Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 13–19 m.

Inžinerinis projektavimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos, mikrovaldiklių programavimo ir projektavimo žinios, bus mokoma kurti projektą jungiant elektroniką su erdviniu projektavimu.

Amžius: 14–19 m.

„Garso įrašų prodiusavimas“

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius, besidominčius garso įrašų prodiusavimu. Užsiėmimai turi 2 pagrindinius modulius – teorinį/praktinį (30 valandų apimties) pirmam pusmečiui ir kūrybinį/praktinį (30 valandų apimties) antram pusmečiui.

Užsiėmimų metu aiškinsimės darbo garso įrašų studijoje ypatumus, praktiškai bandysime prodiusavimo galimybes. Nagrinėsime garsosavybes, aparatūrinę ir programinę įrangą. Įrašysime gyvas atlikėjų muzikines sesijas, mokinsimės aranžuoti kūrinius, panaudoti garso efektus, kurti garso takelius. Kūrinius talpinsime socialiniuose tinkluose ir viešosiose vaizdo bei garso talpyklėse (Facebook, YouTube, SoundCloud ir kt.)

Užsiėmimai vyks naujai įrengto kūrybiškumo ir inovacijų centro „Linkmenų fabrikas“ garso įrašų studijuje, kurioje įrengta naujausia garso įrašų aparatūra, nepriekaištingai išspręstos patalpų akustikos galimybės. Tokie studijoje įrengtos kietosios bei minkštosios įrangos pavadinimai, kaip Steinberg, RME, Sennheiser, Rode, Tascam ir kiti. – geriausiai reprezentuojantys aukščiausią įrašų industrijos kokybę.

Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 15–19 m.

Investavimo sprendimai realiu laiku

Į būrelį kviečiame visus 9-12 klasių mokinius, norinčius pasijausti tikrais investuotojais, išmokti investavimo gudrybių ir perprasti finansų rinkų virtuvę. Užsiėmimų metu nagrinėsime investavimo temą, atskleisdami ir įsigilindami į įvairius jos aspektus, susipažinsime su įvairiomis finansų ir investicijų sąvokomis. Dirbdami virtualioje investavimo platformoje išmoksime, kaip praktiškai investuoti kapitalo ir valiutų rinkose – individualiai arba grupėmis kursime investavimo strategijas bei jas išbandysime, valdydami savo investicijų portfelius virtualioje rinkoje. Surengsime investavimo rezultatų viešą aptarimą, diskutuosime, analizuosime, kodėl vieni uždirbo nemažą sumą pinigų, o kiti patyrė nuostolį. Įgytos teorinės žinios ir praktiniai įgūdžiai pasitarnaus valdant savo asmeninius finansus bei planuojant ir įgyvendinant investavimo sprendimus ir taip pagerins jūsų finansinį-investicinį raštingumą. Šie užsiėmimai bent trumpam leis pabūti tikru investuotoju, galinčiu laisvai nardyti plačiame finansų rinkų vandenyne, o tai lengviau padės pasirinkti profesinį kelią, o ateityje galbūt tapti ir investuotoju profesionalu.

Amžius: 15–19 m.

„Išmanioji statyba“

Į užsiėmimus kviečiame 7-12 klasių mokinius, besidominčius šiuolaikinių pastatų projektavimu ir statyba. Užsiėmimų metu nagrinėsime šiuolaikinės statybos principus bei pastatų skaitmeninio ir informacinio modeliavimo BIM (angl. Building Information Modeling ) metodus. Susipažinsime su pastatų gyvavimo ciklo etapais – nuo pastato idėjos iki jo statybos ir eksploatavimo. Projektavimo įmonėje susipažinsime su pastato architektūros ir konstrukcijų projektavimu ir modeliavimu taikant šiuolaikines skaitmeninio modeliavimo priemones. Statybų aikštelėje stebėsime pastato statybą, taikant šiuolaikines medžiagas bei technologijas, o VGTU civilinės inžinerijos laboratorijose dalyvausime unikaliuose pastatų konstrukcijų bandymuose. Nagrinėsime pastatų bei miestų skaitmeninį ir informacinį modeliavimą, jo naudą bei vystymosi tendencijas.

Mokiniai, sėkmingai baigę programą, gaus pažymėjimus, o užsiėmimų metu įgytos žinios ir įgūdžiai leis jiems savarankiškai, naudojant viešai prieinamą programinę įrangą, susikurti savo buto ar namo trimatį vizualizuotą modelį ir eksperimentuoti su juo.

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 4–19 m.

Keramika - floristika

Vaikai mokomi keramikos pagrindų bei floristikos.

Amžius: 6–17 m.

Dailės – technologijų būrelis

Neformalaus ugdymo dailės – technologijų  būrelyje vaikai susipažins su įvairiomis technologijomis, įsisavins skirtingas rankdarbių atlikimo technikas, papildys ir tobulins turimas žinias ir įgūdžius šioje daugialypėje srityje. Be praktinių gebėjimų vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam, visuomeniniam ir profesiniam gyvenimui. Įgyjamos kompetencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui(si) formaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje bei ateityje įsitvirtinti darbo rinkoje. Siekiama, kad vaikai taptų savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės, kurios gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins kiekvieną pagirdamas už teigiamas nuostatas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktą užduotį ir pasiektą rezultatą.

logo
Amžius: 6–12 m.

