Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–18 m.

Vaikų programavimo būrelis per projektus bei žaidimus

  • vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių
  • mūsų programavimo akademijoje pateikiamos užduotis lavina ne tik vaikų loginį bei analitinį mąstymą, bet ir kūrybiškumą, atidumą detalėms, darbo komandoje įgūdžius ir kt.
  • vaikai mokosi skaidyti didelius darbus bei problemas į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai (Vilniaus m.)

Kūrybinių technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje. 

Amžius: 10–19 m.

Vilniaus Aviamodeliavimo mokykla

Šioje programoje bus ugdomos aviamodeliavimo, aviacinės teorijos, IT ir technikos žinios, Vaikai mokysis konstruoti ir valdyti aviamodelius, orentuotis aplinkoje radijo prietaisų ir žemėlapio pagalba.

Amžius: 6–15 m.

"Darbščiosios rankelės"

Esame vaikų dienos centras, kurio viena iš pagrindinių veiklų yra vaikų užimtumas. Programa „Darbščiosios rankelės“ skirta meniniam ir praktiniam vaikų ugdymui, atskleidžiant kiekvieno vaiko individualumą, meninius, kūrybinius gebėjimus ir fizines vaikų išgales. Programos metu vaikai susipažins su įvairiomis technikomis, eksperimentuos ir improvizuos. Skatinant atsakingą vartojimą ir gamtos apsaugą, darbeliams, be tradicinių priemonių ir medžiagų, bus naudojamos audinių atraižos, sagos, seni spaudos leidiniai, pasibaigusio galiojimo vartoti terminui kruopos ir makaronai, medžių lapai, samanos ir kt. Ugdymo procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, siekiama, kad vaikai pažintų save, nebijotų veikti, klysti, pasirinkti, kad turėtų galimybę kurti čia ir dabar.

Amžius: 13–17 m.

Robotika

Programa skirta supažindinti su robotų paskirtimi, jų konstrukciniais bei veikimo ypatumais. Praktinių užsiėmimų metu suteikiami objektinio, grafinio bei mikrovaldiklių programavimo pagrindai, supažindinama su pagrindiniais elektronikos ir robotikos elementais – atstumo jutikliais, servo varikliais, papildomais mikrovaldiklių moduliais. Kuriami paprasčiausi liniją sekančio roboto maketai.

Amžius: 12–16 m.

Jaunojo konstruktoriaus mokykla

Vaikai įsisavins parametrinio modeliavimo principus, susipažins su SolidWorks trimačio projektavimo sistema,  įgis įgūdžių ir gebėjimų taikyti kompiuterinio projektavimo technologijas kuriant detalių modelius, generuojant detalių brėžinius. Vaikai lavins erdvinę vaizduotę, kūrybiškumą, inžinerinį mąstymą.

Amžius: 14–18 m.

Juostinė fotografija

Programa skirta supažindinti su įvairiomis juostinės fotografijos fotografavimo technikomis.

Fotografavimo užsiėmimų metu bus mokoma fotografuoti įvairiomis temomis (portreto, peizažo, architektūros, daiktų fotografavimas) juostiniu fotoaparatu.

Pirmos dalies užsiėmimai baigiami juostos ryškinimo proceso įsisavinimu, negatyvinio vaizdo saugojimo užtikrinimu.

Antros dalies užsiėmimų metu bus nagrinėjami įvairūs nuotraukų spausdinimo technologiniai procesai, spausdinamos nespalvotos nuotraukos. Antra dalis baigiama nuotraukų spausdinimo procesu iš 1 dalyje fotografuotos ir išryškintos juostos.

Programos metu plėtojami meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas. Moksleiviai, kurie mokosi fotografuoti, galės ir toliau taikyti šias žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose.

Amžius: 15–18 m.

Gamtos dėsniai iš arti

Programa skirta skatinti tiksliųjų mokslų kūrybos įgūdžius. Mokymui naudojama Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos fizikos laboratorija. Teorinių ir praktinių mokymų metu moksleiviai susipažins su pagrindiniais gamtos dėsniais, patikrins jų veikimo galimybes laboratorinės įrangos pagalba. Taip pat, bus mokoma dirbti komandoje, ugdomi bendradarbiavimo, komunikavimo įgūdžiai, lavinamas gebėjimas priimti sprendimus, loginis mąstymas, skatinamas kūrybiškumas per praktinę veiklą.

