Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 8–18 m.

Gitara

Ar gali kas nors greičiau suburti visus prie laužo negu skambanti gitara? Gitara – instrumentas, kuris tobulai sutvertas ne vien tik muzikavimui, bet ir  bendravimui. Gal todėl gitaros populiarumas nemažėja, o mokytis ja groti bendraamžių būryje gerokai smagiau negu vienas prieš vieną su mokytoju.  Šioje studijoje dirbsime  6-7 žmonių grupėmis. Kviečiame programoje dalyvauti tuos, kuriems svarbu ne vien tik pramokti groti gitara. Kviečiame pirmiausia tuos, kam norisi susirasti naujų draugų ir bendraminčių ir smagiai praleisti laiką ne  mokantis įvairių grojimo technikų,  muzikinio rašto ir teorijos, o tiesiog mokytis brazdinti gitara, kalbėti apie mėgstamą muziką ir ne tik apie ją...

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus  lavinamas vaikų ir jaunimo  meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra , išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Amžius: 6–19 m.

“Darbas su vokaliniais ansambliais”

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 11–19 m.

Muzikos studija ,,Talentų sūkurys“

Sistemingai plėsti mokinių muzikos srities žinias, stiprinti muzikavimo gebėjimus ir įgūdžius. Suteikti bendrųjų ir dalykinių muzikinių kompetencijų.

Sudaryti mokiniams galimybę plėtoti jų muzikinius poreikius bei meninius ir kūrybinius gebėjimus.

Sudaryti sąlygas vaikams turiningai leisti laisvalaikį, stiprinti vaikų  pasitikėjimą savo jėgomis.

Numatomos veiklos: muzikinių įgūdžių formavimas ir jų pritaikymas dainavime, kūryboje ir improvizacijuose.

Amžius: 15–19 m.

Kūrybiškumo ugdymas ir asmeninių gabumų pažinimas (Vilnius)

Užsiėmimai paremti pripažintomis kūrybiškumo ugdymo metodikomis (intuityvus piešimas, laukinis šokis,  spalvų ir garsų terapija, savęs pažinimas per asociatyvinius žaidimus ir kt.), individualaus ir grupinio smegenų šturmo technikomis bei   pasauline Juoko Jogos praktika. Sukuriant jaukią neformalią kūrybinę aplinką, siekiama atskleisti  mokinių  geriausias asmenines savybes ir gebėjimus, užslėptą meninį, kūrybinį, technologinį potencialą. Mokomasi  būti aktyvesniais, labiau pasitikėti savimi, užtikrinčiau jaustis ir laisviau bendrauti su žmonėmis, nebijoti suklysti ir pozityviau priimti nesėkmes, lengviau valdyti įtampą ir neigiamas emocijas, lanksčiau reaguoti į sudėtingas situacijas ir kt. Kiekvienas užsiėmimas susideda iš praktinės kūrybinės-patiriaminės dalies bei aptariamosios diskusijos. Mokiniai išbando įvairias kūrybines formas, kuria ir eksperimentuoja individualiai ir grupėje, mokosi spręsti konfliktus ir rasti kūrybinius kompromisus. Mokomasi vertinti ir pripažinti kiekvieno kūrybinį potencialą, pažvelgti į savo ir kitų kūrinius įvairiapusiškai. Užsiėmimai vyksta žaismingai ir linksmai, todėl juose mokiniai pasisemia daug geros nuotaikos ir teigiamos energijos kitoms savo veikloms namuose ar mokykloje.

Amžius: 11–16 m.

LVJC Roko mokykla

Roko mokykla - vieta, kurioje muzikavimo esmė, bei malonumas yra bendra energija ir užsidegimas. Natas ir muzikinį pasiruošimą nurungs mėgiami kūriniai, sava kūryba arba improvizacija. 4 roko elementai - gitara, bosas, būgnai ir vokalas įtrauks į muzikinės laisvės sukūrį ir tikrai lengvai nepaleis. Išsirink instrumentą, kuriuo nori grot (o gal dainuot?), kartu visi išsirinksime kūrinį ir nieko nelaukdami šoksim į rokenrolo traukinį! Neturi instrumento? Nieko baisaus! Bent jau pradžiai, iki kol rasi savo pašaukimą, duosime tau gitarą, bosinę gitarą arba būgnus.

Amžius: 6–11 m.

,,PO SKAMBUČIO” (popamokinės veiklos pradinukams)

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan). 

Amžius: 7–17 m.

Dainavimo ir muzikavimo studija

Programos esmė-puoselėti vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybišką asmenybę. Padėti įgyti muzikos, dainavimo kompetenciją ir estetinės patirties pagrindus. Ši programa skirta vaikams, norintiems lavinti balsą, muzikinę klausą, muzikinę atmintį, išreikšti save kūryboje, turtingai praleisti laisvalaikį bendraminčių draugijoje. Programos turinį sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai. Mokiniai ugdys gebėjimą įsiklausyti ir pajausti muzikos keliamas emocijas, visapusišką vaiko asmenybę, lavins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Programos dalyviai dalyvaus koncertuose, renginiuose.

Amžius: 6–19 m.

Individualūs fleitos užsiėmimai

Individualūs fleitos užsiėmimai, kurių metu vaikai, jaunimas bei suaugusieji yra mokomi pažinti išilginę ar skersinę fleitą, išmokti groti įvairių stilių muziką bei supažindinami su muzikos istorijos, solfedžio, harmonijos pagrindais. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunuoliai skatinami pažinti save, suprasti savo pomėgius, atrasti muzikinį stilių, mokytos sceninės kultūros.

Amžius: 6–19 m.

Ritmo ir mušamųjų instrumentų studija

Kaip sako ritmo ir mušamųjų instrumentų studijos vadovas Laurynas Kamarauskas, užsiėmimų metu vaikai pirmiausia mokomi įsigilinti ir suprasti, kas yra muzika bei iš ko ji susideda.

Taip pat ugdytiniai susipažįsta su ritmikos pagrindais – geba juos pritaikyti grodami įvairiais mušamaisiais instrumentais įvairiu muzikos stiliumi – ugdo sąmoningą asmenybę, gebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti problemas bei aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, muzikiniuose projektuose, pasirodymuose.

Amžius: 6–19 m.

Vokalinio dainavimo studijos

Meteoro vokalo studijos programos paskirtis – patenkinti 6-17 m. mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunimo pažinimo, įgūdžių lavėjimo bei saviraiškos poreikį ne pamokų metu, ugdant dalykines dainavimo ir bendrąsias kompetencijas, kurių ugdymas(is) padėtų dalyviams tapti aktyviais meninės bei dvasinės kultūros skleidėjais savo gyvenimo aplinkoje. Tikslas – ugdyti vokaliniu balsu muzikuojančią asmenybę, puoselėjant jos aktyvią saviraišką kultūrinėje aplinkoje. Ugdymo(si) formos – teoriniai užsiėmimai žinioms įgyti, praktinė veikla įgūdžių lavinimui, dainavimas koncertuose, festivaliuose, konkursuose, edukacinės išvykos. Vokalinio dainavimo repertuaras parenkamas atsižvelgiant į dalyvių amžiaus tarpsnių psichologijos ir balso fiziologijos ypatumus, į klubo bendruomenės, dalyvių tėvų kultūrinius poreikius. Tikima, kad įgyjamos asmeninės, dalykinės, socialinės kompetencijos stiprins vaikų ir jaunimo gerą savijautą, skatins patirti daugiau teigiamų emocijų, išmokys darbštumo, atsakomybės, padės pasiekti užsibrėžtus tikslus, išsaugoti savo asmens individualumą, tapti meninės bei dvasinės kultūros puoselėtojais savo mikrorajone bei už jo ribų.

Amžius: 6–8 m.

Muzikos būrelis

Vaikai mokosi dainuoti ir groti pianinu.

Amžius: 6–16 m.

,Muzikos pradmenys (Individualus instrumentas )

Ši programa yra pritaikyta norintiems muzikuoti bei turintiems mažiau galimybių moksleiviams įgyti pradinius grojimo pianinu gebėjimus. Grojimo mokymui yra pritaikyta žaidimo forma, kad vaikas lengviau suprastų ir įgytų muzikavimo įgūdžius. Programos įgyvendinimo forma turi kelis metodus: grupinė ir individuali, koncertas. Koncertas yra pagrindinė pasiekimų demonstravimo ir atsiskaitymo forma. Vaikai įgis pasitenkinimo jausmą, kai mokymas taps prasmingas, kai pianistinių įgūdžių formavimas bus susietas su mokinių norais, polinkiais, interesais.

Amžius: 6–16 m.

Muzikos pradmenys „Vokalinis muzikavimas“

Muzikos mokymas, kaip puikus laisvalaikio praleidimo būdas, kasdieninių disciplinų, nuo kurių pavargstama mokykloje, pakeitimas smagiu ir kūrybingu užsiėmimu, kuris niekada netaps rutina, padės atverti naujų žinių pasaulį, pasitekant žaidimus ir draugišką bendravimą.

Taisyklingai formuoti moksleivių  dainavimo pagrindus, svarbu teisingai  suformuoti balso valdymo aparatą, išmokyti teisingai valdyti kvėpavimą, garsą, derinti registrus. Interpretuojant kūrinį svarbu jį suvokti, atsižvelgti į estetinius principus, nenukrypti nuo esmės, perduodant pagrindinę mintį. Siekti sėkmingo pasirodymo scenoje,  o jį lemia psichinė savireguliacija ir psichologinis nusiteikimas, koncertinė patirtis, gebėjimas modeliuoti muzikanto-atlikėjo emocijas, pasitikėjimas savimi, individualios charakterio savybės. Džiazo , pop vokalo taikymas studijoje suteiks ugdymo procesui kūrybos, laisvės, pasirinkimo kontekstą. Specifinių džiazo muzikos priemonių (Scat dainavimas, dermių mokymasis, džiazinė ritmika, stilistika ir kt,) taikymas padeda plėtoti atlikimo, išraiškos galimybės. Improvizacija grįsta veikla pasižymi interaktyvumu, skatina kritinį mąstymą, ugdo kūrybiškumą, suteikia sąlygas ugdyti asmenį, gebanti pažvelgti į situaciją iš įvairių perspektyvų. Tobulėjant muzikoje,lavėja, gebėjimai, atmintis, ritmika, saviraiška, kūrybiškumas, vaizduotė, susiduriama su kolektyvine veikla, įgaunama bendravimo įgūdžių. Tai lyg žaidimas pop-džiaz.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui:

-Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

-Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

-Meno istorijos pagrindai.

-Parodų lankymas ir aptarimas.

 -Parodų organizavimas.

Amžius: 6–15 m.

Folkloro būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI :

1. Metų bėgyje vaikai pažins tradicines kalendorines šventes, jų papročius bei tautosaką.

2.Vaikai noriai pažins ir išmoks bent po kelis dainuojamosios tradicijos kūrinius iš kiekvienos kalendorinės metų šventės.

3.Susipažins su instrumentinio muzikavimo tradicijomis bei, gebės patys pagroti vienu ar kitu liaudies muzikos instrumentu.

4.Būrelyje bus atliekamas kolektyvinis dainavimas bei muzikavimas.

5.Organizuosime individualaus dainavimo ar instrumentinio muzikavimo pamokas.

6.Sieksime, kad vaikai gebėtų ir norėtų kurti bei muzikuoti, panaudodami tam tikrus tradicinius liaudies muzikavimo elementus.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS :

1. Mokymosi ir pažinimo etapai vyks naudojantis kalendorinių švenčių cikliškumu.

2.Naudosime liaudies muzikos instrumentus.

3.Bus rengiami susitikimai su žmonėmis, perėmusiais vienokią ar kitokią autentišką liaudies tradiciją.

4. Mokymo procese bus naudojami CD, DVD, AUDIO įrašai.

Amžius: 6–15 m.

Folkloro būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI :

1. Metų bėgyje vaikai pažins tradicines kalendorines šventes, jų papročius bei tautosaką.

2.Vaikai noriai pažins ir išmoks bent po kelis dainuojamosios tradicijos kūrinius iš kiekvienos kalendorinės metų šventės.

3.Susipažins su instrumentinio muzikavimo tradicijomis bei, gebės patys pagroti vienu ar kitu liaudies muzikos instrumentu.

4.Būrelyje bus atliekamas kolektyvinis dainavimas bei muzikavimas.

5.Organizuosime individualaus dainavimo ar instrumentinio muzikavimo pamokas.

6.Sieksime, kad vaikai gebėtų ir norėtų kurti bei muzikuoti, panaudodami tam tikrus tradicinius liaudies muzikavimo elementus.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS :

1. Mokymosi ir pažinimo etapai vyks naudojantis kalendorinių švenčių cikliškumu.

2.Naudosime liaudies muzikos instrumentus.

3.Bus rengiami susitikimai su žmonėmis, perėmusiais vienokią ar kitokią autentišką liaudies tradiciją.

4. Mokymo procese bus naudojami CD, DVD, AUDIO įrašai.

Amžius: 6–16 m.

Muzikos pradmenys (Individualus instrumentas - fortepionas)

Ši programa yra pritaikyta norintiems muzikuoti bei turintiems mažiau galimybių moksleiviams įgyti pradinius grojimo pianinu gebėjimus. Grojimo mokymui yra pritaikyta žaidimo forma, kad vaikas lengviau suprastų ir įgytų muzikavimo įgūdžius. Programos įgyvendinimo forma turi kelis metodus: grupinė ir individuali, koncertas. Koncertas yra pagrindinė pasiekimų demonstravimo ir atsiskaitymo forma. Vaikai įgis pasitenkinimo jausmą, kai mokymas taps prasmingas, kai pianistinių įgūdžių formavimas bus susietas su mokinių norais, polinkiais, interesais.

Amžius: 6–10 m.

Vokalinių gebėjimų lavinimas.

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus dainomis ir vokalinės technikos pagrindais. Siekti kad vaikai pajustų dainavimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę  koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaiko kūrybingumą. Pagal galimybes dalyvaus respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose.

Amžius: 6–21 m.

YAMAHA muzikos mokyklos elektrinės gitaros programa

    YAMAHA muzikos mokyklos elektrinės gitaros programa - viena iš Yamaha Academy of Music Hamburg sukurtų programų, neturinti analogų muzikiniame vaikų lavinime. Programą sudaro 1 vadovėlis ir 1 kompaktinė plokštelė; 1 knyga mokytojams su metodiniais nurodymais. Apima įvairius besimokančiųjų amžiaus tarpsnius, didaktikos ir metodikos pagrindais orientuota į muzikinės kalbos mokymą. Programoje išnaudojami unikalūs vaikų muzikinės raidos šansai. Mėgdžiodami ir konkrečiais metodais mokomi vaikai, muzikinės kalbos mokosi taip pat, kaip gimtosios kalbos. Šis pakankamai ankstyvas mokymas užsifiksuoja ilgalaikėje atmintyje, dėka to, mokiniai kur kas geriau pasirengia tolimesnėms muzikos studijoms. Programos specializacija – grupiniai užsiėmimai. Daug specializuotų tyrimų atlikę programos kūrėjai teigia, kad muzikavimas grupėje tiesiogiai veikia socialinį besimokančiųjų elgesį. Grupiniai užsiėmimai neabejotinai skatina mokinių socializaciją, lavina komunikacinius gebėjimus – mokiniai mokosi susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti. Muzikuojant ugdomas bendrystės jausmas, todėl tokius užsiėmimus taip pat turėtų rinktis nedrąsūs, socialiai pažeidžiami vaikai.