logo
  • Mes
    • Apie projektą
    • Kontaktai
  • Teikėjai
    • Registracija
  • Programos
    • Kompetencijos
    • Projektas „Svajoju veikti“
    • Atviri skaitmeniniai ženkliukai
    • Socialinė - pilietinė veikla
      • KULTŪRA/KŪRYBA/MENAS
      • SOCIALINĖ VEIKLA
      • SPORTAS
      • FLORA IR FAUNA
  • Žemėlapis
  • NVŠ krepšelis
    • Naujienos
    • Finansuojamų NVŠ programų sąrašas
    • Informacija tėvams
    • Informacija naujokams
    • Krepšelių naudojimas
    • Paraiškų teikimo procesas
    • Aktuali informacija NVŠ teikėjams
    • Registracija ŠMIR
    • Registracija NŠPR
    • Darbas su Mokiniu registru
    • Sutartys su vaikais
    • NVŠ lėšų panaudojimo taisyklės
    • Reikalingi dokumentai
    • DUK
    • Konsultacijos
  • Vaikų ir jaunimo klubai
  • Darbas su jaunimu
    • Paslaugų aprašymai
    • Susitikimai
    • Pameistrystės platforma
    • Atviri jaunimo centrai ir erdvės
Prisijungti

Programavimas II

VšĮ Baltijos edukacinių technologijų institutas

Programa galiojo iki: 2021-08-31
Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Informacinės technologijos
Telefonas: +37062079121
El. pastas: beti@beti.lt
http://www.beti.lt
Programa akredituota

Sutekiama žinių apie intenetinių projektų programavimą panaudojant PHP, bootstrap karkasą ir MySQL duomenų bazes.


Lankančiųjų amžius: 15–19 m.

Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461

Kompetencijos

  • Mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas
  • Inicijuoti idėjų įgyvendinimą, įtraukti kitus
  • Aktyviai ir kūrybingai veikti
  • Pagrįstai rizikuoti, mokytis iš nesėkmių
  • Klausti ir ieškoti atsakymų
  • Daryti išvadas
  • Plėsti akiratį
  • Stebėti, vertinti
  • Būti atkakliam ir turėti teigiamą požiūrį į mokymąsi
  • Mokytis noriai, pasitikėti savo jėgomis
  • Išsikelti realius mokymosi tikslus
  • Pasirinkti mokymosi strategijas ir priemones
  • Vertinti mokymosi pažangą
  • Numatyti tolesnius žingsnius
  • Kita
  • Dalykinės kompetencijos
2015–2017 © Visos teisės saugomos         Mūsų Facebook puslapis