Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 6–10 m.

Vaikų žaidiminė joga - VI

Ką mes veiksime šių užsiėmimų metu?

Užsiėmimai vyksta kompleksiškai – žaidimų forma. Žaisdami specialiai parinktus/sukurtus žaidimus vaikai mokosi draugauti, bendrauti, reikšti savo mintis, išsakyti norus, mokosi pasitikėti savimi, savarankiškumo, drąsos, atsakomybės, pagalbos vieni kitiems bei kūrybiškai spręsti įvairiausius klausimus.

Užsiėmimų metu mėgausimės klasikinės Hatha Jogos teikiamais malonumais. Lavinsime kūno lankstumą, dėmesio koncentraciją, mokysimės susikaupti ir atsipalaiduoti.

Dėmesys skiriamas kiekvienam vaikui asmeniškai, atsižvelgiant į jo raidą, charakterio savybes bei poreikius.

Kokia jogos nauda?

Užsiėmimų ir stovyklų metu vaikus ugdome visapusiškai: mokome sutelkti dėmesį, atsipalaiduoti ir tolerancijos kitiems. Mažieji išmoksta draugauti su savimi ir juos supančia aplinka. Visi užsiėmimai vyksta žaidimo forma, taigi vaikams tai bus ne tik itin naudingų įgūdžių lavinimas, bet ir smagus laiko praleidimas!

logo
Amžius: 6–10 m.

Vaikų žaidiminė joga - I ir III

Ką mes veiksime šių užsiėmimų metu?

Užsiėmimai vyksta kompleksiškai – žaidimų forma. Žaisdami specialiai parinktus/sukurtus žaidimus vaikai mokosi draugauti, bendrauti, reikšti savo mintis, išsakyti norus, mokosi pasitikėti savimi, savarankiškumo, drąsos, atsakomybės, pagalbos vieni kitiems bei kūrybiškai spręsti įvairiausius klausimus.

Užsiėmimų metu mėgausimės klasikinės Hatha Jogos teikiamais malonumais. Lavinsime kūno lankstumą, dėmesio koncentraciją, mokysimės susikaupti ir atsipalaiduoti.

Dėmesys skiriamas kiekvienam vaikui asmeniškai, atsižvelgiant į jo raidą, charakterio savybes bei poreikius.

 

Kokia jogos nauda?

Užsiėmimų ir stovyklų metu vaikus ugdome visapusiškai: mokome sutelkti dėmesį, atsipalaiduoti ir tolerancijos kitiems. Mažieji išmoksta draugauti su savimi ir juos supančia aplinka. Visi užsiėmimai vyksta žaidimo forma, taigi vaikams tai bus ne tik itin naudingų įgūdžių lavinimas, bet ir smagus laiko praleidimas!

Amžius: 6–19 m.

Įdomioji matematika

Neformaliojo ugdymo matematikos būrelyje mokiniai susipažins su įvairiais matematikos mokymosi būdais ir naudos juos praktiškai. Su mokiniais galvosūkių, sudokų, rebusų, ir kūrybiniais žaidimais bus plečiamas mokinių matematinių sąvokų žodynas, mokiniai mokysis atlikti įvairiausius matematinius veiksmus, nuo paprasčiausių iki sudėtingesnių. Naudojantis kompiuterinėmis programomis bus lavinamas mokinių – mintinas skaičiavimas, greita reakcija į iškilusią situaciją. Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai mokinio savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins juos, kiekvieną pagirdamas už pastangas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.

Amžius: 6–18 m.

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“

Kūrybos laboratorijos „Kurkime kartu“ programa orientuota į skirtingo amžiaus vaikus ir jaunuolius, bei paremta neformaliais darbo metodais. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas susipažins su naujomis mus supančių daiktų panaudojimo galimybėmis, mokysis tradicinių ir netradicinių technologijų. Mokysimės plastinės raiškos, apimančios visą meno išraiškos priemonių įvairovę, suteiksime meno pažinimo pagrindus Šie užsiėmimai padės vaikams ir jaunimui realizuoti savo meninius sumanymus, lavins skonį, ugdys darbštumą, kantrybę bei estetinį suvokimą. Dalyvaudami veiklose vaikai ir jaunimas ugdys fantaziją, plėtos kūrybines galias, geriau pažins save, gaus daug teigiamų emocijų, bei įgis naujų gebėjimų. Bus organizuojami teoriniai ir praktiniai užsiėmimai klasėje, muziejuose, parodose, kūrybinėse dirbtuvėse.