Amžius: 15–18 m.

Elektronika

Programa skirta skatinti elektronikos mokslų kūrybos įgūdžius. Mokymui naudojama Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos elektronikos laboratorija. Teorinių ir praktinių mokymų metu moksleiviai susipažins su pagrindiniais elektronikos komponentais, patikrins jų veikimo galimybes laboratorinės įrangos pagalba, modeliuos junginius virtualioj erdvėj, jungs realias nesudėtingas schemas. Taip pat bus mokoma dirbti komandoje, ugdomi bendradarbiavimo, komunikavimo įgūdžiai, lavinamas gebėjimas priimti sprendimus, loginis mąstymas, skatinamas kūrybiškumas per praktinę veiklą.

Amžius: 8–20 m.

Animacijos mokykla

Programa skirta ne tik susipažinimui su animacijos meno kūrimo ir technologijų procesais bet ir gilesniam jų pažinimui. Moksleiviai susipažins su skirtingomis animacijos filmavimo  (fotografavimo) technikomis (plokščių marionečių, pieštinės animacijos, lėlinės animacijos, smėlio, tapybinės animacijos, pikselizacijos, objektų animacijos, kompiuterinės 2D animacijos).

Moksleiviai giliau pažins animacijos meno gimimo ir raidos istorinius etapus, susipažins su iškiliausių pasaulinės animacijos kūrėjų etapiniais darbais, įgis žinių apie lietuvių animacijos kūrėjų darbus, sužinos apie pagrindines animacijos profesijas: scenaristus, režisierius, filmo dailininkus, dailininkus animatorius, operatorius, kompiuterio dizainerius, muzikos autorius, garso režisierius, montuotojus. Praktinių užsiėmimų metu moksleiviai sukurs savo autorinio filmo scenarijų, personažus, fonus (peizažus ir interjerą), nupieš (sukurs) animaciją, nufilmuos ir (su mokytojo pagalba) sumontuos savo filmą. Taip pat dirbdami bendroje komandoje visi mokiniai sukurs visos grupės animacinį filmą, taip įgydami ir komandinio darbo įgūdžių.

Programos metu skatinami bendradarbiavimo ir darbo grupėse sugebėjimai, plėtojami meniniai įgūdžiai ir ugdomas kūrybiškumas.

Moksleiviai galės ir toliau taikyti šias žinias bei gebėjimus tolimesniuose kūrybiniuose projektuose bei pasirinkdami profesiją.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–21 m.

Patyriminio mokymo programa „Senovės baltų kiemas“

Programa „Senovės baltų kiemas“ yra specialiai sukurta vaikams, turintiems specialiųjų poreikių.

Naudojant gausius muziejinius eksponatus ir sužaidybintas užduotis, per patyriminę veiklą vaikai susipažins su gyvąja mūsų protėvių istorija. Vaikai tyrinės senovės žmonių aprangą, karių ginklus, gamins maistą, mokinsis amatų ir senovinių žaidimų. Programa sudaryta taip, kad kiekvienas užsiėmimas yra tarsi mažas atkūriamo senovės paveikslo fragmentas, kuris vėliausiai susidėlios į rekonstruotą baltų gyvenimo istoriją. Senovėje gyvenusios šeimos kasdienybę gyvai pamatys ir tyrinės vaikai edukacinėje išvykoje, programos pabaigoje.

Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų gebėjimų atskleidimui per patyrimą, jų tautinio tapatumo ir kūrybiškumo ugdymui per gyvosios istorijos pasakojimus, amatus ir žaidimus.

Tyrimai rodo, kad vaikai, dalyvaudami patyriminėse, interaktyviose (veiksmo) edukacijose įsimena 80-100 proc. medžiagos. Patyriminėse edukacijose  vaikai ugdomi per patyrimą ir 5 pojūčius: jie liečia, uosto, klausosi, ragauja, tyrinėja muziejinius (edukacinius) eksponatus betarpiškai. Palyginimui, verbalinę (kalbinę) informaciją vaikai įsimena tik 20 proc. Programos metu vaikai aktyviai ir kūrybiškai įsitrauks į ugdymo procesą, dalyvaus žaidimuose, įgys patirtis, kuriomis galės dalintis su šeimos nariais ir draugais. Numatyta veikla skatins vaikų tarpusavio bendravimą, pagalbą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 16–19 m.

