Šaškės - tai smagu, įdomu ir naudinga!


Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Sportas
Telefonas: 868258788
El. pastas: okela@inbox.ru
Kaina: 15.00 € mėnesiui
Programos kaina, pasinaudojant neformalaus ugdymo krepšeliu 0.00 € mėnesiui
Programa neakredituota

Laukiame 6-14 metų berniukus ir mergaites Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" šaškių ir šachmatų skyriuje.  Šaškių užsiėmimai vyksta 4 kartus per savaitę (pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį).

Neretai tėvai mano, kad žaidimas šaškėmis yra paprastas ir nerimtas užsiėmimas, negalintis nieko duoti jų vaikui. Kaip jie klysta! Šaškės vysto mąstymą, stiprina atmintį, lavina gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas duoda teigiamų rezultatų ir mokantis bendrų mokyklinių disciplinų (kiek tiksliųjų, tiek ir humanitarinių). Vaikai, užsiimantys šaškėmis, įgyja naudingų gyvenimo įgūdžių - išmoksta valdyti situaciją, priimti iššūkius, spręsti iškilusius uždavinius, adaptuotis prie naujų sąlygų, numatyti tolesnius žingsnius, atsakyti už savo veiksmus. O atskleidus visada jauno ir neišsemiamo žaidimo paslaptis ir grožį, šaškės suteiks vaikams didelį moralinį ir estetinį pasitenkinimą, pergalių ir kūrybos džiaugsmą.

 

 

 

 


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Geriausias ugdytinių pažangos rodiklis, o tuo pačiu ir priemonė įvertinti pažangą yra vaikų žaidimas. Kiekvieno užsiėmimo metu vaiko žaidimas, užduočių sprendimas, dalyvavimas bendroje veikloje atskleidžia vaiko sugebėjimus, motyvaciją, norą mokytis ir tobulėti. Siekiant paskatinti vaikų pažangą ir motyvuoti mokytis, yra sudaromos sąlygos kiekvienam vaikui pasireikšti ten, kur jam sekasi geriausiai ir tokiu būdu pajusti sėkmės skonį. Bet kartu tam pasitarnaus ir organizuojami sporto mokyklos turnyrai. Geriausiai pasirodžiusieji juose vaikai dalyvaus nacionaliniuose ir tarptautiniuose turnyruose ir čempionatuose, draugiškose rungtynėse, bus apdovanoti už rezultatus ir pasiekimus, įvertinti medaliais, diplomais bei taurėmis, vasarą galės išvykti į sporto stovyklą.

 


Mokytojų kvalifikacija

Programos vadovas yra Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" treneris, turintis 10 metų patirtį įgyvendinant vaikų neformaliojo švietimo veiklas, vedant šaškių užsiėmimus. Aleksej Domčev turi aukštajį universitetinį išsilavinimą (ekologijos ir aplinkotyros magistras). Tačiau paskyrė save pedagogikai ir sportui. Jis yra išklausęs pedagoginių-psichologinių žinių kursą Lietuvos edukologijos universitete ir turi kūno kultūros ir sporto veiklos leidimą, suteikiančio teisę dirbti teorinį ir praktinį darbą, susijusį su šaškių sporto šaka. Treneris yra tarptautinis didmeistris, Lietuvos šaškių daugkartinis čempionas, pasaulio ir Europos čempionatų dalyvis, tarptautinių turnyrų laimėtojas. Šaškės - jo laisvalaikis, darbas ir gyvenimas. Turima patirtis ir kompetencija leidžia mokytojui įdomiai mokyti vaikus ir jaunuolius, parodant, kad šaškės - tai geriausi pratimai logikai ir dėmesio koncentracijai.


Mokytojų kvalifikacija

Programos vadovas yra Vilniaus sporto mokyklos "Tauras" treneris, turintis 10 metų patirtį įgyvendinant vaikų neformaliojo švietimo veiklas, vedant šaškių užsiėmimus. Aleksej Domčev turi aukštajį universitetinį išsilavinimą (ekologijos ir aplinkotyros magistras). Tačiau paskyrė save pedagogikai ir sportui. Jis yra išklausęs pedagoginių-psichologinių žinių kursą Lietuvos edukologijos universitete ir turi kūno kultūros ir sporto veiklos leidimą, suteikiančio teisę dirbti teorinį ir praktinį darbą, susijusį su šaškių sporto šaka. Treneris yra tarptautinis didmeistris, Lietuvos šaškių daugkartinis čempionas, pasaulio ir Europos čempionatų dalyvis, tarptautinių turnyrų laimėtojas. Šaškės - jo laisvalaikis, darbas ir gyvenimas. Turima patirtis ir kompetencija leidžia mokytojui įdomiai mokyti vaikus ir jaunuolius, parodant, kad šaškės - tai geriausi pratimai logikai ir dėmesio koncentracijai.


Lektorius: Aleksej Domčev
Lankančiųjų amžius: 6–14 m.

Paaiškinimai, siekiamos vertybinės orientacijos: šaškių treniruotės metu žaidžiant su varžovu ar sprendžiant parinktus užduočius ugdyti vidinį organizuotumą, sąžiningumą, ištvermigumą, darbštumą, susikaupimą, sportinę ir asmeninę etiką, moralines savybes bei valia, taip tobulėjant mokiniui ne tik šaškių žaidime, bet ir kaip asmenybė.  

Tikslai: per praktinį žaidimą ir užduočių sprendimą mokyti vaikus ir paauglius objektyviai vertinti ir valdyti situaciją, savarankiškai priimti iššūkius ir svarbius sprendimus, spręsti iškilusias problemas, adaptuotis prie naujų, besikeičiančių sąlygų, atsakyti už savo veiksmus.

Uždaviniai: padėti mokiniams vystyti loginį mąstymą, stiprinti atmintį, lavinti gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas duoda teigiamų rezultatų ir mokantis bendrų mokyklinių disciplinų (kiek tiksliųjų, tiek ir humanitarinių). Mokytis greitai ir objektyviai vertinti susidarusias situacijas, priimti sprendimus, pasikliaunant savo intelektualiais sugebėjimais, numatyti kitų veiksmus, pasitelkiant vaizduotę ir loginį mąstymą, ir į tai tinkamai reaguoti.

Darbo būdai: žaidimo principų ir elementų aiškinimas ant demonstracinės lentos, savarankiškas užduočių sprendimas, žaidimas tarpusavyje (asmeniniai ir komandiniai turnyrai), trenerio simultanai, sužaistų partijų nagrinėjimas, klaidų nustatymas ir paaiškinimas.

Mokinių žinios, mokėjimai ir įgūdžiai, darbo rezultatai: tvirtai išmokti šaškių žaidimo taisykles. Žinoti ir mokėti pritaikyti partijoje pagrindines žaidimo idėjas ir planus. Gebėti apskaičiuoti ėjimus ir variantus mintyse, matyti susidarusias bent už kelių ėjimų pozicijas neperstumiant šaškių. Kai kurias temas mokėti išdėstyti žodžiu, be šaškių, paaiškinant pagrindinius principus ir tikslus.