Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–19 m.

Anglų kalba kalbėjimo ir tarimo įgūdžiai

  1. visuomenėje svarbu puikiai valdyti bent vieną užsienio kalbą. Gebėjimas laisvai komunikuoti be ryškaus akcento, pakeičiant intonaciją, kirčio vietas, tampa privalumu, kuris galbūt ateityje padės bendradarbiavimo, bei karjeros srityse.
  1. didžiausias dėmesys skiriamas anglų britų kalbos akcento įgūdžių tobulinimui, kurį yra ganėtinai sunku išmokti dėl skirtingų priebalsių ir balsių formavimo būdų, nei gimtojoje kalboje.
  2. skiriama vaikams, norintiems įgyti ar tobulinti anglų kalbos kalbėjimo ir tarimo įgūdžius. Programa pagrįsta visuminio ugdymo principais, pasitelkiant mokiniams aktualias temas, įspūdžius, o turimas žinias nuosekliai plėtojant.
  3. paskirtis yra įgyti ir plėsti praktines kalbėjimo žinias, atkreipiant dėmesį į žodžių ir sakinių tarimą. Praktines žinias tiesiogiai taikant įvairiose užduotyse, mokymosi pratybose. Programoje didelis dėmesys skiriamas diskusijoms, temos yra parenkamos iš įvairių gyvenimo sričių, nuolatos tobulinant kalbos žodyną. Mokymo procesas siejamas su natūraliu bendravimu, siekiama, jog mokiniai gebėtų tinkamai, veiksmingai ir taisyklingai vartoti kalbą įvairiose situacijose. Atsižvelgiant į mokinių pasiekimų lygį, užduotys yra individualizuojamos.

Pasirinkę dalyką mokiniai įgis pagrindinių anglų kalbos kalbėjimo įgūdžių, lavins atmintį, įgis komunikavimo žinių, ugdys kritinio ir kūrybinio mąstymo bei bendradarbiavimo žinias.

Amžius: 9–12 m.

Anglų kalba vaikams

 

Programos uždaviniai:

  1. Išmokyti anglų kalbos pagrindų.
  2. Gebėti komunikuoti užsienio kalba.

 

Veiklos priemonės:

  1. Paskaitos, praktiniai užsiėmimai;
  2. Darbas su vaizdinėmis ir garsinėmis priemonėmis.
  3. Diskusijos
  4. Žaidimai
  5. Meniniai renginiai.

 

Laukiami rezultatai:

  1. Įgyti kalbiniai gebėjimai suteiks vaikams galimybes aiškiai formuoti ir sklandžiai reikšti mintis rišliais trumpais sakiniais anglų kalba, nesivaržant užmegzti ryšį ir palaikyti pokalbį, atrasti naujus draugus, patirti, kad bendravimas užsienio kalba gali būti malonus ir džiaugsmingas.
  2. Programos dalyviai susipažins su esminėmis anglų kalbos struktūromis, susiformuos jų kalbėjimo, klausymo, skaitymo ir rašymo pagrindiniai gebėjimai.
  3. Vaikai bręs, kaip asmenybės, gebės sėkmingai bendrauti, mokytis, veikti įvairiuose socialiniuose ir kultūrinėse situacijose, pasitikės savimi, supras ir valdys informaciją anglų kalba.

 

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokant bus naudojami netradiciniai mokymo metodai:žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Bendraudami tarpusavyje, žaisdami įvairius žaidimus, diskutuodami ir komunikuodami, analizuodami įvairias temas programos dalyviai tobulins socialinius įgūdžius, lavins kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai ne tik gilins mokėjimo mokytis kompetencijas, bet ir suvoks lietuvių kalbos vartojimo svarbą kasdieniniame gyvenime.

Amžius: 15–19 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 15-19 m. moksleiviai (Vilnius)

Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, tad daugiausia bus praktinių užsiėmimų, kurių metu moksleiviai ne tik bendraus tarpusavy, taip tobulindami socialinius įgūdžius, bet ir ves diskusijas, analizuos įvairias temas, žais įvairius angliškus žaidimus, kas lavins jų kritinį mąstymą, plės pasaulėžiūrą bei skatins pilietiškumą. Visi šie naujai įgyti įgūdžiai bus vertingi ne tik užsienio, gimtojoje kalboje, bet taip pat itin vertingi ir kituose dalykuose, ypač socialinėje erdvėje. Moksleiviai daug sužinos ir apie kitas šalis bei gaus vertingos ir įdomios informacijos bei ras naujų draugų.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–10 m.

„Edukacija linksmai 6-10 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 6-10 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui – nuo susipažinimo iki bendravimo įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 11–14 m.

„Edukacija linksmai 11-14 metų vaikams“ (Vilniaus m.)

