Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 14–19 m.

„Garso įrašų prodiusavimas“

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius, besidominčius garso įrašų prodiusavimu. Užsiėmimai turi 2 pagrindinius modulius – teorinį/praktinį (30 valandų apimties) pirmam pusmečiui ir kūrybinį/praktinį (30 valandų apimties) antram pusmečiui.

Užsiėmimų metu aiškinsimės darbo garso įrašų studijoje ypatumus, praktiškai bandysime prodiusavimo galimybes. Nagrinėsime garsosavybes, aparatūrinę ir programinę įrangą. Įrašysime gyvas atlikėjų muzikines sesijas, mokinsimės aranžuoti kūrinius, panaudoti garso efektus, kurti garso takelius. Kūrinius talpinsime socialiniuose tinkluose ir viešosiose vaizdo bei garso talpyklėse (Facebook, YouTube, SoundCloud ir kt.)

Užsiėmimai vyks naujai įrengto kūrybiškumo ir inovacijų centro „Linkmenų fabrikas“ garso įrašų studijuje, kurioje įrengta naujausia garso įrašų aparatūra, nepriekaištingai išspręstos patalpų akustikos galimybės. Tokie studijoje įrengtos kietosios bei minkštosios įrangos pavadinimai, kaip Steinberg, RME, Sennheiser, Rode, Tascam ir kiti. – geriausiai reprezentuojantys aukščiausią įrašų industrijos kokybę.

Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 6–19 m.

Kino studija Vilniaus mieste

Medijos – priemonė kūrybiškumo paieškai ir ugdymui, pasitelkiant foto, vaizdo,  kompiuterinę techniką. Kino meno pagalba mokyti analizuoti aktualias moksleivių gyvenimo temas, skatinti išsakyti savo pastebėjimus, teisingai suvokti ir vertinti šiandienos reiškinius, mokytis suvokti ir išreikšti vizualijoje savo pastebėjimus estetiniu, kultūriniu ir socialiniu aspektais. Ugdyti asmenybes, suvokiančias ir gebančias realizuoti save. Išmokyti moksleivius dirbti komandoje, gerbiant kito nuomonę, ugdyti pilietiškumą ir toleranciją. Ugdyti sugebėjimą kūrybinėje veikloje pritaikyti šiuolaikines informacinių komunikacinių technologijų priemones.

Svarbiausia programos paskirtis atskleisti ir ugdyti mokinio saviraišką, kūrybiškumą ir individualumą.

Amžius: 7–12 m.

“Žurnalistikos būrelis”

Mokiniai susipažins su žurnalistinio darbo ypatumais, lankysis miesto laikraščių redakcijose, spaustuvėje. Sugebės kūrybiškai pasielgti sudetingose situacijose, plės savo akiratį ir sieks naujų žinių. Mokės suvokti viešai skelbtinos informacijos vertę,  išmoks save motyvuoti, siekti užsibrėžto tikslo bei planuoti laiką, susiformuos poreikį domėtis mokyklos bendruomenės gyvenimu. Mokinsis leisti ir leis savo grupės laikraštį.

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė Jaunimo verslo klubo veikloje

Nepaleidi iš rankų tušinuko ir užrašų knygutės, turi savo nuomonę ir nebijai jos išsakyti? Galbūt tavo didžiausias džiaugsmas fotoaparatas? Asociacija ieško kaip tik Tavęs!

Ką savanoris veiks?

◄Rašys, fotografuos, rengs video reportažus visiems mums aktualiomis temomis;

◄Domėsis jaunimui rūpimais klausimais ir garsiai kalbės apie juos;

◄Bus atviras naujovėms ir turės motyvacijos mokytis, bei tobulėti.

Ir kokios galimybės laukia savanorio?

►Užsiimti savanoriška veikla;

►Rašyti, tirti, fotografuoti, filmuoti artimomis, įdomiomis, o kartais ir naujomis temomis;

►Bendrauti, bendradarbiauti su kitais jaunaisiais žurnalistais ir komunikacijos, žurnalistikos ekspertais;

►Tobulinti kompetencijas tarptautiniuose ir nacionaliniuose mokomojo pobūdžio renginiuose;

►Gauti konsultacijas iš profesionalių komunikacijos ekspertų;

►Įgyti naujų žinių ekonomikos, verslo temomis;

►Gauti kompetencijas pripažįstantį sertifikatą;

►Aktyviai veikti ir už tai būti įvertintam.

Junkis prie šaunios komandos ir tapk jos dalimi! Parašyk laišką iki balandžio 18 d. el. paštu ieva.sadauskaite@verslus.lt

logo
Amžius: 13–29 m.

Fotografijos studija

Šis fotografijos kursas skirtas pradedantiesiems ir šiek tiek pažengusiems.  Mokysimės visko nuo pradžių: fotografijos atsiradimo priežasčių ir pasekmių, trumpos istorijos, fotoaparato sudėties ir pagrindinių parametrų/funkcijų.  Prisiliesime tiek prie analoginės, tiek prie skaitmeninės fotografijos, nagrinėsime jų skirtumus bei privalumus, aiškinsimės pagrindinius kompozicijos, šviesos, spalvų principus, nuotraukų retušavimo pagrindus. Diskutuosime apie naujausias fotografijos madas ir tendencijas, nagrinėsime kitų menininkų darbus, dalinsimės savo atradimais, bandymais ir idėjomis. Kursas interaktyvus - 50% teorijos, 50% praktikos, lankysimės parodose, laboratorijose, profesionaliose studijose.

Amžiaus grupė: nuo 13 m.

