Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

JAUNASIS TEISININKAS

Programa skirta vaikams ir jaunimui susipažinti su LR ir tarptautinės teisės normom, žmogaus, pilietinėmis teisėmis ir pareigomis, kodeksais, įstatymų rengimo ir taikymo tvarka. Užsiėmimų metu diskutuosime teisės tema, aplankysime teisėsaugos institucijas, susipažinsime su teisininkų profesija, žiūrėsime filmus teisės ir teisėtvarkos tema, aplankysime muziejus, mokysimės rengti teisės aktus.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–14 m.

Taisyklingos laikysenos mokymas „Tieskis“ Vilniaus m.

2014 metais bendradarbiaujant su VŠĮ „Atskirties mažinimo iniaciatyvos“ ir Lietuvos sporto universiteto Sporto mokslo ir inovacijų institutu įgyvendinome projektą  „Kineziterapija vaikams „Tieskis“ (projekto Nr. VP2-1.3-ŪM-05-K-03-754), finansuotą  ES lėšomis pagal priemonę „Inočekiai LT“, kuriame pirmą kartą Lietuvoje buvo atlikta biomechaninė pradinių klasių mokinių laikysenos analizė, paremta kūno biomechanikos ypatymais ir dėsningumais.

 

Buvo nustatyta, kad taisyklingą laikyseną tarp pradinių klasių mokinių turi tik 20 proc. vaikų.  Netaisyklingos laikysenos priežastys: silpnai išsivystę raumenys, mažas fizinis aktyvumas, per didelės griaučių-raumenų sistemos apkrovos (sunkios kuprinės nešiojimas), neteisingi laikysenos įpročiai, netinkama darbinė aplinka (baldai, apšvietimas), nuovargis dėl darbo ir poilsio režimų nesilaikymo (ilgas sėdėjimas prie kompiuterio, televizijos žiūrėjimas ir kt.), informacijos stoka (nepakankamas dėmesys taisyklingos laikysenos ugdymui namuose ir mokykloje), psichiniai veiksniai (baimė, džiaugsmas ar depresija). Žmogaus laikysena pradeda formuotis vaikystėje ir nusistovi baigus augti, nors šiek tiek keičiasi per visą gyvenimą. Laikysenos formavimuisi labai svarbus mokyklinis laikotarpis. Netaisyklinga laikysena, labai dažnai išryškėja vaiko augimo periodu (nuo 6 iki 9 ir nuo 11 iki 14 metų).

 

VŠĮ „Socialinės atsakomybės centras“  pagal šio projekto tyrimo ataskaitą adaptavo ir parengė Taisyklingos laikysenos mokymus „Tieskis“, kurie bus vykdomi 6-10 m. vaikams bendrojo lavinimo įstaigose Vilniaus mieste. VŠĮ “ Socialinės atsakomybės centras” turi lėšų neformalaus vaikų švietimo programos įgyvendinimo pradžiai.

 

Numatomos veiklos:

  • Tėvų bei ugdymo įstaigų administracijų supažindinimas su taisyklingos laikysenos ypatumais bei problematika, detalios informacijos apie mokymus  bei jų eigą ir programą pateikimas
  • Užsiėmimai su moksleiviais vyks 2 kartus per savaitę, 8 kartus per mėn. mokyklų skirtose, saugiose patalpose, atitinkančiose visus higienos reikalavimus. Vienai grupei (10-12 moksleivių)  užsiėmimai truks 6 mėn. Vėliau moksleiviai šiuos pratimus galės taikyti savarankiškai.

 

Informacija apie užsiėmimus:

  • Užsiėmimų tikslas - suteikti mokiniams žinių apie laikyseną ir jos formavimosi ypatumus.

 

Užsiėmimų metu:

  • mokysime vaikus taisyklingos laikysenos, koreguosime esamus laikysenos pakitimus pagal parengtą  specialią pratimų programą 6-10 m. vaikams, akcentuojant į taisyklingą laikyseną formuojančių įpročių ugdymą ir laikysenos pakitimų prevenciją šiais amžiaus tarpsniais. (plačiau apie programą www.sacentras.lt);
  • pratimai bus atliekami su pagalbinėmis priemonėmis: guma, lazda, mažu ir dideliu kamuoliu, svareliu, platforma. Mankštos pratimai bus nenuobodūs, vaizdingi su žaidimo elementais;
  • atliekant pratimus laikysimės šių principų: palaipsnis krūvio didinimas, laipsniškas perėjimas nuo paprasto pratimo prie sudėtingo, pratimų įvairovė skirtingoms raumenų grupėms: viršutinių ir apatinių galūnių raumenims, pilvo ir nugaros, kaklo ir krūtinės.
  • mokysime taisyklingos kūno ergonomikos, didinsime vaikų motyvaciją būti daugiau fiziškai aktyviems;
  • formuosime vaikų fizinio aktyvumo ir socialinių įgūdžių principus, ugdant jų visapusiškas kompetencijas;
  • padėsime išsiugdyti atsakomybę už savo ir kitų sveikatą.

 

Užsiėmimų nauda vaikams:

  • pratimai  netaisyklingos laikysenos gerinimui ateityje padės išvengti rimtų sveikatos sutrikimų. Tyrimai įrodė, kad po 6 mėn. užsiėmimų, kuriuose fiziniais judesiais buvo ugdoma laikysena, daugiau nei 70 proc. moksleivių laikysena pagerėjo;
  • pagal tarptautinio moksleivių sveikos gyvensenos tyrimo duomenis Lietuvoje fizinis aktyvumas tarp moksleivių yra vienas mažiausių ES šalių - vos 10 proc., todėl šiuose užsiėmimuose išmokti pratimai  taps kasdieninės rutinos dalimi, įpročiu lydinčiu visą gyvenimą;

užsiėmimuose dalyvaujantys vaikai taps pavyzdžiu kitiems, skatins fizinį aktyvumą, teisingą laikyseną bei sveiką gyvenimo būdą.

Amžius: 6–10 m.

„Emocijų žemėlapis"

Programos dalyviai turės galimybę mokytis atpažinti savo ir kitų jausmus bei emocijas, rasti ir pasirinkti būdus padedančius įveikti kylančius sunkumus. Ieškos tinkamų būdų ir rinksis priimtiniausius siekiant suvaldyti kylantį pyktį, baimę, liūdesį. Programa sukurta taip, jog mokytų pažinti savo jausmus, padėtų suprasti emocijų valdymo principus, skatintų siekti užsibrėžtų tikslų, ugdytų empatiškumą ir pagrindinių žmonių tarpusavio santykių principų supratimą. Programa paremta imitacinių (vaidmenų) žaidimų metodikos principais, taip siekiant gerinti vaikų emocinį intelektą, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į programą integruoti metodiniai žaidimai leidžiantys vaikui pačiam identifikuoti patiriamas emocijas ir jausmus. Žaidimai orientuoti ir į komandinio darbo, bendradarbiavimo kompetencijų ugdymą. Taikomi interaktyvūs metodai – Smart programos (jų metu vaikai praktiškai kurs situacijas kurių metu kyla įvairios emocijos, modeliuos skirtingas žmonių išraiškias jaučiant atitinkamas emocijas).

Amžius: 6–16 m.

Mentalinės aritmetikos akademija vaikams

Mentalinė aritmetika – tai unikali, tūkstančius metų siekianti metodika, padedanti vystyti protinius gebėjimus 4-16 metų vaikams. Metodikos esmė - skaičiavimas mintinai. Įsisavinęs šios programos mokymus, vaikas geba mintyse išspręsti bet kokias aritmetines užduotis per keletą sekundžių (sudėtis, atimtis, daugyba, dalyba, kvadratinė šaknis). Ir tai jis atlieka greičiau už skaičiavimo mašinėlę.

Vaiko pasiekimai bus akivaizdūs: jis greičiau už kalkuliatorių suskaičiuos aritmetines užduotis. Tai ir bus akivaizdus įrodymas, kaip intensyviai yra išvystyti jo intelektualūs gebėjimai. Ir tai jūs jau pastebėsite po 3-4 mėnesių užsiėmimų.

Vaikai, kurie mokosi pagal šią programą, pasiekia puikių rezultatų ne tik matematikoje, bet ir kitose veiklose. Atsiranda pasitikėjimas savimi, vaikas įveikia bet kokias moksle ir gyvenime kylančias užduotis.

Amžius: 11–14 m.

STEAM kompleksinis ugdymas neformaliajame švietime

Programa siekiama sudominti vaikus, gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos mokslais ir menais įtraukiant juos į projektines STEAM sričių neformalaus ugdymo veiklas. Vaikai supažindinti su STEAM sritimis suteikiant jiems galimybę pasirikti norimą projektinę veiklą. Proceso metu bus suteikiama informacija apie ekonomiškumo ir ekologiškumo principų taikymo svarbą visose veiklose. Vaikai užsiėmimų metu bus skatinami stebėti socialinę, kultūrinę, gamtinę ir daiktinę aplinką, identifikuoti problemas bei skatinami savarankiškai ieškoti būdų joms spręsti mokslo, technologijų ir meno priemonėmis. Tokiu būdu kiekvienas vaikas, identifikavęs jam rūpimą ir įdomų klausimą/problemą/poreikį, galės pasirinkti norimą sprendimo būdą. Pavyzdžiui: socialinės problemos aktualizuojamos plakatais, kultūriniai poreikiai realizuojami meno kūriniais, daiktinė aplinka gali būti praturtinta savo dizaino gaminiais, bendravimo stoka gali būti užpildyta švenčių organizavimu. Vaiko pasirinktai projektinei veiklai bus pasiūlomos idėjos realizavimo technologijos, atkreipiamas dėmesys į gamtai draugiškų priemonių ir technologijų naudojimą. Vaikams bus suteikiama galimybė išmokti naudotis elektroniniais mikroskopais, naujos kartos spausdintuvais, dirbti su projektavimo programomis (Photoshop, InkScape, CorelDraw,  PinacleStudio), mokoma piešti eskizus naudojant elektroninę planšetę, projektuoti gaminius, lipdyti iš molio prototipus, skanuoti 3D skeneriu.

Amžius: 12–19 m.

Lyderio savybių ugdymas ir asmenybės potencialo atskleidimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pasaulyje pripažintos metodikomis: asmenybės tipologijos metodikomis (DiSC, MBTI ir kt.), JCI tarptautine ilgamete viešojo kalbėjimo mokymo praktika ir unikaliais JCI asmeninių gebėjimų lavinimo kursais (JCI Presenter, JCI Networking ir kt.), aktyvaus pilietiškumo - JCI Active Citizenship framework modeliu, mentorystės ir įtraukimo į savanorystę praktikomis, patyčių atpažinimo ir prevencijos metodikomis, pasitelkiant kūrybinius žaidimus  -  mokiniai išmoksta suprasti skirtingus asmenybės elgsenos stilius, geriau pažinti save, geriau išnaudoti asmeninį potencialą, lengviau ir laisviau bendrauti viešumoje, labiau pasitikėti savimi. Išmokstama geriau pažinti ir įvertinti kitus žmones, su jais geriau sutarti bei sėkmingiau bendrauti atsižvelgiant į jų elgsenos skirtumus, atskirti ir suvaldyti patyčias bei konfliktines situacijas. Užsiėmimų metu yra įsisavinamas lyderystės modelis bei lavinami mokinio asmeniniai lyderio gebėjimai, išmokstama sėkmingiau bendradarbiauti komandoje, stiprinama mokinio motyvacija kelti ir siekti užsibrėžtų tikslų bei didesnių pasiekimų.

Amžius: 15–19 m.

Kūrybiškumo ugdymas ir asmeninių gabumų pažinimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pripažintomis kūrybiškumo ugdymo metodikomis (intuityvus piešimas, laukinis šokis,  spalvų ir garsų terapija, savęs pažinimas per asociatyvinius žaidimus ir kt.), individualaus ir grupinio smegenų šturmo technikomis bei   pasauline Juoko Jogos praktika. Sukuriant jaukią neformalią kūrybinę aplinką, siekiama atskleisti  mokinių  geriausias asmenines savybes ir gebėjimus, užslėptą meninį, kūrybinį, technologinį potencialą. Mokomasi  būti aktyvesniais, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Kiekvienas užsiėmimas susideda iš praktinės kūrybinės-patiriaminės dalies bei aptariamosios diskusijos. Mokiniai išbando įvairias kūrybines formas, kuria ir eksperimentuoja individualiai ir grupėje, mokosi spręsti konfliktus ir rasti kūrybinius kompromisus. Mokomasi vertinti ir pripažinti kiekvieno kūrybinį potencialą, pažvelgti į savo ir kitų kūrinius įvairiapusiškai. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 15–19 m.

Inovatyvus mąstynas ir dėmesio koncentravimo ugdymas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pasaulyje pripažintomis technikomis, tokiomis kaip Minčių Žemėlapiai, Asociacijų kambarys, Šešios mąstymo kepuraitės bei įvairiomis unikaliomis kūrybinio mąstymo ir problemų sprendimo metodikomis. Taikomos atmintie slavinimo ir dėmesio koncentravimo technikos, remiantis Tony Buzan, Norman Doidge, Mary Carruthers ir kt.  Pratybų metu yra lavinami mokinių analitinio, kūrybinio bei išradybinio mąstymo įgūdžiai, įsisavinami geresnio mokymosi ir atminties principai, ugdomas  asmeninių įsiminimo sistemų kūrimas, mokomasi sutelkti ir išlaikyti dėmesį ties svarbiausiais dalykais bei praktiškai sprendžiamos realios situacijos.

