Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 9–14 m.

Maisto gamybos kūrybinės dirbtuvės mokiniams

Programos „Maisto gamybos kūrybinės dirbtuvės mokiniams“ “ esmė – pakviesti ir sudominti 9-14 metų vaikus išbandyti savo jėgas maisto produktų kūrybos ir dekoravimo procese, eksperimentuoti su netradicinėmis maisto žaliavomis, aktyviai dalyvauti maisto produktų gamybos procese nuo žaliavos iki galutinio produkto pagaminimo, jo pateikimo ir degustavimo. Programa bus įgyvendinama teorines žinias integruojant į praktinius užsiėmimus, kurių metu dalyviai bus supažindinami su maisto produktų sudėtimi ir energine verte, sveikatai palankiu maistu, skirtingų maisto produktų gamybos technologijomis, higienos reikalavimų taikymu gamybos procese, maisto juslinio vertinimo eiga (degustacijomis). Užsiėmimų metu moksleiviai, padedami maisto technologų-pedagogų, gilins žinias apie sveikatai palankų maistą, maisto produktų sudėtį, išmoks skirtingų maisto gamybos technologijų, juslinio vertinimo (degustacijų) metodų, saugaus darbo su įvairia virtuvės įranga principų, gamins įvairius maisto produktus ir patiekalus, taikys skirtingus maisto gamybos būdus, taps degustacijų organizatoriais ir dalyviais. Programos rezultatas – diplomo „Maisto gamybos kūrybinės dirbtuvės mokiniams“ įteikimas. Programos uždaviniai: 1.Supažindinti su maisto produktų sudėtimi, sveikatai palankiais maisto produktais, skirtingomis maisto produktų gamybos technologijomis, higienos reikalavimais gaminant maistą, maisto juslinio vertinimo eiga (degustacijomis). 2. Formuoti praktinius sveikatai palankaus maisto gamybos, saugaus darbo su virtuvės įranga ir inventoriumi, higienos reikalavimų dirbant su maistu, įgūdžius; 3. Formuoti degustacijų organizatoriaus ir dalyvio įgūdžius, analizuoti pačių pasigamintų maisto produktų kokybę. Programos temos: 1. Darbo saugos ir higienos reikalavimai gaminant maistą 2. Vaisių ir daržovių produktų gamybos technologija. Naudojamos vaisių daržovių žaliavos, jų sudėtis, įranga ir gamybos procesas, pagaminto produkto juslinis vertinimas (degustacija), taikant juslinio vertinimo metodikas. 3. Duonos ir kitų kepinių gamybos technologija. Naudojamos žaliavos, jų sudėtis, įranga ir gamybos procesas, pagaminto produkto juslinis vertinimas (degustacija) taikant juslinio vertinimo metodikas. 4. Gaminu savo gimtadienio šventei. Naudojamos žaliavos, jų sudėtis, įranga ir gamybos procesas, pagaminto produkto juslinis vertinimas (degustacija) taikant juslinio vertinimo metodikas. 5. Netradicinė (išmanioji) maisto technologija. 6. Rečiau naudojami maisto gamybos būdai ir technologijos, netradicinės žaliavos, reikalinga įranga ir gamybos procesas, pagaminto produkto juslinis vertinimas (degustacija), taikant juslinio vertinimo metodikas.

Amžius: 7–18 m.

Darbščiųjų rankų būrelis

Programos esmė: Ugdyti poreikį prasmingai naudoti laisvalaikį. Ugdyti kantrybę Ugdyti estetinį skonį . .Siekti, kad vaikai geriau pažintų vienas kitą, padėti suvokti pagrindines vertybes. Mokytis dirbti komandoje. Skatinti vaikų emocionalumą, individualumą. Kaupti pažinimą ir vizualinę patirtį. Palaikyti vaikų savaiminę kūrybą, skatinti kurti grožį, estetišką aplinką, naujas formas, daiktus. Lavinti vaikų dėmesį, pastabumą, mąstymą, pirštų smulkiuosius raumenis. Turinys: Numatoma išlankstyti darbelių iš spalvoto popieriaus, suklijuoti gražias aplikacijas iš popieriaus, taip pat pagaminti atvirukus su karpiniais. Planuojama nupinti įvairių darbelių iš spalvotų gumyčių bei išmokti pinti darbelius iš gumyčių su nėrimo staklėmis. Mokinsimės siūti sagas, iš jų darysim kompozicijas, taip pat mokinsimės susisiūti rūbus. Su vąšeliu nersim pynutes, iš pynučių gaminsim įvairius darbelius. Puošim įvairius stiklinius buteliukus plastilinu – gaminsim vazeles. Numatomos veiklos: - darbeliai iš popieriaus (lankstymas, aplikacija, karpiniai). - darbeliai iš spalvotų gumyčių. - elementarūs siūvimo darbai (prisiūti sagą, susisiūti rūbą) - nėrimas vąšeliu - darbeliai iš plastilino ant stiklinių buteliukų. Naudos vaikams pagrindimas: specialūs tyrimai ir mokyklų patirtis rodo, kad mokiniai, turėdami tvirtus vieno ar kito dalyko mokėjimus bei įgūdžius, dažnai nemoka jų pritaikyti gyvenime naujomis sąlygomis, naujose situacijose - užsiėmimų metu įgytus įgūdžius bei žinias vaikai galės kūrybiškai taikyti praktikoje. Taip pat užsiėmimai skatins vaikų bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais, skatins vaikų pasitikėjimą savimi, stiprins vaikų psichinę sveikatą.