Medžiaginių lėlių gamyba

Šios programos esmė yra supažindinti su lėlių gamybos istorija bei tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis, jas pritaikyti praktikoje gaminant lėles. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų ir formų dermes. Susipažinimas su lėlių gamybos istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė naudojama technika yra rišimas rankomis komponuojant lėlės kūno dalis ir formas bei derinant medžiagas ir spalvas. Galimos įvarios lėlių temos; viena pagrindinė iš jų – lėlė lietuviškais tautiniais drabužiais. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti rišti lėlę.

Amžius: 6–16 m.

Aksesuarų dizainas

Mokiniai lavins savo dizaino gebėjimus rinkdamiesi iš įvairių medžiagų, derindami jų spalvas ir kontrastus. Mokysis techniškai taisyklingai įgyvendinti savo idėjas. Užsiėmimų metu siūsime, siuvinėsime, nersime vašeliu, versime bei išmėginsime daug netradicinių technikų. Savo sukurtus gaminius mokiniais dekoruos karoliukais, juostelėm bei pačių pasigamintomis dekoro detalėmis. Aksesuarų ir papuošalų siuvimas lavina vaizduotę  ir ugdo vaikų kūrybiškumą. Siuvimas ir siuvinėjimas  lavina smulkiąją motoriką bei mąstymą. Tokios technikos kaip nėrimas, dekoravimas ir lankstymas padeda susikaupti, atsipalaiduoti  ir būti kantriems.

Amžius: 6–13 m.

Darbščiosios rankos

Vaikų užimtumo skatinimas. Individuali ir komandinė veikla. Numatomos veiklos: piešimas, lipdymas, karpymas siuvimas, mezgimas ir kt..

logo
Amžius: 6–21 m.

„Skautai: pramoga su tikslu“

Programos įgyvendinimas paremtas pasaulyje pripažintu „skautiškuoju metodu“ (jo elementai: mokymasis veikiant, mažų grupių sistema, gamtos pažinimas ir veikla joje, vadovo pavyzdys, asmeninio pažangumo sistema, įžodis ir priesakai, simbolika). Užsiėmimų veiklos organizuojamos pagal amžiaus grupes (6–10 m., 11–14 m., 15–19 (21) m.). Vaikai, veikdami mažose grupelėse (skiltyse), susikuria simboliką, prisiima pareigų, kelia idėjas, planuoja jų įgyvendinimą, priima sprendimus, aptaria vykdytą veiklą. Aktyviųjų metodų pagalba susipažįsta su skautybės kaip Lietuvos ir pasaulinio vaikų ir jaunimo judėjimo istorija, mokosi elgtis ekstremalių situacijų aplinkybėmis, eina į žygį, stebi gamtą, domisi gimtojo krašto kultūra ir istorija, atlieka kūrybines užduotis, įgyja skautišką specialybę, kartu su grupe sugalvoja ir atlieka gerąjį darbelį vietos bendruomenei. Programa paremta pakopine ugdymo sistema, kur kiekvienas dalyvis asmeniškai seka savo pažangą ir drauge su ugdytoju vertina savo pasiekimus, kurie pažymimi įteikiant specialius ženklus-simbolius. Programoje dalyvaujantys vaikai formuojasi asmeninių vertybių sistemą, ugdosi kritinį mąstymą, sustiprina savo pilietines pozicijas – tai tampa jų savastimi, patiriant skautiško nuotykio dvasią, įgyjant gyvenimiškų įgūdžių, dar geriau pažįstant save ir aplinką, surandant naujų draugų.

Amžius: 6–10 m.

Junior FIRST LEGO League (Jr. FLL) robotika

Ši programa skirta vaikams nuo 6 iki 9 metų. Jos tikslas – sužadinti vaikų mokslinį smalsumą, suteikti jiems inžinerijos ir mokslinio darbo pagrindus, žinių ir įgūdžių. Vaikai mokosi, eksperimentuoja per žaidimą, konstruodami statinius – projekto modelius, naudodami LEGO ir smagiuosius LEGO EDUCATION WeDO robotus.

Amžius: 14–16 m.

FIRST TECH CHALLENGE (FTC) robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis FTC (First technical challenge) sukurta moksleivių mokymo metodika, vaikai ruošiami tarptautinėms FTC varžyboms.

Amžius: 8–10 m.

FIRST LEGO League (FLL) robotika - Vilnius

Ši programa skirta vaikams nuo 9 iki 16 metų. Jos tikslas – sudominti ir motyvuoti vaikus mokytis STEM dalykų ir juos taikyti sprendžiant kasdienio gyvenimo ir juos supančios aplinkos iššūkius. Vaikai mokosi, eksperimentuoja ir teorines žinias įtvirtina per žaidimą, konstruodami linksmuosius LEGO EDUCATION MINDSTORMS robotus ir FIRST LEGO League varžybų lauką.