Amžius: 6–19 m.

Sveikos mitybos ir judesio ugdymas (Vilnius)

Programa skirta įvairaus amžiaus vaikams, siekiantiems įgyti sveikos gyvensenos įgūdžių.  Programos turinys apima teorinę-praktinę sveikos mitybos žinių perteikimo ir įpročių formavimo dalį bei reguliariaus skirtingo fizinio aktyvumo užsiėmimus pritaikytus skirtingoms amžiaus grupėms.

Programa suformuoja tinkamą teorinę bei pradinę praktinę bazę, pereinant prie sveikos mitybos, reguliaraus fizinio aktyvumo, keičiant įpročius, rūpinantis savimi.

 Programa padeda mažinti socialinę dalyvių su antsvoriu atskirtį, suteikiant galimybę įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, tapti iniciatyvesniais, aktyvesniais, dalyvaujant po-pamokinėje veiklose.

Amžius: 7–18 m.

Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės (Vilnius)

Programa skirta pradinių klasių mokiniams, kuriems padeda įveikti mokymosi, bendravimo iššūkius, bei didesnius išgyvenimus patiriantiems paaugliams, kuriems padeda atsipalaiduoti pasitikėjimu grįstoje aplinkoje, kritiškai vertinti save bei aplinką, adaptuotis sudėtinguose socialiniuose vaidmenyse. Programos turinys apima teorinį-praktinį darbą, kuriuo metu ugdytiniai skatinami stebėti save bei aplinką, analizuoti patiriamus jausmus, daryti išvadas bei mokytis valdyti emocijas. Kitoje užsiėmimų dalyje vaikai žaidžia komandinius žaidimus salėje ir lauke, improvizuoja, šoka. Pratimai lavina kūną, teikia saviraiškos galimybes.

Ugtytiniai patiria apčiuopiamą naudą, nes įgyja naujų ryžto, drąsos, atsparumo neigiamoms aplinkybėms įgūdžių, jiems darosi lengviau integruotis įvairesnėse socialinėse terpėse. Teigiamą rezultatą užtikrina kompleksinis požiūris į vaikų emocinę sveikatą, pasitelkiant kūrybinį darbą, saviraišką, fizinį aktyvumą, judesį, šokį ir pozityvumu grįstą mokymosi terpę.

Amžius: 6–18 m.

Keramikos-konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas  susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis jungimo technikomis, bus skatinamas noras tyrinėti. Moksleiviai dirbdami su moliu, įvairiomis gamtinėmis konstrukcinėmis medžiagomis išmoks derinti spalvas, savo idėjas, fantazijas įgyvendins realybėje. Per veiksmų grandinę konstruojant tam tikrus modelius bus laviname logika ir erdvinis mąstymas, vaikai išmoks reikšti savo individualumą, kūrybiškumą.

Amžius: 7–12 m.

Vaikų savęs pažinimo ir ugdymo grupė

Programa skirta 7 – 12 amžiaus vaikams, patiriantiems įvairius sunkumus šeimoje ar mokykloje. Per aktyvius žaidimų ir kitus neformaliojo ugdymo metodus, bus siekiama gerinti jų socialinius ir kitus įgūdžius. Įvairių grupelių - socialinių įgūdžių, savęs pažinimo, žaidimų - metu bus ugdomi konfliktų sprendimo, bendravimo ir bendradarbiavimo, savęs pažinimo, konstruktyvaus savo nuomonės išreiškimo, sprendimų priėmimo gebėjimai, taip pat gebėjimai išklausyti ir priimti kito nuomonę. Vaikams bus suteikiama galimybė save išbandyti įvairiose srityse, daugiau sužinoti apie save, ne tik įdomiai leisti laiką, bet ir ugdytis. socialinių įgūdžių, savęs pažinimo ir priėmimo ugdymui.

Šių tikslų bus siekiama teorinio švietimo, praktinių užsiėmimų, diskusijų, filmų peržiūrų, patirtinių susitikimų metu.

Amžius: 10–17 m.

„Verslo specialistas“

Programa „Verslo specialistas“ skirta aktyviems, kūrybiškiems ir besidomintiems verslumu 10 – 17 metų jaunuoliams. Pageidavimas - mokėti anglų kalbą bei turėti motyvaciją asmeniniam tobulėjimui. Programos trukmė – 8 mėnesiai/ 4 moduliai ( viso 96 valandos).

Programos “Verslo specialistas” tikslas - atskleisti savo vaidmenį komandoje, pažinti save tiek per darbą komandoje, tiek per mokymąsi analizuoti save, suvokti savo vertybes, tikslus. Atrasti komandos suvienijimo metodus, planuoti bendrą užduočių įgyvendinimą. Analizuoti ir tobulinti komandinį darbą, mokytis aktyvaus komunikavimo. Pažinti ir suprasti verslo procesus ir valdymo funkcijas, verslo formas, verslo steigimo ir organizavimo principus. Gebėti generuoti ir įgyvendinti verslo idėjas, imituoti įmonės veiklos sprendimus, analizuoti rinką, rašyti verslo planą, kurti prekės ženklą. Sukurtas projektas pristatomas veikiančioms verslo įmonėms; verslo atstovai ir konkurentai įvertina projektą (pagal vertinimo skalę), duoda patarimų, diskutuojama.  

Amžius: 6–19 m.

Išlikimo mokykla

Lietuva pagal vaikų mirštamumą nuo traumų ir nelaimingų atsitikimų Europoje yra neginčijama lyderė. Statistiniais duomenimis, bendras Europos Sąjungos rodiklis yra 37 mirtys, dėl šių priežasčių, mūsų šalyje – jis 118. (G. Budvytienė, 2016).  Šių atsitikimų priežastys gali būti įvairios: vaikų regėjimo kampas yra siauresnis negu suaugusiųjų, vaikai negali aiškiai matyti tolimų objektų, jie linkę matyti atskiras detales, o ne visą vaizdą, jie nesugeba sekti akimis judančių daiktų kaip suaugusieji. Pvz., vaikai negali jausti taip gerai kaip suaugę transporto priemonės nuotolio ir greičio. Vaikai blogai įvertina garso šaltinį, iki 12 metų amžiaus vaikai nelabai skiria, kur yra kairė, o kur dešinė (Higienos institutas Sveikatos informacijos centras, 2013).

Išlikimo mokyklos  programa yra skirta ugdyti mokinių savisaugos ir išlikimo kompetencijas bei žinias. Siektina, jog moksleiviai būtų pasirengę praktiškai įveikti grėsmes, bei pavojų keliančias situacijas savo ir kitų gyvybei. Moksleivių aktyvus dalyvavimas žygiuose, mokymasis orientuotis, įgyti pirmosios pagalbos žinių, plaukimo, saugaus eismo įgūdžių, vertybinių – patriotinių žinių, išugdys atsakingą, gebančią prisiimti atsakomybę, iniciatyvią asmenybę. Programa yra paremta neformalaus mokymosi metodais, todėl teorines žinias mokiniai įgyja praktiniu būdu.

 Vaikams, kaip ir suaugusiems,  yra itin sunku teorines žinias pritaikyti praktinei veiklai. Jie linkę užmiršti, ko mokėsi, jeigu nutinka kas įdomaus, vaikai veikia spontaniškai, daugiau koncentruoja dėmesį į vieną dalyką ir nekreipia į visus kitus. Todėl Išlikimo mokyklos programoje svarbiausia yra suteikti vaikams praktiškas, interaktyvias veiklas, kur vaikai galėtų saugiai ugdytis savisaugos ir saugos žinių.

Programoje siekiama įtraukti, kuo daugiau socialinėje rizikoje esančių vaikų, kuriems šios veiklos suteiks reikalingų praktinių savisaugos gebėjimų.

Amžius: 7–18 m.

Judėjimas – mūsų jėga!

