Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–18 m.

Aš tikrai myliu Lietuvą

Pilietiškumo ugdymas yra vienas iš svarbiausių Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ švietimui keliamų tikslų. Pilietiškas žmogus – aktyvus, atsakingas bendruomenės narys, kuriam rūpi kitas žmogus, aplinka, kurioje jis gyvena, kuriam rūpi Lietuvos ateitis. Pilietiškas žmogus mato toliau „savo kiemo“. Savo gebėjimais ir veikla jis prisideda prie tautos vertybių išsaugojimo, kultūros bei gamtos puoselėjimo.

Programoje skatinamas mokinių savarankiškumas – padedama įgyvendinti pačių sugalvotas idėjas, aktyviai veikti ir jaustis atsakingiems už rezultatus. Kuriami šilti santykiai tarp veiklos dalyvių, renkamasi tinkamos vidinės ir išorinės komunikacijos formos. Bendradarbiaujama su atsakingomis institucijomis, savivaldos atstovais, aplinkosaugos organizacijomis, bendruomene ir visuomene.

Programa susiejama su praktine gamtosaugos veikla, organizuojamos veiklos už mokyklinių patalpų ribų – taip pilietinis ugdymas tampa jaunimui įdomesnis.

Moksleivių motyvacijai ir įgytų kompetencijų pripažinimui bus taikoma speciali „atvirų skaitmeninių ženkliukų“ (angl. Open Badges) sistema.

Programoje įgyvendinama pilietinė iniciatyva “PAŽINK, GLOBOK, DALINKIS”. PAŽINK  - istorinis / etnografinis/ ekologinis krašto bei vandens telkinio pažinimas; GLOBOK  - vandens telkinių globa, bei gamtamoksliniai tyrimai; DALINKIS - informacijos apdorojimas, sisteminimas, išvadų bei sprendimų formulavimas ir viešinimas.

Programa turtinga edukaciniais, kūrybiniais, saviraišką skatinančiais užsiėmimais: Žemės meno kūryba, fotografijų konkursas “Vandens gyvybė” simpatijų prizui, fotografijų paroda, 

Programa papildys ir praplės pilietinio ugdymo pamokas, o taip pat susitiprins jaunuolių motyvaciją paskatindama dalyvauti visuomeninių organizacijų veikloje – tai ypač svarbu stiprinant jaunimo aktyvumą bei pilietinę galią.

Amžius: 6–19 m.

JAUNASIS TEISININKAS

Programa skirta vaikams ir jaunimui susipažinti su LR ir tarptautinės teisės normom, žmogaus, pilietinėmis teisėmis ir pareigomis, kodeksais, įstatymų rengimo ir taikymo tvarka. Užsiėmimų metu diskutuosime teisės tema, aplankysime teisėsaugos institucijas, susipažinsime su teisininkų profesija, žiūrėsime filmus teisės ir teisėtvarkos tema, aplankysime muziejus, mokysimės rengti teisės aktus.

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 12–19 m.

Lyderio savybių ugdymas ir asmenybės potencialo atskleidimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pasaulyje pripažintos metodikomis: asmenybės tipologijos metodikomis (DiSC, MBTI ir kt.), JCI tarptautine ilgamete viešojo kalbėjimo mokymo praktika ir unikaliais JCI asmeninių gebėjimų lavinimo kursais (JCI Presenter, JCI Networking ir kt.), aktyvaus pilietiškumo - JCI Active Citizenship framework modeliu, mentorystės ir įtraukimo į savanorystę praktikomis, patyčių atpažinimo ir prevencijos metodikomis, pasitelkiant kūrybinius žaidimus  -  mokiniai išmoksta suprasti skirtingus asmenybės elgsenos stilius, geriau pažinti save, geriau išnaudoti asmeninį potencialą, lengviau ir laisviau bendrauti viešumoje, labiau pasitikėti savimi. Išmokstama geriau pažinti ir įvertinti kitus žmones, su jais geriau sutarti bei sėkmingiau bendrauti atsižvelgiant į jų elgsenos skirtumus, atskirti ir suvaldyti patyčias bei konfliktines situacijas. Užsiėmimų metu yra įsisavinamas lyderystės modelis bei lavinami mokinio asmeniniai lyderio gebėjimai, išmokstama sėkmingiau bendradarbiauti komandoje, stiprinama mokinio motyvacija kelti ir siekti užsibrėžtų tikslų bei didesnių pasiekimų.

Amžius: 6–21 m.

„Lietuvos skautijos vaikų ir jaunimo programa: skautauk, patirk, atrask (Vilniaus m. sav.)“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės  Lietuvoje  šimtmečio ir pasaulio skautų  istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, mokosi stovyklauti, atlieka kūrybines bei konstravimo (pionerijos) užduotis, įgyja skautiškų specialybių, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 7–12 m.

Vaikų savęs pažinimo ir ugdymo grupė

Programa skirta 7 – 12 amžiaus vaikams, patiriantiems įvairius sunkumus šeimoje ar mokykloje. Per aktyvius žaidimų ir kitus neformaliojo ugdymo metodus, bus siekiama gerinti jų socialinius ir kitus įgūdžius. Įvairių grupelių - socialinių įgūdžių, savęs pažinimo, žaidimų - metu bus ugdomi konfliktų sprendimo, bendravimo ir bendradarbiavimo, savęs pažinimo, konstruktyvaus savo nuomonės išreiškimo, sprendimų priėmimo gebėjimai, taip pat gebėjimai išklausyti ir priimti kito nuomonę. Vaikams bus suteikiama galimybė save išbandyti įvairiose srityse, daugiau sužinoti apie save, ne tik įdomiai leisti laiką, bet ir ugdytis. socialinių įgūdžių, savęs pažinimo ir priėmimo ugdymui.

Šių tikslų bus siekiama teorinio švietimo, praktinių užsiėmimų, diskusijų, filmų peržiūrų, patirtinių susitikimų metu.

Amžius: 10–17 m.

„Verslo specialistas“

Programa „Verslo specialistas“ skirta aktyviems, kūrybiškiems ir besidomintiems verslumu 10 – 17 metų jaunuoliams. Pageidavimas - mokėti anglų kalbą bei turėti motyvaciją asmeniniam tobulėjimui. Programos trukmė – 8 mėnesiai/ 4 moduliai ( viso 96 valandos).

Programos “Verslo specialistas” tikslas - atskleisti savo vaidmenį komandoje, pažinti save tiek per darbą komandoje, tiek per mokymąsi analizuoti save, suvokti savo vertybes, tikslus. Atrasti komandos suvienijimo metodus, planuoti bendrą užduočių įgyvendinimą. Analizuoti ir tobulinti komandinį darbą, mokytis aktyvaus komunikavimo. Pažinti ir suprasti verslo procesus ir valdymo funkcijas, verslo formas, verslo steigimo ir organizavimo principus. Gebėti generuoti ir įgyvendinti verslo idėjas, imituoti įmonės veiklos sprendimus, analizuoti rinką, rašyti verslo planą, kurti prekės ženklą. Sukurtas projektas pristatomas veikiančioms verslo įmonėms; verslo atstovai ir konkurentai įvertina projektą (pagal vertinimo skalę), duoda patarimų, diskutuojama.  

Amžius: 6–11 m.

,,PO SKAMBUČIO” (popamokinės veiklos pradinukams)

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 6–17 m.

Meninė tapyba ant vandens – VYTA, Vilniaus mieste.

Tapybos ant vandens neformalaus švietimo užsiėmimuose stengiamasi suderinti tobulėjimą tapybos ant vandens mene, socialinių įgūdžių lavinimą, kam ši meno rūšis ypač tinkama, bei skatinti domėjimąsi antologija ir kitų šalių kultūra.

Tapybos ant vandens menas kilo VII a. Kinijoje, kur buvo laikomas slaptu žynių mokslu, ir vėliau paplito po visą pasaulį. Į Lietuvą tapyba ant vandens atkeliavo iš Turkijos prieš 10 metų per ES projektus, kurių dėka tapyba ant vandens naudota terapijai ir vaikų lavinimui. Ši meno kryptis išsiskiria nuolat kintančiu ir netradiciniu kūrybos procesu, kas padeda lavinti dėmesio koncentraciją, kūrybišką mąstymą. Kadangi tapybos ant vandens metodu sukurti piešiniai visad išeina gražūs, tai padeda ugdyti vaiko pasitikėjimą savimi bei padeda atsikratyti išmokto bejėgiškumo, dėl kurio vaikas ateityje gali nenorėti bandyti naujų veiklų ar prisiimti atsakomybių, nes viduj tiki, kad „man vis tiek niekas nepavyks“ arba „aš nieko nemoku“.

Visa tapybos ant vandens programa orientuota į vaiko kritinio mąstymo, kūrybiškumo, smulkiosios motorikos lavinimą bei stengiamasi padėti ugdyti vertybes ir nuostatas, kurios vaikui ateityje būtų naudingos. Kadangi visa veikla vyksta grupėje, vaikai mokomi bendravimo įgūdžių, emocinio intelekto atpažįstant savo ir kito jausmus bei mokantis juos išreikšti tinkamu būdu. Norint pasiekti aukštesnės kokybės darbus, kuriuose būtų naudojami sudėtingesni ornamentai, nupiešti įvairesni kūriniai, tenka įdėti pastangų, mokytis, kas skatina kryptingumą ir atkaklumą siekiant norimo rezultato.

Tapybos ant vandens istorija labai sena, o evoliucija labai įdomi. Evoliucija keliauja per daug įvairių šalių, kurioje atgimsta vis pakitusiu pavadinimu, tad tapyba ant vandens skirtinguose regionuose bei skirtingu laikotarpiu vadinama vis kitaip. Meno istorijos pažinimas padės praplėsti vaikų geografijos, kultūrines žinias bei ugdys pilietiškumą, toleranciją kitoms tautoms, skatins smalsumą ir domėjimąsi pasauliu.

Lietuvoje, pasitarus su etnologais, baltų bendruomene bei tapybos ant vandens mokytojais iš Turkijos, buvo išrinktas V.Y.T.A. (Veidas Yra Tavo Atspindys) pavadinimas, kuris pabrėžia terapinę tapybos ant vandens pusę – kitose šalyse ši meno technika yra labiau atsieta nuo terapijos ir emocinio intelekto lavinimo sąvokų nei Lietuvoje. Lietuviškojo vardo naudojimas mūsų įstaigą įpareigoja puoselėti lietuviškas tradicijas, pasaulėžiūrą ir savo veikloje skatina lietuviškos kultūros palaikymą. Tokiu būdu vaikuose palaikoma lietuviška tautinė dvasia, ugdomas tautinis pilietiškumas bei puoselėjamos senosios tradicijos.

Apibendrinant, vaikas, lankydamas tapybos ant vandens užsiėmimus, mokysis ne tik senojo tapybos meno, tačiau kartu mokysis bendravimo, problemų sprendimo įgūdžių, lavins emocinį intelektą, sužinos daugiau apie kitas šalis bei lietuviškas tradicijas, ornamentus.

Amžius: 7–10 m.

Saugus ir draugiškas internetas

Internetas yra svarbi priemonė, padedanti bendrauti asmeniniais ir dalykiniais klausimais. Dirbdami kompiuteriu, internete galime ne tik naudotis neaprėpiamu informacijos kiekiu, bet ir susidurti su interneto portaluose esančiais pavojais. Laikai, kai internetu naudojosi tik kompiuterius gerai išmanantys specialistai seniai praeityje. Lygiai taip pat kaip bandome apsaugoti save, savo artimuosius bei mūsų turtą nuo nusikaltėlių tikrame gyvenime, taip ir interneto erdvėje reikia gebėti apsaugoti save ir savo aplinką. Šiuolaikinis „gyvenimas“ internete neįsivaizduojamas be socialinių tinklų, elektroninio pašto paslaugų, lavinamųjų žaidimų, internete atvirus ir patiklius asmenis tykančių pavojų.

Vaikai, kurie mokysis pagal šią programą, turės galimybę praktiškai išbandyti įvairias interneto teikiamas galimybes: pramogas, lavinamuosius žaidimus, elektroninį paštą, sužinos apie socialinius tinklus ir patiklių asmenų tykančius pavojus. Jie nagrinės saugaus ir draugiško interneto teikiamas galimybes, daugiau sužinos apie savo teises internete, susikurs savo elektroninį paštą, susipažins su socialiniais tinklais internete ir juose tykančiais pavojais. Mokymai padės nepasiklysti interneto labirintuose, jie sužinos kaip informacija, kuria dalinamės internete, gali padėti arba pakenkti milijonams kitų žmonių. Mokymuose įgytos žinios ir įgūdžiai paskatins vaikus susimąstyti apie savo, kaip informacijos teikėjo ir naudotojo, vaidmenį ir atsakomybę.

Amžius: 7–10 m.

Saugus ir draugiškas internetas

Internetas yra svarbi priemonė, padedanti bendrauti asmeniniais ir dalykiniais klausimais. Dirbdami kompiuteriu, internete galime ne tik naudotis neaprėpiamu informacijos kiekiu, bet ir susidurti su interneto portaluose esančiais pavojais. Laikai, kai internetu naudojosi tik kompiuterius gerai išmanantys specialistai seniai praeityje. Lygiai taip pat kaip bandome apsaugoti save, savo artimuosius bei mūsų turtą nuo nusikaltėlių tikrame gyvenime, taip ir interneto erdvėje reikia gebėti apsaugoti save ir savo aplinką. Šiuolaikinis „gyvenimas“ internete neįsivaizduojamas be socialinių tinklų, elektroninio pašto paslaugų, lavinamųjų žaidimų, internete atvirus ir patiklius asmenis tykančių pavojų.

