Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–12 m.

Kūrybinių technologijų akademija

Užsiėmimų tikslas - padėti vaikams lavinti šio amžiaus įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komunikabilumą, susipažinti su naujausiomis technologijomis.

Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su informacinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pnš.) Įgyti įgūdžiai/žinios gali būti pritaikomi tiek mokykloje, tiek kasdienėje veikloje.

Amžius: 12–16 m.

Programavimo kursai vaikams

  • Vaikai įgaus neįkainojamos patirties – programavimo žinių.
  • Mūsų programavimo mokykloje pateikiamos užduotys skantina ne tik vaikų loginį mąstymą, bet ir kūrybingumą, vaizduotę ir fantaziją.
  • Vaikai išmoksta skaidyti didelius darbus į mažesnius, dirbti etapais, planuoti į priekį. Taip pat tai lavina matematinius įgūdžius, erdvinį matymą.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

Suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą. Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti. Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę. Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus). Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo. Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python I

suteikti žinių, suteikti bazines ir įvairialypes vadybos, istorijos ir kitų dalykų žinias, kurios bus naudojamos kuriant mokinio pasirinkto modelio darbą.

Suteikti žinias, kaip yra kuriama internetinės svetainės duomenų bazė ir kokios yra patogiausios duomenų perkėlimo programos. Taip pat kaip yra įsigyjamas domenas ir kaip pasirenkamas hostingas, internetinės svetainės kūrimo procesui įgyvendinti.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą internetinę svetainę.

Kurso metu bus išdėstyti PYTHON programavimo kalbos pagrindai ir pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 16–19 m.

Grafai mūsų gyvenime

Kviečiame į grafų (ne, tai ne titulas:) ) pasaulį! Lietuvos mokyklose šiuo metu diskrečioji matematika nedėstoma, nors eilėje pasaulio šalių jos pradmenis moksleiviai gauna; tai ir yra pagrindinė šios programos paskata – pasaulis dabar yra atviras ir turime būti jame konkurencingi. Grafai plačiai naudojami informacijos užrašymui ir didžiulio kiekio problemų, tenkinant praktinius visuomenės poreikius, sprendimui. Ir mūsų Lietuvoje rasime sėkmingo šiuolaikinio verslo, naudojančio grafų algoritmus, pavyzdžių. Programa skiriama 9-12 klasių moksleiviams.

Dalyiai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 16–19 m.

Bitkoinai ir blokchain technologijos

Kviečiame susipažinti su ateities finansų technologijomis, pakeisiančiomis mūsų gyvenimą! Jis jau keičiasi. Pastaruoju metu Europos Sąjungoje įteisinta ir visame pasaulyje įsigali virtuali bitkoinų (bitcoin) valiuta, pagrįsta blockchain technologija, leidžiančia atsiskaityti tiesiogiai (P2P principu), apeinant bankus. Programoje moksleiviai supažindinami su šios technologijos principais ir įgyja tiek praktinio naudojimo įgūdžius, tiek supratimą apie platesnes blockchain technologijos galimybes. Nepraleiskite progos!

Programa skiriama 9-12 klasių mokiniams. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus. 

Amžius: 13–19 m.

Išmaniųjų sistemų kūrimas

    Šioje programoje bus suteikiamos bazinės elektronikos ir mikrovaldiklių programavimo žinios, mokoma elektrinių principinių schemų projektavimo principų ir taisyklių, antroje mokslo metų pusėje mokiniai kurs savo projektą (realiai veikiančią pavyzdinę sistemą ar prietaisą).

Amžius: 14–16 m.

Maketavimo studija

Programa skirta maketavimo principams įsisavinti. Mokiniai bus mokomi tinkamai rasti informaciją internete, įvertinti jos kokybę, ją analizuoti bei atlikti grafinės informasijos paruošimą maketavimui. Taip pat dirbti maketavimo programomis, išmanyti maketavimo etapus, o per praktines užduotis perteikti informaciją grafinėmis priemonėmis. Programoje ypatingas dėmesys bus skiriamas mokinių kūrybiškumui, iniciatyvumui ir savarankiškumui ugdyti.

Amžius: 7–16 m.

Balsių dailės studijos mokymo programa

1 m. trukmės studijos programa skirta 7 - 16 m. mokiniams. Programoje bazinės piešimo, tapybos bei erdvinio meno (dizaino) disciplinų žinios pateikiamos kiekvienam suprantama kalba, nereikalaujančios išankstinio pasiruošimo ar specialių žinių. Mokymo procese supažindinama su pagrindiniais dailės terminais, teorinės žinios įsisavinamos atliekant praktines užduotis. Baigęs dailės pagrindų studiją mokinys įsisavina dailės abėcėlę, leidžiančią kurti savarankiškai ar toliau gilinti dailės žinias.

Amžius: 14–19 m.

Praktinė mechatronika ir robotika

Iš užsiėmimus kviečiame 14 metų ir vyresnius mokinius, besidominčius mechatronika, apimančia mechanikos, elektronikos ir informacinių technologijų žinias, metodus ir technologijas. Užsiėmimų metu mokiniai sužinos apie mechatroninių elementų bei sistemų veikimą, galimybes ir taikymą kasdieniame gyvenime, išmoks praktiškai valdyti egzistuojančius ir kurti naujus įvairios paskirties originalius robotus. Savo kuriamo roboto detales dalyviai galės pasigaminti ir patys – susikūrę savo dizaino detalių virtualius modelius juos galės „materializuoti“ 2D lazerine pjaustytuvu arba 3D spausdintuvus. Užsiėmimų metu gautos žinios ir įgyti įgūdžiai leis kurti panašias sistemas savarankiškai namuose ar mokykloje. Dalyviai, sėkmingai baigę programą, gaus baigimo pažymėjimus

Amžius: 13–16 m.

Išmanieji daiktai ir virtuali realybė

Šioje programoje 7-9 kl. moksleiviai supažindinami su naujausiomis išmaniųjų daiktų (IOT) ir vaizdų atpažinimo technologijomis ir jų praktiniu taikymu. Praktinių užsiėmimų metu kursų dalyviai konstruoja realius prietaisus, kuriuos gali tobulinti pagal savo norus

Amžius: 9–13 m.

Kompiuterinis raštingumas pradedantiesiems II

Programoje siekiama moksleivius supažindinti su darbo kompiuteriu pradmenimis, išmokyti naudotis teksto doroklio teikiamomis galimybėmis redaguojant bei rengiant įvairų tekstą, išmokyti redaguoti ir parengti asmenines fotografijas publikavimui tinklapiuose. Moksleiviai bus supažindinti ir kurs animaciją vizualinėje programavimo terpėje, taip pat įgis praktinių tinklapio kūrimo debesyse įgūdžių. Galiausiai išmoks kritiškai įvertinti, aprašyti bei pristatyti savo sukurtą projektą

Amžius: 12–17 m.

Programavimas Python II

Suteikti žinių, suteikti programavimo ir turinio valdymo sistemų žinias.

Mokiniams bus talkinama, kaip rinkti, analizuoti, sisteminti ir paskirstyti informaciją, siekiant sukurti norimą projektą.

Kurso metu bus dėstoma PYTHON programavimo kalbos sudėtingesnės komandos ir funkcijos, DJANGO, pateikiamos praktinės užduotys (lavinant įgūdžius ir tikrinant mokinių rezultatus).

Kurso metu bus supažindinama su TVS (Turinio valdymo sistemomis) Joomla, Drupal, Wordpres ir analogiskomis, mokoma jas naudoti kuriant internetines svetaines.

Bus pateikti JAVA programavimo pagrindai.

Taip pat bus išdėstyta medžiaga apie informacijos talpinimą internete ir siekiant išvengti plagijavimo bei neteisėtos informacijos talpinimo.

Kurso metu bus suteikiamos žinios, kaip taisyklingai panaudoti socialinius tinklus savo reikmėms ir mokoma ko bei kada nereikia talpinti internetinėje erdvėje, siekiant išvengti nereikalingos informacijos sklaidos ir jos nutekėjimo. Taip pat bus mokoma, kaip reikia rašyti komentarus ir kelti informaciją, nepažeidžiant kitų vartotojų teisių.

Amžius: 6–19 m.

“Hack Vilnius” programavimo programa vaikams ir jaunimui

Hack Vilnius programa yra informacinių technologijų ugdymo dalis. Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti programavimo kalbų, sukurti įdomų produktą – programėlę, internetinį puslapį ar žaidimą, įgyti naujų ar tobulinti jau turimas žinias.Programa pagrįsta nuoseklumo, bei projektinio mokymosi principais. Programos pradžioje sugalvojamas projektas, kuris kiekvieną pamoką yra tobulinamas, o semestro pabaigoje yra pristatomas visuomenei.

Programos paskirtis yra suteikti pagrindinius programavimo įgūdžius, ugdyti technologinį išprūsimą, estetinį suvokimą, socioemocinius gebėjimus darbui grupėse, plėtoti technologines kompetencijas būtinas tenkinant praktinio gyvenimo poreikius.

Programos veiklos sritys:

programavimo kalbos ir technologinių priemonių įvaldymas;

kūrybinis planavimas, projektinis, komandinis darbas;

estetinis projekto apipavidalinimas;

  • žinių panaudojimas ir idėjos įgyvendinimas praktikoje;

Pasirinkę šią programą mokiniai įgis pagrindinių programavimo įgūdžių, susipažins su įvairiomis programavimo kalbomis, jų skirtumais, ugdys problemų sprendimo, kūrybinius, komandinio darbo, socioemocinius įgūdžius.

Amžius: 14–19 m.

IT mokykla (Kompiuterio techninė įranga. Operacinės sistemos. Taikomosios programos)

Pagal šią programą mokomi 5-12 klasių mokiniai. Mokymų turinys orientuotas į IT rinkos poreikius. Kursas yra įvadas į vieną iš specializacijų: programavimas, web programavimas arba sistemų administravimas. Dauguma mokymus lankančių vaikų savo ateitį sieja su IT, todėl įgytos žinios bus labai naudingos tiek studijų metu, tiek siekiant profesionalios karjeros. Be to mokymų metu vaikai gali laikyti įvairius profesionalius sertifikatus. Mokymai orientuoti daugiausia į praktinių įgūdžių formavimą. Jų metu vaikai atlieka įvairius projektus (kuria programas, administruoja tinklus, kuria svetaines, surinkinėja kompiuterius, diegia operacines sistemas, kuria duomenų bazes ir t. t.) 

Amžius: 13–19 m.

IT mokykla (Web programavimas)

Programa skirta 6-12 klasių moksleiviams, jos trukmė – dveji mokslo metai. Mokiniai išmoks kurti tinklalapius naudojant šiuolaikines HTML ir CSS technologijas, parodys savo kūrybiškumą ruošiant tinklalapio grafinį šabloną. Taip pat išmoks programuoti JavaScript kalba, taikyti standartines JQuery bibliotekos funkcijas, bei suteikti dinamiškumą tinklalapio elementams. Moksleiviai sukurs kursinį projektą naudojant MySQL duomenų bazių valdymo sistemą bei PHP programavimo kalbą. Mokymosi metų vaikai įgyja tam tikros srities žinių, gebėjimų ir įgūdžių, įgauna kitų dalykinių kompetencijų.

Amžius: 14–19 m.

IT mokykla (Programavimas)

Programa skirta 8-12 klasių mokiniams, trukmė – 2 mokslo metai. Kurso metu moksleiviai išmoks programuoti C++ ir C# (.Net framework) kalbomis, taip pat išmoks dirbti su reliacinėmis duomenų bazėmis (kurti programas darbui su duomenų bazėmis) bei programuoti 3D žaidimus. Kiekvieno semestro pabaigoje moksleiviai kuria savo kursinį projektą įrodydami įgytas žinias. Mokymosi metu moksleiviai įgyja programavimo srities žinių, gebėjimų ir įgūdžių.

Amžius: 14–19 m.

IT mokykla (Sistemų administravimas)

Pagal šią programą mokomi 8-11 klasių mokiniai. Mokymų turinys orientuotas į IT rinkos poreikius. Kursas yra viena iš specializacijų, kurios metu išmokstama administruoti Linux OS ir jos tarnybas, vietinius kompiuterinius tinklus, diegti ir administruoti Windows Server OS, apsaugoti sistemas nuo įsilaužimo. Dauguma mokymus lankančių vaikų savo ateitį sieja su IT, todėl įgytos žinios bus labai naudingos tiek studijų metu, tiek siekiant profesionalios karjeros.

Amžius: 11–13 m.

Mažųjų programuotojų mokykla

Programa skirta 5-6 klasių moksleiviams. Programos esmė – išmokyti moksleivius informacinių technologijų pagrindų. Mokomasi diegti ir administruoti Windows OS, konfigūruoti tinklus bei dirbti tinkle. Išmokstama taisyklingai parengti dokumentus. Įgyjama programavimo žinių, išmokstama suprogramuoti nesudėtingus žaidimus. Mokomasi dirbti su multimedijos programomis. Vaikai įgauna pradinių žinių, kurias galės pritaikyti tolimesniuose moksluose.

Amžius: 8–14 m.

Kompiuterinio raštingumo programa

Tikslas - siekti, kad vaikai ir jaunuoliai įgytų kompetenciją, atitinkančią informacinės visuomenės reikalavimus. Kompiuterinis raštingumas čia suprantamas kaip reikiamas informacinių ir komunikacinių technologijų išmanymas, mokėjimas ir gebėjimas taikyti kompiuterio techninę ir programinę įrangą vartotojo lygiu. Savo ruožtu, nemokėjimas ir neturėjimas galimybių naudotis informacinėmis technologijomis mažina žmonių galimybes dalyvauti darbo rinkoje, trukdo naudotis skaitmeninės rinkos paslaugomis. Kad galėtų sėkmingai naudotis naujo tipo paslaugomis, vaikams ir jaunuoliams reikia kompiuterinio raštingumo įgūdžių ir žinių.