Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

logo
Amžius: 4–15 m.

Floristikos ir keramikos studija

Programa skirta 4-15 m. vaikams (skirstomi į grupes pagal amžių 4-7 m. 8-15 m.), norintiems išmokti floristikos ir keramikos pagrindų naudojant įvairias technikas. Užsiėmimų metu mokiniai susipažins su tradiciniais amatais ir mokysis gamtinių medžiagų paruošimo, naudojimo kūryboje pagrindų, antrinių žaliavų rūšiavimo ir panaudojimo kūryboje galimybėmis, naujų technikų ir kt. Ugdytiniai išmoks planuoti, projektuoti, gebės atpažinti medžiagų savybes, analizuoti jų pritaikymą praktiškai. Įgyti įgūdžiai ir kompetencijos padės ugdyti vaizduotę ir atskleisti kūrybiškumą, domėtis tautos kūryba, vertinti ir tausoti žmogaus bei gamtos kūrinių grožį. Didžiausias dėmesys kreipiamas į vaiko įgimto kūrybiškumo atskleidimą ir jo realizavimo galimybę per praktines aktyvias veiklas. Pagal paruoštą darbo planą kuriami įvairiausi gaminiai: paveikslai, interjero detalės, suvenyrai, dovanos. Programos dalyvis turiningai praleis laisvalaikį užsiimdamas malonia dinamiška veikla, sukurs gražų kūrinį sau ir savo artimiesiems.

logo
Amžius: 5–7 m.

„Darbeliai mažiesiems“

Programa skirta 5-7 m. vaikams, norintiems išmokti įvairių darbelių naudojant įvairias technikas ir priemones. Užsiėmimų metu vaikai mokysis koliažo, lipdymo, aplikacijos, karpinių, lankstymo ir kt. technikų. Ugdytiniai sutelks dėmesį, ugdys kūrybiškumą, kruopštumą, pasitikėjimą savimi. Darbo metu vaikai bendradarbiaus, kurs nesudėtingus gaminius bei patirs daug gerų emocijų.

logo
Amžius: 8–19 m.

Rankdarbių studija

Programa skirta 8-19 m. vaikams (skirstomi į grupes pagal amžių 8-11 m. 12-15 m. 16-19 m.), norintiems išmokti rankdabių naudojant įvairias technikas ir technologijas. Užsiėmimų metu vaikai susipažins su tradiciniais amatais ir mokysis koliažo, origami, vilnos vėlimo, dekupažo, karoliukų vėrimo, piešimo ant šilko, pynimo, simegrafijos, foldingo, siuvimo ir kt. naujų technikų. Ugdytiniai išmoks planuoti, projektuoti, gebės atpažinti medžiagų savybes, analizuoti jų pritaikymą dirbiniuose bei naudoti tinkamas technologijas ir įrankius. Vaikai išreikš save, įgaus pasitikėjimo, mokysis dirbti komandoje, bendradarbiauti ir pristatyti savo kūrybinius darbus parodose, konkursuose. Įgyti įgūdžiai padės ugdyti vaizduotę bei parodys, kad galima patirtį didelį malonumą ir pasitenkinimą kylantį iš kūrybos.

logo
Amžius: 8–15 m.

Retų menų technologijos

Neformaliojo ugdymo retų technologijų menų būrelyje kiekvieną mėnesį vaikai susipažins su įvairiomis technoogijomis – dekupažu, psedovitražu, piešimu ant šilko, piešimu vilna, vitražu ir kitomis technikomis. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins jų kūrybiškumą. Ugdymo procese bus sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, kuriamos teigiamos emocijos. Būrelio vadovas aptars su mokiniais ir jų tėais atliktas užduotis ir pasiektą rezultatą.

Mūsų tikslai: Skatinti įvairiapusį asmenybės augimą, puoselėjant pagarbą tautos kultūriniam palikimui. Padėti formuotis ir atsiskleisti meninei asmenybei.

Mūsų uždaviniai : Išmokyti vaikus kūrybingai veikti. Skatinti interpretuoti – ne kopijuoti juos supančias formas, o suteikti joms naują, savitą pavidalą kuris padėtų įprasminti kūrybines mintis. Sutelkti dėmesį į formos plastiškumą, funkcinę paskirtį, meninės raiškos priemones. Organizuoti dailės darbų parodas. Kūrybinio įkvėpimo semtis iš lietuvių etnokultūros, gamtos, profesionalių dailininkų kūrybos. Išmokyti vaikus dirbti grupėje bei ugdyti toleranciją, paslaugumą vienas kitam. Skatinti vaikus dirbti nuosekliai ir savarankiškai.