Vaikai, kurie mokysis pagal šią programą, turės galimybę praktiškai išbandyti įvairias interneto teikiamas galimybes: pramogas, lavinamuosius žaidimus, elektroninį paštą, sužinos apie socialinius tinklus ir patiklių asmenų tykančius pavojus. Jie nagrinės saugaus ir draugiško interneto teikiamas galimybes, daugiau sužinos apie savo teises internete, susikurs savo elektroninį paštą, susipažins su socialiniais tinklais internete ir juose tykančiais pavojais. Mokymai padės nepasiklysti interneto labirintuose, jie sužinos kaip informacija, kuria dalinamės internete, gali padėti arba pakenkti milijonams kitų žmonių. Mokymuose įgytos žinios ir įgūdžiai paskatins vaikus susimąstyti apie savo, kaip informacijos teikėjo ir naudotojo, vaidmenį ir atsakomybę.

Amžius: 12–19 m.

„Baimės laboratorija“

Baimės laboratorijos“ užsiėmime dalyvauja 12-15 jaunuolių, su jais apie baimės atsiradimo priežastis ir jos įveikimo būdus, bei apie savižudybių prevenciją kalbėsis kvalifikuoti specialistai: psichologas psichoterapeutas, teatro pedagogas, dailininkas. Užsiėmimų metu yra sudaromos visos sąlygos jaunimo saviraiškos ir kūrybiškumo skatinimui. Jaunimas viso užsiėmimo metu kokybiškai praleidžia laisvalaikį, talkinant profesionalams, turintiems daugiametę patirtį darbo su jaunais žmonėmis. Grupėje, su kuria bus dirbama, jaunuoliai bendrauja ne tik su vedančiais specialistais, bet tarpusavyje. Tokiu būdu jauni žmonės ugdo savo socialinius įgūdžius. Psichologas padeda atpažinti baimes (ir kitus jausmus), jų kilmę, profesionaliam dailininkui padedant dalyviai vizaulizuoja baimes (lipdo iš molio, tapo baimės portetus, gamina baimės kaukes, lėles). Naudojant teatro metodus (forum teatrą, proceso dramą, simuliacinius žaidimus) vaidinamos baimę ir kitus svarbius jausmus keliančios situacijos tol, kol atrandamas savo jausmų įveikimo būdas. Užsiėmimas užbaigiamas refleksija. Grupiniai užsiėmimai skatina jaunimą kalbėti garsiai apie jų baimes, tokiu būdu prisideda prie Lietuvoje plačiai paplitusios savižudybių problemos mažinimo, nes padeda dalyviams rasti būdus, kaip konstruktyviai spręsti savo sunkumus.

Amžius: 6–21 m.

Patyriminio mokymo programa „Senovės baltų kiemas“

Programa „Senovės baltų kiemas“ yra specialiai sukurta vaikams, turintiems specialiųjų poreikių.

Naudojant gausius muziejinius eksponatus ir sužaidybintas užduotis, per patyriminę veiklą vaikai susipažins su gyvąja mūsų protėvių istorija. Vaikai tyrinės senovės žmonių aprangą, karių ginklus, gamins maistą, mokinsis amatų ir senovinių žaidimų. Programa sudaryta taip, kad kiekvienas užsiėmimas yra tarsi mažas atkūriamo senovės paveikslo fragmentas, kuris vėliausiai susidėlios į rekonstruotą baltų gyvenimo istoriją. Senovėje gyvenusios šeimos kasdienybę gyvai pamatys ir tyrinės vaikai edukacinėje išvykoje, programos pabaigoje.

Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų gebėjimų atskleidimui per patyrimą, jų tautinio tapatumo ir kūrybiškumo ugdymui per gyvosios istorijos pasakojimus, amatus ir žaidimus.

Tyrimai rodo, kad vaikai, dalyvaudami patyriminėse, interaktyviose (veiksmo) edukacijose įsimena 80-100 proc. medžiagos. Patyriminėse edukacijose  vaikai ugdomi per patyrimą ir 5 pojūčius: jie liečia, uosto, klausosi, ragauja, tyrinėja muziejinius (edukacinius) eksponatus betarpiškai. Palyginimui, verbalinę (kalbinę) informaciją vaikai įsimena tik 20 proc. Programos metu vaikai aktyviai ir kūrybiškai įsitrauks į ugdymo procesą, dalyvaus žaidimuose, įgys patirtis, kuriomis galės dalintis su šeimos nariais ir draugais. Numatyta veikla skatins vaikų tarpusavio bendravimą, pagalbą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė „Linksmadieniuose!“

Cirkas! Šventaragio mįslės! Baronas Miunhausenas! Taip pavadintos vasaros stovyklos mažiesiems, kurios vyks Antakalnyje, atvirajame jaunimo centre „Žalianamis“. Centras ieško išradingų, smagių, besišyspančių ir truputį pašėlusių savanorių, kurie su dideliu džiaugsmu prisidėtų prie visų stovykloje vyksiančių užsiėmimų, drąsiai vaikui duotų ranką ir nepavargtų šėlti su mažaisiais! Turite pakankamai jėgų, šypsenos, energijos? Esate atsakingas? Puiku! Registruokitės savanoriauti el. paštu zalianamis@gmail.com

logo

Savanorystė iniciatyvoje „Sidabrinė linija“

M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas kviečia savanoriauti visus kurie neabejingi atskirtyje gyvenančių vyresniojo amžiaus žmonių bendravimo poreikiui! „Sidabrinė linija“ yra draugystės ir pagalbos telefonu linija, kurios dėka seneliai su savanoriais galės pabendrauti, papasakoti kaip sekasi, kaip praėjo diena, paprašyti pagalbos ar tiesiog pasiskųsti nesutarimais su kaimynu. :)

Fondas ieško atsakingų ir kantrių 18+ m. amžiaus žmonių, kurie galėtų išklausyti ir patarti, kurie žodžius „nežinau, negaliu niekuo padėti“ visuomet pakeistų į „tuoj sužinosiu kas Jums galėtų pagelbėti“. Visus norinčius padėti senyvo amžiaus žmonėms kviečiame rašyti laišką (vardą, mob., el. paštą) arba turinčius klausimų kviečiame paklausti el. paštu kristina.ciuzeliene@mcwealth.lt

logo

Savanorystė advokataujant dėl žmogaus ir reprodukcinių teisių

Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacija šiuo metu ieško savanorių, kurie prisidėtų prie Jaunimo grupės veiklos, vykdytų šviečiamąją veiklą bei advokatautų dėl žmogaus, ir ypač dėl reprodukcinių teisių, paiešką.

Savanoriams siulo galimybę:

◄lavinti praktinius projektų organizavimo ir įgyvendinimo įgūdžius;

◄dalyvauti mokymuose, stažuotėse tiek Lietuvoje, tiek užsienyje;

◄išmokti žmogaus teisių advokatacijos;

◄įgyti žinių apie lytinę – reprodukcinę sveikatą;

◄siūlyti, vystyti ir įgyvendinti savo iniciatyvas;

◄bendradarbiauti su srities profesionalais – gydytojais, pedagogais, politikais.

Domitės šia sritimi ir manote, jog Jūsų pagalba praverstų asociacijos veikloje? Iškilo klausimų? Nieko nelaukite ir kreipkitės el .paštu jaunimas@tavogyvenimas.lt arba tel. +370 527 90 319

 

logo

Savanorystė padedant mokinti plaukti neįgaliuosius

Jei mokate plaukti Jūs, kodėl nepadėjus kitiems to išmokti?

Vilniaus specialiosios olimpiados plaukimo klubas moko plaukti ir tobulinti plaukimo techniką vaikus ir jaunuolius, turinčius intelekto sutrikimą, proto ir psichikos negalią. Plaukimo klubas ieško savanorių – merginos ir vaikino – galinčių padėti treneriui „Forum Fitness“ ir „Olimpinė raida“ baseinuose kiekvieną šeštadienį 15.00–17.00 val. Galinčius ir norinčius padėti vandenyje kviečiame susisiekti su Simona mob. 8 655 17 099

logo

Savanorystė Maltiečių veikloje

Ar žinote kiek daug visko veikia Maltos Ordino Pagalbos Tarnyba (MOPT)?

Keletas jų vykdomų veiklų:

○prižiūri senyvo amžiaus žmones ir rūpinasi jų maitinimu;

○užsiima su vaikais dienos centre – kartu mokosi, žaidžia ir kuria;

○prižiūri neįgaliuosius;

○padeda akliesiems;

○organizuoja renginius;

○organizuoja senjorų klubo veiklą ir daug visokių kitokių veiklų!

Jei Jūs, turite laiko kurį galite skirti pagalbai kitiems, norite savo šypsena, jėgomis ir energija dalintis su tais, kuriems to labiausiai trūksta – pildykite anketą! Rinkite jau nebe karmos taškus, o karmos aukso grynuolius! Daugiau Maltiečių veiklų rasite pildydami anketą.