,Muzikos pradmenys (Individualus instrumentas )
Ši programa yra pritaikyta norintiems muzikuoti bei turintiems mažiau galimybių moksleiviams įgyti pradinius grojimo pianinu gebėjimus. Grojimo mokymui yra pritaikyta žaidimo forma, kad vaikas lengviau suprastų ir įgytų muzikavimo įgūdžius. Programos įgyvendinimo forma turi kelis metodus: grupinė ir individuali, koncertas. Koncertas yra pagrindinė pasiekimų demonstravimo ir atsiskaitymo forma. Vaikai įgis pasitenkinimo jausmą, kai mokymas taps prasmingas, kai pianistinių įgūdžių formavimas bus susietas su mokinių norais, polinkiais, interesais.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Vaikas įgys pasitikėjimo savimi, daugiau vertins ir toliau plės savo gabumus.
Įvertins ir supras naudą įgytu gabumų, dalyvaus šeimos, draugu būryje, šventėse ir kt.
Išplės savo muzikini akirati, noriai priims gyvenimo šūkius, bus aktyvus piliečiai visuomeninei veikloje.
Dalyviai skatinami dalyvauti įvairiuose renginiuose, akcjose, projektose, festivaliuose, konkursuose, kūrybinėse vasaros stovyklose
Mokytojų kvalifikacija
Aukštasis, muzikos mokytoja metodininkė (30m)
Choro dirigentas, muzikos ir dainavimo mokytoja (Vilniaus J.Tallat-Kelpšos aukštesnnąją muzikos mokyklą )
Kultūros švietimo darbotojo, choro kolektyvo vadovo (VKKF Klaipėdos Universitetas)
Kryptingai siekti tikslus, mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas. Numatyti tolesnius žingsnius, plėsti akiratį. Profesinės kompetencijos- žinios, įgūdžiai, gebėjimai, vertybinės nuostatos, požiūriai.
Mokytojų kvalifikacija
Aukštasis, muzikos mokytoja metodininkė (30m)
Choro dirigentas, muzikos ir dainavimo mokytoja (Vilniaus J.Tallat-Kelpšos aukštesnnąją muzikos mokyklą )
Kultūros švietimo darbotojo, choro kolektyvo vadovo (VKKF Klaipėdos Universitetas)
Kryptingai siekti tikslus, mąstyti kūrybingai, drąsiai kelti idėjas. Numatyti tolesnius žingsnius, plėsti akiratį. Profesinės kompetencijos- žinios, įgūdžiai, gebėjimai, vertybinės nuostatos, požiūriai.