Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 15–24 m.

Dofe – tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 7–10 m.

INTEGRUOTAS LAUKO PAŽINIMAS

 

Pasaulyje atliktais tyrimais jau įrodyta, kad vaikų buvimas lauke visą dieną ir ištisus metus daro teigiamą įtaką jų mokymuisi ir vystymuisi. Pagrindinės lauko pedagogikos idėjos remiasi vaikų sveikatinimu, laisvo žaidimo integravimu į kasdienį vaikų gyvenimą bei vaiko supažindinimu su jį supančia gamta ir jos dėsniais. Didėjant visuomenės sąmoningumui apie ugdymo lauke naudą vaiko vystymuisi, pastebimas didelis tėvų susidomėjimas ugdymo lauke alternatyva. Todėl ši neformali ugdymo programa padės tėvams formuoti sveikus, smalsius, kūrybingus, mylinčius gamtą ir aplinką tausojančius vaikus. NVŠ programos "Integruotas lauko pažinimas" metu yra numatomi žygiai, kurių metu vaikai pažins gamtos reiškinius, įgaus geografinių ir biologinių žinių. Istorinių žinių semsis iš lankomų istorinių objektų. Įgyvendinamos programos metu 7 - 10 metų vaikai išmoks bendradarbiavimo pagrindų nuolat būdami komandoje. Būnant lauke ir gaudami fizinio bei informacinio krūvio, vaikai taps sveikesni, stabilesni ir smalsesni.

 

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „Noriu augti sveikas“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–21 m.

„Lietuvos skautijos vaikų ir jaunimo programa: skautauk, patirk, atrask (Vilniaus m. sav.)“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės  Lietuvoje  šimtmečio ir pasaulio skautų  istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, mokosi stovyklauti, atlieka kūrybines bei konstravimo (pionerijos) užduotis, įgyja skautiškų specialybių, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–17 m.

Meninė tapyba ant vandens – VYTA, Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra.

Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“.

Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato.

Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu.

Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos.

Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 6–21 m.

Patyriminio mokymo programa „Senovės baltų kiemas“

Programa „Senovės baltų kiemas“ yra specialiai sukurta vaikams, turintiems specialiųjų poreikių.

Naudojant gausius muziejinius eksponatus ir sužaidybintas užduotis, per patyriminę veiklą vaikai susipažins su gyvąja mūsų protėvių istorija. Vaikai tyrinės senovės žmonių aprangą, karių ginklus, gamins maistą, mokinsis amatų ir senovinių žaidimų. Programa sudaryta taip, kad kiekvienas užsiėmimas yra tarsi mažas atkūriamo senovės paveikslo fragmentas, kuris vėliausiai susidėlios į rekonstruotą baltų gyvenimo istoriją. Senovėje gyvenusios šeimos kasdienybę gyvai pamatys ir tyrinės vaikai edukacinėje išvykoje, programos pabaigoje.

Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų gebėjimų atskleidimui per patyrimą, jų tautinio tapatumo ir kūrybiškumo ugdymui per gyvosios istorijos pasakojimus, amatus ir žaidimus.

Tyrimai rodo, kad vaikai, dalyvaudami patyriminėse, interaktyviose (veiksmo) edukacijose įsimena 80-100 proc. medžiagos. Patyriminėse edukacijose  vaikai ugdomi per patyrimą ir 5 pojūčius: jie liečia, uosto, klausosi, ragauja, tyrinėja muziejinius (edukacinius) eksponatus betarpiškai. Palyginimui, verbalinę (kalbinę) informaciją vaikai įsimena tik 20 proc. Programos metu vaikai aktyviai ir kūrybiškai įsitrauks į ugdymo procesą, dalyvaus žaidimuose, įgys patirtis, kuriomis galės dalintis su šeimos nariais ir draugais. Numatyta veikla skatins vaikų tarpusavio bendravimą, pagalbą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė „Linksmadieniuose!“

Cirkas! Šventaragio mįslės! Baronas Miunhausenas! Taip pavadintos vasaros stovyklos mažiesiems, kurios vyks Antakalnyje, atvirajame jaunimo centre „Žalianamis“. Centras ieško išradingų, smagių, besišyspančių ir truputį pašėlusių savanorių, kurie su dideliu džiaugsmu prisidėtų prie visų stovykloje vyksiančių užsiėmimų, drąsiai vaikui duotų ranką ir nepavargtų šėlti su mažaisiais! Turite pakankamai jėgų, šypsenos, energijos? Esate atsakingas? Puiku! Registruokitės savanoriauti el. paštu zalianamis@gmail.com

logo

Savanorystė iniciatyvoje „Sidabrinė linija“

M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas kviečia savanoriauti visus kurie neabejingi atskirtyje gyvenančių vyresniojo amžiaus žmonių bendravimo poreikiui! „Sidabrinė linija“ yra draugystės ir pagalbos telefonu linija, kurios dėka seneliai su savanoriais galės pabendrauti, papasakoti kaip sekasi, kaip praėjo diena, paprašyti pagalbos ar tiesiog pasiskųsti nesutarimais su kaimynu. :)

Fondas ieško atsakingų ir kantrių 18+ m. amžiaus žmonių, kurie galėtų išklausyti ir patarti, kurie žodžius „nežinau, negaliu niekuo padėti“ visuomet pakeistų į „tuoj sužinosiu kas Jums galėtų pagelbėti“. Visus norinčius padėti senyvo amžiaus žmonėms kviečiame rašyti laišką (vardą, mob., el. paštą) arba turinčius klausimų kviečiame paklausti el. paštu ieva.cerbuleniene@sidabrinelinija.lt

logo

Savanorystė Maltiečių veikloje

Ar žinote kiek daug visko veikia Maltos Ordino Pagalbos Tarnyba (MOPT)?