Amžius: 5–15 m.

Keramikos konstravimo studija

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis jungimo technikomis, bus skatinamas noras tyrinėti. Moksleiviai dirbdami su moliu, įvairiomis gamtinėmis konstrukcinėmis medžiagomis išmoks derinti spalvas, savo idėjas, fantazijas įgyvendins realybėje. Per veiksmų grandinę konstruojant tam tikrus modelius bus lavinama logika ir erdvinis mąstymas, vaikai išmoks reikšti savo individualumą, kūrybiškumą.

Amžius: 6–18 m.

Rankdarbių ir drabužių dizaino studija

Užsiėmimų metu vaikai mokysis tradicinių ir netradicinių technologijų. Sieksime, kad vaikai savo darbelius galėtų pritaikyti buityje, padovanoti draugams, pasipuošti patys ir papuošti savo namus. Šie užsiėmimai padės vaikams realizuoti savo meninius sumanymus, lavins skonį, ugdys darbštumą, kantrybę bei estetinį suvokimą. Vaikai išmoks dekoruoti įvairius daiktus, mokysis kontūrinio piešimo, panaudoti ir pritaikyti gamtinę medžiagą, susipažins su popieriaus savybėmis, plastika, stebės ir žinos gyvūnų ir daiktų formas, spalvas. Visa tai ugdo vaikų fantaziją, plėtoja kūrybines galias, padeda geriau pažinti save, gauti daug teigiamų emocijų, atsipalaiduoti, įgyti naujų gebėjimų. Taip pat padeda „atrasti save“ per spalvas ir pažinti jų poveikį bei prasmę.

Amžius: 7–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokysis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 3–7 m.

Šeštadieninė "Žingeiduko" mokyklėlė

Būrelio metu lavinami įvairūs vaikų gebėjimai, vaizduotė, vaikai paruošiami mokyklai (mokomasi skaičių, abėcėlės), ugdoma higiena, plečiamas vaikų akiratis, mokomasi saugaus eismo taisyklių, lavinami bendravimo įgūdžiai.

logo
Amžius: 14–29 m.

Jaunimo erdvė "Laisvas plotas"

„Laisvas plotas“ – Atvira jaunimo erdvė LAISVAS PLOTAS – vieta jauniems žmonėms! Jeigu tau 14–29 m. – užsuk pas mus! 

LAISVAM PLOTE:

SUTIK KITUS

Susipažink su įvairiais jaunais žmonėmis – atkeliavusias iš skirtingų šeimų, bendraujančiais su skirtingais draugais, besidominčiais skirtingais pomėgiais, susiduriančiais su skirtingomis problemomis ir svajojančiais skirtingai! Tikim, kad įvairovė leis pamatyti daugiau gyvenimo spalvų, o taip pat, kad joje gali sutikti bendraminčių ir draugų!

PRALEISK LAISVALAIKĮ

Žaisk žaidimus, klausykis muzikos, žiūrėk filmus, sportuok, dalyvauk diskusijose, įsitrauk į organizuojamas veiklas, lavink įgūdžius, pažink save, realizuok savo idėjas!

SPRĘSK KASDIENYBĖJE KYLANČIUS IŠŠŪKIUS

Pasikalbėk ir pasikonsultuok tau rūpimais klausimais (motyvacijos stoka, nepritapimas, problemos šeimoje ar asmeniniuose santykiuose ir kt.). Pokalbių ir konsultacjų metu užtikrinamas konfidencialiumas.

PABŪK

Ateik ir jeigu norisi – nieko nedaryk, tiesiog saugiai būk.

Visos organizuojamos veiklos yra nemokamos, o lankymasis šioje erdvėje neįpareigojantis – gali nuspręsti, kada nori ateiti ir kiek būti. Atviroje jaunimo erdvėje nuolat dirbame mes – du jaunimo darbuotojai ir du tarptautiniai savanoriai.

Amžius: 5–19 m.

Pirmos pagalbos ugdymo programa

Programos tikslas: Siekti, kad mokiniai patys atpažintų, įvardytų grėsmę ir pavojų keliančias situacijas, būtų pasirengę imtis praktinių veiksmų, gebėtų prireikus kreiptis pagalbos, suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Programos uždaviniai:

  • suteikti žinių, kaip elgtis ištikus nelaimei;
  • atpažinti ir įvardinti grėsmes ir pavojus sveikatai ir gyvybei;
  • mokėti padėti sau ir kitam.

Programos reikalingumas:

Ugdytiniai įgis žinių kaip suteikti pirmąją pagalbą ištikus nelaimei.

Amžius: 10–19 m.

Žalingų įpročių prevencinės veiklos programa

Programos tikslas: Ugdyti asmenį motyvuotą sveikai gyventi, nevartoti alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų.

Programos uždaviniai:

  • siekti, kad udytiniai suprastų neigiamą alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo poveikį žmogaus sveikatai ir visuomenei;
  • ugdyti kritinį mastymą, atsakomybę už savo veiksmus ir elgesį;
  • skatinti sveiko, turiningo gyvenimo nuostatų ir įgūdžių ugdymasį.

Programos reikalingumas:

Programos formulė - žinios + socialiniai įgūdžiai + nuostatos + vertybės.

Amžius: 6–19 m.

Išlikimo krizių metu, bei esant ekstremalioms sąlygoms mokymai

Programos tikslas: formuoti vaikų/mokinių išlikimo įgūdžius.

Programos uždaviniai:

  • didinti vaikų suvokimą apie ekstremalias situacijas;
  • formuoti išgyvenimo įgūdžius;
  • mokyti išgelbėti save ir padėti kitam.

Programos reikalingumas:

Siekti ugdyti išgyvenimo ekstremaliose situacijose įgūdžius ir pilietiškumą.

Amžius: 8–16 m.

Piešimas ir stalo žaidimai

Būrelyje ugdytiniai mokosi pradinių piešimo techninių įgūdžių, dirbant su įvairiomis medžiagomis bei priemonėmis, žaidybine forma susipažįsta su skirtingomis piešimo atlikimo technikomis; skatinami vystyti erdvinį ir kūrybinį mąstymą, vaizduotę, estetinį skonį, bendravimo įgūdžius; domėtis savo krašto kultūra, tapti pilnaverčiais kultūrinio gyvenimo dalyviais.

Amžius: 8–11 m.

Meno terapijos užsiėmimai „Gyvenimo spalvos“

  1. dalyviai turės galimybę saugioje aplinkoje ir saugiais būdais lavinti save kaip asmenybes, bei savo socialines – emocines kompetencijas.
  1. įgis gebėjimų:
  2. suvokti savo emocijas ir jausmus.
  3. suvokti savo emocijas bei jausmus, valdyti juos.
  4. savo ir kito asmens ribas.
  5. savimi.
  6. ir išlaikyti tarpusavio santykius.
  7. kito žmogaus elgesį.
  1. kitam.
  1. savo vertybių sistemą.
  2. vertinti savo gebėjimus.
  3. kas yra tolerancija, pagarba, orumas.
  4. atsakomybę už savo sprendimus / veiksmus.
  1. metu bus taikomi įvairūs metodai: grupinis darbas, individualūs pokalbiai, žaidimai, socialinė drama, įvairi vaizdo terapijos technika, kūrybinių idėjų generavimas, asociacijų – diskusijų metodas. Dailės, pasakų terapija, piešimas ant vandens, situacijų vaidyba. Priemonės: popierius, guašas, akvarelė, pieštukai, flomasteriai, klijai, įvairios aplikacinės priemonės, spalvotas smėlis, įvairių spalvų ir storio siūlai, paveikslėliai, trafaretai.

Amžius: 15–19 m.

