Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Vaikų programavimo būrelis per projektus bei žaidimus

  • vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių
  • mūsų programavimo akademijoje pateikiamos užduotis lavina ne tik vaikų loginį bei analitinį mąstymą, bet ir kūrybiškumą, atidumą detalėms, darbo komandoje įgūdžius ir kt.
  • vaikai mokosi skaidyti didelius darbus bei problemas į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai (Vilniaus m.)

Kūrybinių technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje. 

Amžius: 15–19 m.

Kūrybiškumo ugdymas ir asmeninių gabumų pažinimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pripažintomis kūrybiškumo ugdymo metodikomis (intuityvus piešimas, laukinis šokis,  spalvų ir garsų terapija, savęs pažinimas per asociatyvinius žaidimus ir kt.), individualaus ir grupinio smegenų šturmo technikomis bei   pasauline Juoko Jogos praktika. Sukuriant jaukią neformalią kūrybinę aplinką, siekiama atskleisti  mokinių  geriausias asmenines savybes ir gebėjimus, užslėptą meninį, kūrybinį, technologinį potencialą. Mokomasi  būti aktyvesniais, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Kiekvienas užsiėmimas susideda iš praktinės kūrybinės-patiriaminės dalies bei aptariamosios diskusijos. Mokiniai išbando įvairias kūrybines formas, kuria ir eksperimentuoja individualiai ir grupėje, mokosi spręsti konfliktus ir rasti kūrybinius kompromisus. Mokomasi vertinti ir pripažinti kiekvieno kūrybinį potencialą, pažvelgti į savo ir kitų kūrinius įvairiapusiškai. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 15–18 m.

Kino klubas ,,Už kadro“

Būrelio tikslas, kad mokiniai ne tik žiūrėtų, bet ir matytų filmus. Tik sužinoję istoriją, kino kūrimo procesus, techninę dalį jie pradės filmus matyti kitaip. Žinos kino kūrimo paslaptis. Būrelyje stebėsime daug ištraukų iš įvairiausių filmų, patys filmuosime trumpus video, nagrinėsime kadrus, mokysimės kino istorijos, gilinsimės į didžiausias kino žvaigždes nuo pat kino susikūrimo. Būrelio veikla lavins mokinių vaizduotę ir kūrybiškumą, leis atsiskleisti kiekvieno sugalvotai idėjai. Filmų kūrimas – mokinių garsiai neišsakytų minčių vizualizacija.

Amžius: 12–16 m.

Meno laboratorija

Programa skirta supažindinti su įvairiomis dizaino sritimis (grafiniu dizainu, interjero dizainu, multimedijos dizainu) ir fotografavimo technikomis.

Grafinio dizaino užsiėmimai skirti susipažinti su grafikos technikomis, multimedijos dizaino užsiėmimai atskleis kaip kurti animaciją, interjero dizaino pamokose bus suteikta žinių apie erdvių planavimą, jų dekoravimo galimybes. Fotografavimo užsiėmimų metu bus mokoma fotografuoti įvairiomis temomis (portreto, peizažo, architektūros, daiktų fotografavimas), atspausti fotografinį atspaudą.

Programos metu skatinami bendradarbiavimo ir darbo grupėse sugebėjimai, plėtojami meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas. Moksleiviai, kurie mokosi kaip kurti dizaino objektus ar fotografuoti, galės ir toliau taikyti šias žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose.

Amžius: 14–18 m.

Juostinė fotografija

Programa skirta supažindinti su įvairiomis juostinės fotografijos fotografavimo technikomis.

Fotografavimo užsiėmimų metu bus mokoma fotografuoti įvairiomis temomis (portreto, peizažo, architektūros, daiktų fotografavimas) juostiniu fotoaparatu.

Pirmos dalies užsiėmimai baigiami juostos ryškinimo proceso įsisavinimu, negatyvinio vaizdo saugojimo užtikrinimu.

Antros dalies užsiėmimų metu bus nagrinėjami įvairūs nuotraukų spausdinimo technologiniai procesai, spausdinamos nespalvotos nuotraukos. Antra dalis baigiama nuotraukų spausdinimo procesu iš 1 dalyje fotografuotos ir išryškintos juostos.

Programos metu plėtojami meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas. Moksleiviai, kurie mokosi fotografuoti, galės ir toliau taikyti šias žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose.

Amžius: 8–20 m.

