Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Stovykla „Jaunasis policijos rėmėjas“

 

  • Stovyklos (pamainų) datos:Liepos 17-Rugpjūčio 8 d.
  • Programos kordinatorius:Danutė Mituzienė
  • Tel. Nr.:8 671 82 393
  • El.paštas:nendre@post.5ci.lt

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė „Linksmadieniuose!“

Cirkas! Šventaragio mįslės! Baronas Miunhausenas! Taip pavadintos vasaros stovyklos mažiesiems, kurios vyks Antakalnyje, atvirajame jaunimo centre „Žalianamis“. Centras ieško išradingų, smagių, besišyspančių ir truputį pašėlusių savanorių, kurie su dideliu džiaugsmu prisidėtų prie visų stovykloje vyksiančių užsiėmimų, drąsiai vaikui duotų ranką ir nepavargtų šėlti su mažaisiais! Turite pakankamai jėgų, šypsenos, energijos? Esate atsakingas? Puiku! Registruokitės savanoriauti el. paštu zalianamis@gmail.com

logo

Savanorystė iniciatyvoje „Sidabrinė linija“

M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas kviečia savanoriauti visus kurie neabejingi atskirtyje gyvenančių vyresniojo amžiaus žmonių bendravimo poreikiui! „Sidabrinė linija“ yra draugystės ir pagalbos telefonu linija, kurios dėka seneliai su savanoriais galės pabendrauti, papasakoti kaip sekasi, kaip praėjo diena, paprašyti pagalbos ar tiesiog pasiskųsti nesutarimais su kaimynu. :)

Fondas ieško atsakingų ir kantrių 18+ m. amžiaus žmonių, kurie galėtų išklausyti ir patarti, kurie žodžius „nežinau, negaliu niekuo padėti“ visuomet pakeistų į „tuoj sužinosiu kas Jums galėtų pagelbėti“. Visus norinčius padėti senyvo amžiaus žmonėms kviečiame rašyti laišką (vardą, mob., el. paštą) arba turinčius klausimų kviečiame paklausti el. paštu kristina.ciuzeliene@mcwealth.lt

logo

Savanorystė advokataujant dėl žmogaus ir reprodukcinių teisių

Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacija šiuo metu ieško savanorių, kurie prisidėtų prie Jaunimo grupės veiklos, vykdytų šviečiamąją veiklą bei advokatautų dėl žmogaus, ir ypač dėl reprodukcinių teisių, paiešką.

Savanoriams siulo galimybę:

◄lavinti praktinius projektų organizavimo ir įgyvendinimo įgūdžius;

◄dalyvauti mokymuose, stažuotėse tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;

◄išmokti žmogaus teisių advokatacijos;

◄įgyti žinių apie lytinę – reprodukcinę sveikatą;

◄siūlyti, vystyti ir įgyvendinti savo iniciatyvas;

◄bendradarbiauti su srities profesionalais – gydytojais, pedagogais, politikais.

Domitės šia sritimi ir manote, jog Jūsų pagalba praverstų asociacijos veikloje? Iškilo klausimų? Nieko nelaukite ir kreipkitės el .paštu jaunimas@tavogyvenimas.lt arba tel. +370 527 90 319

 

logo

Savanorystė padedant mokinti plaukti neįgaliuosius

Jei mokate plaukti Jūs, kodėl nepadėjus kitiems to išmokti?

Vilniaus specialiosios olimpiados plaukimo klubas moko plaukti ir tobulinti plaukimo techniką vaikus ir jaunuolius, turinčius intelekto sutrikimą, proto ir psichikos negalią. Plaukimo klubas ieško savanorių – merginos ir vaikino – galinčių padėti treneriui „Forum Fitness“ ir „Olimpinė raida“ baseinuose kiekvieną šeštadienį 15.00–17.00 val. Galinčius ir norinčius padėti vandenyje kviečiame susisiekti su Simona mob. 8 655 17 099

logo

Savanorystė Maltiečių veikloje

Ar žinote kiek daug visko veikia Maltos Ordino Pagalbos Tarnyba (MOPT)?

