Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 9–16 m.

SVJC Jaunųjų žurnalistų klubas

Jaunųjų žurnalistų klubas – čia dirbsite lyg tikroje redakcijoje: mokysitės informacijos atrankos kriterijų ir jos fiksavimo būdų (diktofonu, filmavimo kamera), rašysite straipsnius, imsite interviu, kursite filmuotus siužetus, improvizuosite radijo studijoje. Bus ir išvykų į redakcijas, progų pamatyti televizijos ar radijo užkulsius, pažinčių su žymiais Lietuvos žurnalistais! Jaunųjų žurnalistų klubas vieniems taps starto aikštele renkantis žurnalisto profesiją, o kitiems suteiks naujų kalbėjimo, rašymo įgūdžių ir taps prasmingu laisvalaikiu.

logo
Amžius: 10–18 m.

SVJC Animacija

Animacija – tai animacinių filmų studija, kurioje išbandysite savo kūrybines jėgas. Čia turėsite unikalią galimybę sukurti savo autorinį filmuką nuo pat pradžių iki pabaigos!

Pradedant nuo paprasčiausios animacijos iš objektų, raidžių, iš karto kursite trumpus animacinius filmukus. Žingsnis po žingsnio, pasitelkiant vaizdo kamerą, mokysitės išjudinti vaizdus ir pereiti prie sudėtingesnių kompiuterinių programų.

logo
Amžius: 12–18 m.

SVJC Grafinis dizainas

Grafinis dizainas – dalykas kūrybiškas ir labai spalvingas! Jei svajojate sužinoti, kaip atsiranda logotipai, reklamos juostos, pakuočių dizainai, akį traukiantys apipavidalinimai, o svarbiausia – tai norite kurti patys, būrelis kaip tik jums! Čia pažinsite grafinį dizainą teoriškai ir praktiškai, įvaldysite tam skirtas programas. Gausite daug erdvės saviraiškai ir savo idėjų įgyvendinimui. Būrelyje, kaip ir kūryboje, nebus vieno teisingo atsakymo. Jo vietą užims originalumas, smalsumas ir atvirumas naujovėms.

logo
Amžius: 7–19 m.

Videomenas

Videomeno užsiėmimų metu mokiniai kuria scenarijus, filmuoja trumpametražius filmukus, piešia animaciją, dirba su vaizdo kamera, montuoja filmukus. Mokiniams suteikiamos pagrindinės filmavimo ir montavimo žinios, supažindinama su videomeno rūšimis, jų ryšiais, o taip pat ir su kitomis raiškos ir technologijų preimonėmis.

Į užsiėmimus priimami pradinių ir vyresnių klasių mokiniai. Užduotys pritaikomos individualiems mokinių gebėjimams. Skatinamas kūrybiškumas ir savitas mąstymas.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 7–12 m.

“Žurnalistikos būrelis”

Mokiniai susipažins su žurnalistinio darbo ypatumais, lankysis miesto laikraščių redakcijose, spaustuvėje. Sugebės kūrybiškai pasielgti sudetingose situacijose, plės savo akiratį ir sieks naujų žinių. Mokės suvokti viešai skelbtinos informacijos vertę,  išmoks save motyvuoti, siekti užsibrėžto tikslo bei planuoti laiką, susiformuos poreikį domėtis mokyklos bendruomenės gyvenimu. Mokinsis leisti ir leis savo grupės laikraštį.

logo

Savanorystė Jaunimo verslo klubo veikloje

Nepaleidi iš rankų tušinuko ir užrašų knygutės, turi savo nuomonę ir nebijai jos išsakyti? Galbūt tavo didžiausias džiaugsmas fotoaparatas? Asociacija ieško kaip tik Tavęs!

Ką savanoris veiks?

◄Rašys, fotografuos, rengs video reportažus visiems mums aktualiomis temomis;

◄Domėsis jaunimui rūpimais klausimais ir garsiai kalbės apie juos;

◄Bus atviras naujovėms ir turės motyvacijos mokytis, bei tobulėti.

Ir kokios galimybės laukia savanorio?

►Užsiimti savanoriška veikla;

►Rašyti, tirti, fotografuoti, filmuoti artimomis, įdomiomis, o kartais ir naujomis temomis;

►Bendrauti, bendradarbiauti su kitais jaunaisiais žurnalistais ir komunikacijos, žurnalistikos ekspertais;

►Tobulinti kompetencijas tarptautiniuose ir nacionaliniuose mokomojo pobūdžio renginiuose;

►Gauti konsultacijas iš profesionalių komunikacijos ekspertų;

►Įgyti naujų žinių ekonomikos, verslo temomis;

►Gauti kompetencijas pripažįstantį sertifikatą;

►Aktyviai veikti ir už tai būti įvertintam.

Junkis prie šaunios komandos ir tapk jos dalimi! Parašyk laišką iki balandžio 18 d. el. paštu ieva.sadauskaite@verslus.lt

Amžius: 14–19 m.

Kompiuterinių žaidimų akademija (nauja)

Neformaliojo vaikų švietimo programa “Kompiuterinių žaidimų akademija” skirta inovatyviai, išmaniai ir kūrybiškai suteikti bazines dvimačių kompiuterinių žaidimų kūrimo teorines ir praktines žinias. Programos metu bus supažindinama su kompiuterinių žaidimų kūrimo procesu ir jų komponentais, suteikiama pamatinių C# programavimo žinių. Vaikai išmoks kurti kompiuterinio žaidimo grafinius elementus, valdyti objektų tranformacijas, susidūrimo ir greičio nustatymo, kintančius spraitus viską apjungiant su garso ir vaizdo efektais

Amžius: 14–19 m.

Animacijos akademija (nauja)

Neformaliojo vaikų švietimo programa “Animacijos akademija” skirta inovatyviai, išmaniai ir kūrybiškai suteikti bazines kompiuterinės grafikos bei jos taikymo teorines ir praktines žinias skaitmeninei animacijai kurti. Programos metu bus supažindinama su grafine technine įranga, suteikiama įgūdžių taikyti dvimačių objektų tvarkymo metodus, redagavimą ir deformacijas. Vaikai išmoks valdyti 2D animacijos profesionalias filmavimo ir komponavimo programas bei sukurti personažus,  juos animuoti, nufilmuoti ar nuskenuoti piešinius  ir visą darbinę medžiagą sukomponuoti į vizualiai išpildytą animacinį filmą.