Mūsų metodai: bus prieinami visiems vaikams pagal amžių ir išsilavinimą. Ugdymas individualizuojamas atsižvelgiant į vaikų gaimybes, poreikius ir pasiekimus.

Mokymo priemonės: Piešimas ant šilko – specialūs kontūrai, dažai, skirti piešimui ant šilko, šilkas, teptukai. Piešimas vilna – įvairi vilna, verpalai. Tekstilės koliažas – įvairios medžiagos (minkštos, kietos), klijai, trafaretai.

Amžius: 14–18 m.

Dizainas ir techninė kūryba

Dizainas keičia mūsų pasaulį, daro jį geresniu, patogesnius, gražesniu, saugesniu. Niekas taip neįtakoja mūsų visuomenės raidos, kaip nauji technologiniai ir dizaino sprendimai orientuoti į žmogaus poreikius. Todėl geriausias būdas ugdyti ir realizuoti savo kūrybinį potencialą – mokytis inžinerinio dizaino pagrindų. Pagrindinės praktinio ugdymo temos: a) Dizaino mastysena ir metodai, kaip pagrindas kūrybiškumui ir saviraiškai, b) Įvadas į Solidworks modeliavimą, detalės modeliavimas, c)  Detalių rinkinio modeliavimas, d)  Dizaino objektų modeliavimas 3Ds Max programa, e) Sukurtų dizaino objektų 3D vizualizavimas su 3Ds Max programa, f) Trimačio modelio paruošimas gamybai, g) Dizaino produkto prototipo kūrimas.

 Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti praktiniai įgūdžiai leis kurti ir realizuoti kūrybinius inžinerinius sumanymus namuose ar mokykloje.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I (Programa šiuo metu nevykdoma)

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 13–19 m.

Inžinerinis projektavimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos, mikrovaldiklių programavimo ir projektavimo žinios, bus mokoma kurti projektą jungiant elektroniką su erdviniu projektavimu.

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 8–12 m.

Dizaino būrelis

Dizaino būrelyje vaikai susipažįsta su įvairiomis technologijomis, įsisavina skirtingas rankdarbių atlikimo technikas, papildo ir tobulina turimas žinias ir įgūdžius šioje daugialypėje srityje. Per užsiėmimus vaikai mokosi velti, nerti, megzti, aplikuoti, karpyti, siūti, gaminti aksesuarus, austi, dažyti audinius ir t. t. Būrelio lankytojai nuolat dalyvauja Vilniaus miesto, respublikinėse, tarptautinėse parodose, konkursuose, akcijose, mugėse.  Ugdymosi procese kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai. Mokytoja teikia individualią pagalbą mokiniams, skatina kiekvieną, pagirdama už teigiamas nuostatas, aptaria su mokiniais ir jų tėvais atliktą užduotį bei pasiektą rezultatą.

logo
Amžius: 6–12 m.

Medžiaginių lėlių gamyba

Šios programos esmė yra supažindinti su lėlių gamybos istorija bei tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis, jas pritaikyti praktikoje gaminant lėles. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų ir formų dermes. Susipažinimas su lėlių gamybos istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė naudojama technika yra rišimas rankomis komponuojant lėlės kūno dalis ir formas bei derinant medžiagas ir spalvas. Galimos įvarios lėlių temos; viena pagrindinė iš jų – lėlė lietuviškais tautiniais drabužiais. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti rišti lėlę.

Amžius: 6–16 m.

Aksesuarų dizainas

Mokiniai lavins savo dizaino gebėjimus rinkdamiesi iš įvairių medžiagų, derindami jų spalvas ir kontrastus. Mokysis techniškai taisyklingai įgyvendinti savo idėjas. Užsiėmimų metu siūsime, siuvinėsime, nersime vašeliu, versime bei išmėginsime daug netradicinių technikų. Savo sukurtus gaminius mokiniais dekoruos karoliukais, juostelėm bei pačių pasigamintomis dekoro detalėmis. Aksesuarų ir papuošalų siuvimas lavina vaizduotę  ir ugdo vaikų kūrybiškumą. Siuvimas ir siuvinėjimas  lavina smulkiąją motoriką bei mąstymą. Tokios technikos kaip nėrimas, dekoravimas ir lankstymas padeda susikaupti, atsipalaiduoti  ir būti kantriems.

Amžius: 6–13 m.

Darbščiosios rankos

Vaikų užimtumo skatinimas. Individuali ir komandinė veikla. Numatomos veiklos: piešimas, lipdymas, karpymas siuvimas, mezgimas ir kt..