Keletas jų vykdomų veiklų:

○prižiūri senyvo amžiaus žmones ir rūpinasi jų maitinimu;

○užsiima su vaikais dienos centre – kartu mokosi, žaidžia ir kuria;

○prižiūri neįgaliuosius;

○padeda akliesiems;

○organizuoja renginius;

○organizuoja senjorų klubo veiklą ir daug visokių kitokių veiklų!

Jei Jūs, turite laiko kurį galite skirti pagalbai kitiems, norite savo šypsena, jėgomis ir energija dalintis su tais, kuriems to labiausiai trūksta – pildykite anketą! Rinkite jau nebe karmos taškus, o karmos aukso grynuolius! Daugiau Maltiečių veiklų rasite pildydami anketą.

logo

Savanorystė gyvūnų prieglaudoje Tautmilė

Tautmilės Prieglaudėlėje gyvena daug keturkojų gyvūnų, kuriems suteiktas laikinas prieglobstis. Kol gyvūnėliai glaudžiasi prieglaudoje, jiems reikalingas Jūsų – savanorių dėmesys, priežiūra ir pagalba juos prižiūrintiems prieglaudos darbuotojams. Pagalba nesudėtinga, bet reikalaujanti atsakingumo ir noro ne tik pavedžioti gyvūnėlius, bet ir supratimo, kad jiems reikia gyventi švarioje aplinkoje.

Savanoriai laukiami kiekvieną dieną pamainomis: ryte 8.00–13.00 ir vakare - 17.30–20.00, o savaitgaliais 9.00–13.00 ir vakare 17.30–20.00.  Į prieglaudėlę galite atvažiuoti ir miesto autobusais Nr. 31 ir 33 (išlipkite Dunojaus stotelėje).

Būtina savanorių ir svečių registracija telefonu: Tautmilė mob. +370 650 71 786 arba Lina mob. +370 606 78 764

Amžius: 6–19 m.

Prosocialus sporto klubas: Pedagoginis ir didaktinis prosocialumo modelis (PDP modelis) (nauja)

Terminas prosocialumas yra veidrodinis apibrėžimas to, kas psichologijoje apibrėžiama kaip provisuomeninis elgesys. Tai reiškia kai veiksmus, kurie teikia naudos kitiems asmenims ar visuomenei, suteikia bendruomenė ar žmonių grupė, apibūdinama kaip pagalbininkai ir neturintys jokios naudos iš jo/jos veiksmų.

       Todėl "provisuomeninis elgesys" gali būti apibrėžiamas kaip savanoriškų veiksmų, skirtų padėti arba būti naudingu kitam asmeniui arba asmenų grupei nesitikint jokios naudos ar atlygio.  Kol šie veiksmai  naudingi gavėjui, jie taip pat gali būti „brangūs“ naudos davėjui. Vienas iš jų turi nuspręsti, ar padėti kitiems savo sąskaita. Svarstant provisuomeninį elgesį, išoriniai, aiškūs veiksmai yra pabrėžiami; priešingai negu vidiniai, “paslėpta” motyvacija šiems provisuomeniniams veiksmams. Provisuomeninis elgesys reiškia ir fizinį, ir protinį kitų gerinimą.

       Kartu su šia provisuomeninio elgesio idėja vystosi prosocialumo koncepcija. Mokslinis pagrindas yra gerai apibrėžtas vadinamosios “žaidimų  teorijos”, kuriai gali būti priskiriamas vienas iš didžiausių įnašų.

       Ši teorija yra plėtojama eksperimentiniais protokolais (“žaidimais”). Šie žaidimai gali būti naudojami vertinant skirtumus tarp individų, aplinkybių  ir  elgesio kultūros lygiu. Vietoj to, kad klausti ko nors apie pagalbos kitiems svarbą, pavyzdžiui, eksperimentinis žaidimas atskleidžia, ar jie iš tikrųjų padės kitiems tais atvejais, kurių metu jie patirs realius finansinius nuostolius.  Praktiniu požiūriu, kai individas turi susidurti su ekonominiu iššūkiu, t.y. pasikeitimu, jis/ji yra natūraliai stumiami link pusiausvyros.