  1. skirta 11-14 metų vaikams, kurios pagrindinis tikslas yra lavinti vaikų anglų kalbos žinias ir praplėsti vaikų užsienio kalbos žodyną neformaliuoju būdu – per įvairius komandinius žaidimus bei savarankiškus kūrybinius darbus, skatinant jų bendradarbiavimą tarpusavyje, taip pat skatinant jų savarankiškumą ir kūrybiškumą, atliekant įvairias užduotis. Vaikai išmoks naujų žodžių bei pagrindinių frazių, skirtų kasdieniam bendravimui įvairoje aplinkoje: gatvėje, kavinėje, parduotuvėje, vaistinėje ir t.t. Kiekvieno mėnesio pabaigoje vaikai atliks komandinius bei savarankiškus darbus, kuriuos patys vertins, skirdami vieni kitiems simbolines žvaigždes. Surinkus tris simbolines žvaigždes, vaikai turės galimybę pasirinkti užsiėmimo temą (iš programos turinio su galimybe minimaliai pakoreguoti temą) bei metodą. Mokytojai kas mėnesį registruos vaikų pažangumą, su kuriuo galės susipažinti ir vaikų tėvai. Pabaigus programą, visiems vaikams bus įteikiami sertifikatai, kuriuose bus nurodytas programos pavadinimas bei trukmė.

Amžius: 7–15 m.

Linksmasis anglų kalbos mokymasis

Programos veiklas numatoma vykdyti nuo 2018m. spalio 1d. iki 2019m. gegužės 31 d.. Vaikų ir jaunimo dienos centro “Mūsų nameliai“ lankytojams (suformuotai 10 asmenų vaikų grupei) planuojama 2 val. trukmės užsiėmimai, vykdomi 1 kart per savaitę, viso 8 savaitinės valandos, 4 kartus per mėnesį. Programa vykdoma pasirinktomis savaitės dienomis, išskyrus šeštadienį-sekmadienį, bei švenčių dienas. Programos vykdymui naudojamos menines vaizdines, garsines priemones, esant galimybei organizuojant išvykas į gamtą ir kultūros/ugdymo institucijas, stiprins programos dalyvių- dienos centro socialiai remtinų vaikų ir paauglių meninius kūrybinius, saviraiškos ir užsienio kalbos gebėjimus. Programoje numatomi įvairūs interaktyvūs-meniniai, terapiniai, orientacinio pobūdžio, aktyvūs bei stalo žaidimai, skatinantys mokytis užsienio kalbos. Taip pat per užsienio šalių kino filmų žiūrėjimą, bus supažindinami su kitų šalių kultūra, apie kurią, turės galimybę pasidalinti grupelėse, aptarti kitos kultūros tradicijas, bei ugdyti kalbos įgūdžius.

  1. planuojamos ir išvykos į gamtą, kurių metu vaikai galės kūrybiškai susipažinti su aplinka, piešiant ir žaidžiant interaktyviai atvaizduoti ir išreikšti savo jausmus ir emocijas, bei stiprinti bendravimo įgūdžius. Pagal galimybes numatytos išvykos į kitas kultūros/ugdymo institucijas, kuriose bus supažindinami dalyviai su jų neformalia menine kūrybine veikla, bei kalbinėmis programomis. Programos dalyviams numatyti kūrybiniai užsiėmimai ir per muziką, kurių metu bus lavinami ir meniniai, ir kalbiniai įgūdžiai. Naudojamos įvairios meninės priemonės skatins vaikus kūrybiškumo, ir suteiks malonaus poilsio, bei atsipalaidavimo, gerins jų fizinę ir psichinę savijautą. Skatins dalyvius atrasti naujus mokymosi būdus ir juos aktyviai taikyti kasdienėje mokymosi aplinkoje.

Amžius: 6–10 m.

Žaidimai (+ anglų kalba)

  1. skirta 7- 10 metų vaikams pradėti mokytis anglų kalbos to net nejaučiant – tiesiog žaidžiant. Sakoma, kad žaidimai neturi amžiaus: juos žaisti gali bet kas, jei tik supranta taisykles. Jokia kita veikla taip neįtraukia ir neatpalaiduoja, taip nepralinksmina ir nesukuria to bendrumo jausmo kaip žaidimas. Žaidžiant stiprėja ryšiai su draugais, lavinama vaizduotė ir kūrybiškumas, kaupiamos žinios at tiesiog nuoširdžiai pasijuokiama. Šios smagios programos „vinis“ – žaidimuose naudotis anglų kalbos žodžiais, frazėmis, posakiais ir paversti juos savo anglų kalbos žiniomis. Tam mums talkins visa gausybė įvairiausių žaidimų – judrieji, pasyvesni, muzikiniai, komandiniai, vaidmenų ir net pačių sugalvoti. skvere ir pan. Užsiėmimų metu ypatingas dėmesys bus skiriamas tolerantiškos ir pasitikėjimą skatinančios aplinkos kūrimui, kuri padės programos dalyviams atsiskleisti, linksmai, drąsiai ir kūrybiškai komunikuoti

Amžius: 7–14 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. skirta vaikams ir paaugliams mokytis šnekamosios anglų kalbos. Kalbos mokysimės 3 lygiais, atsižvelgiant į vaikų amžių ir mokykloje įgytas žinias. Tokiu principu suformuotose grupėse skirtingais sudėtingumo lygiais mokysimės bendrauti tomis pačiomis kasdieniniame gyvenime dažniausiai pasitaikančiomis temomis (prisistatymas, šeima, namai, draugai, mokykla, šventės, drabužiai, profesijos, pomėgiai, išvaizda, maistas, orai ir kt.) bei vaikams aktualia ir jų pačių siūloma tematika. Kalbos taip pat mokysimės žaisdami, improvizuodami ir įgyvendindami mini projektus netradicinėse erdvėse – viešajame transporte, prekybos centre, miesto skvere ir pan. Užsiėmimų metu ypatingas dėmesys bus skiriamas tolerantiškos ir pasitikėjimą skatinančios aplinkos kūrimui, kuri padėtų programos dalyviams atsiskleisti, linksmai, drąsiai ir kūrybiškai komunikuoti anglų kalba, neakcentuojant savo dėmesio į pasitaikančias klaidas. Svarbiausios jų bus trumpai aptariamos užsiėmimo pabaigoje.

Amžius: 6–17 m.

Lietuvių kalbos studija

Programa skirta kitataučiams mokiniams, siekiant juos sudominti lietuvių kalbos mokymusi. Mokymui bus naudojami netradiciniai mokymo metodai tokie kaip žaidimai, dainelės, filmukai, kryžiažodžiai, IT programos. Programos dalyviai leis laisvalaikį, mokysis bendravimo kultūros. Lietuvių kalbos studijos nariai pagilins mokėjimo mokytis kompetencijas bei suvoks lietuvių kalbos panaudojimo svarbą kasdieniniame gyvenime

Amžius: 6–19 m.

Šnekamoji praktinė anglų kalba

  1. apima šnekamosios anglų kalbos lavinimą, vaikų bendravimo anglų kalba įgūdžių tobulinimą, viešą kalbėjimą. Numatomos veiklos – praktinės užduotys, bendravimo pratimai, video, audio ir prezentacinės priemonių naudojimas. Vaikai išlavintų laisvą ir nevaržomą bendravimą anglų kalba, patobulintų anglų kalbos suvokimą, skaitymą

Amžius: 10–14 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 10-14 m. moksleiviai (Vilnius)

Programa skirta paaugliams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir galimybių erdvė, dalis moksleivių yra buvę užsienio šalyse ar tekę bendrauti su kitataučiais, tikėtina anglakalbiais. . Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį,  jaunuoliui vertinančiam, gerbiančiam anglų kalbą bei norinčiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, stiprinsime įgytus gebėjimus skaityti ir analizuoti. Moksleiviai praplės savo akiratį apie angliškai kalbančių šalių istoriją, papročius,  aktualija, skatinsime smalsumą domėtis tarpkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių. Šiame amžiaus tarpsnyje vis didesnę įtaką daro draugai, todėl  ypač skatinsime bendravimą ir bendradarbiavimą, pasitikėjimo ir atsakomybės prisiėmimo didinimą. Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl diskutuosime angliškai, žiūrėsime ir analizuosime BBC laidas, vyksime į temines keliones, daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spręsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai moksleivio savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Išplėsti mokymosi būdų įvairovę eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje kalbėtis apie aplinką, ekologiją ir transportą, įvairias kultūras ir jų atspindžius mieste, aptarsime skonių įvairovę ir kt.  Užsiėmimai padės išmokti formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių. Klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 6–9 m.

„Anglų kalbos šalyje“ 6-9 m. moksleiviai (Vilnius)

Užsiėmimai skirti 6-9 m. moksleiviams, daugelis dar tik susipažins su anglų kalba artimiau, todėl svarbiausia sužadinti norą jos mokytis, pasitelkiant dalyvių amžiui būdingą didelį norą atvirai bendrauti. Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį skatinsime smalsumą domėtis tapkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių ir.  Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spęsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Kad vaikai geriau pažintų mokymosi būdus eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių: rinksimės prekes parduotuvėje, apsilankysime kavinėje, turizmo centre, parke, klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.

Amžius: 7–10 m.

„Bendraukime lietuviškai“

Programa skirta pradinių klasių moksleiviams, kuriems dėl įvairių priežasčių (auga kitatautėse šeimose, šeima grįžo iš emigracijos ir t.t.) yra sunku bendrauti lietuviškai. Užsiėmimų metu vaikai mokysis taisyklingai šnekėti, pasakoti istorijas, mokysis lietuvių poetų eilėraščių, plačiau susipažins su Lietuvos kultūra, istorija, žiūrės edukacinę animaciją, atliks kūrybines užduotis. Vaikai tobulins skaitymo, rašymo, kalbėjimo, klausymo įgūdžius, ugdys socialines, asmenines, komunikavimo kompetencijas.

Amžius: 7–11 m.

Lietuvių kalbos būrelis pradinukams

Programa yra skirta pradinių klasių vaikams, kuriems sunkiai sekasi įsisavinti lietuvių kalbos gramatikos pagrindus, rašybą. Ypač laukiami vaikai iš rusakalbių, lenkiškai kalbančių šeimų. Užsiėmimuose vaikai skaitys, klausys lietuviškų tekstų, žiūrės video medžiagą, aiškinsis lietuvių kalbos gramatiką, lygins ją su rusų kalbos gramatika.

Amžius: 17–19 m.

Šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your Language: Yes!“

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadieninės akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 3 – 4 klasių gimnazistams „Boost Your Language: Yes!“  („Suteik kalbai pagreitį:-Taip!“) ugdys jaunųjų  kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius  pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi  būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 15–17 m.

Šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ („Angliškai kalbu laisvai: Taip!)

Kadangi kalbos socialinis uždavinys - įtikinti, paskatinti veikti ir suteikti malonumą klausytojui, šeštadienio akademijos šnekamosios anglų kalbos programa 1 – 2 klasių gimnazistams „Speak English Fluently: Yes!“ ugdys jaunųjų  kalbėtojų gebėjimus ne tik perteikti informaciją anglų kalba sklandžiai, bet ir gebėjimą suteikti klausytojui pasitenkinimą, kad sužinota kažkas naujo, kad į problemą, apie kurią kalbama, galima pažiūrėti kitaip. Raiškus tarimas, vaizdingas žodynas, prasmingas turinys ir viešojo kalbėjimo etika – neatsiejami nepamirštamo pristatymo elementai, kurių dalyviai mokysis atlikdami praktines užduotis, diskutuodami, debatuodami, rengdami teminius  pristatymus, dalyvaudami patyriminėse žaidimų veiklose. Baigę šią programą, dalyviai praplės žodyną įvairiomis temomis, gebės struktūriškai išsakyti savo nuomonę tam tikra tema, vartodami turtingą ir gramatiškai taisyklingą žodyną, išsamiai pasikeisti informacija su pašnekovu, tinkamai pateikti argumentus ir jų pavyzdžius. Ši programa suteiks daugiau pasitikėjimo savimi  būsimoje asmeninėje, akademinėje, profesinėje veikloje, suteiks viešojo kalbėjimo įgūdžių, kurių prireiks darbo pokalbiuose, susirinkimuose, viešuosiuose renginiuose.

Amžius: 9–11 m.

Mokykis vokiečių kalbos – tai smagu ir naudinga

Šiandien visi supranta, kad užsienio kalbos atveria kelius į platų pasaulį, jos svarbios darbinėje veikloje, siekiant išsilavinimo arba tiesiog padeda komunikuoti skirtingų tautybių žmonėms. Neabejotina kalbų lydere yra anglų kalba, kurios mokomasi jau nuo ankstyvaus amžiaus. Tačiau kitų kalbų mokėjimas dar labiau praplėčia vaikų akiratį bei suteikia daugiau galimybių ateityje.

Geros vokiečių kalbos žinios atveria galimybes geriau pažinti vokiškai kalbančias šalis, jų žmones bei tradicijas. Anglų kalba – būtinybė, vokiečių kalba – privalumas. Mokydamiesi vokiečių kalbos vaikai lavins  vokiečių kalbos įgūdžius, susipažins su Vokietijos kultūra, tradicijomis, bet ir mokysis, kaip gražiai bendrauti, kaip drauge atlikti užduotį, kaip pristatyti užduotis draugams. Programos turinys pritaikytas prie vaikų mėgstamos veiklos (kūrybiniai ir judėjimo žaidimai, dainos, projektai, kūrybinės užduotys), temos parinktos pagal amžiaus grupę

Amžius: 8–19 m.

Anglų kalbos programa

Siekiama ugdyti užsienio kalbos elementarią komunikacinę ir tarpkultūrinę kompetenciją, teikiančią galimybę vartoti kalbą įvairiuose asmeninio gyvenimo situacijose, saviraiškos užsienio kalba gebėjimus; plėtoti kultūrinę savimonę, skatinti suprasti kitokią mąstyseną, kultūrą, gyvenseną, gretinant užsienio kalbą su gimtąja, ugdyti norą dalyvauti interaktyviuose tarptautiniuose projektuose, konkursuose.