Amžius: 15–19 m.

Animuotų 3D modelių kūrimas Blender aplinkoje

Programa skirta 15-19 metų mokiniams, kurie domisi 3D modelių bei animacijos kūrimu. Pradedantiejimokiniai įvaldys nemokamą 3D modeliavimo programą Blender, kurs ir animuos originalius 3D personažus, susipažins su šio darbo specifika. Sukurtą 3D modelį galės praktiškai panaudoti kompiuteriniame žaidime.

Pažengę mokiniai susipažins su fotorealistinių modelių ir scenų kūrimu bei jų pritaikymu reklamoje ir filmų kūrime. Išmoks kurti itin realistiškai atrodančias 3D modelių tekstūras, susipažins su  apšvietimo taisyklėmis ir kompozicijos pagrindais. Laukiamas rezultatas – interjero dizaino, arba reklaminė produkto nuotrauka, sukurta naudojant virtualius 3D objektus. Sėkmingai programą baigę dalyviai gaus programos baigimo pažymėjimus.

Amžius: 14–19 m.

Kompiuterinių žaidimų akademija (nauja)

Neformaliojo vaikų švietimo programa “Kompiuterinių žaidimų akademija” skirta inovatyviai, išmaniai ir kūrybiškai suteikti bazines dvimačių kompiuterinių žaidimų kūrimo teorines ir praktines žinias. Programos metu bus supažindinama su kompiuterinių žaidimų kūrimo procesu ir jų komponentais, suteikiama pamatinių C# programavimo žinių. Vaikai išmoks kurti kompiuterinio žaidimo grafinius elementus, valdyti objektų tranformacijas, susidūrimo ir greičio nustatymo, kintančius spraitus viską apjungiant su garso ir vaizdo efektais

Amžius: 14–19 m.

Animacijos akademija (nauja)

Neformaliojo vaikų švietimo programa “Animacijos akademija” skirta inovatyviai, išmaniai ir kūrybiškai suteikti bazines kompiuterinės grafikos bei jos taikymo teorines ir praktines žinias skaitmeninei animacijai kurti. Programos metu bus supažindinama su grafine technine įranga, suteikiama įgūdžių taikyti dvimačių objektų tvarkymo metodus, redagavimą ir deformacijas. Vaikai išmoks valdyti 2D animacijos profesionalias filmavimo ir komponavimo programas bei sukurti personažus,  juos animuoti, nufilmuoti ar nuskenuoti piešinius  ir visą darbinę medžiagą sukomponuoti į vizualiai išpildytą animacinį filmą.

Amžius: 12–19 m.

Vaizdo operatorių būrelio programa

Vaizdo operatorių būrelis skirtas 6–12 klasių mokiniams, kurie domisi įvairiomis kino profesijomis. Neformalus vaizdo operatorių mokymas papildomai padeda mokiniams ugdyti jų pasaulėžiūrą. Programa skirta padėti mokiniui suderinti savo siekius ir galimybes, kuriant „savą“ kiną, išmokti savarankiškai dirbti, planuoti savo veiklą, pritaikyti šiuolaikines kino technikos galimybes realizuojant idėjas. Kino profesijų apibūdinimas ir analizė leidžia įgyti mokiniams sampratą ir motyvaciją siekiant karjeros kino pramonėje.

Amžius: 11–19 m.

Programavimas mobiliesiems įrenginiams

Suteikti bazines ir įvairialypes mobiliųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių programinės įrangos ir darbo juose žinias, išmokyti programuoti Android Studio aplinkoje, kurti vartotojo sąsają, optimaliai mokėti naudoti įrenginio priedus, kurti programėles, aplikacijas veikiančias konkrečiame įrenginyje

Amžius: 14–19 m.

Verslo vadyba

Programoje siekiama moksleivius giliau supažindinti su ekonomikos, teisės pagrindais, įvesti į finansų valdymo pasaulį, išdėstyti projektų vadybos, komunikacijos, rinkodaros dalykų prasmę ir naudą

Amžius: 10–13 m.

Kompiuterinis raštingumas pažengusiems

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio, skaičiuoklėsir pateikčių kūrimo programų teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, lenteles, suteikiant joms dizainą, apdorojant įterptinius objektus, juos grupuojant, rikiuojant. Giliau mokoma MS Office programų, ruošiamasi dalyvauti J.P Kazicko forume. Suteikiami programavimo pagrindai Scratch aplinkoje, mokoma animuoti paveikslėlius. Moksleiviai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 6–10 m.

Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems I

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis jo teikiamomis galimybėmis. Moksleiviai bus supažindinti su planšečių programų panaudojimu, pieš ir apdoros savo sukurtus vaizdus. Įgaus programavimo praktikos dirbdami su Scratch ir Logo Imagine programomis

logo
Amžius: 12–19 m.

Jaunųjų žurnalistų klubas (JŽK)

Jaunųjų žurnalistų klubas (JŽK) skirtas moksleiviams, kurie domisi komunikacija, žurnalistika arba ketina ateityje rinktis vieną iš šių profesijų. Tai veikla, pridedanti žinių ir suvokimo apie informacijos rinkimo, pateikimo būdus bei viešai paskleistos informacijos poveikį visuomenei ir kiekvienam individui. Kartu tai galimybė kiekvienam moksleiviui atskleisti ir patobulinti savo gebėjimus komunikacijos ar žurnalistikos srityje. Veikla orientuota į įvairias komunikacijos formas - diskusijas, teksto, garso ir vaizdo medžiagos kūrimą, pažintines išvykas į redakcijas.