       Bendruomenei yra naudingas visų jos dalių bendradarbiavimas, kol asmuo suvoks pagalbos, užuojautos ir kaimyninio bendravimo privalumus.

       Veiksmą galima vadinti prosocialiu, jei jo tikslas yra ne asmeninė gerovė, o bendri aplinkinių interesai, o veiksmo metu žmogus gerbia ir neperžengia visiems priimtinų taisyklių (net jei jos nerašytos), užtikrina kitų gerovę ir yra socialinės grupės ar bendruomenės dalis.

Prosocialūs veiksmai gali būti:

  • Psichinė ar psichologinė pagalba
  • Dalinimaisi  jausmais (empatija)
  • Dėmesio kreipimas į kitų problemas taip padidinat jų saugumo jausmą
  • Pastebėti ir vertinti kitų požiūrius ir skirtumus
  • Aplinkinių gynimas nuo grėsmės

       Pedagogai gali plėtoti prosocialumą kuriant saugius ryšius ir lavinančią bendruomenę, modeliuojant provisuomeninį elgesį, nustatant prosocialius lūkesčius ir remiant šeimas.

       Programa numato integruotus užsiėmimus, turinčius fizinio lavinimo, mankštinimo, sportinių žaidimų elementus.

       Turinys pritaikytas socialiai atstumtoms grupėms.

Amžius: 14–19 m.

Tramplinas

Tramplino programa skirta jaunuoliams nuo 14 iki 19 metų, kurie patiria socialinius ir psichologinius sunkumus mokykloje, šeimoje, tarp bendraamžių ar ieškodami darbo. Programos tikslas yra padėti jaunam žmogui pažinti save bei stiprinti asmeninius gebėjimus veikti kasdienybėje. Programą sudaro:

 

Individualus darbas  

  • Socialinės konsultacijos: jaunuoliai turi galimybę susitikti individualiai pasikalbėti apie jiems svarbias asmenines temas. Susitikimuose dažniausiai kalbama apie tai, kaip spręsti iškilusius sunkumus šeimoje, mokykloje ar tarp draugų, kaip pasirinkti profesiją, susirasti darbą, kaip elgtis nusižengus įstatymams ir kitomis temomis.
  • Atstovavimas: socialiniai darbuotojai kartu su jaunuoliu, priklausomai nuo situacijos, gali vykti į kitas institucijas, jei to negali padaryti šeimos nariai ar kiti artimieji.
  • Tarpininkavimas: darbuotojai kartu su jaunuoliu  dalyvauja pokalbyje dėl darbo, organizuoja pažintinius vizitus į profesines mokyklas, padeda susirasti laisvalaikio veiklą ir tarpininkauja kitose srityse.
  • Funkcionalus konsultavimas: pokalbiai tarp darbuotojų ir jaunimo neturi iš anksto nustatytos temos ar laiko trukmės. Socialiniai darbuotojai reaguoja į kylančius klausimus, dilemas, konfliktus pagal esamą situaciją.

Grupiniai užsiėmimai. Grupių metu siekiama per skirtingas kasdienines veiklas, pavyzdžiui, maisto gaminimą, stalo futbolo žaidimą, filmų žiūrėjimą, pokalbius rate, ugdyti jaunuolių bendravimo, savikontrolės, konfliktų sprendimo, komandinio darbo, savarankiško gyvenimo įgūdžius. Didelis dėmesys skiriamas saugaus bendravimo užtikrinimui, grupės procesams bei įgalinimui patiems jaunuoliams inicijuoti, planuoti veiklas ir jų įgyvendinimą. Grupiniai užsiėmimai vyksta du kartus per savaitę antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 16 iki 19 val.

Patirtiniai savaitgaliai. Tai ilgalaikė patirtinio ugdymo programa, kuri yra integruota į bendrą darbo su grupe procesą. Išvažiuojamųjų savaitgalių metu dėmesys skiriamas skirtingų kompetencijų ugdymui, pavyzdžiui, bendravimo, bendradarbiavimo, konfliktų sprendimo ir kitoms kompetencijoms. Jaunuoliai yra skatinami išsikelti asmeninius ir/ar grupinius iššūkius atliekant lauko ir vidaus patirtines užduotis. Didelis dėmesys skiriamas išgyventos patirties aptarimui (refleksijai), siekiant sąmoningai suvokti savo elgesį.