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų užsiėmimai 2018/2019 (Vilniaus m.)

  1. technologijų užsiėmimai, skirti 7-12m. vaikams. Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, smalsumą, lankstumą, į procesą įjungiant šiuolaikines technologijas.
  1. sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, konstravimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, kūrybinis konstravimas, animacija, 3D projektavimas, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Įgyti įgūdžiai ir žinios pritaikomi praktiškai tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 15–19 m.

Žaidžiame madą.

Programoje „Žaidžiame madą“ kviečiami dalyvauti 15-19 metų jaunuoliai. Programa bus įgyvendinama teorines žinias integruojant į praktinius užsiėmimus, kurių metu dalyviai trumpai supažindinami su mados, kostiumo istorija, subkultūromis, įvaizdžio formavimu, drabužio kūrimo pagrindais. Užsiėmimų metu programos dalyviai, padedami profesionalių pedagogų, kurs, pieš drabužių modelius, sukirps drabužius ir juos pasius bei sukurs pasirinktą įvaizdį, atlikdami makiažą ar greitą šukuoseną. Programos galutinis rezultatas - sukurta ir įgyvendinta drabužių kolekcija, kurios viešas pristatymas vyks kolegijos erdvėse fakulteto bendruomenei, tėveliams ir renginio svečiams. Numatoma sklaida. Visi dalyviai, pabaigę programą „Žaidžiame madą“, gauna pažymėjimus.

Amžius: 7–19 m.

Taikomųjų mokslų fakultetas: įdomioji matematika, chemija.

  1. mokinių susidomėjimas matematika, atlikdami nestandartines užduotis mokiniai ugdysis matematinį mąstymą. Bus atliekami praktiniai, laboratoriniai bandymai, eksperimentai, stebėjimai ir taip mokiniai susipažins su cheminiais ir fizikiniais reiškiniais. Atliekant projektus bus stiprinama socialinė kompetencija.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 7–18 m.

Virtuali programavimo klasė 7-18 metų moksleiviams

  1. skirta visiems mokyklinio amžiaus moksleiviams (1-12 klasė), lavina moksleivio analitinį ir loginį mąstymą, kūrybiškumą, atidumą detalėms, požiūrį į problemą ir jos sprendimus, komandinį darbą ir moko programuoti plačiausiai naudojamomis programavimo kalbomis (HTML, CSS, JavaScript, HTML5, PHP, C#). Programoje gali dalyvauti visi moksleiviai ir jų galimybės mokytis neriboja jų gyvenamoji vieta – mokymai vyksta virtualioje klasėje, tačiau tik nustatytu laiku.

Amžius: 6–15 m.

"Darbščiosios rankelės"

Esame vaikų dienos centras, kurio viena iš pagrindinių veiklų yra vaikų užimtumas. Programa „Darbščiosios rankelės“ skirta meniniam ir praktiniam vaikų ugdymui, atskleidžiant kiekvieno vaiko individualumą, meninius, kūrybinius gebėjimus ir fizines vaikų išgales. Programos metu vaikai susipažins su įvairiomis technikomis, eksperimentuos ir improvizuos. Skatinant atsakingą vartojimą ir gamtos apsaugą, darbeliams, be tradicinių priemonių ir medžiagų, bus naudojamos audinių atraižos, sagos, seni spaudos leidiniai, pasibaigusio galiojimo vartoti terminui kruopos ir makaronai, medžių lapai, samanos ir kt. Ugdymo procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai, siekiama, kad vaikai pažintų save, nebijotų veikti, klysti, pasirinkti, kad turėtų galimybę kurti čia ir dabar.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 6–21 m.

Patyriminio mokymo programa „Senovės baltų kiemas“

Programa „Senovės baltų kiemas“ yra specialiai sukurta vaikams, turintiems specialiųjų poreikių.

Naudojant gausius muziejinius eksponatus ir sužaidybintas užduotis, per patyriminę veiklą vaikai susipažins su gyvąja mūsų protėvių istorija. Vaikai tyrinės senovės žmonių aprangą, karių ginklus, gamins maistą, mokinsis amatų ir senovinių žaidimų. Programa sudaryta taip, kad kiekvienas užsiėmimas yra tarsi mažas atkūriamo senovės paveikslo fragmentas, kuris vėliausiai susidėlios į rekonstruotą baltų gyvenimo istoriją. Senovėje gyvenusios šeimos kasdienybę gyvai pamatys ir tyrinės vaikai edukacinėje išvykoje, programos pabaigoje.

Šioje programoje pagrindinis dėmesys skiriamas vaikų gebėjimų atskleidimui per patyrimą, jų tautinio tapatumo ir kūrybiškumo ugdymui per gyvosios istorijos pasakojimus, amatus ir žaidimus.

Tyrimai rodo, kad vaikai, dalyvaudami patyriminėse, interaktyviose (veiksmo) edukacijose įsimena 80-100 proc. medžiagos. Patyriminėse edukacijose  vaikai ugdomi per patyrimą ir 5 pojūčius: jie liečia, uosto, klausosi, ragauja, tyrinėja muziejinius (edukacinius) eksponatus betarpiškai. Palyginimui, verbalinę (kalbinę) informaciją vaikai įsimena tik 20 proc. Programos metu vaikai aktyviai ir kūrybiškai įsitrauks į ugdymo procesą, dalyvaus žaidimuose, įgys patirtis, kuriomis galės dalintis su šeimos nariais ir draugais. Numatyta veikla skatins vaikų tarpusavio bendravimą, pagalbą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 13–19 m.

Inžinerinis projektavimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos, mikrovaldiklių programavimo ir projektavimo žinios, bus mokoma kurti projektą jungiant elektroniką su erdviniu projektavimu.

Amžius: 14–19 m.

Praktinė mechatronika ir robotika

Į užsiėmimus kviečiame 14 metų ir vyresnius mokinius, besidominčius mechatronika, apimančia mechanikos, elektronikos ir informacinių technologijų žinias, metodus ir technologijas. Užsiėmimų metu mokiniai sužinos apie mechatroninių elementų bei sistemų veikimą, galimybes ir taikymą kasdieniame gyvenime, išmoks praktiškai valdyti egzistuojančius ir kurti naujus įvairios paskirties originalius robotus. Savo kuriamo roboto detales dalyviai galės pasigaminti ir patys – susikūrę savo dizaino detalių virtualius modelius juos galės „materializuoti“ 2D lazerine pjaustytuvu arba 3D spausdintuvus. Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti įgūdžiai leis kurti panašias sistemas savarankiškai namuose ar mokykloje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 4–19 m.

Keramika - floristika

Vaikai mokomi keramikos pagrindų bei floristikos.

Amžius: 6–17 m.

Dailės – technologijų būrelis

Neformalaus ugdymo dailės – technologijų  būrelyje vaikai susipažins su įvairiomis technologijomis, įsisavins skirtingas rankdarbių atlikimo technikas, papildys ir tobulins turimas žinias ir įgūdžius šioje daugialypėje srityje. Be praktinių gebėjimų vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam, visuomeniniam ir profesiniam gyvenimui. Įgyjamos kompetencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui(si) formaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje bei ateityje įsitvirtinti darbo rinkoje. Siekiama, kad vaikai taptų savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės, kurios gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins kiekvieną pagirdamas už teigiamas nuostatas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktą užduotį ir pasiektą rezultatą.

logo
Amžius: 6–12 m.

Medžiaginių lėlių gamyba

Šios programos esmė yra supažindinti su lėlių gamybos istorija bei tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis, jas pritaikyti praktikoje gaminant lėles. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų ir formų dermes. Susipažinimas su lėlių gamybos istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė naudojama technika yra rišimas rankomis komponuojant lėlės kūno dalis ir formas bei derinant medžiagas ir spalvas. Galimos įvarios lėlių temos; viena pagrindinė iš jų – lėlė lietuviškais tautiniais drabužiais. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti rišti lėlę.

Amžius: 6–16 m.

Aksesuarų dizainas

Mokiniai lavins savo dizaino gebėjimus rinkdamiesi iš įvairių medžiagų, derindami jų spalvas ir kontrastus. Mokysis techniškai taisyklingai įgyvendinti savo idėjas. Užsiėmimų metu siūsime, siuvinėsime, nersime vašeliu, versime bei išmėginsime daug netradicinių technikų. Savo sukurtus gaminius mokiniais dekoruos karoliukais, juostelėm bei pačių pasigamintomis dekoro detalėmis. Aksesuarų ir papuošalų siuvimas lavina vaizduotę  ir ugdo vaikų kūrybiškumą. Siuvimas ir siuvinėjimas  lavina smulkiąją motoriką bei mąstymą. Tokios technikos kaip nėrimas, dekoravimas ir lankstymas padeda susikaupti, atsipalaiduoti  ir būti kantriems.

Amžius: 6–13 m.

Darbščiosios rankos

Vaikų užimtumo skatinimas. Individuali ir komandinė veikla. Numatomos veiklos: piešimas, lipdymas, karpymas siuvimas, mezgimas ir kt..

Amžius: 14–18 m.

Taikomoji robotika - Vilnius

Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Duomenų registravimas elektriniais įrenginiais ir jų analizė. Rementis Lego sukurta mokymo programa 4C (bendrauk,konstruok, mąstyk ir tęsk), mokiniai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų.