Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 15–24 m.

DofE -Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa

The Duke of Edinburgh’s International Award (DofE Tarptautinė jaunimo apdovanojimų programa) yra pasaulyje gerai žinoma jaunimo mokymosi iš patirties programa, ugdanti atsakingus piliečius ir suteikianti praktinių įgūdžių gyvenimui. Tai savanoriška veikla, nepripažįstanti jokios konkurencijos, skatinanti savęs pažinimą ir tobulėjimą. Dalyviai kryptingai ugdo įgūdžius, sportuoja, savanoriauja ir kartu su komanda eina į žygius. Kiekvienai veiklai programos dalyviai išsikelia asmeninius tobulėjimo tikslus ir jų siekia. DofE apdovanojimų programa visuomet yra iššūkis, tačiau kartu ir linksmas nuotykis. Dalyvaudamas gali pasirinkti vieną iš trijų programos sudėtingumo lygių: bronzos, sidabro, aukso. Programos metu dalyviai lavina bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius ne tik su bendraamžiais, bet ir su vyresniais, oficialesniais žmonėmis, jie mokosi kelti savo tikslus ir jų siektii. Dalyvavimas skatina asmeninių bei socialinių įgūdžių ugdymą(si). Programoje jaunuoliai įgyvendina savo asmeninius išsikeltus tikslus ir veikia bendraamžių grupėje lydimi suaugusio vadovo, kuris padeda įprasminti programos patirtis ir mokytis iš jų.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 7–10 m.

INTEGRUOTAS LAUKO PAŽINIMAS

 

Pasaulyje atliktais tyrimais jau įrodyta, kad vaikų buvimas lauke visą dieną ir ištisus metus daro teigiamą įtaką jų mokymuisi ir vystymuisi. Pagrindinės lauko pedagogikos idėjos remiasi vaikų sveikatinimu, laisvo žaidimo integravimu į kasdienį vaikų gyvenimą bei vaiko supažindinimu su jį supančia gamta ir jos dėsniais. Didėjant visuomenės sąmoningumui apie ugdymo lauke naudą vaiko vystymuisi, pastebimas didelis tėvų susidomėjimas ugdymo lauke alternatyva. Todėl ši neformali ugdymo programa padės tėvams formuoti sveikus, smalsius, kūrybingus, mylinčius gamtą ir aplinką tausojančius vaikus. NVŠ programos "Integruotas lauko pažinimas" metu yra numatomi žygiai, kurių metu vaikai pažins gamtos reiškinius, įgaus geografinių ir biologinių žinių. Istorinių žinių semsis iš lankomų istorinių objektų. Įgyvendinamos programos metu 7 - 10 metų vaikai išmoks bendradarbiavimo pagrindų nuolat būdami komandoje. Būnant lauke ir gaudami fizinio bei informacinio krūvio, vaikai taps sveikesni, stabilesni ir smalsesni.

 

Amžius: 7–11 m.

Sveikos gyvensenos mokykla „NORIU AUGTI SVEIKAS“

Pagilinsime sveikos gyvensenos  žinias, prataikysime smagių praktinių užsiėmimų bei edukacinių išvykų metu.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė „Linksmadieniuose!“

Cirkas! Šventaragio mįslės! Baronas Miunhausenas! Taip pavadintos vasaros stovyklos mažiesiems, kurios vyks Antakalnyje, atvirajame jaunimo centre „Žalianamis“. Centras ieško išradingų, smagių, besišyspančių ir truputį pašėlusių savanorių, kurie su dideliu džiaugsmu prisidėtų prie visų stovykloje vyksiančių užsiėmimų, drąsiai vaikui duotų ranką ir nepavargtų šėlti su mažaisiais! Turite pakankamai jėgų, šypsenos, energijos? Esate atsakingas? Puiku! Registruokitės savanoriauti el. paštu zalianamis@gmail.com

logo

Savanorystė iniciatyvoje „Sidabrinė linija“

M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas kviečia savanoriauti visus kurie neabejingi atskirtyje gyvenančių vyresniojo amžiaus žmonių bendravimo poreikiui! „Sidabrinė linija“ yra draugystės ir pagalbos telefonu linija, kurios dėka seneliai su savanoriais galės pabendrauti, papasakoti kaip sekasi, kaip praėjo diena, paprašyti pagalbos ar tiesiog pasiskųsti nesutarimais su kaimynu. :)

Fondas ieško atsakingų ir kantrių 18+ m. amžiaus žmonių, kurie galėtų išklausyti ir patarti, kurie žodžius „nežinau, negaliu niekuo padėti“ visuomet pakeistų į „tuoj sužinosiu kas Jums galėtų pagelbėti“. Visus norinčius padėti senyvo amžiaus žmonėms kviečiame rašyti laišką (vardą, mob., el. paštą) arba turinčius klausimų kviečiame paklausti el. paštu kristina.ciuzeliene@mcwealth.lt

logo

Savanorystė Maltiečių veikloje

Ar žinote kiek daug visko veikia Maltos Ordino Pagalbos Tarnyba (MOPT)?

Keletas jų vykdomų veiklų:

○prižiūri senyvo amžiaus žmones ir rūpinasi jų maitinimu;

○užsiima su vaikais dienos centre – kartu mokosi, žaidžia ir kuria;

○prižiūri neįgaliuosius;

○padeda akliesiems;

○organizuoja renginius;

○organizuoja senjorų klubo veiklą ir daug visokių kitokių veiklų!

Jei Jūs, turite laiko kurį galite skirti pagalbai kitiems, norite savo šypsena, jėgomis ir energija dalintis su tais, kuriems to labiausiai trūksta – pildykite anketą! Rinkite jau nebe karmos taškus, o karmos aukso grynuolius! Daugiau Maltiečių veiklų rasite pildydami anketą.

logo

Savanorystė gyvūnų prieglaudoje Tautmilė

Tautmilės Prieglaudėlėje gyvena daug keturkojų gyvūnų, kuriems suteiktas laikinas prieglobstis. Kol gyvūnėliai glaudžiasi prieglaudoje, jiems reikalingas Jūsų – savanorių dėmesys, priežiūra ir pagalba juos prižiūrintiems prieglaudos darbuotojams. Pagalba nesudėtinga, bet reikalaujanti atsakingumo ir noro ne tik pavedžioti gyvūnėlius, bet ir supratimo, kad jiems reikia gyventi švarioje aplinkoje.

Savanoriai laukiami kiekvieną dieną pamainomis: ryte 8.00–13.00 ir vakare - 17.30–20.00, o savaitgaliais 9.00–13.00 ir vakare 17.30–20.00.  Į prieglaudėlę galite atvažiuoti ir miesto autobusais Nr. 31 ir 33 (išlipkite Dunojaus stotelėje).

Būtina savanorių ir svečių registracija telefonu: Tautmilė mob. +370 650 71 786 arba Lina mob. +370 606 78 764

Amžius: 6–19 m.

Prosocialus sporto klubas: Pedagoginis ir didaktinis prosocialumo modelis (PDP modelis) (nauja)

Terminas prosocialumas yra veidrodinis apibrėžimas to, kas psichologijoje apibrėžiama kaip provisuomeninis elgesys. Tai reiškia kai veiksmus, kurie teikia naudos kitiems asmenims ar visuomenei, suteikia bendruomenė ar žmonių grupė, apibūdinama kaip pagalbininkai ir neturintys jokios naudos iš jo/jos veiksmų.

       Todėl "provisuomeninis elgesys" gali būti apibrėžiamas kaip savanoriškų veiksmų, skirtų padėti arba būti naudingu kitam asmeniui arba asmenų grupei nesitikint jokios naudos ar atlygio.  Kol šie veiksmai  naudingi gavėjui, jie taip pat gali būti „brangūs“ naudos davėjui. Vienas iš jų turi nuspręsti, ar padėti kitiems savo sąskaita. Svarstant provisuomeninį elgesį, išoriniai, aiškūs veiksmai yra pabrėžiami; priešingai negu vidiniai, “paslėpta” motyvacija šiems provisuomeniniams veiksmams. Provisuomeninis elgesys reiškia ir fizinį, ir protinį kitų gerinimą.

       Kartu su šia provisuomeninio elgesio idėja vystosi prosocialumo koncepcija. Mokslinis pagrindas yra gerai apibrėžtas vadinamosios “žaidimų  teorijos”, kuriai gali būti priskiriamas vienas iš didžiausių įnašų.

       Ši teorija yra plėtojama eksperimentiniais protokolais (“žaidimais”). Šie žaidimai gali būti naudojami vertinant skirtumus tarp individų, aplinkybių  ir  elgesio kultūros lygiu. Vietoj to, kad klausti ko nors apie pagalbos kitiems svarbą, pavyzdžiui, eksperimentinis žaidimas atskleidžia, ar jie iš tikrųjų padės kitiems tais atvejais, kurių metu jie patirs realius finansinius nuostolius.  Praktiniu požiūriu, kai individas turi susidurti su ekonominiu iššūkiu, t.y. pasikeitimu, jis/ji yra natūraliai stumiami link pusiausvyros.

       Bendruomenei yra naudingas visų jos dalių bendradarbiavimas, kol asmuo suvoks pagalbos, užuojautos ir kaimyninio bendravimo privalumus.

       Veiksmą galima vadinti prosocialiu, jei jo tikslas yra ne asmeninė gerovė, o bendri aplinkinių interesai, o veiksmo metu žmogus gerbia ir neperžengia visiems priimtinų taisyklių (net jei jos nerašytos), užtikrina kitų gerovę ir yra socialinės grupės ar bendruomenės dalis.

Prosocialūs veiksmai gali būti:

  • Psichinė ar psichologinė pagalba
  • Dalinimaisi  jausmais (empatija)
  • Dėmesio kreipimas į kitų problemas taip padidinat jų saugumo jausmą
  • Pastebėti ir vertinti kitų požiūrius ir skirtumus
  • Aplinkinių gynimas nuo grėsmės

       Pedagogai gali plėtoti prosocialumą kuriant saugius ryšius ir lavinančią bendruomenę, modeliuojant provisuomeninį elgesį, nustatant prosocialius lūkesčius ir remiant šeimas.

       Programa numato integruotus užsiėmimus, turinčius fizinio lavinimo, mankštinimo, sportinių žaidimų elementus.

       Turinys pritaikytas socialiai atstumtoms grupėms.

logo
Amžius: 8–19 m.

Tradicinių skiautinių siuvimas

Šios programos esmė yra supažindinti su skiautinių istorija ir tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis bei jas pritaikyti praktikoje siuvant skiautinius. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų dermes. Susipažinimas su skiautinių istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros ir viso pasaulio tautų kultūrų tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė technika – įvairių spalvų medžiaginių skiaučių derinimas raštais /ornamentais, jas susiuvant rankomis su adata ir siūlu. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti siūti skiautinį.

logo
Amžius: 6–21 m.

„Skautai: pramoga su tikslu“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės kaip Lietuvos ir pasaulinio vaikų ir jaunimo judėjimo istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, atlieka kūrybines užduotis, įgyja skautišką specialybę, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą