Pasirinkite veiklos sritį ir rūšį
Viso rasta { ? } programų

Programos

Amžius: 6–18 m.

Chorinis dainavimas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 7–17 m.

Gitaros studija

Programa skirta vaikams ir jaunimui, norintiems išmokti groti gitara, išmokti per muziką reikšti jausmus, nuotaiką, improvizuoti. Programos metu bus lavinamas vaikų ir jaunimo meninis išprusimas, stilių pasirinkimas, formuojama samprata apie įvairių žanrų įvairovė. Užsiėmimo metu vaikai ir jaunimas išmoks groti gitara, susipažins su muzikine kultūra, išlavins savo muzikinį ir estetinį skonį, orientuosis muzikos stiliuose ir žanruose.

Amžius: 6–16 m.

„Muzika žaismingai“

  1. vaikų ugdymas pasitelkiant trijų meninių sričių sintezę muzikinius, teatrinius ir šokio žaidimus. Mokomasi muzikuoti įvairiais instrumentais, supažindinama su pasaulio šalių muzika, muzikinio rašto pagrindų. Pamokų metu suteikiama neribota laisvė kurti muzikinę pasaką, kuri gali būti įgyvendinama pasitelkiant šokio ir teatro elementus. Esminis programos tikslas – socialinių įgūdžių, vaizduotės, judesio ir kalbos lavinimas.

Amžius: 6–14 m.

„Muzika ir mano balsas“

įgis pagrindinių socialinių ir komunikavimo kompetencijų, lavės jų klausa, vaizduotė, kūrybinės galios, tartis, intonacija, vokaliniai įgūdžiai, judesio koordinacija, meninis skonis. Jie mokysis laisvai reikšti savo mintis, nugalėti įvairias baimes (pvz. Scenos), pasitikėti savimi, klausyti, išgirsti, atpažint, kurti, vertinti. Plėsis vaikų emocinis intelektas. Išmoks ir susipažins su įvairių stilių, epochų ir kultūrų profesionalia ir liaudies vokaline muzika, lietuvių liaudies pasakomis su dainuojamaisiais intarpais (etnokultūrinis paveldas), įvairių autorių kūryba.

Amžius: 6–18 m.

Muzikos mokymas

  1. mokykla "Ugnelė" (VšĮ choro studija "Ugnelė") - privati neformaliojo švietimo įstaiga, kurioje vaikus nuo 4 iki 18 m. mokome chorinio dainavimo ir įvairių su juo susijusių dalykų: muzikos rašto, scenos judesio, muzikos istorijos, solinio dainavimo, įvairių instrumentų technikų. Pagrindinis principas, kuriuo vadovaujamės - vaikas yra daugiau nei statistinis vienetas; tai reiškia, kad skiriame dėmesį kiekvieno pas mus besimokančio vaiko poreikiams ir siekiame padėti vystytis kiekvieno (ne tik muzikiniams) gabumams. Svarbiausias mūsų tikslas - pas mus pasimokę vaikai turėtų pamilti muziką; tai reiškia, kad teorinius dalykus dėstome ne tik pagal įprastus vadovėlius, bet ir pagal savo sukurtas ir kasmet tobulinamas metodines priemones.

Amžius: 6–19 m.

Chorinio dainavimo programa Vilnius

Chorinio dainavimo programa - meninio ugdymo dalis. Programa skiriama mokiniams, besidomintiems muzikos menu, norintiems dainuoti grupėje, įgyti žinių apie dainavimą, bei ugdyti naujus dainavimo įgūdžius arba patobulinti jau primirštus, Programa pagrįsta nuoseklumo ir sudėtingumo plėtojimo principu, įgytą patirtį vis papildant naujomis žiniomis, įgūdžiais. Kūrybingas darbas grupėje, palankus emocinis klimatas turėtų skatinti greitesnį mokinių tobulėjimą, nei individualiose pamokose.

Programos paskirtis - suteikti žinias apie pagrindinius chorinio dainavimo įgūdžius, ugdyti bendrą kultūrinį bei meninį išprusimą, estetikos suvokimą, emocinį jautrumą, meninę raišką, socioemocinius gebėjimus, plėtoti estetines kompetencijas, būtinas tenkinant praktinio gyvenimo poreikius.

Programos veiklos sritys:

Chorinio dainavimo technikos ir meninės raiškos priemonių įvaldymas;

Atliekamos muzikos suvokimas ir emocijos perteikimas;

Meno kaip kultūros reiškinio supratimas ir vertinimas;

Kūrybos sklaida kultūrinėje aplinkoje;

Darbo grupėje, bendradarbiavimo gebėjimų ugdymas;

Saviraiška;

Pasirinkę chorinio dainavimo programa dalyką, mokiniai įgis pagrindinių solinio ir ansamblinio dainavimo įgūdžių. Įgiję dainavimo įgūdžių mokiniai gebės tęsti mokslus muzikos mokykloje ar laikyti muzikos egzaminą, norint tęsti profesionalaus atlikėjo kelią.

Programos metu įgytos žinios yra būtinos ugdant visavertę asmenybę, besirengiančią sėkmingai dalyvauti visuomeninėje ir būsimoje profesinėje veikloje.

Amžius: 6–16 m.

Dainavimo ir muzikavimo studija

Programos esmė-puoselėti vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybišką asmenybę. Padėti įgyti muzikos, dainavimo kompetenciją ir estetinės patirties pagrindus. Ši programa skirta vaikams, norintiems lavinti balsą, muzikinę klausą, muzikinę atmintį, išreikšti save kūryboje, turtingai praleisti laisvalaikį bendraminčių draugijoje. Programos turinį sudaro teoriniai ir praktiniai užsiėmimai. Mokiniai ugdys gebėjimą įsiklausyti ir pajausti muzikos keliamas emocijas, visapusišką vaiko asmenybę, lavins bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Programos dalyviai dalyvaus koncertuose, renginiuose.

Amžius: 7–9 m.

„Dainuok ir svajok!“

Girdite, kaip kiekvieną dieną jūsų mažasis vaikas niūniuoja dainelę? Šoka, muzikuoja ir nenustygsta vietoje? Čia kviečiami būtent tokie! Dainavimo pamokos nenustygstantiems vietoje. Užsiėmimų metu kursime savo daineles, mokysimės naujų, dar negirdėtų dainų, dainuosime gimtąja ir užsienio kalbomis, o svarbiausia – koncertuosime ir sau, ir tėveliams, ir draugams.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

 

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–15 m.

Fortepijono užsiėmimai

Susipažinti su įvairaus žanro, stiliaus muzika. Siekti, kad vaikai pajustų grojimo malonumą ir džiaugsmą, įsitraukdami į muzikinę koncertinę veiklą. Skatinti įgimtą vaikų kūrybingumą, pagal galimybes dalyvauti respublikiniuose ar tarptautiniuose festivaliuose, konkursuose. Individualizuota darbo forma lavinami skaitymo iš lapo įgūdžiai, lavinamas dėmesys, valia, atmintis, ugdomas bendradarbiavimas, ansambliškumas, sceninė kultūra.

Amžius: 6–19 m.

Darbas su vokaliniais ansambliais

Suteikti dainavimo ansamblyje kompetencijas.  Nuosekliai ir sistemingai ugdyti ansamblyje dainuojančių vaikų muzikinės krypties bendrąsias kompetencijas. Formuoti  ir plėtoti muzikos atlikimo įgūdžius ir gebėjimą naudotis muzikos kalbos priemonėmis. Gerinti dainavimo techniką ir siekti optimalaus kūrinių atlikimo rezultato, ugdyti kūrybišką asmenybę. Įgyjamos kompe-tencijos turės tiesioginės įtakos sėkmingam vaiko ugdymui neformaliojo švietimo sistemoje, padės spręsti vidines saviraiškos stokos problemas, aktyviai veikti bendruomenėje ir dalyvauti kultūrinėje veikloje. Programa skiriama 6-19 metų mokiniams, turintiems muzikinę klausą ir ritminį pojūtį. Ansamblinio dainavimo pamokose bus akcentuojamas mokinių noras užsiimti muzikine veikla – kurti, dainuoti, stebėti, klausyti, analizuoti improvizuoti, kalbėti apie muziką, suprasti ją ir vertinti.

Programoje numatomos šios veiklos: Solfedžio ir muzikos teorijos mokymas, ansamblinis dainavimas , improvizacija ir sceninė raiška. Pamokų metu lavinsime vokalinio atlikimo muzikalumą ir išraiškingumą, skatinsime mokinių sceninės raiškos kūrimą ir suvokimą.

Mokiniai išmoks analizuoti ir vertinti savo ir kitų atlikimą: intonavimą, sceniškumą, įtaigumą ir artistiškumą. Mokymo procese bus suteikiama galimybė atsiskleisti kievienai mokinio asmenybei, jų poreikiams, gebėjimams ir galimybėms. Sudaromos sąlygos vaikų iniciatyvai ir aktyviai koncertinei bei konkursinei veiklai.

Amžius: 6–19 m.

Ritmo ir mušamųjų instrumentų studija

Kaip sako ritmo ir mušamųjų instrumentų studijos vadovas Laurynas Kamarauskas, užsiėmimų metu vaikai pirmiausia mokomi įsigilinti ir suprasti, kas yra muzika bei iš ko ji susideda.

Taip pat ugdytiniai susipažįsta su ritmikos pagrindais – geba juos pritaikyti grodami įvairiais mušamaisiais instrumentais įvairiu muzikos stiliumi – ugdo sąmoningą asmenybę, gebančią atsakingai ir kūrybingai spręsti problemas bei aktyviai dalyvauti visuomenės gyvenime, muzikiniuose projektuose, pasirodymuose.

Amžius: 6–19 m.

Vokalinio dainavimo studijos

Meteoro vokalo studijos programos paskirtis – patenkinti 6-17 m. mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunimo pažinimo, įgūdžių lavėjimo bei saviraiškos poreikį ne pamokų metu, ugdant dalykines dainavimo ir bendrąsias kompetencijas, kurių ugdymas(is) padėtų dalyviams tapti aktyviais meninės bei dvasinės kultūros skleidėjais savo gyvenimo aplinkoje. Tikslas – ugdyti vokaliniu balsu muzikuojančią asmenybę, puoselėjant jos aktyvią saviraišką kultūrinėje aplinkoje. Ugdymo(si) formos – teoriniai užsiėmimai žinioms įgyti, praktinė veikla įgūdžių lavinimui, dainavimas koncertuose, festivaliuose, konkursuose, edukacinės išvykos. Vokalinio dainavimo repertuaras parenkamas atsižvelgiant į dalyvių amžiaus tarpsnių psichologijos ir balso fiziologijos ypatumus, į klubo bendruomenės, dalyvių tėvų kultūrinius poreikius. Tikima, kad įgyjamos asmeninės, dalykinės, socialinės kompetencijos stiprins vaikų ir jaunimo gerą savijautą, skatins patirti daugiau teigiamų emocijų, išmokys darbštumo, atsakomybės, padės pasiekti užsibrėžtus tikslus, išsaugoti savo asmens individualumą, tapti meninės bei dvasinės kultūros puoselėtojais savo mikrorajone bei už jo ribų.

Amžius: 6–8 m.

Muzikos būrelis

Vaikai mokosi dainuoti ir groti pianinu.

Amžius: 6–16 m.

Muzikos pradmenys „Vokalinis muzikavimas“

Muzikos mokymas, kaip puikus laisvalaikio praleidimo būdas, kasdieninių disciplinų, nuo kurių pavargstama mokykloje, pakeitimas smagiu ir kūrybingu užsiėmimu, kuris niekada netaps rutina, padės atverti naujų žinių pasaulį, pasitekant žaidimus ir draugišką bendravimą.

Taisyklingai formuoti moksleivių  dainavimo pagrindus, svarbu teisingai  suformuoti balso valdymo aparatą, išmokyti teisingai valdyti kvėpavimą, garsą, derinti registrus. Interpretuojant kūrinį svarbu jį suvokti, atsižvelgti į estetinius principus, nenukrypti nuo esmės, perduodant pagrindinę mintį. Siekti sėkmingo pasirodymo scenoje,  o jį lemia psichinė savireguliacija ir psichologinis nusiteikimas, koncertinė patirtis, gebėjimas modeliuoti muzikanto-atlikėjo emocijas, pasitikėjimas savimi, individualios charakterio savybės. Džiazo , pop vokalo taikymas studijoje suteiks ugdymo procesui kūrybos, laisvės, pasirinkimo kontekstą. Specifinių džiazo muzikos priemonių (Scat dainavimas, dermių mokymasis, džiazinė ritmika, stilistika ir kt,) taikymas padeda plėtoti atlikimo, išraiškos galimybės. Improvizacija grįsta veikla pasižymi interaktyvumu, skatina kritinį mąstymą, ugdo kūrybiškumą, suteikia sąlygas ugdyti asmenį, gebanti pažvelgti į situaciją iš įvairių perspektyvų. Tobulėjant muzikoje,lavėja, gebėjimai, atmintis, ritmika, saviraiška, kūrybiškumas, vaizduotė, susiduriama su kolektyvine veikla, įgaunama bendravimo įgūdžių. Tai lyg žaidimas pop-džiaz.

Amžius: 6–12 m.

Dailės būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

Pagrindinis tikslas - vaikų ir jaunimo estetinis auklėjimas, skatinantis domėtis menu, kūrybinio sąmoningumo ugdymas ir lavinimas, supažindinimas su meno kryptimis, meno istorija ir dailininkų kūryba.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS

Kadangi moksleivių išprusimo ir pasirengimo lygis skirtingas, pradinėje stadijoje užsiemimų metų metu numatytas individualus darbas su kiekvienu atskirai ar apjungiant į atskiras grupes pagal pasirengimo lygį, parenkant ir paskirstant užduotis pagal kiekvieno sugebėjimus. Vėliau, pasiekus bendrą ugdymo lygį, užduotys gali būti skiriamos vienodo sudėtingumo visiems būrelio nariams.

Planuojamos priemonės ir temos būrelio narių meniniam- estetiniam ugdymui ir lavinimui:

-Vaizduojamoji dailė (piešimas, tapyba) atliekama įvairiomis meno išraiškos priemonėmis.

-Supažindinimas su kitomis meno kryptimis (skulptūra, grafika).

-Meno istorijos pagrindai.

-Parodų lankymas ir aptarimas.

 -Parodų organizavimas.

Amžius: 6–15 m.

Folkloro būrelis (B)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI :

1. Metų bėgyje vaikai pažins tradicines kalendorines šventes, jų papročius bei tautosaką.

2.Vaikai noriai pažins ir išmoks bent po kelis dainuojamosios tradicijos kūrinius iš kiekvienos kalendorinės metų šventės.

3.Susipažins su instrumentinio muzikavimo tradicijomis bei, gebės patys pagroti vienu ar kitu liaudies muzikos instrumentu.

4.Būrelyje bus atliekamas kolektyvinis dainavimas bei muzikavimas.

5.Organizuosime individualaus dainavimo ar instrumentinio muzikavimo pamokas.

6.Sieksime, kad vaikai gebėtų ir norėtų kurti bei muzikuoti, panaudodami tam tikrus tradicinius liaudies muzikavimo elementus.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS :

1. Mokymosi ir pažinimo etapai vyks naudojantis kalendorinių švenčių cikliškumu.

2.Naudosime liaudies muzikos instrumentus.

3.Bus rengiami susitikimai su žmonėmis, perėmusiais vienokią ar kitokią autentišką liaudies tradiciją.

4. Mokymo procese bus naudojami CD, DVD, AUDIO įrašai.

Amžius: 6–15 m.

Folkloro būrelis (A)

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI :

1. Metų bėgyje vaikai pažins tradicines kalendorines šventes, jų papročius bei tautosaką.

2.Vaikai noriai pažins ir išmoks bent po kelis dainuojamosios tradicijos kūrinius iš kiekvienos kalendorinės metų šventės.

3.Susipažins su instrumentinio muzikavimo tradicijomis bei, gebės patys pagroti vienu ar kitu liaudies muzikos instrumentu.

4.Būrelyje bus atliekamas kolektyvinis dainavimas bei muzikavimas.

5.Organizuosime individualaus dainavimo ar instrumentinio muzikavimo pamokas.

6.Sieksime, kad vaikai gebėtų ir norėtų kurti bei muzikuoti, panaudodami tam tikrus tradicinius liaudies muzikavimo elementus.

UGDYMO METODIKA IR PRIEMONĖS :

1. Mokymosi ir pažinimo etapai vyks naudojantis kalendorinių švenčių cikliškumu.

2.Naudosime liaudies muzikos instrumentus.

3.Bus rengiami susitikimai su žmonėmis, perėmusiais vienokią ar kitokią autentišką liaudies tradiciją.

4. Mokymo procese bus naudojami CD, DVD, AUDIO įrašai.