Lyderystės akademija moksleivėms

  1. kiekvienai iš jūsų suteikia žinių, moko bendrauti ir tobulėti. „Go Forward Academy“ įtvirtiname ir išplečiame įgytas patirtis, suteikiame naujų ir auginame pasitikėjimą, kurio prireiks renkantis bet kokią profesiją. Jei daugybė popamokinių veiklų skatina tobulėti įvairiose srityse, tai mes padedame įveikti tai, kas trukdo pasakyti „aš galiu!“ Mokymų programos metu užmegzti ryšiai taps naujos draugystės, šaunaus projekto, o gal ir verslo pradžia.

Amžius: 6–8 m.

VšĮ Psichologinės sveikatos centras

  1. jausmų mokyklėlė skirta 6-8 metų vaikams, norintiems geriau pažinti, suprasti ir valdyti savo jausmus. Linksmų ir įtraukiančių užsiėmimų metu, padedami vaikų psichologo ir penkių Kimochis personažų, vaikai ugdosi šias kompetencijas: savęs pažinimą, savęs valdymą, socialinį nuovokumą, santykių kūrimo įgūdžius ir atsakingą sprendimų priėmimą. Mokymų pradžioje organizuojamas edukacinis užsiėmimas tėvams.

Amžius: 11–15 m.

Dailės terapija vaikams: kaip pažinti ir valdyti savo jausmus.

  1. terapijos užsiėmimai skirti vaikams, norintiems pažinti, suprasti ir valdyti savo jausmus. Užsiėmimų metu, padedami vaikų psichologo, vaikai ugdosi savęs pažinimą, savitvardą, socialinį sąmoningumą, bendravimo įgūdžius bei kūrybingumą. Užsiėmimų erdvė skirta ne tik mokymuisi, bet ir saugiam emocijų išveikimui ir atsipalaidavimui.

Amžius: 12–18 m.

Mediacijos laboratorija

Pagrindinis programos tikslas:

Supažindinti jaunuolius su mediacija kaip alternatyviu ginčų sprendimo būdu bei praktiniu mediacijos technikų taikymu sprendžiant konfliktus. Programos turinys orientuotas į žinių apie mediacijos procesą, etapus, pagrindinius principus ir metodus suteikimą bei mokymą juos pritaikyti realiose situacijose. Mokymo programos išskirtinumas – praktinis, patirtinio mokymo aspektas, kuomet ugdytiniams suteikiamos ne tik teorinės žinios, bet simuliacijų bei modeliuojamų situacijų pagalba užtvirtinamos įgytos žinios ir suteikiami praktiniai mediacijos proceso valdymo įgūdžiai, įsisavinami mediacijos ypatumai bei taikymo privalumai, suvokiamas situacijų spektras, kuriame taikytinas ginčų sprendimo būdas veikia efektyviai. Mokymų metu ugdytiniai bus supažindinti su mediacijos teorija, psichologiniais praktiniais konsultavimo, derybų vedimo, ginčų valdymo aspektais, išskirtiniais mediacijos proceso modeliais, kuriuos galima sėkmingai taikyti praktikoje.

Amžius: 7–16 m.

Kūrybinės dirbtuvėlės

Pagrindinis programos tikslas – padėti atsiskleisti ugdytinių kūrybiniams sugebėjimams, lavinti fantaziją, gebėti kurti grožį ir skatinti kūrybinį mąstymą.

 

Uždaviniai:

1. Lavinti meninius gebėjimus, skatinti ugdytinius dalyvauti meninėje kūryboje;

2. Padėti ugdytiniams išmokti puošti savo buitį, naudojant savo kūrybinį mąstymą;

3. Skatinti ugdytinių meninių vertybių išraišką, meilę grožiui ir estetikai.

 

Ugdymo metodai ir priemonės:

  1. Darbas grupėse;
  2. Diskusijos;
  3. Savarankiškas darbas;
  4. Žaidimai;
  5. Kūrybiniai darbai;
  6. „Minčių lietus“;
  7. Filmo peržiūra, aptarimas.

 

Siekiami rezultatai:

  1. Įvertinti savo jėgas ir priimti iššūkius, atlikti kūrybinius darbus.
  2. Išmokti puošti savo buitį.
  3. Padėti kitiems ir priimti pagalbą.
  4. Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas.
  5. Aktyviai ir kūrybingai veikti.