Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 13–17 m.

"Angliškai kalbu laisvai: Taip!"

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ (Angliškai kalbu laisvai: Taip!) ugdys jaunųjų kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 6–16 m.

LVJC Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio veikloje vaikai įgyja įvairių žodžių ir frazių bagažą kalbėti tam tikromis temomis, esant tam tikrom situacijom. Gebama vartoti minimalų paprastų gramatinių struktūrų ir sakinio modelių skaičių pagal išmoktą medžiagą. Gebama taisyklingai tarti išmoktus žodžius ir frazes, naudojant juos pagal paskirtį. Skaitant gebama suprasti informaciją paprastuose, kasdieniniuose tekstuose, skelbimuose,reklamose,valgiaraščiuose,tvarkaraščiuose ir t.t. Gebama suprasti ir parašyti paprastus asmeninius laiškus, žinutes, pastabas ir t.t. Gebama kalbėti trumpais sakiniais buitinėmis temomis, pasakyti keletą frazių apie save,savo šeimą, kitus žmones, gyvenimo sąlygas. Kūrybiniai projektai skatina vaikų motyvaciją mokytis, pasitikėti savimi ir savo žiniomis,r prisiimti atsakomybę už save bei kitus, pozityviai bendrauti ir bendradarbiauti.

Amžius: 7–12 m.

Anglų kalbos būrelis

Anglų kalbos būrelio programa skirta vaikams, kurie nori išmokti kalbėti anglų kalba. Užsiėmimų metu didžiausias dėmesys skiriamas anglų kalbos vartojimui, bendravimui anglų kalba. Siūlydami aktualias temas, laviname moksleivių mąstymą, kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo įgūdžius, didiname jų pasitikėjimą savimi. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas. Užsiėmimų metu vaikai išmoks prisistatyti, kurs monologus, dialogus, vaidins, mokysis skanduočių, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis, darys projektinius darbus. Vaikai ugdysis socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas, įgis anglų kalbos dalykinių žinių, patobulins savo žodyną.

Amžius: 13–18 m.

Prancūzų kalbos padirbtuvės

Prancūzų kalbos padirbtuvės skirtos paaugliams nuo 12 iki 18 m, kurie mokosi mokyklose prancūzų kalbos kaip antrosios ir nori patobulinti kalbėjimo ir klausymo įgūdžius. Per užsiėmimus žaisime, vaidinsime, gaminsimės valgyti pagal prancūziškus receptus, versime dainas, žiūrėsime mokomuosius filmus, kursime savo tekstus. Neformalus, žaidybiškas kalbos mokymasis padeda atsipalaiduoti būti kūrybiškiems ir nebijoti klysti Vaikai ugdysis socialines, asmenines, bendravimo kompetencijas, mokysis šnekamosios prancūzų kalbos, patobulins savo žodyną.

Amžius: 6–14 m.

Pasaulio kultūrų dirbtuvės

„Pasaulio kultūrų dibrtuvių“ programa yra skirta vaikų taprkultūrinei kopetencijai ugdyti. Programoje dalyvaus imigrantų vaikai, vaikai iš mišrių šeimų, priimančios bendruomenės (lietuvių) vaikai. Pasak daugelio mokslininkų (Damgaci, Aydin 2014; Abbdulah (2009); Leistyna 2002; Melendez, Ostertag 1997; kt.) ankstyvasis, ikimokyklinis ir mokyklinis amžius – tai laikas, kai vaikai iš bendruomenės įgija suvokimą apie kultūrą, moralę, vertybes, etikos standartus. Todėl šiuo laikotarpiu svarbu ugdyti vaikų pozityvų požiūrį į kitas kultūras, kadangi Lietuva yra nevienalytė valstybė, joje gyvena daugybė kitataučių ir kitatikių. Išryškėja tarpkultūrinės kompetencijos ugdymo svarba, nes įgytas tarpkultūrinis sąmoningumas suteikia galimybę individui „efektyviai veikti skirtingų kultūrų sąveikos kontekste“(Mažeikienė, Virgailaitė-Mečkauskaitė, 2007). Programos tikslas: - Ugdyti vaikų tarpkultūrinę kompetenciją per skirtingų kalbų, kultūrų, religijų pažinimą. Uždaviniai: 1. Organizuoti veiklas, kurios formuoja vaikų teigiamą požiūrį į kitataučius. 2. Organizuoti veiklas, skatinančias tarppkultūrinio dialogo plėtrą. 3. Puoselėti vaikų bendramintiškumą, tarpusavio supratimą ir pagarbą per grupines veiklas. Programos metu vaikai susipažins su skirtingomis kultūromis per užsienio kalbų pažinimą, susitikimus su kitataučiais, prezentacijas, diskusijas, žaidimus, edukacines ekskursijas.Proagamrą sudaro trys pagrindinės ugdymo veiklos : - Kalbų skrynia (užsineio kalbų mokymasis) - Kultūrinės dirbtuvės - Tradiciniai žaidimai Šios veiklos prisidės prie vaikų pozityvios nuomonės formavimo apie kitataučius ir kitas religijas. Vaikams bus ugdomas „gebėjimas galvoti, jausti ir kartu veikti tokiais būdais, kuriais pripažįstama ir gerbiama etninė, kultūrinė ir multietninė įvairovė bei suvokiamas multikultūrinių situacijų specifiškumas“ (LeRoux, 2002). Tarpkultūrinės kompetencijos ugdymas prisidės prie vaikų empatijos ir lankstumo ugdymo: empatija padės vaikams suprasti kitus ir matyti pasaulį iš jų perspektyvos, taip pat būti jautriems jų (kitataučių) poreikiams. Vaikai bus lankstesni tarpkultūriniu aspektu, žinos, kaip elgtis besikeičiančioje aplinkoje, mokės spręsti įvairias socialines situacijas ir sugebės prisitaikyti naudojant tinkamus elgesio būdus.

Amžius: 7–14 m.

„Kalbėk lietuviškai“ 7-14 m. moksleiviai

Ši programa skirta Lietuvoje gyvenantiems kitų tautų moksleiviams, norintiems geriau išmokti lietuvių kalbą. Sėkminga komunikacija lietuvių kalba yra nelengva, bet būtina užduotis. Ši programa sudaryta pagal temas, kurios atskleidžiamos per kalbėjimo, leksikos, gramatikos ir kitas praktines bei kūrybines užduotis. Taip pat skaitymo ir klausymo užduotys, padedančios įtvirtinti teorines žinias. Programa orientuota į pažintinį, praktinį ir šviečiamąjį lietuvių kalbos kursą. Moksleiviai gebės laisviau kalbėti bei užmegzti pokalbius įvairiomis temomis. Tai padės lengviau integruotis į visuomenę.

Amžius: 10–15 m.

Anglų kalba vaikams

Programos siekis ugdyti vaikų komunikacines, savęs pažinimo, socialines ir kitas kompetencijas, kurios padėtų sėkmingai veikti ir bendrauti visuomenėje, bei tenkinti pažinimo ir saviraškos poreikius. Organizuojamoje veikloje mokiniai turės galimybę praturtinti anglų kalbos teorines ir praktines žinias, atsleisti savo kūrybinius gebėjimus, gebės tobulinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, bei pažinti kitas kultūras.

Amžius: 6–19 m.

Šnekamosios anglų kalbos klubas 6-19 metų moksleiviams

Užsiėmimų metu daug dėmesio skiriama kalbėjimo, klausymo, rašymo bei skaitymo įgūdžiams lavinti ir tobulinti. Skiriamas dėmesys tarčiai, taisomos konteksto, gramatikos klaidos. Parenkamos besimokančiojo kasdienybei, interesams ir pomėgiams artimos temos. Mokomoji medžiaga siejama su mokyklų programomis, papildoma įdomia vaizdo medžiaga, viktorinomis, žaidimais, naudojami tekstai ir vaizdo medžiaga iš naujausių šaltinių. Taikomi įvairūs mokymo(si) būdai, t. y. žaidimai, debatai, darbas grupėse ir porose, pristatymai. Kiekvieno amžiaus ir lygio grupė mokoma tam anglų kalbos lygiui priklausančių gramatinių struktūrų.

Amžius: 15–19 m.

VIEŠOJO KALBĖJIMO MENAS 2 Vilniaus miesto 15-19 metų moksleiviams (anglų kalba)

Komunikacija - mūsų laikų devizas. Bet vis dėlto daugelis žmonių nesusimąsto, kad iškalbos meno būtina mokytis. Viešasis kalbėjimas yra dažniausiai ne retas talentas, o įgūdžiai, kurių gali išmokti kiekvienas. Baigę programą 15-19 metų moksleiviai atras, kad viešasis kalbėjimas gali būti džiaugsminga ir maloni patirtis, o įgyti įgūdžiai padės atrasti naujus kelius, siekiant asmeninių tikslų. Neformaliojo ugdymo programa „Viešojo kalbėjimo menas 2“ sukuria erdvę ugdyti kūrybingą, savimi pasitikintį ir gebantį visapusiškai komunikuoti žmogų, puikiai valdantį žodinius informacijos perteikimo būdus anglų kalba. Pasitelkiant šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančiam jaunam žmogui aktualias temas, lavinamas gebėjimas aiškiai formuluoti ir sklandžiai reikšti mintis, nesivaržant pristatyti savo nuomonę prieš auditoriją. Programa pasižymi interaktyvių veiklų įvairove, skirta atskleisti programos dalyvių asmeninius, bendravimo bei tarpkultūrinius įgūdžius.

Amžius: 6–15 m.

Linksmasis anglų kalbos būrelis

Elementary lygis, tai antroji kalbos mokėjimo pakopa, leidžianti žmogui laisviau naudoti anglų kalbą, suprasti pašnekovą, rašyti paprastus tekstus. Tokio lygio programos dalyvis gali sklandžiau skaityti ir rašyti, formuluoti nesudėtingus sakinius, užduoti klausimus bei atsakyti į juos. Taip pat programos dalyvis žino keletą laikų, sakinių formavimą ir klausimų struktūrą. Esant poreikiui, jis gali susikalbėti paprastose situacijose.

Amžius: 9–10 m.

Šnekamosios anglų k. būrelis

Programos metu, naudojant aktyvius, neformalius mokymosi metodus, dirbant grupėse, porose ir individualiai vaikai bus skatinami domėtis pasaulio pažinimu, naudoti anglų kalbą realiose gyvenimiškose situacijose. Bus stiprinamas pasitikėjimas savimi ir bendradarbiavimas. Ugdomos kalbinės ir bendrosios kompetencijos. Programos turinys yra orientuotas į vaikų savęs ir pasaulio pažinimo poreikius. Užsiėmimų metu kuriama saugi, įtraukianti į mokymosi procesą aplinka.

Amžius: 7–12 m.

Lietuvių kalba „Gudručiai“

Programos uždaviniai: 1. Išmokyti lietuvių kalbos pagrindų. 2. Gebėti skaityti, rašyti, kalbėti lietuvių kalba. Veiklos priemonės: 1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai. 2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis. 3. Diskusijos. 4. Žaidimai. 5. Meniniai renginiai. Laukiami rezultatai: 1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais sakiniais, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį. 2. Programos dalyviai susipažins su lietuvių kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai. 3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją lietuvių kalba.

Amžius: 6–14 m.

Anglų kalbos būrelis „Discover English"

Ankstyvojo anglų kalbos mokymo programa. Anglų kalbos mokoma per komunikaciją ir komunikacinio pobūdžio žaidimus. Programoje integruojami pradinės mokyklos mokomieji dalykai – etika, muzika, dailė ir darbeliai. Ji atspindi naujausias užsienio kalbų mokymo tendencijas ir metodus. Į mokymo procesą integruoti garso įrašai, gramatika (su pratimais), interaktyvios užduotys bei video filmukai. Tematika atspindi šiuolaikinį mokinių gyvenimą, jų pomėgius; aktualius patriotiškumo pajautos ugdymosi aspektus, savanoriavimo prasmę bei integraciją su kitų pradinio ugdymo programų dalykais. Mokiniams anglų kalbos užsiėmimai bus naudingi, kadangi galės nuosekliai mokytis anglų kalbos gramatikos, leksikos, plėsti teminį žodyną, ugdys viešo kalbėjimo bei komunikacinius įgūdžius. Žinių įtvirtinimui naudosis įdomiomis, šiuolaikiškomis kalbinės ir rašto užduotimis. Įgyvendins projektinius darbus, kurie suteiks galimybę savarankiškai mokytis kalbos.

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokant bus naudojami netradiciniai mokymo metodai:žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus, diskutuodami ir komunikuodami, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas, bet ir suvoks lietuvių kalbos vartojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–10 m.

„Edukacija linksmai 6-10 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 6-10 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui – nuo susipažinimo iki bendravimo įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 11–14 m.

„Edukacija linksmai 11-14 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 11-14 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti ir vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 6–10 m.

Žaidimai (+ anglų kalba)

  1. skirta 7- 10 metų vaikams pradėti mokytis anglų kalbos to net nejaučiant – tiesiog žaidžiant. Sakoma, kad žaidimai neturi amžiaus: juos žaisti gali bet kas, jei tik supranta taisykles. Jokia kita veikla taip neįtraukia ir neatpalaiduoja, taip nepralinksmina ir nesukuria to bendrumo jausmo kaip žaidimas. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas, kaupiamos žinios at tiesiog nuoširdžiai pasijuokiama. Šios smagios programos „vinis“ – žaidimuose naudotis anglų kalbos žodžiais, frazėmis, posakiais ir paversti juos savo anglų kalbos žiniomis. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų – judrieji, pasyvesni, muzikiniai, komandiniai, vaidmenų ir net pačių sugalvoti. skvere ir pan. Užsiėmimų metu ypatingas dėmesys bus skiriamas tolerantiškos ir pasitikėjimą skatinančios aplinkos kūrimui, kuri padės programos dalyviams atsiskleisti, linksmai, drąsiai ir kūrybiškai komunikuoti