Mūsų darbuotojų komandai svarbu:

Tikslas. Manome, jog svarbiausia jaunam žmogui atpažinti ir suprasti savo ar aplinkos barjerus, kurie trukdo gerai jaustis ir veikti kasdienybėje. Siekiame sužadinti jų norą keisti situaciją, palydėjimą tame keitimo ir keitimosi procese. Tikime, jog sumažėjus vidiniams ir/ar išoriniams konfliktams jaunas žmogus galės adekvačiau vertinti savo situaciją ir daryti pasirinkimus.

Santykis su jaunuoliu. Veiklose mums svarbiausias akcentas yra pasitikėjimu grįstas santykis tarp jaunuolio ir darbuotojų bei tarp pačių jaunuolių. Su šeima dirbame tik tada, jei ji yra resursas, o ne trukdis, sprendžiant iškilusius sunkumus.

Komandinis darbas. Darbas komandoje mums svarbus, nes galime kompleksiškiau pažvelgti į jaunuolio ar grupės tikruosius poreikius bei ieškoti geriausio būdo juos atliepti. Esant poreikiui ir galimybei bendradarbiaujame su kitų institucijų darbuotojais.

Amžius: 8–12 m.

Mergaičių savęs pažinimo, socialinių įgūdžių ugdymo grupė

Programa skirta 7 – 12 amžiaus mergaičių socialinių įgūdžių, savęs pažinimo ir priėmimo ugdymui.

Šių tikslų bus siekiama teorinio švietimo, praktinių užsiėmimų, diskusijų, filmų peržiūrų, patirtinių susitikimų metu.

Daug dėmesio bus skiriama mergaičių savęs pažinimui ir priėmimui. Mergaitės mokysis reikšti savo nuomonę, išsakyti savo mintis ir klausytis kitų; atpažinti ir priimti kylančius jausmus, gerbti kitų jausmus; pagarbiai bendrauti; prisiimti atsakomybes už savo veiksmus, pasirinkimus; bus ugdomi mergaičių higienos, sveikos gyvensenos įgūdžiai.

Amžius: 12–14 m.

„Tranzitas“

Programa skirta paaugliams, patiriantiems įvairius sunkumus šeimoje ar mokykloje. Per aktyvius, žaidimų ir kitus neformaliojo ugdymo metodus, bus siekiama gerinti paauglių socialinius įgūdžius. Įvairių grupelių - socialinių įgūdžių, žaidimų, meno, sporto - metu bus ugdomi konfliktų sprendimo, bendravimo ir bendradarbiavimo, savęs pažinimo, konstruktyvaus savo nuomonės išreiškimo, sprendimų priėmimo gebėjimai, taip pat gebėjimai išklausyti ir priimti kito nuomonę. Paaugliams bus suteikiama galimybė save išbandyti įvairiose srityse, daugiau sužinoti apie save, ne tik įdomiai leisti laiką, bet ir ugdytis.

logo
Amžius: 8–19 m.

Tradicinių skiautinių siuvimas

Šios programos esmė yra supažindinti su skiautinių istorija ir tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis bei jas pritaikyti praktikoje siuvant skiautinius. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų dermes. Susipažinimas su skiautinių istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros ir viso pasaulio tautų kultūrų tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė technika – įvairių spalvų medžiaginių skiaučių derinimas raštais /ornamentais, jas susiuvant rankomis su adata ir siūlu. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti siūti skiautinį.

Amžius: 6–18 m.

Jaunimo iniciatyvų klubas

Jaunimo iniciatyvų klubas - vaikų ir jaunimo ugdymo programa, kuria jauniems žmonėms suteikiama galimybė identifikuoti savo polinkius ir interesus, išbandyti save įvairiose srityse, vystyti iniciatyvumą, aktyviai dalyvauti vietos bendruomenės gyvenime, realizuoti savo svajones įgyjant žinių ir patirties. Klube sudaromos sąlygos paaugliams susipažinti su projektine veikla, meno paslaptimis, skatinamas savanoriškumas, padedama žengti pirmuosius žingsnius į darbo rinką. Taip formuojamas pozityvus požiūris į įvairias gyvenimiškas problemas ir jų sprendimą, skatinama lyderystė, partnerystė, kūrybiškumas, savarankiškumas bei verslumas.

Klubo aktyvo dėmesio centre – niekur nedalyvaujantys paaugliai. Todėl veiklos programa sudaryta taip, kad kiekvienas vaikas be specialaus pasirengimo galėtų bet kada įsilieti į klubo veiklas, būtų skatinamas, padrąsinamas ir motyvuojamas.

Amžius: 8–1 m.

Esu aktyvus pilietis (Vilnius)

Programos dalyviai yra jauni 7-15 metų, todėl pilietiškumo ugdymas derinamas ir su aktyvia fizine bei kūrybine veikla. Pilietiškumas. Mokiniai supažindinami su lietuviškomis šventėmis, joms pasiruošia ir jas švenčia, supažindinimi su tradiciniais amatais, pagal galimybes vyksta į ekskursijas. Dalyvauja įvairiose socialinėse akcijose, formuojamas jų vertybinis suvokimas kas yra valstybė, kokios piliečio pareigos. Mokiniai įgys socialinių įgūdžių, stiprins savo pilietinį identitetą, išmoks darniai bendrauti ir bendradarbiauti su aplinkiniais. Programa ugdo sveikatingumo įgūdžius. Supažindina su sveikos gyvensenos pagrindais, judėjimo ir sporto nauda, su sveika mityba, dienos režimu, žalingų įpročių prevencija. Mokiniai žaidžia judrius žaidimus, tiek gamtoje, tiek patalpose. Pagal galimybes mokosi kaip pasigaminti sveiką patiekalą. Programoje numatytos veiklos, lavinančios vaikų praktinius įgūdžius per aktyvias veiklas: lavinamieji bei vaidmeniniai žaidimai, savanoriška veikla, aktualių istorinių lietuviškų filmų peržiūra, diskusijos ir aptarimai, stendų rengimas, problemų sprendimo scenarijai, kūrybinės bei komandos formavimo užduotys.  

Socialiniai įgūdžiai. Aktyvios veiklos skatins vaikus užmegzti svarbius draugystės santykius, skatins asmenybės augimą, ugdys socialinius įgūdžius. Kartu mokinsimės priimti bendrus sprendimus, dalytis darbais ir atsakomybėmis, kursime teigiamas emocijas. Kviesime į svečius savanorius, kartu su jais įsitrauksime į savanorystės veiklą: rudens darbuose padėsime vienišiems seneliams, lankysimės pas savo partnerius, prižiūrėsime apleistus, netvarkomus kapus. Siekiant kuo tiksliau atliepti vaikų poreikius, į programos veiklų planavimą bus įtraukiami patys vaikai ir jaunuoliai (atsižvelgiant į jų amžių ir gebėjimą išreikšti savo poreikius).  Rekomenduojama 1-10 klasių mokiniams, programą gali lankyti visi norintys. Programos trukmė 9 mėnesiai, intensyvumas 1 kartas per savaitę po 2 akademines valandas.

Amžius: 6–11 m.

Šeštadieninė mokyklėlė „AK'MENUKAI“

Esmė: šeštadieninė miokyklėlė Pavilnio (ir apylinkių) bendruomenės vaikams:

Turinys:  gamta, muzika, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilė gamtai, pilietinę atsakomybę; moko dainų ir šokių, ritmo; ugdo kaimynišką bendruomeniškumą. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje aplinkoje – pailsi nuo kasdieniškos rutinos, o kartu išmoksta svarbių dalykų. 

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo kasdieniškos rutinos, o kartu išmoksta svarbių dalykų – draugauti su jaunesniais kaimynais, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta, naudotis įvairiais įrankiais ir instrumentais, drauge dirbti, dainuoti, kurti.

logo
Amžius: 6–21 m.

„Skautai: pramoga su tikslu“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės kaip Lietuvos ir pasaulinio vaikų ir jaunimo judėjimo istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, atlieka kūrybines užduotis, įgyja skautišką specialybę, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą