Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 16–19 m.

Grafai mūsų gyvenime

Kviečiame į grafų (ne, tai ne titulas:) ) pasaulį! Lietuvos mokyklose šiuo metu diskrečioji matematika nedėstoma, nors eilėje pasaulio šalių jos pradmenis moksleiviai gauna; tai ir yra pagrindinė šios programos paskata – pasaulis dabar yra atviras ir turime būti jame konkurencingi. Grafai plačiai naudojami informacijos užrašymui ir didžiulio kiekio problemų, tenkinant praktinius visuomenės poreikius, sprendimui. Ir mūsų Lietuvoje rasime sėkmingo šiuolaikinio verslo, naudojančio grafų algoritmus, pavyzdžių. Programa skiriama 9-12 klasių moksleiviams.

Dalyiai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 16–19 m.

Bitkoinai ir blokchain technologijos

Kviečiame susipažinti su ateities finansų technologijomis, pakeisiančiomis mūsų gyvenimą! Jis jau keičiasi. Pastaruoju metu Europos Sąjungoje įteisinta ir visame pasaulyje įsigali virtuali bitkoinų (bitcoin) valiuta, pagrįsta blockchain technologija, leidžiančia atsiskaityti tiesiogiai (P2P principu), apeinant bankus. Programoje moksleiviai supažindinami su šios technologijos principais ir įgyja tiek praktinio naudojimo įgūdžius, tiek supratimą apie platesnes blockchain technologijos galimybes. Nepraleiskite progos!

Programa skiriama 9-12 klasių mokiniams. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus. 

Amžius: 13–19 m.

Inžinerinis projektavimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos, mikrovaldiklių programavimo ir projektavimo žinios, bus mokoma kurti projektą jungiant elektroniką su erdviniu projektavimu.

Amžius: 15–19 m.

Verslo kūrimas

Į programą kviečiame visus 9-12 klasių moksleivius, norinčius sužinoti ir suprasti kaip idėją paversti sėkmingai veikiančiu verslu, kaip valdyti pinigus bei kaip savo verslo idėją parduoti investuotojams. Programos metu išmoksite iš daugelio idėjų atrinkti pačią patraukliausią rinkai, suprasite kaip kuriamas produktas, bei sužinosite kaip privilioti pirkėją, kaip išsiskirti rinkoje iš kitų jos dalyvių. Taikydami teorines žinias bei pačių surinktus duomenis,  patys imituosite įmonės kūrimo procesą. Savo rezultatus viešai pristatysite renginyje, kuriame vyks rezultatų aptarimas ir palyginimas. Įgytos žinios ir praktiniai darbo įgūdžiai Jums leis pasijausti verslininko “kailyje”, o tai lengviau padės pasirinkti profesinį kelią, integruotis į darbo rinką bei patiems kurti darbo vietas.  Sėkmingai baigę programą jos dalyviai gaus programos baigimo pažymėjimus

Amžius: 14–16 m.

Maketavimo studija

Programa skirta maketavimo principams įsisavinti. Mokiniai bus mokomi tinkamai rasti informaciją internete, įvertinti jos kokybę, ją analizuoti bei atlikti grafinės informasijos paruošimą maketavimui. Taip pat dirbti maketavimo programomis, išmanyti maketavimo etapus, o per praktines užduotis perteikti informaciją grafinėmis priemonėmis. Programoje ypatingas dėmesys bus skiriamas mokinių kūrybiškumui, iniciatyvumui ir savarankiškumui ugdyti.

Amžius: 14–19 m.

„Garso įrašų prodiusavimas“

Į užsiėmimus kviečiame 9-12 klasių mokinius, besidominčius garso įrašų prodiusavimu. Užsiėmimai turi 2 pagrindinius modulius – teorinį/praktinį (30 valandų apimties) pirmam pusmečiui ir kūrybinį/praktinį (30 valandų apimties) antram pusmečiui.

Užsiėmimų metu aiškinsimės darbo garso įrašų studijoje ypatumus, praktiškai bandysime prodiusavimo galimybes. Nagrinėsime garsosavybes, aparatūrinę ir programinę įrangą. Įrašysime gyvas atlikėjų muzikines sesijas, mokinsimės aranžuoti kūrinius, panaudoti garso efektus, kurti garso takelius. Kūrinius talpinsime socialiniuose tinkluose ir viešosiose vaizdo bei garso talpyklėse (Facebook, YouTube, SoundCloud ir kt.)

Užsiėmimai vyks naujai įrengto kūrybiškumo ir inovacijų centro „Linkmenų fabrikas“ garso įrašų studijuje, kurioje įrengta naujausia garso įrašų aparatūra, nepriekaištingai išspręstos patalpų akustikos galimybės. Tokie studijoje įrengtos kietosios bei minkštosios įrangos pavadinimai, kaip Steinberg, RME, Sennheiser, Rode, Tascam ir kiti. – geriausiai reprezentuojantys aukščiausią įrašų industrijos kokybę.

Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 15–19 m.

Investavimo sprendimai realiu laiku

Į būrelį kviečiame visus 9-12 klasių mokinius, norinčius pasijausti tikrais investuotojais, išmokti investavimo gudrybių ir perprasti finansų rinkų virtuvę. Užsiėmimų metu nagrinėsime investavimo temą, atskleisdami ir įsigilindami į įvairius jos aspektus, susipažinsime su įvairiomis finansų ir investicijų sąvokomis. Dirbdami virtualioje investavimo platformoje išmoksime, kaip praktiškai investuoti kapitalo ir valiutų rinkose – individualiai arba grupėmis kursime investavimo strategijas bei jas išbandysime, valdydami savo investicijų portfelius virtualioje rinkoje. Surengsime investavimo rezultatų viešą aptarimą, diskutuosime, analizuosime, kodėl vieni uždirbo nemažą sumą pinigų, o kiti patyrė nuostolį. Įgytos teorinės žinios ir praktiniai įgūdžiai pasitarnaus valdant savo asmeninius finansus bei planuojant ir įgyvendinant investavimo sprendimus ir taip pagerins jūsų finansinį-investicinį raštingumą. Šie užsiėmimai bent trumpam leis pabūti tikru investuotoju, galinčiu laisvai nardyti plačiame finansų rinkų vandenyne, o tai lengviau padės pasirinkti profesinį kelią, o ateityje galbūt tapti ir investuotoju profesionalu.

Amžius: 15–19 m.

„Išmanioji statyba“

Į užsiėmimus kviečiame 7-12 klasių mokinius, besidominčius šiuolaikinių pastatų projektavimu ir statyba. Užsiėmimų metu nagrinėsime šiuolaikinės statybos principus bei pastatų skaitmeninio ir informacinio modeliavimo BIM (angl. Building Information Modeling ) metodus. Susipažinsime su pastatų gyvavimo ciklo etapais – nuo pastato idėjos iki jo statybos ir eksploatavimo. Projektavimo įmonėje susipažinsime su pastato architektūros ir konstrukcijų projektavimu ir modeliavimu taikant šiuolaikines skaitmeninio modeliavimo priemones. Statybų aikštelėje stebėsime pastato statybą, taikant šiuolaikines medžiagas bei technologijas, o VGTU civilinės inžinerijos laboratorijose dalyvausime unikaliuose pastatų konstrukcijų bandymuose. Nagrinėsime pastatų bei miestų skaitmeninį ir informacinį modeliavimą, jo naudą bei vystymosi tendencijas.

Mokiniai, sėkmingai baigę programą, gaus pažymėjimus, o užsiėmimų metu įgytos žinios ir įgūdžiai leis jiems savarankiškai, naudojant viešai prieinamą programinę įrangą, susikurti savo buto ar namo trimatį vizualizuotą modelį ir eksperimentuoti su juo.

Amžius: 11–14 m.

Robotika

Sparčiai vystantis technologijoms į priekį veržiasi ir robotika. Robotai jau nebėra tik filmų ar knygų herojai. Fabrikuose, gamyklose, laboratorijose plačiai naudojami robotai. Sritys, kuriose pasitelkiami robotai sparčiai plečiasi: buitiniai paslaugų, vandenynų ir planetų tyrimų, pramoginiai robotai. , pavyzdžiui, žaislai, naminiai gyvūnai. Robotikos būrelis kviečia 5–7 klasių mokinius, kuriems įdomu konstruoti ir programuoti robotus. Užsiėmimų metu mėginsime pažinti gamtoje slypinčius procesus: judėjimą, sąveiką, energiją. Tobulindami matematikos ir programavimo įgūdžius, kursime išmaniąsias konstrukcijas, ieškosime išradingų sprendimų.

Amžius: 4–19 m.

Keramika - floristika

Vaikai mokomi keramikos pagrindų bei floristikos.

Amžius: 6–17 m.

Dailės – technologijų būrelis

Neformalaus ugdymo dailės – technologijų  būrelyje vaikai susipažins su įvairiomis technologijomis, įsisavins skirtingas rankdarbių atlikimo technikas, papildys ir tobulins turimas žinias ir įgūdžius šioje daugialypėje srityje. Be praktinių gebėjimų vaikai įgis kompetencijų, būtinų asmeniniam, visuomeniniam ir profesiniam gyvenimui. Įgyjamos kompetencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui(si) formaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti savo problemas ir aktyviai veikti bendruomenėje, visuomenėje bei ateityje įsitvirtinti darbo rinkoje. Siekiama, kad vaikai taptų savarankiškos, kryptingai motyvuotos asmenybės, kurios gebės kurti bendruomeniškumą skatinančią aplinką ir į ją įtraukti daugiau visuomenės narių.

Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai vaiko savijautai. Mokytojas teiks individualią pagalbą mokiniams, skatins kiekvieną pagirdamas už teigiamas nuostatas, aptars su mokiniais ir jų tėvais atliktą užduotį ir pasiektą rezultatą.

Amžius: 6–17 m.

Jaunųjų panelių studija

Tai užsiėmimai 7-10 metų amžiaus vaikams, kurie mėgsta kurti, konstruoti, modeliuoti, realizuoti savo sumanymus, idėjas. Užsiėmimų metu vaikai lavins vaizduotę, mąstymo sklandumą ir lankstumą, įžvalgumą, ieškos novatoriškų ir originalių idėjų ir sprendimų variantų, įgis kūrybiškumo, savarankiškumo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių.

Amžius: 9–17 m.

Darbščiųjų rankų būrelis (nauja)

Programos esmė:

 Ugdyti poreikį prasmingai naudoti laisvalaikį.

 Ugdyti kantrybę

 Ugdyti estetinį skonį .

.Siekti, kad vaikai geriau pažintų vienas kitą, padėti suvokti pagrindines vertybes.

 Mokytis dirbti komandoje.

 Skatinti vaikų emocionalumą, individualumą.

 Kaupti pažinimą ir vizualinę patirtį.

 Palaikyti vaikų savaiminę kūrybą, skatinti kurti grožį, estetišką aplinką, naujas formas, daiktus.

 Lavinti vaikų dėmesį,  pastabumą, mąstymą, pirštų smulkiuosius raumenis.

 

Turinys:

Numatoma išlankstyti darbelių iš spalvoto popieriaus,  suklijuoti gražias aplikacijas iš popieriaus, taip pat pagaminti atvirukus su karpiniais.

Planuojama nupinti įvairių darbelių iš spalvotų gumyčių bei išmokti pinti darbelius iš gumyčių su nėrimo staklėmis.

Mokinsimės siūti sagas, iš jų darysim kompozicijas, taip pat mokinsimės susisiūti rūbus.

Su vąšeliu nersim pynutes, iš pynučių gaminsim įvairius darbelius.

Puošim įvairius stiklinius buteliukus plastilinu – gaminsim vazeles.

 

Numatomos veiklos:

 - darbeliai iš popieriaus (lankstymas, aplikacija, karpiniai).

 - darbeliai iš spalvotų gumyčių. 

 - elementarūs siūvimo darbai (prisiūti sagą, susisiūti rūbą)

 -  nėrimas vąšeliu

 - darbeliai iš plastilino ant stiklinių buteliukų.

 

 

Naudos vaikams pagrindimas:  specialūs tyrimai ir mokyklų patirtis rodo, kad mokiniai, turėdami tvirtus vieno ar kito dalyko mokėjimus bei įgūdžius, dažnai nemoka jų pritaikyti gyvenime naujomis sąlygomis, naujose situacijose - užsiėmimų metu įgytus įgūdžius bei žinias  vaikai galės kūrybiškai taikyti praktikoje. Taip pat užsiėmimai skatins vaikų bendravimą ir bendradarbiavimą su kitais, skatins vaikų pasitikėjimą savimi, stiprins vaikų psichinę sveikatą.

logo
Amžius: 6–12 m.

Medžiaginių lėlių gamyba

Šios programos esmė yra supažindinti su lėlių gamybos istorija bei tradicinėmis ir šiuolaikinėmis jų gamybos technologijomis, jas pritaikyti praktikoje gaminant lėles. Programa puoselėja gamybos rankomis techniką, lavina kūrybiškumą, saviraišką ir supratimą apie spalvų ir formų dermes. Susipažinimas su lėlių gamybos istorija priartina prie tradicinės etninės lietuvių kultūros tekstilės, kūrybos ir meno srityse. Pagrindinė naudojama technika yra rišimas rankomis komponuojant lėlės kūno dalis ir formas bei derinant medžiagas ir spalvas. Galimos įvarios lėlių temos; viena pagrindinė iš jų – lėlė lietuviškais tautiniais drabužiais. Kiekvienas dalyvis turės galimybę tapti meistru ir išmokti rišti lėlę.

Amžius: 15–19 m.

Robotų ir robotinių sistemų kūrimas bei valdymas

Kviečiame visus 8-12 klasių moksleivius, norinčius susipažinti su robotų kūrimu. Robotas yra toks kompleksinis įrenginys, kurio kūrimas reikalauja derinti žinias iš bene visų mokslo ir technologijų sričių. Užsiėmimų metu, kurdami įvairius robotus ar robotines sistemas, įgysite elektronikos, informatikos, mechanikos, bei kompiuterinio modeliavimo žinių, išmoksite taikyti jau turimas matematikos bei fizikos žinias. Kiekvienas robotas kuriamas nuo idėjos, koncepcijos, konstrukcijos modelio sudarymo, detalių brėžinių projektavimo, valdymo sistemos sudarymo iki jo detalių gamybos, surinkimo, valdymo programos įdiegimo ir, galiausia, veikimo bandymų, todėl išmoksite visko: braižyti kompiuteriu, lituoti, montuoti, programuoti ir, žinoma, valdyti savo sukonstruotą robotą

 

Amžius: 15–19 m.

Pažink gamtos dėsnius iš arti

Kviečiame 9-12 klasių (t. y. 15–19 metų amžiaus) mokinius, siekiančius įgyti praktinių tyrėjo įgūdžių fizikos srityje. Užsiėmimų metu susipažinsime su gamtos dėsniais ir jų tyrimų būdais/metodais fizikos laboratorijose, mokysimės suplanuoti ir atlikti eksperimentą bei paaiškinti gautus rezultatus. Įsitikinsime, jog tyrėjo veikla gali būti labai įdomi ir jos įgūdžius galima pritaikyti kasdieniniame gyvenime. Išmokysime atpažinti ir kiekybiškai įvertinti fizinius reiškinius mus supančioje aplinkoje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

 

Amžius: 6–17 m.

Siuvimo būrelis

Siuvimas ir siuvinėjimas  lavina smulkiąją motoriką ir vaizduotę ugdo vaikų kūrybiškumą. Padeda susikaupti, atsipalaiduoti  ir būti kantriems. Siuvimo būrelio užsiėmimų metu mokiniai išmoks siūti įvairius gaminius rankomis ir siuvimo mašina. Mokiniai patys sukurs ir pasius telefono dėkliuką, kosmetinę, rankinę, delninukę, aksesuarus, interjero detales, kalėdinius žaisliukus, velykines dekoracijas, palaidinę, sijoną. Sužinos kaip naudotis iškarpomis, kurti ir konstruoti rūbus ir kitus daiktus. Susipažins su audinių įvairove ir siuvimo priedų gausa. Lavins estetinę nuovoką rinkdamiesi audinius bei dekoro elementus savo idėjų įgyvendinimui. Įgys profesinių žinių bei įgūdžių. Įgytas žinias galės praktiškai pritaikyti, bet svarbiausia puikiai ir turiningai praleis laisvalaikį.