Animacijos mokykla

Programa skirta ne tik susipažinimui su animacijos meno kūrimo ir technologijų procesais bet ir gilesniam jų pažinimui. Moksleiviai susipažins su skirtingomis animacijos filmavimo  (fotografavimo) technikomis (plokščių marionečių, pieštinės animacijos, lėlinės animacijos, smėlio, tapybinės animacijos, pikselizacijos, objektų animacijos, kompiuterinės 2D animacijos).

Moksleiviai giliau pažins animacijos meno gimimo ir raidos istorinius etapus, susipažins su iškiliausių pasaulinės animacijos kūrėjų etapiniais darbais, įgis žinių apie lietuvių animacijos kūrėjų darbus, sužinos apie pagrindines animacijos profesijas: scenaristus, režisierius, filmo dailininkus, dailininkus animatorius, operatorius, kompiuterio dizainerius, muzikos autorius, garso režisierius, montuotojus. Praktinių užsiėmimų metu moksleiviai sukurs savo autorinio filmo scenarijų, personažus, fonus (peizažus ir interjerą), nupieš (sukurs) animaciją, nufilmuos ir (su mokytojo pagalba) sumontuos savo filmą. Taip pat dirbdami bendroje komandoje visi mokiniai sukurs visos grupės animacinį filmą, taip įgydami ir komandinio darbo įgūdžių.

Programos metu skatinami bendradarbiavimo ir darbo grupėse sugebėjimai, plėtojami meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas.

Moksleiviai galės ir toliau taikyti šias žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose bei pasirinkdami profesiją.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 15–19 m.

Fotografijos programa

Fotografijos studijos programa skirta 14 – 18 m. mokiniams. 1 metų trukmės programoje mokiniai susipažįsta su fotografijos teorija ir praktika. Tai fotografijos žanrai, spalvotyros pagrindai, fotografijos kryptys ir technikos, fotografijos parodos rengimo ypatumai. Programos tikslas – paruošti mokinius savarankiškam aplinkos patyrimui ir perteikimui fotografijos pagalba

Amžius: 14–16 m.

Maketavimo studija

Programa skirta maketavimo principams įsisavinti. Mokiniai bus mokomi tinkamai rasti informaciją internete, įvertinti jos kokybę, ją analizuoti bei atlikti grafinės informasijos paruošimą maketavimui. Taip pat dirbti maketavimo programomis, išmanyti maketavimo etapus, o per praktines užduotis perteikti informaciją grafinėmis priemonėmis. Programoje ypatingas dėmesys bus skiriamas mokinių kūrybiškumui, iniciatyvumui ir savarankiškumui ugdyti.

Amžius: 14–19 m.

Vilniaus Justino Vienožinskio dailės mokyklos dizaino studija

1 m. trukmės dizaino studijos programa skirta 12-18 m. mokiniams. Dizaino studijos programos tikslas suteikti mokiniams universalios patirties: aukštesnę grafinę kultūrą, gebėjimą orientuotis dizaino, daiktų aplinkos įvairovėje, žinių apie dizaino pagrindų naudojimą reklamoje, kuriant firminį stilių. Tai padės pritaikyti savo įgūdžius ne tik kasdieniame gyvenime, praktinėje veikloje, bet ir tolimesnėse dizaino studijose.

Amžius: 14–19 m.

Animacijos programa

1 m.  trukmės animacijos programos tikslas - 7 -18 m. mokiniams perteikti animacijos pagrindus, supažindinti su pieštinės bei skaitmeninės animacijos specifika, judančio vaizdo estetika. Programos dalyviai išmoks ne tik kurti autorinius animacijos filmus, bet ir juos įgarsinti, pristatyti animacijos forumuose ir festivaliuose.

Amžius: 14–19 m.

„Garso įrašų prodiusavimas“

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius, besidominčius garso įrašų prodiusavimu. Užsiėmimai turi 2 pagrindinius modulius – teorinį/praktinį (30 valandų apimties) pirmam pusmečiui ir kūrybinį/praktinį (30 valandų apimties) antram pusmečiui.

Užsiėmimų metu aiškinsimės darbo garso įrašų studijoje ypatumus, praktiškai bandysime prodiusavimo galimybes. Nagrinėsime garsosavybes, aparatūrinę ir programinę įrangą. Įrašysime gyvas atlikėjų muzikines sesijas, mokinsimės aranžuoti kūrinius, panaudoti garso efektus, kurti garso takelius. Kūrinius talpinsime socialiniuose tinkluose ir viešosiose vaizdo bei garso talpyklėse (Facebook, YouTube, SoundCloud ir kt.)

