Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokymui bus naudojami netradiciniai mokymo metodai tokie kaip žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Programos dalyviai leis laisvalaikį, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai pagilins mokėjimo mokytis kompetencijas bei suvoks lietuvių kalbos panaudojimo svarbą kasdieniniame gyvenime

Amžius: 6–19 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. apima šnekamosios anglų kalbos lavinimą, vaikų bendravimo anglų kalba įgūdžių tobulinimą, viešą kalbėjimą. Numatomos veiklos – praktinės užduotys, bendravimo pratimai, video, audio ir prezentacinės priemonių naudojimas. Vaikai išlavintų laisvą ir nevaržomą bendravimą anglų kalba, patobulintų anglų kalbos suvokimą, skaitymą

Amžius: 10–14 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 10-14 m. moksleiviai (Vilnius)

Programa skirta paaugliams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir galimybių erdvė, dalis moksleivių yra buvę užsienio šalyse ar tekę bendrauti su kitataučiais, tikėtina anglakalbiais. . Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį,  jaunuoliui vertinančiam, gerbiančiam anglų kalbą bei norinčiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, stiprinsime įgytus gebėjimus skaityti ir analizuoti. Moksleiviai praplės savo akiratį apie angliškai kalbančių šalių istoriją, papročius,  aktualija, skatinsime smalsumą domėtis tarpkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių. Šiame amžiaus tarpsnyje vis didesnę įtaką daro draugai, todėl  ypač skatinsime bendravimą ir bendradarbiavimą, pasitikėjimo ir atsakomybės prisiėmimo didinimą. Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl diskutuosime angliškai, žiūrėsime ir analizuosime BBC laidas, vyksime į temines keliones, daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spręsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai moksleivio savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Išplėsti mokymosi būdų įvairovę eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje kalbėtis apie aplinką, ekologiją ir transportą, įvairias kultūras ir jų atspindžius mieste, aptarsime skonių įvairovę ir kt.  Užsiėmimai padės išmokti formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių. Klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–9 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 6-9 m. moksleiviai (Vilnius)

Užsiėmimai skirti 6-9 m. moksleiviams, daugelis dar tik susipažins su anglų kalba artimiau, todėl svarbiausia sužadinti norą jos mokytis, pasitelkiant dalyvių amžiui būdingą didelį norą atvirai bendrauti. Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį skatinsime smalsumą domėtis tapkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių ir.  Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spęsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Kad vaikai geriau pažintų mokymosi būdus eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių: rinksimės prekes parduotuvėje, apsilankysime kavinėje, turizmo centre, parke, klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 17–19 m.

Šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your Language: Yes!“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your Language: Yes!“  („Suteik kalbai pagreitį:-Taip!“) ugdys jaunųjų  kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius  pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi  būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 15–17 m.

Šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ („Angliškai kalbu laisvai: Taip!)

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ ugdys jaunųjų  kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius  pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi  būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 8–19 m.

Anglų kalbos programa

Siekiama ugdyti užsienio kalbos elementarią komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetenciją, teikiančią galimybę vartoti kalbą įvairiuose asmeninio gyvenimo situacijose, saviraiškos užsienio kalba gebėjimus; plėtoti kultūrinę savimonę, skatinti suprasti kitokią mąstyseną, kultūrą, gyvenseną, gretinant užsienio kalbą su gimtąja, ugdyti norą dalyvauti interaktyviuose tarptautiniuose projektuose, konkursuose.    

logo
Amžius: 4–7 m.

Mažoji akademija – anglų kalbos pradmenys mažiesiems

Nuo abėcėlės iki kelių sakinių ilgumo teminių tekstukų kūrimo. Ši programa skirta 4-7 metų vaikams, kuriems anglų kalba yra naujovė.  Užsiėmimų metu lavinsime kalbėjimo įgūdžius bei plėsime teminį žodyną žaisdami, bendraudami dialogais pagal pavyzdį, skaitydami bei klausydamiesi trumpų tekstukų, ir dainuodami.  Užsiėmimai vyksta šeštadieniais nuo 10:30 val. iki 11:30 val.

Amžius: 4–19 m.

Anglų kalba

Vaikai mokomi anglų kalbos

Amžius: 8–12 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelyje vaikai susipažins su įvairiais anglų kalbos mokymosi būdais ir naudos juos praktiškai. Su pradinukais (3-4 kl. mokiniai) žaidimų ir dainų forma bus plečiamas žodynas, vaikai mokysis anglų kalbos gramatikos pagrindų. 5-6 klasės mokiniai gilinsis į anglų kalbos gramatikos subtilybes, lavins šnekamosios kalbos įgūdžius vaidindami situacijas ir naudodamiesi kitais teatriniu pagrindu paruoštais pratimais. Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins juos, kiekvieną pagirdamas už teigiamas nuostatas, gimtąja kalba aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktą užduotį ir pasiektą rezultatą.

Amžius: 6–12 m.

Būrelis "Tiksliukas"

Unikalus anglų kalbos mokymas apimantis loginį mąstymą, tikslų užsibrėžimą ir savo darbo įsivertinimą.

logo
Amžius: 10–13 m.

Anglų kalbos būrelis 3-5 klasių mokiniams

Anglų kalbos būrelio programa skirta 3-5 klasių vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Dėmesys užsiėmimų metu skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba naudojant aktyvius mokymo metodus, atskleidžiant vaiko asmenybę, ugdant jo saviraišką. Programos turinys apima kasdienes, vaikams aktualias temas, su kuriomis vaikai susiduria tiek asmeninėje, tiek socialinėje aplinkoje. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, užduoti klausimus, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, mokysis viešo kalbėjimo, darys projektinius darbelius. Vaikai patobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

logo
Amžius: 6–9 m.

Anglų kalbos būrelis 1-2 klasių vaikams.

Anglų kalbos būrelio programa skirta pirmų ir antrų klasių vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Užsiėmimų metu didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba naudojant aktyvius mokymo metodus, atskleidžiant vaiko asmenybę, ugdant jo saviraišką. Programos turinys apima kasdienes, vaikams aktualias temas, su kuriomis jie susiduria tiek asmeninėje, tiek socialinėje aplinkoje. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, užduoti klausimus, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, mokysis viešo kalbėjimo, darys projektinius darbus. Vaikai patobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą

Amžius: 10–14 m.

VIEŠOJO KALBĖJIMO PAGRINDAI Vilniaus miesto 10-14 m. moksleiviams (anglų kalba)

Įtaigi iškalba - tai dovana, leidžianti mums palenkti pašnekovo protą ir širdį savo naudai.(Ž. Labriujer) Komunikacija mūsų laikų devizas. Bet vis dėlto daugelis žmonių nesusimąsto, kad iškalbos meno būtina mokytis. Viešasis kalbėjimas yra dažniausiai ne retas talentas, o įgūdžiai, kurių gali išmokti kiekvienas. Baigę programą 10-14 metų moksleiviai atras, kad viešasis kalbėjimas, gali būti džiaugsminga ir maloni patirtis, o įgyti įgūdžiai padės atrasti naujus kelius, siekiant asmeninių tikslų. Neformaliojo ugdymo programa „Viešojo kalbėjimo pagrindai“ sukuria erdvę ugdyti kūrybingą, savimi pasitikintį ir gebantį visapusiškai komunikuoti žmogų, puikiai valdantį žodinius informacijos perteikimo būdus anglų kalba. Pasitelkiant šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančiam jaunam žmogui aktualias temas, lavinamas gebėjimas aiškiai formuluoti ir sklandžiai reikšti mintis, nesivaržant pristatyti savo nuomonę prieš auditoriją. Programa pasižymi interaktyvių veiklų įvairove, skirta atskleisti programos dalyvių asmeninius, bendravimo bei tarpkultūrinius įgūdžius.