Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 7–16 m.

Muzikos pradmenys „Individualus instrumentas (fortepijonas)“

Ši programa yra pritaikyta norintiems muzikuoti bei turintiems mažiau galimybių moksleiviams įgyti pradinius grojimo pianinu gebėjimus. Grojimo mokymui yra pritaikyta žaidimo forma, kad vaikas lengviau suprastų ir įgytų muzikavimo įgūdžius. Programos įgyvendinimo forma turi kelis metodus: grupinė ir individuali, koncertas. Koncertas yra pagrindinė pasiekimų demonstravimo ir atsiskaitymo forma. Vaikai įgis pasitenkinimo jausmą, kai mokymas taps prasmingas, kai pianistinių įgūdžių formavimas bus susietas su mokinių norais, polinkiais, interesais.

Amžius: 6–16 m.

Muzikos pradmenys ir vokalinis muzikavimas

Muzikos mokymas, kaip puikus laisvalaikio praleidimo būdas, kasdieninių disciplinų, nuo kurių pavargstama mokykloje, pakeitimas smagiu ir kūrybingu užsiėmimu, kuris niekada netaps rutina, padės atverti naujų žinių pasaulį, pasitekant žaidimus ir draugišką bendravimą. Taisyklingai formuoti moksleivių dainavimo pagrindus, svarbu teisingai suformuoti balso valdymo aparatą, išmokyti teisingai valdyti kvėpavimą, garsą, derinti registrus. Interpretuojant kūrinį svarbu jį suvokti, atsižvelgti į estetinius principus, nenukrypti nuo esmės, perduodant pagrindinę mintį. Siekti sėkmingo pasirodymo scenoje, o jį lemia psichinė savireguliacija ir psichologinis nusiteikimas, koncertinė patirtis, gebėjimas modeliuoti muzikanto-atlikėjo emocijas, pasitikėjimas savimi, individualios charakterio savybės. Džiazo, pop vokalo taikymas studijoje suteiks ugdymo procesui kūrybos, laisvės, pasirinkimo kontekstą. Specifinių džiazo muzikos priemonių (Scat dainavimas, dermių mokymasis, džiazinė ritmika, stilistika ir kt,) taikymas padeda plėtoti atlikimo, išraiškos galimybės. Improvizacija grįsta veikla pasižymi interaktyvumu, skatina kritinį mąstymą, ugdo kūrybiškumą, suteikia sąlygas ugdyti asmenį, gebanti pažvelgti į situaciją iš įvairių perspektyvų. Tobulėjant muzikoje, lavėja, gebėjimai, atmintis, ritmika, saviraiška, kūrybiškumas, vaizduotė, susiduriama su kolektyvine veikla, įgaunama bendravimo įgūdžių. Tai lyg žaidimas pop-džiaz

Amžius: 6–19 m.

Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas bei metodus pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą. Esminiai bruožai yra saviraiška, autonominis mokymasis, mokymasis mokytis, pramoga.

Amžius: 6–12 m.

Dainavimo studija "Šviesi žvaigždelė"

Programos tikslas – tobulinti vaikų vokalinius gebėjimus ir padėti mokiniams įgyti chorinio dainavimo žinių ir įgūdžių, kurie suteiks galimybę jiems tapti aktyviems visuomenės nariams, sėkmingai veikti visuomenėje, padės tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius.

Amžius: 12–19 m.

LVJC Patyriminės repo sesijos

Kūrybiškumo ugdymas(is) pasitelkiant repą kaip saviraiškos priemonę. Naudojant įvairius neformalaus ugdymo metodus, medijas, repavimo ir kūrybinio rašymo technikas pažinsime save ir savo autentišką kūrybinį procesą. Jį pildysime, plėsime įtraukdami intuityvų pažinimą per kūną, jusles, asociacijas, vaizdinius ir pan., bei ugdysime strateginį mąstymą, kuris įkvėpimus paverčia konkrečia saviraiškos priemone. Naudojami metodai ir technikos yra tarpdisciplininiai: retorika, teatras, šokiai, edukologija, poezija, verslas. Taip pat bendradarbiaujama su žymiais savo srities žinovais, kurie bus kviečiami pasidalinti savo patirtimi arba individualiai konsultacijai. Taigi, programa apima ir lavina intuityvų pažinimą, bendradarbiavimo gebėjimus, bei loginį, kritinį, strateginį mąstymą.

Amžius: 6–18 m.

Chorinis dainavimas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovė. Užsiėmimo metu vaikai ir jaunimas išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–18 m.

Muzikos mokymas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 6–16 m.

Dainavimo ir muzikavimo studija

Programos esmė-puoselėti vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybišką asmenybę. Padėti įgyti muzikos, dainavimo kompetenciją ir estetinės patirties pagrindus. Ši programa skirta vaikams, norintiems lavinti balsą, muzikinę klausą, muzikinę atmintį, išreikšti save kūryboje, turtingai praleisti laisvalaikį bendraminčių draugijoje. Programos turinį sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai. Mokiniai ugdys gebėjimą įsiklausyti ir pajausti muzikos keliamas emocijas, visapusišką vaiko asmenybę, lavins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Programos dalyviai dalyvaus koncertuose, renginiuose.

Amžius: 7–9 m.

„Dainuok ir svajok!“

Girdite, kaip kiekvieną dieną jūsų mažasis vaikas niūniuoja dainelę? Šoka, muzikuoja ir nenustygsta vietoje? Čia kviečiami būtent tokie! Dainavimo pamokos nenustygstantiems vietoje. Užsiėmimų metu kursime savo daineles, mokysimės naujų, dar negirdėtų dainų, dainuosime gimtąja ir užsienio kalbomis, o svarbiausia – koncertuosime ir sau, ir tėveliams, ir draugams.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

 

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, pažinti save, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus  lavinamas vaikų ir jaunimo  meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovę. Užsiėmimų metu vaikai ir jaunimas tik išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra , išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose. Vaikai dalyvaudami šioje programoje įgis pasitikėjimo savimi, mokysis susikaupti, bendradarbiauti su kitais grupės nariais, nuosekliai dirbti lavina komunikacinius gebėjimus.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 11–19 m.

Muzikos studija ,,Talentų sūkurys“

Sistemingai plėsti mokinių muzikos srities žinias, stiprinti muzikavimo gebėjimus ir įgūdžius. Suteikti bendrųjų ir dalykinių muzikinių kompetencijų.

Sudaryti mokiniams galimybę plėtoti jų muzikinius poreikius bei meninius ir kūrybinius gebėjimus.

Sudaryti sąlygas vaikams turiningai leisti laisvalaikį, stiprinti vaikų  pasitikėjimą savo jėgomis.

Numatomos veiklos: muzikinių įgūdžių formavimas ir jų pritaikymas dainavime, kūryboje ir improvizacijuose.

Amžius: 6–11 m.

Po skambučio

Esmė: ,,PO SKAMBUČIO‘‘ – visapusiško neformaliojo ugdymo kompleksas, skirtos Pavilnio ir kitų pradinių klasių mokiniams  po pamokų.  Pasibaigus pamokoms, mokiniai leidžia popietes Bendruomenės namuose bei aplinkinėse Pavilnio erdvėse – ruošiasi pamokoms, saugiai žaidžia ir svarbiausia – kryptingai ugdomi pagal iš anksto suderintą programą (būrelių/ užsiėmimų  kompleksas).

Turinys:  gamtos pažinimas, muzikinis lavinimas, etnokultūros pradmenys, etika ir dailieji darbeliai

Naudos vaikams pagrindimas: skatina meilę gamtai, pilietinę atsakomybę; moko etnokultūros, dailiųjų amatų. Ugdo kaimynišką bendruomeniškumą.  Moko prasmingai leisti laiką po pamokų.

Ypatingas dėmesys  skiriamas kūrybiniam bendruomeniškumui. Vaikai įdomiai ir linksmai leidžia laiką kūrybiškoje ir draugiškoje vaikams aplinkoje;  pailsi nuo mokyklos aplinkos, žaidžia gryname ore, rūpintis Gamtos centre gyvenančiais gyvūnais, žaliąja gamta.

Neformaliojo ugdymo kompleksą sudaro:

  • Rūpinimasis pradinių klasių moksleivių saugia aplinka po pamokų;
  • Kiekvienos savaitės dienos dėmesio centre – vis kita moksleiviams naudinga popamokinė veikla: keramika, rišlioji kalba, anglų kalba, dailieji darbeliai, gamtos  pažinimas (žygis arba judrieji žaidimai gryname ore), kuria yra užimti  visi popamokinės grupės  moksleiviai;

Veiklai su moksleiviais pasitelkiami bendruomenės ištekliai ir galimybės (dalis užsiėmimų vyksta atkuriamuose Bendruomenės namuose, dalyvaujant savanoriams – keramikams, gamtininkams, dailininkams; moksleiviai lanko Gamtos centro zoologijos sodo gyvūnus, stebi botanikos kolekcijas, pan).