Grafai mūsų gyvenime

Kviečiame į grafų (ne, tai ne titulas:) ) pasaulį! Lietuvos mokyklose šiuo metu diskrečioji matematika nedėstoma, nors eilėje pasaulio šalių jos pradmenis moksleiviai gauna; tai ir yra pagrindinė šios programos paskata – pasaulis dabar yra atviras ir turime būti jame konkurencingi. Grafai plačiai naudojami informacijos užrašymui ir didžiulio kiekio problemų, tenkinant praktinius visuomenės poreikius, sprendimui. Ir mūsų Lietuvoje rasime sėkmingo šiuolaikinio verslo, naudojančio grafų algoritmus, pavyzdžių. Programa skiriama 9-12 klasių moksleiviams.

Dalyiai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 16–19 m.

Bitkoinai ir blokchain technologijos

Kviečiame susipažinti su ateities finansų technologijomis, pakeisiančiomis mūsų gyvenimą! Jis jau keičiasi. Pastaruoju metu Europos Sąjungoje įteisinta ir visame pasaulyje įsigali virtuali bitkoinų (bitcoin) valiuta, pagrįsta blockchain technologija, leidžiančia atsiskaityti tiesiogiai (P2P principu), apeinant bankus. Programoje moksleiviai supažindinami su šios technologijos principais ir įgyja tiek praktinio naudojimo įgūdžius, tiek supratimą apie platesnes blockchain technologijos galimybes. Nepraleiskite progos!

Programa skiriama 9-12 klasių mokiniams. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus. 

Amžius: 13–19 m.

Inžinerinis projektavimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos, mikrovaldiklių programavimo ir projektavimo žinios, bus mokoma kurti projektą jungiant elektroniką su erdviniu projektavimu.

Amžius: 7–16 m.

Ateities dailės studijos tapybos ir animacijos programa

1 m. trukmės programoje 7-16 m. mokiniams integruotai dėstomi tapybos bei piešimo ir animacijos - judančio vaizdo perteikimo pagrindai. Mokiniai supažindinami su dailės bei animacijos terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis. Tapybos bei piešimo ir animacijos pradžiamokslis skatina mokinius būti laisvais ir kūrybiškais ne tik pamokų metu, bet ir kasdieniame gyvenime, kitose disciplinose, atveria vaikams šiuolaikinių medijų pasaulį, suteikia gebėjimų perteikti savo idėjas ne tik įprastame paveiksle, piešinyje, bet ir autoriniame animaciniame filme. Programa bus įgyvendinama „Ateities“ pagrindinėje mokykloje, Stanevičiaus g. 98, Vilnius

Amžius: 15–19 m.

Verslo kūrimas

Į programą kviečiame visus 9-12 klasių moksleivius, norinčius sužinoti ir suprasti kaip idėją paversti sėkmingai veikiančiu verslu, kaip valdyti pinigus bei kaip savo verslo idėją parduoti investuotojams. Programos metu išmoksite iš daugelio idėjų atrinkti pačią patraukliausią rinkai, suprasite kaip kuriamas produktas, bei sužinosite kaip privilioti pirkėją, kaip išsiskirti rinkoje iš kitų jos dalyvių. Taikydami teorines žinias bei pačių surinktus duomenis,  patys imituosite įmonės kūrimo procesą. Savo rezultatus viešai pristatysite renginyje, kuriame vyks rezultatų aptarimas ir palyginimas. Įgytos žinios ir praktiniai darbo įgūdžiai Jums leis pasijausti verslininko “kailyje”, o tai lengviau padės pasirinkti profesinį kelią, integruotis į darbo rinką bei patiems kurti darbo vietas.  Sėkmingai baigę programą jos dalyviai gaus programos baigimo pažymėjimus

Amžius: 14–16 m.

Maketavimo studija

Programa skirta maketavimo principams įsisavinti. Mokiniai bus mokomi tinkamai rasti informaciją internete, įvertinti jos kokybę, ją analizuoti bei atlikti grafinės informasijos paruošimą maketavimui. Taip pat dirbti maketavimo programomis, išmanyti maketavimo etapus, o per praktines užduotis perteikti informaciją grafinėmis priemonėmis. Programoje ypatingas dėmesys bus skiriamas mokinių kūrybiškumui, iniciatyvumui ir savarankiškumui ugdyti.