  1. Programos metu bus organizuojamos sporto, savigynos treniruotės salėje. Vykdytojai užsiėmimus organizuos Vilniaus miesto mokyklų patalpose. Užsiėmimai vyks dvi valandas per savaitę. Užsiėmimai skirti 7-18 metų jaunimui. Fizinių pratimų programa sudaryta atsižvelgiant į vaiko raidos etapus. Mokiniai bus suskirstyti į grupes pagal amžiaus tarpsnius ir fizines galimybes. Grupėje planuojamas 10 - 20 mokinių. Dalyviai bus supažindinami su pratimų programa skirta namams, kuri skatins į fizinę veiklą įsitraukti šeimos narius. Treniruočių metu didelis dėmesys bus skiriamas taisyklingos laikysenos ugdymui, raumenyno stiprinimui. Į užsiėmimų programa įtraukti komandiniai žaidimai.
  2. Motyvuoti programos dalyvius aktyviai dalyvauti užsiėmimuose bus organizuojamos varžybos. Varžybose vaikai pademonstruos pasiektus fizinius gebėjimus, kurių metu jaunuoliams bus įteikti diplomai. Jaunuoliams bus suteikta galimybė dalyvauti Kyokushin karate kvalifikacijos egzaminų sesijoje.
  3. Asociacijos „Sporto idėja“ moksleiviams organizuos seminarą apie taisyklingos laikysenos lavinimą („Tiesi nugara – stiprus raumenynas“).

Turime pabrėžti, kad šiam amžiaus tarpsniui būdingas intensyvus organizmo sistemų vystymasis. Sportuojant vaikų savijauta sustiprės, pagerės jų emocinė būklė. Todėl asociacijos „Sporto idėja“ šiuo projektu ir toliau sieks formuoti taisyklingas nuostatas sveikos gyvensenos temomis, skatins mažųjų sveikatos atsakomybė, judėjimo tobulėjimą.

Amžius: 15–19 m.

Krepšinio galia

Programa skirta 15-19 metų vaikinams. Programa skatina, iš arčiau supažindinti ir išmokyti moksleivius naujų krepšinio subtilybių, mokyti naujų techninių, taktinių, krepšinio gebėjimų. Skatinti sveiką ir aktyvų moksleivių gyvenimo būdą, rengti įdomias ir žaismingas krepšinio treniruotes, organizuoti krepšinio varžybas. Krepšinio pagalba vaikai treniruočių metu, išmoktų atkakliai siekti savo tikslo, laikytis sąžiningos konkurencijos principų, gerbti komandos draugus, trenerį, tobulėti individualiai ir būnant komandos dalimi, ugdyti kantrybę ir pasitikėjimą savimi, atsakingumo jausmą.

Amžius: 8–18 m.

Matematika aplink mus

Pagrindinės užsiėmimų veiklos susijusios su matematikos uždaviniais ir veiklomis, kuriose būtina kūryba, loginis mąstymas. Pateikiamos užduotys reikalaus iš mokinių argumentuoti savo atsakymus, numatyti alternatyvius problemų sprendimo būdus, tai skatins vaikus ir jaunimą mąstyti, gebėti komunikuoti matematine kalba, kūrybiškai pažiūrėti į matematikos dalyką. Smagi, žaidimo forma paremta mokymo sistema, nejučiomis įtrauks vaikus ir jaunimą į ugdymo procesą, skatinantį mokytis ir tobulėti.

Amžius: 6–18 m.

Keramikos - konstravimo būrelis

Programos metu vaikai ir jaunimas  susipažins su įvairiomis konstrukcinėmis medžiagomis bei jų savybėmis, įvairiomis darbo priemonėmis, technologijomis. Minkydami molį, dekoruodami dirbinius, konstruodami įvairius erdvinius modelis, derins rankos, akies ir kitų kūno dalių judesius, lavins fantaziją, mokinsis išreikšti mintis vaizdų kalba. Daug dėmesio skiriama vaizdingiems, patraukliems ir interaktyviems pristatymams, mokinių teminei saviraiškai. Užsiėmimų metu bus mokomasi savarankiškai atrasti ir iškelti kūrybinę idėją, pagrįsti sumanymą. Praktinė nauda – išmoks projektuoti, analizuoti, kūrybingai veikti ir improvizuoti.

Amžius: 12–21 m.

Kaligrafija

Programa skirta supažindinti su kaligrafijos meno specifika, jos reikšme ir svarba kultūroje.

Kaligrafijos užsiėmimai skirti susipažinti su kaligrafinio rašymo priemonėmis, jų panaudojimo būdais. Mokoma rašyti kirsta plunksna, keičiant rašymo kampą. Susipažįstama su pagrindinėmis kaligrafijos meno taisyklėmis, rašant istorinius šriftus: Romos kapitalinį, uncialinį, gotikinį ir antikvą. Ugdoma estetinė pajauta, gebėjimas suvokti ir valdyti estetinį teksto poveikį, suvokti rašto grožį, jį perteikti kaligrafinėmis priemonėmis. Programos metu formuojami  meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas. Moksleiviai, įvaldę kaligrafijos technikas, galės taikyti įgytas žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose.