Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Akademinis piešimas, dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su akademinio piešimo, dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose. Būrelių vadovas-mokytojas, dailininkas Vladimiras Šlektovičius.

Amžius: 8–16 m.

Tapyba ant šilko

Užsiėmimų metų mokiniai bus supažindinti su tapybos ant šilko istorija ir visais tapymo būdais bei technologijomis. Visas technikas išbandys patys, kurdami įvairiausius natūralaus šilko aksesuarus, aprangos elementus, rūbus, interjero detales. Ne tik bus praplėstas mokinių suvokimas apie tapybą ant šilko, bet ir išplėtota meninė kompetencija, sukurta daug gražių kūrinių.

Amžius: 6–14 m.

Dailės terapijos būrelis

Dailės terapijos užsiėmimuose mokiniai dalyvaus ne tam, kad taptu dailininkais, bet tam, kad geriau pažintų save, savo vidines galias, suvoktų savo emocines būsenas ir galėtų jas kontroliuoti, išmoktų išreikšti agresyvius jausmus socialiai priimtina forma. Dailės pagrindas yra simbolių kalba, ji dažnai padeda kur kas tiksliau išreikšti savo išgyvenimus, naujai pažvelgti į situaciją  ir dėl to rasti jos sprendimo kelią. Temos meninei raiškai bus orentuotos įvairioms kompetencijoms ugdyti, bendravimo, bendradarbiavimo, jausmų ir kt. problemoms spręsti.

Amžius: 2–6 m.

Dailė ir keramika

Ši programa apima pirmuosius septynerius vaiko gyvenimo metus ir pradinio mokyklinio ugdymo periodą, kai vaikui siekiama užtikrinti palankią ugdymosi aplinką ir lavinti įgūdžius sklandžiam perėjimui į kitus švietimo  ugdymo lygmenis. Šia programa siekiama padėti tenkinti vaiko prigimtinius, kultūrinius, etninius, socialinius bei pažintinius poreikius. Menininio ikimokylinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programa teikiama vaikui kol jis bus pradėtas ugdyti pagal vyresnio mokyklinio ugdymo programą. 

Amžius: 6–19 m.

Vaizduojamoji dailė

Programos tikslas – ugdyti vaikų ir jaunimo kūrybines ir menines kompetencijas per saviraiškos poreikių tenkinimą. Ugdytiniai supažindinami su dailės pagrindais, medžiagomis, žanrais ir stiliais. Ugdytiniai dalyvauja projektuose bei renginiuose, parodose ir festivaliuose.

Amžius: 6–11 m.

Piešimas

Programos tikslas – padėti vaikams įgyti, nuosekliai ir sistemingai ugdyti dailės srities meninius gebėjimus, individualumą, kultūrinį sąmoningumą, estetinę nuovoką, tenkinti dailės pažinimo ir raiškos poreikius. Padėti domėtis savo krašto ir pasaulio kultūra, ugdyti supančio pasaulio įvairovės suvokimą. Baigusiems programą  rekomenduojama dailės ugdymą tęsti, renkantis pagrindinio dailės formalųjį švietimą papildančio ugdymo programą, specializuoto ugdymo krypties dailės programą (pagrindinio ir vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programa).Programos metu vaikai formuos įgūdžius, dirbant su skirtingomis medžiagomis bei priemonėmis, susipažins su įvairiomis technikomis, įsitraukti į kūrybos procesą, kurio metu išmoks pasitikėti savo meniniais gebėjimais ir drąsiai kurs.

Amžius: 12–16 m.

Liaudies dainų būrelis

Dainavimo įgūdžių lavinimas, darbas komandoje, dalyvavimas koncertuose ir festivaliuose.

Amžius: 6–19 m.

Keramikos būrelis

Keramikos būrelyje mokiniai gali  lipdyti iš molio, nulipdytus darbelius dekoruoti, spalvinti, panaudojant įvairias technikas. Keramikos būrelio užsiėmimai suteikia žinių apie keramikos technikas, garantuoja turiningą laisvalaikį, tenkina saviraiškos poreikius, ugdo  kūrybingą, laisvą, atsakingą asmenybę. Mokiniai dalyvauja  bendruomenės ir visuomenės šventėse ( festivaliai, parodos, konkursai, mugės).

Amžius: 10–19 m.

Taikomoji dailė. Rankdarbiai.

Vykdant šią programą mokiniai turės galimybę susipažinti su naujausiomis medžiagomis ir naujausiomis rankdarbių technikomis. Svarbiausias rankdarbių būrelio tikslas yra supažindinti vaikus su menu kaip estetine ir technine vertybe, pažadinti kūrybos pradus.Mokymo metu vaikai išmoks kombinuoti nesudėtingus meno dirbinius, pasirinkti medžiagas, susipažins su naujų šiuolaikinių medžiagų ypatumais, įvairiomis taikomųjų bei dekoratyvinių rankdarbių atlikimo technikomis, išmikos atlikti meninio dirbinio kompoziciją pagal individualiai sukurtą projektą, naudojant įvairias tradicines ir šiolaikines medžiagas bei technikas.Gražūs, skoningi, funkcionalūs meno dirbiniai yra neatsiejama mūsgyvenimo dalis. Tai kūrybiškas, nereikalaujantis sudėtingų įrenginių darbas. Vaikai gali aktyviai dalyvauti ivairiose mugėse ir šventėse demonstruodami savo gebėjimus, turi galimybę toliau mokytis taikomosios dailės šiuolaikinio dizaino mokyklose.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui :

Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

Meno istorijos pagrindai.

Parodų lankymas ir aptarimas.

Parodų organizavimas.

Amžius: 17–19 m.

Piešimo būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.

2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.

PRIEMONĖS

1.Darbas studijoje.

2.Savarankiškas eskizavimas.

3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.

4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.

5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.

TEMINIS IŠPLANAVIMAS

1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.                                                                        

2.Geometrinių formų studijos.                                                                                

3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.                               

4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.                                                                  

5.Eskizavimas gamtoje.                                                                                           

6.Parodų lankymas bei organizavimas.                                                                    

Amžius: 17–19 m.

Piešimo būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

1.Ugdyti jaunimo estetinę - meninę savimonę. Mokyti matyti ir suprasti mus supančio pasaulio harmoniją, ieškoti savito meninio požiūrio bei individualios plastinės kalbos. Mokyti suprasti reiškinius ir reikšmes tradicinėje plastinėje kalboje bei šiuolaikinio meno diskursuose.

2.Supažindinti su piešinio grafinės raiškos būdais, charakteringais tradicinėms technikoms bei šiuolaikinės dailės plastinėms kategorijoms ir naujovėms.

PRIEMONĖS

1.Darbas studijoje.

2.Savarankiškas eskizavimas.

3.Parinktų pavyzdžių iš dailės istorijos analizė ir kopijavimas.

4.Parodų lankymas, reikšmingiausių straipsnių kultūrinėje spaudoje aptarimas.

5.Kasmetinių piešimo būrelio parodų organizavimas.

TEMINIS IŠPLANAVIMAS

1.Įvadas bei praktiniai užsiėmimai.                                                                   

2.Geometrinių formų studijos.                                                                                

3.Sudietingų antikinių gipsinių formų eskizai bei studijos.                                    

4.Žmogaus kūno vaizdavimo specifika.                                                                  

5.Eskizavimas gamtoje.                                                                

6.Parodų lankymas bei organizavimas.                                                                    

Amžius: 6–19 m.

Dailės būrelis

Būrelio veikla yra neformalaus vaikų ir jaunimo ugdymo, kurį vykdo klubas ,,Liepsnelė“ sudėtinė dalis.

Ugdymo paskirtis nukreipta į kūrybingos, įvairiapusės, harmoningos asmenybės formavimą. Jauno žmogaus integravimu į pilietinę visuomenę. Praktinių ir teorinių užsiėmimų metu suteikiamos žinios būtinos kiekvienam kultūringam žmogui. Formuojamas gebėjimas perteikti savo individualumo sampratą. Įgyjami nauji įgūdžiai ir kompetencijos dailės srityje.

Amžius: 6–14 m.

Tapybos studija

Būrelyje kalbama apie kūrybą, kaip labai svarbią ir neatsiejamą mūsų gyvenimo ir būties dalį, kurioje visa aplinka tiesiogiai paliesta žmogaus poreikio estetinių vertybių kūrimui ir vartojimui, nuo artimiausios buitinės aplinkos iki visuomenės poreikius tenkinančios socialinės visumos.

Mūsų tikslas - lavinti talentus ir gebėjimus, ugdyti laisvą kūrybišką asmenybę, sukurti sąlygas kūrybinėms galioms atsiskleisti, suteikiant galimybę pažinti meną ir tobulėti šiame procese.

Amžius: 15–19 m.

Fotografijos programa

Fotografijos studijos programa skirta 14 – 18 m. mokiniams. 1 metų trukmės programoje mokiniai susipažįsta su fotografijos teorija ir praktika. Tai fotografijos žanrai, spalvotyros pagrindai, fotografijos kryptys ir technikos, fotografijos parodos rengimo ypatumai. Programos tikslas – paruošti mokinius savarankiškam aplinkos patyrimui ir perteikimui fotografijos pagalba

Amžius: 7–18 m.

Ateities dailės studijos tapybos ir animacijos programa

1 m. trukmės programoje 7-16 m. mokiniams integruotai dėstomi tapybos bei piešimo ir animacijos - judančio vaizdo perteikimo pagrindai. Mokiniai supažindinami su dailės bei animacijos terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis. Tapybos bei piešimo ir animacijos pradžiamokslis skatina mokinius būti laisvais ir kūrybiškais ne tik pamokų metu, bet ir kasdieniame gyvenime, kitose disciplinose, atveria vaikams šiuolaikinių medijų pasaulį, suteikia gebėjimų perteikti savo idėjas ne tik įprastame paveiksle, piešinyje, bet ir autoriniame animaciniame filme. Programa bus įgyvendinama „Ateities“ pagrindinėje mokykloje, Stanevičiaus g. 98, Vilnius

Amžius: 6–10 m.

Dailės pagrindų mokymo programa 6-10 m vaikams

Programa skirta lankytojams, neturintiems profesionaliosios dailės pagrindų. Mokymo metu supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, technikomis (tapyba, grafika, piešimas, erdvinė kompozicija, animacija). Mokiniai įgyja praktinių ir teorinių dailės žinių. Ugdomos svarbios asmeninės savybės: pasitikėjimas savimi, gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, kūrybiškai mąstyti. 

Amžius: 7–16 m.

Dailės būrelio programa.

Dailės būrelis skirtas meniniam vaikų ugdymui, atskleidžiant kiekvieno vaiko individualumą, meninius ir kūrybinius gebėjimus. Lankantys būrelį mokiniai susipažins su įvairiomis dailės technikomis, eksperimentuos ir improvizuos, galės praktiškai išmėginti įvairias tradicines ir šiuolaikines dailės raiškos priemones. Dailės užsiėmimų metu vaikai dirbs su guašu, akrilu, akvarele, tušu, kreidelėmis, pastele, pieštukais, mokysis įvairių dailės technikų – monotipijos, gratažo, koliažo ir kt. Kurdami vaikai patirs teigiamų emocijų, lavins kūrybinį mąstymą, mokysis išreikšti savo mintis, vertinti ir įsivertinti. Savo darbus vaikai eksponuos parodose, dalyvaus įvairiuose konkursuose ir kituose renginiuose.

Amžius: 7–15 m.

Dailė

Dailės programa siekiama ugdyti dvasines, kūrybines ir fizines mokinių išgales, tobulinti mokykloje įgytus įgūdžius, plėsti tradicinio ir šiuolaikinio meno pažinimo ribas ir savo asmeninius gebėjimus

Amžius: 7–12 m.

Dailės pagrindų NU programa 2

Programa skirta 1-5 klasių vaikams. Trukmė 1 metai. Vaikai supažindinami su skirtingomis (spalvinės, grafinės) meninės raiškos galimybėmis, medžiagomis bei priemonėmis. Formuojami pradiniai plastinės raiškos įgūdžiai. Užsiėmimų metu pateikiamos pradinės žinios apie dailės  raidą, pagrindines dailės šakas, žanrus. Ugdomas elementarus meno kūrinių suvokimas.