Užsiėmimai vyks naujai įrengto kūrybiškumo ir inovacijų centro „Linkmenų fabrikas“ garso įrašų studijuje, kurioje įrengta naujausia garso įrašų aparatūra, nepriekaištingai išspręstos patalpų akustikos galimybės. Tokie studijoje įrengtos kietosios bei minkštosios įrangos pavadinimai, kaip Steinberg, RME, Sennheiser, Rode, Tascam ir kiti. – geriausiai reprezentuojantys aukščiausią įrašų industrijos kokybę.

Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 6–19 m.

Kino studija Vilniaus mieste

Medijos – priemonė kūrybiškumo paieškai ir ugdymui, pasitelkiant foto, vaizdo,  kompiuterinę techniką. Kino meno pagalba mokyti analizuoti aktualias moksleivių gyvenimo temas, skatinti išsakyti savo pastebėjimus, teisingai suvokti ir vertinti šiandienos reiškinius, mokytis suvokti ir išreikšti vizualijoje savo pastebėjimus estetiniu, kultūriniu ir socialiniu aspektais. Ugdyti asmenybes, suvokiančias ir gebančias realizuoti save. Išmokyti moksleivius dirbti komandoje, gerbiant kito nuomonę, ugdyti pilietiškumą ir toleranciją. Ugdyti sugebėjimą kūrybinėje veikloje pritaikyti šiuolaikines informacinių komunikacinių technologijų priemones.

Svarbiausia programos paskirtis atskleisti ir ugdyti mokinio saviraišką, kūrybiškumą ir individualumą.

Amžius: 7–12 m.

“Žurnalistikos būrelis”

Mokiniai susipažins su žurnalistinio darbo ypatumais, lankysis miesto laikraščių redakcijose, spaustuvėje. Sugebės kūrybiškai pasielgti sudetingose situacijose, plės savo akiratį ir sieks naujų žinių. Mokės suvokti viešai skelbtinos informacijos vertę,  išmoks save motyvuoti, siekti užsibrėžto tikslo bei planuoti laiką, susiformuos poreikį domėtis mokyklos bendruomenės gyvenimu. Mokinsis leisti ir leis savo grupės laikraštį.

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

logo

Savanorystė Jaunimo verslo klubo veikloje

Nepaleidi iš rankų tušinuko ir užrašų knygutės, turi savo nuomonę ir nebijai jos išsakyti? Galbūt tavo didžiausias džiaugsmas fotoaparatas? Asociacija ieško kaip tik Tavęs!

Ką savanoris veiks?

◄Rašys, fotografuos, rengs video reportažus visiems mums aktualiomis temomis;

◄Domėsis jaunimui rūpimais klausimais ir garsiai kalbės apie juos;

◄Bus atviras naujovėms ir turės motyvacijos mokytis, bei tobulėti.

Ir kokios galimybės laukia savanorio?

►Užsiimti savanoriška veikla;

►Rašyti, tirti, fotografuoti, filmuoti artimomis, įdomiomis, o kartais ir naujomis temomis;

►Bendrauti, bendradarbiauti su kitais jaunaisiais žurnalistais ir komunikacijos, žurnalistikos ekspertais;

►Tobulinti kompetencijas tarptautiniuose ir nacionaliniuose mokomojo pobūdžio renginiuose;

►Gauti konsultacijas iš profesionalių komunikacijos ekspertų;

►Įgyti naujų žinių ekonomikos, verslo temomis;

►Gauti kompetencijas pripažįstantį sertifikatą;

►Aktyviai veikti ir už tai būti įvertintam.

Junkis prie šaunios komandos ir tapk jos dalimi! Parašyk laišką iki balandžio 18 d. el. paštu ieva.sadauskaite@verslus.lt

logo
Amžius: 13–29 m.

Fotografijos studija

Šis fotografijos kursas skirtas pradedantiesiems ir šiek tiek pažengusiems.  Mokysimės visko nuo pradžių: fotografijos atsiradimo priežasčių ir pasekmių, trumpos istorijos, fotoaparato sudėties ir pagrindinių parametrų/funkcijų.  Prisiliesime tiek prie analoginės, tiek prie skaitmeninės fotografijos, nagrinėsime jų skirtumus bei privalumus, aiškinsimės pagrindinius kompozicijos, šviesos, spalvų principus, nuotraukų retušavimo pagrindus. Diskutuosime apie naujausias fotografijos madas ir tendencijas, nagrinėsime kitų menininkų darbus, dalinsimės savo atradimais, bandymais ir idėjomis. Kursas interaktyvus - 50% teorijos, 50% praktikos, lankysimės parodose, laboratorijose, profesionaliose studijose.

Amžiaus grupė: nuo 13 m.