Keletas jų vykdomų veiklų:

○prižiūri senyvo amžiaus žmones ir rūpinasi jų maitinimu;

○užsiima su vaikais dienos centre – kartu mokosi, žaidžia ir kuria;

○prižiūri neįgaliuosius;

○padeda akliesiems;

○organizuoja renginius;

○organizuoja senjorų klubo veiklą ir daug visokių kitokių veiklų!

Jei Jūs, turite laiko kurį galite skirti pagalbai kitiems, norite savo šypsena, jėgomis ir energija dalintis su tais, kuriems to labiausiai trūksta – pildykite anketą! Rinkite jau nebe karmos taškus, o karmos aukso grynuolius! Daugiau Maltiečių veiklų rasite pildydami anketą.

logo

Savanorystė gyvūnų prieglaudoje Tautmilė

Tautmilės Prieglaudėlėje gyvena daug keturkojų gyvūnų, kuriems suteiktas laikinas prieglobstis. Kol gyvūnėliai glaudžiasi prieglaudoje, jiems reikalingas Jūsų – savanorių dėmesys, priežiūra ir pagalba juos prižiūrintiems prieglaudos darbuotojams. Pagalba nesudėtinga, bet reikalaujanti atsakingumo ir noro ne tik pavedžioti gyvūnėlius, bet ir supratimo, kad jiems reikia gyventi švarioje aplinkoje.

Savanoriai laukiami kiekvieną dieną pamainomis: ryte 8.00–13.00 ir vakare - 17.30–20.00, o savaitgaliais 9.00–13.00 ir vakare 17.30–20.00.  Į prieglaudėlę galite atvažiuoti ir miesto autobusais Nr. 31 ir 33 (išlipkite Dunojaus stotelėje).

Būtina savanorių ir svečių registracija telefonu: Tautmilė mob. +370 650 71 786 arba Lina mob. +370 606 78 764

logo
Amžius: 8–19 m.

Tradicinių skiautinių siuvimas

Šios programos esmė yra supažindinti su skiautinių istorija ir tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis bei jas pritaikyti praktikoje siuvant skiautinius. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų dermes. Susipažinimas su skiautinių istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros ir viso pasaulio tautų kultūrų tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė technika – įvairių spalvų medžiaginių skiaučių derinimas raštais /ornamentais, jas susiuvant rankomis su adata ir siūlu. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti siūti skiautinį.

Amžius: 6–19 m.

Skautiški užsiėmimai skautų ir patyrusių skautų grupėms

Ši programa – tai 8 punkte įvardinti skautiški užsiėmimai, skirti 7-19 metų vaikams ir jaunuoliams. Vykdant programą orientuojamasi į veiklą atvirame ore, dalyviai mokomi skautiško gyvenimo taisyklių, gyvenimo gamtoje paslapčių, suteikiamos specialios skautiškuose patyrimo laipsniuose įvardintos žinios ir ugdomi įgūdžiai.

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą

Amžius: 7–18 m.

Futbolas 9-11, 12-14 ir 15-18 metų mokiniams

Šiandieninė situacija su vaikų užimtumu ir su tuo susijusiomis problemomis (vaikų socialiniai įgūdžiai, sveikatos problemos, ankstyvas vaikų kriminogeniškumas ir nusikalstamumas, jų tėvelių nedarbas ir piniginių lėšų nepriteklius, verčia tokią situaciją vertinti ne tik realiai, bet ir imtis atitinkamų pagal galimybes priemonių.

Veiklos: Treniruotės, stovyklos, varžybos. Reguliarūs pokalbiai su vaikais, tėvais. Sveikatos priežiūros profilaktiniai patikrinimai, Popamokinė veikla, skirta stiprinti individualius vaikų gebėjimus.

Naudos: Išugdyti jaunųjų futbolininkų įgūdžiai, komandų suformavimas. Vaikų elgsenos pokyčiai, sveikos gyvensenos įgūdžių stiprinimas.

Amžius: 11–19 m.

Vilniaus miesto jaunųjų šaulių ugdymo programa

Moksleivis, jaunasis šaulys, ugdydamasis šiame kurse įtvirtina žinias apie pagrindines valstybines institucijas ir jų svarbą, išmoksta tvarkingai nešioti šaulio uniformą ir taisyklingai žygiuoti, saugiai elgtis su pneumatinių ir mažo kalibro šautuvais,  teisingai atlikti šaudybos pratimus, susipažįsta su pagrindiniais reikalavimais ruošiantis žygiui, orientavimosi vietovėje ir asmeninės higienos laikymusi lauko sąlygomis.Taip pat jaunieji šauliai yra mokomi spręsti įvairias komandines užduotis, ugdomos asmeninės bei lyderio kompetencijos. Ši programa orientuota į aktyvų gyvenimą mėgstančius 11-18 metų amžiaus moksleivius (mergaites ir berniukus). Moksleiviai sužino apie LŠS bei kitų statutinių organizacijų veiklą, jų tikslus, bei per patrauklią jaunimui veiklą, savirealizavimo patirtį skatina siekti žinių aukštesnėse jaunųjų šaulių ugdymo pakopose, tuo pačiu vykdant prevenciją nusikalstamumui jaunimo tarpe.

Be kas savaitinių užsiėmimų jaunimas dalyvauja pažintiniuose ir patriotiniuose žygiuose, valstybinėse šventėse, pažymi įsimintinas Lietuvai dienas, dalyvauja pažintiniuose žygiuose, keliauja Lietuvos istorinėmis vietomis, partizanų takais  ir t.t.