinio ir vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programa).Programos metu vaikai formuos įgūdžius, dirbant su skirtingomis medžiagomis bei priemonėmis, susipažins su įvairiomis technikomis, įsitraukti į kūrybos procesą, kurio metu išmoks pasitikėti savo meniniais gebėjimais ir drąsiai kurs.

Amžius: 12–16 m.

Liaudies dainų būrelis

Dainavimo įgūdžių lavinimas, darbas komandoje, dalyvavimas koncertuose ir festivaliuose.

Amžius: 6–19 m.

Keramikos būrelis

Keramikos būrelyje mokiniai gali  lipdyti iš molio, nulipdytus darbelius dekoruoti, spalvinti, panaudojant įvairias technikas. Keramikos būrelio užsiėmimai suteikia žinių apie keramikos technikas, garantuoja turiningą laisvalaikį, tenkina saviraiškos poreikius, ugdo  kūrybingą, laisvą, atsakingą asmenybę. Mokiniai dalyvauja  bendruomenės ir visuomenės šventėse ( festivaliai, parodos, konkursai, mugės).

Amžius: 10–19 m.

Taikomoji dailė. Rankdarbiai.

Vykdant šią programą mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausias rankdarbių būrelio tikslas yra supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus.Mokymo metu vaikai išmoks kombinuoti nesudėtingus meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, išmikos atlikti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudojant įvairias tradicines ir šiolaikines medžiagas bei technikas.Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsgyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrenginių darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti ivairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui :

Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

Meno istorijos pagrindai.

Parodų lankymas ir aptarimas.

Parodų organizavimas.

Amžius: 17–19 m.

Piešimo būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.

2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.

PRIEMONĖS

1.Darbas studijoje.

2.Savarankiškas eskizavimas.

3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.

4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.

5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.

TEMINIS IŠPLANAVIMAS

1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.                                                                        

2.Geometrinių formų studijos.                                                                                

3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.                               

4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.                                                                  

5.Eskizavimas gamtoje.                                                                                           

6.Parodų lankymas bei organizavimas.                                                                    

Amžius: 17–19 m.

Piešimo būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.

2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.

PRIEMONĖS

1.Darbas studijoje.

2.Savarankiškas eskizavimas.

3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.

4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.

5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.

TEMINIS IŠPLANAVIMAS

1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.                                                                   

2.Geometrinių formų studijos.                                                                                

3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.                                    

4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.                                                                  

5.Eskizavimas gamtoje.                                                                

6.Parodų lankymas bei organizavimas.                                                                    

Amžius: 6–19 m.

Dailės būrelis

Būrelio veikla yra neformalaus vaikų ir jaunimo ugdymo, kurį vykdo klubas ,,Liepsnelė“ sudėtinė dalis.

Ugdymo paskirtis nukreipta į kūrybingos, įvairiapusės, harmoningos asmenybės formavimą. Jauno žmogaus integravimu į pilietinę visuomenę. Praktinių ir teorinių užsiėmimų metu suteikiamos žinios būtinos kiekvienam kultūringam žmogui. Formuojamas gebėjimas perteikti savo individualumo sampratą. Įgyjami nauji įgūdžiai ir kompetencijos dailės srityje.

Amžius: 6–10 m.

Dailės pagrindų mokymo programa 6-10 m vaikams

Programa skirta lankytojams, neturintiems profesionaliosios dailės pagrindų. Mokymo metu supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, technikomis (tapyba, grafika, piešimas, erdvinė kompozicija, animacija). Mokiniai įgyja praktinių ir teorinių dailės žinių. Ugdomos svarbios asmeninės savybės: pasitikėjimas savimi, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, kūrybiškai mąstyti. 

Amžius: 6–12 m.

Keramikos studija

ESMĖ. Keramikos studijos esmė – lavinti vaikus per sąlytį su moliu. Keramikos užsiėmimai padės vaikams atsipalaiduoti, nurimti, plėtoti jų motorikos įgūdžius, susikoncentruoti, lavinti kūrybingumą bei discipliną, didinti pasitikėjimą savimi. Keramikos užsiėmimuose didžiausias dėmesys bus skiriamas kūrybiškumo ir lipdymo iš molio galimybių tyrinėjimui. Vaikai galės išmokti pagrindinių molio formavimo būdų - lipdymo iš virvelių, formavimo pirštais, darbo su molio plokštėmis, taip pat skobimo bei skulptūrinio formavimo. Keramikos studijoje gaminsime įvairius darbelius - nuo puodelių, indelių, iki gyvūnėlių ar mozaikų. Visų keramikos procesų mokymosi metu mokytoja bus šalia ir suteiks įvairiapusę pagalbą - parodys kaip įgyvendinti užduotis, patars bei padės rasti geriausią sprendimą kūrybiniame procese, tačiau taip pat paliks erdvės ir individualiam darbui.

TURINYS. Programoje kviečiami dalyvauti bendrojo lavinimo pradinės mokyklos 6-12 metų vaikai. Mokiniai kviečiami lankyti keramikos užsiėmimus be specialios atrankos, 2 valandas per savaitę. Programa bus vykdoma 9 mėnesius.

Keramikos studijoje bus mokoma šių dalykų:

- Formavimo iš vientiso molio gniužulo

- Formos kūrimo iš molio juostelių

- Darbo su molio plokštelėmis

- Skobimo technikos naudojimo

- Skulptūrinio formavimo

 

NUMATOMOS VEIKLOS.

Keramikos studijoje planuojami šie užsiėmimai:

- Susipažinsime su įrankiais ir priemonėmis, naudojamais darbui su moliu (stekas, peiliukas, kempinėlė, audinys, lentelė, teptukas, antspaudas, formelė, angobas, glazūra ir kt.)

- Susipažinsime su skirtingomis molio būsenomis (minkštas, odos kietumo, kaulo kietumo, biskvitas, glazūruotas)

- Naudojant vientisą molio gniužulą iš jo pirštų pagalba suformuosime indelį

- Naudojant molio virveles darysime sraiges, indelius, puodelius

- Naudojant molio plokštes darysime plokščius dekoratyvius kūrinius, mozaikas, auskarus

- Naudodami skulptūros formavimą ir skobimo techniką darysime gyvūnėlius ir kitas figūras

- Mokysimės kurti faktūrą naudojant stekus, antspaudus bei kitas išmonę skatinančias priemones

- Mokysimės dekoruoti angobais

- Mokysimės dekoruoti glazūromis

NAUDA VAIKAMS. Keramikos užsiėmimais bus lavinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos. Vaikai įgys gebėjimų, praversiančių jiems dalyvaujant bendruomeninėse veiklose, būnant formaliojo švietimo sistemos dalyviais. Per darbą su moliu vakai išmoks pasitelkti kūrybiškumą, kūrybiškai spręsti problemas, išlaikyti sukoncentruotą dėmesį, pasitikėti savimi, džiaugtis rezultatais, atsipalaiduoti, dalintis idėjomis, plėtoti komunikacinius įgudžius.

Amžius: 16–19 m.

Nuotraukų apdorojimas „Adobe Photoshop“ programa

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius. Išklausę kursą galėsite savarankiškai ir kūrybiškai užsiimti kompiuterinių nuotraukų apdorojimu: spalvinimu, piešimu, retušavimu, koliažų sudarymu, specialiųjų efektų kūrimu ir pan.

Įgytos žinios padės jums sukurti originalius šiuolaikiškai atrodančius darbus, apipavidalinti referatus, pranešimus ir kitą medžiagą, skirtą spaudiniui arba interneto leidiniui.

Sėkmingai baigę programą mokinių gaus pažymėjimus.